Volledige versie bekijken : Patrizia (Poolse) ex VM
mynasch
21 mei 2016, 11:21
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/poland.gif
Patrizia (Poolse)
Leeftijd:41 jaarTaal:Duits (matig), Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:80 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Körperbesamung
Extra info:super sessie
mynasch
21 mei 2016, 11:26
Villa Marisol 19 mei 2016 sessie II Patrizia
;);););););););)
Patrizia (Polen) ving me een keertje op tussen de lounge/restaurant ruimte en de kino. Eeen gesprekje ontspon zich, waarin ze vertelde Poolse te zijn en hier nu een paar weken te werken. Zo te horen een tamelijk lange SaunaClub carriere, en ze vond het hier in de villa een beetje rustig. Welaan daar wist ze verandering in te brengen. Haar vriendin Sofia werkte hier al wat langer, Ze betrok Sofia in het gesprekje, en de dames wilden mij overtuigen dat ik genoeg gepauzeerd had…. En dat twee Poli’s (zoals ze zelf zei) de kleine mynasch wel aan de praat zouden krijgen. Om dat te illustreren betastte ze de kleine mynasch met gevoel. En inderdaad, er bleek ruim beweging in te zitten…. Twee dames aan mijn leuter in het openbaar…. ; maar ik wist me nog met een smoes te verontschuldigen.
Het zaadje voor Patricia bleek geplant. Even later zag ik haar in het openbaar actie vertonen bij de recent opgestelde paal met een ijsbeer. Had ik nog niet eerder in de barruimte meegemaakt. Zag er wel geil uit, maar wekte wel wat verbazing bij een aantal beren en dames…. Duurde ook niet zo lang… ik draalde nog wat rond, en een halfuurtje later zat Patrizia bij de gok automaten, met Nina en Angelique. Even wat gekletst met de laatste twee en Angelique wilde weten of ik keuze nummer twee al had gemaakt…. Welaan het werd dus toch Patrizia.
Waarschijnlijk omdat ik haar doortastend vond, en inventief. Ze leidde me naar de kino waar we op een bakje terecht kwamen en de eerste handelingen plaats vonden. Doortasten en inventief bleken goede woorden. Wooooow een power vrouw voor mij. Ik schat haar ietsje in de veertig, blijkt uitstekend te kunnen masseren, en tegelijkertijd uiterst sensueel te zijn. Genoot enorm van mijn aanrakingen en massage. In orgasmes stond Polen vrij snel met een nul voor! Maar toen wilde ze ook echt mij veroveren, en hoe. Alle vrouwelijke hulpmiddelen (en dat bleken er heel wat) werden in de strijd gegooid. De oude ijsbeer moest een aantal standjes doorlopen (was absoluut geen straf), Blow job techniek mag niet onvermeld blijven. SUPERBE!!! Ik wilde over haar mooi borsten klaar komen, en dat wist ze zo lang mogelijk uit tie stellen, maar wat een slot offensief!!! Voor deze tweede sessie kwam er een ontlading alsof ik in weken niet klaargekomen was… Waar haalde ze het vandaan?????
Kortom ook deze sessie is beslist in mijn geheugen gegrift!
Zou het met twee Poli’s leuker zijn geweest…. Ik weet het niet…..
;);););););););)
Smittie
30 mei 2016, 19:53
Gezellige dame, die van wanten weet. Had contact met haar Poolse vriendin Sofia gehad, want ze vond dat ik deze Poolse ook maar eens moest proberen. Nu geen spijt van gehad.
Zie mijn verslag:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16192-Villa-Marisol-Hamminkeln-Algemeen/page100
SAS
7 oktober 2016, 19:36
Patrizia is weer terug in Villa Marisol!:biggrin:
forgetskinnyletsgetfatty
22 oktober 2016, 13:40
Vandaag 22 oktober 2016, gespot in Park Sauna Residenz. Voor de liefhebbers.;)
pret
22 oktober 2016, 21:12
Vandaag 22 oktober 2016, gespot in Park Sauna Residenz. Voor de liefhebbers.;)
Waarom verbaasd me dat helemaal niks :biggrin:
forgetskinnyletsgetfatty
17 juli 2022, 01:09
Mag uit de oude doos....
Gespot in Finca Erotica