PDA

Volledige versie bekijken : Het anti Sylvana Simons topic



Pagina's : [1] 2 3

@j
5 april 2016, 11:27
Sylvana Simons
Deze omhoog gevallen ex VJ van TMF zit tegenwoordig regelmatig in praatprogramma's te lullen als een kip zonder kop.
Van slavernij, zwarte piet, meer vrouwen in hoge functies tot de problemen in Oekraïne, ze denk overal over mee te moeten praten.
Snap überhaupt niet dat ze wordt uitgenodigd maar goed...

Badslippers
5 april 2016, 11:46
Sylvana Simons
Deze omhoog gevallen ex VJ van TMF zit tegenwoordig regelmatig in praatprogramma's te lullen als een kip zonder kop.
Van slavernij, zwarte piet, meer vrouwen in hoge functies tot de problemen in Oekraïne, ze denk overal over mee te moeten praten.
Snap überhaupt niet dat ze wordt uitgenodigd maar goed...

In dat verband zou ik me meer ergeren aan de programmamakers die deze kip zonder kop een podium bieden. Silvana Simons hunkert gewoon naar het tijdperk van zwart-wit-tv. Dat was tenminste duidelijk. Zwart of Wit. In die overzichtelijke wereld voelt zij zich op haar gemak. Eenvoudig en simpel. Tegenwoordig met die kleuren tv' s zijn er zoveel schakeringen en dan heeft Silvana moeite om de nuance te zien. Mathijs van Nieuwkerken is geen presentator maar een blanke presentator en Umberto is een zwarte in de ogen van deze babbelzieke negerin. O jé, negerin. Dat woord dient kaltgestellt te worden in de ogen van Simons. Volstrekt abjecte term. Dat neemt niet weg dat het wel een lekker wijf is. Een zwart lekker wijf welteverstaan.

Henk74
5 april 2016, 11:51
"een lekker wijf" zelfs dat niet .

Big30
5 april 2016, 11:52
Sylvana Simons
Deze omhoog gevallen ex VJ van TMF zit tegenwoordig regelmatig in praatprogramma's te lullen als een kip zonder kop.
Van slavernij, zwarte piet, meer vrouwen in hoge functies tot de problemen in Oekraïne, ze denk overal over mee te moeten praten.
Snap überhaupt niet dat ze wordt uitgenodigd maar goed...
Goed verwoord john, wat erger ik me aan deze vrouw, verschrikkelijk haar vooringenomenheid, haar toontje, haar manieren.


Mathijs van Nieuwkerken is geen presentator maar een blanke presentator en Umberto is een zwarte in de ogen van deze babbelzieke negerin. O jé, negerin. Dat woord dient kaltgestellt te worden in de ogen van Simons. Volstrekt abjecte term. Dat neemt niet weg dat het wel een lekker wijf is. Een zwart lekker wijf welteverstaan.
In haar wereldbeeld is MvN een witte man van middelbare leeftijd, en deze mannen zijn bijna per definitie racisten, sexisten, aanhangers vd PVV en omdat ze goede herinneringen hebben aan Zwarte Piet zijn ze mede schuldig aan ons zogenaamde "slaven verleden".

DWDD vind ik nog wel steeds te pruimen al wordt het vaak wel erg voorspelbaar, maar MvN blijft een goede presentator. Vooral als we Koning Mart daar over sport of muziek kunnen aanschouwen.

Goedemorgenallemaal
5 april 2016, 12:25
Sylvana Simons:freu:

Big30
18 mei 2016, 13:23
Sylvana Simons
Deze omhoog gevallen ex VJ van TMF zit tegenwoordig regelmatig in praatprogramma's te lullen als een kip zonder kop.
Van slavernij, zwarte piet, meer vrouwen in hoge functies tot de problemen in Oekraïne, ze denk overal over mee te moeten praten.
Snap überhaupt niet dat ze wordt uitgenodigd maar goed...
Deze verschrikkelijk irritante dame waar ook mijn TV accuut gestoord van wordt heeft zich aangesloten bij DENK, de partij van de Erdogan fans en de klikturken.
Wat een super irritant mens, mag noooooit meer op dwdd verschijnen.



Denk werd in februari 2015 opgericht door oud-PvdA-Kamerleden Tunahan Kuzu en Selcuk Öztürk. De Kamerleden werden in november 2014 uit de PvdA-fractie gezet, nadat zij openlijk kritiek hadden geuit op het integratiebeleid van PvdA- minister Lodewijk Asscher.

"De laatste paar jaar heb ik gemerkt dat het heel hard nodig is dat we ons als burger laten horen", stelt Simons in de video. Ze benadrukt dat ze zich vaak heeft uitgesproken over maatschappelijke thema's als de strijd tegen racisme en discriminatie, "dekolonisatie van ons onderwijs, dekolonisatie van onze taal" en het "empoweren van vrouwen".

Big30
18 mei 2016, 13:46
Maar bij hoge uitzondering een apart topic van gemaakt. Deze dame verdient het!

Ongehoord dit:


Sylvana Simons naar DENK
Presentatrice Sylvana Simons sluit zich aan bij de politieke partij DENK. Deze nieuwe partij werd vorig jaar gelanceerd door oud-PvdA-Kamerleden Tunahan Kuzu en Selcuk Öztür. Aan tafel: Sylvana Simons, Tweede Kamerlid Tunahan Kuzu en Farid Azarkan die zich onlangs ook bij DENK heeft aangesloten.


Ze mag dus met nog zo'n idioot bij DWDD reclame maken!

@j
18 mei 2016, 14:47
Maar bij hoge uitzondering een apart topic van gemaakt. Deze dame verdient het!

Ik dacht al, mijn naam stond als topicstarter maar ik kon me dat niet herinneren.
Wel heb ik haar benoemd in de ergernissen-topic.
Inderdaad een vreselijke omhooggevallen tante :)

Zie het al voor me: staat ze in de 2e kamer in debat met Geert Wilders ! Wordt ze volledig afgeserveerd en met de grond gelijk gemaakt. Overigens denk ik dat die partij geen 3 zetels zal halen bij de volgende verkiezingen :)

@j
18 mei 2016, 15:47
mag noooooit meer op dwdd verschijnen.

Zou zo maar kunnen dat ze er vanavond weer zit :(

pret
18 mei 2016, 16:04
Deze verschrikkelijk irritante dame waar ook mijn TV accuut gestoord van wordt heeft zich aangesloten bij DENK, de partij van de Erdogan fans en de klikturken.
Wat een super irritant mens, mag noooooit meer op dwdd verschijnen.

Niks mis mee. Begin ook sympathie te krijgen voor DENK Eigenlijk zou hiervoor een topic geopend moeten worden:biggrin:

Ascari
18 mei 2016, 17:08
Deze verschrikkelijk irritante dame waar ook mijn TV accuut gestoord van wordt heeft zich aangesloten bij DENK, de partij van de Erdogan fans en de klikturken.


Alleen omdat ze Ebru Umar niet in haar hol kruipen en durven een andere mening te geven zijn het geen 'Erdogan fans' c.q. 'klikturken'.

Big30
18 mei 2016, 17:34
Alleen omdat ze Ebru Umar niet in haar hol kruipen en durven een andere mening te geven zijn het geen 'Erdogan fans' c.q. 'klikturken'.

Niet alleen daarom maar ook omdat deze partij doet aan de ontkenning vd Armeense genocide. Stelletje Gekkies bijelkaar, net als gekkie Simons, prima match!

Bluebear
18 mei 2016, 18:10
En ja hoor, ze zit er weer bij DWDD.

pret
18 mei 2016, 18:10
Niet alleen daarom maar ook omdat deze partij doet aan de ontkenning vd Armeense genocide. Stelletje Gekkies bijelkaar, net als gekkie Simons, prima match!

Zucht daar gaan we weer. Ja hoor Big30 marsmannetjes bestaan ook moeten we ook niet ontkennen.

Big30
18 mei 2016, 18:27
En ja hoor, ze zit er weer bij DWDD.
Gaat toevallig over de Turkse kamerleden die Turkije wel veroordelen over de Genocide, DENK heeft deze aan de schandpaal genageld.
Vroeger had je ook dorspgekken die deden weinig kwaad nu zitten er 3 aan tafel bij DWDD :eek:.

Zou Denk ook anti Zwarte Piet zijn terwijl de Sint toch een Turkse Bisschop was? Hoe ver gaat de solidariteit met de Tukse Sint?

too slow
18 mei 2016, 19:37
Zucht daar gaan we weer. Ja hoor Big30 marsmannetjes bestaan ook moeten we ook niet ontkennen.

Tja helaas. Big heeft gelijk, DENK ontkent toch echt de Armeense Genocide:

https://www.youtube.com/watch?v=tpSoavTCv_w

Ook wel opvallend op 3:50, Geert Wilders heult mee met de allochtonen partij...

pret
18 mei 2016, 19:52
Tja helaas. Big heeft gelijk, DENK ontkent toch echt de Armeense Genocide:

https://www.youtube.com/watch?v=tpSoavTCv_w

Ook wel opvallend op 3:50, Geert Wilders heult mee met de allochtonen partij...

Wilders is toch verstandiger dan ik dacht. :biggrin:

sofaking
18 mei 2016, 20:07
Gaat toevallig over de Turkse kamerleden die Turkije wel veroordelen over de Genocide, DENK heeft deze aan de schandpaal genageld.
Vroeger had je ook dorspgekken die deden weinig kwaad nu zitten er 3 aan tafel bij DWDD :eek:.

Zou Denk ook anti Zwarte Piet zijn terwijl de Sint toch een Turkse Bisschop was? Hoe ver gaat de solidariteit met de Tukse Sint?

Natuurlijk Big, en Sint Augustinus was een Algerijn, Hannibal een Tunesiër, en keizer Constantijn I was een Serviër.

Big30
18 mei 2016, 20:30
Van Nieuwkerk bracht de motie van de ChristenUnie in het gesprek, die de Turkse regering wilde oproepen het bloedbad onder Armeniërs in de Eerste Wereldoorlog als genocide te erkennen. DENK is daartegen en wilde een hoofdelijke stemming. Die stemming filmde DENK om daarmee te laten zien welke Turks-Nederlandse Kamerleden voor erkenning van de genocide waren. En van Nieuwkerk wilde weten wat Sylvana Simons daarvan vond.

Simons speelde de vraag eerst terug naar Matthijs van Nieuwkerk en bracht het onderwerp daarna vakkundig weer naar een eerlijke samenleving waarin iedereen zich gehoord moet voelen, maar toen Van Nieuwkerk terugkwam op de vraag wat haar mening was op de genocide-vraag antwoordde ze: ‘Daar vind ik niks van.”

Op de achtergrond zat Neelie Kroes, ook te gast in de uitzending, regelmatig afkeurend met haar hoofd te schudden.
- See more at: http://www.joop.nl/nieuws/terugkijken-pittig-gesprek-met-sylvana-simons-in-dwdd-over-denk#sthash.YnlTAm9K.dpuf
Binnenkort gaat ze een hoofddoekje dragen, de standaard klederdracht voor DENK vrouwen en gaat ons uitleggen dat dat een daad is van emancipatie en verbondenheid.

uurtje
18 mei 2016, 20:37
Met een beetje geluk gaat ze een stap verder en reist ze naar Syrie. Aldaar....gaat het een bijna onmogelijke opgave worden om sexslaaf te worden (wie wil zo een wijf nou...) maar als het eenmaal in het opvangcentrum voor visueel gehandicapte IS strijders gelukt is, dan doet ze pas echt wat voor de samenleving....

Eddy_V
18 mei 2016, 21:12
Simons speelde de vraag eerst terug naar Matthijs van Nieuwkerk en bracht het onderwerp daarna vakkundig weer naar een eerlijke samenleving waarin iedereen zich gehoord moet voelen, maar toen Van Nieuwkerk terugkwam op de vraag wat haar mening was op de genocide-vraag antwoordde ze: ‘Daar vind ik niks van.”

Natuurlijk vind zij daar niks van want daar is zij te dom voor.
Wat sommige ijsberen voor de PVV zijn, is deze dame, die ooit nog een aardige DJ was, voor DENK: zonder inhoud zodra het over de inhoud gaat.

@j
18 mei 2016, 22:40
Farid Azarkan, ook lid van DENK zat ook aan tafel. Zei dat de partij destijds was opgericht omdat er zoveel polarisatie heerst in Nederland, de verschillende culturen (Turken, Marrokanen, Surinamers en Nederlanders) staan steeds tegenover elkaar ipv dat ze samenwerken !!!
En dan een partij oprichten voor allochtonen?? Zet je de bevolking nog meer tegen elkaar op !! Hoe dom kun je zijn...

Picasso 1
19 mei 2016, 05:17
Farid Azarkan, ook lid van DENK zat ook aan tafel. Zei dat de partij destijds was opgericht omdat er zoveel polarisatie heerst in Nederland, de verschillende culturen (Turken, Marrokanen, Surinamers en Nederlanders) staan steeds tegenover elkaar ipv dat ze samenwerken !!!
En dan een partij oprichten voor allochtonen?? Zet je de bevolking nog meer tegen elkaar op !! Hoe dom kun je zijn...

En door toename van dit type partijen krijg je vroeg of laat het aanzien van een dommige bananenrepubliek. Compleet tenenkrommend.

Boobies
19 mei 2016, 05:40
Kijk enorm uit naar het grote zwarte pieten debat in de 2e kamer. Dames en Heren ik geef het woord aan Mevrouw Simons #Jiskefettoestanden

Wentelt Eefje
19 mei 2016, 07:54
Vroeger was ze echt heel leuk en aardig! Wel eens met een gezelschap waar zij ook bij was gegeten in Amsterdam in de Ferdinand Bolstraat.

Inmiddels is dat sprankelende er echter volledig af en is het een grote zeurkous die zich een veel te grote broek en Afrikaanse hoofddoek heeft aangemeten

Megaboob
19 mei 2016, 22:23
Er zijn een paar alleraardigste geenstijl topics over syl.... lezenswaardig!!!

Syl in de politiek gaat een fijne stroom aan leuke geenstijl topics opleveren in ieder geval.

Megaboob

Big30
19 mei 2016, 23:09
Feitelijk een heel positief stukje nog, zo van kind doe nu eindelijk eens normaal, wat heb jij nu bij die rancuneuze pro Erdogan klikturken en zetelrovers te zoeken, word wakker!




Lieve Sylvana, doe het niet. DENK is niet jouw doelgroep. Daal niet af naar de tombe van Dwerg-Dracula Tunahan Kuzu. Zijn 'beweging' is een Turksnationalistische fuik met islamitische kaders en jouw naam op hun lijst gaat je *alle* sympathie kosten die Nederland voor je heeft. Want natúúrlijk heeft Nederland sympathie voor je. Hallo, jij was het meisje dat bij de ooit zo grondbrekende muziekzender TMF de jongensharten sneller deed kloppen. Eindelijk een keer geen gestandaardiseerde Sesamstraat-Surinamer, maar een toffe jonge chick met een hele eigen vibe! Het is alweer een jaar of twintig geleden, maar het staat in het geheugen gegrift. Omdat je cool was. Maar nu doe je een beetje gek, van die gekte maak je een stokpaardje, en nu proberen de engnekjes van DENK dat paardje te berijden.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/05/en_racistische_comments_krijgen_een_ban.html#more

Maar ik heb het idee dat ze de weg nu definitief kwijt is, weer heerlijk in haar slachtoffer rol gaat zitten en uiteindelijk weer zal duidelijk maken dat het kwaad toch vooral van de blanke witte man komt.

gignnl
20 mei 2016, 02:42
Gewoon op de eerste beste boot retour afzender.Als deze mevrouw de Nederlandse cultuur niet wil aanvaarden moet ze gewoon teruggaan waar ze vandaan kwam.Zwaai haar graag uit!

laplagne
20 mei 2016, 06:25
Ik wist niet dat deze rubriek over Sylvana Simons bestond, maar ik geef de initiatiefnemer een schouderklopje. Dit is echt een eng wijf. Als dat mens op tv is, schakel ik direct over. Als moet het naar een kookprogramma. Zag haar deze week bij het zappen weer bij DWDD en die zakkenvuller van een Van Nieuwkerk stelde een normale vraag waarbij Simons gelijk met een tegenvraag kwam. Zo eng. Had die avond lekker gegeten maar van enige nasmaak was door haar geen sprake. Ben beng dat zij veel zwartepietstemmen zal krijgen en straks in de Tweede Kamer zal komen. Zal een typisch geval van een paar weken in Den Haag worden en dan 4 jaar wachtgeld vangen.

Goedemorgenallemaal
20 mei 2016, 08:21
Ik he mij tot nu toe buiten dit draadje gehouden en na deze post blijf ik dit doen.
Reden, ik wil hier geen woorden aan vuil maken. Het mensen op de kast jagen in bijvoorbeeld het voetaldraadje is veeeel leuker...

Eddy_V
20 mei 2016, 08:45
Dit draadje zou ook onder het topic complottheorieën kunnen vallen.
Want dat is het natuurlijk : zij heeft zich aangemeld bij DENK om deze enge beweging van binnenuit aan te vallen en niemand die haar doorheeft, ssssssshhhhhhtttttt niet verder vertellen.

Wentelt Eefje
20 mei 2016, 10:36
15607

Van deze drie toenmalige babes is alleen de linker 17 jaar later nog (veel) aantrekkelijk(er) EN leuker!!!

Badslippers
20 mei 2016, 11:10
Als ze t.z.t moet onderduiken, heb ik doordeweeks nog wel een slaapplaats vrij.

gignnl
20 mei 2016, 12:08
Pas maar op voor de deegroller����

Big30
20 mei 2016, 12:58
Dit draadje zou ook onder het topic complottheorieën kunnen vallen.
Want dat is het natuurlijk : zij heeft zich aangemeld bij DENK om deze enge beweging van binnenuit aan te vallen en niemand die haar doorheeft, ssssssshhhhhhtttttt niet verder vertellen.
Ik DENK het ook! Voordeel zou wel kunnen zijn dat we haar irritante gezwets over ons slavernij verleden en dat Zwarte Piet geleuter niet meer hoeven aan te horen bij DWDD, als tafeldame kan dat niet meer. Nu maar hopen dat ze daar ook niet als gast welkom is maar ik begin nu al te vrezen.
Het lijkt erop dat die andere irritante tafeldame Halina Reijn niet meer bij DWDD welkom is, das mooi meegenomen!

Goedemorgenallemaal
20 mei 2016, 13:08
Het lijkt erop dat die andere irritante tafeldame Halina Reijn niet meer bij DWDD welkom is, das mooi meegenomen!
Mwah is die niet vooral irritant geworden? Ik vond haar in het begin, toen ze steeds gekoppeld werd aan -hoe heet die actrice ook alweer- H. veel vlotter, die andere, die er wel beter uitziet, leuke tepeltjes als op het mokkels forum kijkt overigens, vond en vind ik toch meer een beetje het type "kijk mij eens" Optick ... Ohja die moest ook nog even zonodig gaan zingen, alsof we al niet genoeg zangers hebben die ook willen gaan acteren.

pret
20 mei 2016, 13:47
Dit draadje zou ook onder het topic complottheorieën kunnen vallen.
Want dat is het natuurlijk : zij heeft zich aangemeld bij DENK om deze enge beweging van binnenuit aan te vallen en niemand die haar doorheeft, ssssssshhhhhhtttttt niet verder vertellen.

Is Sylvana Simons soms de nieuwe Hiyaan Hirsi Ali? :confused:

Picasso 1
20 mei 2016, 14:03
Is Sylvana Simons soms de nieuwe Hiyaan Hirsi Ali? :confused:

Nee, de oude Ayaan Hirsi Magan want die was moslim.

pret
20 mei 2016, 14:09
Nee, de oude Ayaan Hirsi Magan want die was moslim.

Nou ja moslim eerder een nepmoslim, ze daad alles wat ongunstig was voor moslims.

Big30
20 mei 2016, 14:53
Is Sylvana Simons soms de nieuwe Hiyaan Hirsi Ali? :confused:
Hirsi Ali houdt er zeer gezonde denkbeelden op na ;). Leuke dame.

Sylvana S. houdt er verwerpelijke denkbeelden op na die ze op een zeer irritante manier manier brengt. We houden haar in herinnering als VJ bij TMF, toen was ze nog te pruimen op een gegeven moment is het helaas helemaal mis met haar gegaan.
Tendens stijgend, nu is ze de weg helemaal kwijt, ik zie nog aankomen dat ze met een burka gaat rondlopen. Hoofddoekje ontkom je niet aan bij DENK maar haar Surinaamse Tulband zal ook getolereerd worden denk ik.

Ascari
20 mei 2016, 14:59
Is Sylvana Simons soms de nieuwe Hiyaan Hirsi Ali? :confused:

Ach Sylvana Simons is wellicht wat naïef, ze heeft denk ik wel het hart wel op de goede plek. Hirsi Ali is een rechtse gelukszoeker die zich met leugens (over haar verleden) en bedrog omhoog heeft gewerkt.

Brad Clitt
20 mei 2016, 14:59
Weer een politiek figuur dat gedemoniseerd wordt... ;)

Ascari
20 mei 2016, 15:03
Weer een politiek figuur dat gedemoniseerd wordt... ;)

Hirsi Ali zit niet meer in de politiek. Ze hebben haar de Nederlandse nationaliteit ontnomen omdat ze had gelogen over haar verleden. Ze zit nu in de VS haar zakken te vullen.

Picasso 1
20 mei 2016, 15:16
Hirsi Ali zit niet meer in de politiek. Ze hebben haar de Nederlandse nationaliteit ontnomen omdat ze had gelogen over haar verleden. Ze zit nu in de VS haar zakken te vullen.


Je hebt het wel gemunt op Ebru, Ayaan,.......en reageert met aversie op een stuk historie zoals Lepanto. Valt historische tegenstand of huidige kritiek op moslims/islam niet in goede aarde bij je?

Brad Clitt
20 mei 2016, 15:31
Hirsi Ali zit niet meer in de politiek. Ze hebben haar de Nederlandse nationaliteit ontnomen omdat ze had gelogen over haar verleden. Ze zit nu in de VS haar zakken te vullen.

Ik had het over de toekomstig premier van Nederland, hij wiens naam niet genoemd mag worden.

Befke
20 mei 2016, 15:36
Vandaag in de Volkskrant een aardig ironisch/sarcastisch stukje op de DIDU pagina:

Big30
20 mei 2016, 15:38
Je hebt het wel gemunt op Ebru, Ayaan, 'Lepanto'.....Valt tegenstand/kritiek op moslims/islam niet in goede aarde bij je?

Aan de linker kant vh politieke spectrum (als je de begrippen links rechts nog kunt gebruiken) lijkt zich een grote Islam blinde vlek te ontwikkelen.
Het begon al met de PVDA die de moslim kiezer als electorale uitbreiding zag terwijl men zich steeds meer vd traditionele achterban verwijderde. DENK is hier een direct gevolg van, die 2 Erdogan fans zijn terecht uit de PVDA gezet.

Moslim kritiek wordt als ongepast gezien, feministen nemen het op voor het dragen van Burka en hoofddoek, bizarre ontwikkelingen.
Het resultaat de oude vertrouwde PVDA is gedecimeerd en is nu volkomen de weg kwijt. Moslim kritiek is uit den boze, zelfs neemt extreem links het op voor een rechtse dictator want Ebru doet haar mond open en wordt als rechts dus fout gezien.

Daarom was links ook tegen het referendum want das GeenStijl, Telegraaf etc. Ik constateer het met pijn in mijn hart als Sociaal Democraat. Links is de weg kwijt, over GL met zijn popie jopie leider zwijgen we maar.

Picasso 1
20 mei 2016, 19:24
Hahaha Big, wat ben je toch een links afvallige relnicht :biggrin:

Jan_Wandelaar
21 mei 2016, 15:44
Een land is pas echt racistisch wanneer een negerin van haar huidskleur haar beroep kan maken.

J.W.

Jan_Wandelaar
21 mei 2016, 15:58
... eerder een nepmoslim, ze daad alles wat ongunstig was voor moslims.

Het zijn dit soort uitspraken waaruit blijkt dat de Islam meer op een gevaarlijke sekte lijkt dan op een normale religie.

Maar nee, het zijn boze witte mannen waardoor moslims een stigma krijgen, en niet de moslims zelf.


J.W.

Ascari
21 mei 2016, 17:11
Je hebt het wel gemunt op Ebru, Ayaan,.......en reageert met aversie op een stuk historie zoals Lepanto. Valt historische tegenstand of huidige kritiek op moslims/islam niet in goede aarde bij je?

Nee, ik vind onderbouwde kritiek op welk geloof dan ook prima. Ik heb simpelweg geen hoge pet op van deze beide vrouwen. Verder vind ik dat een Land dat zich aan genocide schuldig heeft gemaakt niet op een voetstuk geplaatst hoeft te worden omdat ze een andere oorlog hebben gewonnen.

Picasso 1
21 mei 2016, 18:20
Nee, ik vind onderbouwde kritiek op welk geloof dan ook prima. Ik heb simpelweg geen hoge pet op van deze beide vrouwen. Verder vind ik dat een Land dat zich aan genocide schuldig heeft gemaakt niet op een voetstuk geplaatst hoeft te worden omdat ze een andere oorlog hebben gewonnen.

Dus je hebt dezelfde kritiek richting Turkije over de genocide op Armeniërs?

Toulouse-Lautrec
22 mei 2016, 13:02
DENK naar twee zetels

Politieke partij DENK stond de afgelopen week veelvuldig in het nieuws. Zo worden de standpunten steeds duidelijker en trad presentatrice Sylvana Simons toe als nieuw lid. Dat is te zien in de peilingen van opiniepeiler Maurice de Hond, waarin DENK deze week tot twee zetels komt.

De Hond peilde onder ongeveer 400 kiezers die voldoen aan de omschrijving: „Nederlandse kiesgerechtigden met ouders die afkomstig zijn uit Turkije, Midden-Oosten, Afrika, Suriname of Nederlandse Antillen plus kiezers die het Islamitisch geloof aanhangen.” Die groep is verantwoordelijk voor negen zetels bij de Tweede Kamerverkiezingen. In de peilingen zorgt deze groep voor twee zetels voor DENK, dat is één zetel meer dan in voorgaande peilingen.

De toetreding van presentatrice Sylvana Simons tot de partij heeft vooralsnog geen extra aanhang opgeleverd uit de Surinaams/Antilliaanse hoek.

Op dit moment krijgt DENK vooral veel steun van islamitische kiezers. Bijna éénvijfde van deze groep geeft aan zeker te zullen stemmen op DENK en éénvijfde geeft de partij een grote kans.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/25839128/__DENK_naar_twee_zetels__.html

Teiresas
22 mei 2016, 23:12
15658

Goedemorgenallemaal
23 mei 2016, 08:34
Ik vind het zeer bedenkelijk al die "anti -personen"draadjes en sites ( vind dat uitzwaai evenement op 6 december dan weer wel lollig, maar gewoon omdat dat lollig is) eigenljk zeer bedenkelijk.
En volgens mij ook contraproductief, hoe harder men anti roept te zijn , hoe meer medestanders die persoon krijgt. Neem nu Zwarte Piet, het is vooral aan Sylvana en Prem Radedinges te danken dat Sinterklaas en Zwarte Piet nu meer fans hebbend dan ooit tevoren. Het hele 5 decembergebeuren lag zwaar onder vuur, de kerstman was in opkomst. En nu, nu zie je dat mensen die tot een paar jaar terug geen donder om Sinterklaas en Zwarte Piet gaven opeens militante voorstanders geworden zijn. Nu kn ik de Sint best goed en ik weet dat hij liever echte aanhangers heeft die om hem geven en eigenlijk geen aanhangers wenst bij wie het meer om iets anders gaat. En omdat Sint Humor heeft, en niet voor niets de GOEDheiligman is laat hij ook iedere keer wat lekkers naar Sylvana brengen door een Piet.

