Volledige versie bekijken : Carina (Roemeense) ex-H7/Golden Gate
Breezahlover
18 juni 2015, 10:09
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Carina (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:40 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Vingeren
Extra info:
Breezahlover
18 juni 2015, 10:13
Leuke meid, vriendelijke uitstraling, lieve glimlach.
Ze is een vriendin van Lia en is samen met haar met de bus uit Roemenistan gekomen. Naar eigen zeggen zit ze een weekje in het vak, maar weet de sessie op een prettige manier te laten verlopen. Houdt erg van zoenen en rustige sex. Echt een GFEetje!
Aanrader voor de beren die niet erg van het rambamsexgebeuren houden.
rmjhexe
18 juni 2015, 12:20
Was met haar op de kamer de eerste dag dat ze in h7 was , hele prettige dame en idd vers in het vak
felrops
2 juni 2016, 18:48
Carina (Roemeense)
Leeftijd:26 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:1 uur minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:
felrops
2 juni 2016, 19:03
Na m'n sessie met Denisa vond ik niet onmiddellijk m'n gading bij Planet Happy Garden. Ik genoot dus maar wat van de zon. Het onweer zou maar laten losbarsten.
Plots kwam een mooie meid naast me zitten. Ze stelde zich beleefd voor. Haar nationaliteit hoefde ze me niet te vertellen; Roemeens.
Het werd een lang en rustig gesprek. Carina vertelde open over haar leven. Pas na een half uur begon ze rustig andere presales in de strijd te gooien. Toen wist ik al lang dat ik met Carina naar de kamer wou. Een totaal andere aanpak dan die meid die me aansprak met "Schatz, yoy want to fu..". De presales van Carina beloofden alvast veel goeds.
Over het kamerbezoek ga ik uit respect voor Carina geen details geven. Maar het was warm en intens. Ongetwijfeld was er een klik tussen ons beiden, maar Carina had helemaal de goede instelling. Ze wou die onbekende gozer voor z'n euros een fijne tijd geven. Het was een uur volop genieten.
M'n beste sessie in het commerciële circuit van dit jaar. Was ik 20-jaar jonger, ik zou zo op Carina verliefd kunnen worden. Nu kon ik haar vader zijn, en ben wat te rationeel.
Carina hoopte niet te lang in het circuit te blijven hangen en iets anders te gaan doen in haar leven. Ik hoop dus voor haar dat ze snel die stap kan zetten, en het misschien bij een éénmalige onvergetelijke ontmoeting zal blijven.
Ze draagt haar haar meestal in een paardenstaart. Zeer aardig en neemt veel tijd voor pre en ook after-sales. Nog niet zo lang actief in Happy en heeft al vele vereerders, niet zo vreemd.
Aurélio
31 juli 2016, 10:14
Oana werkt nu in de PHG met Carina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45296-Carina-(Roemeense)) als voornaam.
Oana werkt nu in de PHG met Carina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45296-Carina-(Roemeense)) als voornaam.
Gelet op het paspoortje zal het wel dezelfde dame betreffen, draagt haar haar vaak in een paardenstaart en is meen ik sinds mei in PHG actief. Highly recommended ook al getuige haar vele stamgasten die ze heeft.
Het ultieme GFE en GND type.
Carina was gisteren aanwezig in Happy.
felrops
8 september 2016, 21:12
Is Carina deze periode aanwezig ?
Big30
8 september 2016, 21:24
Twee weken geleden nog wel. Voor zekerheid beter even bellen, wel vragen naar de Roemeense Carina van 26 jaar. Er loopt/liep ook een jongere Carina in Happy van begin 20.
felrops
10 november 2016, 18:51
Terug aanwezig na drie maanden afwezigheid. Opgelet:ze draagt haar haar los, en vermomd zich nu soms met een bril. Maar nog steeds even mooi en lief
Wat een supermeid blijft dit. Eerst een lekkere babbel op de bank en dan een hemelse extra lange sessie in de kamer. Meisje dat zich volledig geeft met bijzondere aandacht voor de klant. Anders gezegd. Straks verkiezen wij Miss ijsbeer 2016. Carina staat bij mij op de 1ste plaats, en een bonzen en zilveren medaille zal niet worden uitgereikt. Wel een 4de plaats. Tussen Carina en andere goede meiden moet er nog voldoende afstand zijn. PSV of Anderlecht zijn best leuke voetbalploegen, maar ze spelen toch een andere sport dan Barcelona.
Ik kijk uit naar een volgende ontmoeting met Carina.
De Shyman
13 mei 2017, 06:08
Ik kan al het bovenstaande alleen maar staven. Super GFE meisje en een kletskous ereklasse. Een andere dame stond me te vervelen met in de eerste zin: Schatzi I want to a room with you because I like you very much. Carina hoorde mijn reactie: I like me very much too en schoot in de lach. Die lach is niet meer weg gegaan de rest van de dag, avond en nacht. We waren ook nog ergens een uurtje op de kamer (van uitstekend GFE niveau) en daarna en voor hing ze vaak even aan me kreeg ik een kusje en een babbeltje. Het paln was ze ergens na twaalven nog een keer mee te nemen maar daar stak mijn gimmick een stokje voor (zie nieuwe draadje Pamela)
Volgende PHGkeer staat ze bovenaan mijn to do lijstje.
Poppalarge
27 mei 2017, 22:18
Heb afgelopen vrijdag ook een uur doorgebracht met deze jongedame op de kamer en dat is me zeer zeker niet tegengevallen. Het is een hele lieve, spraakzame, doch geduldige meid die toch een stiekeme verrassing bleek te zijn in het dames aanbod van PHG. Ze is een van de weinige Roemeense dames die ik iemand zou aanbevelen die op zoek is naar een gfe.
JonnyFontane
30 juni 2017, 17:51
Karina (Roemeense)
Leeftijd:27 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren
Extra info:Terughoudend, maar als de klik er is komt ze goed los. Vindt het vervelend om te zeggen dat ze Roemeense is. Vaak wordt ze dan als afwerksterje gezien. Topper voor mij. Herhalingsgevaar zeer, zeer groot.
