Volledige versie bekijken : Wat maakt je, buiten het DVP gebeuren, vrolijk!
Goedemorgenallemaal
12 mei 2016, 08:33
We hebben draadjes over ergernissen, over zeuren.
Maar als levensgenieters zijn we toch vooral bezig met ons op een vrolijke manier vermaken. En we zijn vast niet zo eenkennig dat het alleen maar met DVP's en naakte vrouwen te maken heeft.
Kortom, wat maakt jou vrolijk en blij, niet DVP en niet mooie dames gerelateerd? (Niet dat ik daar iets tegen heb maar daarvoor is eigenlijk de rest van dit forum al.)
langlekker
12 mei 2016, 08:42
Motor en autosport en zelf motorrijden kan ik eindeloos van genieten.
Komend weekend ga ik dan ook genieten van de oldtimer raceauto's bij de classic GP op Francorchamps.
Pitspoezen zoals bij moderne races zullen er waarschijnlijk niet zijn en daarom neem ik een Roemeens vriendinnetje mee om voor en na het circuitbezoek lol mee te hebben:biggrin::cool:
Ik geniet van uitgaan - Lekker restaurantje pakken - Shoppen in de mooiste straat van amsterdam - Mijn huis en auto - Vakantie gaan. Verder geniet ik van het vrijgezele leven.
Elke dag kan zo maar de laatste zijn. En dan wil ik toch wel met een lege zak richting het hiernamaals.
IElke dag kan zo maar de laatste zijn. En dan wil ik toch wel met een lege zak richting het hiernamaals.
Lege zak is zowel letterlijk als figuurlijk neem ik aan. :biggrin:
Nedlovefkk
12 mei 2016, 09:29
De lente met de zingende vogeltjes en al haar groene / andere kleuren.
Natuur in het algemeen eigenlijk wel. Ben wat dat betreft relatief snel tevreden t.a.v. de invulling van mijn vrije tijd en niet zo'n "rakker"..
Goedemorgenallemaal
12 mei 2016, 10:04
Het maakt mij vrolijk dat er met al dat gemopper in andere draden al zoveel animo is voor dit draadje. Ik wordt vrolijk van vrolijke mensen.. behalve .. Maar daarover meer in het ergernissendraaje
Het ronken van de 3.0l V6 in het voor-onder.
De wind door mijn haren als ik over 's Heeren wegen toer, de kap naar beneden, een geliefde aan mijn zijde.
De geur van versgemaaid gras.
De manier waarop de secondenwijzer soepel en zonder schokken voortglijdt over de wijzerplaat van een mechanisch horloge.
De eerste asperges van het jaar.
Filets de perche op een terras aan een meer in de Alpen.
De eerste maten van Saint Thomas, Rollins, The Next Album.
Guilty pleasures? Abba en Luv.
En nog zo veel meer.
Hemaworst
12 mei 2016, 11:08
Een dram Highland Park 18Y
Brad Clitt
12 mei 2016, 11:45
De politieke peilingen...
Yoga, autorijden, natuurwandelingen, fantasy lezen, filmpje, fitness, muziek, comedy, zonnig weer, nieuwe wetenschappelijke ontdekkingen en zoveel meer.
Piet Plezier
12 mei 2016, 18:01
werken
En elke dag na het werk een biertje drinken in me stamcafé
Van omhoogwaaiende rokjes..., daar word ik zo vrolijk van, dan krijg ik ballen in me buik!
http://m.youtube.com/watch?v=DxBAwwj25zs
Nulnulzeseneenhalf
12 mei 2016, 23:09
Gezellig samenzijn met vrienden en naaste familie. Beetje lullen en zeveren. Liever met een geliefde aan mijn hand, maar dat komt nog wel.
Bluebear
12 mei 2016, 23:16
Frikandellen speciaal, PSV, McDonalds, Gemarineerde spareribs onbeperkt, Theater, Vrienden, Terras, Goeie films en series, Friet speciaal, Auto rijden met het zonnedak open en Puur.nl op, Mensen kijken, Feesten en Barbecue, Pizza's, en Dommelsch bier. ;) :biggrin:
15453
Sjeufke
13 mei 2016, 00:13
De N278 tussen Maastricht en Aken rijdend in oostelijke richting :rolleyes:
Strijker
13 mei 2016, 21:45
Concerten van bands die ik goed vind.
Onder het genot van een biertje met goede vrienden lekker slap ouwehoeren over zaken als vrouwen, muziek voetbal e.d..
And last but certainly not least, 1 keer per week een warme maaltijd bereiden voor een groep dementerende bejaarden.
lekkersfan
13 mei 2016, 22:36
De politieke peilingen...
ik van de enige echte peiling, de verkiezingen :)
Wentelt Eefje
22 mei 2016, 17:53
Ik word vrolijk van mensen die leuk zijn!
(Dit in tegenstelling tot mensen die leuk doen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44778-Ergernissen&p=486819#post486819)... )
Wentelt Eefje
11 juni 2020, 21:19
Meer dan 4 jaar geen bijdragen aan dit topic... en nu... uit de Oude Doos halen dan maar?
ik durf het bijna niet te zeggen, maar: mij maakt al 4 weken op rij vrolijk op donderdagavond tussen 21:30 en 22:15 (of later als ik niet thuis ben en met "kijken vanaf begin" de schade inhaal) op NPO1 naar "Nick, Simon & Kees - Homeward Bound" kijken...
Ik heb minder dan niets met de muziek van Nick & Simon, de muziek van Simon & Garfunkel speelde vaak vanaf LP bij mijn ouders en een oom en tante, maar ook daar heb ik, hoe briljant zowel muziek als teksten ook zijn niet iets speciaals mee.
Paul Simon's "50 Ways To Leave Your Lover" maakte op mijn achtste wel onuitwisbare indruk op me, al had dat natuurlijk niets met de tekst te maken, die begreep ik niet. 10 jaar later was ik wel op slag fan van het album "Graceland".
En nu, 35 jaar daarna... maken Nick, Simon, Kees, Simon & Garfunkel mij al 4 weken op rij vrolijk!
Kwibus2
11 juni 2020, 21:51
Ik kan er geen harde plasser van krijgen. Nick en Simon kunnen amper zingen, hoor ze eens apart en je schrikt je te pletter.
Het idee voor het programma is wel goed. Ik blijf er niet voor thuis en ga het ook niet in de herhaling zien.
Wie een goede clip wil zien zou op you tube eens naar James Morrison moeten kijken. Twee clips van "You give me"
De eerste is gefilmd in een drukke Amerikaanse stad.
De tweede versie is heel knap gemonteerd, erg creatief gefilmd ook.
Mooi arrangement met heel zachtjes klinkende blazers voor mij perfekte pop muziek.
Bredero
11 juni 2020, 22:34
Grasduinen door video's op Youtube. Zoals deze bij voorbeeld. https://www.youtube.com/watch?v=RaHi8_YHL7o
Top gear
Lente
Classic rock
Ochtendlijk bezoek aan Hongaarse baden zoals Gellert / Rudas of Szechenyi en daarna snel weg wanneer de hordes toeristen komen :-)
Home made limoncello
Road trip in the Rockies
Goed geschreven boek
Opstijgen van een vliegtuig (cabin crew prepare for take-off)
Pure wiskunde
Ronnie O'Sullivan onder stoom
Columns van Koen Meulenaere (Kaaiman). Helaas recent met pensioen gegaan.
Michael Jordan (Voorheen was basketbal een saaie sport, nadien ook weer ... kidding)
Restaurantbezoek met vrienden
Zwemmen in het Vitusbad in Mönchengladbach
Koelte van een bos in de zomer
...
WANDELAAR5
11 juni 2020, 23:20
Safari-vakanties
Armenië (wat een mooi land en wat een super aardige mensen)
Goede wijn en wijn ontdekken
Rock&Roll in de keuken om een uitgebreid diner neer te zetten
Sex met vrouwen die geen DVP zijn (die mag hier toch wel)
Mijn Ebel horloge (iedere keer weer als ik hem om doe of er op kijk)
Een echt goed gebakken verse boterham van de warme bakker
Een echt goed gebakken vis met perfect cuisson
Lange goede gesprekken met mijn vrienden
Extreem moeilijke situaties op mijn werk tot een goed einde brengen.
Coachen van mensen uit mijn team en daar resultaten van zien.
housefreak5
11 juni 2020, 23:53
Op de eerste plaats mijn zoontje!!
Voetbal/Cristiano Ronaldo/Zlatan Ibrahimovic...
Grote interesse in gras(meester) en het onderhoud ervan
Boksen/kickboksen/ufc...Conor Mcgregor
Fitness (momenteel terug open via reservering)
Motivatie speeches op youtube
Drank, lekker biertje, wijn, noem maar op
Storingen op het werk tot een goed einde oplossen
SC en de hele entourage er rond, OPEN de clubs aub, dat mis ik nog het meeste :(
pietpotent44
12 juni 2020, 04:07
Sporten, documentaires kijken, zonnig weer, de natuur, en muziek. Vooral van jaren (80 en) 90 muziek word ik erg blij. Soms zelfs emotioneel. Net als het terugzien van bepaalde beelden van bijv. oude sportevenementen, of prive filmopnames (8 mm) die mijn vader nog heeft gemaakt. Ik heb een hele mooie jeugd gehad, waar ik mijn ouders heel dankbaar voor ben.
Sommige evenementen (incl. series, documentaires, olympische spelen of voetbal) hebben een grote indruk op me gemaakt, en staan nog op mn netvlies. Ik weet vaak zelfs nog het commentaar dat gegeven werd bij een bepaalde actie of doelpunt van 30 jaar geleden. Gewoon onbewust onthouden.
Goedemorgenallemaal
12 juni 2020, 08:24
wat leuk dat WE dit draadje weer naar boven haalt, dat stemt mij natuurljk vrolijk.
Ik scrollde door het algemeen ge-ijsbeerdraadje en zag de topictitel enm dacht "at een leuk topic, daar gat ik wat in schrijven.."
Zie ik dat ik dit topic zelf gestart ben.... :rolleyes:
orgasmaddict
12 juni 2020, 08:38
De vrijheid die je ervaart als je de berg-af fietst na hem beklommen te hebben, losse handen, de wind langs je lijf, moeiteloos naar beneden, maar de geest stijgt op.
In mijn man-cave, als ik, bij het opknappen van mijn 50 jaar oude auto, weer eens een schijnbaar onoplosbaar probleem creatief getackeld heb.
Als de weidsheid van de vergezichten, die in mijn gezichtsveld komen, mijn "zijn" bekrachtigen.
De herinneringen aan de geuren en de kleuren van Zuidoost-Azië. Ik mis ze, maar gelukkig hebben we YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=N1WbtLGDTb0)
Een lekker blikje cola drinken in mijn strandstoel naast mijn koi vijver.
Toegeven dat de laatste tijd mijn gedachten tot wat afdwalen naar de Gt-tuin...
Sjeufke
12 juni 2020, 09:33
Ik houd het bij een vino of een biertje op mijn Balconia.
Contact met the musqueteers (en enkele ijsberen :rolleyes:)! Samen houden we ons op de been. Ik word zo moe van die pijnlijke rechterarm (NOT). :biggrin:
Verder gewoon werken en met de hond (een vrouwtje uit Roemenistan) wandelen. Ook Roemeense blaffertjes houden van knuffelen.
Tot slot, zo nu en dan sloep huren. Tietjes kijken langs de Maas :wink2:
Contact met the musqueteers (en enkele ijsberen :rolleyes:)!Tietjes kijken langs de Maas :wink2:
@sjeufke:
Wat houd je "buiten" het dvp gebeuren gelukkig?:confused:
Door je verliefdheid heb je niet in de gaten dat the musqueteers en ijsberen het dvp gebeuren is:biggrin:
Ricardo Banana
12 juni 2020, 10:04
Vanmiddag en morgen middag, maar weer eens gaan skinny dippen op t naaktstrand in de buurt
Sjeufke
12 juni 2020, 10:28
Door je verliefdheid heb je........
