Volledige versie bekijken : Het zinloze niets toevoegende topic.
Strijker
27 juni 2016, 21:04
:lostit:
Je bedoelt dus dit topic :biggrin:!
Slap geleuter en zinloze discussies (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27575-Slap-geleuter-en-zinloze-discussies)
Daar zijn er al veel te veel van!!!
Strijker
27 juni 2016, 21:17
Daar zijn er al veel te veel van!!!
Dat is dus precies het punt wat ik hier probeer te maken.
Zie bijvoorbeeld ook het om even voor 22:00 uur gestarte topic!
VAZKOR
27 juni 2016, 21:24
16040
Goedemorgenallemaal
27 juni 2016, 21:57
16042
Maar goed ieder draadje bereikt dat stadium wel eens
sofaking
27 juni 2016, 22:39
https://media.giphy.com/media/13zZ0FyrgNWwLu/giphy.gif
blueeyes
27 juni 2016, 23:02
Heb je echt niets anders te doen door ons de broodnodige tijd te besteden aan dit forum op deze manier af te pakken.
Als een topic je niet bevalt kun je het ook gewoon niet bekijken toch
Zo makkelijk :)
noglangnietuitgewandeld
28 juni 2016, 04:58
Dat is dus precies het punt wat ik hier probeer te maken.
Zie bijvoorbeeld ook het om even voor 22:00 uur gestarte topic!
Megaboob denk daar waarschijnlijk heel anders over.
luminous
28 juni 2016, 07:26
16054
lekker zinlooos:bye::bye::bye::t1522:
Rickertje
28 juni 2016, 08:01
@luminous, heb je hier dan ook een filmpje van die we mogen bekijken :P
Goedemorgenallemaal
28 juni 2016, 12:52
Ik had even zin om iets te tikken....
Eddy_V
28 juni 2016, 13:19
Ik had even zin om iets te tikken....
Een eitje?
Piet Plezier
28 juni 2016, 13:54
er zijn weer volop Hollandse kersen in Maas en Waal
16057
R.I.P Bud Spencer is overleden. In mijn jeugdjaren keek ik met veel plezier naar zijn films.
https://ikrendusikbesta.files.wordpress.com/2014/04/20140413-203452.jpg
Goedemorgenallemaal
28 juni 2016, 15:33
R.I.P Bud Spencer is overleden. In mijn jeugdjaren keek ik met veel plezier naar zijn films.
Ik vind dit niet in dit draadje passen...
Willem2
28 juni 2016, 15:38
Ik vind dit niet in dit draadje passen...
ik vind dat geen zinloze opmerking ...
Toulouse-Lautrec
28 juni 2016, 16:46
ik vind dat geen zinloze opmerking ...
http://i.vimeocdn.com/video/570863454_1280x720.jpg
Bluebear
28 juni 2016, 18:49
16059
Bluebear
28 juni 2016, 18:50
16060
Brad Clitt
28 juni 2016, 18:58
Weer een draadje minder waar ik niet gereageerd heb, maar eigenlijk is het zinloos want wat heb ik eraan...
Borealis
28 juni 2016, 19:03
totaal zinloos 50ste berichtje ;)
Toulouse-Lautrec
28 juni 2016, 19:22
http://www.dongeradeelsociaal.nl/wp-content/uploads/2015/11/Bezinning-in-Dokkum-lijkt-zinloos-LC-20151031.jpg
luminous
1 juli 2016, 09:05
Zomerplan gelegenheidsarbeiders
Jaarlijks worden we tijdens de zomermaanden geconfronteerd met tekorten aan havenarbeiders. De bedrijven hebben de mogelijkheid om deze tekorten op te vullen door de tewerkstelling van gelegenheidsarbeiders.**Cepa gaat daarom op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn om tijdens de zomermaanden occasioneel tewerkgesteld te worden en zich hiervoor ook beschikbaar kunnen maken. Hieraan zijn enkele voorwaarden verbonden :
U moet 18 jaar zijn, U spreekt en verstaat de Nederlandse taal, U moet beschikken over een blanco bewijs goed zedelijk gedrag, U moet medisch goedgekeurd worden voor havenarbeid, U volgt een introductieopleiding van één dag aan het opleidingscentrum voor havenarbeiders
U moet op eigen kracht op de kaaien kunnen geraken.
Voor elke gepresteerde taak in de dagshift ontvangt een gelegenheidsarbeider 159,84 euro bruto.
Voor werk in de morgenshift of namiddagshift komt daar nog eens respectievelijk 5% en 15% bovenop.
Indien u bereid bent om te werken als gelegenheidsarbeider kan u via volgende link*www.cepa.be/gha/nieuw*aanloggen op onze website.
U kan verschillende periodes aanduiden wanneer u zich beschikbaar wil houden om tewerkgesteld te worden bij tekort aan erkende havenarbeiders.
De bedoeling is dat u opgenomen wordt in een groep opgeleide gelegenheidsabeiders.
Wanneer u zich geregistreerd heeft, moet u zo vlug mogelijk een bewijs goed zedelijk gedrag, model 1 bezorgen aan Cepa, afdeling Haven, Adriaan Brouwerstraat 24, 2000 Antwerpen.
langlekker
1 juli 2016, 10:47
Zo goed als zinloos, maar het is post nummer 300 van me, toch een mijlpaal:freu:
Goedemorgenallemaal
1 juli 2016, 13:49
gefeliciteerd
Brad Clitt
1 juli 2016, 14:51
Met dit bericht kom ik op het moment van schrijven op de nummer 1 positie in het klassement top poster van de maand juli, het is maar dat U het weet...
Teiresas
1 juli 2016, 14:58
Met dit bericht kom ik op het moment van schrijven op de nummer 1 positie in het klassement top poster van de maand juli, het is maar dat U het weet...
en die bijdragen waren inderdaad bijna allemaal zinloos en niets toevoegend... :biggrin:
Teiresas
1 juli 2016, 14:59
16093
Brad Clitt
1 juli 2016, 15:00
@ Teiresas
Ik houd ook niet van half werk en ik zie hierboven dat je me van de koppositie wil stoten.
Eddy_V
1 juli 2016, 16:48
16093
Is dat 69 maar dan voor homo's ?
Megaboob
1 juli 2016, 21:22
Nee dat waren voorstanders van referenda, maar als ze niet het door D66 gewenste resultaat opleveren dan liever niet...
Die Alexander toch....
meagboob
sofaking
1 juli 2016, 21:28
Interessant on-topic filmpje
http://web.archive.org/web/20110701162649/http://www.masalatime.com/world/wp-content/uploads/2009/07/23-847840311.gif
langlekker
2 juli 2016, 08:29
Interessant on-topic filmpje
http://web.archive.org/web/20110701162649/http://www.masalatime.com/world/wp-content/uploads/2009/07/23-847840311.gif
Ik zit al een uur te wachten tot ie laadt, maar gelukkig heb ik toch niets zinnigs te doen:cool::hanged:
In hoeverre kan ene topic zinloos zijn of niets toevoegen als het wordt gelezen en er op wordt gereageerd?
Bluebear
2 juli 2016, 11:56
In hoeverre kan ene topic zinloos zijn of niets toevoegen als het wordt gelezen en er op wordt gereageerd?
Het gaat erom wat je er mee doet. Is het zinloos om te lezen? Nee, want het is toch zinloos. En je weet wat je koopt nl. zinloze dingen. Zo heft het een het ander op en heb je er verder geen last van, want dat is toch zinloos. :confused:
16102
langlekker
2 juli 2016, 12:42
Als ik zin heb ga ik naar de hoeren waar ik onzinnig veel geld uitgeef om mijn zinnen te verzetten, waarna ik zinloos mijn zaad verspil en de dame verzint hoe ze me een volgende keer weer met een zinnige reden weet te laten terugkeren.
Is dit dan de zin van het leven?
Teiresas
2 juli 2016, 13:00
Als ik zin heb ga ik naar de hoeren waar ik onzinnig veel geld uitgeef om mijn zinnen te verzetten, waarna ik zinloos mijn zaad verspil en de dame verzint hoe ze me een volgende keer weer met een zinnige reden weet te laten terugkeren.
Is dit dan de zin van het leven?
Hoe verzin je het...
Piet Plezier
3 juli 2016, 15:01
https://www.wcexperience.nl/agenda
Goedemorgenallemaal
3 juli 2016, 15:05
Da's wel zinvol Pietje
Bluebear
14 september 2022, 15:56
Nee, gullie dan!
schoolmeester
14 september 2022, 17:50
???????
Bluebear
14 september 2022, 18:27
???????
Zinloos, Schoolmeester! If you catch my drift! :rolleyes: :tongue:
Willem2
14 september 2022, 18:34
Zo zie je maar dat een zinloos topic niet zo zinloos is :rolleyes:
Eddy_V
14 september 2022, 19:37
Zo zie je maar dat een zinloos topic niet zo zinloos is :rolleyes:
Wat een onzin
schoolmeester
14 september 2022, 19:38
Wat een onzinnig topic is dit toch !
Eddy_V
14 september 2022, 19:55
Wat een onzinnig topic is dit toch !
Integendeel, veel bijdrages elders op het forum zouden naar hier verplaatst kunnen worden :biggrin:
mentholbear
14 september 2022, 20:32
Sommige ijsberen zouden volgens mij heel blij worden als ik hier bleef hangen :rolleyes:
Das
14 september 2022, 21:16
Sommige ijsberen zouden volgens mij heel blij worden als ik hier bleef hangen :rolleyes:
Dat zou te zinvol zijn!
JonnyFontane
15 september 2022, 01:45
Heel blij.....kunnen wij dit topic niet het Menthol niets toevoegende topic noemen?
Bluebear
15 september 2022, 01:46
Ik zag dat Mentholbear bijna aan de 10.000 berichten zat. Nog 4 te gaan, Menthol. Proficiat met deze mijlpaal in je broek. :rolleyes:
37473
Willem2
15 september 2022, 09:21
Ik zag dat Mentholbear bijna aan de 10.000 berichten zat. Nog 4 te gaan, Menthol. Proficiat met deze mijlpaal in je broek. :rolleyes:
Tja, te is nooit goed...
