PDA

Volledige versie bekijken : Vingerlingstraat 03/3, Anna

rplover
9 januari 2007, 02:48
Haarkleur/-lengte : blond (vroeger bruin)
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : slank / C
Nationaliteit/Taal : Albanese / Engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings :
Service: goed PMC / NMC
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: nachtshift

copskiller
21 juni 2008, 15:40
Vorige week ook nog eens bij Gerta binnen gewipt.
Sinds ze terug is uit vakantie is ze blijkbaar nog geiler als vroeger.

Voor 140 euro lekker gebeft,PZC, neuken in verschillende standen. Terwijl ik haar lekker doggy nam maande zij mij aan om haar lekker sterretje te stimuleren met mijn vingers. Toch wel lekker om zo tijdens het pompen nog een vinger in dat kleine holletje.
Daarna heeft mijn harde victor de plaatst van de vingers ingenomen.
Wat een leuke lekkere ontlading in haar kontje.

Gerta was gewoon niet te doen, zo geil. Deze griet is volgens mijn sexueel onverzadigbaar

Greetz :D

SICCO
22 juni 2008, 14:35
Fantasierijk manneke ! :bowlol:

copskiller
22 juni 2008, 21:38
Fantasierijk manneke ! :bowlol:

??

chappyparis
21 januari 2009, 14:55
Gisteren mijn belofte gehouden en deze schat uit het land van paprika en pustza terug bezocht. Ze herkende mij en het was nog beter dan de vorige keer, een echte gfe met knuffelen en zoenen erbij. Haar pijptechniek was werkelijk intens, wat ze met die tong deed, onbeschrijfelijk.

Ik had € 50 gegeven met de vraag een goede massage te krijgen tegen de stress en ... ook die kunst beheerst ze als de beste ....

Een topper, ga mijn wandelingen voorlopig beperken tot deze meid, heb me al de bedenking gemaakt "als ik niet getrouwd was ..." maw, ni goed bezig:teuflisch

SICCO
21 januari 2009, 20:29
Gisteren mijn belofte gehouden en deze schat uit het land van paprika en pustza terug bezocht. Ze herkende mij en het was nog beter dan de vorige keer, een echte gfe met knuffelen en zoenen erbij. Haar pijptechniek was werkelijk intens, wat ze met die tong deed, onbeschrijfelijk.

Ik had € 50 gegeven met de vraag een goede massage te krijgen tegen de stress en ... ook die kunst beheerst ze als de beste ....

Een topper, ga mijn wandelingen voorlopig beperken tot deze meid, heb me al de bedenking gemaakt "als ik niet getrouwd was ..." maw, ni goed bezig:teuflisch

Kan niet. Onmogelijk!
Is namelijk vorige zaterdag definitief gestopt!
Ik heb haar gisteravond privé nog gezien - thuis opgehaald en weer teruggebracht, dus ...
Chappyparis (=copskiller?) speelt hier een raar spelletje, net zoals hij dit ook geprobeerd heeft op het 'bevriende' forum!
Op haar plaats werkt nu de Albanese Sarah.

thesickboy
22 januari 2009, 08:48
Chappyparis (=copskiller?) speelt hier een raar spelletje, net zoals hij dit ook geprobeerd heeft op het 'bevriende' forum!

Sommige spelletjes mogen hier gespeeld worden, rare spelletjes zeker niet. Bij rare spelletjes halen we de veegborstel boven.

Zowel SICCO als copskiller als chappyparis zijn nog groene ijsberen dus voorlopig wachten we nog even op bevestiging van een ervaren rot alvorens deze dame te verhuizen naar de prullenbak.

TSB
:wink:

Anvers
3 maart 2009, 05:02
Dame werkt niet meer in SKW en mag derhalve naar het archief !