PDA

Volledige versie bekijken : Azië trip 2016

hasta la pasta
13 april 2016, 18:01
Gisteren heb ik samen met aamu het spreekwoordelijke spits afgebeten. Rond een uur of 12 vertrokken we te voet vanaf soi 11 naar walking street. Of ik zonder de stapmaat een kleine 10 go go bars zou zijn binnengestapt? Ik denk het niet! Ik had in m'n stoutste dromen niet kunnen bedenken wat een vleesfabriek Pattaya is. Een stuk of 10 vrouwen op een dansvloer aan de paal is hier geen uitzondering. Ik m'n ogen uitgekeken. In het verloop van de avond was ik niet gelukkig met het scoren van een date. Niet willen zoenen is ook hier voor mij stelregel om een kamergang niet door te laten gaan. Zo rond een uur of 5 toen we terug naar hotel liepen, liepen er twee meiden over straat. We knoopten een praatje aan met Sue en haar vriendin. Wat de hele avond niet was gelukt, ging nu ineens wel. Ik maakte een deal met haar voor een overnachting in het hotel. Een lekkere wip met prima zoenen. Om 12 uur werden we wakker. Zij moest weg en ik had bezoek gekregen van een kater. Later bleek dat ook aamu wat last van het drankgelag had.

Na een fatsoenlijke maaltijd zijn we naar soi 6 gegaan om beiden een ST te doen. Ik viel als een blok voor de lach van Bam. Ze heeft niet het typische poppetjes lijf van Thaise. Na wat gesjans, dans en gepraat zijn een verdieping hoger een kamertje wezen opzoeken. Een uitstekende, zeer geile wip volgde. Na de seks nog geruime tijd wat zitten kletsen, drinken en nog wat meegegeten van een lokale maaltijd. Nadat aamu onverrichterzake terugkeer uit wat barretjes, zijn we verder gegaan. We werden ergens naar binnen gesleurd. Aamu werd bijthans aangerand door een jong poppetje. Die waren heel snel vertrokken. Ik werd ook nog verleid tot een tweede kamergang. Heb de boot afgehouden. Over een paar minuten gaan we de tweede nacht in. Het is te hopen dat ik morgen niet weer zo'n pijn in m'n hoofd heb.

waterrat
14 april 2016, 00:52
Ik wist wel dat dat daar met jullie een groot succes zou worden!:betrunken:Mooi de eerste avonturen te lezen, hoop op meer, veel plezier, ennne.... hou hem stijf!:biggrin:

hasta la pasta
14 april 2016, 14:42
De tweede nacht mocht er echt zijn. Ik had in mijn leven nog nooit zo'n mooie Aziatische vrouw geschaakt. Aamu en ik hadden het plan gevat om op soi 8 wat rond te kijken en een paar biertjes te drinken. Ik miste eigenlijk de party stemming die we de avond ervoor hadden beleefd. Na wat gedronken en gegeten te hebben, besloten we om een busje te pakken en naar Walking street te gaan om ons in het nachtleven te storten. We besloten na wat rondkijken om de bierspiegel wat op peil te brengen en liepen bij een go go bar naar binnen. Aamu kreeg gezelschap van een Aziatisch Duracell konijntje en ik werd naar binnen vergezeld door een bloedmooie meid of beter gezegd een dame, een jaar of 30 zal ze zijn geweest en heet Aer (spreek uit Aaaaaaa). Ik wist me er niet zo goed houding aan te geven, zo mooi vond ik haar. Om het ijs te breken heb ik haar dan ook maar op een zeker moment ingefluisterd dat ze juist niet mooi was. Oeps, daar ben ik daarna wel 100 maal aan herinnerd, als het niet meer is. Na nog wat drankjes heb ik de barfine betaald en zijn we naar het hotel gegaan. Ze was pas een maand in deze job aan de slag, dat was aan de technische vaardigheid soms wel te merken, maar ze is zo ontzettend lief. Na een pot seks van een uur of twee zijn we gaan douchen en daarna gaan slapen. Ze kroop bij het slapen gaan niet tegen me aan maar er bijkans in. Intiem dus, of iets meer dan dat. Voordat ze weg ging , hebben nog een pot liggen seksen. Het antwoord op de vraag of ik vanavond weer zou langskomen heb ik met een lach in het maar in het midden gehouden.

Vanmiddag zijn we weer naar soi 6 geweest om ons in het lokale feest, Songkran te storten. De hele straat staat vol met volwassen mensen gewapend met waterpistolen, emmers en wat nog meer voorhanden Is om elkaar nat te gooien met water. De lol en sfeer die dit oplevert is bijna met geen pen te beschrijven. Zeker toen we in een lady boy bar naar binnen gingen. Best leuk om onder het genot van een biertje wat te dollen met de 'dames' die hier aanwezig waren. Misschien door het feestgedruis en de voorgaande seks, is het niet meer tot een kamergang gekomen. Over een uur of twee duiken we het nachtleven weer in. Aamu is gisteren in een bar geweest waarvan hij details niet wil vrijgeven. Ik ben benieuwd in ieder geval, heb er weer zin in.

hasta la pasta
15 april 2016, 15:32
Door het Songkran feest, het Thaise nieuwjaar dat een aantal opeenvolgende dagen wordt gevierd, komt het typische festival gevoel naar boven. Overdag feesten, bier drinken en heel veel interactie met mede feestgangers leidt na een paar dagen tot een soort flow die heel veel energie oplevert. Gisterenavond kwam de avond moeizaam op gang. Na een barretje of 5, misschien meer, liepen we naar binnen en ik zag een hele leuke meid staan en had zoiets van dat zij het zou gaan worden. Na wat gezuip had ik al gewaarschuwd moeten zijn. De tequilla's gingen gewoon te hard. Tan was echt een meid naar m'n hart, lekker brutaal en ook recht voor de raap. Ik besloot haar te barfinen. Met z'n drieën gingen we op pad. In de volgende club nog meer drank. Ik besloot maar om naar het hotel te gaan. Ik was niet koud op de kamer binnen en een klein drama begon zich te voltrekken. Na al een minuut of 10 stond ze weer buiten na de toiletpot te hebben onder gekotste. Geen land was met haar te bezeilen. M'n telefoon was die dag eerder ondergelopen met water. Ik kon Aamu dus niet meer bereiken en ging er alleen op uit.