Schrijf je te weinig doe je niet genoeg mee.
Schrijf je te vaak over een club waar je regelmatig komt is het ook niet goed.
Schrijf je te veel Duitse kamerdetails vindt ome willem het niet goed.
Schrijf je te weinig details vinden ijsberen het weer niet goed.
En sommigen zijn gewoon nooit tevreden :rolleyes:
Ondanks dat hij op iedere poep en scheet reageert weet ik zeker dat dhr A soms met een paal in zijn broek zit omdat hij weer meldt dan een bepaalde vrouw er weer is.
Terwijl dhr B grommend thuis zit omdat hij jaloers is dat dhr M weer in een club was.
Gooi er een kwartje in en je krijgt zoveel info .... misschien wel teveel ....
kempie
15 september 2022, 12:26
In dit topic kunnen van sommige beren wel alle berichten worden toegevoegd.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Siberische tijger
15 september 2022, 17:43
Heel blij.....kunnen wij dit topic niet het Menthol niets toevoegende topic noemen?
Menthol-light?
Wentelt Eefje
19 september 2022, 20:47
hier hadden ook deze weer eens een damestopic verziekende bijdragen prima geplaatst kunnen worden. Zoals het merendeel van wat deze scribenten te berde brengen in mijn ogen rechtstreeks dit topic ingewieberd mag worden… man, man, man… hoe maak je IJBF onbruikbaar?
Bij de één lijkt dat ook het doel, de ander denkt bij een volslagen gebrek aan zelfreflectie meestentijds juist bij te dragen aan de informativiteit…
Ik denk dat je ook cherrie cola drinkt.
Als dat zo is word/is het een obsessie voor je.
STERKTE.
Als ie chocolade gaat halen, komt ie steevast met Mon Cherie thuis ;)
Kwibus2
19 september 2022, 23:28
Dit is een heel erg zinvol topic.
De mijlpaal in het forumleven van MB was me anders ontgaan.
Laat de naam maar zoals hij is om te voorkomen dat daar weer
een nieuw draadje door ontstaat.
Wentelt Eefje
24 september 2022, 12:34
hier hadden ook deze weer eens club- en damestopics verziekende bijdragen prima geplaatst kunnen worden. Zoals het merendeel van deze scribenten in mijn ogen rechtstreeks dit topic ingewieberd mag worden… man, man, man… hoe maak je IJBF onbruikbaar?
Ondertussen denkt hij door een volslagen gebrek aan zelfreflectie meestentijds juist bij te dragen aan de informativiteit…[/QUOTE]
Je bericht is denk ik goed bij de ijsberen en pandaberen aangekomen, en niet bij de eisberen en polar bears ;)
Jammer, maar begrijpelijk. Over het algemeen vind ik de looks en service van de dames bij Venus behoorlijk goed. Zeker voor de prijs.
Maar hoor ook vaak dat er wat meer een... afstandelijke sfeer hangt. Niet alleen met dames, maar ook met heren. Waar elders er meer gezelligheid onderling is.
Zou het over een poosje nog een kans geven. Wie weet is de ervaring dan anders.
Ik weet niet of het überhaupt storm loopt na de opening. Anders zou een actie wel stimulerend kunnen werken om meer volk over de vloer te krijgen en zo meer dames aan te trekken/behouden.
Aan de andere kant vind ik het ook weer fijn dat niet alle favorietjes op 1 kluit zitten...
Ik had geliked, omdat ik me kon vinden in zijn beschrijving. Ik vind Isabella fysiek ook erg fraai, maar haar uitstraling helaas minder. Kan me voorstellen dat je vreest voor een optic flick.
En met mij was het op de kamer redelijk, maar had niet het gevoel dat ze ontdooide. Denk gewoon geen klik.
Aan de andere kant zijn er inderdaad ook positieve verhalen over haar op de kamer, dus wellicht de gok waard.
Wentelt Eefje
25 september 2022, 02:44
Deed ze aftrekken milieuvriendelijk of hadden jullie het op de kamer over de klimaatverandering? ;)
Vraag voor kameraad Theo of er ook veel mannen waren? ;)
Oftewel, was de verhouding beetje okay?
Niet okay, deze berichten in informatief bedoelde topics
Bluebear
25 september 2022, 10:49
Wentelt Eefje, geef deze ijsbeer, Mentholbear, eens de vrijheid om te schrijven wat hij wil op dit forum. Als je niks van hem wilt lezen kan je hem ook blokkeren. Dan hoef je deze martelgang niet meer te ondergaan. Stop deze lastercampagne.
Het voegt voor mij nul tot zero toe. De ene beer vindt het informatief en de ander vindt het onzin.
Om met de wijze woorden van de Beatles te onderschrijven: “Let it be”.
Als u had gezwegen, had u wijzer geleken.
Kwibus2
25 september 2022, 11:17
Als u had gezwegen had u wijzer geleken.
Uitstekende analyse waarbij de kern wordt toegelicht.
WE is niet wijzer en heeft daarbij de hinderlijke eigenschap anderen de maat te nemen.
Hij staat al heel lang op mijn negeerlijstje. WE negeren kan ik iedereen aanraden.
Moontanner
25 september 2022, 11:27
@ Bluebear en Kwibus2
Ik weet van WE dat hij behoorlijk last heeft van bepaalde zieke figuren hier en in mijn waarneming terecht. Net als ik trouwens. En ik dacht ook Pietpotent 44.
Heb er persoonlijk iets minder last van dan WE, want ik hoef niet zo nodig mee te doen in de off-topic rubrieken. Ik zou er al mee gediend zijn als de moderatoren ze uit de inhoudelijke rubrieken weghouden, tenzij het ergens over gaat. Zulks ter beoordeling aan de moderatoren. Dat gebeurt trouwens nu al wel op beperkte schaal.
Hoe dan ook, ik steun WE in zijn actie.
Kwibus2
25 september 2022, 11:30
WE heeft vooral last van zijn op niets gebaseerde houding dat hij andere posters de maat kan nemen.
Hoog tijd dat hij daar mee ophoudt.
Wentelt Eefje
25 september 2022, 11:36
Ik heb daar geen last van. Ik heb daar gemak van.
Bluebear
25 september 2022, 11:37
@ Bluebear en Kwibus2
Ik weet van WE dat hij behoorlijk last heeft van bepaalde zieke figuren hier en in mijn waarneming terecht. Net als ik trouwens.
Leuk dat u als psycholoog van de koude grond even vaststelt van ruime afstand wie hier een ziek figuur is en wie niet!
Beetje eng allemaal. Or you are with us, or against us.
Wentelt Eefje
25 september 2022, 11:50
Wentelt Eefje, geef deze ijsbeer, Mentholbear, eens de vrijheid om te schrijven wat hij wil op dit forum. Als je niks van hem wilt lezen kan je hem ook blokkeren. Dan hoef je deze martelgang niet meer te ondergaan. Stop deze lastercampagne.
Het voegt voor mij nul tot zero toe. De ene beer vindt het informatief en de ander vindt het onzin.
Om met de wijze woorden van de Beatles te onderschrijven: “Let it be”.
Als u had gezwegen, had u wijzer geleken.
Ik wil best verslagen van hen lezen of damesrecensies in voornoemde topics, maar al hun vragen voor andere ijsberen, antwoorden die slechts een inleiding zijn om zelfverwijzend bezig te zijn of pogingen om grappig over te komen of andere nog verder off-topic zijnde bijdragen in de algemene club- en damestopics kan ik missen als kiespijn.
Serieuze goed geschreven clubverslagen en damespaspoortjes sneeuwen onder door het OCD-gedrag van dit soort ijsberen om iets, al is het nog zo zinloos en niets toevoegend te “moeten” schrijven.
Wie zwijgt stemt toe en daarom verhef ik mijn stem ertegen…
stimpy3
25 september 2022, 12:17
Serieuze dames- en clubrecencies zijn helmaal prima wmb, maar iemand die 3-4 keer per week gaat clubben, dan overal zogezegd met 5 of 6 dames gaat kameren wat allemaal wereldbeurten zijn, maar waarvan dan achteraf blijkt dat meneer ook al tevreden is met raamservice: dat vind ik nou forumvervuiling. En als-ie dan ook nog praatjes gaat hebben dat ijsberen die vinden dat TZ bij ouderwetse clubservice hoort viespeuken zijn dan mag zo iemand wat mij betreft van 't forum af.
uurtje
25 september 2022, 13:37
nou nou Bluebear.... je moet maar doen. Een riedel zinloze vragen stellen in het 'Sky' topic (antwoord stond enige posts bovenop) en dan hier fiks van wal steken.........veelzeggend....
Badslippers
25 september 2022, 13:49
Altijd leuk dat geanalyseer van ijsberen. WE is net als Dalton, ze maken beiden zinnige opmerkingen maar dan moet je wel tussen de regels door lezen. Daarnaast altijd verfrissend als iemand de moeite neemt om een andere invalshoek te kiezen en dat hoeft dan niet gelijk te staan aan zijn mening of overtuiging. Ik heb Mentholbeer in mijn spamfilter omdat omdat genoeg lezen heb over het vreten van hem. Daarnaast, als een ijsbeer het forum vervuild door een constante diaree van berichten te produceren ben ik er snel klaar mee. Blijkbaar kunnen de moderatoren allerlei zaken instellen, bijvoorbeeld dat er een tijdlimiet is tussen de te posten berichten. Net als dat je niet naar honderden leden tegelijk kunt mailen. Dat is dus om spam (diaree) te voorkomen. Gelukkig kun je zelf dus ook wat instellen maar dan kom je de berichten van de geblokte weer tegen in quotes. Het zij zo, er zijn ergere dingen in de wereld als een ijsbeer die constant over vreten en uitzonderlijk geweldige sessies schrijft.
pietpotent44
25 september 2022, 14:14
Ik heb o.a. kwibus2 en schoolmeester op mijn ignore lijst staan. Gewoon omdat die haast in elk topic wel reageren, maar naar mijn mening nul of geen nieuwswaarde hebben.
