PDA

Volledige versie bekijken : Diana, Poolse (Ex Panthera)

vince59
3 april 2015, 16:39
Diana is a distinguished girl with a certain charm, it contrasts a bit with the girls a little Romanian or Bulgarian vulgar, it has a small air Béatrice Dalle (when she was younger of course) with these small teeth of happiness that makes very nice !! I see him at the bar I think she has something in addition to the other girls, yet this is not the kind of girl to whom I usually see because it does not match my physical criteria. Indeed Diana is very thin and very little chest, an A cup to break everything, but that little something that she will push more towards her.
I'll wait all afternoon because Diana is courted here probably regulars who did not give up an inch, but I've finally been rewarded for my patience in the early evening !!
After a little while on the couch flirting like teenagers, I invited him to go to Zimmer.
It takes me a rather nice room, she told me that it was his favorite and there I got a GFE time as I had never experienced this kind of establishment, she kisses me passionately as if I was her boyfriend, not the loose lips of mine, she is very affectionate, makes me kisses everywhere, you just have to close your eyes and you're on another planet, I have been no problem getting an erection worthy of the best years !! And there nice blowjob, then the number of positions I wanted. It's very hard to explain but there was a real feeling between our sexual life.
What's really nice is that Diana does not put too much gel and is rather tight like girl, so there was no feeling of swimming in an aquarium and say, "if I had bug knew I come with two friends, there is room here! "" "!!
At no time does me refers to the time and despite all the sessions that she has had in the day she gave herself to bottom !!!
My advice to this girl very GFE, if you want a cuddly girl, sweet and charming, please go ahead !!!!

Tjeppah
14 mei 2015, 21:27
----> Heaven 7

Tjeppah
18 mei 2015, 17:49
Diana heeft me laten weten niet meer werkzaam in Heaven 7 te zijn. Ze wilt nu even relaxen en zal daarna de keuze maken in welke club ze gaat werken. Ik heb haar het "advies" gegeven om in Sixsens te gaan werken. :biggrin: Maar of ze mijn advies opvolgt is natuurlijk maar afwachten. :tongue:

BefBeer
18 mei 2015, 19:52
Geheel belangeloos geadvisserd?:smiley:

BefBeer

MiniME
18 mei 2015, 20:42
Veel te ver weg voor haar, met haar hoge service nivo kan ze trouwens ook beter in Babylon of Luder Lounge gaan werken. Heeft ze ook al eens naar gekeken, dus sluit dat niet uit.

Klatergoud
3 juni 2015, 19:05
Dat gezicht hoorde bij Diane, van HP. Lekker even zitten kletsen, alhoewel dat wat lastig ging. Haar engels/duits is niet super. Maar ze is lief en verstaat haar business.
Uiteindelijk Diane gevraagd een sleutel te halen en wederom een hele gezellige tijd gehad. Diane houdt van wat ruigere behandeling en heel soms is dat wel leuk voor mij. Daardoor ontstond er een wat broeierige sfeer en kwamen we via de traditionele handelingen tot een heerlijke apotheose. Nadien nog ff een lekkere massage gehad en weer een leuk praatje gemaakt. Dit is gewoon een toppertje en ik zal haar graag nog eens zien.

hanshans01
29 juni 2015, 21:08
Ik begreep dat Diana hier maar kort zou zitten en verdere mogelijkheden zou onderzoeken.
Werkt ze nu nog steeds in H7?

Tjeppah
29 juni 2015, 22:46
Ik begreep dat Diana hier maar kort zou zitten en verdere mogelijkheden zou onderzoeken.
Werkt ze nu nog steeds in H7?
Nee hans. Diana werkt momenteel niet. Ze heeft me laten weten naar een andere club te gaan en mijn advies daarvoor gevraagd :biggrin: Ze heeft nog geen keuze gemaakt in welke club ze zal gaan werken. Als ik meer weet dan zal ik dat hier posten

Nacer
19 juli 2015, 15:54
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/poland.gif

Vanessa (Poolse)
Leeftijd:25 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:AndersHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:80 euroTijdsduur:60 minuten
Service:Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, FT, Anaal, GFE, Massage, Vingeren, Körperbesamung
Extra info:War im Panthera als Diana

P11111
19 juli 2015, 18:25
Dan kan de moderator met weekenddienst Diana (ex-Haus Panthera en ex-Heaven7) samenvoegen met Vanessa (Great Palace), lijkt me. Succes daarmee!

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33334-Diana-(Poolse)-ex-HP

Of Vanessa de overstap naar Great Palace op advies van Tjeppah heeft gemaakt, is mij op dit moment nog niet bekend. Wél is mij uit meerdere eigen ervaringen bekend dat Diana in Haus Panthera een absolute servicekanon was.

De huidige leeftijd van Diana is overigens niet 25 jaar, maar 29 of 30.

P11111
14 augustus 2015, 11:32
In de drukte tussen alle voetbalwedstrijden en het volgen van de actuele ontwikkelingen omtrent de fluwelen revolutie door gisteren tijd vrijgemaakt voor mijn (tweede) bezoek aan Great Palace.

Tot mijn blijdschap ook de altijd vriendelijk overkomende Vanessa (eerder Diana in Haus Panthera) daar aangetroffen. Ik ken haar topservice van de periode in Ratingen. Ik kende dan ook geen enkele twijfel met wie ik mijn eerste kamer wilde doen. Gelukkig voor mij wees ze mijn verzoek niet af.;) Een fantastische ervaring wederom, deze servicekanon voelt onverminderd exact aan wat een gemiddelde man in een saunaclub heerlijk vindt. Ik ben van het type GFE en ook dat onderdeel heeft ze (voor mij) in haar pakket. Ik heb genoten.

Overigens vermoed ik dat de liefhebbers van PSE ook uitstekend bij haar af zijn. Heb het idee dat zij beide 'onderdelen' top beheerst en zelfs kan combineren in één sessie.

De lezer zal begrijpen dat ik nogal gecharmeerd ben van de diensten van Vanessa.:) Ze staat ook na gisteren onveranderd in mijn denkbeeldige top.

Bijzonder in positief opzicht was dat ze bij aanvang van het 'feestje' op de kamer mij ongevraagd het scherm van haar mobieltje liet zien met daarop de tijd (14:10 uur). Dat had ik in 12 jaar saunaclubbezoeken nog niet eerder met een dame van plezier meegemaakt in een club zonder klok op de Zimmer. Ze heeft dus geen enkele intentie om met de tijd te sjoemelen. Dat siert in mijn beleving haar karakter en klantgerichtheid.

Voor eventuele liefhebbers: Vanessa vertelde mij dat ze in haar dagen/weken van aanwezigheid in de club vaak al vanaf ongeveer 12:30 uur tot in de (late) avonduren present is. Ze blijft volgens eigen zeggen bij voorkeur niet tot sluitingstijd diep in de nacht.

Of Vanessa een langblijver in Castrop-Rauxel wordt zal nog moeten blijken. Aangezien Great Palace mij op basis van slechts twee bezoeken en de verkregen informatie van dames en andere gasten meer een drukkerbezochte club in met name de avond- en nachturen op vrijdag en zaterdag lijkt, sluit ik niet uit dat deze leuke Poolse als 'overdagdame' op een gegeven moment een andere saunaclub gaat uitproberen. Maar goed, dat is puur mijn gevoel en zijn niet direct haar eigen woorden.

Manureva
28 januari 2016, 17:28
--> Parksauna Residenz

Smouse
28 januari 2016, 17:38
Kan een prima lichaams massage geven

Smouse

nieuwkomertje
20 februari 2016, 22:54
Dus...... Waar zit ze nu....???

Sparky
21 februari 2016, 06:51
Dus...... Waar zit ze nu....???

Vorige week zondag was ze gewoon aanwezig in PSR, zal vandaag kijken of ze er weer is.

Ricardo Banana
21 februari 2016, 09:33
In PSR heet ze trouwens gewoon weer Diana, zei ze vorige week zaterdag tegen mij.

nieuwkomertje
21 februari 2016, 15:41
Dank u......

Potverdorie, die club zit op 215 km van mijn woonplaats.......

Heb ik weer....��

Sparky
21 februari 2016, 17:55
Ze is vandaag weer aanwezig.

Voor haar kun je best een flink stuk rijden :lostit:

Befke
29 mei 2016, 17:58
Naar verluidt is ex-Panthera Poolse Diana nu werkzaam in PSR!

DIANA
Herkunft: Polen
Größe : 1,65
Haare: lange dunkel Haare
KF: 34
BH: kleine & süsse 70 A
Sprachen: ein bisschen Deutsch, bevorzugt aber Englisch (sehr gut)
Vorleben: Ex-Panthera Girl, seit einiger Zeit jetzt PSR
Besonderheit: Schmollmund

Big30
29 mei 2016, 18:04
Ik neem aan deze dame:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42316-Vanessa-(Poolse)-ex-Diana-HP-H7&p=469290&highlight=Diana#post469290

satanic surfer
29 mei 2016, 18:06
yup, al een maandje of 4 actief in PSR...link B30 klopt...

Befke
30 mei 2016, 13:00
Die zocht ik, inderdaad....
Merci!

satanic surfer
28 juni 2016, 22:54
==> opnieuw in Great Palace actief...

hanshans01
16 oktober 2016, 17:52
is ze nog steeds in Great Palace?

bettman
17 oktober 2016, 09:20
Am 3. Oktober habe ich
Diana in der Villa Vertigo gesehen.
Sie nannte sich dort Tara!
Einige Tage später wurde sie wieder in der PSR gesehen (Info eines Bekannten).

Sparky
17 oktober 2016, 11:14
Zondag 16-10 was ze in PSR

Lesyeux
14 november 2016, 16:47
Zondag 13 november was ze in PSR, uit mijn verslag van mijn bezoek die dag:
"Al vroeg werd mijn aandacht getrokken door Poolse Diana, opvallend door een mooi verfijnd gezicht, met “Angelina-Joli-achtige-lippen” en een “girl next door” lijf er onder. Ik ben zelf op haar afgestapt om een praatje te maken. Ook nog eens gesprek met inhoud, Engels als voertaal... maakte de keus niet moeilijk. Ik heb in twee etappes, onderbroken door een prima á la carte maaltijd, genoten van een paar uur heerlijk GFE vrijen met haar!"
Ze gaf aan vooral in de weekends hier te werken. Haar plan is om halverwege december met Kerstreces te gaan om dan in januari weer te verschijnen.

Bezitos
1 april 2017, 01:30
Van 24 op 25 maart een fantastische sessie met Diana (zie ook verdere recensie van die dag onder algemeen). Ik ken haar al sinds 2012 uit Panthera. Dit was volgens haar zeggen de laatste dag als DVP. Het gaat je goed geweldige schat. :freu:

nieuwkomertje
24 maart 2023, 23:37
.... Die Diana toch..........

Mooie herinneringen............

Is ze nou toch echt gestopt........

Heeft ze dat volgehouden.....

Wee weet een beetje meer..?

schoolmeester
25 maart 2023, 07:00
Sinds 1 april 2017 geen recensie meer.
Ik zou zeggen: trek je conclusie......