PDA

Volledige versie bekijken : Stoppen of ..............

Willem2
9 januari 2007, 00:43
Naar aanleiding van een vraag van Bart (http://www.ijsberenforum.nl/forum/member.php?u=658) :

Ik ben wel eens benieuwd hoeveel van ons ijsberen van mening dat hij zijn hobby aan de wilgen kan hangen als de juiste (thuis) situatie zich voordoet.

• Ik kan zonder problemen morgen met mijn hobby stoppen.
• Het lijkt me wel erg moeilijk om al dit leuks te laten varen.
• Ik heb wel eens geprobeerd om te stoppen, maar het is me niet gelukt.
• Ik hoef niet te proberen om te stoppen, het lukt toch niet.
• Waarom zou ik met zo iets leuks stoppen ?
• Is er leven na(ast) de sauna club ?

Ik ben benieuwd.

Bart

rplover
9 januari 2007, 01:12
Als ik in een relatie zit, heb ik totaal geen behoefte aan te wandelen, want ik zal enkel in een relatie stappen waarbij de Dame een echt hoertje is in bed.
Koken en de afwas doen moet ze voor mij niet kunnen ;)

Ik hou van bitchige Dames, en als ik er zo eentje thuiszitten heb, zou ik niet weten waarom ik nog ga wandelen/ijsberen.
Ik zou zelfs het volgende durven te stellen, zonder daarbij ook maar iemand te willen kwetsen.

Hoe sletter, hoe bet(th)er :teuflisch

groetjes,

rplover

little diablo
9 januari 2007, 05:56
stoppen:nee: het is elke keer weer een :freu:

Saluti L Diablo

Stiffmaster
9 januari 2007, 11:26
Ik ben er van overtuigd dat ik met onmiddelijke ingang :eek: met al dit lekkers zou kunnen stoppen :cool: , mits ik de juiste partner zou hebben gevonden, daarom ben ik nog maar niet aan het zoeken. :teuflisch :teuflisch

thesickboy
9 januari 2007, 12:12
Ik ben zéér goed in het stoppen met wandelen. Ik heb het al verschillende keren gedaan:D :D :D

Op 11/9, tijdens een trip naar Duitsland die ik hals over kop moest afbreken ivm een crisis op het thuisfront, maakte thesickboy het vaste voornemen om NOOIT of te NOOIT meer de rit richting saunaclub te maken. Deze keer was het ECHT afgelopen...

Op 26/10 hing ik al weer aan de toog in YY....met de volle goesting...:fuck:

Het werd recent ergens anders in het forum geciteerd:
'Mind as well face it, were addicted to.... 'vul zelf maar in....

Alle gekheid op een stokje, ik denk graag van mijzelf dat ik er vlot mee kan stoppen. Als ik het in de praktijk moet brengen blijkt het héél wat moeilijker in te zijn. Hoogstens de frequentie wat terug schroeven blijkt haalbaar te zijn (en ook dit met ups en downs). Ik realiseer mij de laatste tijd ook dat, hoewel ik natuurlijk vooral voor de seks naar een saunaclub ga(duh!!!), ook het sfeertje van jongens onder elkaar een belangrijke aantrekkingspool is. Dit sfeertje wordt hier op het forum zorgvuldig onderhouden en gecultiveerd.

Nu ik erover nadenk.... eigenlijk is het de schuld van ijsberenforum dat ik naar saunaclubs blijf gaan..... zonder ijsberenforum kon ik dat budget aan andere dingen besteden..... IK HEB RECHT OP EEN SCHADEVERGOEDING!!!!:ranting2: :angryfire :ranting2:

Een 10-beurten kaart bij Bernds lijkt mij billijk....

:wink: :wink: :wink:

099
9 januari 2007, 12:55
Ik hoef niet te proberen om te stoppen, het lukt toch niet!

Ik moet mijn antwoord wel nuanceren:

Stoppen met saunaclubs kan wel lukken, maar stoppen met wandelen lukt toch niet!
Je kan gerust een jaar niet gaan wandelen, maar dan komt er wel een dag dat je weer bij de dames zit!
De vraag is dus WANNEER doe je het WEER!

Jorah Mormont
9 januari 2007, 13:14
Ik ben er van overtuigd dat ik met onmiddelijke ingang :eek: met al dit lekkers zou kunnen stoppen :cool: , mits ik de juiste partner zou hebben gevonden, daarom ben ik nog maar niet aan het zoeken. :teuflisch :teuflisch

Hier sluit ik me helemaal bij aan...........