Poppalarge
1 juli 2017, 04:09
Dezelfde dame? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45296-Carina-(Roemeense)-ex-H7)
JonnyFontane
13 augustus 2017, 10:13
Gisteren gekamerd met deze topper...
Had haar al een paar keer gespot in de bar en een kort praatje gemaakt.
Ik stond op het punt om met Rilana naar de kamer te gaan toen ze verscheen in de bar.
Haar meteen besproken voor een kamertje....
Toen ik een kwartier voor de afgesproken tijd door de bar liep zat ze al op me te wachten.
Na nog even wat gepraat te hebben vertrokken naar de kamer waar het al gauw uitdraaide op een heerlijke gfe, waarbij zij zelfs onder het neuken meerdere keren klaar kwam.
Wat een topper(voor mij dan)...
mentholbear
24 januari 2018, 10:36
Ook een hele goeie gfe met haar gehad. Ze Had aangegeven begin februari er tussenuit te gaan. Dus geniet ervan, zo lang het kan.
Poppalarge
3 februari 2018, 22:05
@mentholbear
Tussenuit als in permanent (voor zover iets in dit wereldje permanent is) of gewoon een paar weken / maanden?
Sent from my Atari 4160 STFM[emoji769] using Tapatalk
mentholbear
4 februari 2018, 12:47
@mentholbear
Tussenuit als in permanent (voor zover iets in dit wereldje permanent is) of gewoon een paar weken / maanden?
Sent from my Atari 4160 STFM[emoji769] using Tapatalk
Vakantie. Weet alleen niet meer voor hoe lang. Zal meestal rond een maandje zijn. Ze besloot de feestdagen te werken, omdat veel collega's weg zijn. Ze verwacht dat rond februari velen weer terugkomen. Vandaar dat ze besloot ergens in februari pas met vakantie te gaan.
mentholbear
4 februari 2018, 22:49
Gelukkig maar heh. Je kunt weer opgelucht adem halen ;)
Het is ook echt een leuke en lieve gfe meid. Ik denk dat Firehawk d'r ook wel leuk zou vinden. Hoewel ik denk dat ze misschien iets te poeslief Is en hij wel van een beetje van vrolijk gestoord houdt, zoals Gabriella en Angelina in VV.
Poppalarge
5 februari 2018, 20:41
Deze jongen slaapt weer een stuk rustiger hahaha... Thanks Menthol!
Zal ik haar het komende jaar nog meermaals zien in PHG...
mentholbear
5 februari 2018, 23:54
Deze jongen slaapt weer een stuk rustiger hahaha... Thanks Menthol!
Zal ik haar het komende jaar nog meermaals zien in PHG...
Ik hoop het. Ze heeft soms ook helaas minder drukke dagen. Zij 'moet' het volgens mij vooral hebben van de gasten die voor het kameren komen en niet van de private party people. Dus zo lang het niet te veel een Nightclub wordt Denk ik dat ze blijft.
Bluebear
6 februari 2018, 17:11
Ik hoop het. Ze heeft soms ook helaas minder drukke dagen. Zij 'moet' het volgens mij vooral hebben van de gasten die voor het kameren komen en niet van de private party people. Dus zo lang het niet te veel een Nightclub wordt Denk ik dat ze blijft.
Ze moet het van pannenkoekers hebben. En ik kan het weten. Met stroop, poedersuiker en krentjes op de koop toe. Als ik er ben, vergeet het maar die dag. Ik ben dan begeistert door haar en ik kan alleen nog maar trouw mijn centjes overhandigen. Volgens mij is het een hypnosemevrouw. Mrs.Motormouth, is haar koosnaampje van mij. :rolleyes: :biggrin:
mentholbear
6 februari 2018, 21:40
Ze moet het van pannenkoekers hebben. En ik kan het weten. Met stroop, poedersuiker en krentjes op de koop toe. Als ik er ben, vergeet het maar die dag. Ik ben dan begeistert door haar en ik kan alleen nog maar trouw mijn centjes overhandigen. Volgens mij is het een hypnosemevrouw. Mrs.Motormouth, is haar koosnaampje van mij. :rolleyes: :biggrin:
Ja, maar zij Is ook ideaal om pannenkoeken gaar te krijgen. Gezellig, spontaan, lief, en in deze hobby kun je op verschillende manieren motormouth interpreteren, maar ze kan prima kletsen (de rest trouwens ook :rolleyes:). Op een gegeven ogenblik was de andere dame in slaap gevallen en lagen wij nog een poosje door te fluisteren en flirten :kuss:
Bluebear
4 april 2018, 11:24
Ik heb begrepen dat deze dame na een lange vakantie weer aan in werk is in de Happy garden. Een echt lieverdje. :cool:
mentholbear
4 april 2018, 19:00
Ik heb begrepen dat deze dame na een lange vakantie weer aan in werk is in de Happy garden. Een echt lieverdje. :cool:
Thx, idd echt een lieverdje. Geweldig om pannenkoekjes mee te draaien. En ze pakt wel slim de momenten dat de rest op vakantie gaat...
Mr.TMF
9 juni 2018, 06:40
Twee supersessies gehad met deze lieve meid, inmiddels heeft ze siliconen borsten.
Poppalarge
16 juni 2018, 01:33
....inmiddels heeft ze siliconen borsten.
Gelukkig heeft ze een niet al te grote maat gekozen, is er zelf content mee en dat is het belangrijkste.
mentholbear
17 juli 2018, 01:24
is er zelf content mee en dat is het belangrijkste.
Precies, ik moest m'n oogjes eerst dicht houden zei ze :rolleyes: en daarna toonde ze content de content in haar buste houder :tietjes:
mentholbear
25 augustus 2018, 00:00
De 4e woensdag van juli een geweldige kamergang gehad met deze dame. Ik ervaar nog steeds als een gfe knuffelaarster. Lief, schattig en prettig in omgang. Zowel binnen als buiten de kamer.
mentholbear
9 september 2018, 16:48
Carina is vanaf vandaag met vakantie. Hoop dr gauw lekker uitgerust, fris en fruitig terug te zien :liebe2:
Smouse
24 november 2018, 23:16
Was gister weer in Happy te vinden met een nieuwe look :love:
See ya Smouse
mentholbear
6 december 2018, 21:52
Een vos verliest wel z'n haren, maar niet z'n streken. En tenenkrommende streken waren het.
In de positieve zin wel te verstaan, want ze heeft niks van haar GFE verloren na haar vakantie en d'r nieuwe schoolmeisje/studente/secretaresse look :luvlove:
Ik was gisteravond dusdanig gevoelig dat ik net Dokter Bibber leek. Oh, zo een heerlijke meid...
mentholbear
4 januari 2019, 22:59
To whom it may concern, ze gaat eind van de maand met vakantie en komt pas eind februari terug.
Dus geniet er van, zo lang het kan...
Big30
26 januari 2019, 23:43
To whom it may concern, ze gaat eind van de maand met vakantie en komt pas eind februari terug.
Ze heeft haar vakantie even onderbroken voor haar fans, dan wel ze heeft variabele vakantie planningen, want zaterdag 26-1 was ze in Happy ;).
mentholbear
26 januari 2019, 23:49
Ze heeft haar vakantie even onderbroken voor haar fans, dan wel ze heeft variabele vakantie planningen, want zaterdag 26-1 was ze in Happy ;).
Zo ongeveer, dit was als het goed is namelijk haar laatste week. Ze verwacht wel eerder terug te komen, namelijk medio februari ipv eind.
Big30
27 januari 2019, 00:46
Voor de duidelijkheid, ze was dus gisteravond aanwezig en zal binnenkort op vakantie gaan en medio februari weer in Happy aanwezig zijn.
Smouse
23 februari 2019, 22:19
Voor de duidelijkheid, ze was dus gisteravond aanwezig en zal binnenkort op vakantie gaan en medio februari weer in Happy aanwezig zijn.
Gister avond aanwezig :)
Maar lastig te krijgen omdat ze continue bezet is.
See ya Smouse
mentholbear
24 februari 2019, 01:29
3e woensdag van de maand weer een geweldige kamer met deze lieve meid gehad. Echt type voor GFE.
mentholbear
9 april 2019, 21:00
Voor de liefhebbers, dame is even met vakantie. Nog een weekje en ze komt weer terug.
Poppalarge
3 juni 2019, 11:34
Van deze dame vernomen dat ze een dezer dagen voor een tijdje, minimaal 2 maanden, haar thuisland gaat bezoeken en van haar begrepen dat het eind Juli / begin Augustus wordt dat ze weer op de Butzenstraße te vinden is.
Sent from my Atari 4160 STFM[emoji769]
mentholbear
9 juni 2019, 17:52
Van deze dame vernomen dat ze een dezer dagen voor een tijdje, minimaal 2 maanden, haar thuisland gaat bezoeken en van haar begrepen dat het eind Juli / begin Augustus wordt dat ze weer op de Butzenstraße te vinden is.
Ai balen, hoopte haar volgende week dinsdag of woensdag te kunnen treffen :heul:
Poppalarge
9 juni 2019, 18:09
Ai balen, hoopte haar volgende week dinsdag of woensdag te kunnen treffen :heul:Komende donderdag pakt ze het vliegtuig naar huis, dus doe er je voordeel mee...
mentholbear
10 juni 2019, 03:42
Komende donderdag pakt ze het vliegtuig naar huis, dus doe er je voordeel mee...
Ik ook :wand:
Bedoelde eerder met volgende week, week 25. Dus we vliegen misschien langs elkaar heen.
mentholbear
29 november 2019, 14:32
En deze lieve meid is alweer ruim een weekje in de olijke tuin aanwezig. Ik tel de dagen al af naar onze volgende ontmoeting :liebe2:
mentholbear
13 december 2019, 20:42
Eergisteren weer een leuk weerzien met dit lieverdje. Een geweldige sessie met haar gehad.
beer67
1 januari 2020, 08:30
ik heb haar ook gehad en alles wat er geschreven word over haar is waar wat een mooie lieve meid is dat toch gewoon om te zoenen dat heb ik dan ook maar gedaan de hele tijd dat ik met haar was het was pure liefde tenminste dat leek er veel op
schoolmeester
1 januari 2020, 11:50
Je bent beter in zoenen dan recensies schrijven...…
Groet, schoolmeester.
schoolmeester
2 januari 2020, 06:06
John spoort niet helemaal.
Groet, schoolmeester.
Big30
2 januari 2020, 06:44
Topic opgeschoond.
Poppalarge
21 januari 2020, 14:04
Is er even tussenuit de komende weken en zal volgens eigen zeggen medio Februari / begin Maart terug zijn...
Sent from my Atari 4160STFM[emoji769] using Tapatalk
mentholbear
1 maart 2020, 23:48
Volgens mij bloeit dit lieve muurbloempje weer in de olijke tuin :blume:
middagbeer
5 juni 2020, 09:25
Word weer tijd om het berenvel weer aan te trekken maar hellaas .hoop toch voor dat we winterpels krijgen snik snik
Weet iemand als de tuin opengaat of carinna er dan ook weer is, ze is toch zoon lieve meid. Alleen erg druk als ze er is..
Wie o wie wèet iets?
Gr middagbeer..
mentholbear
17 juni 2020, 16:22
Met haar goedkeuring kan ik zeggen dat ze de intentie heeft om naar de olijke tuin terug te keren wanneer deze weer open mag. Ze weet alleen nog niet of ze kort na de opening al zal gaan of nog even de kat uit de boom kijkt.
Jozef27
27 juni 2020, 19:13
is er al iets bekend in Duitsland over de clubs.... begin nu carina wel te missen eigenlijk..
Wentelt Eefje
27 juni 2020, 19:16
Ja, er is bekend dat er voorlopig nog niets bekend is.
middagbeer
28 juni 2020, 18:50
Hallo .ja het duurt lang. Maar heeft nog iemand wat gehoord van carinna ? Begreep van menthol beer dat ze terug komt. Zou fijn zijn .vind ze een van de beste en lekker relaxt..alleen hoop ik niet dat ze het zo druk heeft haha zoals de laaste keren ..
Maar denk dat ze veel vaste klante heeft.
Heb gehoord dat pas 1 sept weer het berevel aan kunnen doen.
mentholbear
28 juni 2020, 22:15
Zo lang Happy gesloten is, doet Carina nog niks. Dus het is afwachten tot de clubs in Duitsland weer open mogen.
Leuke meiden hebben veelal wel vaste klanten, omdat het de moeite waard is om op herhaling te gaan. Ik hoop dat ze het wel druk krijgt. Ik blijf daar meestal tot in de avond en meestal hebben de dames wel een gaatje voor me. En anders zijn er genoeg andere leuke meiden in de Tuin.
Betreft clubben, ik weet niet of je SC Sixsens in Nederland kent? Die gaat 1 juli alweer open.
middagbeer
13 augustus 2020, 06:05
Goede morgen .mede beren
In lemiers paar dames gespot van hg ...weet iemand of ook carinna ergens al zit ??? Mede beren word toch tijd dat het op meer plaatsen open gaat .ivm drukte .maar ieder geniet er van
mentholbear
14 augustus 2020, 08:32
Goede morgen .mede beren
In lemiers paar dames gespot van hg ...weet iemand of ook carinna ergens al zit ??? Mede beren word toch tijd dat het op meer plaatsen open gaat .ivm drukte .maar ieder geniet er van
Nop, dan was ik zeker met haar op de kamer beland :rolleyes:
Dat laatste hoop ik ook van harte...
middagbeer
14 augustus 2020, 18:22
Hallo mentholbeer
Jij bent ook fan van haar ..maar wat vraagt ze voor een hele nacht?
Of deed ze dat niet?? Meschien hoord hier de vraag niet..maar jij had toch nog kontakt met haar? Wil ze wel terugkomen??
Poppalarge
15 augustus 2020, 01:25
maar wat vraagt ze voor een hele nacht?
Hou er ook rekening mee dat je de club nog apart moet betalen voor de overnachting, dus dat bedrag komt bovenop het bedrag dat je met de dame afgesproken hebt voor de “overnachting”. Misschien kun je onderhandelen over het uurtarief, maar tijd is nog steeds geld, maakt niet uit hoe je die tijd vult...
Hou er trouwens ook rekening mee dat niet alle dames hun spullen bij zich hebben voor een overnachting en dus op en neer naar hun appartement moeten gaan om het een en ander op te pikken. Dus vantevoren een overnachting inplannen met een dame zal minder teleurstelling opleveren dan op een voor haar lucratieve dag zelf waarop ze dan liever eerder naar huis gaat na alle inspanning. De dagen zijn immers al lang genoeg voor de werkende dames...
Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]
mentholbear
15 augustus 2020, 09:38
Ik heb niet continue contact met de dames. Maar wat ik had begrepen een poos geleden was dat ze graag naar happy terug wou. Ik neem aan dat dit niet is veranderd.
Of ze wilt overnachten kun je het best met haar zelf bespreken.
Verder goeie info van poppalarge. Betreft of een dame d'r spullen bij zich heeft, volgens geruchten zorgen ze voor slaapverblijf voor de dames naast de club. Voorheen moesten ze inderdaad op en neer pendelen naar hun appartement.
Dames die een eigen appartement hebben zullen inderdaad waarschijnlijk geen spullen bij zich hebben.
middagbeer
15 augustus 2020, 12:19
Okay ..ben wijzer dank je al vast.maar deed ze het wel ..heb je er ervaring mee..? Het lijkt mij wel wat ..mits ze het ook willen ..
Nog idee waneer het open gaat ..??
middagbeer
26 september 2020, 19:21
hallo beren en al iets bekend over carina?
Poppalarge
27 september 2020, 20:09
hallo beren en al iets bekend over carina?Geduldig afwachten tot ze weer gesignaleerd is in de club en bij jullie volgende ontmoeting maar met elkaar regelen hoe jullie contact met elkaar gaan houden indien je weer de behoefte hebt om haar te zien. Dan weet je dus ook wanneer ze weer aanwezig zal zijn en hoe lang het gaat duren tot je weer van haar diensten gebruik kunt maken...
Vrees wel voor je dat deze dame met een vol afsprakenboekje begint als ze wederkeert, dus hou daar ook maar alvast rekening mee...
Sent from my Atari 4160STFM[emoji769] using Tapatalk
middagbeer
28 september 2020, 14:12
Hallo poplalarge .hoe ik je begrijp heb jij wel contact met haar? Weet je waneer ze komt dan?als ze komt.en dtuk zal ze het hebben denk ik. .ben benieuwd?
Poppalarge
28 september 2020, 15:51
@middagbeer
Nadat ik haar met haar verjaardag in Juli gefeliciteerd heb, heb ik geen contact meer met haar gehad, dus kan ik je weinig recents over deze dame melden.
Ze laat het me meestal weten wanneer ze weer aan het werk is / gaat, wanneer ze het weer wat rustiger heeft en aanwezig is, want ze weet dat ik (voorheen) op bepaalde tijden en dagen in PHG te vinden ben en daarbij de drukte zo veel mogelijk vermijd.
Deze dame zal sowieso nog een werkvergunning moeten regelen bij terugkomst en wat andere zaken moeten afhandelen voordat ze weer aan het werk gaat en met de oplopende besmettingscijfers zie ik dat niet snel op korte termijn gebeuren, maar ik kan er ook gewoon keihard naast zitten natuurlijk.
En hoe druk ze het zal hebben?
Als je haar tegenwoordig ziet lopen, betekent het niet per definitie dat ze beschikbaar is, want de laatste maanden voorafgaand aan de lockdown had ze een grote schare pannenkoekers van 4+ uur en moest je haar op haar werkdagen echt reserveren voor een later tijdstip, mits ze dan niet eigenlijk liever naar huis wilde gaan.
Deze meid heeft genoeg te doen in PHG en heeft ook een vaste schare aan klanten, maar je leest het sowieso wanneer ze weer is gespot in Tonisvörst...
middagbeer
28 september 2020, 17:26
Dank je wel voor het antwoord...ik kom ook meestal niet op de druke tijden ..ben op de 16 en nog 2 x geweest maar het loopt achteruit..ema was is ook een leuke..aanrader.
middagbeer
7 oktober 2020, 14:43
Middag mede beren ..weet iemand al iets of gehoord ?
mentholbear
7 oktober 2020, 18:30
Nop, vermoed dat ze nog niet terug is. Kan wel merken dat je ze erg mist :rolleyes:
middagbeer
7 oktober 2020, 20:23
och toch een goede reden om te gaan haha maar emma is ook top..
mentholbear
8 oktober 2020, 00:14
Emma ken ik (nog) niet. Misschien kun je een paspoortje voor haar aanmaken?
middagbeer
8 oktober 2020, 09:27
Ema sorry met een m een bulgaarse is toch al 2.5 jaar in happy werkzaam ..zal kijken voor paspoort...maar nog iets gehoord van carina ??
mentholbear
8 oktober 2020, 09:52
Tussen gisteren en vandaag nog geen update :roll3:
Ik zou het over een maandje ofzo nog es proberen ;)
Alle gekheid op een stokje. Als ze terug is, is er vast iemand die dat zal schrijven. Voor de rest geduldig draadje in de gaten houden.
middagbeer
3 januari 2021, 10:03
beste wensen voor 2021 aan ieder .en dat het weer snel opengaat. maar hebben we ook al stil gestaan bij de dames wij sparen maar de dames verdiene niks...overgens nog iemand wat gehoord van carina hoe het hun gaan...ben benieuwd
mentholbear
3 januari 2021, 12:04
Jij ook nog de beste wensen. En ik denk dat we hier allemaal wel hopen dat de clubs snel weer open kunnen.
En natuurlijk zijn er die wel es denken aan de dames nu ze hun P6 werkzaamheden niet mogen doen. Maar anderzijds zou je ook andere werkzaamheden kunnen doen. Moet ik nu deels ook, aangezien sommige dingen nu niet kunnen. Ik zeg niet dat het (voor iedereen) makkelijk is om zo een stap te (kunnen) maken. Maar ik moet me ook in bochten wringen en creatief zijn in deze tijden.
En het is lief en vast met goeie intentie dat je je afvraagt hoe het met de dames gaat. Maar dat is persoonlijke informatie en hoort denk ik niet op een forum gedeeld te worden. Tenzij de dames bijvoorbeeld zelf een account hebben en dat soort info willen delen.
middagbeer
3 januari 2021, 12:30
ja klopt ..maar hoop het beste voor hun..en misschien hebben er ijsberen kontakt ..had ook het nr maar helaas nieuwe telefoon ..dus de nr die ik had heb ik niet meer...
en ja covid ..heeft op ieder betreking ..
maar ze werke hier niet voor niks omdat het toen al moeilijk was in hun land..nu zal het in roemeni of bulgarije nog erger zijn..
schoolmeester
3 januari 2021, 16:14
middagbeer, niet zo snel medelijden hebben met de dames.
Als een DVP niet meer klaagt is ze dood, of ze heeft iets in haar mond......
Groet, schoolmeester.
middagbeer
3 januari 2021, 17:51
Ja maar toch .als ze er niet zijn hebben we het zelfde als nou..dus een beetje respect mag wel...
schoolmeester
3 januari 2021, 19:15
Ik heb respect voor iedere DVP maar je moet ook niet te lief voor ze zijn want dan word je genaaid.
Ik praat uit vele jaren ervaring.....
Groet, schoolmeester.
Player
3 januari 2021, 19:31
Heeft weinig te maken met lief zijn of medelijden, meer met menselijkheid. Zoals heel wat middenstanders en kleine zelfstandigen financieel te lijden hebben na zowat 9 maanden met weinig of geen inkomsten, is dat voor deze sector niet anders. Horeca klaagt ook altijd, maar krijgen toch steun en compensatie.
schoolmeester
3 januari 2021, 19:49
Klopt Player, hier heb je wel gelijk in.
Groet, schoolmeester.
Bluebear
4 januari 2021, 15:19
Ik heb respect voor iedere DVP maar je moet ook niet te lief voor ze zijn want dan word je genaaid.
Ik praat uit vele jaren ervaring......
Das ook de bedoeling, schoolmeester. DUH.................::baby2: :wink2: :biggrin:
de duisburg spesjalist
4 januari 2021, 16:16
Heeft weinig te maken met lief zijn of medelijden, meer met menselijkheid. Zoals heel wat middenstanders en kleine zelfstandigen financieel te lijden hebben na zowat 9 maanden met weinig of geen inkomsten, is dat voor deze sector niet anders. Horeca klaagt ook altijd, maar krijgen toch steun en compensatie.
ik steun ook enkele dames van plezier door ze gewoon thuis te neuken ;)clubs hebben we niet nodig om te neuken :rolleyes:
schoolmeester
4 januari 2021, 16:45
Word dus binnenkort: de thuisburg spesjalist.
Groet, schoolmeester.
de duisburg spesjalist
4 januari 2021, 17:16
Word dus binnenkort: de thuisburg spesjalist.
Groet, schoolmeester.
scheelt wel de intree prijs van een willekeurige club :rolleyes:
King Kong
17 januari 2021, 20:20
Idd,ik ga ook bij de dames thuis super relaxed.....
middagbeer
15 februari 2021, 13:38
Hallo beeren wie o wie heeft er nog nieuws?
mentholbear
15 februari 2021, 13:46
Ik: ze is nog niet gespot in Happy :smoke:
Prive zaken mogen verder niet op het forum gedeeld worden.
middagbeer
14 april 2021, 09:53
Hallo allemaal
Zonnetje schijnt kribels daar .maar ja alles dicht..helaas corona heeft een jaar plezier gestolen.
Dat het op dit forum rustig is begrijp ik..maar heeft iemand nog iets gehoord van carinna ben benieuwd...gr aan alle beren
middagbeer
8 augustus 2021, 08:41
morgen morgen
toch al weer een tijdje open en alles weer opgestard maar dit lieverdje nog niemand gespot?
mentholbear
8 augustus 2021, 22:13
Nop
Bluebear
9 augustus 2021, 09:35
Ik heb haar nummer nog steeds, maar ik weet niet of dit nog geldig is. Ik heb een principe dat ik de dames privé niet lastig val, op enkele uitzonderingen na dan. Maar ja, die zitten er niet mee, die vallen mijzelf ook lastig. :rolleyes:
Veel dames zitten nog in hun eigen lockdown en kijken op hun gemak de kat uit de boom. Er is nog veel wantrouwen jegens corona.
Dus moeten we afwachten tot hun herintrede en er ook aan gaan wennen dat we er een paar nooit meer in het circuit zullen waarnemen.
Illusion plopp. :heul: :baby2:
Peperduur
16 augustus 2021, 23:39
Ik heb haar nummer nog steeds, maar ik weet niet of dit nog geldig is. Ik heb een principe dat ik de dames privé niet lastig val, op enkele uitzonderingen na dan. Maar ja, die zitten er niet mee, die vallen mijzelf ook lastig. :rolleyes:
Veel dames zitten nog in hun eigen lockdown en kijken op hun gemak de kat uit de boom. Er is nog veel wantrouwen jegens corona.
Dus moeten we afwachten tot hun herintrede en er ook aan gaan wennen dat we er een paar nooit meer in het circuit zullen waarnemen.
Illusion plopp. :heul: :baby2:
Ik wil ze ook wel weer s zien
mentholbear
16 augustus 2021, 23:44
Ho ho, trek lekker een nummertje. Je bent niet de enige ;)
middagbeer
17 augustus 2021, 05:05
Hoi aktie op site.carinna iemand al iets gehoord?
Trek ook nr haha
Bluebear
17 augustus 2021, 15:20
Hoi aktie op site.carinna iemand al iets gehoord?
Trek ook nr haha
Goed idee, ik trek wel even een nummertje. Of wat bedoel je precies? Geen kut die spant, als je eigen hand!! :rolleyes: :biggrin:
JonnyFontane
17 augustus 2021, 18:37
Geen kut die spant, als je eigen hand!! :rolleyes: :biggrin:
Hoho Bluebear.....het is: Er is geen kut in het land, die zo spant als je eigen hand:biggrin:
middagbeer
6 september 2021, 17:36
Hallo begint saai te worden .niemand schrijft meer wat zal het aan corona liggen of ....
Ben er vorige week geweest daniele terug naar roemeni .ema ivm corona ..een paar gezien was rustig ...maar Carina zou gezien zijn .twee a drie weken terug nog iemand iets gehoord?? Ben benieuwd
Shakir
6 september 2021, 17:53
Blijven proberen, middagbeer! We zijn er bijna!
Ik zou je eerste schot bij Carina niet willen meemaken. :)
Poppalarge
6 september 2021, 18:19
Het begint een beetje op dit topic (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38018-Is-Krina-er-vanavond) te lijken hier....
Willem2
6 september 2021, 18:52
@Poppalarge
Hou eens op met spammen :biggrin:
Poppalarge
6 september 2021, 18:56
@Willem2
Sorry, kon het niet laten...
Peperduur
9 september 2021, 00:39
Was het niet;
Met een kut in de hand,
kom je door het ganse land…
middagbeer
2 januari 2022, 09:08
he hallo overal rustig geschreven over de dames
maar heeft iemand nog wat gehoord van deze topper?
Poppalarge
3 januari 2022, 09:21
he hallo overal rustig geschreven over de dames
maar heeft iemand nog wat gehoord van deze topper?
... nu voor de 2 keer verliefd op een die gewerkt heefd in hpg en ja nog steeds gek op haar .
Zo te lezen hoor jij meer dan genoeg van haar en weten we ook gelijk waarom deze dame niet wedergekeerd is.
Geniet ervan zolang het kan beste man!
middagbeer
21 juli 2022, 08:07
Geniet er nog elke keer van haha :)
mentholbear
28 februari 2023, 00:18
Tot mijn verrassing was gisteren een zangvogeltje na een hele lange winterslaap weer neergestreken in de olijke tuin. Voor Middagbeer, Poppalarge en andere liefhebbers: Carina is weer terug :freu:
En nog steeds even leuk en goed als vroeger!
Shakir
28 februari 2023, 08:23
Tot mijn verrassing was gisteren een zangvogeltje na een hele lange winterslaap weer neergestreken in de olijke tuin. Voor Middagbeer, Poppalarge en andere liefhebbers: Carina is weer terug :freu:
En nog steeds even leuk en goed als vroeger!
Dat was dan wel een heel lange winterslaap. :)
Ik kamerde haar voor het laatst in 2018!
Zij was voor mij de enige reden om naar PHG af te zakken, wat een topdame!
Ik ben eens benieuwd wat er van haar service (en looks) nog gaat overblijven anno 2023.
mentholbear
28 februari 2023, 12:50
Zeker de moeite waard om uit te zoeken. Ze is ietsjes afgevallen, wat ik dr persoonlijk goed vind staan, en heeft toch met fraaie rondingen op de juiste plekken.
Verder is ze kwa karakter nog steeds de vriendelijke jongedame die ik van toen ken, evenals kwa service.
Shakir
28 februari 2023, 14:55
Ik twijfel er niet aan dat Carina nog steeds dezelfde leuke dame is gebleven. :biggrin:
De hamvraag is nu of ze haar prijzen ook heeft verdubbeld of zelfs verdrievoudigd voor dezelfde service?
Ze zou anders helemaal uit de toon vallen in PHG.
mentholbear
28 februari 2023, 15:28
Ik kan alleen vanuit mijn eigen ervaring spreken. En van daar uit niets gemerkt van upselling, klokkijken, etc, maar een correcte meid.
Maar mijn ervaring is ook dat zij niet de enige in Happy is die normaal doet (al zijn niet allen into tz of even milieuvriendelijk). Vooral dames die overdag beginnen. Ik kan echter niet uitsluiten dat ze bij nieuwelingen ofzo misschien proberen meer eruit te kloppen. Maar je kunt altijd stellen dat je 50p30 (of100p60) biedt en leg je de bal bij hen.
Doch, er zitten dus ook dames tussen die doorhebben dat als ze goed zijn, klanten terugkomen waar ze meer aan hebben dan eenmalige 100 voor een half uurtje te vangen. Vooral nu ze merken dat de toestroom een stuk minder is geworden, waardoor het belang van vaste/terugkerende/herhalende klanten groter is geworden. Hopelijk dat meer dames tot die inzicht komen.