Je ziet ook het ook bij andere zaken, de hele wereld is tegen Trump en wie doet het goed? de hele wereld is tegen Putin en wie doet het goed? Erdogan? Tegen iets zijn lokt calimero gedrag uit en daar scoor je mee.. Wilders heeft ook zo iets..

laplagne
23 mei 2016, 18:21
Zojuist Breaking News: dacht het ontslag van King Louis bij Manunited, maar het was een extra editie van het Sinterklaasjournaal. En nu blijkt de invloed van Sylvana Simons al: opperpieten Erik van Muiswinkel en Jochem Mijer zijn opgestapt. Syl het moet niet gekker worden

Goedemorgenallemaal
23 mei 2016, 19:06
Mwah, daar zal wel weer een complot theorie over gaan lopen maar zou dat niet net zo goed gewoon een natuurlijke overgang zijn? Net als dat Sinterklaas (die natuurlijk altijd bestaat en nooit door een acteur gespeeld wordt, laten we dat voorop stellen) opeens een metamorfose heeft ondergaan? Lijkt me eerlijk gezegd waarschijnlijker.

Jan_Wandelaar
23 mei 2016, 19:32
... hoe harder men anti roept te zijn , hoe meer medestanders die persoon krijgt.
Gelukkig werkt dit mechanisme niet voor de EU.
Daar geldt gelukkig nog: hoe harder men anti roept, des te meer EU-tegenstanders.

Zou het dan toch meer met de overtuigingskracht van de anti-argumenten te maken hebben?


J.W.

Piet Plezier
23 mei 2016, 20:49
15662

Big30
23 mei 2016, 20:54
Zojuist Breaking News: dacht het ontslag van King Louis bij Manunited, maar het was een extra editie van het Sinterklaasjournaal. En nu blijkt de invloed van Sylvana Simons al: opperpieten Erik van Muiswinkel en Jochem Mijer zijn opgestapt. Syl het moet niet gekker worden

Ik zie daarin de hand van Erdogan! Onze 2 complottheorieën specialisten pret en BC kunnen dat haarfijn uitleggen :tongue:.

Brad Clitt
23 mei 2016, 20:55
Als ik onderweg naar Sixsens te horen zou krijgen dat zij daar als DVP werkt, zou ik nog liever een paar kilometer eerder linksaf slaan naar het benedictijner klooster te Mamelis. Alles beter dan dat mens tegen te komen, brrrrrrr.......

Brad Clitt
23 mei 2016, 21:03
Ik zie daarin de hand van Erdogan! Onze 2 complottheorieën specialisten pret en BC kunnen dat haarfijn uitleggen :tongue:.

Zoals je onderhand gemerkt heb, heb ik mijn undercover-activiteiten op dit forum op een laag pitje gezet. En aangezien ik me al geestelijk aan het voorbereiden ben op mijn bezoekje aan YY morgen, heb ik geen zin om nu daarover mijn licht te laten schijnen. Het enige wat ik daarover kan/wil zeggen is dat ik ze allebei mietjes vind, je laat je toch niet wegjagen door zo'n vogelverschrikker.

Big30
23 mei 2016, 21:34
Je stelt de juiste prioriteiten BC!

NB voor haar vele fans, Sylvana Simons is nu te gast bij RTL late night. Viel Spass!

laplagne
23 mei 2016, 22:06
Zat RTL Latenight te kijken. Let op het woord 'zat', want Sylvana Simons is aan tafel als gast. Zit nu naar testbeeld te kijken. Dank Syl..

@j
23 mei 2016, 22:54
NB voor haar vele fans, Sylvana Simons is nu te gast bij RTL late night. Viel Spass!

Bedankt voor de tip Big30, nu Pauw tijdelijk is gestopt was ik in eerste instantie van plan om eens naar Humberto te kijken maar heb daar toch maar van afgezien :)

Big30
23 mei 2016, 23:34
Bedankt voor de tip Big30, nu Pauw tijdelijk is gestopt was ik in eerste instantie van plan om eens naar Humberto te kijken maar heb daar toch maar van afgezien :)
Geen dank! Ik gun alle IJsberen een gezonde nachtrust en dat gaat nu eenmaal niet samen met het kijken en luisteren naar de extreem militante en polariserende Sylvana Simmons.

Johan35
26 mei 2016, 08:12
Relativerende van alles hier is dat polariserende mensen overal voorkomen. Ongeacht welke achtergrond deze mensen hebben.
Opportunistische, hier media-geile, mensen is iets universeels...
Is wel integratie.

Badslippers
26 mei 2016, 17:29
Ha ha, "We zijn hier niet in Turkije"
Wat een sukkels daar bij DENK.


https://www.youtube.com/watch?v=UN8em4fr6HE

Brad Clitt
26 mei 2016, 17:33
Zodra den allochtoon iets te zeggen krijgt of ze tot een aanzienlijke minderheid zijn verworden worden de zoete praatjes ingewisseld voor (be)dreigingen.
Als er volgend jaar door de autochtone bevolking niet verstandig wordt gekozen zal de sharia uiteindelijk de bittere realiteit worden.

Wentelt Eefje
26 mei 2016, 22:01
Beter baarddragers dan kaalkoppen aan de macht!

Big30
26 mei 2016, 22:11
Ha ha, "We zijn hier niet in Turkije"
Wat een sukkels daar bij DENK.


Sukkels is nog daaraan toe, genocide ontkennen, vrouwen minderwaardig achten en een dictator met Nazi sympathieën steunen lijkt me veel kwalijker en een gevaar voor onze democratische samenleving.
Wolven in schaapskleren met bedenkelijke extreme denkbeelden. Een heel eng hypocriet clubje, terecht uit de PvdA getrapt.

Limburger
26 mei 2016, 22:53
De politie kiest partij voor de zwarten en daarmee dus tegen de blanke echte Nederlanders.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/25878437/___Sylvana__doe_aangifte___.html

Eddy_V
26 mei 2016, 23:40
Beter baarddragers dan kaalkoppen aan de macht!
Stel je jezelf verkiesbaar???
Je bent in ieder geval bedreven in het gebruik van sociale media, dat kan je van de meeste politici nog steeds niet zeggen.
mijn stem heb je :freu:

Picasso 1
27 mei 2016, 13:17
Beter baarddragers dan kaalkoppen aan de macht!
Het probleem is dat de nieuwe generatie baarddragers steeds vaker ook nog eens een kale kop hebben.

Badslippers
27 mei 2016, 13:44
De politie kiest partij voor de zwarten en daarmee dus tegen de blanke echte Nederlanders.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/25878437/___Sylvana__doe_aangifte___.html

Volgens mij staat daar: "Voor ALLE burgers geldt . . ."

Picasso 1
27 mei 2016, 16:40
Volgens mij staat daar: "Voor ALLE burgers geldt . . ."

Erg jammer de opmerking van Limburger, daarmee geeft hij voeding aan degenen die snel met 'racisme' staan te zwaaien wanneer er kritiek wordt geuit. En in dit geval hebben ze nog gelijk ook en is zo'n opmerking als die van Limburger simpelweg racistisch.

Brad Clitt
27 mei 2016, 16:58
Kan wel zo zijn, maar als er geen tegengas wordt gegeven zijn er over 50 jaar geen blanke, echte Nederlanders meer (vermengd, verjaagd of uitgemoord).

Picasso 1
27 mei 2016, 17:58
Sukkels is nog daaraan toe, genocide ontkennen, vrouwen minderwaardig achten en een dictator met Nazi sympathieën steunen lijkt me veel kwalijker en een gevaar voor onze democratische samenleving.
Wolven in schaapskleren met bedenkelijke extreme denkbeelden. Een heel eng hypocriet clubje, terecht uit de PvdA getrapt.

Die "wolven in schaapskleren" krijgen echter wel de ruimte om in de politiek zetels te bemachtigen en bijvoorbeeld vroeg of laat deel kunnen nemen aan zoiets als Commisie Stiekem waar men inzage krijgt in geheime informatie van AIVD en MIVD inzake nationale veiligheidszaken. Je laat gewoon via democratische weg het paard van Troje binnen.

too slow
27 mei 2016, 21:51
Een baarddragende Turkse man met een domme zwarte knecht, dat noemen we racisme.

Gelukkig zijn er maar twee die aan het signalement voldoen: Sinterklaas en Denk. Hopelijk leren we snel beschaving en worden beide verboden :biggrin:

Jan_Wandelaar
29 mei 2016, 23:22
... en is zo'n opmerking als die van Limburger simpelweg racistisch.

Niet meer of minder racistisch dan de etnische profilering van 'tafeldames' bij de ons-soort-mensen talkshows op de staatstelevisie.

J.W.

Strijker
30 mei 2016, 18:02
15714

pret
11 juni 2016, 18:45
waarom Sylvana Simmons zich aangesloten heeft bij DENK


https://youtu.be/11BvKk3C2vo

too slow
11 juni 2016, 19:25
http://biz.tpo.nl/2016/05/26/sylvana-simons-leest-mensen/

Sylvana Simons ‘leest’ mensen: Sylvana gasthoofdredactrice bij ParaVisie
'Ik wist het zeker: ik ben een godin, God woont in mij en samen zijn we onverzettelijk'
26-05-2016, 12:52

PERSBERICHT

Net nu Sylvana Simons zo in het nieuws is vanwege haar politieke ambities, blijkt ze ook spiritueel te zijn. Voor ParaVisie, spiritueel magazine over bewustwording en het buitenzintuiglijke, ging ze althans een maand aan de slag als hoofdredactrice. Alsof ze er in een glazen bol hebben gekeken, daar op de redactie…
‘Al een aantal jaren geleden ontdekte ik mijn eigen spiritueel vermogen om mensen te lezen’

Dat Sylvana van uitdagingen houdt en de controverse niet schuwt, dat weten we inmiddels. In dat opzicht mag haar keuze om voor ParaVisie aan de slag te gaan, al is het eenmalig, geen verrassing heten. Minder bekend is echter het gegeven dat Sylvana zelf over bepaalde mediamieke kwaliteiten zegt te beschikken: “Al een aantal jaren geleden ontdekte ik mijn eigen spiritueel vermogen om mensen te lezen en ik gebruik dat vaak in mijn sociale contacten en coachsessies”, zo vertelt ze ParaVisie. En: “Tijdens mijn coaching help ik mensen opnieuw hun innerlijke bron van kracht te ontdekken. Dat is het begin van contact met onze spirit. Zodra we ons handelen daardoor durven laten leiden, geven we onszelf de kans spiritualiteit te ontplooien.”

Spiritualiteit als beginsel

In de juniuitgave van ParaVisie, een speciale editie in verband met het dertigjarig jubileum van het blad, schetst Sylvana een beeld van een spiritueel ontwakend Nederland. Ze pleit voor een meer naar buiten gerichte vorm van spiritualiteit.
‘Een nieuwe generatie van Nieuwetijdskinderen’

Zo schrijft ze: “Laten we zelf dat juk van ons afwerpen en onze inzichten, kennis en kunde met opgeheven hoofd met de wereld delen. Die is er klaar voor. Want steeds vaker maken godsdienstlessen op school plaats voor yogalessen en mindfulness uurtjes. En zo zal een nieuwe generatie, die van de Nieuwetijdskinderen, over dertig jaar zonder blikken of blozen verklaren dat het niet meer dan normaal is spiritualiteit als beginsel te zien voor al wat de mens maakt, beweegt en bewondert.”

Woeste barensweeën

Tussen al haar bespiegelingen in, onthult Sylvana ook nog eens haar meest spirituele ervaring: “Het moment dat ik beschrijf als de kennismaking met het goddelijke in mijzelf, was de bevalling van mijn oudste kind. Waren de negen maanden voorafgaand al wonderlijk, het moment dat ik mijzelf letterlijk leven de wereld in zag brengen, gedreven door een oerkracht die ik niet zelf aanboorde maar die bezit van mij nam en mijn lichaam door de woeste golven van barensweeën loodste, wist ik het zeker: ik ben een godin. God woont in mij en samen zijn we onverzettelijk.”

Voor ParaVisie zocht Sylvana ook contact met overleden dierbaren en interviewde ze de dames achter het hippe online magazine Holistik.nl.

Badslippers
11 juni 2016, 22:51
waarom Sylvana Simmons zich aangesloten heeft bij DENK


https://youtu.be/11BvKk3C2vo

Ik hoor een boel politieke cliché uitspraken die de inhoud hebben van een hol vat. M.a.w. inhoudsloos of nog beter, gezwam.
Het begint al tegelijk bij haar eerste zin:

"Ik denk dat de werkelijke waarden die belangrijk zijn in het leven ons allemaal met elkaar verbinden."

Dat dit taalkundig een kromme zin is ziet elk kind. Daarbij is dit niks zeggende priet-praat. Ik ga dat hier niet eens onderbouwen.

Die hele promotiespot hangt van afgezaagde uitdrukkingen aan elkaar die bij elke politieke partij passen. Bijvoorbeeld:

"Denk heeft de toekomst voor ogen uitgaande van de realiteit van vandaag."

Klinkt leuk, betekent niks. Mocht zij ooit voor de leeuwen geworpen worden in haar eerste politieke debat, wordt er gehakt van haar gemaakt. Ik zie Wilders al likkebaardend rondlopen. Die zegt: "Mevrouw Simons, onze bejaarden liggen in hun eigen ontlasting in de verzorgingshuizen weg te kwijnen. En dat terwijl u over Zwarte Piet wil discussiëren en de euro's naar corrupte regeringen in Verweggistan wil overmaken om de positie van Islamitische vrouwtjes te versterken. Die bejaarden hebben niks aan de toekomst die willen nu een nieuwe luier of een warme douche om de aangekoekte kak van hun kont te laten wassen. Ga u schamen."
Silvana kan het beste schoenenverkoopster worden. Als zij dan door de knieën gaat om mij nieuw paar aan te meten, kan ik tenminste eens een blik in haar blouse werpen want ik zou haar wel eens tussen de lakens willen vinden. Daar maak ik geen geheim van.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/89/29/bb/8929bbe75431f338034f1fe1d3e5a821.jpg

Nedlovefkk
11 juni 2016, 23:14
Ah nee, jij hebt echt een rare smaak Badslippers... :)

Megaboob
11 juni 2016, 23:44
Oneliner van de dag:

"Nog niet voor een miljoen zou ik silvana doen."

Megaboob

Jan Verplancke
16 juni 2016, 22:22
Als er daar 50 van in een en dezelfde club rondlopen, dan zullen er toch heel wat mannen bij de theke gaan klagen over de line up.

Eddy_V
27 juni 2016, 17:11
Onze schattige krullebol terwijl ze het lijstje van spelers op het EK met gele en rode kaarten bekijkt:

Het is een grof schandaal dat alleen de buitenlandse spelers gestraft worden met gele en rode kaarten!!

pret
2 juli 2016, 02:21
Hilarische Sylvana Simmons video.


https://youtu.be/D4Ent9qxo-4

Willem2
25 oktober 2016, 11:16
Johan Derksen: Sylvana nu zo trots als een aapje .......... http://www.ad.nl/show/johan-derksen-sylvana-nu-zo-trots-als-een-aapje~a2b9bad3/

Picasso 1
25 oktober 2016, 21:17
Johan Derksen: Sylvana nu zo trots als een aapje .......... http://www.ad.nl/show/johan-derksen-sylvana-nu-zo-trots-als-een-aapje~a2b9bad3/

Apetrots is een gangbare normale uitdrukking dus de link naar zo trots als een aapje ligt voor de hand.
http://www.encyclo.nl/begrip/apetrots

laplagne
25 oktober 2016, 21:45
Die Simons loopt tegenwoordig overal over te zeiken. Als Sylvanatje in de 2e kamer komt, gaat Nederland echt richting de ondergrens.

Jan_Wandelaar
25 oktober 2016, 23:18
Apetrots is een gangbare normale uitdrukking dus de link naar zo trots als een aapje ligt voor de hand.
http://www.encyclo.nl/begrip/apetrots

De oorspronkelijke uitdrukking is overigens 'Zo trots als een aap met zeven lullen'.


J.W.

Wentelt Eefje
26 oktober 2016, 05:29
Nope, de oorspronkelijke trotse bezitter van zeven lullen is een hond, meer recent pas regelmatig door een aap vervangen. Beiden zijn overigens niet anders dan varianten op de trots als een pauw parafrasering 'Zo trots als een pauw met zeven staarten'.

@j
26 oktober 2016, 14:10
Ik DENK dat ik voortaan toch maar weer melk in mijn koffie doe, voor je het weet krijg ik mevrouwtje Simons op mijn nek dat zwarte koffie iets met ons koloniaal verleden te maken heeft :)

Limburger
26 oktober 2016, 17:15
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14595827_180242415713350_244925383698673119_n.jpg? oh=ddf6ce407f381a7735dbae1d16198a9a&oe=588740B2

Piet Plezier
26 oktober 2016, 18:42
17659

Poppalarge
27 oktober 2016, 22:31
Sylvana Simons is en blijft voor mij "De-niet-Sonja-Silva" van TMF en het verbaast me ook keer op keer dat deze vrouw steeds een platform vindt en krijgt.

Maar na een lange afwezigheid is Sonja Silva weer "tv materiaal" en wordt het tijd dat deze vrouw de aandacht krijgt die Sylvana nu opeist :

17664

Meer Sonja en minder Sylvana is mijn pleidooi en als Sonja bijna een hele Sylvana kan afvallen (46,7 kilogram), dan kan Nederland (en ik sowieso) ook wel zonder al die overtollige hoeveelheid Sylvana in de media.

Piet Plezier
29 oktober 2016, 13:32
Ik hoep da sylvana simons unnen anusontsteking kregt woardeur dr poepgat zo groet als unnen donut wordt. Echt da stuk verdriet moete ze naakt in un glasbak flikkeren. Tis toch nie normaal da een visstick met lipjes hier in nedderlaánd de kans krijgt om dr zegje te doen overal. Elke kier als zeh op dn tv is dan flikker ik un asbak deur munne tv hene en steek ik m doarnoa in de fik. Het is oktober en ja hoor doar kumt ze wer on mej dr gekutkeém over dieje zwarte piet. Hier in oss blijft dieje zwarte piet, ik goi daak un tatoeermasjiene hoale en als ik er unne schoorstienpiet mej zwarte vege op zunne moel zie rondloepe tatoeer ik zun ollingen moel zwart. Wa de rest van ons land doet moete ze eges wete, mar hier in oss blijft zwarte piet zo zwart als barack obama mej unne melanotan kuur. Dalijk makt ze alle kliko's en het asvalt op d'n A2 ok nog wit mej zwarte veége, want die zijn ok zwart das discriminasi wanne. Ik doe munnen zwarte hond er ok mar vaást uit, want dalijk is da ok verboie.

Wentelt Eefje
30 oktober 2016, 07:06
Sylvana is duidelijk niet de enige zeurPIET

Jan_Wandelaar
31 oktober 2016, 17:04
Het gevaarlijke is dat Sylvana Simons meent namens haar ras te moeten spreken, en niet namens zichzelf.

Nog gevaarlijker zijn de deugdenkers die een podium bieden aan individuen die menen dat ze namens een heel ras kunnen spreken.


J.W.

Brad Clitt
31 oktober 2016, 17:13
Ik DENK dat de zwarte medemens in vooral Afrika andere zaken aan hun kop hebben dan een of ander kinderfeestje in een onbeduidend land.
Een paar gekleurde plucheplakkers waren zich gewoon aan het vervelen en dachten laten we ook eens iets doen voor het vele geld dat we krijgen.

Boy69
7 november 2016, 22:11
http://politiek.tpo.nl/2016/11/07/petitie-om-aangifte-haatzaaierij-sylvana-simons-meer-dan-28-000-handtekeningen/?campaign_id=A100

gignnl
7 november 2016, 22:26
Getekend!

Big30
7 november 2016, 23:08
Uiteraard doet ze aan haat zaaien en zijn haar uitspraken te zien als racistisch, maar zoals in het artikel opgemerkt kun je daar gewoon bij de politie aangifte van doen.

Dat zal ik morgen doen. Ook tegen Sunny Bergman ook zo'n eng racistisch vrouwtje en anti zwarte piet militant, die de uit de VS overgewaaide terminologie van witte mannen, zwarte Piet haten, gezeur over het slavernij verleden, white suppremacy geleuter weer eens verkondigt. Heel eng allemaal die racisten in NL!
Zie deze lezing, bespottelijk dat zo'n oproerkraaier voor zo'n lezing wordt uitgenodigd en dan met een extreem vooringenomen racistisch verhaal komt waar ze rassen verschillen juist aanscherpt en belangrijk maakt.

http://www.vpro.nl/lees/columns/sunny-bergman/wit-is-ook-een-kleur.html

@j
8 november 2016, 04:39
Ondanks dit alles is er 1 ijsbeer die haar, gezien al zijn overdreven Sylvana Posts in diverse topics, blijft bewonderen :)

Wentelt Eefje
8 november 2016, 05:23
Eigenlijk vind ik inderdaad Anouk en Sunny Bergman oneindig veel irritanter dan Sylvana Simons. Sunny Bergmans maakt het zoals gewoonlijk weer heel erg bont, niet wetenschappelijke experimenten wel als anekdotisch bewijs voor haar volslagen idiote waanbeelden gebruiken...

Ik vrees dat beide dames gewoon dezelfde mateloze bewondering voor bepaalde vermeende kenmerken van bepaalde rassen hebben als de vrouwelijke hoofdfiguren in de strips van Ace2...

Big30
8 november 2016, 06:48
Eigenlijk vind ik inderdaad Anouk en Sunny Bergman oneindig veel irritanter dan Sylvana Simons. Sunny Bergmans maakt het zoals gewoonlijk weer heel erg bont, niet wetenschappelijke experimenten wel als anekdotisch bewijs voor haar volslagen idiote waanbeelden gebruiken...

Die twee zijn de weg inderdaad helemaal kwijt, Sylvana is zeer irritant maar slaat minder onzin uit, dat is zeker waar.

Boy69
9 november 2016, 19:49
Straks zit deze zeurpiet bij Pauw.

Benieuwd wat dat zeikwijf nu weer te mekkeren heeft..............

Jan_Wandelaar
9 november 2016, 20:15
Benieuwd wat dat zeikwijf nu weer te mekkeren heeft..............
Waarschijnlijk dat de zojuist tot president verkozen oranje racist pertinent weigert zwarte vrouwen bij de pussy te grabben.


J.W.

rob45
9 november 2016, 20:23
Waarschijnlijk dat de zojuist tot president verkozen oranje racist pertinent weigert zwarte vrouwen bij de pussy te grabben.

J.W.

Dat geeft niet,daar offer ik me graag voor op. ☺

goldstar
9 november 2016, 20:42
Dat mens deugt niet kijk aub even wat verder in deze wereld. Zijn wel andere problemen of niet soms.

Wentelt Eefje
10 november 2016, 16:03
Ik heb niets met zwarte vrouwen als bedpartners, maar ze zag er gisteravond meer dan do-able uit!!!

Maar... als ze haar bovenste scheur opentrekt en er komt onsamenhangend gedram uit, vergaat me alle lust! Respect rob45 als het je toch zou lukken terwijl ze blijft praten... ...

Boy69
10 november 2016, 16:17
Ik heb niets met zwarte vrouwen als bedpartners, maar ze zag er gisteravond meer dan do-able uit!!!

Ze zag er uit als een vogelverschrikker, wat een lelijk rot kutwijf !!!!

en dan ook nog zoveel onzin uitkramen

bah

gignnl
10 november 2016, 16:27
Triest dat de Nederlandse tv een platform blijft verschaffen voor dit vreselijke mens.Mede dankzij haar is de Sinterklaasintocht anno 2016 een risicowedstrijd,dus met ME en nu zelfs metaaldetectoren!!Absurd een kinderfeest,hoe ver laten we ons nog ringeloren.
Dat mw Simons maar op de eerste beste boot stapt naar haar thuisland en daar de politiek op stelten gaat zetten,denk dat Desi het wat rigoreuzer oplost...

Wentelt Eefje
10 november 2016, 17:42
De meest effectieve methode om DENK (en haar boegbeeld Sylvana Simons) te bestrijden lijkt mij juist haar zoveel mogelijk zendtijd te bieden. Mijn vermoeden (als het nog iets sterker wordt zal ik het bij favoriete complotten posten) is dat tegenstanders van DENK de redacties en hosts van avondshows fêteren in de hoop op meer Sylvana

Toulouse-Lautrec
10 november 2016, 18:14
De overeenkomst tussen Sylvana Simons en een SGP-burgemeester

'Maar het is maar een sprookjesfiguur...'


November 1995 – Arie Noordergraaf van de SGP treedt aan als burgemeester van Hardinxveld-Giessendam.

Wethouder: “Als eerste staat op de agenda dat u Sinterklaas gaat ontvangen.”

Burgemeester Noordergraaf: “Geen denken aan.”

Wethouder: “Waarom niet?”

Burgemeester Noordergraaf: “Sinterklaas is een bisschop. Een katholiek. Je denkt toch niet dat ik als streng gereformeerd man een katholiek ga ontvangen?”

Wethouder: “Maar Sinterklaas is geen bisschop! Het is een sprookjesfiguur!”

Burgemeester Noordergraaf: “Nee, het is een bisschop. Een katholiek.”

Wethouder: “Maar Sinterklaas is geen bisschop! Het is Piet van Diem, de timmerman! Hij is van uw eigen kerk.”

Burgemeester Noordergraaf: “Nee nee, niets ervan. Het is een katholiek. Ik ga hem niet ontvangen.”

En zo gebeurde het dat in 1995 Sinterklaas in Hardinxveld-Giessendam niet door de burgemeester werd ontvangen. (http://www.telegraaf.nl/binnenland/20054870/__Raad_Soest__burgemeester_weg__.html)


November 2016 – Sylvana Simons komt Jörgen Raymann tegen in Maassluis.

Jörgen: “Hey Syl, ga je ook kijken naar de intocht van Sinterklaas en Zwarte Piet?”

Sylvana: “Geen denken aan.”

Jörgen: Waarom niet?

Sylvana: “Zwarte Piet is een Surinamer. ’t Is discriminatie. Je denkt toch niet dat ik als geëmancipeerde zwarte vrouw naar die discriminatie ga staan te kijken?”

Jörgen: “Maar Zwarte Piet is geen Surinamer! Het is een sprookjesfiguur!”

Sylvana: “Nee, het is een Surinamer. ’t Is discriminatie.”

Jörgen: “Maar de Zwarte Pieten zijn geen Surinamers! Het zijn de leerlingen van de eindexamenklas van het Reviuslyceum! Ja, misschien zitten er een paar Surinamers tussen.”

Sylvana: “Nee nee, niets ervan. Het is discriminatie. Ik ga niet kijken.”

En zo gebeurde het dat in 2016 Sylvana Simons niet aanwezig was bij de intocht van Sinterklaas en Zwarte Piet in Maassluis.


http://nieuws.tpo.nl/2016/11/10/overeenkomst-sylvana-simons-en-sgp-burgemeester/

Badslippers
10 november 2016, 18:39
[Over Sylvana Simons]


Ze zag er uit als een vogelverschrikker, wat een lelijk rot kutwijf !!!!


Dat geeft niet,daar offer ik me graag voor op.

Zo is het Robbie de Robster. Laat al die zeurkeuzen maar klagen. Ik heb mijn liefde voor Sylvana al meerdere malen tot uitdrukking gebracht op dit forum. Een dappere vrouw met een duidelijke mening. Een vrouw waar wij trots op moeten zijn. Ik zou met veel plezier tussen de lakens met haar willen duiken en dat goddelijk lichaam kneden, masseren en beminnen . En uiteindelijk gaat het niet om wat er uit haar mond komt maar wat erin gaat.



http://images.idakoos.com/B0457TC1WH0000008771818183544FLBL00AFA,love-sylvana-rainbow-heart.jpg
http://www.oncofonie.com/uploads/images/news/VBA0U7OTAOA3.jpg


http://c2.plzcdn.com/ZillaIMG/c2dbe1ec55374212dfe24175399e959b_1404858425.jpg
http://media.nu.nl/m/m1dzid6a85cg.jpg

Piet Plezier
10 november 2016, 19:22
die klapekster mag een pistool dragen,
Als ze iemand tegen komt die lelijker is als haar,die mag ze doodschieten

goldstar
10 november 2016, 20:34
Jammer gewoon DOOD zwijgen alles wat je nu nog over haar zegt is teveel. Stumperd onze Sylvana

noglangnietuitgewandeld
10 november 2016, 21:05
Wat mij dan weer opvalt, dat een topic op een hoerenlopersforum over een anti-Zwarte-Piet-negerin in een half jaar tijd 120 reacties en ruim 5000 hits weet te scoren.
Ter vergelijk, de Amerikaanse verkiezingen scoren op datzelfde hoerenlopersforum in 7 maanden bijna 300 reacties en ruim 6500 hits.
Wat leeft er meer onder de hoerenlopers? Juist, de PVV. Rond dezelfde tijd gestart als de Amerikaanse verkiezingen, maar 50% meer reacties en bijna drie keer zoveel hits.

Wat mogen we daaruit concluderen? Dat het kleine anti-Zwarte_Piet-negerinnetje aardig heeft geboerd in vergelijk met de kwestie Hilary versus the Donald. (Inmiddels opgelost)

Maar dat de Mozart van de Lage Landen vooral niet onderschat moet worden. Er van uitgaande dat hoerenlopers een dwarsdoorsnee zijn van de samenleving. En dat zijn ze.

Red Devil
11 november 2016, 16:31
Wat mij dan weer opvalt, dat een topic op een hoerenlopersforum over een anti-Zwarte-Piet-negerin in een half jaar tijd 120 reacties en ruim 5000 hits weet te scoren.
Ter vergelijk, de Amerikaanse verkiezingen scoren op datzelfde hoerenlopersforum in 7 maanden bijna 300 reacties en ruim 6500 hits.
Wat leeft er meer onder de hoerenlopers? Juist, de PVV. Rond dezelfde tijd gestart als de Amerikaanse verkiezingen, maar 50% meer reacties en bijna drie keer zoveel hits.

Wat mogen we daaruit concluderen? Dat het kleine anti-Zwarte_Piet-negerinnetje aardig heeft geboerd in vergelijk met de kwestie Hilary versus the Donald. (Inmiddels opgelost)

Maar dat de Mozart van de Lage Landen vooral niet onderschat moet worden. Er van uitgaande dat hoerenlopers een dwarsdoorsnee zijn van de samenleving. En dat zijn ze.
Ik betwijfel of de deelnemers aan de genoemde topics een aselecte steekproef vormen uit het geheel van sekskopers. Vaak wordt de discussie gevoerd door slechts een handjevol forumleden. (Forumleden vormen ook geen aselecte steekproef.) Je kunt uit de getallen dus niet afleiden 'wat er leeft onder de hoerenlopers'.

sofaking
11 november 2016, 16:35
Voor een overzicht wie hoeveel in een topic geschreven heeft, kan je in de topiclijst klikken op het aantal reacties. Dat getal ziet er niet uit als een link, maar is er wel degelijk één, die je voert naar genoemde overzichtslijst.

Bijv. in dit overzicht

17828

Zie je dat er 4222 replies zijn in de "Sexy Hot Babes" topic. Als je op dit getal klikt, zie je :

17829

En zie je dat het gros van de replies eigenlijk van 3 posters afkomstig zijn. :biggrin:

Brad Clitt
11 november 2016, 16:45
Op zijn minst twee forumleden die actief zijn in het PVV-draadje gaan ook daadwerkelijk op hem stemmen. ;)
En ik DENK dat er op dit forum een niet te onderschatten aantal zitten die dit ook gaan doen en zeker na wat er in de US is gebeurd.

DENK aan die verbouwereerde blikken van Rutte, Samson, Klaver, Sylvana, maar vooral Pechtold, dat alleen al is een reden om op de PVV te stemmen.

Ik noem Sybrand niet, want die zou z'n ziel nog aan de duivel verkopen om op het pluche te mogen zitten. Maar hij is van harte welkom, we moeten tenslotte toch enige ervaring aan boord hebben. Maar ik DENK dat Geert net als Donald al de nodige kandidaten gerecruteerd heeft, zowel voor de Kamer als het kabinet.

toyota
11 november 2016, 16:55
Ik weet een leuk sinterklaascadeau voor Sylvana: we zetten haar af op een onbewoond eiland zonder eten en drinken, en we vergeten haar op te halen.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

Red Devil
11 november 2016, 20:05
DENK aan die verbouwereerde blikken van Rutte, Samson, Klaver, Sylvana, maar vooral Pechtold, dat alleen al is een reden om op de PVV te stemmen.
Ik hoop niet dat dat je enige motivatie zal zijn, maar dat je vooral nadenkt over het Nederland dat je na 16 maart wilt hebben.

Red Devil
11 november 2016, 20:06
Ik weet een leuk sinterklaascadeau voor Sylvana: we zetten haar af op een onbewoond eiland zonder eten en drinken, en we vergeten haar op te halen.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
Waar komt die dodelijk haat vandaan? Sylvana Simons heeft alleen maar haar mening geuit.

Badslippers
12 november 2016, 00:59
Waar komt die dodelijk haat vandaan? Sylvana Simons heeft alleen maar haar mening geuit.

Misschien omdat mensen met een afwijkende mening het dagelijks leven van anderen dermate beïnvloedt dat het hun zwaar op de maag ligt. Zo iemand moet boeten en aan de schandpaal genageld worden. Simpel toch ?!?

Jan_Wandelaar
12 november 2016, 01:20
Sylvana Simons heeft alleen maar haar mening geuit.

Natuurlijk heeft niemand bezwaar tegen het feit dat Sylvana Simons haar mening uit.

Het bezwaar is dat Sylvana Simons denkt dat haar mening de mening van een heel ras is. Vandaar ook dat het woord 'racisme' haar op de lippen bestorven ligt met betrekking tot mensen die een andere mening hebben en tevens tot een ander ras behoren.

Vanwege dergelijke hysterie worden discussies opgeschaald tot niveau 'rassenstrijd'. Daarom is het terecht om te opperen dat Sylvana Simons best een toontje lager mag zingen, en dat het niet al te verstandig is deze dame een podium te bieden.


J.W.

toyota
12 november 2016, 05:51
Jan Wandelaar, ik kan mij helemaal aansluiten bij wat hierboven beschreven staat. Je hebt het in een paar zinnen mooi verwoord.
Ik ga verder niks meer over haar schrijven en laat het hierbij, ik denk dat mijn mening over haar inmiddels wel duidelijk is.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

Red Devil
12 november 2016, 12:52
Misschien omdat mensen met een afwijkende mening het dagelijks leven van anderen dermate beïnvloedt dat het hun zwaar op de maag ligt. Zo iemand moet boeten en aan de schandpaal genageld worden. Simpel toch ?!?
Nee, niet simpel. Dat heet onverdraagzaamheid. Vrijheid van meningsuiting houdt in dat je soms knarsetandend kennis moet nemen van een mening die niet de jouwe is. Ook ik erger mij regelmatig aan meningen, zoals die bijvoorbeeld op dit forum worden geuit. Maar dat is mijn probleem, dat moet ik accepteren. Ik zelf wil ook het recht hebben om mijn mening te uiten, desnoods tot ergernis van anderen.
De vrijheid van meningsuiting is niet onbeperkt. De grenzen worden door de rechter vastgesteld. Dus als je vindt dat "iemand moet boeten", moet je aangifte doen.

Picasso 1
12 november 2016, 14:04
De grenzen worden door de rechter vastgesteld. Dus als je vindt dat "iemand moet boeten", moet je aangifte doen.

Geldt ook andersom, als Sylvana vindt dat meningen over haar of over wat ze zegt een wettelijke grens overschrijden dan kan ze aangifte doen. Ze begeeft zich in een publieke arena en heeft een sterke oordelende mening en dan is het niet alleen uitdelen maar ook kunnen incasseren, allemaal binnen de grenzen van de wet natuurlijk.

Jack42
12 november 2016, 15:29
Hoezo dom:

Sylvana Simons viel woensdag behoorlijk door de mand in Pauw door stellig te beweren dat ze een interview heeft gezien met Donald Trump, dat in werkelijkheid helemaal niet bestaat. Aan het eind van de uitzending werd ze gecorrigeerd door Jeroen Pauw.
Dat was te zien in de uitzending op NPO 1. Al ruim een jaar lang zwerft op internet een neppe quote rond van Trump, waarin hij uithaalt naar het niveau van republikeinse kiezers. Die quote bracht Simons aan tafel ter sprake.

http://www.mediacourant.nl/2016/11/sylvana-simons-staat-enorm-voor-schut-in-pauw/

Bron: Mediacourant.nl

Red Devil
12 november 2016, 16:28
Geldt ook andersom, als Sylvana vindt dat meningen over haar of over wat ze zegt een wettelijke grens overschrijden dan kan ze aangifte doen. Ze begeeft zich in een publieke arena en heeft een sterke oordelende mening en dan is het niet alleen uitdelen maar ook kunnen incasseren, allemaal binnen de grenzen van de wet natuurlijk.
Volkomen mee eens. De spelregels gelden voor iedereen.

gignnl
12 november 2016, 18:37
En waar was Mw Simons vanmiddag met haar grote muil?Niet in Maassluis.

Toulouse-Lautrec
12 november 2016, 18:53
En waar was Mw Simons vanmiddag met haar grote muil? Niet in Maassluis.

Dat zit zo: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45193-Het-anti-Sylvana-Simons-topic&p=520510#post520510

Noordafrikaan
12 november 2016, 22:35
Slechte publiciteit is ook publiciteit, juist omdat iedereen zo tegen haar en DENK is stem ik hun!

Jan Verplancke
13 november 2016, 08:44
Hoezo dom:

Sylvana Simons viel woensdag behoorlijk door de mand in Pauw door stellig te beweren dat ze een interview heeft gezien met Donald Trump, dat in werkelijkheid helemaal niet bestaat. Aan het eind van de uitzending werd ze gecorrigeerd door Jeroen Pauw.
Dat was te zien in de uitzending op NPO 1. Al ruim een jaar lang zwerft op internet een neppe quote rond van Trump, waarin hij uithaalt naar het niveau van republikeinse kiezers. Die quote bracht Simons aan tafel ter sprake.

http://www.mediacourant.nl/2016/11/sylvana-simons-staat-enorm-voor-schut-in-pauw/

Bron: Mediacourant.nl

Toch jammer dat niemand even doorpakt op haar uitspraak dat ze 'bewegende beelden heeft gezien'. Tijdens de discussie werd die quote al in twijfel getrokken, maar Simons stoomde toen door met de mededeling dat ze het op video had gezien.

Piet Plezier
13 november 2016, 12:30
17900

Piet Plezier
14 november 2016, 07:37
17906

Piet Plezier
15 november 2016, 17:27
Rob van Daal geeft 'Sylvana' er van langs in carnavalskraker

RAAMSDONKSVEER - De Zwartepietendiscussie zal voor aanstaande carnaval misschien wel gesust zijn, maar dat maakt Rob van Daal helemaal niets uit. De volkszanger haalt in zijn nieuwe carnavalshit uit naar ene 'Sylvana'.

Gezellige hoempamuziek gepaard met teksten als "Oh Sylvana, wat ben jij toch een zielenpiet" en "Kun jij niet emigreren? Jij trekt alles uit z'n verband". Geen maatschappelijke discussie is voor de entertainer uit Raamsdonksveer te gek zo blijkt. Waar Sylvana naartoe moet, laat hij in zijn nummer achterwege.


http://www.omroepbrabant.nl/?news/2575281113/Rob+van+Daal+geeft+Sylvana+er+van+langs+in+carnava lskraker.aspx

Piet Plezier
16 november 2016, 06:50
17937

gignnl
16 november 2016, 15:32
https://www.youtube.com/watch?v=J_78HW8V06Q

Piet Plezier
18 november 2016, 09:24
17968

Piet Plezier
22 november 2016, 18:31
onvoorstelbaar dat die zwarte klapekster van onze belastingcenten beveiliging krijgt
Wel een grote bek hebben , haatzaaien maar als t puntje bij paaltje komt word mevrouw bang!
Ze wist dondersgoed waar ze mee bezig was.
Bescherming verdiend ze niet !
Ze moet niet zo zielig doen.
Misbaksel bah !

pret
22 november 2016, 18:44
Hetzelfde gebeurt ook met Wilders, dus niet zo zeuren. :biggrin:


onvoorstelbaar dat die zwarte klapekster van onze belastingcenten beveiliging krijgt
Wel een grote bek hebben , haatzaaien maar als t puntje bij paaltje komt word mevrouw bang!
Ze wist dondersgoed waar ze mee bezig was.
Bescherming verdiend ze niet !
Ze moet niet zo zielig doen.
Misbaksel bah !

Brad Clitt
22 november 2016, 18:50
Gewoon duct tape over haar mond, dat is beveiliging genoeg voor haar.

pret
22 november 2016, 18:53
Ja en hetzelfde dienen ze ook te doen met Wilders.


Gewoon duct tape over haar mond, dat is beveiliging genoeg voor haar.

Brad Clitt
22 november 2016, 18:57
Nee, bij Geert gebruiken ze al het justitiele apparaat om hem de mond te snoeren.

Jan Verplancke
22 november 2016, 18:57
Als ze in 'n clubske rondloopt, dan kruip ik er niet op!

pret
22 november 2016, 18:58
Kijk als ze nou de tape hadden gebruikt was justiele apparaat ook niet nodig geweest, wat ons een hoop belastinggeld zou besparen.


Nee, bij Geert gebruiken ze al het justitiele apparaat om hem de mond te snoeren.

deket
22 november 2016, 18:59
Geef dat wijf toch geen aandacht meer, ze kickt er misschien op zoals verschillende mannetjes van niets op dit forum die twijfelen aan hun geaardheid en in een identiteitscrisis leven, beseffen dat ze een zielig en leeg leven lijden en dan wat blij zijn met wat aandacht zoals op een forum

Piet Plezier
22 november 2016, 19:06
Hetzelfde gebeurt ook met Wilders, dus niet zo zeuren. :biggrin:

bij Geert word de mond gesnoerd door justitie
Dat is heel iets anders

pret
22 november 2016, 19:11
bij Geert word de mond gesnoerd door justitie
Dat is heel iets anders



Nee, bij Geert gebruiken ze al het justitiele apparaat om hem de mond te snoeren.


Kijk als ze nou de tape hadden gebruikt was justiele apparaat ook niet nodig geweest, wat ons een hoop belastinggeld zou besparen.

Piet Plezier
22 november 2016, 19:13
Pret jij hebt er echt geen kijk op hoe het werkt hier in Nederland
Maar dat is met de meeste van jullie soort
Is echt jammer

Megaboob
22 november 2016, 19:16
De Telegraaf:

Kuzu: beveiliging voor Sylvana Simons
1 uur geleden
DEN HAAG - Sylvana Simons krijgt bescherming, zegt Kamerlid Kuzu. Er zouden 'zichtbare en onzichtbare maatregelen' genomen zijn na een gesprek met de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV).

Gisteren werd al bekend dat het Openbaar Ministerie een filmpje onderzoekt waarbij Simons, die net als Kuzu actief is voor de nieuwe partij Denk, afgebeeld werd als slachtoffer van een racistische lynchpartij. Het OM wil weten wie dat filmpje heeft gemaakt.

In de Kamer wordt meegevoeld met de bedreigde aspirant-politica. Wel wordt er op gewezen dat meerdere Kamerleden geregeld beveiliging krijgen. Zij doen daar in tegenstelling tot Kuzu nimmer publiekelijk uitspraken over, zodat kwaadwillenden zo min mogelijk wijs worden gemaakt.

De NCTV wil de bewering niet bevestigen. De dienst doet nooit mededelingen over beveiligingsmaatregelen.

geenstijl:

SYLVANA KRIJGT BEVEILIGING (BRON: KUZU)

Ja hoor, het is het DENK-tuig gelukt. Sylvana Simons, die zichzelf als nationaal ambassadeur voor de huidskleur 'zwart' heeft opgeworpen, krijgt beveiliging. Aldus beweert haar baas, Graaf Denkula. Na maandenlange heftige reacties op haar aanhoudende klaagzang en doorgaans factfree beweringen op radio en televisie, is een mislukt satirisch filmpje over haar persoontje de druppel die de waanzin-emmer doet overlopen. Op de klanken van een volkomen kut bij elkaar gecomponeerd carnavalsliedje plakte iemand beelden van een gelynchte neger met daarop het hoofd van Sylvana, en daarna werd het hele land gek. De zieke ideologie van de Identity Politics bereikt de echte wereld, nu echte beveiligingsmensen Sylvana echt gaan beveiligen. Vooropgesteld dat Kuzu de waarheid spreekt, want die Turkse splijtslang met zijn gespleten tong is ook voor geen lira te vertrouwen. Gelukkig zijn de onwetende oude blanke mannen op het volstrekt niet diverse, kapot naïeve en extreem in zichzelf gekeerde NPO Radio Grindpad FM er al over uit: Het is de schuld van de media, en dan vooral van HET ONFATSOEN van GeenStijl. Altijd prettig, zo'n confectie-mening. Zeker voor nitwits als Kees Boonman. Weet je tegen wie die Sylvana nou eens écht in bescherming genomen moet worden? Tegen zichzelf en die hitserige verdeelturken van DENK.

Badslippers
22 november 2016, 19:18
Man man man, wat een onverdraagzaamheid jegens 'n persoon. Get a Life zou ik zeggen. En dan de hele tijd de mond vol hebben over demoniseren. Dat Simons anders denkende onverdraagzaamheid onder racistische vlag wil aansmeren is vrij ridicuul en ook zij hanteert het bijltje van demoniseren graag maar als je al helemaal los en door het lint gaat vanwege Simons heb je wat mij betreft ook een pan los liggen.

En dan Wilders, net bij het journaal tegen een journalist die iets te dichtbij kwam: "Wilt u mij niet aanraken!" Wat een verbitterde zielepoot is dat toch. Nog nooit kunnen betrappen op een grapje of een smakelijke lach. Altijd chagrijnig, kort aangebonden en liggen zeiken. Nog nooit wat gepresteerd in zijn leven. Snap werkelijk niet dat mensen op zo'n figuur gaan stemmen. Bij de PVV kunnen ze beter Martin Bosma naar voren schuiven, humoristisch, scherp debater, kundig, meer fatsoen.

Piet Plezier
22 november 2016, 19:31
Badslippers waar gaat het nu over??
Ff Wilders hier afzeiken??
Schrijf maar is een mooi verhaal over die rooie, daar heb ik meer aan ;)

deket
22 november 2016, 19:32
Wel wat ik juist schreef hoor BS, geef die geen aandacht, dat gestoord wijf kickt erop.
ivm Wilders, schreef het al ergens, indien je nu voor of tegen hem bent, volgens zijn exwoordvoerder is Wilders de hardst werkende politicus.
en hoe hij permanent leeft? Je kan moeilijk ontkennen dat hij veel over heeft voor zijn ideeën.
Er zijn er die in de 2de kamer geen fuck uitvoeren en alleen cashen

Jan Verplancke
22 november 2016, 19:45
Die Kuzu stond te genieten van alle aandacht. Je zou bijna denken dat ze zelf dat filmpje in elkaar hebben laten knutselen.

Picasso 1
22 november 2016, 21:16
Die Kuzu stond te genieten van alle aandacht. Je zou bijna denken dat ze zelf dat filmpje in elkaar hebben laten knutselen.

Zo doorzichtig zijn valse aard als je ziet hoe die glundert bij zulke trieste voorvallen.

Cat
22 november 2016, 21:59
Voor de liefhebbers: zometeen is deze zwarte parel (compliment of racisme :gruebel:) te bewonderen bij Pauw

WA
22 november 2016, 22:27
Wat een dappere vrouw die Sylvana Simons. Ondanks dreigementen en smakeloze berichten op social media toch wéér in een talkshow.

Badslippers
22 november 2016, 22:29
Wat een dappere vrouw die Sylvana Simons. Ondanks dreigementen en smakeloze berichten op social media toch wéér in een talkshow.

En wat ziet ze er weer lekker uit ! ! ! Mooie bril ook.

Big30
22 november 2016, 22:46
Het is gelukkig weer voorbij. Ik heb een Sylvana allergie opgelopen.

deket
22 november 2016, 23:41
Kreeg al de vraag van 3 beren waarom ik Wilders goed zou vinden. Heb ik helemaal niet gezegd hoor, alleen dat hij veel over heeft voor zijn idialen.
nu deze beren denken teminste na over de maatschappij en zijn niet zulke zielepoten waarvan alleen clubs het centrum van hun leeg bestaan zijn en dan vaak nog op een achterbakse manier afgunstig zijn..
voor alle duidelijkheid, ik heb niet geschreven dat de idialen van Wilders goed zijn,
vind zelfs dat hij nog niet in de schaduw mag staan van Pim, die Nederland de ogen heeft geopend voor problemen die onder de mat werden geveegd en komaf maakte met de politieke correctheid waarvan dit wijf weer het levend bewijs is.
hoewel het nu al politiek correct is om tegen de politieke correcten te zijn, gelieve beter deze irritante integrante dood te zwijgen.
zij zoals ik al zei, kickt volgens mij op die aandacht

gignnl
23 november 2016, 00:18
Triest dat de vaderlandse tv haar een platform blijft geven om. HAAR mening te verkondigen,een mening die het gros van NL niet deelt.Uiteraard afgezien van BS die haar wil palen,je straf krijg je nog wel van je rode domina.




I

Piet Plezier
23 november 2016, 06:53
Wat een dappere vrouw die Sylvana Simons. Ondanks dreigementen en smakeloze berichten op social media toch wéér in een talkshow.

ze word nu toch beschermd, dus ze kan gaan en staan waar ze wil
Die beveiligers springen er wel tussen

laplagne
23 november 2016, 07:07
Weer zo'n typische onewomanshow van Simons gisteravond bij Pauw, die hoewel het bijna onmogelijk is steeds meer linkse trekjes krijgt. Wie is zij in godsnaam? Zouden wij ook zo'n aandacht en nog belangrijker bescherming krijgen als ons zo'n filmpje was getoond? De vraag stellen is hem beantwoorden. Nee natuurlijk. Kom net terug van de hond uitlaten en zag de doktersassistente een briefje ophangen dat mijn huisarts vandaag naar een spoedcursus moest 'in het kader van de bestrijding van de Sylvana allergie'. Ik raad iedereen aan om een extra batterij te kopen voor de afstandsbediening want als Simons op tv kan je gelijk zappen.

@j
23 november 2016, 11:32
Gisteren had ze het ook over trots zijn op Nederland, we zouden meer met de Nederlandse vlag de straat op moeten zoals in andere trotse landen gebeurt !! En dat uit de mond van een persoon die continu loopt te zeiken over Nederland.

Los van het feit dat ik haar een verschrikkelijk persoon vind gaat het volgens mij te ver wanneer er foto's of filmpjes verschijnen waarin zij aan een galg hangt. Kijk humor/satire enz zoals bv die foto van haar als zwarte piet moet kunnen maar dit gaat echt te ver.

Brad Clitt
23 november 2016, 12:05
Verder vind ik het ook niet kunnen dat er een groep mensen was die vorige week een poster van Geert met een rood kruis over zijn mond uitrolden in de 2e Kamer. ;)

Piet Plezier
25 november 2016, 19:30
18024

noglangnietuitgewandeld
26 november 2016, 13:53
Dit is ook wel een interessante: http://historiek.net/oki-en-doki-bij-de-nikkers/65548/

Willem2
22 december 2016, 15:01
OM vervolgt tien mensen voor bedreigen Sylvana Simons ............. http://www.telegraaf.nl/binnenland/27291623/__Vervolgingen_zaak_Simons__.html

Jan_Wandelaar
22 december 2016, 15:28
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk ooit vervolgd voor bedreigingen aan het adres van Wilders???

Je weet wel: Wilders: die nu al 12 jaar geen normaal leven kan leiden vanwege bedreigingen.

Je zou toch verwachten dat een dergelijke situatie als die van Wilders tot 10 vervolgde bedreigers per week zou moeten leiden.

Het lijkt er stevig op dat het OM en de rechterlijke macht aan het bedreigen van Wilders een stuk minder zwaar tilt dan aan het bedreigen van een etnisch minderwaardigheidscomplexje.


J.W.

langlekker
22 december 2016, 15:46
Wat een opgekropte frustratie over mevrouwtje Simons. even voor de duidelijkheid ik mag ze helemaal niet maar die bedreigingen vind ik te ver gaan.
Laten we met zijn allen afspreken dat ze gewoon afgestraft gaat worden bij de verkiezingen dat is het enige antwoord wat we kunnen geven.
En als ze daar dan niet afgaat blijkt dat ze helaas toch meer aanhangers heeft dan wij hopen en zullen we daar genoegen mee moeten nemen.
Zo werkt een democratie helaas (maar soms ook gelukkig);)
Alhoewel ik met dat gedraai van Rutte over ons referendum soms sterk twijfel aan die democratie.

TAFKAJ
22 december 2016, 16:08
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk ooit vervolgd voor bedreigingen aan het adres van Wilders???

Je weet wel: Wilders: die nu al 12 jaar geen normaal leven kan leiden vanwege bedreigingen.

Je zou toch verwachten dat een dergelijke situatie als die van Wilders tot 10 vervolgde bedreigers per week zou moeten leiden.

Het lijkt er stevig op dat het OM en de rechterlijke macht aan het bedreigen van Wilders een stuk minder zwaar tilt dan aan het bedreigen van een etnisch minderwaardigheidscomplexje.


J.W.

Never in history has a person received so many death threats as Obama and he never even mentioned it once.
Wilders is a coward.

Jan_Wandelaar
22 december 2016, 16:12
Wilders is a coward.
Als Obama ergens komt moeten zelfs de putdeksels dicht gelast worden, anders durft die lafaard niet te komen.

J.W.

Wentelt Eefje
24 december 2016, 05:19
Sylvana Simons verlaat Denk en begint nieuwe politieke partij (http://www.volkskrant.nl/binnenland/sylvana-simons-verlaat-denk-en-begint-nieuwe-partij~a4439257/)

En aangezien er niets tussentijds gewijzigd is in de standpunten van Denk kunnen we concluderen dat deze actie even onnadenkend zal blijken als haar toetreden tot deze partij!

Badslippers
24 december 2016, 12:43
Nu ze meer tijd heeft wil ik wel een avondje met haar gaan stappen. Lekker mokkeltje.

18658

Picasso 1
24 december 2016, 14:37
En aangezien er niets tussentijds gewijzigd is in de standpunten van Denk kunnen we concluderen dat deze actie even onnadenkend zal blijken als haar toetreden tot deze partij!

Trampoline?

laplagne
24 december 2016, 15:00
Het afhaken van mevrouw Simons heeft mij wel erg aan het DENKen gezet .... Haar vriendinnen, als ze die heeft, staan zeker op de lijst.

JonnyFontane
24 december 2016, 15:02
Nu ze meer tijd heeft wil ik wel een avondje met haar gaan stappen. Lekker mokkeltje.

18658
Dat meen je.....

lekkersfan
29 december 2016, 09:47
http://www.nu.nl/politiek/4371774/simons-richtte-nieuwe-partij-weken-vertrek-denk.html

ze was al begonnen met weggaan voor ze echt wegging..., goed voor het vertrouwen in de politiek...