Ik besloot om een rondje te gaan lopen en wat praatjes aan te knopen met freelancers langs de weg. Ik werd er niet vrolijk, laat staan geil van. De bus daarom maar gepakt en naar Walking street gegaan. We hadden die avond bij een heel schattige meid vier op een rij zitten spelen. Helaas was ze er niet meer dus verder gegaan. Ik liet me bij een Russische bar naar binnen ouwehoeren door de manager. Ze vond me leuk volgens mij, in ieder geval 'stout'. Ik kreeg al een rekening gepresenteerd van 240 baht voor het eerste biertje, ongeveer 2,5 tot 3 maal de gangbare prijs. De tent was bijna dicht en er stond een onwijs geil Russisch mokkel aan de paal te dansen. Ik bedacht me dat ze dit wellicht ook aan mijn paal kon doen. Ze kwam bij mij en de manager zitten. Door de prijs van hier wist ik dat het wat duurder zou worden. Ik vroeg of voor 10000 bath een LT mogelijk zou zijn. Twee uur kon er van dat bedrag. Ik besloot weer verder te gaan. De nacht was immers nog jong.

Ik kwam in een grote bar terecht waar een bandje stond te spelen. Ik bestelde nog een biertje en dirigeerde mezelf naar de plek waar het meeste werd gedanst. Een leuke lokale meid kwam met me dansen. We hebben nog wat barretjes gedaan, gepoold en zijn nog in een disco beland. Ze was blijkbaar niet geheel onbemiddeld, ik kon in haar leuke middenklasser stappen. Ook zij had wat te diep in het glaasje gekeken en botste met het uitparkeren tegen een auto aan . . . Na nog wat rondgereden te hebben zijn we in mijn hotel beland. De seks was niet echt over naar huis te schrijven. De volgende ochtend heeft ze me naar een mall gereden waar ik een nieuwe fuckfone heb gekocht. De rest van de dag hebben we drinkend en water gooiend op soi 6 doorgebracht. De sfeer was vandaag nog meer uitgelaten dan gisteren en de dag daarvoor.

Zeer waarschijnlijk ga ik vanavond wel de beste bar van Pattaya halen, mede door de ervaring van gisteren. Een nachtje alleen doorbrengen is misschien ook zo'n gek idee nog niet. Al was het maar voor wat nodige rust.

hasta la pasta
21 april 2016, 06:08
Het is al weer even geleden dat ik überhaupt de tijd had om hier wat neer te pennen. Na nog een aantal dagen Pattaya zijn aamu en ik vertrokken naar Bangkok waar we ons wederom in het nachtleven hebben gestort. Ik zit nu alleen elders in Thailand waar ik me aan een andere hobby kan gaan weiden.

THe afterparty / Sodom en Gomorra:

Ik heb het geweten, de beste bar. Op een zeker moment doken we op Walking street een zijstraat in. We waren al bij een aantal barretjes geweest. We stonden binnen in een bar. Er lag een vrouw op een bank die gebeft werd. De muziek stond niet hard, niet zacht en was rauw en funky: techno. Het licht was rood, paars en diep roze gekleurd. Dit moest het zijn. Ik keek aamu aan en vroeg of dit het is. Ik mocht niet meer raden. Aamu was er al geweest. Een aantal meiden kwamen bij ons staan. We trokken de portemonnee en strooiden met lady drinks. Er kwam een meid voor ons beiden staan. Ze bood ons beiden een borst aan. We begonnen er gretig aan te zuigen. Ze pakte van ons beide een hand en dirigeerde deze naar haar doos. We keken elkaar lachend aan. Er stond een andere dame genaamd Nit te dansen. Ze maakte haar rok los en nodigde me uit om haar te beffen, ik sloeg toe. Inmiddels werd er nog een dame gebefd. Mijn God, waar was ik terechtgekomen? Later begreep ik dat deze bar de Windmill heet. Ik ben er niet meer geweest. Dat staat op de agenda voor het Songkran 2017 festival! Aamu nam een chick mee en ik barfine Nit. Met z'n vieren doken we het nachtleven in om nog wat te eten en te dansen. Veels te laat kwamen we terug in het hotel. We bleken in bed geen klik te hebben. Het tongzoenen was eerder op de avond meer dan prima geweest. Nu was ze erg passief in bed. Ik besloot wat te praten. Dit hielp niet en ik verzocht haar om naar huis te gaan. Ik kon wel wat slaap gebruiken.

hasta la pasta
21 april 2016, 06:43
We opende de nieuwe dag volgens een inmiddels vast en beproeft recept. Eerst brunchen in een mall in de buurt van soi 11 en vervolgens met de bus naar soi 6 om volop mee te doen aan het Songkran festival. Het bier liet zich gewoontegetrouw weer meer dan goed smaken. We stapten de Viking bar binnen. Aamu had al snel wat aanspraak van wat jonge chicks. Ik werd door mammasan in m'n kruis getast. Dat heb ik weer! Ik trok haar naar me toe terwijl ik op een kruk zat en reed tegen haar kont aan. Op z'n tijd ben ik verre van vies van een Milf, ik kom per slot van rekening minstens 1 maal per jaar in Bernds. Ze vroeg me of ik een ST wilde doen. Ik kuste haar in haar nek. Ze vroeg me of ik rustig aan met haar wilde doen, omdat ze klein van onderen is. Ik zal lief voor je zijn, antwoorde ik. Het nummer dat boven volgde was er voor de pure lust. Ze krijste het uit met een laken geklemd in haar mond. Doordat ik met de handrem er op moest, heb ik het met een FT laten afmaken. Na de seks kwam ik aamu op de gang bij de douche met zijn lover tegen. Toen we weer terug beneden waren heb ik nog wat foto's gekeken van de boerderij, het huis en andere privé zaken. We trokken weer verder. Het was immers nog lang geen etenstijd. Er moest verder worden gefeest.