Carina is in elk geval eentje die dit door had en nog steeds door heeft, waardoor menig ijsbeer die van genieten houdt bij haar terug komt.
En het is volgens mij ook geen kwestie van stamgast zijn ofzo. Ik ben er al lang geen meubilair meer. Kom er hooguit 1 a 2 keer in de maand.
mentholbear
6 maart 2023, 15:47
Vandaag weer geweldig van elkaar genoten.
Voor de liefhebbers, ze neemt meestal dinsdag en donderdag vrij. De andere dagen is ze er vroeg bij. En ze is geen nachtvlinder, dus vertrekt relatief vroeg.
mentholbear
19 maart 2023, 00:30
Voor de liefhebbers, C is even een paar daagjes met verlof. Maandag of woensdag verwacht ze weer aan de slag te zijn.
Pompuy24
9 juni 2023, 19:31
I believe Carina is at Golden Gate at the time ��
mynasch
10 juni 2023, 05:50
she is. even better I was in a room with her yesterday. Great experience.
mynasch
10 juni 2023, 10:14
vrijdag 9 juni sessie twee met Karina
:):biggrin::):biggrin::):biggrin::):biggrin::):big grin::):biggrin:
uit mijn verslagje van 9 juni....
even een cola light gehaald en stond ineens naast een jonge dame Karina genaamd. Leuke meid, super gesprekje. Echt geïnteresseerd in de ander. Geen gepush. Helemaal zenuwachtg stelde ik haar de vraag…. Ja hoor ze wilde.. Super leuke kamer sessie, soft, GFE in het kwadraat (als dat kan). Super lekkere zoenen, prima verkenning van lijf en ledenen. Genoot van mijn massage, met een wel heel erg heftig orgasme, drijfnat zacht kutje. En hoe Karina er bij mij na het Lulu geweld nog een partij sperma uit wist te krijgen had ik niet voor mogelijk gehouden. Prima after sales. Karina is beslist en dame om voor terug te komen.
:):biggrin::):biggrin::):biggrin::):biggrin::):big grin::):biggrin:
middagbeer
26 juli 2023, 19:25
En ..nog maar weinig nieuws ..over deze topper .is ze al weer gespot ? ...
Poppalarge
27 juli 2023, 05:40
@middagbeer
Geen directe manier van contact meer met deze jongedame heden ten dage?
Sent from my Atari 4160 STFM[emoji3481]
middagbeer
28 augustus 2023, 20:56
Voor de fans ...ze is er weer ....
mentholbear
28 augustus 2023, 23:34
Terug in Golden Gate?
ju52
30 augustus 2023, 18:28
Si, claro!
mentholbear
30 augustus 2023, 19:16
:freu::festeer:
mentholbear
4 september 2023, 12:30
Vandaag helaas niet aanwezig. Iemand die haar al wel heeft gespot?
Dannii
6 september 2023, 16:26
Heute ist sie auch nicht da. Sehr sehr schade!
Pompuy24
9 september 2023, 16:51
Vandaag mocht ik een bezoek brengen aan GG, m’n vrouw en kinderen in een kelder ondergebracht en ze goede hoop gegeven
Toen ik aankwam netjes m’n bezem tegen aan hoek van een ronde tafel mogen zetten
Onze lieftallige (C)Arina… vandaag ook niet aanwezig
Aldus mein Heil bj andere meiden gezocht en gevonden ����
middagbeer
14 september 2023, 11:59
Goed nieuws vandaag begonnen .........
mentholbear
18 september 2023, 16:52
Vandaag weer geweldig van elkaar genoten met dit favorietje die een GOSC stempel verdient.
Voor vandaag is ze in elk geval weer klaar, dus niet allemaal gelijk in de auto springen ;)
mentholbear
11 december 2023, 16:58
Favorietje (C)Arina is weer terug van weggeweest. Me heerlijk laten verwennen door deze fraaie jongedame :liebe2:
mentholbear
8 april 2024, 17:16
(C)arina is sinds lange tijd weer terug en wederom geweldig van elkaar genoten op een kamertje met deze GOSC meid. Een aanrader als je een lieve en zachtaardige jongedame zoekt.
Siberische tijger
8 april 2024, 17:37
Ik snap nog steeds niet waarom je haar niet gewoon Carina noemt, zo heet ze toch?
Waarom dan '(C)arina' schrijven?
mentholbear
8 april 2024, 19:34
Omdat ze officieel in GG nog onder Arina staat ingeschreven. Maar de meesten van ons kennen haar bij d'r oude werknaam Carina, welke in GG bezet is.
De vorige Carina is echter al een hele tijd weg, dus ze gaat proberen te kijken dat zij die naam weer kan gebruiken.
Tot die tijd hou ik het op (C)arina.
Wentelt Eefje
8 april 2024, 22:34
Blijf het raar vinden, in tegenstelling tot vele anderen hier, dat er maar één DVP per club een bepaalde naam zou mogen dragen. Vandaag een tweede Gerrit begonnen binnen mijn team, niemand heeft nog voorgesteld dat hij dan maar Arie o.i.d. als werknaam moet kiezen...
De logica gehanteerd in andere damestopics volgend zou dit topic natuurlijk gewoon Arina (Roemeense) ex-Carina H7 moeten heten... en een kamer met Arina moeten worden beschreven zolang ze haar oude werknaam niet terug heeft weten te claimen.
Nou zo raar is het niet. Je vergelijkt appels met peren namelijk we hebben het hier niet over welke naam staat geschreven op ID maar artiestennamen. Op zicht vind ik het persoonlijk wel goed dat ze niet toestaan om dezelfde artiestennamen te laten gebruiken wat alleen maar verwarring kan veroorzaken. Er waren ook clubs waar het wel werd toegelaten om dezelfde artiestennamen te gebruiken, wat vervolgens heeft geleid tot het bijvoegen van nummers aan de betreffende artiestennamen.
Wentelt Eefje
8 april 2024, 22:46
Het bespaart Willem2 wel veel werk inderdaad als er maar eentje een bepaalde artiestennaam mag hebben in een club, dat dan weer wel, omdat veel scribenten niet verder lezen dan hun lul lang is. Dat ik het geen probleem vind heeft misschien ook te maken met het feit dat ik geen "paspoortjesneuker" ben, voor die categorie ijsberen is het natuurlijk ook veel onhandiger dan voor degenen die - al dan niet terecht - op hun eigen gevoel vertrouwen.
mentholbear
9 april 2024, 00:16
wat vervolgens heeft geleid tot het bijvoegen van nummers aan de betreffende artiestennamen.
