Volledige versie bekijken : Helena (Russische/Duitse)
Manureva
5 mei 2016, 11:38
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Russia.gif
Helena (Russische)
Leeftijd:OnbekendTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen, Massage
Extra info:
Manureva
5 mei 2016, 11:40
Visit of Friday, April 22th :
Profile : 1.60 m, brown hair, nice face, pretty forms, silicon chest. Fluent in german. Worked before in Golden Time.
Service : What I liked : licking my balls followed by a various blowjob without using her hands while looking at me … Delicious :hammer:!!! Sex was classic but pleasant even if I felt too much control and no surprise :frown:.
Price : 50€ / 30 minutes – no extra.
Appreciation : good.
Repetition : 50%.
Brad Clitt
24 oktober 2016, 11:57
Deze dame heeft mij in Magnum ontmaagd, ze is niet Russische maar Duitse en woont ergens in het Zwarte Woud (wegens privacy verklap ik niet haar woonplaats en beroep) en is 29 jaar. Is niet al te vaak aanwezig en dan meestal voor een week. De verstandhouding tussen mij en haar was al vanaf het uitgebreide kennismakingsgesprekje super en dit zette zich op de kamer voort. Goede blowjob met inderdaad een geile blik naar mij toe, af en toe voorzichtig tongzoenen maar dat verbeterde gaandeweg en de sex was ook super met uiteindelijk in doggy de ontlading.
Blijkbaar had het haar ook goed bevallen en ze boekte me meteen voor een 2e kamergang (wel een dik uur later, want ik moest eerst nog eten en natuurlijk herstellen), ik had daarover niks in de melk te brokkelen. Ach ja, ze zal wel gedacht hebben, die keer dat er eens leuke, goed uitziende man in Magnum komt moet je hem niet meer loslaten. De 2e kamergang was dan natuurlijk nog beter met volop TZ en gelukkig voor haar (en mij) stelde ik niet teleur door gewoon voor een 2e keer in het rubbertje af te schieten, ditmaal in close cowgirl. Overigens was dit de eerste keer dat ik met een dame een back-to-back kamertje heb gemaakt.
Zo, dat was een goed debuut in deze club, dankjewel Helena en aangezien ze nog een week zou blijven was ik van plan om een paar dagen later extra voor haar een bezoekje in te lassen. Echter, toen ik voor de 2e keer in de club was kon ik haar niet meer ontdekken en bij navraag aan de bardame bleek dat ze eerder dan gepland weer naar huis was gegaan wegens gebrek aan klandizie. Heel jammer dit, echter aan mij heeft het niet gelegen.
Alweer een potentiele love-story in de knop gebroken... :frown: