Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a Julia
Zin in een lekker kutje dus op naar DS lekkere kutjes daar dit keer met julia gegaan
Harde neukpartij werd het zag ook nog Carmen rondhuppelen zag er ook weer lekker geil uit binnenkort haar heerlijke kutje weer eens opzoeken:smile2:
Goed bordeel, ook miss ijsbeer claudia en monica ex yy werkten daar. Die Claudia was een tetechte luss ijsbeer, niet zo een die door gelobbyd van enkele die titel haalden.
je komt daar de trap op, in zo een gezellige huiskamen, waar de meiden zich aan en uitkkeden en ootutten, zeergastvrij ontvangst en dan krijg je zo een boek, met prijzen. Pzc plus zoveel etc,,, ik wablief? Zij, maar mijnheer dit is de gewoonte i Nederland, en ja ik maakte dit in nog priveclubs bij mijn noorderburen mee.
lijkt wel of je een auto koopt, waar je voor alleelei evidente opties moet bijbetalen.
al bij al een gezellig bordeel met keuze tussen lekkere mooie meiden. Ze verzorgen hun publiciteit, oa hun website ook goed
Julia is geweldig. Vriendelijk, schoon en altijd in voor een Babbel. Claudia of Monica heb ik nog niet ontmoet. Die staan nog op mij verlanglijstje. Julia is in iedergeval top en kan altijd positiviteit benoemen.
fletch
13 september 2016, 12:09
Nieuwe geile foto's op de site van ds van Julia krijg een harde van die foto's haar snel weer eens stevig :fuck:
fletch
13 september 2016, 19:32
17104 Hier krijg je toch een enorme harde van wat een lekker wijf.
fletch
1 februari 2019, 05:37
Lekker wijf als je haar ziet de gedachte maar bij een ding NEUKEN
fletch
22 september 2019, 10:04
Ook al weg bij DS wordt steeds minder daar jammer was ooit een geile tent.