MemeMoo en Eddy_V staan om dezelfde redenen ook op mijn ignorelist. Maar ook omdat ze een hoog zuigende werking hebben, en eerstgenoemde zijn kleuterschoolperiode nog niet achter zich heeft gelaten.
Ik denk dat mentholbear wel een goed hart heeft, en met de beste bedoelingen recensies schrijft.
Maar ik kan me best voorstellen dat de lange verhalen over voederbakken, zitbankjes, het humeur van de gastvrouw en de kleur schoenen en nagels, en topavonturen van zeer matige vrouwen in happy gaan vervelen. Toch staat ie niet op mijn ignorelist.
Picasso1 staat ook op mijn ignorelist, omdat die alleen reageert om het ergens mee oneens te zijn. Dat mag natuurlijk, en van een goeie discussie ben ik ook niet vies, maar het wordt een beetje vervelend als iemand het per definitie altijd oneens is, het altijd beter weet, en mij steeds zwart probeert te maken met allerlei bizarre insinuaties. Hoog zuigend gehalte. Deze gast is 2 jaar geleden ergens het spoor kwijt geraakt als je het mij vraagt.
Wandelaar5 staat ook op mijn ingnorelist om duidelijke redenen.
Maar af en toe kan ik het ook niet laten om zijn zuigende gezwets te lezen, en reageer ik toch. Levert soms nog wat discussievoer en entertainment op.
Maar gelukkig zijn er ook nog genoeg beren met goede bedoelingen die wel interesante info en verhalen hebben die ik graag lees.
Ik denk dan o.a. aan Toetebel, Badslippers, Willem2, Moontanner, Megaboob, BradClitt, Luminous, Pret, Mandrake, TheJoker, WenteltEefje, etc.
Dus dat maakt het forum dan weer de moeite waard :freu:
Achilles
25 september 2022, 20:10
@pietpotent44 Hoge bomen vangen veel wind. Ik heb geen ignorelijst maar in je lijstje kan ik me eigenlijk grotendeels vinden om dezelfde redenen, P1 zou ik eruit laten want die lijkt me nog een degelijke vent. MB zou ik er dan weer wel aan toevoegen want steeds dezelfde one-liners en reageren om te reageren 24/7 is teveel van het goede.
donkeywonkey
25 september 2022, 20:27
Beetje opvallend dat in "Het-zinloze-niets-toevoegende-topic" ineens serieus wordt geschreven over wat wel en niet thuis hoort in een topic of Forum. :) Is misschien juist niet zinloos maar waardevol voor een Forum? Zoals ik eerder schreef vind ik het prettig lezen op FC dat berichten van club ervaringen worden gescheiden van discussies, scheelt al die 'zinloze' opmerkingen en vragen tussendoor, waarbij ik in het midden laat wat iemand zinloos vind of niet... ;)
mentholbear
26 september 2022, 00:23
Ondertussen denkt hij door een volslagen gebrek aan zelfreflectie meestentijds juist bij te dragen aan de informativiteit…
Gezien de bijna 12k thanks worden ze door sommigen wel gewaardeerd.
Niet okay, deze berichten in informatief bedoelde topics
Hou ik het es on topic, is het weer niet goed. Bij de 1 heeft Johnny het over milieu vriendelijke dame, maar staat er bij de service pmc en en nmc. Ik vraag om opheldering.
Bij GG hadden de laatste paar posts na de drukke openingsdagen het over het aantal dames, maar niet of de verhouding mannen daar tegenover een beetje te doen is.
Kreeg daar van Das gewoon antwoord op.
Dat m'n gevoel voor humor wat anders is, tabee :wink2:
Ik weet van WE dat hij behoorlijk last heeft van bepaalde zieke figuren hier en in mijn waarneming terecht. Net als ik trouwens.
Zulks ter beoordeling aan de moderatoren.
Dat ik anders ben dan sommige anderen, ben ik me van bewust. Dat je daar last van hebt is vervelend voor je.
Zoals Badslippers al zei, kan je dergelijke 'zieke figuren' ook op ignore zetten.
Had in het verleden als es aan de moderatoren gevraagd en doe niks verkeerds. Als ik over de schreef ging, passen ze dat aan en kaarten dat per pb aan.
WE heeft vooral last van zijn op niets gebaseerde houding dat hij andere posters de maat kan nemen.
Hoog tijd dat hij daar mee ophoudt.
Denk dat daar weinig hoop op is bij onze idealistische hofnar. Zijn punten heeft ie meermaals gemaakt.
Op sommige zaken kan ik me, al dan niet deels, in vinden en heb her en der wat aanpassingen gedaan. Maar voor hem lijkt het nooit genoeg te zijn, totdat het precies is zoals ie het wilt. En dan kan dit een lang draadje worden.
Doch weliswaar niet zo lang als het corona topic ;)
Ik wil best verslagen van hen lezen of damesrecensies in voornoemde topics, maar al hun vragen voor andere ijsberen, antwoorden die slechts een inleiding zijn om zelfverwijzend bezig te zijn of pogingen om grappig over te komen of andere nog verder off-topic zijnde bijdragen in de algemene club- en damestopics kan ik missen als kiespijn.
Serieuze goed geschreven clubverslagen en damespaspoortjes sneeuwen onder door het OCD-gedrag van dit soort ijsberen om iets, al is het nog zo zinloos en niets toevoegend te “moeten” schrijven.
Wie zwijgt stemt toe en daarom verhef ik mijn stem ertegen…
Dat mag je vinden en mag je doen. Blijf vooral tegen de windmolens strijden...
En als-ie dan ook nog praatjes gaat hebben dat ijsberen die vinden dat TZ bij ouderwetse clubservice hoort viespeuken zijn dan mag zo iemand wat mij betreft van 't forum af.
Dat heb je dan anders geinterpreteerd dan ik bedoelde. Tz vind ik ook bij ouderwetse clubservice horen en benoem ik ook geregeld zo in m'n recensies wanneer ik die op de kamer tegenkom.
Ik val in dat opzichte ook onder de 'viespeuken' die dat lekker vinden, hoewel het ontbreken van ouderwetse service voor mij geen deal breaker is.
Ik kan me de discussie er over niet precies meer herinneren, maar volgens mij ging het over waarom bepaalde DAMES afstand houden van bepaalde mannen, omdat die bepaalde dingen wensen die zij niet willen doen. Als voorbeeld somde ik volgens mij tz, anaal enzo op.
Zoals ik eerder schreef vind ik het prettig lezen op FC dat berichten van club ervaringen worden gescheiden van discussies
Dat is wel een dingetje dat hier verslagjes in het algemene topic van een club vallen.
Wentelt Eefje
26 september 2022, 06:38
Dat ik anders ben dan sommige anderen, ben ik me van bewust. Dat je daar last van hebt is vervelend voor je. Zoals Badslippers al zei, kan je dergelijke 'zieke figuren' ook op ignore zetten.
Had in het verleden als es aan de moderatoren gevraagd en doe niks verkeerds. Als ik over de schreef ging, passen ze dat aan en kaarten dat per pb aan.
Geen zorgen! Ik mag dan graag denken dat een OCD ook een (psycho)medische afwijking is… maar de zieke ijsberen waar ik echt last van had (met name) daar hoor je absoluut niet bij. Voel je daarin vooral niet aangesproken.
Denk dat daar weinig hoop op is bij onze idealistische hofnar. Zijn punten heeft ie meermaals gemaakt.
Heeft er misschien ook wel mee te maken dat ik denk - op basis van je schrijfsels - dat de kracht der herhaling iets magisch voor je
Op sommige zaken kan ik me, al dan niet deels, in vinden en heb her en der wat aanpassingen gedaan. Maar voor hem lijkt het nooit genoeg te zijn, totdat het precies is zoals ie het wilt. En dan kan dit een lang draadje worden.
Dat is wel een dingetje dat hier verslagjes in het algemene topic van een club vallen.
Ach, ik ben ook de moeilijkste niet… het hoeft echt niet allemaal zoals ik het wil… maar inderdaad, dat laatste punt (van donkeywonkey) is een dingetje, maar mijns inziens andersom: … ook omdat zijn geweldige verhaal over zijn eenmalige bezoek aan Samya al weer van een zinloze niets toevoegende reactie voorzien is door iemand… … …
het is wel een dingetje dat dat soort reacties in het algemene topic van een club vallen.
Het Vulkanstrasse (Duisburg) topic heeft zo’n verhelderende tweedeling tussen Algemeen en “Stammtisch vragen en amder geleuter”
Kan me alleen voorstellen dat als je dat bij alle clubs doet er een fulltime moderator bij dient te komen voor het knip- en plakwerk om juist te categoriseren
Willem2
26 september 2022, 08:04
- dat de kracht der herhaling iets magisch voor je
dat is net als reclame. Dat werkt soms echt wel en tussen de brei is er altijd wel wat te vinden ( is net de koran of bijbel :rolleyes:)
Ach, ik ben ook de moeilijkste niet…
Dat heeft Poetin ook gedacht en je opgeroepen om mayo´s te draaien aan het front :cool:
Kwibus2
26 september 2022, 08:49
Ik heb daar geen last van. Ik heb daar gemak van.
Maar wel zeuren dat je de wind van voren krijgt.
Wie kaatst moet de bal verwachten.
noglangnietuitgewandeld
26 september 2022, 10:10
Het schijnt wel te helpen. Vanmorgen veel minder pepermuntberichtjes dan anders. Kun je mooi eens een paar niet ondergesneeuwde topics aanklikken.
stimpy3
26 september 2022, 14:04
Dat heb je dan anders geinterpreteerd dan ik bedoelde. .
