PDA

Volledige versie bekijken : Gent, Vanderdoncktdoorgang 08, Laura

rplover
10 januari 2007, 04:25
Haarkleur/-lengte : zwart / lang
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : slank / D - E voorheen F
Nationaliteit/Taal : Italiaans / Frans Italiaans
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings :
Service: goed NMC / PMC / beffen / vingeren / B2B
Voordelen: superborsten
Nadelen:
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: nachtshift

zeer vriendelijke Dame, met een heerlijke boezem, en hoewel ik er normaal niet voor val, wil ik deze supertweeling toch eens op haar kamertje gaan bewonderen ;), desnoods laat je me maar struikelen, Anvers, dan val ik wel vanzelf :D

Anvers
10 januari 2007, 19:15
Elke keer ik er passeer met Mascotte, ga ik haar goedendag zeggen. :luvlove:

Zij is steeds HEEL vriendelijk, en die borsten van haar, een echte D-cup, man, man, man, mijn ogen vallen er bijna uit, en zelfs rplover begint te geloven in deze dame. Hij heeft haar immers mede in zijn top 10 (of 20) of wat dan ook geplaatst, en dat wil al wat zeggen. :p

Laura was destijds wanneer zij in de rue d'Aerschot in Brussel werkte een TOPdame, dit kan je nagaan op Hookers en Dialogueslib.:hah:

Anvers :wink:

rplover
10 januari 2007, 19:24
Laura was destijds wanneer zij in de rue d'Aerschot in Brussel werkte een TOPdame, dit kan je nagaan op ******* en Dialogueslib.:hah:

Bedrieger, overloper, verrader :thefinger:thefinger:thefinger

Grapje hoor Anvers, maar ik word groen bij het zien van een duivelse site ;)

BTW: Laura heeft een flinke bos hout voor de deur, spijtig dat ze er al 2 sterren van heeft verkocht :teuflisch (dankjewel Fluitje)

Anvers
10 januari 2007, 19:34
Bedrieger, overloper, verrader :thefinger:thefinger:thefinger
Grapje hoor Anvers, maar ik word groen bij het zien van een duivelse site ;)
Is UW probleem, en niet het mijne rplover :teuflisch
Maar ondertussen loer je wel mooi naar die borsten van Laura wanneer ik met Mascotte bij haar ben. :teuflisch

De volgende maal ga JIJ met Mascotte naar haar; die D-cup is fenomenaal man, dat moet je toegeven, nietwaar? :hah:

Iedereen op de andere fora spreekt over die mooie borsten van Laura! :tietjes:

rplover
10 januari 2007, 19:49
Anvers,

Ik moet toegeven, het zijn 2 FENOMENALE joekels, die Laura heeft hangen, maar ik laat de eer aan u.
Telkens ik dat bos hout voor haar deur zie, krijg ik er enkel het volgende uit: QUELLE FEMME, terwijl ik anders wel een aardig woordje Frans praat ;).
En ze is zo lief, mijnheer Anvers :smile2:

Anvers
4 februari 2007, 01:30
Weeral eens contact gehad donderdagavond met deze schoonheid, dank zij onze Mascotte, die haar lieveling is. :p

Ik viel bijna flauw van die enorme joekels, en rplover evenzo! :wink:

pay
26 juli 2007, 12:38
wat een joekels

een zeer lieve dame met enorme yukaz

Anvers
30 juli 2007, 20:32
En heb je haar al bezocht, beste pay? :p

De Albanese Laura is inderdaad een zeer lieve dame, ik ken haar al lang, gewoon als "wandelganger", doch zou haar ook wel eens willen bezoeken; haar borsten zijn werkelijk formidabel! :liebe2:

Op diverse andere fora was zij een topper, reeds van de tijd dat zij in Brussel werkte. :freu:

antoine
19 november 2010, 20:08
Laura werkt al geruime tijd niet meer in Antwerpen; zij zit nu in Gent op Vanderdoncktdoorgang 08 ! :)