Volledige versie bekijken : Is Van Goch de moeite?
bucdanny
3 juni 2016, 19:34
Volgende week zal ik eens naar Van Goch
gaan. Ik begrijp dat deze club niet kan tippen aan GT of YY. Toch vind ik een club als villa marisol of sixsens ook dik in orde.
Iemand vertelde me om Van Goch te mijden maar ik zal VG toch eens checken. Zijn er genoeg meiden en is de club nog mooi? Elke reactie wordt gewaardeerd.:freu: Merci alvast. Welke meisje is een topper. Is er iemand nieuw bijgekomen?:smoke:
Piet Plezier
3 juni 2016, 20:11
van GOCH moet je zeker bezoeken.
Het is een mooie grote club
Je krijgt er de beste service van alle clubs.
Er zijn voldoende vrouwen.
Maar de GT fanaten en van andere clubs die hebben allemaal oogkleppen op,maar dat is hun probleem.
Ik zou zeggen ga lekker genieten in van GOCH.
Het is niet voor niets de gezelligste en leukste club van NRW.
bucdanny
3 juni 2016, 20:43
Thx,ik ben eens benieuwd. Er is echt een GT mania. Altijd boordevol luxewagens op de parking.
Thx,ik ben eens benieuwd. Er is echt een GT mania. Altijd boordevol luxewagens op de parking.
Bij de Aldi zie je ook vaak dikke vette auto' s staan om dat het goed en goedkoop is.
Hoe zit dat dan bij van Gogh ?
Badslippers
3 juni 2016, 22:45
Je moet gewoon alle clubs bezoeken die je wil bezoeken en zelf je feestje maken. Dus ook van Goch.
VG is het meest waardeloze vlub die ik heb meegemaakt. Geen aandacht voor hygiene en daarnaast veel belachelijke regels waar je gek van wordt.
Eddy_V
3 juni 2016, 22:50
Bij de Aldi zie je ook vaak dikke vette auto' s staan om dat het goed en goedkoop is.
Hoe zit dat dan bij van Gogh ?
Tja... Ik kom zowel bij de Aldi als bij Van Goch (vanmiddag en vanavond zelfs nog tot grote tevredenheid)
En ik kom ook bij de AH en Sixsens (afgelopen woensdag nog tot grote tevredenheid.
Ook de Jumbo en Yin Yang bezoek ik wel eens, maar groter betekent niet altijd beter.
Goch is een aparte kleine/middelgrote club. Apart, omdat ik geen club ken die dezelfde sfeer heeft. Het oude Haus Panthera kwam in de buurt. De dames animeren en jagen niet.
Je zal zelf op ze af moeten stappen aan de bar of naar één van de vele bankjes (binnen is het wat donker of op het terras zoals vandaag met goed weer).
Aantal en type dames afhankelijk van de dag in de week.
Echt van alles wat: superslanke Madalina, slanke Raissa, normaal maar lekkere Cader, iets vollere Olivia etc etc.
Een aantal toppers is vaak vrij op woensdag en donderdag en komen dan vrijdag in de loop van de middag binnen (vanwege de openingstijd tot 05.00 uur). Maandag en dinsdag zeker tov andere clubs opvallend veel meisjes aanwezig.
Meestal zo tussen de 15 en vanavond 25 of misschien wel 30 meisjes, waaronder enkele nieuwe gezichten.
De 2 latina's die hier enkele jaren geleden werkten en met wie ik (uiteraard) ooit een trio deed zijn weer terug. De wat forse en oudste van de 2 is al langer aanwezig, de jongere krullenbol sinds 10 dagen (ze zal inmiddels ook net in de 30 zijn).
En masseur Picasso is hier sinds kort op vrijdag en zaterdag aanwezig, beslist een aanwinst.
ps antwoord op Rob zijn vraag: ja er staan ook regelmatig dikke vette auto's voor de deur. Vandaag nog een 911 (niet die van de eigenaresse) en een Nederlandse 640i cabrio naast mijn bescheiden middenklasser. De zwarte kat is niet geschikt voor Goch, die gaat hooguit één keer per jaar mee uit naar Sixsens
ps 2 inderdaad wel veel huisregels die je moet laten voor wat ze zijn, maar als je je er teveel aan gaat ergeren (zoals ik ook wel eens) dan is een Van Goch pauze van een een week 3-4 voldoende om ze weer aan te kunnen en vooral de aandacht naar de meiden uit te laten gaan ipv naar de huisregels. En ook hygiene is een aandachtspunt zoals pret terecht opmerkt: vandaar dat je zelf het beste een extra handdoek kan vragen voor het geval de dame geen schoon laken mee naar de kamer neemt. Vanavond viel het mij op dat de meiden wel telkens voorzien werden van een nieuw laken aan de receptie na inschrijven op kamernummer.
bucdanny
8 juni 2016, 22:47
Paar erg knappe vrouwen in Van Goch. Line-up in Babylon is beter uiteraard. Beide zijn te bezoeken waard. Voorkeur:babylon. Mooie black girls in Babylon!
