PDA

Volledige versie bekijken : Tina (Roemeense)



Nedlovefkk
1 mei 2016, 22:14
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Tina (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:PZC, Tongzoenen
Extra info:Tina gaf zelf aan Italiaanse te zijn maar dat lijkt me sterk. Geen onaardige dame maar er ontbrak "chemistry".

Nedlovefkk
1 mei 2016, 22:27
Tina had ik al vrij snel in het vizier tijdens mijn bezoek gisteren aan Magnum. In tegenstelling tot haar collega's droeg deze dame simpelweg geen make-up. Echt niks, nada noppes. Op zich kon ze dat wel hebben maar toch, met dat kleine beetje was ze echt wel knapper geweest. Ze is slank en heeft een behoorlijk wasbordje. Ze komt een beetje zuur over maar lijkt het je wel naar je zin te willen maken. Ze geeft aan Italiaanse te zijn hetgeen optisch gezien zomaar mogelijk zou kunnen zijn. Echter lijkt het me meer een stuk voor in de fabeltjeskrant.

In de bar met het donkere licht kwam ze mooier over dan toen ik haar eenmaal op de kamer had liggen. Cupmaat zal een kleine B zijn. Haarkleur is ook een kleine gok maar wel degelijk donker.

Mede daardoor ontbrak er vanuit mijn kant de zin/lust om er iets van te maken (opsparen!). Een zeer passieve kamergang vanuit mijn kant dus en met enkel PZC en wat voorzichtig tongzoenen is dit enkel als een 1e indruk te kwalificeren. PZC liep eerlijk gezegd niet heel fantastisch al hebben daar wel meer dames bij mij last van.

De sterren geven mijn herhalingsgevaar aan.

vrije jongen
1 mei 2016, 23:22
Dit klinkt best als het meisje waar ik laatst de naam niet meer van wist (wasbordje, geen make up, "Italiaanse". Die ging als je het initiatief nam verrassend leuk mee en in ieder geval in goede bui.