Badslippers
29 december 2016, 12:28
Voor wat het waard is:
http://www.dagelijksestandaard.nl/2016/12/racisme-obsessie-sylvana-simons-neemt-nu-echt-ziekelijke-vormen-aan-ik-ben-rosa-parks/

Wentelt Eefje
29 december 2016, 12:40
De Dagelijkse Standaard is natuurlijk niet bepaald een lekkere betrouwbare nieuwsbron, maar een soort Nederlandse versie van Kopp-Verlag, echter, er is alleen achter te komen door 2 uur op te offeren om naar haar in De Grote Rehabilitatieshow te luisteren...

toyota
29 december 2016, 12:52
Weet je hoeveel beestjes er in die haarbos van SILVANA zitten, wat een VIES wijf !

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

Wentelt Eefje
29 december 2016, 13:07
Ik vermoed geen, ze zal haar haar gewoon wassen. Je opmerking doet alleen vermoeden dat jouw brein smeriger is dan de haardos van Sylvana na een jaar ongewassen te blijven.

Overigens is na een kwartier al duidelijk dat niet Sylvana zich met Rosa Parks vergelijkt, maar één van de presentatoren doet dat. Daarnaast blijkt ze zonder zich op te laten naaien weer iets meer te kunnen lijken op een weldenkend mens. Waar zij het heeft over Pavlov-reacties bij "betrapte witte mensen" blijkt ook hoezeer zij telkens Pavlov-reacties vertoont wanneer zij "geframed" wordt.

Wat mij betreft heeft ze alle gelijk van de wereld als ze zich afvraagt of ze nu voor Artikel 1 continue vragen over Desi Bouterse moet beantwoorden, net als DENK steeds opnieuw zich moet verantwoorden voor de politieke situatie in Turkije onder Erdogan.

toyota
29 december 2016, 13:20
Mijn brein is gewoon helder, maar je weet toch alles beter, is me al vaker opgevallen hier op dit forum.
Daarom zal dit ook mijn enige en laatste reactie zijn op jouw post.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

Picasso 1
29 december 2016, 15:10
Mijn brein is gewoon helder

Dat maakt het nog erger. Er was een beetje hoop dat die walgelijke opmerking van je te wijten was aan een bezopen stemming.

Flipper
29 december 2016, 16:06
Denk is een brainfart die over een paar maanden niet meer bestaat... geen aandscht aan schenken.

sofaking
29 december 2016, 18:01
Ik zou anders niet graag het aantal witzen willen tellen die hier al over het haar van Wilders neergepend zijn. :biggrin:

Flipper
29 december 2016, 18:46
Dit soort partijen zijn kansloos. Die.komen niet verder dan een beetje boe roepen. Ze kunnen zelf niets. Ze hebben nog de aantallen nog de benodigde kennis om iets te doen.

Ze doen eigelijk hetzelfde als wilders alleen met een anti agenda. Heeel hard roepen..maar ze hebben gewoonweg niet de aantallen en dan ben je niets meer dan een rochel op weg naar de stoeptegel.

Willem2
10 maart 2017, 13:13
Simons: Sorry voor Denk-standpunt Armeense genocide ........... http://www.ad.nl/dossier-aanloop-verkiezingen-tweede-kamer/simons-sorry-voor-denk-standpunt-armeense-genocide~ab83284c/

Megaboob
10 maart 2017, 13:47
En de draaitol van de dag is:

Sylvana Simons!

:biggrin:

Red Devil
10 maart 2017, 17:28
En de draaitol van de dag is:

Sylvana Simons!

:biggrin:

Verander jij nooit van mening?

Big30
10 maart 2017, 18:19
En de draaitol van de dag is:

Sylvana Simons!

:biggrin:
Helemaal mee eens. Eng opportunisme, ze dacht via Denk van een Kamerzetel dus inkomen verzekerd te zijn, toen dat niet zeker meer was koos ze eieren voor haar geld.
Je ziel aan de duivel verkopen, Sylvana zit er niet mee.

Jan Verplancke
10 maart 2017, 18:31
Verander jij nooit van mening?

Sylvana had er geen mening voor ze bij Denk ging. Bij Denk huppelde ze achter het partijstandpunt aan zonder zich er verder in verdiept te hebben. Daar heeft ze nu spijt van. Ik weet niet goed wat het is geweest: of ze was opportunistisch en hoopte zo mee te liften richting een Kamerzetel of ze wist gewoon echt niet beter. In beide gevallen natuurlijk compleet ongeschikt als volksvertgenwoordigster.

Na 15 maart is het klaar voor Sylvana. Ze zal geen zeteltje halen. Wat dat betreft heeft ze natuurlijk ook wel de pech dat veel mensen trappen in de papegaaivoorstellingen van Yasser Feras en dat er met Denk al een partij is voor boze allochtonen die achter elke boom racisme zien.

deket
10 maart 2017, 18:49
Geef die trut toch geen aandacht. Daar komt ze van klaar. Hoewel, indien je ze bezig ziet, hoort betwijfel ik of die ooit een orgasme gekend heeft.
kreng zit vol frustratie.

Jan Verplancke
10 maart 2017, 19:48
Ik steek m'n piet nog liever in een wafelijzer dan in dat gedrocht. Dat is ook gezonder denk ik.

Badslippers
10 maart 2017, 21:42
Ik steek m'n piet nog liever in een wafelijzer dan in dat gedrocht. Dat is ook gezonder denk ik.

Wat zag ze er weer lekker uit bij J en P. Geil mokkeltje. Ik wil haar wel tussen de lakens vinden.

Jan Verplancke
10 maart 2017, 22:19
Wat zag ze er weer lekker uit bij J en P. Geil mokkeltje. Ik wil haar wel tussen de lakens vinden.

Ieder zijn ding. Als er wachttijd is, zal het in dit geval niet aan mij liggen. :)

Badslippers
11 maart 2017, 13:17
Ja ja, lul maar allemaal raak. Wat een lekker dingetje. Ik weet zeker dat menig ijsbeer wel geilt op haar (uiterlijk).

http://i1043.photobucket.com/albums/b436/badslippers/Screenshot%202017-03-11%20at%2013.59.43.png

http://i1043.photobucket.com/albums/b436/badslippers/Screenshot%202017-03-11%20at%2014.02.36.png

Goedemorgenallemaal
11 maart 2017, 13:33
Ik steek m'n piet nog liever in een wafelijzer dan in dat gedrocht. Dat is ook gezonder denk ik.
Wat heeft Piet hier nou weer mee te maken?

toyota
11 maart 2017, 14:14
Sylvana Simons is een SPOOK dat kickt op aandacht, gewoon links laten liggen en geen aandacht aan schenken.
Ik hoop dat haar partij 0 zetels behaalt op 15 maart.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

laplagne
12 maart 2017, 08:32
Tijdens en de na de Turkse inval in Rotterdam horen we mevrouwtje Sylvana Simons met haar artikel 1 helemaal niet ....

Willem2
13 maart 2017, 13:25
Tijdens en de na de Turkse inval in Rotterdam horen we mevrouwtje Sylvana Simons met haar artikel 1 helemaal niet ....

Dat kan ook niet want er zijn anderen die nog harder schreeuwen om aandacht :rolleyes:

laplagne
16 maart 2017, 08:38
Deze topic kan bijna op slot. Misschien alleen het 1 april het nieuws dat de falende Simons dj in de bejaardenhuizen gaat worden.

Big30
16 maart 2017, 08:41
Artikel 1: 0.3%.

Jan Verplancke
16 maart 2017, 22:36
Dat is echt een heel erg slecht resultaat, zeker ook gezien haar bekendheid en de gelegenheid die ze heeft gehad om zichzelf te presenteren. Zit even te kijken: Amsterdam haalt ze 0,3%, Utrecht 0,3%, Haarlemmermeer 0,3%, Den Haag 0,4%, etc.

Omgerekend zou dat niet eens een zeteltje in de gemeenteraad opleveren. Leuk dat zo iemand het probeert, maar af en toe aanschuiven in DWDD of andere linkse talkshow sorteert meer effect dan je op zo'n manier belachelijk maken.

laplagne
4 april 2017, 22:59
Dacht rustig naar het programma van Jeroen Pauw te kijken, maar inmiddels is mijn bloeddruk weer zo hoog als een berg in Laplagne. Twee nep-zussen van Sylvana Simons lopen een kwartier te klagen dat te weinig zwarte modellen op voorpagina's van modebladen staan. Nou ja als dat al tig jaar de regel van modebladen is, accepteer dat nu eens dames. Wat een zwarte klaagmuren. Aan de andere kant heel goed nieuws: Sylvana Simons zit hopelijk tot de volgende verkiezingen in een donkere kamer opgesloten. Wat is het rustig he.

Big30
19 december 2017, 20:21
Sylvana Simons roept op tot boycot van 'homofoob' Voetbal Inside

updateSylvana Simons (46) heeft vanmiddag opgeroepen tot een boycot van het populaire RTL7-programma Voetbal Inside. Volgens Simons - leider van de vooralsnog zetelloze politieke partij Bij1 - doen presentatoren Johan Derksen en René van der Gijp voortdurend 'homofobe' uitspraken. Johan Derksen noemt Simons' suggestie 'ziekelijk'. ,,Het wordt tijd dat die mevrouw eens professionele hulp zoekt.''

Inmiddels heeft ook Marieke, de dochter van Johan Derksen gereageerd. Op Twitter stelt ze schertsend te zijn opgevoed door een 'homofobe seksistische racist'. ,,Wist ik niet. Op mijn zestiende hing de I Have A Dream speech in mijn slaapkamer, droeg ik een regenboogarmband en was les 1: altijd onafhankelijk zijn van welke man ook.'' Ze leerde ook van haar vader dat het behoud van zelfspot belangrijk is, evenals de vrijheid om over alles grappen te maken.

Na de oproep van Sylvana regende het reacties op sociale media. Het merendeel schaart zich achter de mening van de VI-makers.

https://www.ad.nl/binnenland/sylvana-simons-roept-op-tot-boycot-van-homofoob-voetbal-inside~a570683e/

Ze is niet niet een beetje gek maar totaal gestoord en de weg kwijt.

Vendezz
19 december 2017, 21:20
Af en toe heeft ze een nieuw verhaaltje

Dan komt de aap uit de mouw.
Wat vaak een broodje aap verhaal blijkt.

Of is dit ook derksen opmerking?

Flipper
19 december 2017, 23:47
Vrijheid van meningsuiting geeft haar een stem.. Dan moet je niet mekkeren als andere diezelfde stem krijgen.

Jan_Wandelaar
20 december 2017, 00:11
Vrijheid van meningsuiting geeft haar een stem.

Inderdaad.
Maar dat geeft haar geen mandaat om namens anderen te spreken!!!

Nu spreekt ze weer namens de HOLEBI gemeenschap omdat ze van mening is dat homo's zich gekwetst moeten voelen omdat er bij VI op satirische wijze gebruik word gemaakt van de onderbroekenlol die kenmerkend is voor voetbalkleedkamers en voetbalkantines.

S.S. is een kruidje-roer-me-niet dat gekwetstheid heeft verheven tot levensstijl. Omdat het S.S. ontbreekt aan het talent om zich in anderen in te leven gaat ze ervan uit dat iedereen zich net zo snel gekwetst voelt als zijzelf, en dan met name waar het aankomt op uitspraken van blanke mannen van middelbare leeftijd.


J.W.

Megaboob
20 december 2017, 00:35
Het bericht uit de telegraaf.

Sylvana is echt helemaal doorgedraaid, wat een totaal gestoord mens is dat geworden helaas. Op naar de 0 zetels voor haar partij "bijeen" want dit mens heeft echt niets, maar dan ook helemaal niets toe te voegen of bij te dragen aan de politiek in Nederland. Jammer dat ze publiciteit krijgt. Geen aandacht aan geven. dan stopt ze vanzelf.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1454766/sylvana-simons-roept-op-tot-boycot-voetbal-inside

laplagne
20 december 2017, 05:08
Kwam mevrouwtje Simons gisteravond tegen bij De Slimste Mens en nu maar hopen dat ze moeilijke vragen zal gaan krijgen, want als zij dat programma gaat winnen vrees ik het ergste voor mijn televisie die ik dan rustig van de top van de berg naar het dal zal rollen.

Wentelt Eefje
23 december 2017, 14:46
Het kan altijd erger... Bijvoorbeeld dat je televisie de finale niet haalt omdat daarvoor reeds vaststaat dat ze samen met Sunny Bergman en Quinsy Gario in die finale zit...

laplagne
30 december 2017, 10:53
Op vrijdag 29 december 2017 op de heenreis richting Golden Time een noodzakelijke plaspauze voor mijn maten ingelast. Ik dacht bij het benzinestation 'laat ik eens een Algemeen Dagblad kopen om straks op een momentje van rust te lezen'. Zo'n krantje kost tegenwoordig al € 2,20, maar dat was zeker niet het ergste. Na een afwijzing door de Russische Svetlana volgde een supersessie met de Duitse Didi, waarna ik in de tent het AD ging lezen. Dat ging goed totdat ik bij pagina 12 kwam met een verhaal over de ons zo geliefde Sylvanna Simons. Het was weer een tranendal met teksten dat haar woorden in de media worden verdraaid,scheldpartijen en de Zwarte pietendiscussie. Beste Sylvanna mag ik je één advies geven. Het wordt niets met je in de politiek en trek je gewoon terug in de anonimiteit. Dan hoop ik volgend jaar december een verhaal over je te lezen in het AD als de 'beste huisvrouw van 2018'.

Megaboob
1 januari 2018, 18:36
Een ding is zeker, het word weer lachen gieren en brullen met de kandidatenlijst van Sylvana in 2018. Hilarisch gewoon. Hoe je jezelf kunt diskwalificeren...

geenstijl:

Kandidaten BIJ1 stellen zich voor: 218 keer 'ik'
Vreer
Als u nog een beetje wilt lachen dan hebben wij een leestip voor u.

De presentatie van de kandidatenlijst van Sylvana Simons' partij BIJ1. Daar zijn wel een paar, eh, bijzondere figuren bijeen.

"In 2018 wil ik me echter volledig gaan focussen op het vertegenwoordigen van een duidelijk internationaal georiënteerd dekoloniaal en antikapitalistisch geluid in de gemeenteraad van Amsterdam."

