Volledige versie bekijken : Transeksueel
letsch
10 januari 2007, 13:25
Vraagje, weet iemand een tref waar men ook transeksuelen kan vinden, wil die ervaring eens een keertje opdoen en wil niet naar naar de wallen of zo gaan om er een te vinden, iemand een sugestie ??
rplover
10 januari 2007, 13:36
Vraagje, weet iemand een tref waar men ook transeksuelen kan vinden, wil die ervaring eens een keertje opdoen en wil niet naar naar de wallen of zo gaan om er een te vinden, iemand een sugestie ??
In Antwerpen, nabij het skw, zijn er enkele café's waar men transjes kan vinden, die er uitgaan voor de fun. Daar komen ook de meeste transen die in het skw werkzaam zijn.
Ik ben momenteel de naam van deze gelegenheden kwijt, maar zal me eens informeren wanneer ik in de buurt kom.
Maar dat is natuurlijk Antwerpen, ik heb ooit eens 'ergens' een topic gelezen over clubs in Nederland, ga dat ook eens verder opzoeken.
Als ik meer info heb, dan zal ik niet nalaten deze dan ook te posten.
099
10 januari 2007, 15:55
www.chloee.be Dit is een privéhuis in België, Brussel met allemaal shemales.
http://www.intimes-revier.de/v2/front/regions.php?cid=5&rid=
Shemales in NRW privé ontvangst.
http://www.kinky.nl/06/cat.asp?id=18
Shemales in Nederland privé ontvangst.
Ik denk niet dat het partytreff of FKK concept ook bestaat met Shemales.
Hollandmale
10 januari 2007, 18:47
.....Leuke kwis, voor wie 'm nog niet kent: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2047&highlight=female+shemale :green_smi
Willi69
10 januari 2007, 20:22
Hmm, das steht genau einen Thread höher... :cool:
+ www.mallena.com
Willem2
10 januari 2007, 20:30
http://www.transgirls.de/
W2 :wink:
Bubbelbader
11 januari 2007, 08:26
Zal ik er iets van zeggen?
Bubbelbader
11 januari 2007, 08:46
In Antwerpen zijn de gelegenheden die bekend staan om het verschijnen van Transen en Travo's de volgende. Als je vanuit de Schippersstraat via de Vingerlingstaat doorloopt de Oudemansstraat in, langs cafe het Hemeltje en cafe de 7e hemel vindt je iets verder aan je linkerhand Cafe Malle Babbe. Deze tent staat er al jaren om bekend dat daar soms 's middags maar vooral 's avonds Transen en Travo's komen. Hoe het de laatste tijd is weet ik niet. 's avonds komen daar ook wel wat Afrikaanse vrouwen die tegen betaling mannen proberen te scoren. Voor de Transen geldt dat overigens ook.
Vervolgens het je aan de overkant van de straat cafe Bananas, daar willen ze zich ook wel eens ophouden. Ik heb ze daar voornamenlijk in de zomer op het terras gespot.
Vervolgens als je die straat tussen Malle Babbe en Bananas (de sint-Paulusstraat) inloopt richting stad, dus niet richting Schelde heb je op de volgende kruising, daar waar de Minderdroedersrui begint, rechts op de hoek cafe Que Pasa (Lange koepoortsstraat 1) Een latina bar waar ze ook nog wel eens willen opduiken. Deze tent is alleen 's avonds open.
Party treffs met transen ken ik niet, Een enkele Gang bang wordt er wel eens georganiseerd. Al zou ik er op dit moment geen kunnen noemen. Heb er ook geen ervaring mee.
succes ermee!
In Antwerpen, nabij het skw, zijn er enkele café's waar men transjes kan vinden, die er uitgaan voor de fun. Daar komen ook de meeste transen die in het skw werkzaam zijn.
Ik ben momenteel de naam van deze gelegenheden kwijt, maar zal me eens informeren wanneer ik in de buurt kom.
Maar dat is natuurlijk Antwerpen, ik heb ooit eens 'ergens' een topic gelezen over clubs in Nederland, ga dat ook eens verder opzoeken.
Als ik meer info heb, dan zal ik niet nalaten deze dan ook te posten.
letsch
11 januari 2007, 15:42
bedankt voor alle reacties
rplover
15 januari 2007, 23:38
Malle Babbe en Banana's zijn vergane glorie hoor, tesamen opgedoekt (niet de café's, wel het lokken door transen) met het sluiten van de Oudemansstraat.
Dus daar ga je nog weinig transen vinden, af en toe komt er nog eentje gezellig iets drinken, maar aangezien er geen wandelaars meer zijn daar, zijn spijtig genoeg ook de transkes verdwenen.
't Enige schoons dat je daar 's avonds nog vindt, is onze mascotte ;)
De Que Pasa is volgens mij inderdaad een betere keuze, en er is ook op de kaaien een Braziliaans café, ik ken de naam zo niet meer uit het hoofd, maar je herkent het van ver aan de geelgroene kleuren, daar heeft deze jongen nog menigeen uur gesleten in het gezelschap van, maar das ook alweer een dikke twee jaar geleden.
Morgen ben ik terug in Antwerpen, als ik de kans heb ga ik op zoek naar die etablissementen waat ik het eerder over had.
groetjes
rplover
Bubbelbader
16 januari 2007, 14:49
Malle Babbe en Banana's zijn vergane glorie hoor, tesamen opgedoekt (niet de café's, wel het lokken door transen) met het sluiten van de Oudemansstraat.
Dus daar ga je nog weinig transen vinden, af en toe komt er nog eentje gezellig iets drinken, maar aangezien er geen wandelaars meer zijn daar, zijn spijtig genoeg ook de transkes verdwenen.
't Enige schoons dat je daar 's avonds nog vindt, is onze mascotte ;)
De Que Pasa is volgens mij inderdaad een betere keuze, en er is ook op de kaaien een Braziliaans café, ik ken de naam zo niet meer uit het hoofd, maar je herkent het van ver aan de geelgroene kleuren, daar heeft deze jongen nog menigeen uur gesleten in het gezelschap van, maar das ook alweer een dikke twee jaar geleden.
Morgen ben ik terug in Antwerpen, als ik de kans heb ga ik op zoek naar die etablissementen waat ik het eerder over had.
groetjes
rplover
Ik was 2 weken geleden nog even bij de Malle Babbe en aan het eind van de middag zaten er toch 3! Maar goed dat kan toeval zijn.
Als naam en straat van die tent aan de kaaien weet, wil ik dat ook graag weten.
Alvast bedankt