Mistralwind
9 juni 2016, 00:03
VG is het meest waardeloze vlub die ik heb meegemaakt. Geen aandacht voor hygiene en daarnaast veel belachelijke regels waar je gek van wordt.
Meest waardeloze club is ook een beetje kort door de bocht,maar dat is jouw mening:)
De regeltjes hoeven voor mij ook niet zo,maar moet ook zeggen dat ik ze nog niet persoonlijk heb meegemaakt(wellicht toch een beetje afgeschrikt daardoor :confused:
De keren dat ik er was(voor de regeltjes:biggrin: ) heb ik daar zeker mooie tijden beleeft(jammer dat mijn favorietje Ina, er niet meer werkt:heul:
En ach in elke club vindt je wat en laat je wat;)
Dalton
9 juni 2016, 10:15
PRET de ijsbeer zonder haar en de rechterhand van erdogan heeft de spijker precies op zijn kop geraakt alleen nog even vermelden dat die regeltjes je nog aardig wat geld extra kosten.
phoenix
9 juni 2016, 10:35
Als je dan toch in goch gaat kan je beter naar Gochness gaan. voor een paar tientje heb je de hele dag aan het zandstrand van een meer en 10 verschillende saun's ietsje meer plezier. Ik was pas ln de avond in de buurt en gaf even gas en betaalde dubbele entree in ying yang...maar goed ieder met dat helemaal voor zichzelf uitmaken.
Eddy_V
9 juni 2016, 11:00
PRET de ijsbeer zonder haar en de rechterhand van erdogan heeft de spijker precies op zijn kop geraakt alleen nog even vermelden dat die regeltjes je nog aardig wat geld extra kosten.
Als je er langer dan een jaar niet geweest bent... Of wel recent maar je geheugen nog een grotere gatenkaas is dan de mijne...
Wat zijn dan de opmerkingen waard van deze ijsbeer?
Kennelijk nogal selectief lezend en geen recente ervaringen, maar wel commentaar..
Anyway, de vragensteller heeft inmiddels zelf Goch bezocht en ervaren, maar dat was de oude man nog niet opgevallen.
Dalton
9 juni 2016, 11:26
Anyway, de vragensteller heeft inmiddels zelf Goch bezocht en ervaren, maar dat was de oude man nog niet opgevallen.
Zo heeft iedere club wel wat en daarom hebben ze mij op deze wereld geschopt om sommige dingen toch eventjes te vermelden zodat ze niet in het vergeet boekje komen te staan.
De aandelen die je laatst gekocht hebt zullen door deze berichtgeving echt niet gaan kelderen maar eerder gaan stijgen omdat nu weer vele ijsberen toch eventjes willen kijken wat er aan de hand is in deze club,voor mij zijn er echter veel meer leuke saunaclubs in NRW waar je lekker naar toe kan gaan.
Probeer ACAGOLD eens een top club alleen is het moeilijk om er dronken te worden en indien je dat perse wil is VILLA MARISOL de club om je lekker vol te laten lopen en een van de mooiste zaken van duitsland zoals jezelf al weet.
Eddy_V
9 juni 2016, 12:36
Aandelen in Goch heb ik niet hoor, integendeel ik zou mijn geld niet op deze club zetten ondanks dat het er meestal opvallend druk is, maar ik ben wat genuanceerder en zet de dingen wat meer in perspectief. Dronken hoef ik niet te worden want ik moet daarna altijd nog in de auto stappen maar Aca en VM zijn zeker ook de moeite waard, netzoals PHG YY Babylon of Sixsens maar daar ging het nu ff niet over.
En om nog ff mijn onafhankelijkheid te tonen: vorige maand stonk de jacuzzi buien naar stront...vond ik ook niet zo prettig. Hoop dat ze het water vaker verversen. In ieder geval vaker dan het water van de jacuzzi van VM want daar staat het schuim vaak op het water en degene die iets weten van jacuzzi's weten wat er dan voor smerigheid aan de hand is..
Topic gesloten! Dit kan nog pagina's lang dooremmeren terwijl bucdanny het antwoord, wat voor hem althans geldt al heeft gegeven en dat is "Ja VG is de moeite waard"