Fuck hee. De arrogantie. D'r is niks mis met mijn interpretatievermogen. Heb je d'r wel eens aan gedacht dat aan jou ligt omdat je het gewoon verkeerd hebt opgeschreven?
Het is een ding dat je zo hypocriet bent om het '50p30 mantra' te belijden, en dan te verzwijgen dat je dan genoegen neemt met hele basic service. En dan de dames alsnog te overladen met 'presentjes', zodat je de getapte peer bent (in je verhalen tenminste). Zogezegd: 3-4x per week 5-6 kamertjes maken, voor wat het waard is: iedereen moet zelf weten wat-ie doet met z'n geld. Maar jezelf beroemen om de fantastische service die je overal krijgt omdat je in alle tenten zo'n goede relatie hebt met de dames, en dan vervolgens pissen op ijsberen die graag de ouderwetse service willen, die keer dat ze eens een clubbezoekje doen: Sodemieter even een heel flink eind op met je arrogantie en je vreetverhalen.
mentholbear
26 september 2022, 15:02
Geen zorgen! Ik mag dan graag denken dat een OCD ook een (psycho)medische afwijking is… maar de zieke ijsberen waar ik echt last van had (met name) daar hoor je absoluut niet bij. Voel je daarin vooral niet aangesproken.
maar inderdaad, dat laatste punt (van donkeywonkey) is een dingetje, maar mijns inziens andersom: … ook omdat zijn geweldige verhaal over zijn eenmalige bezoek aan Samya al weer van een zinloze niets toevoegende reactie voorzien is door iemand… … …
Kan me alleen voorstellen dat als je dat bij alle clubs doet er een fulltime moderator bij dient te komen voor het knip- en plakwerk om juist te categoriseren
Ok. Duidelijk.
Dat stukje van donkeywonky leek me er op dat ie bedoelde dat de aandacht van de dame meer naar haar mobieltje ging dan hem. Maar uit z'n reactie blijkbaar toch niet.
Misschien een geschikt bijbaantje voor jou, aangezien je er toch al zo fanatiek mee bezig bent :rolleyes:
Het schijnt wel te helpen. Vanmorgen veel minder pepermuntberichtjes dan anders. Kun je mooi eens een paar niet ondergesneeuwde topics aanklikken.
Die afleidingsmanoeuvre heeft me inderdaad wel langer weggehouden van de rest van het forum. Maar deze trage schildpad komt uiteindelijk wel bij de finish ;)
Fuck hee. De arrogantie. D'r is niks mis met mijn interpretatievermogen. Heb je d'r wel eens aan gedacht dat aan jou ligt omdat je het gewoon verkeerd hebt opgeschreven?
Het is een ding dat je zo hypocriet bent om het '50p30 mantra' te belijden, en dan te verzwijgen dat je dan genoegen neemt met hele basic service. En dan de dames alsnog te overladen met 'presentjes', zodat je de getapte peer bent (in je verhalen tenminste). Zogezegd: 3-4x per week 5-6 kamertjes maken, voor wat het waard is: iedereen moet zelf weten wat-ie doet met z'n geld. Maar jezelf beroemen om de fantastische service die je overal krijgt omdat je in alle tenten zo'n goede relatie hebt met de dames, en dan vervolgens pissen op ijsberen die graag de ouderwetse service willen, die keer dat ze eens een clubbezoekje doen: Sodemieter even een heel flink eind op met je arrogantie en je vreetverhalen.
Dan mijn excuus als ik het verkeerd heb geschreven. Zo was het in elk geval niet bedoeld of om iemand te kwetsen. Ik kan me niet herinneren dat ik het op zo een manier zou hebben geschreven.
Ik heb nergens onder stoelen en tafels geschroven dat ik tevreden ben met wat basic service. Sterker nog, had het in m'n voorstel topic nog eens toegelicht. En later nog es aangepast.
Dat ik zwijg over de details op de kamers komt dat ik een belofte heb gedaan waar ik me aan hou.
En ik overlaad maar zelden de dames met presentjes. Het is geen omkoperij ofzo. Ik geef ze soms wat zoetigheid of een ander kleinigheidje als bedankje. Deed ik ook bij de raam dames en dames waar ik 1x mee ben geweest. Ook geef ik een presentje meestal na de kamergang, om zelfs maar de suggestie te voorkomen dat ze denken omgekocht te worden.
En soms kregen dames waar ik nooit mee de kamer op ging of ga een presentje.
Presentjes zijn wel wat groter/uitgebreider bij warme kruiken en verjaardag ofzo.
En ik was in m'n 1e 2 jaar weliswaar inderdaad vaak in een SC te vinden, maar de laatste jaren is dat meestal 1x per week. Elk gepost verslagje is ook voorzien van datum. En ja, ik ga soms wat vaker naar de kamer. En nee, ik ben geen potente hkl1 ofzo die elke keer klaar komt ofzo. Maar dat hoeft voor mij ook niet. Ik geil er meer op als de dames klaarkomen of tenminste een overtuigende acteeer prestatie neerzetten.
Voor mijn ervaring zijn het geweldige kamers als we van elkaar genoten hebben.
Als een dame ouderwets goeie service levert, of een groen hartje heeft/milieu bewust is, dan probeer ik dat apart te vermelden. Ik krijg namelijk heus niet overal fantastische ouderwetse service.
Nogmaals, het spijt me als ik met dat geschreven stukje je gekwetst hebt. Dat was zeker niet mijn bedoeling.
Sterker nog, ik schrijf bijvoorbeeld vaker dat ik niet meer mee doe aan fooien geven, omdat dit de prijzen/service zou kunnen verstoren voor beren die minder uitgeven. En dat ik het jammer vind dat er minder budget clubs te vinden zijn voor beren die een minder dikke portmonnee hebben. Ik gun elke beer z'n pleziertje, respecteer eenieder, en wil zeker niet pissen op andere beren.
Ik weet niet waar dat stukje meer is. Als iemand een linkje heeft, wil ik dat graag proberen te rectificeren.
pietpotent44
26 september 2022, 16:54
Neem het allemaal niet te serieus Menthol.
Excuses aanbieden is volgens mij ook nergens voor nodig.
Iedereen heeft hier zijn eigen stijl van schrijven (en clubben).
Je kan nou eenmaal niet iedereen tevreden stemmen.
schoolmeester
26 september 2022, 17:55
Wat een wijze woorden, van iemand die ALTIJD alles beter weet.
Zie corona-topic.
Groet, schoolmeester.
Kwibus2
26 september 2022, 19:04
Valt je mee hè, schoolmeester!
Kwibus2
26 september 2022, 19:06
Menthol, trek het je niet aan je weet toch wie hier lopen te zieken.
Gewoon doorgaan, op naar de 20.000 postjes :freu::freu::freu:
mentholbear
26 september 2022, 23:06
Dank voor jullie woorden. En ik weet dat je het niet iedereen naar hun zin kunt maken.
Maar het zit me niet lekker als ik onbedoeld iemand heb gekwetst. Vandaar dat ik het recht probeer te krijgen.
Moontanner
27 september 2022, 05:06
Wat een wijze woorden, van iemand die ALTIJD alles beter weet.
Zie corona-topic.
Groet, schoolmeester.
@ schoolmeester
Als je mij vraagt om naar het corona-topic te kijken zie ik zo'n 18000 berichten. Je kunt het met PP44 eens zijn of niet, maar hij onderbouwt zijn bijdragen wel altijd met argumenten. Ik ben het trouwens vaak met hem eens.
Jij noemt hem een betweter? Altijd nog beter dan een niets-weter die niet verder komt dan het plaatsen van domme, soms vijandige opmerkingen bij andermans werk.
Van jou zie ik geen enkele beargumenteerde bijdrage in dat topic.
Badslippers
27 september 2022, 10:32
Och, ieder zal zo zijn sympathieën hebben m.b.t. bepaalde ijsberen. Ik kan bijvoorbeeld altijd wel lachen om de droge opmerkingen van schoolmeester. Getuigt toch ook van creativiteit.
Wentelt Eefje
5 oktober 2022, 01:23
De spam-attack met niet één puntje daadwerkelijke clubinfo bevattende “FAQs” in de diverse clubtopics kan in zijn geheel hier rücksichtlos gedumpt worden. Alsof iemand zijn OCD nog meent te moeten benadrukken mocht die ons lezers ontgaan zijn.
mentholbear
5 oktober 2022, 01:58
De spam-attack met niet één puntje daadwerkelijke clubinfo bevattende “FAQs” in de diverse clubtopics kan in zijn geheel hier rücksichtlos gedumpt worden. Alsof iemand zijn OCD nog meent te moeten benadrukken mocht die ons lezers ontgaan zijn.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?58788-Club-Mabuhay&p=797088#post797088
Wentelt Eefje
5 oktober 2022, 05:39
Ja beste mensen, U leest het goed, nog insecten genoeg in Nederland....
Als dit onder zijn door sommigen geroemde droge humor valt… gun mij dan mijn vochtige verdriet erover… hoe zinloos kan een bijdrage zijn?
Wentelt Eefje
5 oktober 2022, 05:43
Even een Live topic aangemaakt, aangezien RG hier weer online is :freu:
Even zo geobsedeerd door het aanmaken van topics, dat je niet eens pmeer kijkt of het niet al bestaat… en inderdaad, het bestaat al… hoe zinloos…
noglangnietuitgewandeld
5 oktober 2022, 06:52
Vandaag, 05-10-2022 komen de aanbevelingen van Remkes openbaar, voor zover ze niet uitgelekt zijn. Den Haag is immers zo lek als een gieter. Zou me niets verbazen als een van de adviezen is om ijsberenforum te veranderen in pepermuntforum. Dat klinkt verfrissender dan beren eh uitstoot. Dan leidt het de focus toch even af. Vanmorgen is er op dat gebied alvast een record gebroken. Ik klik die topics wel eens aan als er iemand echt iets heeft toegevoegd.
mentholbear
5 oktober 2022, 10:47
Even zo geobsedeerd door het aanmaken van topics, dat je niet eens pmeer kijkt of het niet al bestaat… en inderdaad, het bestaat al… hoe zinloos…
Live draadjes staan meestal als sticky bovenaan. Bij RG niet, waardoor het me niet was opgevallen. Moderator heeft het al aangepast.