De avond kwam moeizaam op gang. Ik had geen zin om een tocht langs go go bars te doen. Ik wilde kijken of het "4 op een rij" meisje aan het werk was. Ze herkende ons direct. We speelden wat spelletjes. Ze wilde door ons gebarfined worden. We gingen met z'n drieën verder. Na wat barretjes besloot Aamu alleen verder te gaan. Ik ging alleen op pad met Jenjira. Ze is in een bepaald opzicht heel speciaal, heel klein van stuk, een eind 30-er schat ik zo in. Na wat gegeten te hebben zijn we naar mijn hotel gegaan. Wat ging ze hard af en wat wilde ze het hard hebben. Twee maal een geil potje neuken volge voordat het licht uitging. Ik kon geen pap meer zeggen en moest slapen.

hasta la pasta
21 april 2016, 06:55
Bangkok

We hebben in Bangkok ook nog drie nachten doorgebracht in de buurt van Nana plaza in Soi 4. Ik heb twee nachten met May doorgebracht. Van tevoren was me door diverse mensen verteld dat je de stad haat of in de armen sluit. Bij mij is het laatste gebeurd. Ik heb de tijd van m'n leven gehad hier. Een boottocht, chardonnay drinken in een sky bar, de street food, de discotheken, de seks, etc etc. Over een week ga ik nog een paar dagen terug. Ondanks dat de stad zo ver weg is, is zeker dat ik er dit jaar voor 1 of meerdere week trips ga terugkeren. Ik sluit in ieder geval hier af.

aamu
21 april 2016, 19:13
... toch maar een stukje Azie Tour 2016 van andere kant belicht :)

Zo had ik hasta la pasta al wat gek zitten maken van een bar in een zijstraatje waar het allemaal zou gebeuren. Uiteraard begonnen we langszaam eerst wat andere bars te proberen. Vooral omdat ik er ook niet om 22:00 al wilde zitten. “Is dit hem?”, vroeg hij mij bij iedere de bar denk ik. Soms knikte ik mijn lach inhoudende. Soms glimlachte ik een beetje en soms haalde ik mijn schouders op.

We hadden hem de dag ervoor niet gehaald. Althans Hasta la pasta niet die een thais drankorgelsnol zijn toiletpot onder had laten plamuren. “Beter dan met pula in de mond op het bed “, zei ik hem nog. Zelf had ik een klein feestje gevierd met 3 meisjes – waarbij er eentje mijn tong bij uit mijn bek zoog. 1 TSOP is gok ik een zo’n 3,5 GSOP! Ik besloot haar maar mee te nemen en stelde haar al aan hasta la pasta voor in de morgen toen hij mijn kamer op kwam en ik nog een meisje op kamer had. Inmiddels aangekleed en wel. Typisch gevalletje Thais-plakmeisje. Wij gingen eerst nog ontbijten en SongKranen. We hadden nog wel wat bij te praten. Dus haar op de bus gezet en utgezwaaid.

Welkom op de after

Na wat barretjes en de nodige drankjes was het tijd om te gaan waar ik hasta la pasta al 2 dagen lekker mee had gemaakt. Binnenkomend hing mijn zuigmeisje al aan een paal – luid wuifend. “Het is vol hier zeg”, zegt mijn waterrakker-maat. Ik stel voor om aan de laatste krukken aan het podium te zitten. We bestellen – hollands als we zijn – 2 draft beers (80 baht per stuk) en ik ga er even bij zitten om te kijken hoe het valt. Misschien beelde ik het me in natuurlijk en valt het tegen. Kan. Maar ik zit met iemand die zijn ogen uitkijkt. “Waar zijn we in godesnaam beland?”, vraagt hij me na een minuut of zo. “Hoezo?”, vraag ik. Antwoord ik krijg ik niet als het meisje op het podium hasta la pasta’s hand al bij haar soppig doosje houdt. “Wat ik moet doen ? Wat kost dat ?”, vraagt hij mij. Maar ik weet het ook niet. “Wat hier gebeurt - gebeurt. We zien het wel”. Inmiddels komt mijn vorige-avond-schatje me vol op mijn bek pakken. En zo hebben de eerste ladies 2 hun drink verdiend. Als mijn bedgenote aan een ijzeren paal hangt flirt ik met de meisjes in de bar. Drankje is zoenen en een kusje op de mond is niet genoeg ....

De avond vordert. Vele de dames om ons heen. Een oplopende drank rekening, maar dat zal ons beiden weinig boeien. Gehypnotiseerd door de sfeer van het licht, de hitte, de strobe en de druipende poesjes op pompende muziek (https://youtu.be/KblyjEPZHCQ?t=1m10s). Rokjes boven de gordel. De sfeer zit er goed in en mijn chick probeert me haar weer te laten barfinen. Ondanks dat ze niet al te blij is met al de dames waar ik toch best wel ver mee ga in dit Sodom en Gomorra van Pattaya. Ik krijg de nodige klappen, maar ze smelt steeds weer in mijn armen. Ik heb een klik met een andere dame, maar laat me toch weer overhalen voor een herhaling.

Na wat nachtelijke potjes pool en eten van phad tay lopen we om een uur of 5 een disco binnen. Mijn liefje wilt echt naar huis dus ik laat hasta la pasta en zijn Tilak alleen. We spreken af de volgende dag met z´n allen naar Song Kran te gaan in Soi 6 – maar ik tref ’s ochtends een hasta zonder +1. Mijn meisje heeft meer geslapen dan gewerkt en ik wil wel wat nieuws proeven vanacht. Zij wil haar tasje en wat niet eerst op mijn kamer laten liggen. Vervolgens dan bij hasta omdat het anders nat wordt. En zich natuurlijk zeker te stellen dat ik vanacht niet met een ander slaap. Sjah jammer, dat gaat niet gebeuren. Met een "ik spreek je misschien weer vanavond", zeggen we haar gedag.

Soi 6 - Dag 3

De 3e dag op naar Soi 6 waar we dit keer de andere kant de straat binnen lopen. Een pimp-my-ride Pick up met veel te veel speakers staat al hard muziek pompen als we de straat binnen komen lopen. Grote bakken worden afgevuld met IJs en water en in zo’n straat met barretjes aan iedere zijde is het hier nimmer stil aan de overkant. Daar zorgt het ijs water wel voor. Zeiknat en koud bestellen we een koude Singha om even van het schouwspel te genieten en dan waar vlot mee te doen. Ik pak een bak water en werp hem de bar in naast ons – en direct rennen er 3 short-time meisjes mijn kant op met nog kouder water wat in mijn shirt komt. Chang Noi wordt nog veel kleiner van al dat water en zo met al die kleine dames zeiknat en rennend met water bakjes heb je amper het idee dat je in een hoeren buurt bent.

https://www.youtube.com/watch?v=IqpQxIvkBoo
(video hapert halverwege – gewoon even doorspoelen)

Net als de dagen er voor drinken wij bij iedere bar waar iets gebeurd een Singha. Een kleine wipje en zo’n 5 uur later is het tijd voor een maaltijd. Drie dagen bij hetzelfde met pineapple fried rice, verse vis van de bbq, wat thaise specialiteiten en een laatste Chang om het af te leren. Met de bahtbus naar hotel waar hasta la pasta een stukje op het forum schreef en ik een uiltje knapte om voor te bereiden op de nacht.

We besloten vanavond om ons eerste drankje met een speciaal meisje te doen en even te 4-op-een-rijen. Twee drankjes verder barfinde ze zichzelf. En kregen we haar gewoon bij op de pof mee. We zochten een go go op en wisselde er eentje en al snel bleek dat deze 3 driewieler niet helemaal gelijk liep. Ik stelde dat hasta met haar op stap ging, en als het short time werd hij me kon whatsappen. Ik kreeg van zijn nieuwe liefde al de foto’s van hun samenzijn door dus ik gokte dat ik alleen zou eindigen. Nou ja ... “alleen”.

Lang getwijfeld waar ik heen zou gaan. Drie dames uit drie gogo’s van vorige nachten op het oog. Eentje ongelooflijk lief en best lekker. Eentje 100% mijn type die me de dag er voor een lege bar in trok. Dit terwijl hasta niet naar binnen wilde, maar ik toch even met dit engeltje wilde doorbrengen. Ik ontweek de blikken die konden doden en rekte iig ons bier zo lang mogelijk.

Stam go-go

Ik liep naar de plek waar ik me het meest door aangetrokken werd en stond even voor de deur. Drie keer op rij ? De eerst nacht was fantastisch. De tweede was ze te moe en viel ze in slaap en ’s ochtends ... ze wilde iets te graag blijven. De 2e nacht ook helemaal uitgedost ten opzichte van de housebroek die ze dag 1 aan had. Een schatje van jewelste en ik wist dat ik haar hart zou breken als ik naar binnen zou gaan. “Daar worden ze hard van”, zei hasta la pasta me nog die middag. “Maar zijn ze zijn lief en het is tegen de cultuur. Het is gezichtverlies”, gebruikte ik allemaal als excuus tegen hem en tegen mijzelf daar om 01:00 ’s nachts toen ik daar stond.

Ik besloot het te doen. Ik zette een stap door het gordijnen. Het was als thuiskomen. Al rap had ik een paar meiden om mij heen. Het was leuk, maar het jonge mooie schichtige serveerstertje was degene die ik op het oog had. Ze liep er bijna met oogkleppen op en liet amper contact toe. De uitdaging wilde ik wel aan. Met mijn twee-nachtelijke schatje nog aan de paal stond had ik hasta’s meisje naast me. We stonden zo lang te zoenen dat ik op eens een harde tik voelde. Mijn moppie was al van het podium af. Ze stond naast me trok me aan mijn oren. Ik gaf haar de aandacht die ze wilde en beiden een drankje.

Met Tilak op het podium daagde ik de meisjes uit. Tequila voor een fatsoenlijke kus. “No cannot, she your girlfriend”, zegt een jong moppie. “She is on the stage. It’s ok”, zeg ik. Ze twijfelt maar doet het toch. Dan staat het mooie serveertje erbij en wil een drankje. “Je weet het”, kijk ik haar aan. Veel verder dan een kus op de lippen krijg ik niet. Ik zie het als investering. Ze neemt haar schotje en blijft mij me hangen. Ik leg mijn armen om haar heen. Ze ziet niet dat wat in de club als mijn girlfriend gezien wordt al weer met haar hakken loopt ze zwaaien. Het spel gaat zo door tot ik het 2e schotje aan het serveerstertje geef en ze nu wel los komt. Vol staat ze me te zoenen, totdat ik weer onderbroken wordt door Tilak die me “Bpakhwaan!” noemt en met “Thop looi” daad bij woord voegt. “Zou het serveerstertje mee gaan?”, bedenk ik me. Maar het is te weinig tijd. De tent gaat sluiten. De dame waar hasta la pasta gisteren mee was staat nog met me te zoenen en geef me aan ik zo buiten de 808 state disco te wachten en met haar een laatste geile nacht in Pattaya te beleven. De volgende dag zie ik 2 gemiste oproepen van Tilak die me een “miss you” stuurt. I stuur haar een “missed you” terug. Klopt volgens de telefoon helemaal ;)

Nu zag ik flyers hangen van Party of the Year Soi 6 – op 4 en 5 juni. Ik denk dat ik maar eens ga kijken of er dan wat te beleven valt. Het is immers toch op een steenworp afstand tegenwoordig.

