PDA

Volledige versie bekijken : Relaties met dvp's die succesvol zijn.



Firehawk
20 mei 2016, 09:13
Ik zie eigenlijk alleen maar kommer en kwel verhalen hier over relaties met een dvp.
Vroeg me af of er ook verhalen zijn waar het wel goed heeft uitgepakt.

Schrijven die mensen niet of bestaat het gewoon niet?

langlekker
20 mei 2016, 09:31
Ik heb zelf geen relatie met een dvp maar ken wel een paar dvp's die een goedlopende relatie hebben dus ze zijn er wel degelijk.
Ik kan helaas geen namen noemen want de info die ik er over heb krijg ik vaak in het gezellige praatje met de dvp na een seksdate.
Dat wordt dan vaak in vertrouwen besproken en dat vertrouwen wil ik niet beschamen.

satanic surfer
20 mei 2016, 09:34
Uiteraard bestaan er relaties met dvp´s die succesvol zijn, doch om daar nou uitgebreid over te schrijven lijkt me weinig opportuun an sich. Lijkt me dat zowel dame als ijsbeer daar weinig behoefte aan hebben..Bovendien zal het gros van de waaghalzen die zulk een relatie aangaat met een dame daar eerder zedig over zwijgen, lijkt me bijna een condition sine qua non om überhaupt richting "succesvol" te kunnen evolueren. Bovendien lijkt me dat heren die zich kunnen permitteren een dame uit het beroep te halen, of haar op/af te vangen als mejuffer het vak gedag zegt geen gebrek aan liquide middelen te hebben dus die heerschappen zullen waarschijnlijk net als het overgrot deel des saunaclubbezoekers wél lezen, doch weinig waarschijnlijk dat ze actieve schrijvers waren en/of daar nadien (want dan houdt het op qua clubben veronderstel ik als het enigszins succesvol zou kunnen worden) uitgebreid over zullen berichten ter vermaak van...terwijl er zu Hause dan een rotgeirriteerde dame zit..
Laten we stellen dat de slaagkansen eher gering zijn doch weinig staat een succesvolle relatie in de weg als de juiste mindset er is...Beetje emotionele rollercoaster is het wel als men het verleden van zulk een dame in acht neemt, nét ietsje anders dan bij het gemiddelde "vriendin-type" die zich doorheen het civiele leven beweegt...

Big30
20 mei 2016, 10:09
Ik zie eigenlijk alleen maar kommer en kwel verhalen hier over relaties met een dvp.
Vroeg me af of er ook verhalen zijn waar het wel goed heeft uitgepakt.

Schrijven die mensen niet of bestaat het gewoon niet?

Het hangt er een beetje van af wat je als geslaagde relatie ziet. Buiten de clubs wat afspreken en samen wat ondernemen daar zullen wel wat voorbeelden van zijn, een duurzame relatie in de zin van samenwonen en een gemeenschappelijke toekomst opbouwen zie je maar hoogst zelden, zeker niet daar waar cultuur en leeftijdsverschillen groot zijn.

Wat natuurlijk wel klopt is dat je meer zult lezen over de gevallen waar het mis dan goed gaat. Het onderwerp is al vaak besproken. Er zijn zo blijkt ijsberen die denken dat zo'n relatie wel een redelijke kans van slagen heeft, ja die zelfs naar zo'n relatie op zoek zijn.
De ervaring leert dat het in de meeste gevallen niet werkt. Maar er zijn altijd uitzonderingen die dan vaak worden genoemd.

Ga naar een club om lekker te genieten, buiten de club wat afspreken prima maar ga niet in een club op zoek naar een duurzame relatie. Daarvoor zijn er betere plekken!
Wil je als suikeroompje fungeren dan moet je dat zelf weten, daar zullen veel dames geen probleem mee hebben. Gelijk hebben ze!

Badslippers
20 mei 2016, 11:20
Ik sluit me aan bij de reacties van satanic surfer en big30. Met mijn rooie skippy bal hou ik het plezierig. Je moet allebei nuchter en realistisch zijn, gewoon leuke dingen doen en geen valse verwachtingen hebben. Wat de financiën betreft, net zoveel geld uitgeven als je in en normale relatie zou doen en dat geldt vooral wederzijds.

Firehawk
20 mei 2016, 16:15
Zelf verkeer ik niet in een dergelijke situatie, maar je weet het maar nooit. Ze kunnen je aardig gek maken.
Maar goed zoveel heb ik niet te besteden, dus zullen ze vanzelf snel afhaken. En als het daar om gaat hoeft het voor mij sowieso niet, en dat is meestal het geval denk ik.

hobie
20 mei 2016, 18:05
Bekijk op mijn " even voorstellen" of het eerste als enigzins succesvol door je wordrt gezien, ik vind van wel.

Pietjepik
20 mei 2016, 18:09
RMJ en ik gingen laatst na sluitingstijd naar buiten bij Yin Yang en toen zagen wij veel mannen die een gelukkige relatie hebben met die mooie jonge DVP's, ze rijden de mooiste duurste auto's (helaas wel wat oudere modellen). Toen RMJ in zijn X6 er langs af reed zag ik allemaal jaloerse meisjes blikken, ze wilden ook een nieuwe vriend met een mooie grote dure auto en deze niet voor hun vriendje per uur bij elkaar hoeven sprokkelen.

Big30
20 mei 2016, 18:17
Bekijk op mijn " even voorstellen" of het eerste als enigzins succesvol door je wordrt gezien, ik vind van wel.

Ik heb de link ermaar bij geplaatst!

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39942-Hobie&p=403978#post403978

Firehawk
20 mei 2016, 18:48
@Hobie
10 jaar lijkt mij inderdaad wel succesvol te noemen. :D

bergm550
20 mei 2016, 23:00
Ik zie eigenlijk alleen maar kommer en kwel verhalen hier over relaties met een dvp.
Vroeg me af of er ook verhalen zijn waar het wel goed heeft uitgepakt.

Schrijven die mensen niet of bestaat het gewoon niet?

Relaties met DVP's zijn niet aan te raden. Wat bezielt een man überhaupt om een relatie met een DVP te willen aangaan? Je betaalt voor de sex. Wat heeft dit met liefde te doen? Je gaat naar een bordeel om lekkere sex te hebben, maar niet om je toekomstige vrouw te vinden. Dat is niet de plek daarvoor. Een relatie met een DVP kan gewoon niet goed gaan, want je hebt elkaar op de verkeerde plaats en op de verkeerde tijd ontmoet. Een vrouw ontmoet je buiten een club, bijvoorbeeld bij de supermarkt of in een normaal café.

Er zijn zoveel dingen die een relatie met een DVP in de weg staan. Het leeftijdsverschil, soms wel 20 jaar. Meestal komen de DVPs uit Oost-Europa. Wat verwacht je dan? Dat ze bij je thuis komt wonen. In de meeste relaties gaan je niet meteen samenwonen. Dat is voor haar ook erg zwaar, want ze zal de Nederlandse taal moeten leren. Ze zal een opleiding moeten volgen en een baan moeten vinden. Ze kan tenslotte niet als DVP blijven werken, want dat kan echt niet in een relatie. Dat geeft heel veel onrust en jaloezie.

Begin dus nooit aan een relatie met een DVP. Je moet een professionele houding aannemen als bordeelbezoeker en een gezonde afstand bewaren. Je hebt lekkere sex, je rekent af en dan scheiden de wegen weer. Als je deze professionele afstand niet kunt bewaren, dan moet je niet in de bordelen komen, want dan ben je ongeschikt en dan raak je emotioneel met jezelf in de knoop. Bordeelromeo's (mannen die verliefd worden op DVP's) hebben in bordelen niets te zoeken.


15610

deket
20 mei 2016, 23:33
Wilde me eerst niet moeien maar al die stereotypen blijken van kortzichtigheid getuigen.
1. Weet niet hoe het met andere beren zit, maar betreffende mezelf, ben nog nooit een bordeel binnengekomen met de intentie er een relatie te zoeken, zoals ik er ook niet kom om vrienden te maken.
elkaar graag mogen (ga bewust het woord verliefdheid uit de weg, omdat er op den duur een inflatie op dit te vaak gebruikt woord komt) dat overkomt je, puntuit klaar..
waarom zou het voir een dvp een opgave zijn? Ze doen niets liever dan definitief bij je in te trekken en zijn zelfs verbolgen indien je nog niet 100% wil binden. Ze zijn zo gemotiveerd om Nederlands te leren om hun doel te bereiken. Die meiden dromen ook van huisje, boompje, kindje hoor. Dacht je dat ze van plastic zijn en op hun 7 a 8 jaar dromen van een carrière in het circuit?
En ivm leeftijdsverschil, dat gebeurt ook frequent in wat hier onterecht het NORMAAL leven werd vernoemd. Vele meiden zoeken een surrogaatvader en hebben het gehad met snotneuzen die zich ivm machogedoe willen overprofileren en dan als minnaar waardeloos zijn, bovendien geen bagage geen levenservaring etc.
Je ziet tal van voorbeelden bij andere beroepen tv maker Paul Jambers huwde een knappe vrouw, die mij intelligenter dan hem lijkt maar wel meer dan 30jaar jonger.
je ziet tal van voorbeelden, een jonge secretaresse met haar baas, een actrice met haar producent, een groupie met heer favoriete zanger, etc, etc.
vele stories, relaties en huwelijken lopen ook in het zogenaamde gewone leven af, en vroeger bleef men bij elkaar voor kinderen en/of sociale controle.
Moet wel zeggen dat de slinger helemaal de andere kant uitgaat, heden gaat men vaak te licht uit elkaar

vrije jongen
20 mei 2016, 23:40
Op Bergm moet je niet ingaan, voor hem lezen dit soort draadjes als "met wie wil een autist een relatie aangaan". Antwoord: niemand.

Voor de rest laat je post toch wel doorschemeren dat je Belg bent:rolleyes:.

Teiresas
21 mei 2016, 00:19
Wilde me eerst niet moeien maar al die stereotypen blijken van kortzichtigheid getuigen.


Als een der weinigen hier heeft Deket recht van spreken waar het dit onderwerp betreft. Ik ben dan ook blij dat hij eea (weer) eens duidelijk stelt.
Wat mij telkens weer oprecht verbaast is hoe vele beren denken dat dvp's blijkbaar niet tot het menselijk ras horen. Dat ze volkomen andere normen, waarden, emoties, behoeften en drijfveren hebben dan 'normale' mensen. Inderdaad kortzichtigheid troef...
Als ik iets geleerd heb van mijn toch ruime ervaring met dvp's, dan is het wel dat de meesten echt niet anders zijn dan 'normale' vrouwen, met dezelfde behoeftes, wensen, dromen.
Om een of andere reden zijn ze in dit vak gerold, wat vaak tot complicaties leidt, maar als je als man kan leven met haar verleden en ze (b)lijkt de liefde van je leven te zijn, dan zie ik geen enkele echte reden om geen serieuze relatie aan te gaan met haar. Ongetwijfeld zullen de uitdagingen in een dergelijke relatie groot zijn, maar och, dat zijn ze in elke andere relatie ook...

Brad Clitt
21 mei 2016, 05:58
Ik moet nog steeds het eerste telefoonnummer scoren... ;)

Nedlovefkk
21 mei 2016, 08:07
Iedereen heeft er een andere kijk op en das elkaar niet te verwijten. In de kroeg kun je grote kutwijven tegen komen en in een saunaclub lieve / zorgzame vrouwen en andersom natuurlijk.

I wonder waarom wij mannen zo graag die GFE experience willen. Ik ben niet zo vd PSE's, wel vd PSV's. Scheelt maar 1 letter.

Eddy_V
21 mei 2016, 08:38
Ik moet nog steeds het eerste telefoonnummer scoren... ;)
Je mag er wel een paar van mij hebben, gratis ter overname aangeboden (gedoe allemaal).
Dan blijft mijn clubtelefoon uitsluitend nog beschikbaar voor de beren en de rakkers, heerlijk rustig.

Mbt tot de GFE vraag van Nedlovefkk: dat heeft ongetwijfeld iets te maken met het onbewust aanmaken van de gelukshormoontjes.
Hoe meer je genoeg hebt van dat GFE gedoe, des te meer zullen de PSE dames gewaardeerd worden. Of dat met leeftijd te maken heeft, wie weet?
Zit redelijk in balans bij mij. Op zoek naar een relatie..dacht het niet. Wat niet wil zeggen dat er vriendschappelijke relaties kunnen ontstaan. 2 keer meegemaakt en er veel plezier van gehad, maar ook veel gedoe.
Soms heb ik nou eenmaal ontzettend veel zin in een echte rechttoe rechtaan PSE slet zoals Carmen2, Raissa (Goch) of Maya (Freude). Maar ik moet er toch niet aandenken, dat ik die dag in dag uit om mij heen heb!

Brad Clitt
21 mei 2016, 09:12
Je mag er wel een paar van mij hebben, gratis ter overname aangeboden (gedoe allemaal).


Bedankt voor het aanbod, maar ik wil het op eigen kracht proberen te ritselen. Misschien is gewoon vragen wel een goede strategie óf natuurlijk voor de verandering eens een keer een goede performance tussen de lakens brengen. Verder denk ik dat een beetje gedoe wel goed voor mij is, heb voor de rest ondanks mijn vrijgezelle status maar een saai leventje.

deket
21 mei 2016, 09:26
Brad, misschien sta jij wel vol hakenkruisen? Neen ernstig, je kunt beter geen nr scoren of ze stalken je, zelfs bij gewoon favorieten.
Resultaat, helemaal geen rust meer of moeten blokkeren

van lotje gekrikt
21 mei 2016, 09:50
Zeer groot leeftijdsverschil en cultuurverschil is geen enkel probleem.
In het normale leven kijken vrouwen toch ook vaak naar wie hun een goed leven kan bezorgen.
Er zijn veel pensionada's die in Thailand of de Filipijnen wonen met een vrouw die hun kleindochter zou kunnen zijn. Dat ben ik zelf ook van plan overigens :biggrin:
Dat soort relaties gaan vaak erg goed. De dame weet dat ze voor de rest van haar leven goed zit, en haar familie ook (goedkoop is het niet), en de man weet zich verzekerd van goede seks met een lekker wijf. Allebei gelukkig.
Het is nou eenmaal zo; mannen kiezen uiterlijk, vrouwen kiezen geld. Ook in Europa hoor! Je zal zelden een bloedmooi wijf zien met een arme sloeber, omdat hij zo'n mooi karakter heeft. Uiterlijk trouwt geld...
Een DVP heeft een rotleven met weinig kansen als ze ouder wordt. Geen enkele reden waarom die niet heel gelukkig zou kunnen worden met een (ex)-klant.

Brad Clitt
21 mei 2016, 10:04
@ deket

Ik begreep eerst niet wat je bedoelde, maar aan mijn lichaam of gedrag is niets te zien van mijn politieke voorkeur (die overigens geheel onterecht geassocieerd wordt met deze van origine linkse kliek, dat terzijde). Om je gerust te stellen, ik zal het voorlopig eens proberen met één dame die naar mijn gevoel 'normaal' is.
De echte reden dat ik nog geen nummer heb (hoewel 1 dame dit zou geven na een 2e kamergang met haar, maar die heb ik sindsdien niet meer gezien) is dat ik te veel wisselende contacten heb in YY, maar elke 3 a 4 weken op bezoek kom (en eerlijk vertel dat het door ontbrekende financien niet mogelijk is om vaker te komen) en ik gewoon 'vergeet' om een nummer te vragen (beter gezegd te verlegen, wil me niet opdringen).
Maar ik heb nu 2 weken vakantie, ga nu dus 2 keer op bezoek in YY en zal proberen om 1 telefoonnr. te scoren. Mijn normale nummer geef ik natuurlijk niet, want wil niet op het werk gestoord worden.

Overigens ben ik niet op zoek naar een relatie, maar meer naar een dame om af en toe wat mee te ondernemen. Zonder daarvoor hoeven te betalen natuurlijk, buiten een etentje of een cadeautje natuurlijk.

Bluebear
21 mei 2016, 10:24
Ik heb een tijd geleden nog met verbazing staan te kijken. Een koppel dat ik al een jaar of tien ken, eind dertig, hij een kalende man en zij een vrolijke blonde stoot met een licht accentje. Een veelpleger stond naast me in de kroeg, toen dit koppeltje de zaak binnen kwam. Spontane begroeting en veel lachen.
De veelpleger stootte me aan en zei: "Zij is er ook een uit het circuit geweest, Golden Time". Ik zeg: "Ach flikker op, je zwetst". Hij weer: "Wa, wilde wedden, dan ben je ze kwijt." Afijn, je kent dat wel.
En na enig onderzoek elders ter veriefiëring kwam ik er achter dat de veelpleger inderdaad de waarheid sprak. Ik ken ze al jaren en het is een geweldig setje. Zo zie je maar.
Het is maar goed dat ze niet meer werkzaam is, want ze had gegarandeerd aan mijn lans gehangen. Maar ok, wat niet is kan nog komen. Neeeeee, ik ben geen "homewrecker!!!". ;) :biggrin:

15611

hobie
21 mei 2016, 10:31
In reactie op een paar zaken hier boven. Je moet natuurlijk niet op zoek gaan. wat als je ergens bent ,waar dan ook, met de behoefte een vrouw te scoren voor het leven, of een deel er van, nou volgens mj loop je dan overal tegen de verkeerde types aan. Kroeg, club of straat. Ik heb ook genoeg nummers gescoord, een deel belt je dan helemaal niet, waren ze misschien ook nooit van plan, bij de anderen heb ik een normaal belgedrag vastgesteld, in iedergeval geen stalking. Bellen op mijn werk is zeer zelden voorgekomen en als ik dan uitlegde dat dat net niet het geschikte moment was dan begreep men dat en handelde daar na. Aan al mijn bezoeken aan SC´s etc heb ik ook nog een vriendin overgehouden, ik bedoel doen een gewone vriendin, geen geld geen sex, maar elkaar helpen, niet financieel en naar elkaar luisteren. Wat ik zeggen wil alles kan gebeuren. Natuurlijk is een deel van de dames, door persoonlijke omstandigheden zeer geld georieenteerd., maar er zijn er genoeg die (proberen) betrouwbaar en oprecht te zijn. Geef respect en je krijgt er vaak veel voor terug. Maar wees op je hoede want ook ik ben er 2 keer flink in gestonken.

pret
21 mei 2016, 10:47
Iedereen heeft er een andere kijk op en das elkaar niet te verwijten. In de kroeg kun je grote kutwijven tegen komen en in een saunaclub lieve / zorgzame vrouwen en andersom natuurlijk.

I wonder waarom wij mannen zo graag die GFE experience willen. Ik ben niet zo vd PSE's, wel vd PSV's. Scheelt maar 1 letter.

GRE of PSE is om het even belangrijkste is dat je lol hebt en de dames pret :biggrin:

pret
21 mei 2016, 10:49
GRE of PSE is om het even belangrijkste is dat je lol hebt en de dames pret :biggrin:

Goh realiseer me dat ik zojuist mijn 1000 ste post heb gedaan. :freu:

bergm550
21 mei 2016, 10:52
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/l/t1.0-9/10524745_1428874007400118_2834854411126230084_n.jp g?oh=d1b69c01efe731cd43a16f25b6e3d849&oe=57DFF450

Bluebear
21 mei 2016, 10:54
Goh realiseer me dat ik zojuist mijn 1000 ste post heb gedaan. :freu:


https://www.youtube.com/watch?v=okAMUW8hUBw

pret
21 mei 2016, 10:58
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/l/t1.0-9/10524745_1428874007400118_2834854411126230084_n.jp g?oh=d1b69c01efe731cd43a16f25b6e3d849&oe=57DFF450

Van welke film is die foto?

Ascari
21 mei 2016, 11:17
Fightclub denk ik.

Picasso 1
21 mei 2016, 12:02
Wat mij telkens weer oprecht verbaast is hoe vele beren denken dat dvp's blijkbaar niet tot het menselijk ras horen. Dat ze volkomen andere normen, waarden, emoties, behoeften en drijfveren hebben dan 'normale' mensen. Inderdaad kortzichtigheid troef...

Eigenlijk gaat het niet eens zo zeer over hoe DVP's in elkaar zitten maar vooral om hoe wij saunaclub bezoekers in elkaar zitten. We richten onze pijlen op mooie jonge dames en die jonge leeftijdscategorie, schoonheid en sexy overkomen is wat ons naar clubs toe trekt. Dames boven de 30 vinden we al snel tot de categorie MILF behoren en achten we veel minder interessant. Soms kom je dvp's van jaren geleden weer eens tegen en blijken ze nu niet meer zo interessant (gewicht toegenomen, ouder, minder strak...). Die dvp's van jaren geleden die nu fysiek niet meer zo interessant zijn zouden zomaar toen je vriendin kunnen zijn geworden en zijn nu jaren later het type dame die je doorgaans in clubs niet zo interessant vindt en waar jij dus nog aan gebonden bent. Wat ga je dan doen, vreemd gaan en weer naar mooi jonge dames gaan? In dat geval heeft een lange termijn relatie met een dvp weinig zin en is die investering in een relatie dus niet waard, niet vanwege haar maar vanwege je eigen behoeftes die niet langdurig vervuld zullen kunnen worden door een en dezelfde vrouw omdat je vroeg of laat tot het inzicht zult komen dat je lust en egoïstische gevoelens hebt verwart met oprechte emotionele binding.

langlekker
21 mei 2016, 13:56
Wat me opvalt is dat er hier vaak 2 kampen zijn: 1 kamp vindt alle dames profiteurs en oplichters en gaan altijd van het slechte in de dvp uit.
Het andere kamp is kennelijk verliefd zodra de dame haar lippen sluit om een gevoelig plekje en zal daarna alles, maar dan ook alles doen om dat gelukzalige gevoel te behouden ;)
Waarom niet gewoon er van uit gaan dat de dames ook gewone mensen zijn? Ik heb heel goede vriendschappen met diverse dames en dat houdt in dat ik heel soms geniet van een seksloos avondje gezelligheid met zo'n dame en er ook regelmatig mee zit te appen over van alles en nog wat. Heb ik een keer een avondje wel seks met deze dames dan trek ik gewoon mijn portemonnee en betaal een redelijk tarief voor de verleende diensten.
Geen gezeik achteraf en de dames weten gewoon dat ze mij niet kunnen binden in een relatie en doen daar dan ook geen poging toe.

mr big
21 mei 2016, 14:08
Wat me opvalt is dat er hier vaak 2 kampen zijn: 1 kamp vindt alle dames profiteurs en oplichters en gaan altijd van het slechte in de dvp uit.
Het andere kamp is kennelijk verliefd zodra de dame haar lippen sluit om een gevoelig plekje en zal daarna alles, maar dan ook alles doen om dat gelukzalige gevoel te behouden ;)
Waarom niet gewoon er van uit gaan dat de dames ook gewone mensen zijn? Ik heb heel goede vriendschappen met diverse dames en dat houdt in dat ik heel soms geniet van een seksloos avondje gezelligheid met zo'n dame en er ook regelmatig mee zit te appen over van alles en nog wat. Heb ik een keer een avondje wel seks met deze dames dan trek ik gewoon mijn portemonnee en betaal een redelijk tarief voor de verleende diensten.
Geen gezeik achteraf en de dames weten gewoon dat ze mij niet kunnen binden in een relatie en doen daar dan ook geen poging toe.

Zo denk ik er ook over langlekker. Ik heb ook veel vriendschappen aan mijn bezoekjes over gehouden. Soms dan beld een van de dames me voor een bakkie koffie of wat anders lekkers. En soms dan gaan we wat leuks doen uit eten of samen een dagje weg ergens heen. Als het aan het eind van de dag op sex uit draait dan betaal ik de dame ook gewoon royal. Het blijft hoe dan ook gewoon hun werk. Als ik mijn werk doe wil ik er ook graag voor betaald worden.

sofaking
21 mei 2016, 14:27
Langlekker, ik denk dat jij een ander forum leest dan ik. Ik vind de meeste schrijvers hier juist een genuanceerde waarschuwing geven aan zowel de forumromeo's als aan patsers die geen respect voor de dame als mens opbrengen. Dat middenveld is numeriek wel in de meerderheid denk ik. Natuurlijk vallen de extreme standpunten harder op en blijven misschien langer hangen in het geheugen.

sofaking
21 mei 2016, 14:31
Bedankt voor het aanbod, maar ik wil het op eigen kracht proberen te ritselen. Misschien is gewoon vragen wel een goede strategie óf natuurlijk voor de verandering eens een keer een goede performance tussen de lakens brengen. Verder denk ik dat een beetje gedoe wel goed voor mij is, heb voor de rest ondanks mijn vrijgezelle status maar een saai leventje.

Zelfs ik, als heel occasionele ganger heb al een paar telefoonnummers aangeboden gekregen. (Twee keer aangenomen, maar geen gebruik van gemaakt) Volgens mij volstaat het om op één dag twee keer een uur te kameren met eenzelfde dame, en er een extra service bij te nemen zoals FT, en de kans bestaat dat je een nummer scoort, als je dat zou willen.

langlekker
21 mei 2016, 14:49
Langlekker, ik denk dat jij een ander forum leest dan ik. Ik vind de meeste schrijvers hier juist een genuanceerde waarschuwing geven aan zowel de forumromeo's als aan patsers die geen respect voor de dame als mens opbrengen. Dat middenveld is numeriek wel in de meerderheid denk ik. Natuurlijk vallen de extreme standpunten harder op en blijven misschien langer hangen in het geheugen.
Inderdaad, die extreme standpunten blijven beter hangen, maar zijn ook ruim vertegenwoordigd ;)

Jan_Wandelaar
21 mei 2016, 15:22
Fightclub denk ik.

Fightclub? Is dat niet die club waar je een HWE kunt krijgen (HouseWife Experience)?

J.W.

Jan_Wandelaar
21 mei 2016, 15:35
Elke dag ontstaan er duizenden uitermate succesvolle relaties tussen DVP's en klanten, namelijk zakelijke relaties.

Binnen deze relaties vinden beide partijen waar ze naar op zoek waren, en ze eindigen zelden of nooit in een knallende ruzie.

J.W.

Brad Clitt
21 mei 2016, 16:49
Zelfs ik, als heel occasionele ganger heb al een paar telefoonnummers aangeboden gekregen. (Twee keer aangenomen, maar geen gebruik van gemaakt) Volgens mij volstaat het om op één dag twee keer een uur te kameren met eenzelfde dame, en er een extra service bij te nemen zoals FT, en de kans bestaat dat je een nummer scoort, als je dat zou willen.

Ik heb afgelopen donderdag met een hele leuke en knappe Bulgaarse (half my age :)) een uur gekamerd met als finish een FT, we waren het er beide over eens dat het ietwat stroef begon maar naar het einde toe steeds leuker en geiler werd. Ze vond me ook een hele lieve man. :redface:
We hebben min of meer al een vervolgdate afgesproken voor komende week, dus als die minstens zo goed verloopt zal ik eens proberen haar nummer te scoren (maar misschien biedt ze het zelf wel aan). Moet die drempelvrees maar eens laten varen en de sprong in het diepe wagen.
Mocht ik haar nummer krijgen, zal ik het voorlopig wel houden bij die dame om het overzichtelijk te houden.
In het gunstigste geval kan ik volgend jaar ofzo een gratis (behoudens vliegticket) strandvakantie houden aan de Zwarte Zee, want daar woont ze.

Om een tipje van de sluier te lichten, ik vind haar iets weg hebben van Chantal Janzen (vooral de ogen), maar dan met een ander kapsel. Het is dus niet verwonderlijk dat mijn hartje wat sneller begint te slaan in haar nabijheid.

Firehawk
21 mei 2016, 17:28
Pas een geleden ook een tel nummer gekregen. Na de seks schreef ze op een briefje haar telefoonnummer. Vond het vrij apart. Ik zei er wel gelijk bij dat ik niet rijk ben. Ze nam ook een foto van mij, waar ik eigenlijk niet zo blij mee was. Maar niet in vol ornaat anders had ze een probleem. Chanteren heeft ze verder niets aan, want heb toch geen partner. Ze mocht de foto houden als ik ook een foto van haar mocht, dus heb haar ook even op de gevoelige plaat gelegd.
Verder aan contact is er eigenlijk nauwelijks. Engels spreekt ze bijna niet, alleen Duits. En mijn Duits is al niet zo goed, en al zeker niet schrijven. Kreeg in het begin wel wat berichtjes, maar we begrijpen allebei niet wat wij elkaar schrijven. :D
Ik weet dat mijn Duits slecht is, maar weet wel dat hoe zij schrijft niet is hoe Duits geschreven wordt.

Enkele voorbeelden:
Daki shun - Bedankt, ga ik vanuit.
Vigess - Hoe gaat het, denk ik.
Havaiu - ?
Ok nish shlim - Geeft niet?
Ja mah du - ?
Hoite fri - vandaag vrij
ok vida hia - ok ben er weer
Vas maksdu - wat ben je aan het doen

Dus... Wordt nu alleen gebruikt om te vragen wanneer ze werkt. Een echt gesprek voeren lukt niet. :D

Brad Clitt
21 mei 2016, 17:53
De dame waar ik het nummer van hoop te krijgen, spreekt redelijk Engels en Duits en aangezien ik beide talen uitstekend beheers lijkt een taalbarriere niet het probleem. Echter een LOI-cursus Bulgaars lijkt me ook wel wat, maar nu loop ik wat te hard van stapel, first things first.
Van die ene dame die me haar nummer zou geven na een nog te maken 2e kamergang heb ik wel foto's genomen, maar wel met haar telefoon voor een andere klant (wat je al niet moet doen om een nummer te krijgen). De foto's zou ik dan ook krijgen, maar ik ben bang dat ze in YY voorlopig niet terugkeert (werkte voorheen in Oceans, misschien zit ze daar nu).

Teiresas
21 mei 2016, 23:02
Ik krijg toch het idee dat sommige beren zich iets te veel voorstellen bij het krijgen van een telefoonnummer ....

Nulnulzeseneenhalf
21 mei 2016, 23:41
Ik heb het hier eerst een beetje aan gekeken voordat ik reageer. Ik beoefen deze hobby al een jaar of 14 en heb dus al heel wat dames gezien. Ruwweg, met wat kanttekeningen kindje de dames in 3 groepen in delen.
Zij die het doen om meer te verdienen als een kantoorbaan om zo met een wat groter zakcentje straks aan het echte leven te beginnen. Deze dames willen in een toekomstige relatie niet afhankelijk zijn van een partner, maar zelf ook kunnen bijdragen.
Zij die extra geld moeten verdienen. Dat kan zijn omdat ze foute keuzes hebben gemaakt, of een foute relatie achter de rug hebben, of te jong al een kind hebben gekregen, of voor wat familieleden moeten zorgen. De laatsten zie je wat meer in oost-Europa.
De diehards. Hier zie je wat verschillende maar ik bedoel dames die ook op latere leeftijd nog in het vak zitten. Sommige omdat ze bij hun man niet aan huren trekken komen. Sommigen omdat ze juist samen met hun wat meer plezier willen beleven. Sommigen omdat ze juist helemaal niet op een relatie zitten te wachten.
De tweede en de derde groep zijn niet echt op zoek naar een relatie, gedeeltelijk omdat ze al teveel ellende hebben meegemaakt, maar ook omdat ze daar totaal geen zin in hebben. Net als veel mannen.
Met name in de eerste groep zitten genoeg dames die op of voor hun 30e heel burgerlijk aan het huisje, boompje, beestje zitten. Die dames willen echt wel een relatie, maar zelden zoeken ze daarvoor en exh****nloper. Veel van hun zitten zover van huis dat de kans heel klein is dat ze een bekend tegen komen. En als ze dus stoppen gaan ze in hun eigen regio gewoon op zoek. Pas nog met een dame aan het babbelen, en vraag me niet hoe we op het onderwerp kwamen, maar die zei dus dat ze rond haar 28e aan de kinderen wilden, met natuurlijk de juiste vent. Ze is nu 24 dus heeft nog de tijd, en ik heb maar niet gezegd dat ze me tegen die tijd moet bellen en dat ik mijn badjas dan aan de wilgen hang.
Wat ik wil zeggen is dat veel dames in de clubs later gewoon een relatie willen maar daar niet naar zoeken in een club.

Eddy_V
21 mei 2016, 23:51
Enkele voorbeelden:
Daki shun - Bedankt, ga ik vanuit.
Vigess - Hoe gaat het, denk ik.
Havaiu - ?
Ok nish shlim - Geeft niet?
Ja mah du - ?
Hoite fri - vandaag vrij
ok vida hia - ok ben er weer
Vas maksdu - wat ben je aan het doen

Dus... Wordt nu alleen gebruikt om te vragen wanneer ze werkt. Een echt gesprek voeren lukt niet. :D
Grappig toch, dat fonetisch Duits?! Ze schrijft het precies zoals ze het uitspreekt. Het is even wennen aan dat typische Roma accentje, maar als je het uit blijft spreken zoals het er letterlijk staat, dan valt het wel te begrijpen. Nu is het wachten op de standaard teksten over ziektes, problemen en verzoeken tot extra sponsoring :)

Jouw conclusie waar je het nummer nu voor gebruikt, is ook precies waarom je het hebt gekregen... laat je niet gek maken.
Niet door de dames, maar ook niet door de ijsberen en bepaal lekker zelf hoever je wilt gaan in jouw contacten met de dames.

Meme Moo
22 mei 2016, 08:26
havaiu= how are you?

Engels deze keer, lijkt mij... ;-)

Goedemorgenallemaal
22 mei 2016, 08:55
Ik heb graag relaties met DVP's die succesvol zijn. Het zijn niet voor niets succesvolle DVP's, ze weten hoe het hoort, wat ze moeten doen om mij een leuke tijd te beleven.