Berichten hebben niets meer te maken met informeren maar met spammen, vervuilen en narcistische zelfbevlekking.
Berichten hebben alles te maken met informeren en niks te maken met geobsedeerd zijn met aanmaken van topics en zelfbevlekking of dergelijke.
Club topics waar al een Live of FAQ draadje van bestaat heb ik bijvoorbeeld geen nieuwe van aangemaakt.
Ook heb ik eerst bij SC Venus geprobeerd te kijken of het aanslaat. Diverse leden hebben de FAQ aangevuld. Zelfs 'nemesis' Wentelteefje heeft bijdrages aan dat topic geleverd na eerst kritiek te hebben gegeven elders dat zo een topic zinloos ofzo zou zijn.
Voor mij teken dat er wel degelijk draagvlak en nut kan zijn voor leden. Vandaar dat ik een template heb gemaakt en die overal heb opgezet. In de hoop dat leden die meer kennis hebben over die clubs komen helpen bouwen aan een informatieve FAQ.
Het zijn dus opzetjes die hopelijk uitgroeien tot iets wat van nut wordt voor anderen.
Dat sommigen dat zien als narcistische zelfbevlekking en vervuiling zien, neem ik maar op de koop toe.
Badslippers
5 oktober 2022, 11:21
Ik sluit me hier volledig bij aan. Mijn spamfilter is niet meer effectief tegen de nietszeggende en niets toevoegende diarreestroom. Berichten hebben niets meer te maken met informeren maar met spammen, vervuilen en narcistische zelfbevlekking.
Picasso 1
5 oktober 2022, 12:31
Ik mis een FAQ in het Corona topic....
stimpy3
5 oktober 2022, 12:47
Ja, met ook een helder overzicht van de posities die de reagerende ijsberen innemen :biggrin:
Willem2
5 oktober 2022, 13:04
Ik vind dat zinloos.
:rolleyes:
Eddy_V
5 oktober 2022, 13:50
Ja, met ook een helder overzicht van de posities die de reagerende ijsberen innemen :biggrin:
Breng de grootste autist in dat topic niet op een idee :hammer:
dan komen er nog meer lijstjes en details die we helemaal niet willen weten :)
Siberische tijger
5 oktober 2022, 16:06
Berichten hebben niets meer te maken met informeren maar met spammen, vervuilen en narcistische zelfbevlekking.
MB heeft gewoon geweldig van zichzelf genoten vandaag.:eek:
yylover
5 oktober 2022, 16:44
Als het met 7 kamers niet lukt, is dit blijkbaar MB's enige manier om tot een orgasme te komen.
JonnyFontane
5 oktober 2022, 17:39
Als het met 7 kamers niet lukt, is dit blijkbaar MB's enige manier om tot een orgasme te komen.
Als hij überhaupt tot een orgasme kan komen.......:confused:
mentholbear
5 oktober 2022, 21:03
Als hij überhaupt tot een orgasme kan komen.......:confused:
Zijn dit verkapte uitnodigingen om es een keertje mee bij Theo's op de kamer te komen kijken of er wat uit de buis komt ;)
JonnyFontane
5 oktober 2022, 21:17
Zijn dit verkapte uitnodigingen om es een keertje mee bij Theo's op de kamer te komen kijken of er wat uit de buis komt ;)
Nee daar pas ik voor......
Ik geloof die klapekster, waarvan ik deze info heb, direct op haar mooie ogen.
En je weet wat ze zeggen, klapeksters liegen niet.....;)
stimpy3
5 oktober 2022, 21:28
37583
Wentelt Eefje
5 oktober 2022, 23:36
Ook heb ik eerst bij SC Venus geprobeerd te kijken of het aanslaat. Diverse leden hebben de FAQ aangevuld. Zelfs 'nemesis' Wentelteefje heeft bijdrages aan dat topic geleverd na eerst kritiek te hebben gegeven elders dat zo een topic zinloos ofzo zou zijn.
Voor mij teken dat er wel degelijk draagvlak en nut kan zijn voor leden.
Als er echt draagvlak voor zou zijn of behoefte aan, dan waren er vast al ijsberen die gewoon het FAQ-format uit het Venus-topic hadden gekopieerd en gevuld bij hun favoriete clubs.
Uiteraard zijn mijn bijdrages aan de Venus-FAQ met een dubbele agenda om de zinloosheid en onwerkbaarheid aan te tonen. Dat doe je uiteindelijk zelf in optima forma door in de laatste update zeer nuttige informatie die niet in het door jouw gewenste format maar losregelig werd verstrekt volkomen te negeren in je eerstvolgende update.
De typeringen van Badslippers zijn wat mij betreft dan ook spot-on. Helaas…
mentholbear
6 oktober 2022, 09:27
Als er echt draagvlak voor zou zijn of behoefte aan, dan waren er vast al ijsberen die gewoon het FAQ-format uit het Venus-topic hadden gekopieerd en gevuld bij hun favoriete clubs.
Uiteraard zijn mijn bijdrages aan de Venus-FAQ met een dubbele agenda om de zinloosheid en onwerkbaarheid aan te tonen. Dat doe je uiteindelijk zelf in optima forma door in de laatste update zeer nuttige informatie die niet in het door jouw gewenste format maar losregelig werd verstrekt volkomen te negeren in je eerstvolgende update.
De typeringen van Badslippers zijn wat mij betreft dan ook spot-on. Helaas…
Dan kun je ook redeneren dat als er behoefte aan Is, dat dan al lang iemand iets dergelijks opgezet zou hebben.
En ook nu komen er her en der toevoegingen aan de FAQ bij diverse clubs. Voor mij een bevestiging dat het wel van nut Is voor sommigen.
Ik ben niet zo geniepig met dubbele agenda's enzo. Het lijkt wel meer over jezelf wat te zeggen hoe je over anderen denkt dan dat diegene Is.
Ook nu zie je het verkeerd. Ik Had gewoon de meest recente FAQ overzicht gekopieerd en daar de toevoeging in gemaakt. Jouw opmaak Was daarbij al veranderd.
Ook elders heb ik dat gedaan. Weliswaar zijn bij de vertaling in Google translate letter formaat en opmaak verloren gegaan, maar heb gewoon de opzet kwa categorieën van diegene aangehouden. Zoals ik al in de Disclaimer zei kan iedereen aanpassingen maken. Het hoeft er niet precies zo te gaan zoals ik het had opgezet ofzo.
Wentelt Eefje
6 oktober 2022, 11:13
Ik ben niet zo geniepig met dubbele agenda's enzo. Het lijkt wel meer over jezelf wat te zeggen hoe je over anderen denkt dan dat diegene Is.
Ook nu zie je het verkeerd. Ik Had gewoon de meest recente FAQ overzicht gekopieerd en daar de toevoeging in gemaakt. Jouw opmaak Was daarbij al veranderd.
Gaat niet om mijn opmaak, lees mijn bovenstaande bericht nog eens, gaat om andermans zeer waardevolle aanvulling die je er niet bij in typt en die dus nu gewoon wegsneeuwt.
En alle termen staan goed in de Venus-FAQ, waarom dan in godsnaam een template met een debiele Google-vertaling waarbij Wellness welzijn en Besetzung bezigheid wordt.
mentholbear
6 oktober 2022, 12:11
Ik had gewoon de meest recente versie bijgewerkt met een aanvulling over het aantal kamers.
Het concept is juist dat iemand die een toevoeging maakt dat doet door de laatste versie te updaten met z'n aanpassing/toevoeging, zodat er vanzelf de meest recente versie onderaan/bovenaan staat. Anders heb je een moderator nodig die dat elke keer moet gaan verwerken.
De Duitse FAQ opzet bij enkele andere clubs bedoel je? Die heb ik niet gemaakt, maar enkel door Google translate laten vertalen. Mijn Duits is niet zo goed om die lap Duitse tekst te begrijpen. En denk met mij weer meer ijsberen die het liever in het Nederland hebben staan. Dat er dan bij de vertaling iets mis kan gaan is een mogelijkheid. 1 die iemand beter in Duits is kan corrigeren.
Willem2
6 oktober 2022, 12:22
Nu moet ik weer berichten uit dit topic verplaatsen omdat het misschien toch niet zo zinloos wordt :rolleyes:
Faq's zijn niet zo zinloos en er is wel vraag naar, maar je ziet ook meteen dat er wel wat problemen ontstaan door objectiviteit, waan van de dag, waan van de club etc.
Zelfs een vaststaand gegeven als het aantal kamers schijnt al lastig te zijn :rolleyes:
PS voor Badslippers is alles zinloos op dit moment; hij is weer hopeloos verliefd :biggrin:
Badslippers
6 oktober 2022, 20:53
PS voor Badslippers is alles zinloos op dit moment; hij is weer hopeloos verliefd :biggrin:
Mwahhh, valt wel mee en als ik hopeloos verliefd zou zijn dan zou ik blind zijn want liefde maakt . . . juist, blind.
Wat inderdaad zinloos is, is sommige berichten lezen omdat er niks zinnigs in staat. Maar dat is inherent aan fora. Alleen jammer dat vBulletin weinig mogelijkheden heeft om die berichten over te slaan. Je kunt alleen een forumdeelnemer "negeren". Dan krijg je zo'n melding: "Dit bericht is niet zichtbaar omdat [ . . . ] op je negeerlijst staat." Vervolgens zie je dat bericht toch als het gequoot wordt. Hinderlijk, maar niet iets om je dag te laten verzieken.
Wentelt Eefje
7 oktober 2022, 08:17
Ik had gewoon de meest recente versie bijgewerkt met een aanvulling over het aantal kamers.