Bangkok

De dag erop vertrekken we naar Bangkok. Met iets wat mixed feelings – we waren immers ook al langer gebleven in Pattaya. De Sukhumvit binnen rijdend herinnerde ik me dat Bangkok eigenlijk meer mijn ding is dan Pattaya – en dat het wel lekker was nu dat Song Kran (eerder) afgelopen was de nadruk niet alleen maar op de bars zou liggen. Dat ik hier wel een serveerstertje scoorde had ik niet verwacht ... In de bar waar ik al eerder een stukje over schreef. Ik wijs hasta la pasta haar aan – dat is het meisje van het verslag wat ik een jaar of 2 geleden schreef. Ze herkent me niet tot aan het eind van de avond – stormt op me af “What your name?” en noemt me bij naam. We sluiten de avond af op de stoep van de kroeg waar we nodige garnalen, kippenboutens, varkensspiesjes en schelpen delen met alle bar meisjes. Heel natuurlijk loop ik op eens hand in hand met een serveerstertje ... onderweg moet ik haar een keer of 3 beloven dat ze morgen echt 2000 baht krijgt. Dat kan er wel van af.

Op dezelfde kamer als mijn eerste kamer ooit in Bangkok met een Isaan meisje dat het zusje zou kunnen zijn van mijn eerste Thailand betovering. Slechts af en toe lijkt het allemaal een droom van een droom een aantal jaar terug tot ik mij realiseer dat deze werkelijkheid in Zuid Oost Azie mijn nieuwe thuis is en mijn oude leven over een tijdje als een droom zal aanvoelen....

Samengevat:

Song Kran is een bukketlist item – beste idee van het jaar
Soi 6 in party mode is top
Samen met een Duitsland ganger op toer door Thailand is nog veel leuker dan alleen
Pattaya verandert meer en meer in hardcore party plaats voor niet ijsberen – alles bleef tot het ruimschoots licht was doorgaan. Go go’s ook langer open dan een paar jaar terug.
Draft beer nog steeds te krijgen wat Pattaya goedkoop zuipen en barhoppen relaxt maakt.
Shows waren naar mijn idee amper te vinden – in herinnering was er meer show de vorige keer.
Fruit op straat niet op niveau Bangkok
Fruit op straat in Bangkok fantastich als altijd
Gogo’s Bangkok – goede optische line up – Billboard was een kwijl club met jong en ongelooflijk lekker.
Gezelligheid in de bars met de serveerstertjes blijft het leukst.
Hasta la pasta niet onder de indruk van Dr. BJ’s
Pas op voor Thaise mosquito’s van zo’n 150 cm die rare plekken in je nek achter laten.
Dawin Hotel is een prima plek aan de Soi 4 – met backdoor route via Soi 6 naar Nana BTS
Twee jaar is te lang om niet te gaan ...
Moest ik kiezen dan ga ik voor Bangkok over Pattaya - gelukkig zijn ze te combineren.
... dja lian paa saa tay - want met een beperkte woordenschat en de meest achtelijke combinaties krijg je een glimlach op ieder gezicht ;)

Ties85
22 april 2016, 20:31
Mijn eerste Thailand en dus tevens Pattaya trip was tijdens songkran echter duurt deze in Pattaya in tegenstelling tot de meeste andere steden in Thailand 6 dagen. En voor mij persoonlijk waren dat net een paar dagen te veel. Ik zou als je het hele feest in Pattaya wil mee maken zo plannen tot je alleen de laatste 2 dagen mee pakt. De laatste dag is met afstand de leukste en heel eerlijk de enige dag tot ik toen ook zelf echt heb mee gedaan gewoon leuker als carnaval hier voor wie dat al eens heeft meegemaakt.

Maar de andere dagen kan het ook heel storend zijn ik had bij toeval in de songkran periode geboekt zonder te weten wat het ook was, maar heb me daar ook een paar dagen soms een beetje aan lopen ergeren. Vooral type's uit b.v. het midden oosten die de eerste paar dagen ook in de avonden menen met water te moeten gooien terwijl het dan eigenlijk niet meer de bedoeling is omdat je kleding dan bijna niet meer droogt, en veel mensen hun duurdere kleding aan hebben.

aamu
25 april 2016, 03:37
LOL - dat zal best even schrikken zijn geweest als je niet wist wat er gaande was. Normaliter duurt Song Kran inderdaad 6 dagen. Echter vanwege droogte en water te kort was het dit jaar 3 dagen. Wat eigenlijk prima was - 6 hadden er waarschijnlijk 3 te veel geweest.

De enige Naffers die Hasta en ik hebben gezien lopen stoer zonder shirt te roepen dat ze niet wilde worden en wringden zich in de meest rare bochten om waterstralen te ontwijken. Lachwekkend. 's Avonds was de water pret over en greep de politie in walking street ook in omdat het nu 20:00 Schluss moest zijn.

hasta la pasta
28 april 2016, 12:17
Bangkok dag/nacht 4

Nadat ik een ruime week elders in Thailand heb doorgebracht, ben ik weer terug in Bangkok. Ik besloot om eerst een biertje te gaan doen bij de meiden die ik al kende in Soi 4. Misschien achteraf niet zo'n erg handige keuze. May was er niet, maar al snel was ze door de overige meiden gebriefd dat ik weer terug was. Ik had echter andere plannen en had mijn zinnen gezet op Chi-chi, een prachtige 40-er met een imposante voorgevel. Ik besloot om na een half uurtje om Chi-chi te barfinen en naar een andere bar te vertrekken om zodoende de confrontatie met May nog even te ontwijken. Ik had geen schijn van kans met poolen tegen haar. Naar verluid was ze sinds twee dagen weer terug om wat centen te verdienen. Na nog wat gedanst te hebben vroeg ik haar of ze vanavond een LT wilde doen. Dit was helaas niet mogelijk, omdat ze de volgende dag een afspraak met haar dochter had, whatever. Dan maar een ST dacht ik, ik had wel zin in wat afleiding, ik stond immers al ruim een week droog. Op naar het hotel dus. Ik had vantevoren niet de prijs onderhandeld, dit werd de spelbreker. Ze vroeg maar liefst 3000 Bath voor een pot seks. Ik vroeg haar hoe lang ik hier voor onder de pannen was. toen het antwoord was wanneer ik klaar was, ze ging uit van een half uur, stond ik perplex. Zelfs onze saunaclub meiden verdienen dit op uurbasis standaard niet. Het einde van het liedje was dat ze kon vertrekken uit m'n hotelkamer en dat ik op zoek kon gaan naar een nieuwe scharrel voor de nacht.

Het was al wat later op de avond en een aantal barren waren al aan het sluiten. Ik liep de Hillary 4 bar in en An kwam bij me zitten. Na wat flauw geklets vond ik al snel dat ze leuk genoeg was om nog wat met haar te gaan doen. Ik vroeg of ze zin had om wat te dansen in The Climax in Soi 11. We bleken een prima danskoppel te zijn en na een uurtje of twee dansen met de nodige drank is ze met me meegegaan naar m'n hotel. Koud op kamer aangekomen lagen we na een korte douche al snel op bed. De eerste ontlading mocht er zijn. Ik werd gepijpt en stond op springen. Ik liet het met de hand afmaken en kwam over haar lichaam klaar. Ze was geloof ik onder de indruk van de hoeveelheid sap. Hierna nog wat liggen wippen voordat we als een blok ik slaap vielen.

's Ochtends kreeg ik een appje van Aamu. Het nieuws had zich al verspreid dat ik een hart gebroken zou hebben. Nou wist ik door de eerdere gesprekken met May en de andere meiden dat op hun ziel de nodige eelt aanwezig is. Het zal wel loslopen. Vanavond ga ik een avond met An op stap. Om een uur of 8 pik ik haar in de bar op om hierna volgens mij naar Soi 7 te gaan naar een barretje met een Thais bandje. Morgenochtend gaan we samen ook nog wat doen. De agenda hiervoor wordt vanavond opgesteld.

aamu
29 april 2016, 07:05
Ja - Hasta la pasta was weer in Bangkok. Dit evident door de foto's die binnen druppelden op LINE. Ik vroeg de dames om "take care of my friend" en dat leek allemaal goed gaan tot zo'n 01:00 AM en ik ging slapen. Echter 's ochtends gemiste calls, berichten zo rond 05:00 AM - het tijdstip dat er harten gebroken waren.

"Friend you, no good!", was het eerste wat ik las. Wat is dit nu weer ? Ik probeerde verhaal te halen ... maar er was uiterdaard geen wederhoor mogelijk om 08:00 AM Bangkok tijd. Huilende meisjes aan de telefoon die een nacht niet geslapen hadden. Een week lang smachtend in afwachting van de terugkeer van hasta la pasta - die zijn ware slettentester aard liet zien en een andere dame uit de bar fined. Alhoewel ik in LINE de verhalen aanhoorde besefde ik dat ik best trots was op onze ijsbeer in de hitte van Bangkok. Gewoon lekker je eigen keuzes maken...

Op een of andere manier eindigde mijn gesprek met Tilak dat ze naar Koh Chang wil ... in Juni zal ik kijken of ik daar ook zin in heb of dat ik een pasta draai en mij eens laat verleiden door een ander.

Toen ik tijdens de lunch reactie kreeg van onze loverman over het voorval, bleek deze zijn bed slechts verlaten te hebben omdat de condooms op waren. Er was even een tripje 7/11 nodig (what happened to room service ?:)) - Ik had er al een halve werkdag opzitten en een ander is nog bezig met verlate nachtelijke bedgymnastiek. Wat een leven heeft dat hollandse vakantie volk ook ... !

hasta la pasta
30 april 2016, 06:08
Op een of andere manier eindigde mijn gesprek met Tilak dat ze naar Koh Chang wil ... in Juni zal ik kijken of ik daar ook zin in heb of dat ik een pasta draai en mij eens laat verleiden door een ander.

Je bent gek als je er geen draai aan geeft! Het kost jou hooguit een halfuurtje om een nog lekkerder en liefer exemplaar te scoren. Ik zou het wel weten ...

hasta la pasta
30 april 2016, 07:09
Bangkok dag/nacht 6

Na nog een dag en een nacht met Ann te hebben doorgebracht, wilde ik weer eens iets anders. Ik had de recensie van felrops gelezen en ben naar de Beer Garden in Soi 7 geweest om daar eens rond te kijken. Toen ik een rondje om de bar liep stond er een lekker mokkel wat gek te dansen. Ik ging ervoor staan en deed ook wat gek met haar mee. Het ijs was direct gebroken. Ze was met een stel vriendinnen aan het aanpappen met een stel Zwitsers die net vandaag voor een 6-daagse vakantie waren aangekomen. Rond de groep meiden was er niets van m'n gading bij. Op een zeker moment zie ik in de verte een heel lekkere dame zitten. Ik zit er express wat na te turen en de gekke dame schiet me te hulp en zegt voor de grap dat het haar zusje is en ze zwaait om ons te komen vergezellen. Tering, een ontzettend lekkere meid, 29 jaar, genaamd Pou (spreek uit Po komt direct bij me op schoot zitten en pakt m'n handen vast. Binnen de kortste keren hadden we bijna alleen nog oog voor elkaar. Dit kon niet fout gaan.

We zijn eerst met een groep van 8 personen in Soi 1 in een typisch Thais straat restaurant eerst wezen eten. For the record: een absolute aanrader. De dames hadden de bestelling gedaan en er werd een feestmaal geserveerd. Toen de rekening werd gepresenteerd konden de drie heren incluis mezelf bijna niet geloven dat het zo weinig had gekost. Toen we in de richting van Soi 4 liepen stelde een vriendin van Pou voor dat we ons eerst in mijn hotel maar eens moesten opfrissen en wat Boem Boem te doen. Wie ben ik dan om nee te zeggen. Een prima wip volgde met overvloedig zoenen erbij. Mijn avond kon niet meer stuk en de nacht moest nog beginnen.

We zijn hierna een potje wezen poolen. Wederom ben ik grandioos ingemaakt door een Thaise schone. Een vriendin van Pou stelde via de LINE app voor om naar de Hillary 2 bar te komen. Hier nog wat met z'n drieën gedanst en gedronken. Voordat we naar het hotel teruggingen hebben we eerst nog wat gegeten. Op de kamer bleek Pou een hele hete vamp te zijn. De beste seks van de Tour volgde ...

aamu
30 april 2016, 17:43
Je bent gek als je er geen draai aan geeft! Het kost jou hooguit een halfuurtje om een nog lekkerder en liefer exemplaar te scoren. Ik zou het wel weten ...

Ik hou graag een back-up .... Aankomende keer kan ik helemaal niet naar Koh Chang omdat ik van de 6 dagen er al 4 in Pattaya zit. Ddaarna 2 dagen Bangkok en die ga ik niet besteden om op een eiland te komen ;) Zal de dames wel een drankje geven, de groeten ook uit jouw naam doen en me vervolgens weer op ondekkingsreis gaan.

aamu
7 mei 2016, 07:49
10:30
Het is nog vroeg als ik iemand hoor douchen. Dat moet wel hasta la pasta zijn, denk ik. En dat klopt gelukkig. We kijken elkaar aan. Wat een avond weer ... beide zien we er zo brak uit als dat we ons voelen. “Ik kan geen snol meer zien”, vertrouwt hij mij toe. “Was het wat?”, vraag ik als ik de keuken in loop om koffie te zetten en eventueel wat eieren te bakken. “Ja was goed. Drie keer gepakt en moest om 10.00 het love hotel uit. En zodoende ben ik nu weer hier”.

“Ik heb ook een beste avond achter de rug”, zeg ik hem lachend. “Oh, ben je vroeg gaan slapen?”, vraagt hij. “Neuh... niet bepaald”.

09:00
Om even 09:00 schreef ik mijn nummer op een geel post-it met 2 cijfers verkeerd. Ik beloof haar te bellen als ik haar op de lift zet. Het budget schatje wat met mee gekomen was voor de nacht. Niet mijn bedoeling maar met de hoeveel drank van de avond had ik mijn portomonee opengetrokken. “$10 is voor taxi, dan heb ik nog $10 nodig ontbijt en de rest – bijna $140 kan ik je geven.”, achteraf had ze ook wel voor $100 of minder meegegaan gok ik. Maar ja bent lam dus je denkt niet zo vlot. Op het briefje schrijft ze iets van een naam – ze gaat over een paar dagen terug naar Jakarta dus het zal allemaal wel.

06:30
Om 06:30 een wip gemaakt, gedoucht en inslaap gevallen en zo’n 2,5 uur later de chick op de lift gezet.

06:00
Deze indonesische kwam ik tegen toen ik met een filipino van een uitzuip bar mee gelopen was met wie ik nummers uitgewisseld had. “Come buy me drink”, riep ze me lachend toe. “No, because that will be $100 for sure”, lach ik terug. “No!! Only $48. Come on”. Ik vraag haar gewoon haar nummer om later af te spreken – wat ik krijg. Meelopend met haar en twee vriendinnen zegt ze tussen neus en lippen door dat ze $500 wil om mee te komen. Ik stop en schud mijn hoofd. “How much you want to give me”, vraagt ze me. Met de $160 die ik nog heb zal het niet genoeg zijn en ik laat haar gaan. Als ik dan met de indonesische sta te praten lopen haar en haar vriendinnen terug richting Orchard Towers – blijkbaar om een andere vent mee te zeulen.

05:45
Het Club Zinc meisje zoals ze in mijn telefoon heet, pik ik op als ik terug kom van water kopen en naar de wc te gaan om Filipina Diane mee te nemen. Of om te kijken of ze mee wil. Deze Filipijnse heeft al maanden een aantrekkingskracht op mij – maar ze is naar eigen woorden lui en niet helemaal akkoord met het werk wat ze doet. “Why are you sweaty and look warm?”, vraagt ze me voordat ze zogenaamd op mij aan het wachten was. Ik lieg dat ik een rondje gelopen had – in werkelijkheid had ik in mijn dronken toestant besloten dat ik wel eens wilde weten wat een massage in Orchatd Towers inhield – nadat ik van Diane was weggelopen. Een Chineese met een behoorlijke siliconen D cup met raam service waar ik veel te veel voor betaalde. Ach super slecht was het niet, maar mijn nieuwsgierigheid is in ieder geval wat getemd.

05:00
De aanleiding van het experiment is de mooie jonge filipina die nooit lacht en alleen maar op het podium zit te wachten. We praten zo’n 20 minuten, maar het ijs ontdooit niet snel genoeg naar mijn idee.

04:30
Ondanks heb ik zo rond half 5 nog een goede phad thay op de kop kunnen tikken is mijn dorst voor bier compleet verdwenen. In de indonesische uitzuip bar Crazy Horse – waar de katoys ook goed vertegenwoordigt zijn – laat ik een half biertje staan. Drank zit er genoeg in – dat is hier boven al te lezen. Nadat we met hasta la pasta de toko al verlaten hadden omdat zijn iets gulle rondjes zich in rap tempo opvolgden was een herhaal bezoek van mij geen succes.