Ik ga graag met dezelfde dames. Die weten tenminste meteen aan welke knoppen ze moeten 'draaien'! En van een wit plafonnetje ben ik niet vies. Dus dat klopt! :a_t_ho02:
Met sommige ijsberen regelmatig contact...... . Echter, dat zijn geen DVP's.....althans dat denk ik toch. :biggrin: Of toch? Het zijn net wijven soms, dat wel.....willen altijd gelijk hebben.. :boese:
Gigolo was ik graag geworden! Echter, daar heb ik de leeftijd niet meer voor. Bovendien ontbreekt bij mij die sixpack (uit een ander draadje). Met mijn yoghurtbus is overigens nog niet mis :Xrated:
Verliefdheid? :hu[1]:
Goedemorgenallemaal
12 juni 2020, 10:31
Ik heb zelf nog niks gepost zie ik:
Goed boek
Mooie film of docu (ik ben niet van de series, heb ik het geduld niet voor, met een uitzondering voor Band of Brothers natuurlijk)
Buiten werken.
Leuke muziek, soort afhankelijk van de stemming.
Familie (meestal, soms ook rechstreeks in het ergernissendraadje te noemen).
Slap ouwehoeren met vrienden en bier.
Lekker eten (leuk met vrienden maar ook als ik iets nieuws probeer (dat doe ik meestal eerst even alleen) en het lukt kan ik daar erg vrolijk van worden).
Maar in de eerste plaats eigenlijk wel Carnaval (en strikt genoen is dat ook een combinatie van slap ouwehoren en bier en lekker friet eten en ook veel in de buitenlucht zijn)
Top dat hier weer opgewekt leven in zit - goed gedaan Wentelt Eefje!
Wat mij steeds weer vrolijk maakt is Wentelt Eefje's schermafbeelding...
Badslippers
12 juni 2020, 12:57
Ik kan er geen harde plasser van krijgen. Nick en Simon kunnen amper zingen, hoor ze eens apart en je schrikt je te pletter.
Mick Jagger kan ook niet zingen en Charlie Watts is een kut-drummertje. Maar voor de rest . . .
Hier word ik wel blij van:
The Rolling Stones Gimme Shelter Amsterdam Paradiso, The Netherlands 1995 Ft. Lisa Fisher.
https://www.youtube.com/watch?v=HIQ9-CfELNo
Sphinx
12 juni 2020, 13:08
De laatste tijd vooral veel kleine dingen:
- een potje Borderlands 3 of Ghost Recon Wildlands op mn gaming pc
- een autorit van 120 km naar Utrecht zonder één file omdat deze racebeer sinds twee weken weer naar kantoor moet
- een wandeling van 8 km met goeie muziek op mn smartphone. Laatste tijd veel Aerosmith (https://www.youtube.com/watch?v=JwLzIPkrQIE), Patrick Cowley (https://www.youtube.com/watch?v=zU_tgGwAkaM) en Hall & Oates (https://www.youtube.com/watch?v=kY27wmTZwyg). Aangezien ik geen oordopjes verdraag kan de buurt soms meegenieten
- dat men over een paar weken een poging gaat doen het autosportseizoen weer af te trappen.
- en tot slot, dat badminton weer mogelijk is vanaf juli
schoolmeester
12 juni 2020, 18:52
Ik geniet momenteel van tuinieren en sporten, 2 grote passies van mij.
Groet, schoolmeester.
Hier word ik wel blij van:
The Rolling Stones Gimme Shelter Amsterdam Paradiso, The Netherlands 1995 Ft. Lisa Fisher.
https://www.youtube.com/watch?v=HIQ9-CfELNo
Heerlijk idd Badslippers, daar word ook ik blij van. The Stones :freu:
Kwibus2
12 juni 2020, 21:58
Zeer aantrekkelijk tiepje was aan het rommelen met haar fietsslot.
Uiteraard bukken en die twee jongens in dat truitje waren met moeite binnenboord te houden
Het bleek gelukkig een lasrig slot te zijn de sceance duurde nogal even.