Het concept is juist dat iemand die een toevoeging maakt dat doet door de laatste versie te updaten met z'n aanpassing/toevoeging, zodat er vanzelf de meest recente versie onderaan/bovenaan staat. Anders heb je een moderator nodig die dat elke keer moet gaan verwerken.
Nee, dat is JOUW concept en wens, zeg maar de theorie. Die dus in de praktijk niet zo blijkt te werken. Je bent niet de enige die concepten (voor jou clubverslagen en damesrecensies) niet wenst te respecteren.
De Duitse FAQ opzet bij enkele andere clubs bedoel je? Die heb ik niet gemaakt, maar enkel door Google translate laten vertalen. Mijn Duits is niet zo goed om die lap Duitse tekst te begrijpen. En denk met mij weer meer ijsberen die het liever in het Nederland hebben staan. Dat er dan bij de vertaling iets mis kan gaan is een mogelijkheid. 1 die iemand beter in Duits is kan corrigeren.
Dan had je toch beter de veel betere terminologie van de Venus FAQ kunnen strippen? Nu heb je als een ware Dr. Frankenstein een monster geschapen… bezigheden, welzijn… man, man, man. Wat een prutswerk! Pure gemakszucht dus om er maar zoveel mogelijk te kunnen plaatsen, twijfel er namelijk sterk aan of je de Google-vertaling voor het eerste inplakken wel hebt doorgelezen. Dan was je dit soort onzin toch gewoon opgevallen?
mentholbear
7 oktober 2022, 09:27
Nee, dat is JOUW concept en wens, zeg maar de theorie. Die dus in de praktijk niet zo blijkt te werken. Je bent niet de enige die concepten (voor jou clubverslagen en damesrecensies) niet wenst te respecteren.
Dan had je toch beter de veel betere terminologie van de Venus FAQ kunnen strippen? Nu heb je als een ware Dr. Frankenstein een monster geschapen… bezigheden, welzijn… man, man, man. Wat een prutswerk! Pure gemakszucht dus om er maar zoveel mogelijk te kunnen plaatsen, twijfel er namelijk sterk aan of je de Google-vertaling voor het eerste inplakken wel hebt doorgelezen. Dan was je dit soort onzin toch gewoon opgevallen?
Klopt dat mijn concept zo opgezet Was. Heb ik in de Disclaimer bijgezet. In de gedachte dat het zo het beste zou werken.
Daar hoef je het niet mee eens te zijn of aan mee willen werken. Maar je verwacht wel dat ik dat telkens ga lopen compenseren/verwerken?
Hier bewijs dat het voor mij niet gaat om ego tripperij ofzo. Als iemand een opzet heeft gemaakt, heb ik er geen probleem mee die te volgen. Het Was alleen in het Duits, wat me minder makkelijk leek voor een Nederlands forum.
En zoals ik al eerder schreef Is m'n Duits niet goed genoeg om de vertaling te controleren op correctheid. Wellness Is daarbij ingeschoten.
In plaats van je ongenoegen hier te lopen uiten, Had je het euvel ook kunnen verhelpen. Dan Was je even zinvol bezig geweest ipv weer in het zinloze topic te zitten.
Willem2
7 oktober 2022, 09:47
Ik vind dit topic meer en meer onzinloos worden :rolleyes: :biggrin:
Er vind plotseling een discussie plaats, de 1 laat zijn bordje eten met rust, de ander laat zijn vlaggetje vallen en samen lopen ze gebroederlijk door ijsberenland :biggrin:
noglangnietuitgewandeld
7 oktober 2022, 10:23
En zoals ik al eerder schreef Is m'n Duits niet goed genoeg om de vertaling te controleren op correctheid.
Zou een opfriscursus Duits geen goed idee zijn? Dan hebben wij even rust. Ik zal je vast op gang helpen:
IJsbeer = Eisbär.
Kamer = Zimmer, maar dat wist je al.
Eten = Essen, dat wist je ongetwijfeld ook.
Pepermunt = Pfefferminz.
Menthol = net als in het Nederlands gewoon Menthol. Dat scheelt alweer.
Oh, en zelfstandige naamwoorden schrijf je altijd met een Hoofdletter. Succes!
Das
7 oktober 2022, 10:42
misschien kan Willem een template maken over clubs
zoiets als over de dames?
Willem2
7 oktober 2022, 10:47
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?18-GoldenTime-in-Br%FCggen-FAQ&p=31#post31
Samen met Hollandmale bedacht en door o.a. Hollandmale uitgevoerd.
Wentelt Eefje
7 oktober 2022, 11:22
Het zou pas echt zinloos zijn als ik de 10+ Google-vertalingen zou gaan aanpassen waar zoveel draagvlak voor zou bestaan kennelijk zonder enige reactie erop na een aantal dagen alsnog zou gaan zitten verbeteren. Dan moet ik 9+ keer iets gaan typen dat ik hier met één “pennenstreek” als wanvertaling af kan doen.
En die slechte beheersing van het Duits is geen argument, tenzij het Nederland ook een euvel is. Want de minieme formattekst eronder geeft al een indicatie dat het Nederlandse woord dat Google kiest onzin is. Hoef je alleen het Nederlands voor na te lezen. Zonder zelfs maar enige kennis van het Duits. Dus…
pret
7 oktober 2022, 12:55
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?18-GoldenTime-in-Br%FCggen-FAQ&p=31#post31
Er bestaat dus al heel lang behoefte aan FAQ voor clubs.
peterp095
7 oktober 2022, 13:28
Dat waren andere tijden hier op het forum, toen ging het nog over waarvoor het forum opgericht werd.
Maar ja, voor sommige moogt ge niet naar het verleden kijken...toen alles beter was.
Kijk anders maar eens in Oude doos op het forum.
mentholbear
7 oktober 2022, 13:51
misschien kan Willem een template maken over clubs
zoiets als over de dames?
Dan niet zoals de paspoortjes over dames. Want het topic wat helemaal bovenaan blijft staan, en wat iedereen dus als eerste ziet kan niet aangepast worden. Dus als bv ooit eens de prijs 40p30 staat en het veranderd later in 50p30, dan kunnen leden dat niet aanpassen.
mentholbear
7 oktober 2022, 14:10
Het zou pas echt zinloos zijn als ik de 10+ Google-vertalingen zou gaan aanpassen waar zoveel draagvlak voor zou bestaan kennelijk zonder enige reactie erop na een aantal dagen alsnog zou gaan zitten verbeteren. Dan moet ik 9+ keer iets gaan typen dat ik hier met één “pennenstreek” als wanvertaling af kan doen.
En die slechte beheersing van het Duits is geen argument, tenzij het Nederland ook een euvel is. Want de minieme formattekst eronder geeft al een indicatie dat het Nederlandse woord dat Google kiest onzin is. Hoef je alleen het Nederlands voor na te lezen. Zonder zelfs maar enige kennis van het Duits. Dus…
Dan past die pennenstreek hier goed bij: zinloos.
En niet om het 1 of ander, maar er is wel degelijk al reactie op geweest.
Heb het vluchtig doorgenomen. Het leek me begrijpelijk genoeg. Ben niet zo een purist.
En misschien dat het op een pc misschien zo werkt, maar op mn mobieltje krikg ik alleen de Nederlandse lap vertaling.
Giodude
7 oktober 2022, 15:14
Dat waren andere tijden hier op het forum, toen ging het nog over waarvoor het forum opgericht werd.
Maar ja, voor sommige moogt ge niet naar het verleden kijken...toen alles beter was.
Kijk anders maar eens in Oude doos op het forum.
Ik snap ook niet hoe ze ooit op saunaclubs terecht zijn gekomen op een forum dat gericht is op sport, klimaat, politiek en de medische wereld. ;)
schoolmeester
7 oktober 2022, 17:46
Ik begrijp niet, dat jij het niet snapt......
Badslippers
7 oktober 2022, 20:31
Ik snap ook niet hoe ze ooit op saunaclubs terecht zijn gekomen op een forum dat gericht is op sport, klimaat, politiek en de medische wereld. ;)
15 jaar geleden werden ook de meest dwaze topics aangemaakt. Is van alle tijden. Zou voorkomen kunnen worden door in het Categorie "Overige" louter niet prostitutie gerelateerde topics op te nemen zoals sport, klimaat, politiek, medische wereld en al die andere onderwerpen. En dan zou het helemaal fijn zijn als je het hele gedeelte "Overige" in één keer op je "Ignore List" zou kunnen zetten. Dan ben je verlost van al die algemene onderwerpen.
Als je naar https://www.ijsberenforum.com/forum/archive/index.php gaat dan zie je zo'n beetje de indeling. De zwarte teksten zijn de Categorieën en de blauwe de Topics. Als je op een Topic klikt kom je bij de Threads. Voorbeeld:
Foruminformatie
Faqs en Regels
Foruminformatie en Ideeënbus
Meeting Point
Saunaclubs en FKK-Clubs
Acapulco - Prime, Velbert
Babylon, Elsdorf
The Climax, Balen (B)
Duitsland
Wandelen in Duitsland
Aken-Aachen, Antoniusstrasse
Duisburg, Vulkanstrasse
Nederland
Friesland / Groningen / Drenthe
Leeuwarden Ramen
Gelderland / Overijssel
Overige
Prostitutie Algemeen
Algemeen Ge-IJsbeer
Beste recensie van de maand...
IJsberen en Gezondheid
In Memoriam
Wandelen Wereldwijd
Tja, als je dan in "Overige" toch weer prostitutie zaken opneemt zoals "Wandelen wereldwijd", gaan zaken door elkaar lopen en voordat je het weet zit je weer in dat nikszeggende Topic Formule 1.
Wentelt Eefje
8 oktober 2022, 15:24
Dan past die pennenstreek hier goed bij: zinloos.
En niet om het 1 of ander, maar er is wel degelijk al reactie op geweest.