Pietjepik
22 mei 2016, 21:49
Ik had ook lange privé omgang met een zeer leuke knappe Duitse jonge dame, over en weer goede intenties en prachtige momenten en geen vuiltje aan de lucht. Na 6 maanden eindigde dat in goed overleg. Helaas zat ze twee maanden later alweer in de club. De rode draad die een dvp ziet in een relatie en haar werk is de afgegrensde tijd die het mag of zal duren. Die dames zijn stuk tussen de oren en niet in staat tot een normale relatie. Functioneert het wel dan is er sprake van onevenwichtigheid / lees; de man zal een mentaal defect vertonen. Conclusie en aanbeveling: heb schik met die vrouwen in de club, eventueel beperkt daar buiten maar zie ze niet als potentieel relatie materiaal. Maar ook hier geldt; jedem das Seine

Bluebear
22 mei 2016, 22:08
Ik had ook lange privé omgang met een zeer leuke knappe Duitse jonge dame, over en weer goede intenties en prachtige momenten en geen vuiltje aan de lucht. Na 6 maanden eindigde dat in goed overleg. Helaas zat ze twee maanden later alweer in de club.

Ja, maar wacht nou eens effe. Als jij kans ziet om een friettent te beginnen en je doet dit een tijdje, maar het blijkt niet te lopen. Dan sluit je de tent en begin je weer overnieuw. Je hebt geen werk, maar vroeger was je een goede timmerman. En er is werk zat in die branche. Wat doe jij dan? In de bijstand of beunen tot je erbij neervalt? I rest my case. :smoke:

15657

Brad Clitt
2 juni 2016, 09:46
Gisteren is het ondenkbare dan eindelijk gebeurd, ik heb mijn allereerste telefoonnummer gescoord en hou je vast ik heb het zelf gevraagd (voor de 2e kamergang tijdens het lange wachten toen ze op mijn schoot zat in de 'wachtkamer'). Zowel op als buiten de kamer een uitstekende klik met deze Roemeense die in Spanje woont. Een stijlvolle, knappe dame met inhoud is mijn indruk, eens kijken wat er allemaal gebeurt (of niet ;)) in de toekomst (ze gaat binnenkort wel terug naar Spanje en komt eind juli/begin augustus weer terug). En nogmaals ik ben niet uit op een relatie, want daar ben ik niet voor uit het juiste hout gesneden, maar voor gezamenlijk eens een keer iets te ondernemen sta ik wel open.

Firehawk
2 juni 2016, 11:13
Dus dat wordt vakantie in Spanje van de zomer.

Brad Clitt
2 juni 2016, 11:26
Je loopt te hard van stapel hoor, maar mocht het ooit zo zijn dan wordt het geen strandvakantie want ze woont in een grote provinciestad in het binnenland.
Maar ik maak me voorlopig geen illusies, dat lijkt me het beste. Eerst maar eens een goede clubrelatie opbouwen, het begin is er in ieder geval want het voelde alsof we elkaar al twee weken kenden (want ze stelde zich inderdaad twee weken geleden aan me voor maar ik moest toen jammer genoeg vroeg weg). In ieder geval hadden we naar mijn menig beide plezier aan ons samenzijn.

Borealis
13 september 2016, 08:49
Jeetje, is dat nou zo boeiend, zo'n telefoonnummer? Als je een goeie klik hebt geef je haar gewoon JOUW nummer, dan kan ze je een berichtje sturen wanneer ze een tijdje afwezig is, want het is zo onhandig om steeds de club te moeten bellen of ze aanwezig is of niet. Ik gok dat je haar eerste bericht al binnenkrijgt nog voordat je de club verlaten hebt.

Big30
13 september 2016, 09:05
Jeetje, is dat nou zo boeiend, zo'n telefoonnummer?
Een telefoonnummer kan natuurlijk handig zijn om zeker te zijn dat jouw dame op een bepaalde dag aanwezig is of om op en bepaald tijdstip af te spreken, maar goed das vrij triviaal natuurlijk en ook niet zo boeiend.
Soms wordt het ook wel eens heb ik de indruk als een soort verovering bijna statussymbool gezien om ze veel mogelijk nummers van dames te hebben. Een aantal dames zal het ook gebruiken om (verliefde) beertjes aan zich te binden.
Ik ken ook beertjes die wel eens met een dame af spreken om wat te gaan winkelen en dan is zo'n nummer natuurlijk ook wel handig.

Willem2
13 september 2016, 09:17
Jeetje, is dat nou zo boeiend, zo'n telefoonnummer?

Eerst dacht ik dat is een verstandige 'vrije jongen' :rolleyes: die gaat en staat waar hij wil en kijkt iedere keer wat voor vis er is. Even verder lezen ....


Als je een goeie klik hebt geef je haar gewoon JOUW nummer, dan kan ze je een berichtje sturen wanneer ze een tijdje afwezig is, want het is zo onhandig om steeds de club te moeten bellen of ze aanwezig is of niet. Ik gok dat je haar eerste bericht al binnenkrijgt nog voordat je de club verlaten hebt.

Hmmmm :hammer: dan ben je toch uit op nummers en ben je er weer mooi ingestonken....

Firehawk
13 september 2016, 09:17
Veel van die meiden heb zelfs 2 telefoons. Eentje voor de beren warm te houden.

Borealis
13 september 2016, 09:23
. . .
Soms wordt het ook wel eens heb ik de indruk als een soort verovering bijna statussymbool gezien . . .

die indruk had ik ook



Ik ken ook beertjes die wel eens met een dame af spreken om wat te gaan winkelen en dan is zo'n nummer natuurlijk ook wel handig.

Ja, ja, zo eentje ben ik ook ;-) en dat gaat wel wat verder dan een dagje winkelen. Maar dan krijg je ook wel heel wat meer informatie dan alleen het nummer van haar werktelefoon.

Wat ik bedoelde te schrijven is dat je gewoon zelf de eerste stap moet zetten als je zo graag haar nummer wilt, niet gaan zitten afwachten. . .

Borealis
13 september 2016, 09:30
Hmmmm :hammer: dan ben je toch uit op nummers en ben je er weer mooi ingestonken....

Ik ben niet uit op nummers, ik geef alleen een tip voor wie dat wél is . . .

De dames met wie ik meer dan alleen professioneel contact heb namen zelf daartoe het initiatief.

Borealis
13 september 2016, 13:15
Voor degenen die zo graag telefoonnummers willen.

Eind vorige week, tegelijkertijd twee chats op Whatsapp:

Chat één: een dame die ik maanden geleden een paar keer bezocht met maanden tussen die bezoekjes, privé ontvangst, dat waren lange, warme ontmoetingen. Tussendoor SMSen en bellen we wel eens. Nu vraagt ze hoe het met me gaat . . . we wisselen een paar lange berichten uit, ze schrijft dat ze warme gevoelens heeft voor mij, maar dat ze niet weet hoe ze een relatie met mij in haar privé leven moet inpassen!!!??? Dit komt dus na maanden geen contact gewoon uit de lucht vallen!!! Ik heb nooit toespelingen gemaakt op een relatie met haar. Ja zeker, ik vind haar hartstikke sympathiek, ze is intelligent, aantrekkelijk en ongelooflijk lief. Vrijen, maar ook praten met haar is altijd een feest en ze heeft er nooit doekjes om gewonden dat dat wederzijds is. Maar verliefd op haar ben ik niet. Ze heeft mij veel verteld over haar werk en over hoe klanten met haar omgaan. Ik liet me eens ontvallen: "Zijn alle mannen dan zo'n klootzakken?" "Ja" antwoordde ze, met een diepe zucht die uit de grond van haar hart leek te komen. (Overigens weet ik ook dat zij voor sommige van haar klanten wel degelijk veel sympathie heeft en oprecht ontdaan is wanneer één van hen iets verdrietigs overkomt.) Wij hebben afgesproken op korte termijn wat te gaan drinken samen en eens goed, open en eerlijk te praten.

Chat twee (meer dan 4 uur durend) een dame waar ik een geweldige klik mee had, zij was gedurende twee jaar mijn favoriet. We zagen elkaar regelmatig en langdurig, hele dagen zeg maar. Wij hadden hele goeie sex, zij zette alles op alles om mij optimaal te laten genieten, zij genoot van mijn aandacht. Ze heeft me ongelooflijk veel over zichzelf verteld, ik kan er zo een boek over schrijven. Ze zegt dat niemand zoveel over haar weet als ik. Daarnaast hadden we ook gewoon heel veel lol met z'n tweetjes. Ze heeft me op allerlei manieren in de watten gelegd en gaf mij enorme kortingen, soms gingen we samen uit, hadden zelfs vakantieplannen samen. Ik kon het lezen van andermans recensies over haar bijna niet verdragen. Het kwam allemaal veel te dichtbij en ik heb ons contact op een laag pitje moeten zetten om er niet aan ten onder te gaan. Nu vraagt ze waarom ik niet meer kom, niet meer chat en bel. Ik leg haar dat naar eer en geweten uit (niet voor de eerste keer) dat ik veel té sterke gevoelens voor haar kreeg. Zij is in tranen, heb ik dan nooit gezien heb dat dat wederzijds was?! Zij kan het niet verdragen dat ik andere vrouwen bezoek, voelt zich als een hoer aan de kant gezet. Ik heb haar hart gebroken. Blijkbaar meent ze het want ze heeft me inmiddels geblokt op beide haar telefoons.

Wat is dit?! Ik ben maar een hele gewone man van 61, met een kalende kop en een buikje. Ja, ik benader vrouwen met respect, aandacht en belangstelling, gewoon omdat ik zo ben, niet omdat ik uit ben op verliefdheid of een relatie en al helemáál niet op het breken van harten.

Piet Plezier
13 september 2016, 13:24
als ik smorgens wakker word verschillende appjes met goodmorning my love.
Telefoon nummers heb ik denk van de Roemeense dames meer als 80

Borealis
13 september 2016, 14:27
Haaahaha, ik heb mijn zaad (nog?) niet zo verspreid als jij Piet. Mijn p6 contacten beperken zich tot ca. 15 dames en ik sta niet te trappelen om dat aantal op korte termijn sterk uit te breiden.

Het was ook niet mijn bedoeling om te gaan zitten opscheppen.

Ik wilde slechts illustreren dat privé contact met de dames soms kan leiden tot pijnlijke complicaties.

VAZKOR
13 september 2016, 14:59
Het handige van een telefoonnummer is dat je de dame zelf kan vragen waar ze uithangt want de club weet het dikwijls niet.
Zo ben ik die Laurie (LR) kwijt geraakt door dat niet aan te nemen en heb ik daar spijt van. Ik belde naar Villa M om die Colombiaanse Angelique maar die weten niet waar ze is, wanneer ze weer keert en of ze überhaupt terugkomt. Afspreken buiten de club? Nooit gedaan, ik zie ze liever in Lingerie of FKK rondlopen :biggrin:. En om nu zo speciaal van West-Vlaanderen rijden om te shoppen met zo'n dame? :gruebel:

Piet Plezier
13 september 2016, 16:31
Haaahaha, ik heb mijn zaad (nog?) niet zo verspreid als jij Piet. Mijn p6 contacten beperken zich tot ca. 15 dames en ik sta niet te trappelen om dat aantal op korte termijn sterk uit te breiden.

Het was ook niet mijn bedoeling om te gaan zitten opscheppen.

Ik wilde slechts illustreren dat privé contact met de dames soms kan leiden tot pijnlijke complicaties.

ik vind dat wel leuk een beetje contact
Kun je privé ook wat afspreken
Hotelletje, wat eten en drinken dagje ergens naar toe
Je weet nooit waar het goed voor is
En ben je ze bui dan gooi je de Block erop

Borealis
13 september 2016, 19:00
ik vind dat wel leuk een beetje contact
Kun je privé ook wat afspreken
Hotelletje, wat eten en drinken dagje ergens naar toe
. . .

