PDA

Volledige versie bekijken : Mooi was die tiet

sofaking
21 mei 2016, 22:09
http://www.viva.nl/lijf-lijn/mooi-was-die-tiet-toen-was-topless-heel-gewoon-2/

Nou ja, één ding dan: beseffen dat topless zonnen ook een keuze is. Dat wij, ondanks alle vermeende gevaren, mode, seksisme, activisme, schaamte en overige bezwaren toch het recht hebben ons daar helemaal niets van aan te trekken en het bovenstukje alsnog weer eens uit te trekken voor een streeploze, vrije zomer.
Wij pleiten in elk geval voor een revival. Hoog tijd voor de terugkeer van de tiet. Niet?

Ik heb zelf ook heel die evolutie meegemaakt, waar een blote tiet of bil helemaal verboden was. Beetje bij beetje zijn die taboes afgebrokkeld en werd een bloot lichaam toonbaar en bespreekbaar zonder dat er een perverse seksuele nagedachte aanhing, maar die evolutie is helemaal omgekeerd en we gaan terug naar onderbroeken in de sauna en aanrandingen van kortgerokte vrouwen "omdat ze het misschien toch wel een beetje gezocht hebben". Intriest vind ik dat.

Goedemorgenallemaal
21 mei 2016, 22:41
Mwah, ikmag dan een oude lul zijn, en ik vind ook dat geen vorm van kledij een excuus voor "ongewenst gedrag" mag vormen maar met name bij de jongedames (bij de heren zie ik het gelukkig nog niet) zie ik vanaf het moment rokjes dag toch dingen, en laatst ook toen ik een gezelschap jonge meiden (zo 16-17-18) in mijn zaak had bij redelijk weer, dat ik denk "meiske toch, trek eens wat aan zo vat je nog eens kou", dat ik denk dat ik hier meer vlees zie dan op een rondje SKW.