Bij 3 of 4 clubs misschien wel, op meer dan 10 bij clubs dus gespamde berichten niet. Lekker naar beneden laten zakken in die topics en alsjeblieft nooit meer op terugkomen bij die clubs! Niet om het één of ander, maar met de minieme aantallen aanvullingen rechtvaardig je je overwegend zinloze actie dus absoluut niet.
Met elke poging je actie in zijn geheel te rechtvaardigen schiet je nog eens een kogel in je eigen voet…
mentholbear
9 oktober 2022, 00:47
Prima als het weg zakt, omdat niemand er wat aan blijkt te hebben bij sommige topics. Fijn als het een sticky wordt, omdat bij sommige clubs het wel van nut blijkt te zijn en soms ook toevoegingen gemaakt worden. De tijd zal het leren.
En dan Weet ik niet hoeveel lezers er wat aan hebben gehad die geen Thanks of reactie hebben achtergelaten.
Al is er maar 1 iemand mee geholpen, dan heeft wat mij betreft de moeite die ik er in heb gestoken nut gehad.
Ik krijg soms ook via PB vragen over clubs. Die probeer ik ook zo goed mogelijk te beantwoorden. En met deze FAQ hoop ik dat er meer ijsberen geholpen kunnen worden.
Zelfs de forum admin vindt het zinvol en draagt er aan bij. Maar goed, je mag je eigen mening hebben.
Wentelt Eefje
9 oktober 2022, 06:19
Compensatiegedrag? Omdat met je paspoortjes en damesrecensies niemand geholpen wordt? En je hier geen “belofte” over hebt gedaan…
En om een mening te mogen hebben heb ik jouw goedkeuring gelukkig niet nodig, zelfs die van de forum admin niet… (van die laatste dan wel weer om die mening ook op het forum te mogen ventileren… )
Siberische tijger
9 oktober 2022, 10:28
En dan Weet ik niet hoeveel lezers er wat aan hebben gehad die geen Thanks of reactie hebben achtergelaten.
Al is er maar 1 iemand mee geholpen, dan heeft wat mij betreft de moeite die ik er in heb gestoken nut gehad.
Je helpt andere ijsberen door een volledige recensie te schrijven i.o.v. 'weer heerlijk van elkaar genoten voor 40p30'
Je helpt anderen door algemene clubtopics niet vol te schijten met onzinnigheden, zoals je nu ook weer doet in 'Babylon algemeen'
Waarom klop je jezelf niet nog een keer op de borst in je eigen voorstel topic, net zoals je een paar weken geleden deed toen je 10.00 berichten had gehaald?
En maar tegen mij zegen dat je niet naar de berichtenteller kijkt. Je staat gewoon regelmatig keihard te liegen man.
Klop jezelf lekker op de borst, geniet van de likes die je van je vriendjes krijgt en voel jezelf een hele grote man hier op het forum.
Als je nou eens leert om hoofd- en bijzaken van elkaar te scheiden en een verslagje over een kamerbezoek leert te schrijven zodat anderen die de dame niet kennen ook een indruk van haar krijgen, dan ben je een volwaardige schrijver. In mijn ogen ben je dat nu niet.
Willem2
9 oktober 2022, 10:37
Gewoon tussen de regels lezen dan staat er nog heel wat info tussen al zijn "bagger" ;)
Bluebear
9 oktober 2022, 12:12
Je helpt andere ijsberen door een volledige recensie te schrijven i.o.v. 'weer heerlijk van elkaar genoten voor 40p30'
Je helpt anderen door algemene clubtopics niet vol te schijten met onzinnigheden, zoals je nu ook weer doet in 'Babylon algemeen'
Waarom klop je jezelf niet nog een keer op de borst in je eigen voorstel topic, net zoals je een paar weken geleden deed toen je 10.00 berichten had gehaald?
En maar tegen mij zegen dat je niet naar de berichtenteller kijkt. Je staat gewoon regelmatig keihard te liegen man.
Klop jezelf lekker op de borst, geniet van de likes die je van je vriendjes krijgt en voel jezelf een hele grote man hier op het forum.
Als je nou eens leert om hoofd- en bijzaken van elkaar te scheiden en een verslagje over een kamerbezoek leert te schrijven zodat anderen die de dame niet kennen ook een indruk van haar krijgen, dan ben je een volwaardige schrijver. In mijn ogen ben je dat nu niet.
Dit betreft slechts een mening, en zoals mijn opa van de grote vaart al zei:”Een mening is als een kont, iedereen heeft er een!”.
Bluebear
9 oktober 2022, 12:15
Dit betreft slechts een mening, en zoals mijn opa van de grote vaart al zei:”Een mening is als een kont, iedereen heeft er een!”.
P.S. En even over die 10000 berichten van Mentholbear. Hij deed niet aan borstklopperij, want ik ontdekte dat en feliciteerde hem hiermee in dit topic. Dus ik zwengelde dit aan. Geen borstklopperij dus, want hij had er zelf nog geen erg in.
hasta la pasta
9 oktober 2022, 14:22
Ik ga ook even zeiken, gewoon omdat het kan.
De meeste schrijvers hier op het forum, komen elkaar in het eggie ook tussen de kamergangen wel eens tegen en maken dan gerust een praatje met elkaar. Als ik een recensie lees van een ijsbeer die gesproken heb of beter ken, dan zie ik vaak karaktereigenschappen van de ijsbeer terug in de manier waarop bij een dagje clubben verwoord. MB is duidelijk waarom hij details achterwege laat. Hij heeft hier een duidelijke mening over. Mijn zegen heeft hij. Ik begrijp aan de andere kant niet waarom jij zo hard naar een ander staat te wijzen over zijn gedrag. We hoeven het toch niet met elkaar eens te zijn om hier zonder al te veel vingerwijzen gewoon te schrijven wat we willen. Hoe belangrijk is het hier dat je een "volwaardig" schrijver bent? We delen hier toch een gemeenschappelijke hobby, namelijk het vertoeven in een SC met alles wat hier bij komt kijken. En toch op ieder zijn eigen manier?
Picasso 1
9 oktober 2022, 15:51
De boodschap die hier volgens mij werd meegegeven is de overkill aan chatachtige reacties heel breed in zo'n beetje alle topics terwijl de info waar bepaalde lezers juist waarde aan hechten er minimaal in aanwezig is.
Het staat verder iedereen natuurlijk vrij om te schrijven hoe die wil en hoe vaak die wil en als sommigen zich er aan storen staat het ze ook vrij om daar iets over te uiten. En daar zijn schrijvers vervolgens vrij in om een eigen inschatting te maken en wel of niet rekening daarmee te houden. Voor de rest 'live and let live'.....
mentholbear
10 oktober 2022, 00:27
Compensatiegedrag? Omdat met je paspoortjes en damesrecensies niemand geholpen wordt?
Nop. Ik heb niet geturfd hoeveel ijsberen er mee geholpen zijn. Ik hoop alleen dat iemand er wat aan heeft. En zo niet, heb ik er vrede mee.
Niets toe te voegen aan alle reacties na/op de jouwe.
Wentelt Eefje
10 oktober 2022, 19:24
Troost je ook met de gedachte dat het echt veel zinlozer kan… bij jou bericht ik hier soms in de hoop dat er iets tot een kleine verandering kan bijdragen.
Er zijn echter hopeloze gevallen, elke gedachte aan verandering ten goede daar zal uitdraaien op teleurstelling. Hoe verzint een normaal mens in godsnaam zijn tijd en andermans leesplezier te verdoen met onderstaande flauwekul… …
3 kg zwaarder ?
Ach ja, dat is natuurlijk die vibrator in haar handtasje.
Siberische tijger
10 oktober 2022, 19:36
P.S. En even over die 10000 berichten van Mentholbear. Hij deed niet aan borstklopperij, want ik ontdekte dat en feliciteerde hem hiermee in dit topic. Dus ik zwengelde dit aan. Geen borstklopperij dus, want hij had er zelf nog geen erg in.
Ik zou je graag gelijk willen geven, maar waar ik op doelde staat hier:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50101-Stay-Fresh&p=794907#post794907
MB is toch echt diegene die schrijft dat hij 10K heeft behaald (bericht #85)
Eddy_V
10 oktober 2022, 21:44
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50101-Stay-Fresh&p=794907#post794907
En terecht, een mijlpaal om te vieren. Ik kom daar nog lang niet aan en ben al langer dan Mb het forum aan het vervuilen :biggrin:
Das
10 oktober 2022, 22:20
En terecht, een mijlpaal om te vieren. Ik kom daar nog lang niet aan en ben al langer dan Mb het forum aan het vervuilen :biggrin:
gewoon voor elk meisje een nieuwe update aanmaken.
of gewoon schrijven dat er niets veranderd is.
of faq aanmaken die je kopieert van ander forum en dan door google laat vertalen
deket
10 oktober 2022, 22:27
De supporter betreffende de ploeg van wijlen dictator Franco vat het goed samen : live and let live
Eddy_V
10 oktober 2022, 22:41
gewoon voor elk meisje een nieuwe update aanmaken.
of gewoon schrijven dat er niets veranderd is.
of faq aanmaken die je kopieert van ander forum en dan door google laat vertalen
Je weet toch dat ik daar veel te lui voor ben ?!
mentholbear
10 oktober 2022, 23:29
Troost je ook met de gedachte dat het echt veel zinlozer kan… bij jou bericht ik hier soms in de hoop dat er iets tot een kleine verandering kan bijdragen.
Er zijn echter hopeloze gevallen, elke gedachte aan verandering ten goede daar zal uitdraaien op teleurstelling. Hoe verzint een normaal mens in godsnaam zijn tijd en andermans leesplezier te verdoen met onderstaande flauwekul… …
Zoals ik al zei, sta ik best open voor verandering. Maar er hoeft niet verwacht te worden dat ik elke suggestie opvolg.
En betreft de opmerking van Schoolmeester, ik neem aan dat het zijn vorm van humor Is. Sommige die ik grappig vind geef ik een Thanks. Andere laat ik aan me voorbij gaan. Maar dat je je er zo druk om kunt maken... Zoals Deket al zei, live and let live denk ik dan maar.