Ja, precies, dat vind ik dus ook leuk. Heb er alleen onvoldoende bij stilgestaan dat enkele dames meer in mij zien dan een bron van inkomsten . . .

nou ja, als luisterend oor werd ik ook wel gewaardeerd, dat wist ik wel.



En ben je ze bui dan gooi je de Block erop


kijk en daar heb ik dus wèl moeite mee en daar schaam ik me niet voor

Piet Plezier
13 september 2016, 19:34
Ja, precies, dat vind ik dus ook leuk. Heb er alleen onvoldoende bij stilgestaan dat enkele dames meer in mij zien dan een bron van inkomsten . . .

nou ja, als luisterend oor werd ik ook wel gewaardeerd, dat wist ik wel.





kijk en daar heb ik dus wèl moeite mee en daar schaam ik me niet voor

nou dat interseert mij dus helemaal niets
Zeuren is op block
Hoe leuk we het ook hebben samen
Als ik naar gezeur wil luisteren dan was ik wel getrouwd
Want die Nederlandse wijven die zeuren wat af tegen de kels.
Daarom gaan ook zoveel getrouwde mannen naar de hoeren
Thuis mogen ze niets meer en de vrouwen maar zeuren doe dit doe dat.

deket
13 september 2016, 19:49
Fire, ze hebben een Duits en Roemeens nummer
ik besluit altijd, nu geen nr meer met dvps maar net als filmpjes en foto's kon ik het toch weer niet laten, maar nu staat mijn besluut vast, geen coördinaten meer uitwisselen. Kan het niemand aanraden. Altijd dat gezeur van wanneer sp:love:reken we af? En wanneer kom je?
ik bepaal zelf wel wanneer ik kom, letterlijk en figuurlijk

Piet Plezier
13 september 2016, 19:54
Fire, ze hebben een Duits en Roemeens nummer
ik besluit altijd, nu geen nr meer met dvps maar net als filmpjes en foto's kon ik het toch weer niet laten, maar nu staat mijn besluut vast, geen coördinaten meer uitwisselen. Kan het niemand aanraden. Altijd dat gezeur van wanneer sp:love:reken we af? En wanneer kom je?
ik bepaal zelf wel wanneer ik kom, letterlijk en figuurlijk

man jou telefoon staat helemaal vol met hopeloze vrouwen

deket
13 september 2016, 20:12
Dus dan zijn dvps toch hopeloos?

Piet Plezier
13 september 2016, 20:15
Dus dan zijn dvps toch hopeloos?

de meeste wel ja
Mijn schatje zit al 16 maanden in Roemenië
En die was voor die tijd ook hopeloos

Badslippers
13 september 2016, 22:04
ik besluit altijd, nu geen nr meer met dvps maar net als filmpjes en foto's kon ik het toch weer niet laten, maar nu staat mijn besluut vast, geen coördinaten meer uitwisselen.

Ha ha, dit is neem ik aan een grap. Op jouw tablet staan gigabites aan foto's en films met mokkels. Het eerste de beste modellenbureau zou jaloers zijn op jouw digitale catalogus.

deket
13 september 2016, 22:55
Het is sterker dan mij.
altijd zeg ik mezelf, nu doe ik het niet meer en doe ik het toch.
wel essentieel, niet stiekem maar met wederzijdse toestemming.
Ook neem ik me altijd weer voor geen coördinaten meer uit te wisselen maar doe het toch.
op de vraag van priveontmoetingen ga ik niet in, ellende en stalking volgt meestal.
die meiden vragen ook altijd of ik niet op facebook zit. Nou professioneel kan ne niet anders maar prive hou ik me met die (a)sociale mediarommel niet meer mee

Picasso 1
13 september 2016, 23:19
Wat is dit?! Ik ben maar een hele gewone man van 61, met een kalende kop en een buikje. Ja, ik benader vrouwen met respect, aandacht en belangstelling, gewoon omdat ik zo ben, niet omdat ik uit ben op verliefdheid of een relatie en al helemáál niet op het breken van harten.

Wat dit is? Wel oud maar nog niet wijs vrees ik.

Borealis
13 september 2016, 23:48
Wat dit is? Wel oud maar nog niet wijs vrees ik.

Oh, zou dat het zijn? :eek:
En ik word door vriend en vijand nog wel zó geroemd vanwege mijn pijlloze wijsheid :hammer:

Picasso 1
14 september 2016, 00:18
Oh, zou dat het zijn? :eek:
En ik word door vriend en vijand nog wel zó geroemd vanwege mijn pijlloze wijsheid :hammer:

In 40 plussers zijn dvp's matig geïnteresseerd, in 50 plussers in principe niet en in 60 plussers ben jij de zeldzame uitzondering. ;)

Eddy_V
14 september 2016, 00:28
In 40 plussers zijn dvp's matig geïnteresseerd, in 50 plussers niet en in 60 plussers ben jij de zeldzame uitzondering. ;)
Niet helemaal met je eens; juist de 40'igers en 50'igers zijn interessant voor de dvp's. In die leeftijds categorieën zijn nu eenmaal de meeste financieel geslaagden te vinden. Niet alleen in de dvp-wereld, ook in het dagelijkse straattheater zijn er behoorlijk wat dames die meer aan hun zekere toekomst denken dan aan een prins op het witte paard.
Niet dat het de dvp's uitsluitend om geld gaat, die discussie werd elders al gevoerd, maar het is een niet onbelangrijk deel van het paringsritueel..

Picasso 1
14 september 2016, 00:43
Vanuit hun zakelijke invalshoek wel natuurlijk en vanuit dat besef heb je ongeacht diverse leeftijdscategorieën voldoende plezier aan dvp's.

Borealis
14 september 2016, 01:06
Ach, dat leeftijdsverschil zegt me niet zoveel, ik ken in mijn directe omgeving heel wat gelukkige setjes met een verschil in leeftijd van 20, 30 zelfs bijna 40 jaar, waarbij overigens niet altijd de man de oudste is. Ik heb ook heel wat studentes zien vallen voor oudere docenten en hoogleraren.

Maar ff terug naar mijn verhaal, als het klantenbinding is waarop de dames uit zijn, waarom zou dame 1 dan zo'n ontboezeming doen? Daarmee loopt ze toch alleen maar het risico dat ik helemaal afhaak? Als ze me zo graag terug wil hebben als klantje kan ze me toch veel beter een leuke korting of speciale behandeling in het vooruitzicht stellen? En dame 2 heeft me geblokt, dat lijkt me helemaal een beroerde manier van klantenbinding.

Patjax
14 september 2016, 06:15
In 40 plussers zijn dvp's matig geïnteresseerd

Bij de jonge wipkippen zal dit gelden, omdat ze vaak niet weten hoe ze een gesprek moeten voeren. In de categorie 25+ gaat de voorkeur toch vaak uit naar de 40+ beren, omdat deze eerder geneigd zijn langer dan een half uur te blijven, vaak rustiger zijn op de kamer en "socialer" in de omgang.

Picasso 1
14 september 2016, 07:16
Maar ff terug naar mijn verhaal, als het klantenbinding is waarop de dames uit zijn, waarom zou dame 1 dan zo'n ontboezeming doen? Daarmee loopt ze toch alleen maar het risico dat ik helemaal afhaak? Als ze me zo graag terug wil hebben als klantje kan ze me toch veel beter een leuke korting of speciale behandeling in het vooruitzicht stellen? En dame 2 heeft me geblokt, dat lijkt me helemaal een beroerde manier van klantenbinding.

Je zou je ook kunnen afvragen waarom een dame die om je geeft je geblokt heeft, lijkt me een beroerde manier van affectie tonen.
Als vrouwen en ratio een harmonische combi zou zijn en met name dvp's en ratio dan zouden ze allemaal wel uitstekende service bieden en daarmee bakken vol met geld binnen halen.
En als je toch vanuit ratio de dame die je geblokt heeft wil begrijpen dan zou je kunnen stellen dat haar tactiek om op de emotie te spelen richting jou averechts heeft gewerkt op de beoogde geldstroom en uit frustratie en ergernis daarover die ingeslagen weg heeft gestopt.

Borealis
14 september 2016, 08:33
....
Als vrouwen en ratio een harmonische combi zou zijn en met name dvp's en ratio . . . .

Ik heb eigenlijk de indruk dat de meeste DVPs gewoonlijk de ratio boven de emoties laten gaan en dat het juist de klantjes zijn die de ratio uit het oog verliezen, met alle Donaldus verhalen tot gevolg.

Piet Plezier
14 september 2016, 08:48
btw wat is ratio??

Sjeufke
14 september 2016, 08:49
Ik heb eigenlijk de indruk dat de meeste DVPs gewoonlijk de ratio boven de emoties laten gaan en dat het juist de klantjes zijn die de ratio uit het oog verliezen, met alle Donaldus verhalen tot gevolg.

Precies!

Hooi mooi, lief, uitstekend, ideaal of lekker de DVP ook is.........aan het eind van het bezoek is het Illusion Plopp!

Borealis
14 september 2016, 10:27
btw wat is ratio??

in dit verband: het "gezond verstand", het "overwogen redeneren"

Piet Plezier
14 september 2016, 11:53
in dit verband: het "gezond verstand", het "overwogen redeneren"

gezond verstand Valt niet meer mee na 25 flessen bier
Ik heb nog maar 3 DVP'S leren kennen met gezond verstand

Badslippers
14 september 2016, 12:34
In 40 plussers zijn dvp's matig geïnteresseerd, in 50 plussers in principe niet en in 60 plussers ben jij de zeldzame uitzondering.

Dit is klinkklare onzin. Dames zijn geïnteresseerd in harde cash niet in leeftijden. Voeg daarbij dat de leeftijd van de mannen in saunaclubs over het algemeen boven de 35 ligt. Knullen tussen de 20 en 30 zie ik amper.

gignnl
14 september 2016, 12:40
Wat vaker in YY en GT komen,daar is die leeftijd vaak in groepen goed vertegenwoordigd Badslippers.

John mc Snek
14 september 2016, 12:53
Zelf hebben alle mannen hier liever een meid van 20-25 dan een onaantrekkelijke vrouw van 40-50 en snappen we allemaal dat we daarom ook naar een saunaclub gaan, nee maar andersom heeft een meid liever een vent van 50...het toppunt van jezelf voor de gek houden :hammer::hammer:

Afgezien van uitzonderingen zoals mannen die op de kamer niet veel willen, of die een veel groter bestedingspatroon hebben, maar denk eens 3 sec na hoe natuurlijker het voor een meid van 20 is om het met een gast van 20 te doen en hoe tegennatuurlijk het is om het met een twee keer zo oud iemand te doen.

Let inderdaad in clubs als GT en YY maar eens op hoe de dames zelf naar de jonge good looking gasten rennen. Zeker ook de mooiere dames die zeg maar zelf kunnen kiezen en niet het afgeleefde spul dat al blij is met een klant.
Maar goed, dit is hier al 100 maal besproken, en blijkbaar maken mensen zich graag iets wijs, dus de 101e keer zal men ook niet tot inkeer komen en lekker in de onzin blijven geloven.

Nulnulzeseneenhalf
14 september 2016, 13:46
In vroeger tijden was een relatie tussen een oudere man en jongere vrouw heel normaal. Mannen moesten eerst iets opbouwen zodat ze hun vrouw zekerheid konden bieden. Daardoor moesten ze dus eerst jaren lang zwoegen. Ze hadden op dat moment ook helemaal geen tijd voor een vrouw. Tevens was het ook heel normaal dat een vrouw koos voor een man die haar zekerheid kon bieden, zodat ze de kinderen kon baren en kon opvoeden.
Kijk naar het wilde westen in Amerika. Daar ging een man vaak alleen op pad om ergens midden in de bushbush een ranch of veeteeltbedrijf of andersoortig landbouwbedrijf op te bouwen. En als dat gelukt was, ging hij naar de stad om een vrouw uit te zoeken. Niet zelden waren dat nog bijna kinderen die door hun ouders werden uitgehuwelijkt om zo ervoor te zorgen dat ze onder de pannen waren.
Pas sinds dat er welvaart is in de wereld maken we elkaar wijs dat een relatie alleen maar kan slagen als er geen of minimaal leeftijdsverschil is. Bovendien zijn vrouwen eerder volwassen dan mannen. Willen ze dus iemand hebben die op het zelfde punt in het leven beland is als hun, en dat is niet alleen bij het huisje-boompje-beestje verhaal, dan komen ze vanzelf bij een ouder iemand uit.

Borealis
14 september 2016, 15:20
Zelf hebben alle mannen hier liever een meid van 20-25 . . .

spreek voor jezelf en niet voor "alle mannen hier" :nee:

John mc Snek
14 september 2016, 15:24
Zonder het waarschijnlijk te beseffen, bevestig je met je post precies mijn punt: in de vroegere tijd had de vrouw inderdaad geen keus en was financieel afhankelijk, en in de huidige tijd van relatieve welvaart zal een dame van 20, indien de man van 20-30 en man van 40-60 haar financieel hetzelfde te bieden hebben en/of zij geen financiele steun nodig heeft, altijd voor het eerste kiezen.
Alle beren van 40 plus die nu na post 101 nog niet wakker zijn, raad ik aan om eens in de discotheek of kroeg te gaan kijken hoeveel meiden van 20-25 dan ook maar enige interesse in je hebben, misschien gaat dan je wekker eens af en ben je blij dat er saunaclubs bestaan :smile2:

John mc Snek
14 september 2016, 15:28
spreek voor jezelf en niet voor "alle mannen hier" :nee:

ik ben hier nog geen ijsberen tegengekomen die interesse hebben in onaantrekkelijke dames van 40-50 jaar oud in saunaclubs, en mochten die er wel zijn dat is dat 0,1% van de leden als het al niet minder is. Jij wel? Daarom heb ik mijn post op dat vlak veralgemeniseerd.
Als dat je sterkste punt was dat je uit mijn post kan halen, en ook nog eens een halve zin zonder wat erachteraan komt...hmmm, het raakt ook totaal niet het punt waar deze discussie om gaat en het is (euhmmm leest de laatste posts van Kostunrix terug en beseft dat poging 102 zinloos is :smile2:)

Borealis
14 september 2016, 15:42
ik ben hier nog geen ijsberen tegengekomen die interesse hebben in dames van 50 jaar

er zit nogal wat ruimte tussen 20 - 25 en 50 jaar :)

Mijn voorkeur gaat uit naar dames zo tussen de 35 en 45 jaar, omdat ik niet het gevoel wil hebben met iemand te vrijen die mijn dochter zou kunnen zijn, omdat ik enige levenservaring op prijs stel, omdat deze dames vaak een bovengemiddeld service niveau bieden en ik heb nog wel wat redenen. Ik voel me er goed bij en dat is het enige wat me boeit.


(euhmmm leest de laatste posts van Kostunrix terug en beseft dat poging 102 zinloos is :smile2:)

tsja, 't is hopeloos ;):rolleyes:

John mc Snek
14 september 2016, 15:55
Als je dames tussen de 35-45 zoekt dan kun je beter naar een alimentatiebar gaan, bespaar je je een hoop geld. :smile2:
Met alle respect, lukt het je dan niet om dames van 45 gewoon buiten een club op te pikken en er een veel leuker en persoonlijker contact mee op te bouwen dan een pay-date?

Maar goed, zal niet meer namens jou spreken, essentie van waar de discussie heen ging was dat dames van 20-25 volgens sommigen hier, onder gelijke omstandigheden, liever een man van 40-50 hadden, en daar heb ik op gereageerd.

O ja, als je me volledig had geciteerd had je gezien dat de zin verder ging met " dan een onaantrekkelijke vrouw van 40-50" , dit om de meeste ijsberen nog eens een spiegel voor te houden voor het omgekeerde geval van de jonge dame en de oude buizerd :)
Ik ben trouwens zelf ook 40+, voor het geval mensen denken dat ik vanuit mijn eigen situatie de zaak zou idealiseren.

groetjes en geniet ervan, ieder op zijn eigen manier!

De overige ijsberen wens ik veel plezier met het thanken van posts die ze bevallen enkel omdat deze hun illusie en struisvogelgedrag in stand houden.:roll3::roll3::roll3:

Nulnulzeseneenhalf
14 september 2016, 16:36
ik ben hier nog geen ijsberen tegengekomen die interesse hebben in onaantrekkelijke dames van 40-50 jaar oud in saunaclubs, en mochten die er wel zijn dat is dat 0,1% van de leden als het al niet minder is. Jij wel? Daarom heb ik mijn post op dat vlak veralgemeniseerd.

Jouw probleem is dat je veralgemeniseerd. Daardoor zie je niet dat een ieder verschillend is. Jij gaat er vanuit dat dames van 25- knap zijn, en die van 40+ zijn lelijk. Helaas!! Ook boven de 40+ heb je exemplaren waar je nekklachten van krijgt. En ik ben er genoeg tegen gekomen in de P6. En zelfs in saunaclubs kom ik tegenwoordig dames tegen van 25- waarvan ik denk: wat moet ik ermee, ik kan er geen oog op krijgen.
Genoeg heren zijn niet op zoek naar 25- dames om er mee te neuken. Die willen ook, voor en na de daad, nog wat kunnen babbelen. Misschien dat die beter andere clubs of privehuizen of thuisontvangst zouden kunnen gaan proberen, maar om verschillende redenen vinden ze een saunaclub leuk om naar toe te gaan.

Borealis
14 september 2016, 16:39
Als je dames tussen de 35-45 zoekt dan kun je beter naar een alimentatiebar gaan, bespaar je je een hoop geld. :smile2:
Met alle respect, lukt het je dan niet om dames van 45 gewoon buiten een club op te pikken en er een veel leuker en persoonlijker contact mee op te bouwen dan een pay-date?

Daar zit wat in, ik wilde echter geen verplichtingen en zéker geen relatie. Daarom leek p6 de gemakkelijkste weg, ik begin daarover nu twijfels te krijgen.



Maar goed, zal niet meer namens jou spreken, essentie van waar de discussie heen ging was dat dames van 20-25 volgens sommigen hier, onder gelijke omstandigheden, liever een man van 40-50 hadden, en daar heb ik op gereageerd.


ja, dat snap ik



O ja, als je me volledig had geciteerd had je gezien dat de zin verder ging met " dan een onaantrekkelijke vrouw van 40-50"

Haha, da's waar, ik val ook niet voor onaantrekkelijke vrouwen, maakt niet uit welke leeftijd, en ongetwijfeld hebben vrouwen ook weinig belangstelling voor onaantrekkelijke mannen, maakt niet uit welke leeftijd. En, ja vast, de fysieke aantrekkelijkheid van de overgrote meerderheid der mannen zal niet bepaald toenemen met de leeftijd, maar voor veel vrouwen tellen, soms meer dan fysiek, factoren als betrouwbaarheid, autoriteit, macht, vermogen etc. Niet dat ik wil zeggen dat ik deze eigenschappen uitstraal, ik bedoel slechts te zeggen dat het allemaal niet zo simpel zwart-wit ligt.

Nulnulzeseneenhalf
14 september 2016, 16:46
Niet dat ik wil zeggen dat ik deze eigenschappen uitstraal, ik bedoel slechts te zeggen dat het allemaal niet zo simpel zwart-wit ligt.

En daar zit hem nou net de clou van het leven. Tussen lichtwit en donkerzwart zijn nog een heleboel andere schakeringen.

Gezien de achtergrond van een aantal dames is het niet verwonderlijk dat sommigen meer voor rijkdom kiezen dan voor uiterlijk. Die weten dat het brood op de plank belangrijker is als de kleur of de vorm van de plank zelf.

deket
14 september 2016, 16:50
Beste Picasso1, ik zal het je nog eens voor de laatste keer uitleggen.
jonge dvps verkiezen oudere mannen en waarom?
1. Meer levenservaring dan die koorknapen

2. Meer wijsheid dan die machos die hun beetje verstand zijn verloren door de steroïden die ze in de fitness inspuiten

3. Betere minaqrs, dan hop, hop en klaar

4. And last but not least,; het zoeken naar een surrogaatvader.

uiteraard zijn er altijd uitzonderingen bij de meiden maar dat zijn meestal degene met hersens die in een pindanoot kunnen

Borealis
14 september 2016, 17:38
Het sterkste staaltje leeftijdsverschil dat ik ooit meemaakte was toen ik nog middelbare scholier was en een klasgenootje van mij, een mooie meid van toen 17 jaar, op het eerste gezicht als een blok viel voor een 63 jaar ouwe godsdienstleraar. Gezegd moet worden dat die man een hele "goeie kop" had en hij straalde vriendelijkheid, menslievendheid, vaderlijkheid en natuurlijke autoriteit en leiderschap.
Ondanks dat zij wist dat haar liefde onmogelijk was heeft ze zich toch heel voorzichtig, stapje voor stapje, in zijn leven genesteld. De man was al ruim 20 jaar weduwnaar en zij ging bijv. steeds meer huishoudelijke dingen voor hem doen, zij wilde gewoon zo veel mogelijk dicht bij hem zijn.
En verdomd, na een jaar of zeven-acht zijn zij gehuwd. Het was de roddel van het jaar in het dorp, hij zou in het huwelijksbed zijn overleden aan een hartaanval, al dat soort praatjes. Ik heb nog een aantal jaren contact met ze gehad en ze waren zeer gelukkig samen.


maar goed, ik dwaal af, het ging hier over succesvolle relaties van klanten met DVPs, en ja, daar ken ik ook een gevalletje van, maar ik denk dat het heel heel zeldzaam is

Picasso 1
14 september 2016, 18:14
In vroeger tijden was een relatie tussen een oudere man en jongere vrouw heel normaal. Mannen moesten eerst iets opbouwen zodat ze hun vrouw zekerheid konden bieden.

Klopt, 'oudere' mannen van 25-30 (die waren dan al meer dan 10 jaar aan het werk) die een relatie kregen met jongere dames van 16-20.
Dat is wel wat anders dan een 50 plusser met een dame van rond de 20/25 . :hammer:

Piet Plezier
14 september 2016, 18:17
leeftijd is toch helemaal niet belangrijk in een relatie
als de rest maar goed zit

Picasso 1
14 september 2016, 18:29
leeftijd is toch helemaal niet belangrijk in een relatie
als de rest maar goed zit

Inderdaad, zolang je maar jong en strak uitziet maakt een leeftijd van bijvoorbeeld 80 jaar niet uit.

Piet Plezier
14 september 2016, 18:32
Inderdaad, zolang je maar jong en strak uitziet maakt een leeftijd van bijvoorbeeld 80 jaar niet uit.

inderdaad dat maakt niets uit
als ze het maar leuk hebben samen

Nulnulzeseneenhalf
14 september 2016, 19:06
Klopt, 'oudere' mannen van 25-30 (die waren dan al meer dan 10 jaar aan het werk) die een relatie kregen met jongere dames van 16-20.
Dat is wel wat anders dan een 50 plusser met een dame van rond de 20/25 . :hammer:
Stel je de levensverwachting van een mens uit die tijden voor. Bedenk dat er veel meer kansen waren op vroegtijdig deze wereld verlaten. Toen waren er echt meer meisjes als jongens. En denk dan nog eens na over je antwoord.
In absolute getallen heb je gelijk, maar als je de verhouding bekijkt, dan ziet het er toch anders uit.

Badslippers
14 september 2016, 20:45
Zelf hebben alle mannen hier liever een meid van 20-25 dan een onaantrekkelijke vrouw van 40-50

Die vergelijk gaat compleet mank omdat je bij de ene categorie een variabele toevoegt (onaantrekkelijke) die je bij de andere weglaat. Meer correct zou zijn als je een vergelijking maakt met louter alleen de leeftijd of bij beide de term onaantrekkelijk toevoegt. Maar ook die vergelijking zal mank gaan omdat er naast leeftijd tal van andere eigenschappen en kenmerken zijn die meespelen in het nemen van een beslissing.

@Gignnl, Dan heeft zich de samenstelling van het publiek in GT de laatste tijd verjongd naar 30-. Kan aan mijn perceptie liggen maar toen ik begon met wandelen en het lezen van dit forum had ik de illusie dat achter al die nicknames alhier inderdaad jonge goden staken. De schok was enorm toen ik kennis maakte met de eerste ijsberen. Dat bleken ouwe kerels te zijn van om en om de 50. Naderhand kwam daar een heel regiment 40-ers bij. Maar onder de 30 ben ik slechts zeer sporadisch tegengekomen.

Het zelfde geldt voor knappe ijsberen. Het gros is nog te lelijk en te vadsig om te mogen solliciteren naar de rol van Quasimodo, de Klokkenluider van de Notre Dame. Laat staan dat een jonge deerne van 20-25 voor zo'n kobold gaat. Wellicht voor velen een teleurstelling maar knappe ijsberen kan ik op de vingers van één hand tellen. Polar77 is een zeer nette kerel, Kinky-Bull, Lustman, Knabbel doen het redelijk qua uiterlijk, Ijsbeer11 heeft iets teveel plakplaatjes maar kan de dames wel charmeren. Ace2? Tja, daar komt toch ook langzamerhand de sleet op maar a la, laat ik hem het voordeel van de twijfel geven. Nou, dan houdt het wel zo'n beetje op. Let wel, ik heb het hier over uiterlijk. Een lelijke ijsbeer kan best aantrekkelijk zijn op bepaalde vlakken als hij uit de verpakking komt.

En wat betreft die ouwe ijsberen die jonge schoolmeisjes van 20 wensen te neuken, dat zijn kansloze sukkels met oedipale problemen die nooit volwassen zijn geworden en zich derhalve niet op hun gemak voelen bij een rijpe vrouw van laten we zeggen 30-50. Want in al die rijpe vrouwen zien ze hun eigen moeder terug waarmee ze in de kindtijd zo 'n sterke band voelden.

Jan_Wandelaar
14 september 2016, 20:55
En wat betreft die ouwe ijsberen die jonge schoolmeisjes van 20 wensen te neuken, dat zijn kansloze sukkels met oedipale problemen die nooit volwassen zijn geworden en zich derhalve niet op hun gemak voelen bij een rijpe vrouw van laten we zeggen 30-50. Want in al die rijpe vrouwen zien ze hun eigen moeder terug waarmee ze in de kindtijd zo 'n sterke band voelden.

Leuk om te zien dat je iedereen nog steeds in z'n waarde laat.


J.W.

John mc Snek
14 september 2016, 21:06
Die vergelijk gaat compleet mank omdat je bij de ene categorie een variabele toevoegt (onaantrekkelijke) die je bij de andere weglaat. Meer correct zou zijn als je een vergelijking maakt met louter alleen de leeftijd of bij beide de term onaantrekkelijk toevoegt. Maar ook die vergelijking zal mank gaan omdat er naast leeftijd tal van andere eigenschappen en kenmerken zijn die meespelen in het nemen van een beslissing.



Volgens mij had ik al duidelijk gemeld dat ik die toevoeging juist expres had gedaan om de illusie-beren nog een extra spiegel voor te houden, namelijk dat in de omgekeerde situatie om het voorbeeld te verduidelijken , er in clubs veelal sprake is van meiden van 20-25 die het met een voor haar veelal totaal onaantrekkelijke man van 40-50 moet doen. Het zit in de saunaclubs namelijk niet bepaald vol met George Clooneys of Richard Geres als je zo de ijsberenpopulatie bekijkt.

Maar goed, ik dacht dat de toevoeging in die post overbodig zou zijn omdat het kwartje vanzelf wel zou vallen maar sorry dat ik de lezer heb overschat en dat nu blijkt dus dat zelfs met de aanvullende info er blijkbaar niet begrepen wordt wat er wordt bedoeld en er ook nog eens langs wordt gelezen.

En des te verbazender dat je dan zelf aanhaalt dat de meeste ijsberen optisch geen stunners zijn want dat was dus juist precies het punt dat ik daarmee wilde maken....Ik zou zeggen lees nog eens terug en probeer het dan nog eens...

a) Stelling: jonge meiden in clubs hebben geen interesse in oude ijsberen en hebben liever jonge mannen
b) Denk eens omgekeerd, als ijsbeer wil je ook geen onaantrekkelijke vrouw van 40/50 dus waarom zouden die dames dat wel willen (incl spiegel, woord onaantrekkelijk erbij omdat dat andersom dus ook vaak geldt zoals je zelf aangeeft en dus in feite mijn post onderschrijft)
c) kwartje gevallen?


Dus als ik het goed begrijp ben je het nu dus met me eens dat die jonge mooie meiden juist totaal geen interesse hebben in die oude lelijke ijsberen?


Zoals ik al meteen zei, zullen de beren die het niet willen horen of weten, niet van mening veranderen en ieder heeft het recht op zijn eigen illusie.
Maar enige vaardigheid in het lezen en interpreteren had ik van jou toch wel verwacht...

Fijne avond nog!

Badslippers
14 september 2016, 21:14
Maar als ik het goed begrijp ben je het nu dus met me eens dat die jonge mooie meiden juist totaal geen interesse hebben in die oude lelijke ijsberen?

Wij waren het altijd al eens.

Badslippers
14 september 2016, 21:16
Leuk om te zien dat je iedereen nog steeds in z'n waarde laat.

Ik doe dat graag, behalve voor ouwe hijgerige oedipaal gefrustreerde ijsberen die jonge sletjes neuken maak ik graag een uitzondering.

Sjeufke
14 september 2016, 21:59
Ik begrijp niets meer van dit 'debat'.

Ik betrek het op mezelf. Ruim de 55 gepasseerd. Uiterlijk nog lelijker dan Piet Plezier en deket in het kwadraat. Een leuter van een Aziaat. Een doppel XL nodig tav de bademantel......!
Ik kom een club binnen, krijg amper de kans om de entree te betalen......schatzie schatzie schatzie.
Leck my Muschie......schatzie, ich muss fertig kommen heute.....ik weet niet eens waar ik moet lekken. Ze bijten mijn tepels und eier af. Een tong tot tegen mijn huig. Deine sperma darfst du im mund spritzen....... . Nog zoiets: ich will dir heiraten... . Ja ook als ze 18 zijn. Schade Süsse, ich bin schon geheiratet. Teleurgestelde DVP, dan denk ik GVD was ik maar vrijgezel.

De moraal.....jonge DVP's willen het liefst oudere lelijke mannen :rolleyes:

Picasso 1
14 september 2016, 22:25
De moraal.....jonge DVP's willen het liefst oudere lelijke mannen :rolleyes:

Straks gaan die oudere lelijke mannen nog jouw telefoonnummer vragen aangezien je geen millimeter onderdoet voor een illusie wekkende dvp.

Borealis
14 september 2016, 22:41
. . .

De moraal.....jonge DVP's willen het liefst oudere lelijke mannen :rolleyes:

Haaaahahaha, nee man, ze willen mooie ouwe mannen, bij de lelijke acteren ze ;) :rolleyes: ;) :rolleyes:

deket
14 september 2016, 23:32
Blijkbaar lijkt men post 95= https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45201-Relaties-met-dvp-s-die-succesvol-zijn&p=509787#post509787 nog altijd niet te begrijpen.
en geloof me vrij, ik kan het weten.
indien dit arrogant overkomt, i dont give a fuck about this

Big30
15 september 2016, 00:14
Blijkbaar lijkt men post 95= https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45201-Relaties-met-dvp-s-die-succesvol-zijn&p=509787#post509787 nog altijd niet te begrijpen.
en geloof me vrij, ik kan het weten.
indien dit arrogant overkomt, i dont give a fuck about this
Tsja ... na lezing van je bericht waar je een mening geeft en wel deze:

Beste Picasso1, ik zal het je nog eens voor de laatste keer uitleggen.
jonge dvps verkiezen oudere mannen en waarom?
1. Meer levenservaring dan die koorknapen

2. Meer wijsheid dan die machos die hun beetje verstand zijn verloren door de steroïden die ze in de fitness inspuiten

3. Betere minaqrs, dan hop, hop en klaar

4. And last but not least,; het zoeken naar een surrogaatvader.

uiteraard zijn er altijd uitzonderingen bij de meiden maar dat zijn meestal degene met hersens die in een pindanoot kunnen
dacht ik ik herken daar vrij weinig in nog in de stelling die je poneert laat staan de bewijslast die je opvoert. Ik geen geen enkele jonge DVP die bewust heeft gekozen voor een serieuze relatie met een oudere man. Wel ken ik wat situaties waar dames een ouder suikeroompje hebben maar dat noem ik geen relatie.
Jouw mening lijkt me meer een voorbeeld van de wens is de vader vd gedachte.

Let wel ik heb het hier niet over een vriendschappelijk contact buiten de club waar je af en toe wat met elkaar afspreekt dan wel de normale doorgaans prima verlopende contacten binnen een club.

Om niet in herhaling te vallen deze kwoot dan nog maar eens:

Het hangt er een beetje van af wat je als geslaagde relatie ziet. Buiten de clubs wat afspreken en samen wat ondernemen daar zullen wel wat voorbeelden van zijn, een duurzame relatie in de zin van samenwonen en een gemeenschappelijke toekomst opbouwen zie je maar hoogst zelden, zeker niet daar waar cultuur en leeftijdsverschillen groot zijn.

Wat natuurlijk wel klopt is dat je meer zult lezen over de gevallen waar het mis dan goed gaat. Het onderwerp is al vaak besproken. Er zijn zo blijkt ijsberen die denken dat zo'n relatie wel een redelijke kans van slagen heeft, ja die zelfs naar zo'n relatie op zoek zijn.
De ervaring leert dat het in de meeste gevallen niet werkt. Maar er zijn altijd uitzonderingen die dan vaak worden genoemd.

Ga naar een club om lekker te genieten, buiten de club wat afspreken prima maar ga niet in een club op zoek naar een duurzame relatie. Daarvoor zijn er betere plekken!
Wil je als suikeroompje fungeren dan moet je dat zelf weten, daar zullen veel dames geen probleem mee hebben. Gelijk hebben ze!

Borealis
15 september 2016, 00:21
Blijkbaar lijkt men post 95= https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45201-Relaties-met-dvp-s-die-succesvol-zijn&p=509787#post509787 nog altijd niet te begrijpen.
en geloof me vrij, ik kan het weten.
indien dit arrogant overkomt, i dont give a fuck about this

Tsja, dat zou wel eens kunnen samenhangen met niet WILLEN begrijpen, met vooringenomen standpunten, al dan niet gebaseerd op eigen ervaring of horen-zeggen. De argumenten in deze discussie berusten vooral op vergaande generalisaties, het over één kam scheren van zowel mannen (klanten in dit verband) en vrouwen, al dan niet per leeftijdsklasse. Hierbij wordt vooral gezocht naar voorbeelden en voorvallen die het eigen gelijk bevestigen en wordt lichtelijk uit het oog verloren dat wij allen mensen zijn, allen met eigen voor- en afkeuren. En ja . . . ikzelf maak me daaraan ook lichtelijk schuldig.

Sjeufke
15 september 2016, 00:42
Blijkbaar lijkt men post 95= https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45201-Relaties-met-dvp-s-die-succesvol-zijn&p=509787#post509787 nog altijd niet te begrijpen.
en geloof me vrij, ik kan het weten.
indien dit arrogant overkomt, i dont give a fuck about this

Je vergeet een punt 5: maandelijks een financieel bedrag 'ter beschikking stellen voor de dame'.

in mijn omgeving is er een aantal relaties: oudere mannen met jongere dames. Relaties die al 7 tot 11 jaar succesvol zijn en mijns inziens ook nog zeker lange tijd al dan niet tot de dood ons scheidt bij elkaar blijven. Het zijn allen dames die ruim in de dertig zijn, gescheiden en een of meerdere kinderen hebben(die richting pubertijd ook veel geld gaan kosten). Het nuttige en het aangename gaan samen. De dame in kwestie is voorzien van voldoende geld om de kids groot te brengen en 'pappa' kan lekker met een jong ding neuken. Zo simpel als maar wat. Het is ook nog eens echte liefde. Die dames zitten echt niet meer te wachten op snelle stoere jongens. Punt 1 t/m 4 van deket zijn hier zeker waar.

Bij DVP's is dat ongeveer hetzelfde. Alleen krijgt 'mijn' punt 5 (een financieel bedrag ter beschikking stellen voor de dame) een andere dimensie............
Die zitten er met een winstoogmerk oftewel hoe krijg ik mijn bankrekening via Western Union zo snel mogelijk gevuld, mijn schulden afbetaald of iets anders.
Levensgevaarlijk als Illusie plaatsmaakt voor 'verliefdheid'. Vul de rest zelf maar in.

Dan is er nog een mogelijkheid jonge mannen met oudere dames. Nou ben ik zelf al 55+. Maar zelfs al was ik zo jong als mijn fysieke en mentale gestel op dit moment......dan geen date met Patty Brard of Particia Paay.......No way!

Picasso 1
15 september 2016, 01:44
Tsja, dat zou wel eens kunnen samenhangen met niet WILLEN begrijpen, met vooringenomen standpunten, al dan niet gebaseerd op eigen ervaring of horen-zeggen. De argumenten in deze discussie berusten vooral op vergaande generalisaties, het over één kam scheren van zowel mannen (klanten in dit verband) en vrouwen, al dan niet per leeftijdsklasse. Hierbij wordt vooral gezocht naar voorbeelden en voorvallen die het eigen gelijk bevestigen en wordt lichtelijk uit het oog verloren dat wij allen mensen zijn, allen met eigen voor- en afkeuren. En ja . . . ikzelf maak me daaraan ook lichtelijk schuldig.

Neem de proef op de som en ga naar een gewone uitgaansgelegenheid en ervaar hoe concurrerend je bent bij jonge dames tov de jonge aanwezige heren. Als 40 plusser begint het al een lastig verhaal te worden, als 50 plusser ben je praktisch kansloos en als 60 plusser is het hoogst bereikbare mond op mond beademing.

Dromen en een mooie illusie beleven mag, daar zijn saunaclubs voor bedoeld. Het is echter wel de bedoeling dat je weer wakker wordt zodra je een club weer verlaat.

Nulnulzeseneenhalf
15 september 2016, 07:36
Neem de proef op de som en ga naar een gewone uitgaansgelegenheid en ervaar hoe concurrerend je bent bij jonge dames tov de jonge aanwezige heren. Als 40 plusser begint het al een lastig verhaal te worden, als 50 plusser ben je praktisch kansloos en als 60 plusser is het hoogst bereikbare mond op mond beademing.

Dromen en een mooie illusie beleven mag, daar zijn saunaclubs voor bedoeld. Het is echter wel de bedoeling dat je weer wakker wordt zodra je een club weer verlaat.

Waar zit toch die drang van U om bij iedereen de hoop de bodem in te slaan om een relatie te kunnen krijgen met een jonger en knapper iemand?

The Joker
15 september 2016, 08:14
BS heeft zojuist 6 vrienden gemaakt...
En ruim 22.500 vijanden!


Het zelfde geldt voor knappe ijsberen. Het gros is nog te lelijk en te vadsig om te mogen solliciteren naar de rol van Quasimodo, de Klokkenluider van de Notre Dame. Laat staan dat een jonge deerne van 20-25 voor zo'n kobold gaat. Wellicht voor velen een teleurstelling maar knappe ijsberen kan ik op de vingers van één hand tellen. Polar77 is een zeer nette kerel, Kinky-Bull, Lustman, Knabbel doen het redelijk qua uiterlijk, Ijsbeer11 heeft iets teveel plakplaatjes maar kan de dames wel charmeren. Ace2? Tja, daar komt toch ook langzamerhand de sleet op maar a la, laat ik hem het voordeel van de twijfel geven. Nou, dan houdt het wel zo'n beetje op. Let wel, ik heb het hier over uiterlijk. Een lelijke ijsbeer kan best aantrekkelijk zijn op bepaalde vlakken als hij uit de verpakking komt.

Big30
15 september 2016, 08:27
Waar zit toch die drang van U om bij iedereen de hoop de bodem in te slaan om een relatie te kunnen krijgen met een jonger en knapper iemand?
Die specifieke drang bespeur ik niet, wel dat P1 gewoon nuchter een beeld schetst met veel realiteitszin en ja natuurlijk kun je best wat voorbeelden vinden waar sprake is van een relatie tussen een oudere man en jonge dame.

Borealis
15 september 2016, 09:36
Dit topic meandert als een beekje in het laagland :)

Ik besef dat ik daar zelf mede schuldig aan ben, waarvoor mijn excuses :redface:

Om even de oorspronkelijke vraag van Firehawk in herinnering te brengen:


Ik zie eigenlijk alleen maar kommer en kwel verhalen hier over relaties met een dvp.
Vroeg me af of er ook verhalen zijn waar het wel goed heeft uitgepakt.

Schrijven die mensen niet of bestaat het gewoon niet?

Het ging dus over succesvolle relaties met DVPs en niet over de voorkeur van jonge DVPs voor mannen van een bepaalde leeftijdsklasse, ook niet over leeftijdsverschil binnen relaties en ook niet over de voorkeuren van meiden in gewone uitgaansgelegenheden.

Terug naar de vraag van Firehawk, weet ik niet zeker of hij specifiek bedoelt een relatie tussen DVP en een klant, of een DVP die een relatie krijgt met een man (of vrouw) die niet haar klant is geweest.

Van dat laatste, een succesvolle relatie met niet-klant, ken ik in mijn directe omgeving zo 3 voorbeelden, in al die gevallen is de partner van die inmiddels ex-DVPs op de hoogte van haar verleden. Dit heeft ook in alle 3 relaties na een onstuimige-gelukkige beginperiode vroeger of later tot veel pijn, achterdocht, jaloezie en verwijten geleid, maar deze drie setjes hebben dat tot nu toe weten te overwinnen en houden inmiddels uiteenlopend van enkele jaren tot meer dan tien jaar stand.

Van een min of meer succesvolle relatie tussen een inmiddels ex-DVP met een ex-klant ken ik er eentje, maar o o o wat hebben die mensen het soms moeilijk met elkaar en met hun omgeving/vriendenkring/familie. Liefde kan veel overwinnen, maar een liefde die begint in een peeskamer wordt zwaar op de proef gesteld.

snaal88
15 september 2016, 09:59
Ik ken ook een stel waarvan zij een ex-DVP is en hij haar ex-klant. Deze mensen zijn reeds 10 jaar bij elkaar en hebben samen een zoontje van 6 jaar. Deze relatie loopt goed en ze zijn gelukkig samen. Slechts zeer weinig mensen kennen haar verleden dus dat maakt het wel makkelijker lijkt mij. Dus heren, het is wel mogelijk maar vrij zeldzaam.

Piet Plezier
15 september 2016, 11:29
Ik ken ook wel relaties met een ex dvp.
Heb er zelf ook al verschillende gehad
Maar als ik het bui ben dan zeg ik daar is de deur
Vertrekken en niet meer terug komen

sofaking
15 september 2016, 15:01
Sommige voorgaande OT reacties herrineren me aan de wijze levenskennis die een Eskimo-shamaan me ooit toevertrouwde.


"Geile Otter" ( dat was mijn Eskimo naam) zei hij me, "als je onverwachts een ijsbeer tegenkomt op de poolvlakte is het niet altijd nodig om harder te kunnen rennen dan een ijsbeer. Sneller wezen dan de kerel naast je volstaat."

Zo zal het ook in de sauna club volstaan om er normaler uit te zien en zich normaler te gedragen dan sommige andere bezoekers om de liefdevolle aandacht van de meisjes te krijgen. Zonder dat ze je daarom als mister universe hoeven te beschouwen. :)

The Joker
15 september 2016, 15:59
In het land der blinden is 1 oog koning bedoel je.
Nu heb je helemaal gelijk dat de meeste beren weinig kans maken in een mister universe verkiezing en zelfs het grootste gedrocht in real life altijd nog wel een lelijkere variant van zichzelf tegenkomt...
Wat doe ik eigenlijk nog in een gewone disco waar je moet concurreren met 18 jarige sportschooltypes vol met tattoos en pillen...

Badslippers
15 september 2016, 17:15
Wat doe ik eigenlijk nog in een gewone disco waar je moet concurreren met 18 jarige sportschooltypes vol met tattoos en pillen...

Maar jij hebt wel een hippe snor waar je de blitz mee kan maken en dat hebben die 18 jarigen nog niet.

de duisburg spesjalist
15 september 2016, 17:22
Maar jij hebt wel een hippe snor waar je de blitz mee kan maken en dat hebben die 18 jarigen nog niet.

een bandidos gezicht heet de joker ;)

deket
19 september 2016, 08:27
Sarra Hay (48j) de vrouw van Golden Earing zanger Barry Hay, (bijna 70)beschikt over de juiste mentaliteit, namelijk ze zzgt,"als ex prostitutie weet ik dat je mannen hun vrijheid moet gunnen"
dat is dus de essentie van het probleem : wanneer je een dvp het eerst ontmoet als klant, zal ze altijd wantrouwig, lees verstikkend zijn omdat ze ervan uit gaat dat je dames blijft bezoeken

Picasso 1
19 september 2016, 08:46
dat is dus de essentie van het probleem : wanneer je een dvp het eerst ontmoet als klant, zal ze altijd wantrouwig, lees verstikkend zijn omdat ze ervan uit gaat dat je dames blijft bezoeken

Maar natuurlijk, we laten blijken behoefte te hebben aan sex met jonge dames in plaats van met leeftijdgenotes. De logische conclusie die een dvp kan trekken is dat ze dus maar tijdelijk in een behoefte kan voorzien en dat ze dus een einddatum heeft bij een klant.