PDA

Volledige versie bekijken : Je penis zegt wat voor man je bent!

099
9 januari 2007, 20:41
De vorm van de penis zegt iets over de man, aldus ‘het Penisboek’. Zo lees je zijn penis:
een lange en dikke heet ‘de knuppel’ en wijst op een beest in bed.
‘De speer’ (lang en slank) opereert in het liefdesspel verfijnd, maar is ook een enorme flirt.
Warm en attent toont zich ‘de molensteen’, die kort maar uitzonderlijk dik is. Een geboren vader!
‘De pijl’, ietwat kleiner en dunner dan doorsnee, verandert regelmatig van vrouw.

:smile2: De pijl klopt wel, voor Bonkie en mezelf :green_smi we veranderen op de kamer dan ook van vrouw ;)!

Willem2
9 januari 2007, 22:36
Slurfje :D ;)

Hollandmale
10 januari 2007, 07:40
De vorm van de penis zegt iets over de man, aldus ‘het Penisboek’. Met de broek naar beneden :moon: tussenbeens kijkend, is HM dus 'n grote lul :thefinger

Azrael
10 januari 2007, 23:46
Ik praat er niet graag over, maar hij is niet bepaald klein en ook niet dun. Dames willen er nog wel eens over klagen. Aan de ene kant voel je je dan ook gevleid, maar aan de andere kant is het ook wel eens vervelend.

Gustomass
11 januari 2007, 00:14
afgelopen zaterdag in Xanten nog veel wijzer geworden. Tja ook al ben je ruim 2 keer zo oud als de lengte van je penis, nooit te oud, of is het nu nooit te lang om te leren.

Lig je lekker te sexen met een Poolse genietster, een beeldschoon mooi en lekker lichaam, met hele lange haren, moet ze toch even iets kwijt.
Warum denn haben alle Hollander so lange penissen?? vroeg ze me.
Het antwoord moest Gustomass even schuldig blijven, maar op dat moment wist ie wel dat ie door deze Poolse ingeschaald was in die bewuste categorie. Tja het vleit je wel een beetje, maar uiteindelijk gaat het daar niet om. Deze dame had een heerlijk nat kutje wat zich heerlijk liet lekken, dus wat wil je nog meer.

groetjes Gustomass.

Ik praat er niet graag over, maar hij is niet bepaald klein en ook niet dun. Dames willen er nog wel eens over klagen. Aan de ene kant voel je je dan ook gevleid, maar aan de andere kant is het ook wel eens vervelend.

099
11 januari 2007, 17:19
Met de broek naar beneden :moon: tussenbeens kijkend, is HM dus 'n grote lul :thefinger

Nou, het klopt wel, Hm heeft een knuppeltje :teuflisch
Zelf gezien in schieferhof :baby2:

little diablo
13 januari 2007, 15:51
Ik doe alles met me tong:D dus eigenlijk heb ik hem niet nodig:rolleyes: maar vooruit als ze er echt om vragen dan...................:freu:

Saluti L Diablo

Flipper
13 januari 2007, 16:51
Warum denn haben alle Hollander so lange penissen?? vroeg ze me.
Het antwoord moest Gustomass even schuldig blijven, maar op dat moment wist ie wel dat ie door deze Poolse ingeschaald was in die bewuste categorie.

Voel je niet te snel gevleid. Poolse mannen staan erom bekend de jappanners van europa te zijn. Grote ego`s kleine pikkies.

Poolse meiden zijn gewoon niet veel gewend.

:D

Al moet ik zeggen dat ik een dergelijke uitspraak wel vaker gehoord heb. Ook van o.a. Duitse dames.

Ace2
13 januari 2007, 18:06
Voel je niet te snel gevleid. Poolse mannen staan erom bekend de jappanners van europa te zijn. Grote ego`s kleine pikkies.

Al moet ik zeggen dat ik een dergelijke uitspraak wel vaker gehoord heb. Ook van o.a. Duitse dames.

Zou het niet zo zijn dat mannen (= klanten) dit graag willen horen. Misschien dat Duitse mannen wel horen dat Duitse manen zo groot geschapen zijn. Het zou zo maar kunnen. ;)

Jansen
14 januari 2007, 11:14

Je praat er dus wel over :green_smi

Jansen
14 januari 2007, 11:16
Ik doe alles met me tong:D dus eigenlijk heb ik hem niet nodig:rolleyes: maar vooruit als ze er echt om vragen dan...................:freu:

Saluti L Diablo

Kom jij dan zelf ook klaar met je tong:teuflisch

Jansen
14 januari 2007, 11:18

Heb ik dan geluk dat ik op Poolse dames val ,en zij mij erg graag mogen.
Heeft dus achteraf alleen door mijn pik te maken.:cool:

Ik heb een normale maar hij hangt aan een vreemde.

Azrael
14 januari 2007, 14:02
Je praat er dus wel over :green_smi

Alleen omdat er hier in deze enquete specifiek over gesproken wordt. Anders niet. ;)

little diablo
15 januari 2007, 08:50
Kom jij dan zelf ook klaar met je tong:teuflisch
Ja want hij is elke keer kletsnat:teufel:

Saluti L Diablo

Babbel
25 januari 2007, 22:04
Ik ben een hele man maar een klein eekhoorntje ;)

De Cock
28 januari 2007, 03:17
Ik ben een man dus heb er een :bowlol: .

Groeten,

De Cock.

099
8 februari 2007, 13:02
Ik ben een man dus heb er een :bowlol: .

Groeten,

De Cock.

Je bent er één ? :green_smi

lellebel
6 maart 2007, 08:14
Tja,de maat van de penis,het blijft voor mannen toch altijd wel een gevoelig iets...;)
Het enige wat ik erover kan zeggen als vrouw is,dat alle vrouwen die beweren dat de maat er niet doet liegen:D laten we eerlijk wezen,jullie hebben toch liever een lekker strak kutje? Nou zo werkt dat bij ons ook,een beetje leuke maat is wel fijn,maar net zo belangrijk is hoe je ermee omgaat,misschien nog wel belangrijker.Voor mij persoonlijk telt het hele totaal plaatje,een penis moet lekker fris uitzien,mooi staan en lekker geschoren,daar kan ik al enorm opgewonden van raken,en als de maat dan ook nog gemiddeld is,dan kan mijn dag niet meer stuk:D .Mannen zoeken ook vaak een bevestiging over hun penis,ik krijg die vraag namelijk heel vaak,wat ik van iemands penis vind en of ik hem groot genoeg vind enz. het is dus algemeen bekend bij de dames dat mannen zich enorm gevleid voelen als je iets zegt over de maat van hun penis,tja,denk daar maar eens dieper over na dan......;) :green_smi

Groetjes Lellebel

De Cock
6 maart 2007, 14:44
Tja,de maat van de penis,het blijft voor mannen toch altijd wel een gevoelig iets...;)
Het enige wat ik erover kan zeggen als vrouw is,dat alle vrouwen die beweren dat de maat er niet doet liegen:D laten we eerlijk wezen,jullie hebben toch liever een lekker strak kutje? Nou zo werkt dat bij ons ook,een beetje leuke maat is wel fijn,maar net zo belangrijk is hoe je ermee omgaat,misschien nog wel belangrijker.Voor mij persoonlijk telt het hele totaal plaatje,een penis moet lekker fris uitzien,mooi staan en lekker geschoren,daar kan ik al enorm opgewonden van raken,en als de maat dan ook nog gemiddeld is,dan kan mijn dag niet meer stuk:D .Mannen zoeken ook vaak een bevestiging over hun penis,ik krijg die vraag namelijk heel vaak,wat ik van iemands penis vind en of ik hem groot genoeg vind enz. het is dus algemeen bekend bij de dames dat mannen zich enorm gevleid voelen als je iets zegt over de maat van hun penis,tja,denk daar maar eens dieper over na dan......;) :green_smi

Groetjes Lellebel

Over dat bevestiging mbt De Cock :bowlol: : Vertellen jullie dan de waarheid ik weet dat ik GOED zit :teuflisch Ook ik heb het De Cock boek van Goedele in mijn (ons) bezit en weet dus meer :baeh: .

Geschoren staat bij mij op een, jakkes al die haren (dito voor dames).

Ben benieuwd :wink: .

Groeten,

De Boldy Cock.

little diablo
6 maart 2007, 18:32
Ach ja het groeit bij mij allemaal vanzelf,hoe liever ze er naar lacht hoe mooier de maat:D

Saluti L Diablo

Gustomass
6 maart 2007, 19:16
Ach ja het groeit bij mij allemaal vanzelf,hoe liever ze er naar lacht hoe mooier de maat:D

Saluti L Diablo

Tong of penis, hoe belangrijk mag de lengte danwel de omvang zijn.

Heb meer het gevoel dat hoe jij en de dames ermee omgaan
zeker zo veel plezierbepalend zijn.....:freu: :freu:

Gustomass zal toch eens nameten hoe lang groot in werkelijkheid is.....;) ;) ;)

little diablo
6 maart 2007, 19:29
Tong of penis, hoe belangrijk mag de lengte danwel de omvang zijn.

Heb meer het gevoel dat hoe jij en de dames ermee omgaan
zeker zo veel plezierbepalend zijn.....:freu: :freu:

Gustomass zal toch eens nameten hoe lang groot in werkelijkheid is.....;) ;) ;)
Precies veel heeft te maken met de stuur mans kunsten:p

Saluti L Diablo

lellebel
6 maart 2007, 20:16
Precies veel heeft te maken met de stuur mans kunsten:p

Saluti L Diablo

Als je dat maar weet!!!! :teuflisch (maar dat weet jij wel,toch...:green_smi )

little diablo
6 maart 2007, 22:37
Als je dat maar weet!!!! :teuflisch (maar dat weet jij wel,toch...:green_smi )
Ik moet eerst altijd effe zoeken maar als ik de goede richting heb:teuflisch

Saluti L Diablo

lellebel
6 maart 2007, 22:41
Ik moet eerst altijd effe zoeken maar als ik de goede richting heb:teuflisch

Saluti L Diablo

maar dat zoeken naar de goede richting,kan juist als zeer prettig ervaren worden.:teuflisch

bootyfan
25 maart 2009, 22:33
Size DOES matter... hoor je toch wel eens !
En zo blijkt, maar vooral uit onze diverse topics over het 'peni'bele onderwerp.
Ikzelf heb nooit te klagen gehad over lengte, dikte, vorm, noch prestatie van little Bootyfan.
Hij heeft verdorie al menige keren in be'nauw'de situaties gezeten en steeds naar behoren gefunctioneerd.
:smile2:

Bij YY kreeg ik al meer dan eens te horen, dat ik behoorlijk beslagen was. Bij enkele DVP's merkte ik soms zelf bij bepaalde posities (zoals cowgirl), dat ik het wat rustig aan moest doen, wegens ietsje tè lang... :teuflisch

Spikey73
26 februari 2016, 09:09
14274

Spikey73
26 februari 2016, 09:11
Middel maat en dik, dus ik ben een beest in bed en troetelbeertje lol of wa:))

langlekker
26 februari 2016, 09:24
Ik ben een beest in bed en flirt heel graag met de dames en verander daardoor dus ook regelmatig van vrouw.
Als klap op de vuurpijl ben ik ook nog vader, is mijn penis daardoor een soort van Jekyll and Hyde:confused:
dus die van mij is een lange korte en een beetje een dunne dikke:cool::biggrin:
maar gelukkig kunnen de dames er heerlijk op wiebelen;)

Skytec22
30 april 2017, 01:22
Het maakt niet uit, die wilt uiteindelijk alleen maar een ding