PDA

Volledige versie bekijken : Bianka (Roemeense)

Admin
27 april 2016, 10:43
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Bianka (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:

Elmo3108
21 december 2017, 07:57
Vorige week donderdag met deze Bianka een lekker uurtje liggen rollebollen op een kamertje in Heaven7. Bianka is een leuke, vlotte meid die mij een prima gfe gaf. Je mag haar perfect gladgeschoren, mooi strakke poesje uitgebreid beffen. Bianka pijpt lekker zacht en gevoelig en ook intiem is prima. En na een ietwat terughoudend begin werd er ook lekker gezoend.
Was een prima kamergang, echter mag de kwalificatie "slank" toch echt wel veranderd worden in "volslank".
Herhalingsgevaar? Heel hoog...

jemame
28 december 2017, 20:32
Met een woord een prachtdame met uitstekende service ,vandaag 2 uur met doorgebracht.

jemame
30 januari 2018, 20:33
Het is over en uit voor Bianka , naar eigen zeggen is ze gestopt en komt niet meer terug . Maar ja zeg nooit nooit .

jemame
18 februari 2018, 20:30
Deze middag kon ik mijn ogen niet geloven ,Bianka was weer terug en dat al na 2 weken vakantie en volgens haar heeft ze zich bedacht en doet ze er nog een jaartje bij. Weer een leuk uurtje van gemaakt .

dubbel dd
22 februari 2018, 14:08
ik heb bianka ook een half uur meegenomen de sex was niet fijn ze had volgens mij geen goede dag weinig aktie van haar kan .

dubbel dd
22 februari 2018, 14:10
ik heb bianka ook een half uur meegenomen de sex was niet fijn ze had volgens mij geen goede dag weinig aktie van haar kan .

mager
5 maart 2018, 17:12
De kwalificatie "slank" mag toch echt wel veranderd worden in "volslank".

Inderdaad, ze is volslank, niet slank.

brombeerzuid
5 maart 2018, 17:38

Je moet met haar een klik hebben,dus ik heb geen klik met haar en nooit met haar gekamert.:biggrin:

jemame
3 maart 2019, 20:56
Is Bianka al terug uit vakantie ?

brombeerzuid
3 maart 2019, 21:05
Geen idee, zaterdag weet ik meer!
Inmiddels met haar een paar maandjes terug met haar een kamer gemaakt.
En die was echt goed, ze inmiddels al aardig wat afgevallen.
Type gfe en wat extra optie's in huis!(of Hol:biggrin:)

jemame
5 maart 2019, 21:25
Denk dat ik vrijdag zelf eens ga kijken.

jemame
8 maart 2019, 21:27
Vandaag vertoeft in H7 en Bianka was nog niet terug, maar volgens haar collega's zou ze volgende week arriveren .

jemame
23 oktober 2019, 21:03
Vandaag weer eens naar H7 gereden en had op voorhand afgesproken met Bianka want normaal was ze afwezig vandaag, maar voor mij maakte ze een uitzondering en was voormiddag beschikbaar .Lekker anderhalf uurtje met mijn schatje en toen goede warme sauna .De Kok had ook zijn best gedaan , amai heel goed gegeten en dan naar huis maar dat was minder plezant op een woensdag om 16.00 uur .Normaal in het weekend 1uur maar nu 1,5 uur.Al bij al een leuke dag gehad . Bedankt Bianka !!!!!!!!

keesboz
22 november 2019, 14:33
de roemeense dvps die hier wat langer zijn komen allemaal bijna 20kg aan
of soms nog meer en dat weet ik en mag ik zeggen want ik ben zelf maar 74kg lichter dan voor heen

hotrod68
14 februari 2020, 10:06
Gisteren in Acapulco Gold getroffen......

jemame
19 februari 2020, 21:34
En …...noch steeds in Acapulco Gold ????

jemame
22 februari 2020, 20:42
Ik zal antwoorden op mijn eigen vraag ………. Ja voorlopig in AG tot H7 terug open gaat ! Met eigen ogen gezien gisteren !

jemame
6 maart 2020, 20:34
Vandaag heeft ze mij gezegd dat ze naar Mondial in Keulen is . Aca Gold zal haar niet bevallen zijn !

jemame
2 juli 2021, 18:54
Terug in Rheingold maar effe 14 dagen naar Roemenië !

jemame
12 februari 2023, 21:58
Bianca is al 1 jaar in Happy Garden !

mentholbear
13 februari 2023, 17:48
Weet niet of dit dezelfde dame is die ik vorige week heb gehad, maar die was blond. En ze was volslank in de zin van slank met wat rondingen op de juiste plaatsen, en niet mollig of dik.

jemame
13 februari 2023, 21:02
Bianca van Rheingold en nu Happy Garden heeft zwart haar en een tattoo van een oog tussen de 2 borsten !

mentholbear
13 februari 2023, 23:54
Volgens mij is het dan een andere.

Willem2
14 februari 2023, 12:04
Volgens mij is het dan een andere.

mentholbear kijk nog eens goed naar dit topic.
Ik ga er vanuit dat jemame onderhand echt wel weet welke dame dit is :rolleyes: ( hij was er bijna mee getrouwd ;) )

mentholbear
14 februari 2023, 12:20
Dat stel ik ook niet ter discussie. Ik was alleen benieuwd of het dezelfde Bianca is die ik had ontmoet. Die zou ook pas een jaartje in Happy werken.

Maar begreep dat er in soige clubs nu vaker dames met dezelfde artiestennaam rondlopen. Van 1 naam (misschien wel Bianca) liepen er 3 rond.

Vroeger was het overzichtelijker dat er maar van elk 1 artiestennaam rondliep. Verwarrende daarvan was dan weer dat een dame soms van naam moest veranderen als ze er een poos niet was en iemand anders een naam in gebruik had.