PDA

Volledige versie bekijken : Onderschriften

Zero
9 januari 2007, 19:47
Bad sex is even better then a good day at work

If you've got a woman's spirit, you've got everything

Ieder voordeel heb zijn nadeel............

There's only two things that money can't buy, that's true love and home grown tomatoes

Let the beast go!

Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, deutscher Kabarettist, † 12/2005)

een geoefende beer telt voor 2

"Why are we here? Well that's the ultimate question, isn't it?"

"la vita è un gioco"

-= Trriiiinnng =- Honey I`m home

Always yield to temptation, it may not come your way again.

He's simple, works hard, fucks like a rabbit and licks like a dog. Basically, the man has got his priorities straight.

Sommige hoeren zijn engeltjes...
Hopelijk zijn sommige engeltjes ook hoeren.....

Je leeft maar 1x... Leef dus maximaal...

Het leven is als een erectie: snoeihard en altijd veeel te kort

Genieten van sex is super, maar sex hebben met een bijzondere vrouw is geweldig.........

Intelligentie? Een kwestie van organische scheikunde, niets meer. Voor intelligentie kan men niet méér aangesproken worden dan voor domheid!

Een ijsbeer wandelt vrolijk door het leven

Beter een lege zak, dan platzak

Words ... don't come easy ... to me

J'aime deux choses:
Toi et la rose.
La rose pour un jour,
mais toi pour toujours.

Omnia vincit amor

it was not me but my twin brother..

Then you discover...
What you thought was freedom is just greed

Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

Beter rijk geleefd, dan rijk gestorven

Alzheimers advantage: New chicks every day.

Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

beter 6in de rij dan 6op een hoop

"carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

Ow behave!

Sletten moet je leasen. en niet kopen voor het leven

I hope that you are not playin', cuz im lovin what you are sayin'.

I am not much of a man by the light of day, but by night i am one hell of a lover.....

Meer neuken is de oplossing voor veel problemen

Beam me up scotty, there's no intelligent life down here

Big30
9 januari 2007, 20:02
Daar ben je wel even mee bezig geweest ;)!

Lijstje even gescand en kon 12 van de ik meen 36 onderschriften linken aan een nick :D!

Mijn top-3:

1. "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"
2. it was not me but my twin brother..
3. Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, deutscher Kabarettist, † 12/2005)

Groet,
Big30

Hollandmale
9 januari 2007, 20:17
Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement :green_smi.

Big30
9 januari 2007, 21:02
Mocht iemand nog om een leuk onderschriift verlegen zitten!

Over de vrouw, trouw, liefde en vriendschap ... .

"De vrouw is gods tweede vergissing."

"De beste vriend zal waarschijnlijk de beste echtgenote krijgen, omdat een goed huwelijk op een talent voor vriendschap berust.

"De vrouw leert haten naar de mate waarin zij verleert te betoveren."

"Er is altijd enige waanzin in liefde. Maar er is ook altijd een reden voor waanzin."

"Het geluk van de man is: ik wil. Het geluk van de vrouw is: hij wil."

"Je hebt uiteindelijk je begeerte lief en niet het begeerde."

Als echtgenoten niet samenleefden zouden er meer goede huwelijken zijn."

"Niet het gebrek aan liefde, maar het gebrek aan vriendschap maakt ongelukkige huwelijken."

"Veronderstel nou eens dat de waarheid een vrouw was, wat dan?"

"Verscheidene mensen, meer in het bijzonder vrouwen, kennen de verveling niet, omdat ze nooit behoorlijk hebben leren werken."

"Zo sprak tot mij een vrouw: 'Zeker, ik brak het huwelijk, maar eerst brak het huwelijk mij!"

De kwisvraag van wie zijn bovenstaande uitspraken ;)?

Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll."

Met deze laatste kwoot natuurlijk een eitje ;)!

Zero
12 januari 2007, 18:04
polemos pantoon pater

Introductie: de studie van oorlog (polemologie of peace research)

De term ‘polemologie’ komt voort uit het Griekse ‘polemos’, dat ‘oorlog’ betekent (of meer algemeen ‘strijd’, ‘conflict’). ‘Polemologie’ is feitelijk beperkt tot de Nederlandse en de Franse taal. De Duits, Scandinavisch en Engelssprekende landen gaven de voorkeur aan de term peace research (Duits: Friedensforschung). Sommige van deze ‘vredesonderzoekers’ noemden zichzelf ‘irenologen’ (van het Griekse Eirènè, dat ‘vrede’ betekent). De term ‘kratologie’ (van het Griekse kratos) is voorgesteld voor de studie van macht en geweld in het algemeen, maar deze heeft nooit veel voorstanders gekregen. De Griekse filosoof Herakleitos of Heraclitus (c. 540-c. 475 v.C.) stelde dat polemos pantoon pater esti, wat betekent dat conflict de vader is van alle dingen. Volgens Plato’s (c. 427 - c. 347 v.C.) ‘Wetten’ (I, 626a) is “wat de meeste mensen vrede noemen, is slechts een naam, maar inderdaad bestaat er voor alle staten tegen alle van nature oorlogstoestand, zonder officiële oorlogsverklaring”, beter bekend in Hobbes’ Latijnse versie: Bellum omnium contra omnes. Het doel van polemologie of vredesonderzoek is het onderzoeken van de oorzaken van oorlog en de condities van vrede (of de oorzaken van vrede en de condities van oorlog). Andere onderzoekers geven de voorkeur aan de bredere formulering (in het Engels) de 3 C’s; causes, conduct, and consequences van oorlog.

Willi69
13 januari 2007, 10:42
Mijn top-3:

1. "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"
2. it was not me but my twin brother..
3. Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, deutscher Kabarettist, † 12/2005)
Thanks for voting me! :wink:

Gustomass
13 januari 2007, 23:40
Toen ik gisteren een van mijn lijfspreuken tegen een lieftallige dame vertelde kreeg ik een koekje van eigen deeg. Heb het maar lekker opgeeten...

"Vrouwen zijn onmisbare mispunten"

"Women, you can't live with them, you can't live without them."Carpe kun jij deze voor me verspaansen , of kun je dat niet meer over je hart verkijgen???

Was denkst Du dass wir Frauen von Euch halten.....

Even lekker opeten , slokje Diebels Alt erna en voort met de geit....

Gustomass.

Randy
14 januari 2007, 10:00
"Believe everything you hear. It may not be true, but your life will be much more interesting."

Speciaal bij wat de dames ons vertellen :D