PDA

Volledige versie bekijken : Verversrui 04/4, Rachelle

rplover
9 januari 2007, 02:01
Haarkleur/-lengte : zwart / halflang
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : normaal / C
Nationaliteit/Taal : Belgisch / Frans
Leeftijd : ca 28
Tijdsduur : 20 minuten
Prijs : 50 euro
Dag : van 12 uur tot ca. 19 uur

En het geluk is alweer aan mijn zijde zie ik :D
MLet deze donkere schoonheid van Belgische origene heeft Nvers nog ooit gewipt, voor hij zich bekeerd heeft tot zijn Toni.
Kameraad, laat maar komen, hoor :teuflisch

rplover
9 januari 2007, 02:55
En het geluk is alweer aan mijn zijde zie ik :D
MLet deze donkere schoonheid van Belgische origene heeft Nvers nog ooit gewipt, voor hij zich bekeerd heeft tot zijn Toni.
Kameraad, laat maar komen, hoor :teuflisch

I'm so sorry, Anvers, mea culpa :wand::wand::wand:
Om het af te leren, Anvers, Anvers, Anvers.
Zo beter :teuflisch:D:smile2:

Anvers
9 januari 2007, 12:17
Omdat rplover hier nu werkelijk zijn best doet op het Antwerps gedeelte van IJsberen, kan ik niet anders dan gevolg geven aan zijn vraag. :p

Op een zaterdagmiddag, een maand of 3 geleden, even wandeling gemaakt met een collega van dit forum, en als slot eens binnengewipt bij Rachelle.

Met haar rood kleed aan, is zij totaal anders dan de andere dames die meestal in bikini staan, maar dit geeft haar juist een sexy uitstraling. :ledy-in-r

Alhoewel Rachelle een zwarte van huidskleur is, zij is echter geen ECHTE zwarte, waarschijnlijk een blanke vader en zwarte moeder, of vice-versa, is zij een echte Belgische.
Zij is lief, vriendelijk en geduldig en heeft een prachtfiguur met werkelijk super heerlijke borstjes, volledig natural.
Het pijpen was overheerlijk, gevolgd door een goede massage door haar superzachte borsten : hemels. :blow: :tietjes:
Vervolgens in amazonestijl tot een einde gekomen. :fuck:

Voor herhaling vatbaar.

Haarkleur/-lengte : zwart / halflang
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : normaal / C
Nationaliteit/Taal : Belgisch / Frans
Leeftijd : ca 28
Tijdsduur : 20 minuten
Prijs : 50 euro
Dag : van 12 uur tot ca. 19 uur

Anvers :wink:

Anvers
2 oktober 2007, 19:45
Vorige week op een namiddag, ik geloof woensdag, een paar rondjes gelopen, en vond eigenlijk niet direct mijn goesting.:(

Uiteindelijk dan toch maar eens terug bij Rachel binnengestapt op Verversrui 04/4; was ondertussen toch al meer dan een jaar geleden van toen zij nog op Vingerling 07 zat. :cool:
De trap op, en boven aangekomen, direct het bed op. Wat mij direct opviel was het grote TV scherm op de kamer, maar tja, daar komen we niet voor hé. :p
Zoals de vorige maal was het goed; hetgeen ik vooral aan Rachel apprecieer is haar natuurlijkheid, en natuurlijk haar "naturele" borstjes ( oei 3 maal het woord natuurlijk of aanverwante ) :D
pmc en nmc, alles was goed, geen enkele opmerking van mijnentwege ! :)

Anvers :wink:

Anvers
26 maart 2009, 03:13
Rachelle werkt niet meer in SKW en mag derhalve best naar het archief !

bref-jefke
11 mei 2009, 00:06
Rachelle werkt niet meer in SKW en mag derhalve best naar het archief !

indien deze Rachelle ook aan SM deed, dan kun je ze nu terugvinden in het verre limburg, om juist te zijn in club tiffany in Hechtel-Eksel.

Anvers
25 februari 2010, 02:22
Rachelle korte tijd geleden privé ontmoet; zij zal niet meer terugkeren nr skw; blijft dus voorlopig in het archief ! :tongue: