PDA

Volledige versie bekijken : Hoe veel kan je achterelkaar klaarkomen

mr big
13 mei 2016, 09:44
Ik zelf kan best veel achterelkaar klaarkomen. Ik heb het geluk dat ik een extreem hoge sperma productie. (Dit komt mede door speciale lichaamsdelen waar ik van hou bij een dame). Ik ben benieuwd hoeveel mijn medeijsberen kunnen klaarkomen achterelkaar.

langlekker
13 mei 2016, 10:00
In een uurtje? 2 keer, maar met de spelletjes die ik vaak speel ben ik te veel bezig met andere dingen om dat aantal ook echt te halen.
Maar de belangrijkste is wel dat eerste orgasme die vaak uit je tenen lijkt te komen na de opbouw van de spanning.

Toulouse-Lautrec
13 mei 2016, 11:09
Ik zelf kan best veel achterelkaar klaarkomen.

En hoeveel is dat dan..???

mr big
13 mei 2016, 11:15
Als ik echt goed geil ben 3 a 4 keer

Toulouse-Lautrec
13 mei 2016, 11:17
Als ik echt goed geil ben 3 a 4 keer

In een uur? in een dag? in een week?

mr big
13 mei 2016, 11:27
Mijn dates zijn altijd drie uur of soms vier uur na het klaarkomen even pauze en dan gaan we weer verder.

Toulouse-Lautrec
13 mei 2016, 11:40
Dat is dus ongeveer 1x per uur.

Nou, dat is niks extreem, maar gewoon gemiddeld voor de gemiddelde man....
De één iets meer, de ander iets minder.

Verder is het ook niet zo interessant of belangrijk.

deket
13 mei 2016, 11:46
Vind dit ook niet relevant, bovendien spelen een aantal factiren mee zoals de warmte, hoe fit ben je, is het savonds na een maaltijd of in de ochtend oo nuchtere maag and last but not least,: wat voir iemand, de bedpartner is

Teiresas
13 mei 2016, 12:13
Misschien moeten we ook een topic openen "Hoe groot is je lul" of "Hoe vaak kan ik een DVP laten klaarkomen"?

Piet Plezier
13 mei 2016, 12:27
ik kom gemiddeld 6 keer per uur klaar :biggrin:

Badslippers
13 mei 2016, 12:55
Misschien moeten we ook een topic openen "Hoe groot is je lul" of "Hoe vaak kan ik een DVP laten klaarkomen"?

Ik kom maximaal 3x per week klaar
Mijn lul is 7 centimeter
DVP's komen (bij mij) nooit klaar

Hopelijk hebben mannen met deze informatie weer een minderwaardigheidscomplex minder.

sofaking
13 mei 2016, 12:58
Zoals Deket al opgemerkt heeft hangt het van veel factoren af. Ik heb al gemerkt dat bij mij bijvoorbeeld tongzoenen een heel grote stimulans is. Als ik voel dat het na x keer niet meer mogelijk is en de dame draait me een diepe tong dan zet de fabriek zich toch weer in werking. Zal wel iets te maken hebben met hormoonproductie die door de tongactie gestimuleerd wordt. Dat gevoel is trouwens ook indirect bevestigd door de top-poster die het dan weer van bepaalde lichaamsdelen moet hebben.

Een kamertje zonder klaarkomen kan overigens ook heel geslaagd zijn.

Willem2
13 mei 2016, 13:00

dat lukt jou niet meer.
Boven de 40 begint de aftakeling ...

Mijn lul is 7 centimeter

klopt niet ...

dat geloof ik wel.

Hopelijk hebben mannen met deze informatie weer een minderwaardigheidscomplex minder.

dat hoop ik wel

Biertje ?

Picasso 1
13 mei 2016, 14:54
Mijn lul is 7 centimeter

Shit, bij dit topic zit ik in dezelfde groep als die linkse rat hierboven.

deket
13 mei 2016, 15:07
Waarom zou na 40 de aftakeling komen Willem.?
mensen worden steeds ouder

Teiresas
13 mei 2016, 15:18

Dat betekent alleen maar dat de aftakeling langer duurt en verder gaat dan toen mensen minder oud werden...

rob45
13 mei 2016, 16:01
Dat betekent alleen maar dat de aftakeling langer duurt en verder gaat dan toen mensen minder oud werden...

