PDA

Volledige versie bekijken : Larissa (Roemeense)



yylover
10 juni 2016, 21:46
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Larissa (Roemeense)
Leeftijd:20 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
Extra info:

yylover
10 juni 2016, 21:51
Leuke, lieve meid.
Sinds 1 week in YY en hiervoor in LR.
Draagt soms een donker brilletje.
Mooi zeer slank, maar zeker niet mager, 1.75 mtr lang.
Na een paar minuten al aan het tongzoenen en er maar gelijk een uur van gemaakt. Werkt pas een jaar en nog zeer jong, maar heeft absoluut potentie om een topdame te worden.

Das
20 juni 2016, 19:01
Eerste keer voor haar in jacuzzi.
Daar komt haar speelsheid toch naar boven.
Potentie is er inderdaad, mar nu nog niet echt "de top".
Gewoon goed.

CaptHowdy
25 juli 2016, 12:31
gefinished met deze gister..doet idd aan tongzoenen..is ook lekker enthousiast en geen afwerker imo..het halfuurtje was maar amper tijd genoeg..aanrader!

Megaboob
7 november 2016, 18:57
Uit mijn YY bericht van 30-10-2016:

Een andere Roemeense deerne kwam zich voorstellen. Mooi lijfje, mooi koppie, blond haar, 20 jaar oud, bereid te kussen, maar helaas zeer kleine tietjes wederom. Een dilemma, maar vooruit, toch maar geopteerd voor deze Larissa, en op naar de kamer.

Larissa kuste wel voluit en zeer lekker moet ik zeggen, dat was een positieve verrassing. Fris mondje ook, rook lekker, en ik kon haar lijf goed verkennen met mijn handen. Dat zorgde voor grote vreugde bij mijn kleine vriend, en die steigerde spontaan. Larissa had el in de gaten dat ze lekker bezig was, en pakte hem beet en begon er een beetje mee te spelen tijdens het tongzoenen. Erg lekker! Daarna zakte ze af voor het PZC wat ze ook echt erg lekker deed, hulde voor deze dame, oprecht. Zo jong en toch al zo ervaren! Het duurde dan ook niet lang voordat ik al op springen stond, maar ik moest en zou toch even haar borsten en tepels verkennen. Klein maar fijn, maar na enige tijd werd het dan toch tijd voor de seks. Larissa zoals gebruikelijk bij mij on top, klein beetje flutchi, maar niets te veel, en ze ging er vol voor en neukte me fenomenaal moet ik zeggen. Na enige tijd nam ik over, gebood haar op me te gaan liggen, ik pakje haar bij haar billen en begon als een bezetene te stoten in dat warme grotje. Erg lekker, en ze kneep goed, en deed lekker mee, dus een spetterend orgasme bleef niet lang uit. Na de daad echt even allebei uitpuffen want dit heeft wat energie gekost, maar lekker was het! Herhalings gevaar is groot.

Megaboob

swazontneuf
22 oktober 2017, 13:25
Gisteren, na zeker een jaar afwezigheid, deze vriendelijke en goedlachse Roemeense weer gespot!

Antonios
4 november 2017, 12:55
Is ze nog actief? Zag haar niet meer vorige zondag...

yylover
6 november 2017, 19:06
Ben nu een aantal keren in YY geweest, en ondanks dat haar terugkeer is gemeld, heb ik haar nog steeds niet gezien.

Brad Clitt
6 november 2017, 19:21
Ik heb haar vorige week donderdag ook niet gezien.

Antonios
9 november 2017, 20:46
Vreemd... ik wacht op de reacties van anderen nog :)

Brad Clitt
9 november 2017, 20:56
Zowel gisteren als vandaag heb ik haar wederom niet gezien.

swazontneuf
10 november 2017, 05:38
De updates van yylover en Brad Clitt lezende, moeten we concluderen dat de come-back van Larissa in Yin Yang van korte duur (een dikke week of misschien wel twee weken in oktober) is geweest. Op die oktober-zaterdag dat ik haar trof en sprak (en een kameraad, niet schrijvend op dit forum, met haar ook is gaan kameren) gaf ze geen enkele indicatie dat ze voor een "tussendoortje" in Yin Yang was.

Antonios
12 november 2017, 19:03
De updates van yylover en Brad Clitt lezende, moeten we concluderen dat de come-back van Larissa in Yin Yang van korte duur (een dikke week of misschien wel twee weken in oktober) is geweest. Op die oktober-zaterdag dat ik haar trof en sprak (en een kameraad, niet schrijvend op dit forum, met haar ook is gaan kameren) gaf ze geen enkele indicatie dat ze voor een "tussendoortje" in Yin Yang was.

Dat gevoel had ik dus ook... Misschien een korte vakantie.. Wie weet he ;)

Brad Clitt
17 november 2017, 18:51
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is ze sinds deze week weer aanwezig.

Antonios
18 november 2017, 12:33
^hehe laat maar wat weten als je het goed ziet

Brad Clitt
18 november 2017, 21:01
Ik ben er pas komende woensdag weer, maar ga er maar vanuit dat ze er is.

Antonios
19 november 2017, 17:34
^ heb haar vandaag toch echt niet gezien of ik moet iets aan mn ogen hebben... gelukkig was Graciella er wel weer dus dat verzachte mijn leed hehe.

Antonios
24 november 2017, 20:23
iemand nieuws mss?

Antonios
30 november 2017, 14:54
Nee dus.

Antonios
23 december 2017, 12:55
Ik ga na de kerst er weer 'ns heen mss is ze er weer anders zijn er goeie alternatieven.

Antonios
16 februari 2018, 18:49
Werkt ze soms bij een andere club nu? Volgens de theke is ze hier sinds oktober niet meer gezien.

Uit-Drenthe
31 maart 2018, 21:46
Dame nog werkzaam in YY ? ook niet door iemand in andere club gezien?

Antonios
2 oktober 2018, 17:55
Vorig jaar rond deze tijd mee gekamerd en nog steeds niet uit het oog verloren. Indien ze weer terug is of ergens anders werkt nu laat het maar weten svp.

yylover
3 oktober 2018, 19:50
Het wordt toch langzaam tijd om deze prachtige dame naar de oude doos te verhuizen, hoe jammer dit ook is.