Volledige versie bekijken : Aicha (Griekse)
Laatbloeier
13 mei 2016, 18:13
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/greece.gif
Aicha (Griekse)
Leeftijd:25 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Gezet
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:FSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, GFE, Beffen, Massage
Extra info:
Laatbloeier
13 mei 2016, 18:14
Aicha is een behoorlijk massief ogende dame met enorme tieten. Ze wilde heel graag, zo bleek me toen ze me aansprak, maar ik aarzelde. Maar ja, ik dacht ook, wie niet waagt wie niet wint. Waarom zo'n dame niet eens proberen? Ik heb er geen spijt van gehad. Ze is mollig, eigenlijk te dik, maar ze heeft heerlijke grote tieten. Ze bleek een aangename kusser, ze heeft een zijdezachte huid, het is alsof je op een zijdezacht kussen ligt. Aicha is een uitstekende pijpster, ze kijkt je er lekker bij aan, bijna om al bij klaar te komen. Uiteraard wist ze haar tieten goed te gebruiken. Ze duwde ze in mijn gezicht, ze neukte mijn pik er mee en ze liet ze lekker kneden. Neuken in doggy bleek verrassend lekker, het uitzicht op haar kont beviel me toch wel. In missio voelde ik pas echt goed hoe lekker haar kutje is. Mijn orgasme diende zich al snel aan en ik ging heerlijk in haar los. Ze liet me aangenaam lang in haar nastoten. Een prima nummertje. Ook al ligt ze nou niet meteen echt voor de hand als je droomkeuze voor de dag, je kunt je toch prima met haar amuseren.
Zie ook mijn recensie onder Marisol Algemeen: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16192-Villa-Marisol-Hamminkeln-Algemeen&p=485102#post485102
Interact
11 juni 2016, 20:28
Afgelopen woensdagavond heb ik in VM kennis gemaakt met de Griekse Aicha. Ik trapte onbewust een beetje in de "eerste die je aanspreekt/aanhaalt" val. Ik herinnerde me een goede recensie.
Ze benaderde me in de bios van achteren en schoof toen naast me zonder dat ik haar postuur echt goed gezien had. Ze begon in goed Engels een redelijk intelligent praatje over Griekenland, de economie, het toerisme en (het gebrek aan) belasting betalende burgers in Griekenland.
Toen volgde een voorzichtig kusje, gevolgd door nog eentje en de opmerking dat ze graag kuste, maar liever niet had dat de anderen dat zagen en... we dus beter gelijk naar de kamer konden gaan. Normaal voor mij een no go met zo'n kort voorspel, maar ja, ze is intelligent... dus toch maar gegaan.
Dat ze niet zo schuchter is als ze aangaf bleek al direct op de kamer toen ze vroeg of haar kleine vriendinnetje die nog niets verdiend had er ook bij kon komen... Nee dus! Inmiddels had ik ook haar omvangrijke postuur gezien. Alles bij elkaar tegelijk al een beetje spijt, maar ja, je staat al in de kamer en denkt misschien wordt het toch nog wel een goede ervaring.
Ze had me in de bios al verteld dat ze een professionele massage opleiding had gehad en vroeg of ik eerst een korte massage wilde, wat mij prima leek. Ze ontdeed zich van heer kleren behalve de bh en vroeg of ze op mijn achterwerk kon gaan zitten. Uit ervaring kon ik toen ook haar gewicht inschatten: behoorlijk ver in het rood!
Vervolgens kwam er een aai en hier en daar kneedpartij die niets met massage te maken had. Na vijf minuten heb ik daar een eind aangemaakt en gevraagd om haar orale kunsten te demonstreren (en natuurlijk die bh uit te doen). Toen de bh uit was werd duidelijk waarom deze zo lang aanbleef: XXL hangers...
Het orale werk was redelijk, maar bij het daarop volgende doggy spel kwam ik in een doolhof terecht, ik kon alle kanten op, overal was ruimte. Dus resoluut de uitgang opgezocht en een einde aan het geheel gemaakt. De sessie had 15 minuten geduurd maar dat was ook meer dan genoeg.
Weer geleerd niet te haastig te zijn en het paspoortje van Aicha kan wat mij betreft aangepast worden.
cath.leen
23 juni 2016, 11:39
Ik heb dit topic al vaaker gelezen en ik zat er altijd op het "griekse" vast. Iedere keer heb ik me gevraag, welke dame in de Villa is grieks? Ik weet het niet. :gruebel:
Maar nu denk ik, dat ik het weet? :smile2: Er is maar een met lang swart haar en gezet postuur.
Maar ik had niet verwacht, dat ze grieks is. :confused:
Omdat het doch een nicht van de roemeinse ANGEL is. Er is nu nog een andere nicht in de Villa. De roemeinse ERIKA. :cool:
Efendi
23 juni 2016, 13:22
Deze tiganca is Roemeens door en door. Nou ja, een poosje in Ellas gewerkt - een dan naturlijk "naturaliseerd" ...
Lesyeux
11 juli 2016, 01:11
Heb op de zondag van de EK finale ook met deze dame kennis gemaakt. Aan de bovenstaande beschrijvingen van haar postuur valt weinig af te dingen: mollig, stevig en zwaar. Ze heeft op zich wél een leuk gezicht. Ze vertelde in goed Engels over haar ervaring met erotische massage, en omdat ik niet altijd zin heb in neuken, was ik wel eens benieuwd naar haar hand job. En dat was op zich niet slecht. Ik had er prima op klaar kunnen komen, maar wilde m'n kruit nog niet verschieten. Omdat het begon als massage sessie was een eerste kus met zeer gespannen getuite lippen, en aanstalten om haar poesje te betasten leverden direct de instructie op: wel de clitoris, niet naar binnen... OK... Ik begon een beetje met haar lijf te spelen, in doggystyle droogneuken in haar handen, en op een gegeven moment begon ik haar ook wat te likken. Dat vond ze wel lekker, want ze werd duidelijk nat, en opeens bracht ze zelf mijn vingers bij haar naar binnen, waarna ze zowaar een orgasme kreeg / fakete. Ik kreeg daarna in ieder geval opeens aanmerkelijk intiemere en nattere zoenen... Zoals de oude Jacob Cats al zei "'t kan verkeren...." (waarschijnlijk wel in een andere context...:))
Laat op de avond, op het terras, het was al donker, zat ik aan mijn afscheidscappuccino, toen ze er bij kwam zitten. Aan de overkant van het zwembad was een stelletje lekker bezig, en deze live aanblik vond ze duidelijk ongemakkelijk, maar tegelijk ook wel opwindend. Ik liet haar ondertussen nog even lekker rommelen onder m'n badjas, waar al gauw een stevig paaltje verrees. Ze stelde voor om naar binnen te gaan, maar ik houd er wel van om op de plek waar we begonnen zijn door te gaan, zeker als dat onder de vrije hemel is, met een eerste kwartiers maantje... ik schaam mij niet voor eventueel publiek, dat verhoogt de spanning zelfs. Omdat er verder niemand in de buurt was, was ze even in verwarring. "Je bedoelt hier? En dan betaal je me ook gewoon? Ja maar... Nou... goed dan... maar wel een beetje verder weg, iets minder goed zichtbaar". Ze deed netjes haar slipje uit, ik maakte zelfs haar BH los, en al ras lagen we op een terrasstoel lepeltje-lepeltje te vozen... En er was duidelijk nog steeds tweestrijd: of ik wilde "spritzen", en zo ja, of ik dat dan liefst zo snel mogelijk wilde doen... want het idee dat de theke-dame haar zo zou betrappen, boezemde toch wel enige angst in... Ze zei dat dit voor haar de eerste keer was, niet op kamer, zo buiten op het terras, en ze voelde zich toch wel "ashamed", hoewel het ook duidelijk opwindend was... wat bevestigt werd door kleffe zoenen... Ik heb er in ieder geval maar de sloffen ingezet en het rubbertje gauw lekker volgespoten. Ik denk niet dat je mag verwachten dat dit tot haar standaard pakket behoort...! Voor mij was het iig een bevredigende afsluiting van een dagje Villa!
goldstar
12 juli 2016, 23:09
Ook vorige week mee gekamerd. Wat een flop advies niet aan beginnen retour Griekenland