Volledige versie bekijken : Sarah (Roemeense)
Firehawk
26 juni 2016, 20:16
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Sarah (Roemeense)
Leeftijd:19 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:
Firehawk
26 juni 2016, 20:19
Zag er nog geen paspoortje van dus bij deze even aangemaakt.
Cupmaat kan ik fout hebben, heb er niet zo'n verstand van, oordeel zelf:
http://www.saunaclub-babylon.com/b/548/06b.jpghttp://www.saunaclub-babylon.com/b/548/05.jpg
http://www.saunaclub-babylon.com/b/548/04b.jpghttp://www.saunaclub-babylon.com/b/548/03b.jpg
http://www.saunaclub-babylon.com/b/548/02a.jpghttp://www.saunaclub-babylon.com/b/548/01b.jpg
Ben er dus niet mee op de kamer geweest, maar vond dit wel te vermelden waard.
Uit verslag gehaald: https://www.ijsberenforum.com/forum/s...385#post493385
Begon al tegen sluitingstijd aan te lopen, en was van plan nog even wat te drinken en naar huis te gaan. Daar zat Cupido nog bij de bar. Wou nog even met hem kletsen maar werd vrij lastig.
Bij hem stonden nog 2 meiden, een daarvan was Sarah. Ze begon vrij snel haar kont tegen mij aan te duwen, was pas net van de kamer maar de tent was weer een feit. Ook liet ze even zien hoe lenig ze is en legde staand een been op mijn schouder. Ze bleef mij verrassen. Cupido wreef nog een chocolade reepje over haar borsten en beweerden dat het nu beter smaakte. Geloof hem direct. :D
Na een tijdje ging ze op de bank zitten, ze gebaarde dat we er langs moesten komen zitten.
Daar zat ze dan tussen Cupido en mij. Daar ging ze weer een geil showtje geven.
Op een gegeven moment ging Cupido ergens anders zitten en ging ze zich totaal op mij richten.
Toen ging ze helemaal los, borsten, poesje, kont alles kreeg ik het gezicht, ze rolde over mij heen.
Moest haar borsten vasthouden. Ik ben niet zo’n borsten man, maar dit voelde wel echt super.
Vol, stevig, niet hangend, naturel, heerlijk. Opeens begon ze ook te zoenen en niet zomaar. Dit was geen tongen met het puntje van de tong maar ik werd onderhand opgegeten. Was haar slechte tand al helemaal vergeten en ze had mij overtuigd. Helaas moest ik haar afkappen, want alhoewel ik zin had, was mijn budget bereikt. Dit haar eerlijk bekend, en als ze wil iemand anders kan gaan opzoeken. Ze had het begrepen, maar weet niet waar ik het aan verdient heb maar ze ging gewoon door.
Na een tijd zegt ze wacht even, blijf zitten ik kom zo terug. Ze kwam terug met een paar servetjes. Gaat ze daar liggen vouwen met die servetjes. Ineens had ze daar een roos mee gevouwen, goed gelukt ook nog. Wat een lieve meid. Met de vraag waar ik dit allemaal aan had verdient, zei ze, zo maar. Ze bleek ook pas 19 te zijn, zo jong had ik haar niet geschat. Het was bijna sluitingstijd en we hebben nog wat gezoend. Ze kroop helemaal tegen mij aan met onze wangen tegen elkaar aan. Zo hebben we een tijdje gezeten zonder maar iets te zeggen. Super mooie afsluiting. Waar ik het aan heb verdiend weet ik nog altijd niet maar was mooi. Ze zei dat ze nu ging slapen en voor mij was het ook tijd om naar huis te gaan. Heb haar beloofd de volgende keer met haar te kameren, maar is voor haar ook een loze belofte, maar ik ga die belofte nakomen.
licky luke
27 juni 2016, 17:02
16035
16036
Nedlovefkk
27 juni 2016, 18:13
Photoshop is Babylon niet vreemd, desalniettemin leuke foto's..,,
Firehawk, ben je 100% zeker dat dit geen borsten van de dokter zijn? Zal er morgen eens aan voelen om te verifiëren maar ze zien er niet naturell uit
Firehawk
1 juli 2016, 18:33
Ik durf niets met zekerheid te zeggen, maar ze waren wel lekker zacht.
bebert
1 juli 2016, 21:56
Firehawk, ben je 100% zeker dat dit geen borsten van de dokter zijn? Zal er morgen eens aan voelen om te verifiëren maar ze zien er niet naturell uit
puur natuur, 100 % zeker
Sjeufke
1 juli 2016, 22:07
puur natuur, 100 % zeker
Als ik de borsten analyseer op de foto, lijken ze mij ook puur natuur
Cupido
1 juli 2016, 22:42
200 % naturel
Firehawk
3 juli 2016, 18:14
Uit verslag gehaald: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=495007#post495007
1e kamer met haar van de dag.
Sarah. Vorige week op het einde van de avond, had ze mij nog helemaal verwend. Helaas liet mijn budget het toen niet toe, om met haar naar de kamer te gaan. Haar dit toen ook mede gedeeld, maar ze ging gewoon door met haar showtje. Haar wel beloofd de eerst volgende keer met haar te kameren. Dat moment was nu dus aangebroken.
Ik werd direct herkend en ze hing al aan mijn nek. De vorige week herhaalde zich weer. Innig zoenen, ik moest haar overal betasten, haar been lag in mijn nek. De toon was weer gezet.
We zijn buiten op een bankje gaan zitten waar het spel werd voortgezet, ze krioelde weer over mij heen. Praten is moeilijk met haar, ze kan amper Duits en ook slecht Engels, maar daar heb je ook amper tijd voor met haar houding. De kamervraag werd gesteld en ik zei dat ik mijn belofte na zou komen. Op de kamer laat ze er ook geen gras overgroeien en gaat het er tegen aan. De sessie was ok.
Dit komt omdat ze glijmiddel gebruikt waar ik niet zo’n fan van ben. Maar door de pre-sale die ze geeft was ik meer dan tevreden.
2e kamer van de dag.
Op een gegeven moment komt Sarah voorbij met een vriendin. Ze had me weer te grazen hoor, ik zat weer helemaal onder haar. De vriendin zat bij Piet, maar dat werd niks en vroeg of ik hem kon redden. Helaas heb ik hem in de steek gelaten. Was eigenlijk totaal niet van plan om nog een keer met Sarah te gaan kameren. Maar ze had mij weer zo opgegeild, dat ik geen nee kon zeggen.
Piet aan zijn lot overgelaten, ik naar de kamer. Er werd wel even een tandje bijgezet, was een vurige sessie. Paar keer bijna van het bed gerold. Normaal ben ik niet zo van het beffen van een dvp, dus als ze er niks van zeggen doe ik het ook niet. Zij wilde toch wel graag dat ik even down under ging, nooit te beroerd om iemand te helpen, dus aan de slag. Was allemaal fris dus geen straf. Mijn conditie en uithoudingsvermogen werd op de proef gesteld al werd daar geen gehoor aangegeven en mocht ik niet ophouden zei ze. Onder het neuken bleef ze ook over haar poesje wrijven wat wel een geil gezicht is. Wel weer jammer van het glijmiddel, dit was mijn 3e sessie dus wordt glijmiddel wel een boosdoener. Maar in doggy met haar handen tegen de muur, die mooie grote naturel borsten op en neer deinzend en dan tegen die mooie billen aanketsen, wordt het mij toch te veel en de 3e finish was een feit. Was soms wel moeilijk concentreren als je een kamer hebt achter de zithoek waar iedereen voetbal zit te kijken. Soms oorverdovend lawaai met dat voetbal.
Sarah heeft me nog op een geile dans getrakteerd, en zat onderhand met een spagaat op bed haar billen tegen me aan te drukken. Wat een geile meid! 2e sessie met haar was beduidend beter en nu zit herhalingsgevaar voor mij er zeker in bij haar.
Piet Plezier
3 juli 2016, 18:50
inderdaad je liet me aan me lot over
Piet Plezier
3 juli 2016, 18:53
Sarah is echt een knappe meid om te zien
En haar borsten zijn echt lekker
Ik kreeg geen kans van Firehawk.
satanic surfer
3 juli 2016, 19:02
ex-H7 en Great Palace..service untendurchschnittlich sagen wir mal vorsicht...net als haar taalkennis
Piet Plezier
3 juli 2016, 19:17
ex-H7 en Great Palace..service untendurchschnittlich sagen wir mal vorsicht...net als haar taalkennis
nou je zit er ver naast want dit is haar eerste club
Firehawk
3 juli 2016, 19:28
Niet vergeten dat ze pas 19 is, kan nog veel leren. Ook al ben ik nog niet zo ervaren, heb er wel de hele dag plezier van gehad.
Piet Plezier
3 juli 2016, 19:51
Niet vergeten dat ze pas 19 is, kan nog veel leren. Ook al ben ik nog niet zo ervaren, heb er wel de hele dag plezier van gehad.
en ook ik heb plezier met haar gehad
Het is een leuke meid echt super
Piet Rodebaard
18 juli 2016, 16:48
Sarah, met on July 14 in Babylon.
I was waiting for her (after a descent session last time), she recognized me immediately, and we spoke together during lunch.
After a short talk, we went to room, but Sarah was a bit (or, a lot) sad, because the day before, only did 2 rooms, and a need of money is requiered to come back in Romania.
Blowjob was quite good (still fixing eye), and despite his sadness, she did the job (several position), but no kiss and the little talk after was without smile. Unfortunately.
The evening, she went back to me, with a huge hug, big small & telling me that she can (now) go to Romania. Too late, my (suite poor) session was before !
bucdanny
19 juli 2016, 00:07
Na juist een vruchtbare kamersessie heb ik vorige zaterdag ook met haar gekamerd. Ik zei haar dat ik juist gekamerd had en een blowjob nodig had. Ze keek me voortdurend aan en gebruikte haar lippen soms(soms handwerk). Houd de tijd stevig bij en zou gerust wat tijd willen winnen vrees ik. Ik zei haar dat ik liever had dat ze me pijpte en dat het niet erg is als ik niet klaarkwam. Had de indruk dat ze toen wel fors haar best deed om me klaar te pijpen maar helaas was de 30 min al voorbij. Haar borsten en ogen springen in het oog. Enkel pijpwerk leek haar te saai. Alhoewel die ogen bleven me maar aankijken. Nu nog de techniek en uithouding van Sissy(sixsens) aanleren.
Firehawk
19 juli 2016, 08:01
Helaas staat ze niet meer tussen de planning en staat ook niet onder "reise damen" net nu ik as zaterdag weer kan gaan.
Hopelijk komt ze terug.
moskito32
4 december 2016, 12:54
Ende November war sie laut Anwesenheitsliste für ein paar Tage im Babylon....ich habe es leider zu spät gelesen...hat sie jemand gesehen und kommt sie wieder?
spirou
5 december 2016, 23:16
WE WANT SARAH ! WE WANT SARAH ! :liebe2:
spirou
26 juli 2017, 20:09
Sarah is back ! I'm speechless...:tongue::hammer::liebe2::joke::plappe r::betrunken::asshole: