PDA

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 41/1, Judy



rplover
9 januari 2007, 00:39
Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank / A
Nationaliteit/Taal : Jamaica
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings :
Service: zeer goede service NMC / PMC / erotische massage
Voordelen: slank, zeer goed tongwerk
Nadelen: te slank, ziet de botten bijna zitten
Tijdsduur : 25 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: nachtshift

rplover
23 januari 2007, 01:13
owja, weinig volk, weinig dames..
Poala had 1 van de rustigste dagen vandaag denk ik, want het was al een hele tijd geleden dat ik ze nog eens in haar raam zag staan.
Niks voor mij eigelijk, als ze in't Frans beginnen is voor mij de pret er al af :teuflisch
Nog maar eens een nieuwe dame geprobeerd dan maar.
Judy, Vingerlingstraat 10/4
En dat heb ik me deze keer echt niet beklaagd !
Afgesproken voor 50€..
Mevrouw had me al veel zien voorbijkomen, en vroeg zich al af waarom ik nooit binnenkwam ;-)
Das simpel eigelijk, met donkere dames in het SKW weet je nooit hoeveel geld je gaat verbrassen, maar je weet meestal wel dat je na een kwartier weer in de kou staat...
Hier was er niks van aan trouwens ;-)
Ze ging me eens lekker verwennen, lekker reggae muziek je op, en eerst op de buik gaan liggen voor een massage.. Die was niet om over naar huis te schrijven, maar in iedergeval beter iets dan niets.
Na 5 minuutjes omdraaien, eerst nog ff babbelen en daarna het condoom erover. Lekker hard pijpwerk, maar nogal monotoon & het klokkenspiel werd vergeten.
Daarna overgeschakeld op missionaris waarbij ze nogal overdreven hijgt, wat ik niet echt leuk vind, een beetje lawaai oke, maar al direct beginnen kreunen of haar leven er vanaf hing, vind ik wat overdreven :rofl:
Echt diep mocht je niet neuken, maar he hebt wel een meer dan leuk zicht op haar body en haar zwoele lippen. Haar beha'tje hield ze aan trouwens.
Na een minuut of 20 was het tijd om te komen, maar daar had ik nog niet echt zin in, dus nog maar een briefje bovengehaald met de woorden "take it slow, please!"
Dat vond ze natuurlijk wel leuk, eerst ff handen wassen en beha'tje uitdoen, om terug beginnen te pijpen, maar nu op een meer afwisseldende manier. Dit was al veel beter ;-) Daarna overgeschakeld op cowgirl waarna je weer een prachtig zicht krijgt op haar gespierd lichaam. Na een tijdje vond ze het wel genoeg en schakelde we over op 69.
Hmzz, wat is er nu lekkerder dan zo'n gespierde reet in je gezicht te krijgen waarvan je de poes lekker mag uitlikken, ze begon er zelf ook meer en meer in te komen, dus mocht het allemaal wat langer duren, het pijpwerk werd weer beter & nu werden de balletjes niet vergeten.
Het feestje daarna afgemaakt in Missionaris met haar benen zeer hoog & ver uit elkaar, ze heeft echt een nauw poesje, waardoor het alleen maar lekkerder werd. Nog ff napraten men met de belofte dat ik zeker nog eens terugkwam weer lekker de kou in.
Judy, is zeker de moeite waard als je van zeer gespierd of latina's houdt, een aanrader dus!

merci, redbull ;)

Redbull
30 mei 2007, 09:54
Judy is er voor een paar weekjes vantussen wegens verbouwingswerken...

Anvers
22 september 2007, 22:30
Wie heeft er Judy eigenlijk nog gezien de laatste tijd? :confused:

Op vingerlingstraat 10 zien we haar de laatste tijd niet meer; doch heb ik de indruk dat ik haar onlangs nog eens in de Vingerlingstraat zag gaan (tenzij ik mij vergist heb), doch weet niet in welk raam zij eventueel werkt.

Anvers :wink:

Anvers
26 oktober 2009, 16:43
Judy was er enkele maanden geleden terug, doch is ondertussen weeral van het toneel verdwenen, dus gaan we haar maar best naar het archief verplaatsen !