BR, Sonny:wink:

Stiffmaster
10 januari 2007, 16:17
En dan die schadevergoeding zeker zo snel mogelijk uitgeven in een of andere saunaclub, zou ik wel doen. :baeh: :baeh:

Nu ik erover nadenk.... eigenlijk is het de schuld van ijsberenforum dat ik naar saunaclubs blijf gaan..... zonder ijsberenforum kon ik dat budget aan andere dingen besteden..... IK HEB RECHT OP EEN SCHADEVERGOEDING!!!!:ranting2: :angryfire :ranting2:

:wink: :wink: :wink:

Forza...germania
10 januari 2007, 17:05
Is er leven na de saunaclub...:sleep: :sleep: :sleep:

Ja, de FKK-Club.....:thefinger :thefinger :thefinger

Binky007
10 januari 2007, 17:47
Al zo dikwijls geprobeerd.............

Tegenwoordig probeer ik wel eens te minderen :thefinger

Binky

Rex
10 januari 2007, 22:51
Als ik ooit weer ( in het echte leven) de ware tegen kom,
zal ik er alles aan doen om daar voor te gaan en zul je mij niet meer tegen komen in de clubs...................

Azrael
10 januari 2007, 23:43
Ik ben een tijdje gelden voor mij de juiste vrouw tegengekomen, waardoor ik me nu denk ik ook niet meer in de clubs zal laten zien. Maar zoals iedereen al zegt, zeg nooit nooit. Het blijft natuurlijk altijd lokken.:o

thesickboy
11 januari 2007, 12:14
En dan die schadevergoeding zeker zo snel mogelijk uitgeven in een of andere saunaclub, zou ik wel doen. :baeh: :baeh:

Uiteraard mijn beste, uiteraard....:freu: :freu: :freu:

(PS: lees nog eens het laatste regeltje van mijn oorspronkelijk bericht)

Stiffmaster
11 januari 2007, 13:04
Wil je wel helpen met deze schadevergoeding op te maken :bowlol: :bowlol:

Uiteraard mijn beste, uiteraard....:freu: :freu: :freu:

(PS: lees nog eens het laatste regeltje van mijn oorspronkelijk bericht)

thesickboy
11 januari 2007, 16:29
Wil je wel helpen met deze schadevergoeding op te maken :bowlol: :bowlol:

Als ze binnen is geef ik je een seintje!:lostit:

Randy
11 januari 2007, 18:04
Waarom stoppen? Nou, als het niet meer zo leuk is. Ik heb dat zelf een tijdje geleden gehad, ben toen bewust een tijd gestopt. Het was gewoon niet meer zo leuk. De dames waren als altijd prima, de beertjes gezellig, maar... het werd een beetje... saaaai... En enkele verhalen van sommige dames over hun Zuhälter, en enge klanten, waren de bekende druppel.

Kennen jullie nog die scene van die 2 Haagse types van van Kooten en de Bie over sex? De Bie roept op een gegeven moment iets als: 'ja, en dan leg ik daar bovenop, te denken, wat moet ik morgen ook al weer doen? ... ja, het hoeft voor mij niet meer zo nodig, al dat gedoe voor een vingerhoedje stijfsel...'

Zoiets dus had ik toen. Maar na een pauze ben ik nu weer met frisse moed begonnen, en dat bevalt prima.

Of ik de ware ooit nog tegenkom, en wat ik dan doe, weet ik niet. De verleiding van de clubs is erg groot, me beperken tot 1 vrouw, been there, done that, werkt niet.

blauwebeer
11 januari 2007, 18:29
Het werd recent ergens anders in het forum geciteerd:
'Mind as well face it, were addicted to.... 'vul zelf maar in....

Alle beertjes hopen dat Thesickboy bovenstaande songtekst niet zal gaan invullen zoals het veel te vroeg overleden muzikale genie Robert Palmer dat in één van zijn meest bekende nummers deed.
In het andere geval vrezen zij voor een nieuw vervolgverhaal zoals CUUP. :o

Thesickboy dient er wel rekening mee te houden dat die 10-beurtenkaart bij Bernd's slechts één jaar geldig is. Hoe gaat hij, rekening houdend met zijn huidige bezoekfrequentie, ooit een volle kaart hebben?