"Ik streef naar een inclusieve samenleving voor iedereen: mensen met een beperking, vluchtelingen en LHBTQI+ en om dit te realiseren werk ik toe naar het uitbannen van institutioneel racisme en validisme."

"Wie ik ben, heb ik mooi verwoord in een video voor de Volkskrant vorig jaar: ik ben vreer (geschreven zonder beginhoofdletter!) en ik ben een genderzwerver, gendermeander (zie https://www.youtube.com/watch?v=R-VY0wehOV4). Als voornaamwoorden gebruik ik voor mezelf geen hij of zij, maar hen/die en hun."

"Het is tijd voor dekolonisatie van ons denken, leren en besturen."

"Ik maak persoonlijke essayistische documentaires die de publieke opinie beïnvloeden. Daarbij gebruik ik mijn eigen leven als inspiratiebron waarbij ik het oude feministische credo ‘het persoonlijke is politiek’ in de praktijk breng. Met mijn films probeer ik bewustzijn te creëren en maatschappelijke veranderingsprocessen op gang te brengen - vooral op het gebied van feminisme en antiracisme."

"Tevens ontving ik in dat jaar de Black Achievement Award in de categorie Wetenschap van het Nationaal Instituut Nederlands Slavernij Verleden en Erfenis (NiNSee) en won ik de Joke Smit Oeuvre Prijs voor mijn inspanningen op het gebied van de emancipatie van zwarte vrouwen."

Wij beloven u: wij hebben dit niet verzonnen.

Goedemorgenallemaal
1 januari 2018, 19:32
Nu spreekt ze weer namens de HOLEBI gemeenschap omdat ze van mening is dat homo's zich gekwetst moeten voelen omdat er bij VI op satirische wijze gebruik word gemaakt van de onderbroekenlol die kenmerkend is voor voetbalkleedkamers en voetbalkantines.

Waar is eigenlijk de ophef over Sven Kramer die zei dat ie als een mietje schaatste?

noglangnietuitgewandeld
1 januari 2018, 19:53
Maken jullie je nou nog altijd druk over die anti zwarte Piet negerin? Mijn advies: geen aandacht aan besteden. Dan rest haar op termijn niets anders dan het aanrecht. Komt ze ergens anders opduiken? Dan was de ketting te lang. Wat ook geldt als ze blank was geweest, voordat de moraalridders weer uit de bosjes springen.

Goedemorgenallemaal
6 januari 2018, 10:11
Goed gezegd, draadje sluiten. En , ik heb het al eerder gezegd, ik vind een "anti"-draadje op een persoon, ongeacht huidskleur of opvattingen ( waarbij ik onderscheid maak tussen in de tekst tegen iemand zijn, min of meer beredeneerd, of "anti-"aan een persoon gekoppeld in de titel) eigenlijk niet passend op dit leuke forum.

pret
6 januari 2018, 10:26
Goed gezegd, draadje sluiten. En , ik heb het al eerder gezegd, ik vind een "anti"-draadje op een persoon, ongeacht huidskleur of opvattingen ( waarbij ik onderscheid maak tussen in de tekst tegen iemand zijn, min of meer beredeneerd, of "anti-"aan een persoon gekoppeld in de titel) eigenlijk niet passend op dit leuke forum.

Bij mij gaat deze topic in ieder geval op ignore. :wink2:

Big30
6 januari 2018, 22:16
Waarschuwing!

Mocht je standaard op de zondag naar Buitenhof kijken, pas op als je nog wat plezier aan je zondag wilt beleven. Het schijnt dat Sylvana S. morgen daar op zal treden.

Zie ook:

Hoi, ja, Pieter Jan Hagens, met ons van shocklog www.geenstijl.nl. Fijn dat we je even aan de lijn hebben. Tof dat jullie ons aller Sylvana morgen aan tafel hebben. Vorige week kwamen we namelijk tot de ONTLUISTERENDE ontdekking dat BIJ1-gemeenteraadskandidaat Cailin Kuit, die zowel op BIJ1's website als in dit interview zegt "werkzaam te zijn geweest als psychiater" met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid helemaal niet werkzaam is geweest als psychiater. We vermoeden vooralsnog voornamelijk verwarring boven kwade trouw bij jonkvrouw Kuit, maar dat ze nog altijd op BIJ1's website vermeld staat als medisch specialist, een week nadat nagenoeg onomstotelijk is vastgesteld dat ze geen medisch specialist is, wringt toch een beetje. Een uitgelezen kans voor wat constructieve NPO-journalistiek, ons dunkt! Schijn licht in ons duister.
https://www.geenstijl.nl/5140161/we-zijn-niet-boos-maar-hebben-wel-vragen/#comments

Goedemorgenallemaal
6 januari 2018, 23:59
ik heb feest het interesseert me niet

Meme Moo
7 januari 2018, 00:41
Waarschuwing!

Mocht je standaard op de zondag naar Buitenhof kijken, pas op als je nog wat plezier aan je zondag wilt beleven. Het schijnt dat Sylvana S. morgen daar op zal treden.

Zie ook:

https://www.geenstijl.nl/5140161/we-zijn-niet-boos-maar-hebben-wel-vragen/#comments


Mooi balen voor Pret dat 'ie nu net dit topic op ignore heeft gezet :biggrin:

Big30
7 januari 2018, 01:02
Mooi balen voor Pret dat 'ie nu net dit topic op ignore heeft gezet :biggrin:
Och, ofschoon ik Pret persoonlijk niet ken heb ik het idee dat hij een goed relativerende, niet al te zwaar wegende IJsbeer is die af en toe wel houdt van wat plagen en uitdagen maar zeer open staat voor meningen van anders denkenden.
Hij verloochent zijn afkomst niet en daar is niets mis mee.

Meme Moo
7 januari 2018, 01:12
Och, ofschoon ik Pret persoonlijk niet ken heb ik het idee dat hij een goed relativerende, niet al te zwaar wegende IJsbeer is die af en toe wel houdt van wat plagen en uitdagen maar zeer open staat voor meningen van anders denkenden.
Hij verloochent zijn afkomst niet en daar is niets mis mee.

Het lijkt alsof je Pret wél kent. Mooie typering!

Mijn opmerking hierboven was dus ook maar een plaagstootje naar Pret.

Goedemorgenallemaal
7 januari 2018, 10:55
Ikk wist niet dat pret standaard zondag naar Buitenhof keek

Badslippers
7 januari 2018, 11:29
Buitenhof. Ohhh, wat ziet ze er weer goed uit. En dan ook nog verstandige dingen zeggen. Een diner met romantisch kaarslicht met deze welbespraakte vrouw zie ik helemaal zitten.



29154
29155

wervelwind
7 januari 2018, 12:18
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik tegen mijn verwachting in heb vastgesteld dat ze inderdaad verstandige dingen zei.
Met name het begrip voor de 22 mensen die terecht stonden voor wat ze haar aandeden vond ik getuigen van een sterke persoonlijkheid die probeert te begrijpen wat mensen motiveert en naar oplossingen wil zoeken. Dat wil niet zeggen dat ik het in alles met haar eens ben maar ze heeft mij positief verrast.

Mr Pussy
9 januari 2018, 23:33
First they ignore you
Then they laugh at you (and hate you)
Then they fight you
Then you win
;)

noglangnietuitgewandeld
10 januari 2018, 06:34
Ze heeft overeenkomst met Precieuze, ex Babylon. One of the best African girls ever. Haar ideeën zijn naar mijn mening overtrokken, maar mijn God wat een geil wijf was dat.

Megaboob
10 januari 2018, 10:46
Silly Syl maakte zich gisteren weer eens onsterfelijk met haar optreden voor tom staal van geenstijl. Ze deed een "vogelaartje". Hilarisch. wat een klucht.

Bij1 wordt binnenkort uit1 voorspel ik!

Megaboob

Big30
10 januari 2018, 14:30
Sylvana zwijgt na crisisoverleg

De politieke partij van Sylvana Simons, Bij1, heeft dinsdag een crisisoverleg gehouden in het huis van kandidaat Cailin Kuit, die zwaar onder druk ligt.

Kuit stelde dat ze ’als psychiater heeft gewerkt’, maar ze heeft nooit in het register voor artsen en medisch specialisten gestaan, zo schreef De Telegraaf maandag na bevestiging van het ministerie van Volksgezondheid. Wie ten onrechte een medische titel als ’psychiater’ voert, overtreedt de Wet op de beroepen in de individuele gezondheidszorg (BIG). De maximumboete voor ’titelmisbruik’ is 6400 euro.


https://www.telegraaf.nl/nieuws/1520425/sylvana-zwijgt-na-crisisoverleg-over-ophef

Elmo3108
10 januari 2018, 15:12
https://www.geenstijl.nl/5140217/de-leugens-stapelen-zich-op/

29172


Deze "dame" staat ook bij Syl op de lijst... :gruebel:

Big30
10 januari 2018, 15:28
Deze "dame" staat ook bij Syl op de lijst... :gruebel:
Ach moet kunnen vind ik!

Op haar lijst staan vooral anti Zwarte Piet activisten, hetzelfde kleine clubje activisten die overal racisme inzien en die vinden dat iedere blanke man verantwoordelijk is voor het koloniale verleden en daar voor moet boeten.
Het gaat om een uit Amerika geïmporteerd politiek correctheidsmodel waar elke blanke man (wit worden deze genoemd) een racist, seksist en slavendrijver is. Het is in in de kern juist zeer racistische manier van denken en conflicten zoeken gebaseerd op huidskleur. Heeeel eng allemaal.

Megaboob
10 januari 2018, 15:53
Bij1 : een heel groot rariteitenkabinet

Maar nogmaals, binnenkort uit1. Of over en uit1 eigenlijk.

Big30
10 januari 2018, 18:03
Artsen dreigen met aangifte tegen Sylvana

AMSTERDAM - Artsenfederatie KNMG wil duidelijkheid over de titel Cailin Kuit, kandidaat voor de politieke partij van Sylvana Simons Bij1. Kuit noemt zichzelf psychiater, maar ze heeft nooit in het register voor artsen en medisch specialisten gestaan.

Als uit onderzoek naar voren komt dat er daadwerkelijk sprake is van titelmisbruik, dan kan de KNMG daar aangifte van doen”, zegt een woordvoerder van de artsenfederatie. „Wij zijn tegen titelmisbruik en voor duidelijkheid.”

Simons en haar partij hebben de beschuldigingen altijd ontkend. Campagnemanager Chihiro Geuzebroek van BIJ1 stelde eerder dat Kuit niet meer in het BIG-register is te vinden omdat haar diploma’s zijn vervallen ’door escalatie van haar ziekte’.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1524987/artsen-dreigen-met-aangifte-tegen-sylvana

Badslippers
10 januari 2018, 21:56
Artsen dreigen met aangifte tegen Sylvana

AMSTERDAM - Artsenfederatie KNMG wil duidelijkheid over de titel Cailin Kuit, kandidaat voor de politieke partij van Sylvana Simons Bij1. Kuit noemt zichzelf psychiater,

Hmmm, niet echt een stemmentrekker dunkt me. Psychiater en dan teren op een Wajong-uitkering?

29174

Jan_Wandelaar
10 januari 2018, 23:28
29174

De rare typetjes die we tegenwoordig zien zijn zo raar dat zelfs Koot&Bie of Jiskefet ze een aantal decennia geleden niet had kunnen verzinnen.

Maar het is en blijft een vrouw, en in het kader van Artikel-1 (in gelijke gevallen gelijke behandeling) moeten ik dus vragen:
Zou U haar doen????


J.W.

deket
11 januari 2018, 00:24
Een psychiater moet psychologie en geneeskunde gestudeerd hebben.
Ze zijn dus eigenlijk tevens dokter.
Desalniettemin zou ik bij haar geen advies vragen betreffende vermageren

schoolmeester
11 januari 2018, 05:36
voor mevrouw Kuit is nog wel een plekje vrij in het sprookjesbos bij de efteling.

Groet, schoolmeester.

Megaboob
11 januari 2018, 23:26
Bij1 is nu dus zoals voorspeld uit1

Wie nu nog op deze mafklappers stemt is echt niet goed wijs...

Megaboob

Big30
12 januari 2018, 01:15
Zielig geval deze liegende dame. Haar ervaring met de psychiatrie is dat ze zelf waarschijnlijk als patiënte een tijd opgenomen is geweest. Een ervaringsdeskundige dus.
Wel treurig en geeft te denken dat Bij1 niet de hand in eigen boezem steekt maar de schuld bij de media GS dus neerlegt en dat ze zelfs in de leugen blijven volharden.

Big30
13 januari 2018, 19:58
Nóg een BIJ1-kandidate blijkt niet te deugen: Marjan Sax fraudeerde tonnen subsidie richting eigen stichtingen
http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/01/nog-een-bij1-kandidate-blijkt-niet-te-deugen-marjan-sax-fraudeerde-tonnen-subsidie-richting-eigen-stichtingen/


Opnieuw lijkt een kandidate op de politieke lijst van Sylvana Simons te jokken over haar verleden. Het kandidaat-lid Ana Paula Lima zou niet eerlijk zijn over haar werk als prostituee.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1536205/weer-twijfel-bij1-kandidate

Meme Moo
22 januari 2018, 21:18
Bij1 is nu dus zoals voorspeld uit1...

Megaboob

Ik zeg het niet vaak, maar je hebt/krijgt gelijk MB:

Partij Sylvana Simons valt uiteen: ex-dakloze stapt op

http://www.telegraaf.nl/e/29662887

Big30
22 januari 2018, 21:46
Dit is veel erger, iemand die het niet met je eens is bewust kapot willen maken, dat is gewoon misselijk.

Sylvana probeert Shirin Musa kapot te maken met adverteerdersbellen. Steun Femmes for Freedom!

https://www.geenstijl.nl/5140381/sylvana-probeert-shirin-musa-kapot-te-maken-met-adverteerdersbellen-steun-femmes-for-freedom/

bertje600
23 januari 2018, 15:42
Ik ga met carnaval als dom zwartje. Ik zet een masker van Sylvana op.