Dit is wel zeer persoonsgebonden ! want leeftijd zegt niet altijd alles.........

forgetskinnyletsgetfatty
13 mei 2016, 16:28
ik kom gemiddeld 6 keer per uur klaar :biggrin:

Drink jij dan 6 biertjes per uur Piet.;)

Badslippers
13 mei 2016, 18:09
dat lukt jou niet meer.
Boven de 40 begint de aftakeling ...

Dan heb ik het nog best lang volgehouden.

Biertje ?
Met dit weer zeker. PROOST.

Brad Clitt
13 mei 2016, 20:40
Ik ben al blij als ik überhaupt klaarkom op wat voor wijze dan ook. In het begin van mijn pay6-carriere kwam ik bijna nooit neukend klaar, op dit moment ongeveer bij de helft van mijn kamergangen. Het komt ook wel eens voor dat ik helemaal niet klaarkom, zelfs als ik de hand aan mezelf sla (aan het eind van de dag heb ik vaak geen gevoel meer in m'n leuter, maar ja 4 a 5 kamergangen binnen 6 a 7 uur is misschien ook wat teveel van het goede in mijn geval).
Het dieptepunt was toen ik eens bij de eerste vier kamergangen niet klaarkwam (het handmatig (laten) afwerken wilde ik niet), pas bij de 5e kwam er plotseling gevoel in mijn pik tijdens doggy waardoor de dag niet in een complete deceptie eindigde. De dame was overigens wel verbaasd over de hoeveelheid die in het rubbertje zat en nog verbaasder toen ik zei hoe en wat.

Taylor
13 mei 2016, 22:42
Als ik naar een club ga kom ik vaak 3 á 4 keer klaar op een dag. Als ik zin heb en/of een goede dag heb, heb ik vaker een orgasme. Het hoogste aantal orgasmes dat ik ooit heb gehad in een club is 6, maar vaak hoeft het van mij na 3 á 4 orgasmes niet meer zo nodig. Dan wil ik het lekker rustig aan.

db2
13 mei 2016, 23:16
Als ik naar gt ga heb ik een week voor de tijde geen sex, eenmaal daar ga ik los, ik probeer er om 11 uur in de ochtend er te zijn, en wil minimaal 6 kamer gangen van een uur hebben, en elk uur kom ik 2 keer! De eerste heeft de meeste pech, dan doe ik altijd een ft. De laatste heeft geluk dan komt er nog iets uit. Ook ik selecteer dames die mij extreem triggeren voor het laatst, succes is verzekerd dan.

Erotiekfan
13 mei 2016, 23:24
In een club lukt het me meestal wel om drie keer klaar te komen binnen drie uur, hangt wel van de spanning, en de skils van de dame af.

Ik weet van mezelf dat ik als ik bloedgeil ben twee keer kan spuiten vlak achterelkaar, maar dan moet de pik wel hard blijven. Aftrekken gaat dan beter dan neuken dat kost meer energie

deket
14 mei 2016, 00:13
Bradd Clitt mag dan extreem rechts zijn, de post van hem vind ik teminste eerlijk.
maar BS, dat valt toch wat tegen, dacht dat die exrode van jou meer haar best voor jou zou doen om verschillende orgasmes bij jou texeegtebrengen. Misschien helpt een terapeut?

pret
14 mei 2016, 00:16
Wat mij betreft is lekkere sex hebben veel belangrijker dan klasrkomen. Wat vandaag ook het geval was met met Mila van Babylon. Uitgebreid verslag volgt nog.

deket
14 mei 2016, 00:21
Akkoord maar zo afsluiten met een FT, dat is toch de slagroom op de taart

Ace2
14 mei 2016, 07:33
Mijn lul is 7 centimeter

Zelfs hier krijg ik een minderwaardigheidscomplex van :)

Toulouse-Lautrec
14 mei 2016, 08:42
Klaarkomen is ook helemaal niet belangrijk Ik ga ook altijd naar een club voor de gezelligheid, mijn vrienden en het lekkere eten.