Tja, dat was pas na de opmerking van Bluebear. Toen vond ik het wel grappig om zelf de 10Kste post te plaatsen. Maar er voor Had ik geen idee op hoeveel posts ik stond. Ook bij m'n 1000e post wist ik het niet, ware het niet dat Grijze ijsbeer me er op wees.
Ook weet ik dat er een pagina Is met statistieken over wie de meeste posts in een maand ofzo geplaatst heeft. Boeit me ook weinig.
Ik heb het volgens mij wel es eerder gezegd, dat het forum voor me een vorm van afleiding en ontspanning Is. 1 van de weinig, aangezien ik niet van het uitgaan ben, hangen met vrienden of familie, boeiende hobbies heb, etc. Daardoor ben ik wat vaak op het forum aanwezig.
Maar het heeft niks met ego tripperij ofzo te maken. Dat ik me een belangrijke ijsbeer ofzo zou voelen, omdat ik zo veel posts plaats. En natuurlijk waardeer ik het als iemand een Thanks geeft, maar het gaat me niet om de aantallen. Ik ben gewoon blij als ik iemand heb kunnen helpen of een post leuk vond.
Ook begrijp ik dat sommige beren die me (nog) niet zo goed kennen en de vele posts van me zien, het idee kregen dat ik veel weet ofzo en me vragen stellen. Die probeer ik zo goed als ik kan te beantwoorden. Maar ik zeg net zo vaak dat er veel meer ijsberen zijn die langer en meer ervaring hebben dan little me.
pret
11 oktober 2022, 00:57
Ik moet toch even kwijt, dat ik respect heb voor het feit dat mentholbear na zoveel in mijn ogen overdreven kritiek rustig blijft, geduldig is en zijn eigen kant van het verhaal toelicht. Als het aan mij lag, had ik allang tegen ze gezegd zak maar in de stront en bekijk het maar allemaal :thefinger:
Das
11 oktober 2022, 08:27
had ik allang tegen ze gezegd zak maar in de stront en bekijk het maar allemaal :thefinger:
Eindelijk van al die berichten van Pret vanaf!
thanks
Kwibus2
11 oktober 2022, 11:30
Het zinloze niets toevoegende topic is wat mij betreft een waardevol topic waar iedereen zich flink kan uitleven door totaal zinloos commentaar op medestrijders te geven. Het zal aardig wat opluchting geven met nieuwe energie om er weer goed tegen aan te gaan.
Das
11 oktober 2022, 12:30
Dit topic verdient meer vrijkaartjes dan BRVDM topic
Kwibus2
11 oktober 2022, 18:38
Goed dat je dat nog even onder de aandacht brengt van het forum management.
Lodbrok
11 oktober 2022, 20:00
...het forum voor me een vorm van afleiding en ontspanning Is. 1 van de weinig, aangezien ik niet van het uitgaan ben, hangen met vrienden of familie, boeiende hobbies heb, etc. Daardoor ben ik wat vaak op het forum aanwezig.Dat klinkt triest en niet gezond.
Brad Clitt
11 oktober 2022, 20:41
Het wordt tijd dat menthol, net als ik, een echte vriendin krijgt. Dan heb je opeens niet meer zoveel tijd voor het forum, maar dat hoeft ook niet want het clubben is dan ook opeens voorbij (nou ja, met enige vertraging dan).
stimpy3
11 oktober 2022, 20:48
Nou ja, hij kan natuurlijk een vriendin treffen die ook graag naar saunaclubs gaat (zoals YouMeHer). Dan gaat-ie er natuurlijk dubbel zo hard tegenaan :biggrin:
Das
12 oktober 2022, 09:15
Het wordt tijd dat menthol, net als ik, een echte vriendin krijgt. Dan heb je opeens niet meer zoveel tijd voor het forum, maar dat hoeft ook niet want het clubben is dan ook opeens voorbij (nou ja, met enige vertraging dan).
jij hebt die vriendin toch??
ojaa, geen oplossing, ze zit in de club,:hammer::hammer:
mentholbear
13 oktober 2022, 10:10
Dat klinkt triest en niet gezond.
Ik weet dat het wat anders is, maar ik voel me er het beste bij. Ben zo een kluizenaar.
Das
13 oktober 2022, 11:29
Ik weet dat het wat anders is, maar ik voel me er het beste bij. Ben zo een kluizenaar.
inderdaad, zelfs in de club vind je hem niet, tenzij bij de eetbakken.
Wentelt Eefje
16 oktober 2022, 06:14
Er komen een hoop dames aan......
Kan natuurlijk ook met het gewicht te maken hebben.....
In het kader van hoe-vervuil-ik-een-topic aangetroffen (dat hoop ik tenminste, want anders - als het bijvoorbeeld grappig bedoeld is - is het meer nog dan in #148 een schoolvoorbeeld van triest en ongezond…
Wentelt Eefje
16 oktober 2022, 06:17
Ik moet toch even kwijt, dat ik respect heb voor het feit dat mentholbear na zoveel in mijn ogen overdreven kritiek rustig blijft, geduldig is en zijn eigen kant van het verhaal toelicht. Als het aan mij lag, had ik allang tegen ze gezegd zak maar in de stront en bekijk het maar allemaal :thefinger:
Von mir aus aber… lieber meine Latte in der Hose als sein Brett vorm Kopf
Ofwel, wat jij als bewonderenswaardig incasseringsvermogen inschat kan ook geheel voor rekening komen van de dikte van de plaat voor zijn kop die de klappen opvangt, of sterker nog, niet eens aan laat komen…
Bluebear
16 oktober 2022, 09:47
Von mir aus aber… lieber meine Latte in der Hose als sein Brett vorm Kopf
Ofwel, wat jij als bewonderenswaardig incasseringsvermogen inschat kan ook geheel voor rekening komen van de dikte van de plaat voor zijn kop die de klappen opvangt, of sterker nog, niet eens aan laat komen…
Wij schikken ons niet naar uw denkbeeld en belevingswereld, beste Wentelt Eefje. Dit heet diversiteit………..Oeps!
Big30
17 oktober 2022, 19:45
Laatste waarschuwing. Elkaar stelselmatig in ieder topic achtervolgen en aanvallen staan we niet toe.
mentholbear
17 oktober 2022, 20:59
Je bent er 'een paar' vergeten op te schonen :rolleyes:
Willem2
17 oktober 2022, 21:11
Je bent er 'een paar' vergeten op te schonen :rolleyes:
Ja maar dat is zinloos ;)
Net als het opschonen voor iemand die constant zelf een ieder aanvalt en reageert op iedere poep en scheet.
En vriendjes heeft die hem constant voeden :cool:
Das
17 oktober 2022, 22:46
zelfde als bij de hoeren recenties, namen aub
Eddy_V
17 oktober 2022, 23:33
zelfde als bij de hoeren recenties, namen aub
Agneta, Björn, Benny en Anni-Frid
Wentelt Eefje
23 oktober 2022, 16:44
Slechts één voorbeeld van de stortvloed aan grappig bedoelde opmerkingen (je hebt nu eenmaal mensen die grappig zijn, zoals ik, en mensen die krampachtig proberen grappig te zijn) die vandaag weer diverse serieuze bijdragen aan club- en damestopics laat ondersneeuwen
Herkenbaar: veel DVPees weten wel waar de klepel hangt, maar klok kijken kunnen ze niet.
schoolmeester
23 oktober 2022, 16:46
WE, kijk maar uit dat je mayonaise-emmer niet overloopt.....
Wentelt Eefje
25 oktober 2022, 09:43
Ook een Ariana es tegengekomen in SS, vandaar dat ik het niet zeker wist. Maar bedankt voor de PB.
Bedanken voor een PB in een algemeen clubtopic?! Tsja…
mentholbear
25 oktober 2022, 10:32
Bedanken voor een PB in een algemeen clubtopic?! Tsja…
Was een reactie op z'n publieke post. En daarna nog extra bedankt voor z'n extra toelichting.
Je stoort je echt aan alles.
Wentelt Eefje
25 oktober 2022, 10:38
Nee hoor, niet aan alles, maar wel hieraan…
Wentelt Eefje
24 december 2022, 13:10
Wees voorzichtig als je toch op de kamer zou gaan daar
Alsof de kans op een druiper niet even groot is in het Selzerbeekdal als in de Wuppervallei… … (kon dit pas typen toen ik uitgelachen was)
Badslippers
20 mei 2023, 10:45
Misschien wat gek maar ongeveer 70% tot 90% van de mensen die hier nu wat gemeld hebben in "Live" waren helemaal niet "Live" :cool:
Jammer dat in het LR topic en het Live LR topic alleen maar Off-topic geneuzel, gezeur, geklaag voorbijkomt. Of (zoals al eerder opgemerkt) Zwitserland, de clubs en de dames aldaar, prijs-geleuter etc.
Klopt, maar ik denk dat Willem bedoelt dat de verhouding logischerwijs andersom zou moeten zijn. Maar lijkt me dat zelfs 10-30% te hoog is ingeschat. Qua live informatie gehalte komt het niet boven de 1% uit.
Het schrijven van een informatief en ervaringsverslag is blijkbaar een te grote opgave want daar moet je even voor gaan zitten.
Ik stel voor dat je een aparte topic maakt; het Lul maaR raak topic. daar kan al het gezever, vragen naar de bekende weg en speculeren terecht. Er schijnt een enorme behoefte aan te zijn.
Het probleem is dat ijsberen deze topics waarschijnlijk niet kunnen vinden of te vermoeid zijn om ze even op te zoeken en daarom hun slijmspoor maar door elk topic trekken.
Mooi verslag MisterBond68: duidelijk en alles benoemend wat belangrijk is voor een dagje saunaclubben.
Hulde.
Klopt, wat een verademing was dat verslag tussen al die meuk. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?59256-HEROPENING&p=814585#post814585)