Volledige versie bekijken : Rosalie (Ghanese)
Nedlovefkk
1 mei 2016, 21:06
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Ghana.gif
Rosalie (Ghanese)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:AndersHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Onbekend
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:Leuke en aanhankelijke zwarte dame woonachtig ergens in de Ardennen
Nedlovefkk
1 mei 2016, 21:17
Net als tijdens mijn 1e bezoek aan Magnum vorig jaar juni kreeg ik ook deze keer direct de aandacht van een black beauty. Blijkbaar lig ik daar goed in de markt ofzo? Ik weet het niet.. Het bleek de begin twintig/half twintig jaar?? oude Ghanese Rosalie te zijn die bijna succesvol was om me weer eens te laten verleiden tot een zwarte kamergang. Ik moet toegeven dat ze er gewoon prima uit zag met haar ietwat goudkleurige haren? Een mooi stel ogen. Ze werkt alleen in het weekend vertelde ze mij om wat bij te verdienen. Woont ergens in Franstalig België pikte ik nadien op toen ze in gesprek was met een Vlaming. Ze vroeg redelijk snel om een Red Bull en heb die met genoegen aan haar gegeven. Ik maakte haar duidelijk dat er een kleine kans was dat ik met een zwarte dame naar de kamer zou gaan maar sommeerde haar na wat chitchat om toch maar verder te zoeken. No hard feelings bij haar daaromtrent en ook nadien bleef ze me zo nu en dan opzoeken met af en toe wat lichte aanrakingen. Mijn besluit stond echter vast en ik liet deze zwarte parel voorbij gaan. Cupmaat C zou ook zomaar een volle B kunnen zijn. Knap gezicht.
gedeh
8 september 2016, 14:37
Afgelopen zaterdag sinds een tijd weer eens Magnum bezocht. Mijn oog viel op deze donkere mooie dame. Na een gezellige kennismaking ging haar hand al even stiekem onder de badjas en ik was al snel verkocht. Samen de kamer op en had daar een erg gezellig uurtje met deze schone dame. Goede GFE, heerlijk rustig strelen, zoenen (wat een heerlijke lippen!) en pijpen was ook dik in orde. Heerlijk verschillende standjes geneukt en ook nog een prima massage. Een uitstekende ervaring met een heerlijke dame.
hugging_pall
19 januari 2017, 18:57
Erg Leuke en vriendelijke dame. Prima service en een goed en lekker GFE gevoel, het voelde aan alsof ze je vriendin was:gruebel:
Wel een opmerking dat haar cup geen C is maar dat is een detail...eerder een kleine zachte B. Ze moet het meer hebben van dr lekkere derrière en haar lekkere zwoele lippen. Idd pijpen is dik in orde.:biggrin: Oja en ze heeft een zwak voor de Hollandse man...hmmmm (??:confused:) Tja ik dacht dat het oraal verwennen van beide kanten een beetje standaard was..Wel de tijd in de gaten houden jongens knuffelen kost tijd en niemand die op de deur ramt als het uur voorbij is:teuflisch:
VAZKOR
22 januari 2017, 18:51
Rosalie (Magnum) - De zwarte parel zoals ik ze graag heb
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=535257#post535257)
Bijzonderheden
Zwarte parel, prachtig slank lichaam, A-Cup, haar tot over schouders, spontaan en lacht graag, service-gericht en vriendelijk. Correct met de tijd en ze was precies waar ik voor wou gaan toen ik met Valerie ging de dag ervoor. Als een beer een glazen bol had waren bepaalde kamergangen vermeden en andere uitgebreider.
Presales
Even apart zitten, kussen (TZ zelfs), strelen, wensen kenbaar maken. Het duurde niet zo lang, 10 minuten. Ze begreep wat ik wou en haalde een sleutel.
Kamer
19. Veel kamers zijn eender met een bankbed van ene muur naar andere. Verlichting is niet aan de orde daar het nog dag was. Geen storende muziek.
Sessie
Heel goede sessie volgde met vrijen, strelen en haar lekkere lijf verkennend. Voorspel was perfect en ze kon zich laten kronkelen als een slang die meid. Ik likte haar borsten en masseerde haar. Sloeg op haar lekker dikke kont. We lachten ook veel. De seks was fantastisch en gevarieerder dan de dag ervoor met die Valerie en ik kwam langgerekt en lekker klaar in haar. We hebben wat naast elkaar gelegen en gepraat en gestreeld. De 30 minuten bleek afgelopen en we ruimden op. Ik was vooral verrast goede service te mogen aantreffen hier, ik heb de club echt onderschat.
Afsluiten
Vlotjes, goed gepraat en 50€ gegeven.
Ik draag nog goede herinneringen over haar mee en het zindert nog tot vandaag door.
Aftersales
We passeerden elkaar vaak en een hug en een kus kon er wel van af. Eenmaal vroeg ze lachend of ik al niet naar huis toe moest (die lange rit, weet je wel).
Score ****