Willem2
11 januari 2007, 18:42
@ Randy
Zie : Klisjeemannetjes (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=427) :D

Randy
11 januari 2007, 21:21
@ Randy
Zie : Klisjeemannetjes (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=427) :D

JA! Dat was 'm! Bedankt. 'een doos Kleenex' hoe kon ik 't vergeten...

thesickboy
12 januari 2007, 11:45
Thesickboy dient er wel rekening mee te houden dat die 10-beurtenkaart bij Bernd's slechts één jaar geldig is. Hoe gaat hij, rekening houdend met zijn huidige bezoekfrequentie, ooit een volle kaart hebben? :green_smi

Vokomen onterechte opmerking Krimson !
Zelf hoor ik je wel eens de stelling verkondigen dat kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit en nu kom je met zo'n zwak gelul opzetten.:green_smi
Kleintjes hoor, héél kleintjes...:ranting2:

Gelukkig is het nog maar net kerst geweest en ben ik nog in een vergevingsgezinde mood :love2:

Sickboy,die voor dit jaar toch al 4 GT beurten op de teller heeft staan :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: en hoopt er op 25/1 nog een aantal bovenop te doen

blauwebeer
12 januari 2007, 12:03
Zelf hoor ik je wel eens de stelling verkondigen dat kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit en nu kom je met zo'n zwak gelul opzetten.:green_smi
Kleintjes hoor, héél kleintjes...:ranting2:

Enkele woorden die niet in het woordenboek van de doorgewinterde ijsbeer zouden mogen voorkomen :zwak gelul en kleintjes. :baeh: Hiermee ga je in GT alleszins geen hoge ogen scoren.

:wink:

thesickboy
12 januari 2007, 12:07
Enkele woorden die niet in het woordenboek van de doorgewinterde ijsbeer zouden mogen voorkomen :zwak gelul en kleintjes. :baeh: Hiermee ga je in GT alleszins geen hoge ogen scoren.

:wink:

Tja, wat zeg je daarop....

Een mens moet zijn beperkingen kennen...:huch:
Gelukkig is het niet mijn bedoeling om in GT hoge ogen te scoren. MEt gewoon scoren ben ik allang blij...:lostit:

lustman
13 januari 2007, 12:46
Stoppen...voorlopig niet. :green_smi Heb nog teveel fun en geen zin in een relatie . ( :motz: )

neukie
19 januari 2007, 12:18
Het is toch alleen belangrijk of je zonder wandelen wat mist of niet.:smile:

Ik ben gehuwd en heb sinds jaaren een vaste en eerlijke vriendschap met een amateur-dvp. Deze dame is nu in fact gestopt. Onze relatie gaat zonder probs verder. :D :luvlove:

Ik mis niets, ik heb allet wat ik nodig heb, zo is dat stoppen geen prob voor me. Als dan ook nog bij allebei wat gevoelen daar zijn, dan is het stoppen nog meer easy. Misschien ben ik gestopt, als mijn behoefte aan het wandelen momenteel niet zo groot is.:nee:

Persoonlijk denk ik dat rplover en ik in dezelfde situatie zijn. Misschien is het kleine verschil tussen ons dat ik niet zo zeer van bitchige dames hou. :nee:
Ik hou eerder van een ander typus vrouw.

grt neukie :wink:

De Cock
19 januari 2007, 20:10
Ik zou niet willen, mag niet eens stoppen van mijn vrouw :luvlove: .

Ik mag wel minderen en dat gaat redelijk, maar loop af en toe weer lekker in :freu: .

Groeten,

De Cock.

Jansen
8 april 2007, 22:45
Voor mij is het niet mogelijk om te stoppen, ik heb een geweldige partner.

Maar het zit bij mij tussen de oren dat ik er elke dag wel even mee bezig ben (zie Forum).
Het is voor mij gewoon een uit de hand gelopen hobby geworden die ik niet kan missen.

little diablo
8 april 2007, 22:52
Voor mij is het niet mogelijk om te stoppen, ik heb een geweldige partner.

Maar het zit bij mij tussen de oren dat ik er elke dag wel even mee bezig ben (zie Forum).
Het is voor mij gewoon een uit de hand gelopen hobby geworden die ik niet kan missen.
Of ze nou wel of niet geweldig zou zijn me partner :rolleyes: stoppen doe ik toch niet, of het nou in de club is of buiten de club ik blijf snoepen nog een hele poos:teuflisch

Saluti L Diablo

bootyfan
29 maart 2009, 21:20
Waarom zou ik stoppen?

foots
29 maart 2009, 21:23
Ik stop elk weekend weer, geen enkel probleem !