Stond onopvallend op het terras ernaast van de kroeg waar ik graag biljard.
Ik geef toe het wijst op ontwenningsverschijnselen.
Het haalt het ook niet bij GT Leah. In barre tijden moet je je met minder tevreden stellen helaas.
mentholbear
13 juni 2020, 00:05
Het forum volspammen, tot de stoom uit de oren van WE komt ;)
Eddy_V
13 juni 2020, 00:11
Op een terrasje met 2 ijsberen bijkletsen en dan verderop een grietje van ca 20 alleen aan een tafel zien zitten met een zeer kort broekje of rokje.. we zijn er nog niet over uit of ze nu wel of geen slipje aan had, ik had het basic instinct moment toen ze recht tegenover mij ging zitten net gemist :)
Schaamteloos 2 aantrekkelijke dames van in de 30 bewonderen die wat verderop zitten en die ons daarop lachend aankeken met een blik van “stelletje ouwe viezerikken” !
Ja daar werden we wel blij van :biggrin:
Patjax
14 juni 2020, 12:06
Op een terrasje met 2 ijsberen bijkletsen en dan verderop een grietje van ca 20 alleen aan een tafel zien zitten met een zeer kort broekje of rokje.. we zijn er nog niet over uit of ze nu wel of geen slipje aan had, ik had het basic instinct moment toen ze recht tegenover mij ging zitten net gemist :)
Schaamteloos 2 aantrekkelijke dames van in de 30 bewonderen die wat verderop zitten en die ons daarop lachend aankeken met een blik van “stelletje ouwe viezerikken” !
Ik dacht dat jij pas echt blij werd van een bezoekje aan Theo's met Das en Mentholbear. ;)
mentholbear
14 juni 2020, 13:44
Ik dacht dat jij pas echt blij werd van een bezoekje aan Theo's met Das en Mentholbear. ;)
Dat gaat niet. Die zijn ook dicht.
Althans, dat vermoed ik. Ik weet het niet zeker hoor!! :hammer:
schoolmeester
14 juni 2020, 18:57
Zijn niet helemaal dicht, achterdeur is nog open...……
Groet, schoolmeester.
pietpotent44
14 juni 2020, 19:31
Schaamteloos 2 aantrekkelijke dames van in de 30 bewonderen die wat verderop zitten en die ons daarop lachend aankeken met een blik van “stelletje ouwe viezerikken”
Die V van Eddy_V staat dus toch gewoon voor Viezerik. Ik wist het :biggrin:
Wentelt Eefje
25 juni 2020, 15:41
Dat mevrouw Jetten en de kleine blonde dood uit Venlo elkaar tijdens een debat in de Tweede Kamer aan het lachen kunnen maken. Daar werd ik toch wel even vrolijk van!
hasta la pasta
25 juni 2020, 16:40
- Door het vele thuis zijn, staat het balkon voor mijn doen afgeladen met bloemen. Dagelijks hier even de tijd voor nemen.
- 's Morgens om 7:00 met dit weer op de racefiets zitten en ongeveer 1,5 uur wegtrappen. Heel soms 's avonds nog een keer 1,5 uur overdoen.
- Door het thuis "werken" een goede vriend of vriendin verrassen met een bezoek door de weeks midden op de dag.
- 's Avonds op balkon zitten en naar het gefluit van de vogels luisteren.
Aankomende donderdag zet ik het bovenstaande geleuter even opzij (onder voorbehoud van lekker weer) en zorg ik dat ik als eerste mijn spullen in locker 69 in Lemiers kan leggen.
Eddy_V
25 juni 2020, 21:08
Aankomende donderdag zet ik het bovenstaande geleuter even opzij (onder voorbehoud van lekker weer) en zorg ik dat ik als eerste mijn spullen in locker 69 in Lemiers kan leggen.
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN! :)
sofaking
25 juni 2020, 21:12
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN! :)
Voor social distancing zijn alleen nog even nummer lockers toegestaan.
Wentelt Eefje
25 juni 2020, 21:27
Nick en Simon kunnen amper zingen, hoor ze eens apart en je schrikt je te pletter.
Het idee voor het programma is wel goed. Ik blijf er niet voor thuis en ga het ook niet in de herhaling zien.
Ik word er vrolijk als iemand die dit soort "deskundige oordelen" schrijft me op zijn negeerlijst heeft gezet!
Tweede keer al vandaag, het was een fijne dag vandaag! Veel corona-maatregel overtredingen gemaakt ook, goed gevoel!
Ik word er vrolijk als iemand die dit soort "deskundige oordelen" schrijft me op zijn negeerlijst heeft gezet!
kan je dat zien?
of je op een negeerlijst staat?
Kwibus2
26 juni 2020, 12:37
Heerlijk, hoef ik al die rancuneuze onzin niet meer te lezen.
Daar geniet ik weer van.
Heerlijk, hoef ik al die rancuneuze onzin niet meer te lezen.
Daar geniet ik weer van.
kun jij jezelf ook op de negeerlijst zetten?
Dan kan je alleen nog je eigen zeer interessante berichten lezen;)
Kwibus2
26 juni 2020, 18:23
kun jij jezelf ook op de negeerlijst zetten?
Dan kan je alleen nog je eigen zeer interessante berichten lezen;)
Daar sta ik al lang op.
Ben gewend aan commentaar, doet me niets.
Laat eens één bericht zien waarin ik het niet bij het juiste eind had.
Ik ga mijn beweringen niet herhalen, je moet er wel wat moeite voor doen.
Wentelt Eefje
27 juni 2020, 05:28
Afgezien van dat het niet zozeer het niet bij het juiste eind hebben, maar eerder voor iemand die op basis van jarenlange ervaring ook telkens maar weer deskundigheid op het gebied van paysex claimt op zijn minst merkwaardig is niet te weten wat RTCs en Freudenhäuser zijn, dan ook maar referentie aan in elk geval één bericht, omdat ik geen zin heb om meer wel degelijk te vinden voorbeelden te zoeken...
Ben Smith is CEO van de holding en als zodanig ook de baas van Peter Elbers en als zodanig ook verantwoordelijk voor het gehele resultaat. Hoewel Air France - KLM het netto resultaat niet uitsplitst is het vermoeden dat ook daar net als het bedrijfsresultaat de verhouding 25%-75% is.
Zijn bonus is echter op het positieve resultaat van de gehele groep in 2019 gebaseerd.
Dat het een gotspe is dat Smith in de huidige situatie niet afziet zijn bonus over de op zich voor 2019 tot tevredenheid stemmende winsten van zowel holding als beide werkmaatschappijen lijkt me logisch. Maar dat hij daar op grond van rode cijfers voor Air France geen recht op zou hebben is onjuist.
Welk positief resultaat? De holding AF-KLM is nog steeds verliesgevend. Daarom stel ik de vraag waarop is die bonus gebaseerd?
Het gaat om de bonus over 2019 voor Smith, volgens de geconsolideerde jaarrekening is, zoals ik eerder aangaf, het geconsolideerde groepsresultaat net als over 2018 positief
33743
Wentelt Eefje
27 juni 2020, 09:58
Zeg maar nee, dan krijg je er twee (en daar word ik dan weer vrolijk van)...
Het meest tragische is dat al die pogingen om met GPS data te verzamelen helemaal geen zin hebben.
GPS werkt alleen buiten gebouwen terwijl besmettingen juist in gebouwen plaatsvinden.
Nu wordt er gewerkt aan wetgeving die het gebruik van data afkomstig van zenders van het netwerk mogelijk maakt.
Net z'n zinloze actie die bovendien in strijd is met de AVG en de grondwet.
Het is echt tijd om de vraag te stellen of minister de Jonge niets beters te doen heeft.
Dat ligt er natuurlijk geheel aan wat je beoogt. Je roept maar iets, zonder dat je weet waarvoor het RIVM deze gegevens wil gebruiken. Ik ben het absoluut oneens met deze noodwet, maar voor het beoogde doel, verplaatsingsanalyse is deze dataset natuurlijk uitermate geschikt
We are all death’s virgins,
And we don’t easily yield up our flower.