Doet me denken aan een koeienstal met Bertha 1 t/m 32 ofzo ;)
Dan nog liever met een letter, zoals bij criminelen in het nieuws: Bertha A. en Bertha B. :rolleyes:
Maar vroeger was het in een club ook makkelijk als van elk artiestennaam er maar 1 is. Bij klachten of vragen of een bepaalde dame aanwezig is kreeg ik wel eens de vraag terug: welke Bella bedoel je.
-Die met veel tattoos.
-Dat hebben ze alle 3.
-Die met siliconen.
-Dat hebben ze ook alle 3.
-Die met zwart haar.
-Daar hebben we er 2 van.
Het leek verdorie wel een potje
https://media.s-bol.com/jJWYVV5px3Yy/69X8LR/1200x979.jpg
mynasch
8 juni 2024, 09:59
7 juni 2024 GoldenGate sessie twee: Carina
:):betrunken::blume::):betrunken::blume::):betrunk en::blume::):betrunken::blume::):betrunken::blume:
uit mijn verslagje GG
De tweede sessie was met een ander service canon. In de middag had al even een praatje gemaakt met Carina (normaal moeilijk te spotten, altijd druk, en ik snap waarom). Tijdens het eten zag ik haar weer en vroeg of ze misschien tijd had…. De lieverd verzette toen een afspraak met een ander beer om mij toch te kunnen treffen. Da’s tof toch? Ze pikte me op in de ruimte waar je naar sport TV kijkt. Kwam eerst even naast me zitten om te acclimatiseren (prima presales) en na een tiental minuutjes op naar een kamer, waar de zon nog altijd scheen. Welaan die ging twee keer scjinen nadat Carina haar setje had uitgetrokken. Prachtig lichaam. Helder koppie erop met een paarkijkers waar je helemaal blij van wordt. Ik houd van zacht…. Carina blijkbaar ook. Ze wist het nog van de vorige (en tevens eerste) keer dat we samen waren. Gevaarlijk goed geheugen! Elkaar teder staand kussend, handen langzaam onze lichamen verkennend met nauwelijks kontakt, kippenvel all over the place. Heel zachte tongzoenen. Wat een overture met de goddelijke Carina (32 jaar?). Slimme dame die zihch echt moeite getroost je het je super naar de zin te maken. Blwo job om van te smelten (dat deed ik dan ook), tegelijkertijd met haar sexy handen je lichaam bestrijkend (met mooie oranje nagels)! Zelf genoot ze ook volop van mijn massage/kus techniek geholpen met wat massage olie. Eindigend in een befpartij van de bovenste plank (volgens Carina he), met een 3-tal orgasmes. Hemeltje wat een lekker ding die Carina. Grappig zo’n klit-piercing. Lijkt me maar wat eng om te laten zetten op de plek waar net zoveel zenuwbanen lopen als over een penis…..
Aftersales ook prima! Kusje hier, streelje daar, glimlachn van verre… ’t is niet moeilijk en sommigen doen het!
Kortom een uiterst memorable sessie met een 3-1 uitslag voor Roemenie….!
:):betrunken::blume::):betrunken::blume::):betrunk en::blume::):betrunken::blume::):betrunken::blume:
mentholbear
8 juni 2024, 19:27
De lieverd verzette toen een afspraak met een ander beer om mij toch te kunnen treffen. Da’s tof toch?
Nee, das dubbel tof!! Tof van de beer die het jullie gunde en tof van haar dat ze zulke toffe klanten heeft :biggrin:
mynasch
9 juni 2024, 10:59
zeker. werd door mij erg gewaardeerd van beer en Carina....
Dannii
6 augustus 2024, 07:57
Is she still in Golden Gate or did she go back to Happy Garden?
mentholbear
6 augustus 2024, 10:07
She did not go back to Happy Garden and doesn't plan to as far as I know. I think she is still in Golden Gate, but best you give them a call.
middagbeer
9 augustus 2024, 19:06
Nou vandaag een heerlijke ouderwetse dag..de service hoef ik niet op te schrijven ..hoe vaak ...of hoe en wat...ieder die haar kent weet het...alleen vandaag was super ...ivm dat ik het zo goed deed ..was haar verassing me deze middag ..te schenken...zo alleen entree en 4 uur top sport ... Wie maakt dat nou mee..ze is een topper ... Of was het nog voor mijn verjaardag....ik zie ze hopenlijk weer snell..
middagbeer
19 september 2024, 13:51
goede midag mede liefhebbers sinds vandaag weer CARINA aanwezig ..vandaag maakt ze het niet te laat....
mynasch
13 januari 2025, 20:47
Is Carina ergens recent gesignaleerd?
mentholbear
14 januari 2025, 18:28
Daar zou middagbeer als de kippen bij zijn. Voor d'r vertrek had ze me verteld langere tijd weg te blijven.
Ik vermoed dat ze ergens ook wel wacht op heropening van GG.
middagbeer
14 januari 2025, 19:34
Ja mb ..ik ben in Roemenië ..niet als kip ..maar als haan ..knipoog iedereen de gr ..
middagbeer
29 januari 2025, 13:18
Nu live in happy...en ja Carina is vandaag begonnen ..yipi dus dit kan naar happy..iedereen krijgt de groetjes
middagbeer
29 januari 2025, 16:00
Zo heerlijk aan het pannekoeken.haha
Happy entre maandag en dinsdag 40 euro...rest 60 euro alleen als je tussen 1 en 2 arriveert is het ook 40..en richtprijs ..70/30. 140/uur. Overdag is het niet druk... .
mentholbear
29 januari 2025, 17:21
Goeie reden om weer eens naar Happy te gaan :freu:
Veel plezier middagbeer, maar dat gaat vast lukken ;)
Siberische tijger
29 januari 2025, 19:35
Ga nou maar eerst de Miss IJsbeer trofee uitreiken.:biggrin: