Volledige versie bekijken : Schippersstraat 07/2, Helena
rplover
9 januari 2007, 03:02
Haarkleur/-lengte : zwart / lang
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : Hongarije / Engels
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings :
Service: NMC / PMC
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :20 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: dagshift
biglover
21 maart 2007, 23:52
Helena is een mooi meisje met siliconenborsten(c-cups)en een fraai achterwerk(met tatoo op linkerkant)Vingeren laat zij niet toe.Doggy is uitstekend
biglover
21 maart 2007, 23:59
Helena is een mooi meisje met c-cups siliconenborsten en een fraai achterwerk met tatoo op de linkerkant
Behalve vingeren mag je veel bij haar.Haar specialiteit is doggy waarbij zij met haar mooi rond achterste meedoet.Zij is erg lief/teder en je moet haar dan ook zachtaardig behandelen.Opvallend zijn haar lichtgroene ogen.Uitstekende ervaringen met haar gehad
biglover
12 augustus 2007, 12:00
Heeft er iemand Helena nog gezien?Is zij met verlof?
Anvers
12 augustus 2007, 12:17
Heeft er iemand Helena nog gezien?Is zij met verlof?
Denk het wel Biglover,
maar Christina is toch terug, dus toch geen probleem! :baeh:
Anvers :wink:
biglover
13 augustus 2007, 21:54
Daar heb je volkomen gelijk in ,beste Anvers
Sub
17 februari 2008, 18:06
Hongaarse Helena deze middag na een erg lange afwezigheid weer terug gesignaleerd. Ze zat echter wel op Schippersstraat 07/2. Op haar oude kamer zat nog steeds Naomi, het is dus afwachten of Helena haar oude stekje terug krijgt, of dat ze elders een vast onderdak krijgt.
Grz Sub
thesickboy
18 februari 2008, 08:49
Hongaarse Helena deze middag na een erg lange afwezigheid weer terug gesignaleerd. Ze zat echter wel op Schippersstraat 07/2. Op haar oude kamer zat nog steeds Naomi, het is dus afwachten of Helena haar oude stekje terug krijgt, of dat ze elders een vast onderdak krijgt.
Grz Sub
Ik laat het voorlopig staan, als ze een vastere stek krijgt dan lees ik het wel...én pas ik het aan.
:wink:
biglover
18 februari 2008, 22:53
ik ken helena reeds lange tijd(reeds meer dan drie jaar)Het is een mooie verschijning en zij is bovendien vriendelijk.Je moet haar wel met "fluwelen"handschoenen(=psychologisch)aanpakken.
Anvers
26 maart 2008, 01:21
Helena mag nu wel definitief naar Schippersstraat 07/2 verplaatst worden, en IK kan het weten aangezien zij vriendin is van Antoinette en ik Antoinette al diverse malen gaan halen heb wanneer zij bij haar vriendin op bezoek was. :p
wico
Anvers
9 oktober 2008, 00:01
Dame werkt niet meer in SKW en mag derhalve naar het archief !
wico