04:15
Op de 1e etage – naast Ipanema als ik op mijn eten wacht flirt ik met een meisje van Club Zinc die later ook zo in mijn telefoon een plaatsje krijgt (Club Zinc meisje). Ipanema verlaten nadat Hasta la pasta vertrokken was met wederom een Thaise mamasan. Ik dronk het restje uit de jug Tiger, liep nog een rondje en het was om rond 4en toch wel uitgestorven op deze donderdag.

03:30
Mamasan probeert voordat ze verschalkt wordt door onze NL IJsbeer mij nog te koppelen en een beste lekkere Thaise chick. Maar behalve geil-ig doen is het contact ver te zoeken. En laat me het daar nu altijd om gaan. Een hoop dames in Ipanema ken ik van gezicht – of heb ik wel eens mee gepraat. Meestal neem ik er niemand mee omdat het een late night club is waar ik ook met niet wandelaars volk kom – onder andere mijn huidige lokale schatje. En dan kan je natuurlijk niet hebben dat je halve club gehad heb. Iets low profile is dus beter. Ik herken een pinoy die ooit in mijn tijdelijke woning een nachtje heeft geslapen. Ze flirt op afstand, maar als ik lichtjes terug flirt maar de boot afhoud komt ze zich lief voorstellen.

Ze is lief, best lekker en helemaal mijn type. Maar de nacht vorige keer was niet bepaald hoogstaand. Ze begrijpt de hint als wij verkassen als zij naar de wc is. Samen met hasta lopen we nog langs een andere filipijnse die niet kan lachen en waar ik later buiten een goed gesprek mee heb en haar wijze woorden toespreek – “Don’t judge yourself for what you do – let god judge you. Let go and go with the flow – you will have a better time and more importantly (for you) you will make more money”. Ach misschien over een half jaar als ze de schaamte voorbij is dat het wat wordt tussen ons...

03:00
We komen terug naar Ipanema vanuit de crazy horse waar hasta la pasta al beet had met een aantal Indo-meisjes. Eerder op de avond eerst eens daar heen gegaan, maar niet gelijk iemand geboekt en toen gaan kijken in Ipanema. Een 2e ronde crazy horse leidde ik hasta’s eerste meisje af omdat hij me liet weten dat de chick die bij het eerste bezoek bij mij stond een ongelooflijk lekker ding vond. Dus ik leide zijn sayang af en hasta sloeg zijn slag. Tafeltje – lady drinks en dat ging toch iets te hard. Twee tequilla werden er al snel drie – oops misverstand en met de dames die hun eigen ramen ingooiden besloten we het daarbij te laten. Een 3e bezoek van mij alleen later liep ook op niets uit.

01:30
Ipanema doet niet eens zo zeer onder voor Bangkok in hasta la pasta’s beleving. De vergelijking gaat wel een beetje scheef als hij vraagt waar de volgende bar is – die er eigenlijk niet is. Behalve de uitzuipbarren of het duurdere Brix waar we eerder op de avond al geweest waren. Brix is totaal ons ding niet. Meisjes der Leenliefde in nettere en duurdere verpakking – maar als het paaltje bij het puntje komt, wil je toch echt een schatje of een hoer in bed en niet een sophisticated snol met een mooie jurk op de grond. Zo zie ik dat tenminste.

We bestellen en jug bier en dan nog eentje en flirten een beetje met de dames. De band speelt nog een paar liedjes en dan neemt de DJ het over. Het is zo even over 1en op donderdag duidelijk geen prime time ten opzichte van een vrijdag of zaterdag.

01:00
We lopen achter Orchard Towers via de achter in gang naar binnen en ik neem hasta la pasta mee naar Crazy horse om eens wat Indo’s te ontmoeten. Hij heeft gelijk beet – ik heb er twee om mijn nek hangen en als hasta dan een drankje aanbied willen zij ook. “Kost dat?”, vraag ik eerst. Een biertje van $10 mogen ze eventueel wel hebben, maar het goedkoopste drankje wat ze willen is $19 en daar pas ik voor. Als ik dan even een tientje tussen hun tieten kan stoppen ? Neuh ... niet zin in. Ik zie hasta twijfelen om voor dit mokkel te gaan – ondanks dat we alleen op kijk missie zouden gaan. Het zou wellicht bij mij thuis op de bank worden en hasta la pasta voelde daar niet zo heel veel voor. We besloten verder te kijken wat we nog meer tegen zouden komen.

00:30
Om even half 1 verlaten we Brix – waar er al een behoorlijke rij voor de deur staat. Binnen is het net een receptie van het werk of van een of andere beurs zoals hasta het omschrijft. De band die als goed aangeschreven staat moet je vooral hard horen. Vanuit de lounch klinkt het als vals kattengejank met een backing tape die niet helemaal gelijk loopt. We drinken er twee drankjes en houden het voor gezien. Hasta la pasta wordt nog aangesproken door een dronken Engelse die net een fles Champagne opent en zegt hoe ze van Singapore houdt. “Misschien heb je wel een freebie als je daar mee aanpapt”, grap ik hem nog. We laten het voor het is en gaan voor het echte werk naar Orchard Towers.

23:00
Ik ben eindelijk klaar met werk op deze hemelvaartsdag en we kunnen ons uitgaan vervolgen. Om 7 uur al begonnen aan een jug tiger in de satay street van lau pa sat, waar we op verzoek weer terug gingen. In de trein naar huis laat pasta weten dat hij geen interesse heeft om de dames in vissenkom te zien in Geylang en dat we maar gelijk voor de clubs moeten gaan. Prima, veel in Geylang sluit toch al redelijk vroeg dus we gaan gewoon lekker met de freelancers dollen vanacht.... het is immers de laatste avond en ik vergeet toch even dat ik deze vrijdag gewoon aan het werk moet ...