Brad Clitt
14 mei 2016, 15:55
Brad Clitt mag dan extreem rechts zijn, de post van hem vind ik teminste eerlijk.

Het één hoeft het andere niet uit te sluiten. ;)
Wij zeggen tenminste waar het op staat, of je het ermee eens bent is weer wat anders.

enjoyerik
14 mei 2016, 17:10
Ik ga meestal in travestie uit en ben dan meer geïnteresseerd in hoeveel mannen ik kan laten klaarkomen dan hoe vaak ik zelf al dan niet klaar kom. Over het algemeen probeer ik mijn eigen orgasme het tot het allerlaatste moment uit te stellen en van afstel komt vaak uitstel. Zolang ik het nodige te pijpen/slikken krijg vind ik het verder prima. Op gangbangs die ik als man bezoek ben ik meer een kijker/cleaner dan een actieve neuker/spuiter.

Willem2
15 mei 2016, 12:16

Ook hier heb jij een Anderlecht-syndroom. Soms zijn de tijden echt voorbij ....
Zoek maar naar van Kooten en de Bie : goed kauwen ......

Nulnulzeseneenhalf
15 mei 2016, 15:19
Voor al de optimisten onder ons, helaas! De aftakeling begint al veel vroeger. Bij heren begint het al op hun 18e, bij de dames begint het op hun 24e. Waarom? Omdat op dat moment de regeneratie van cellen langzamer verloopt dan de afbraak. Dat merk je natuurlijk niet omdat het dan de moeite niet is. Op het moment dat je het wel merkt, dan ben je al een heel eind versleten. That's life.

pcenter
15 mei 2016, 17:01
Elke keer dat je klaarkomt is toch na de laatste keer dat je klaargekomen bent. Dus in mijn geval circa 30 jaar x circa 7x gemiddeld per week x 52 weken gemiddeld per jaar is 10.920x

der lickmeister
22 mei 2016, 02:40
Ik heb geen moeite met klaarkomen,
Haal met gemak de minimum grens maar ja ik ben ook een mens en doe het zelfde als de banaan
Neuken
Zuipen
Neuken
Zuipen
Zuipen en wippen tegelijk

Prima
22 mei 2016, 09:39
Ff over de leeftijd ; wanneer je leeftijd hoger komt ,wordt alles een beetje minder , behalve het vergeten: dat wordt steeds beter..

En toen ik nog 20 was kon ik wel 3 keer klaarkomen in 1 uur.
Nu heb ik 3 uur nodig voor 1 keer (-;

Vanmiddag moet ik van de arts naar de club , want ze vertelde mij dat ik er gespannen uitzag

Bluebear
22 mei 2016, 09:47
Ff over de leeftijd ; wanneer je leeftijd hoger komt ,wordt alles een beetje minder , behalve het vergeten: dat wordt steeds beter..

En toen ik nog 20 was kon ik wel 3 keer klaarkomen in 1 uur.
Nu heb ik 3 uur nodig voor 1 keer (-;

Vanmiddag moet ik van de arts naar de club , want ze vertelde mij dat ik er gespannen uitzag

Heb je het nummer van die arts? En zit dit in het ziekenfondspakket? :cool: :biggrin:

15633

Goedemorgenallemaal
22 mei 2016, 09:50
"achter elkaar" is ook maar hoe je het bekijkt, op jaarbasis heul veul achter elkaar.

MrCoconut
22 mei 2016, 13:38
Heb je het nummer van die arts? En zit dit in het ziekenfondspakket? :cool: [emoji3]

15633
He BB, bij welke verzekeraar zit je? Ik wil graag bij deze arts op bezoek [emoji16]

Nibor76
22 mei 2016, 19:59
Drie keer in het uur.

Gister kwam een huisvrouwtje spontaan naar me toe na geil heen weer ge-appt ze wilde geneukt worden, haar man was werken en ze had maar een uurtje vandaar dat ik het nu precies weet.