PDA

Volledige versie bekijken : Andra (Roemeense)



kempie
29 juni 2016, 20:19
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Anda (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen
Extra info:

kempie
29 juni 2016, 20:23
Anda is een mooie Roemeense brunette van 23 jaar. Nu een week in GT ze heeft al in aardig wat andere clubs gewerkt. Zit al 3 jaar in het vak. Deze mooie stond al snel op m'n lijstje maar het was nog vroeg en ik wou nog wel even kijken wat er binnenkomt dat was helemaal niks van mijn voorkeur. Toen ik wel wou en ze terug kwam v/d kamer wachtte ik iets te lang (wou niet te happig lijken) en stond Ketser binnen 3 minuten naast haar. Ze wou niet met hem naar de kamer maar hij bleef een half uur lullen als Brugman en toen ging ze toch met hem mee. Dus ik moest nog langer wachten op de eerste kamergang zeker aangezien er al sinds halverwege de middag wachttijden waren. Daarna haar meegenomen voor een goed uurtje. Aardige dame, service is ruim voldoende.

Das
22 augustus 2016, 12:31
Net met Andra gekamerd. Zeer goede sessie! Zeer lekker tongzoenen mits klik. Pijpen als de beste! Alle standjes zijn gepasseerd. Vooral bij hondjes werkt ze goed mee. Prachtig kontje!!! Herhaling? 100%

lollypopman
22 augustus 2016, 14:41
Idd ze heet andra niet anda

bergm550
11 september 2016, 07:38
Klopt. Ze heet inderdaad Andra met een "r". De andere Andra heeft haar trademark op haar naam verloren wegens lange afwezigheid en heeft haar naam veranderd in Sandra.

bergm550
12 september 2016, 20:30
Foto's van Andra:

http://m.sexdo.com/54568

bierbeer
21 september 2016, 21:53
Middle-of-the road service met Roemeens tiptongetje. Optic fuck, goed om af te vinken maar geen HHG... Next ! :lostit:

Patjax
20 augustus 2017, 12:59
Little Miss Diva

Gisteren voor het eerst met Andra gekamerd. We kennen elkaar al ruim een jaar. Echte gesprekken nooit gevoerd. Het bleef meestal bij een dolletje, een chocolaatje of Chupa Chup. Ik zat op het bankje naast haar gebruikelijke plekje en we waren elkaar wat aan het uitdagen en plagen. We raakten in gesprek en we waren beiden in een melige bui. De "beledigingen" aan elkaars adres volgden elkaar in rap tempo op. Na een tijdje kreeg het langzaam een meer serieuzere toon. Ze dacht dat ik haar onaantrekkelijk vond omdat ik nooit een signaal in haar richting had afgegeven. Ik zei dat ik dat nooit deed. Schijnbaar had Simona vaker tegen haar gezegd dat ze eens naar mij moest komen, maar aangezien ik in haar ogen nooit interesse in haar had getoond had ze dit niet gedaan. Het gevoel dat het puur een optick fick zou zijn was niet geheel verdwenen, maar mijn nieuwsgierigheid zegevierde en ik zei haar dat ze maar een sleutel moest halen.

Op de kamer werd me meteen duidelijk gemaakt dat ik absoluut niet aan haar haar mocht komen. Ze had nieuwe extensions. Op bed begon ze te zoenen en vluchtig stak ze het puntje van de tong in mijn mond. De gedachte van daar gaan we begon langzaam op te steken, maar ik was vastbesloten het divaatje een toontje lager te laten zingen. De massage die ik haar gaf viel getuige de snorrende geluidjes in goede aarde, maar volgens madam was hij niet lang genoeg. Demonstratief legde ik me op mijn rug en na een poetsbeurt van heb ik jouw daar begon ze te pijpen. Heel voorzichtig en duidelijk zoekende naar de manier waarop. Toen ze eenmaal in de gaten had welke manier me het beste beviel was er een niet meer verwachte transformatie. De diva veranderde in een geile opdonder. De handrem ging ervan af en op een heel aparte manier gaf ze er een twist aan die mij zeer kon bekoren. Ze gaf aan dat haar vriendinnetje met mijn vriendje wilde spelen en kwam in cowgirl op mij. Het tipje van de tong maakte plaats voor echte tongzoenen. Na een vijftal minuten de rollen omgedraaid in missio. Het tongzoenen werd intiemer en ze drukte haar handen stevig op mijn billen. Haar kreuntjes gaven blijk van het feit dat ze zelf ook aan het genieten was. Na enkele minuten volgde de ontlading en waar ik had gedacht dat ze niet zou weten hoe snel mijn zaakje eruit moest drukte ze me nog steviger tegen mijn kont om er plagerig aan toe te voegen dat we niet meer aan doggy zouden toekomen. Ik zei haar dat dit mijn minst favoriete positie was. Vol ongeloof keek ze me aan.mhet was haar favoriete positie en ze had dit graag met mij gedaan aangezien ik er volgens haar de ideale lul voor had.

Ze demonstreerde hoe ze het voor zich zag en we maakten de afspraak dat we dit een volgende keer zouden uittesten. Ze wist zeker dat ze van mij een "believer" kon maken. Het was een sessie die zich van standaard optick fuck gaandeweg veranderde in een redelijk goede sessie. Een positieve verrassing met groeipotentie. De plagerijtjes over en weer gedurende de sessie waren zeer grappig. Het divaatje is gewoon een leuke meid met humor die als ze eenmaal lost komt een geile opdonder is.

DeKleineIjsbeer
21 augustus 2017, 02:02
Middle-of-the road service met Roemeens tiptongetje. Optic fuck, goed om af te vinken maar geen HHG... Next ! :lostit:

Bovenstaand reactie is nu bijna een jaar oud. Maar het klopt nog steeds...

DeKleineIjsbeer
21 augustus 2017, 02:32
Little Miss Diva

Op de kamer werd me meteen duidelijk gemaakt dat ik absoluut niet aan haar haar mocht komen. Ze had nieuwe extensions.

Ook meegemaakt dit. Echt een afknapper! Zij wilt dat d'r haar er mooi uitziet. De beren ermee verleiden. Maar vervolgens mag je die niet aanraken. DVP logica? Dit is net zoiets als een DVP die haar borsten heeft vergroot. Maar vervolgens mag je ze op de kamer niet aanraken (voorbeeld).
Ik heb ook één keer een meid meegemaakt die op de kamer zei: "je mag mijn gezicht niet aanraken". Dit was nog voordat we ook maar begonnen waren aan iets. WTF? Spoor je dan wel? Als je klanten weg wil jagen. Dan is dit wel een van de beste manieren.

Toch zie ik wel enige potentie in haar. Maar zij heeft niet de wil om het te maken in dit wereldje. Zij straalt ook nooit vrolijkheid uit. Altijd saai en verveeld zitten op de bank in de Roemeense hoek. Een spontane glimlachje of iets hoef je van haar niet te verwachten. Tenzij je haar vaste klant bent. Ik ken genoeg meiden waar ik nooit mee heb gekamerd (leuke meiden, maar niet mijn type). Maar ze blijven altijd vrolijk lachen/glimlachen naar mij. Of ze begroeten mij. Zonder enige verwachtingen. En die meiden maken veel meer kamers op een dag dan zij. Terwijl die meiden optisch veel minder zijn dan zij. Dus mocht zij dit ooit lezen of te horen krijgen van 1 van de beren. Wees iets actiever en vrolijker. Straal wat meer plezier uit tijdens je werk. En je zult een hoop nieuwe of terugkerende klanten krijgen!

Johnny Stromple
21 augustus 2017, 11:24
Ook meegemaakt dit. Echt een afknapper! Zij wilt dat d'r haar er mooi uitziet. De beren ermee verleiden. Maar vervolgens mag je die niet aanraken. DVP logica? Dit is net zoiets als een DVP die haar borsten heeft vergroot. Maar vervolgens mag je ze op de kamer niet aanraken (voorbeeld).
Ik heb ook één keer een meid meegemaakt die op de kamer zei: "je mag mijn gezicht niet aanraken". Dit was nog voordat we ook maar begonnen waren aan iets. WTF? Spoor je dan wel? Als je klanten weg wil jagen. Dan is dit wel een van de beste manieren.

Toch zie ik wel enige potentie in haar. Maar zij heeft niet de wil om het te maken in dit wereldje. Zij straalt ook nooit vrolijkheid uit. Altijd saai en verveeld zitten op de bank in de Roemeense hoek. Een spontane glimlachje of iets hoef je van haar niet te verwachten. Tenzij je haar vaste klant bent. Ik ken genoeg meiden waar ik nooit mee heb gekamerd (leuke meiden, maar niet mijn type). Maar ze blijven altijd vrolijk lachen/glimlachen naar mij. Of ze begroeten mij. Zonder enige verwachtingen. En die meiden maken veel meer kamers op een dag dan zij. Terwijl die meiden optisch veel minder zijn dan zij. Dus mocht zij dit ooit lezen of te horen krijgen van 1 van de beren. Wees iets actiever en vrolijker. Straal wat meer plezier uit tijdens je werk. En je zult een hoop nieuwe of terugkerende klanten krijgen!

Als je ze nou al afgevinkt heb en je vond er niet veel aan snap ik niet waar jeje nou nog druk om maak. Vervolgens vind je het raar dat je niet aan het haar mag zitten, bij een ander mag je niet aan de siliconen zitten, weer een ander mag je het gezicht niet aanraken. Zou er dan niet iets bij jou verkeerd zijn? Dan is het ook niet zo gek dat er geen glimlach naar jou af ken. Misschien heb ze binnenkort wel siliconen, speciaal voor jou want je mag er toch niet aan komen.

DeKleineIjsbeer
21 augustus 2017, 12:18
WTF? Is het jouw vrouwtje ofzo dat je je zo aangesproken voelt? Haha. Dat met die borsten is maar een voorbeeld. Staat er ook duidelijk achter. En dit voorval heb ik tot nu toe maar bij 2 dvp's meegemaakt. Dus waar jij je druk om maakt? Kijk maar eerst even naar jezelf :cool:
En ik ben niet de enige die er niet aan mag zitten.

Het lijkt wel alsof je geen slechte dingen meer mag schrijven over de dames.

Johnny Stromple
21 augustus 2017, 18:21
WTF? Is het jouw vrouwtje ofzo dat je je zo aangesproken voelt? Haha. Dat met die borsten is maar een voorbeeld. Staat er ook duidelijk achter. En dit voorval heb ik tot nu toe maar bij 2 dvp's meegemaakt. Dus waar jij je druk om maakt? Kijk maar eerst even naar jezelf :cool:
En ik ben niet de enige die er niet aan mag zitten.

Het lijkt wel alsof je geen slechte dingen meer mag schrijven over de dames.

Er is niks van jij bij. Je mag schrijven wat je wil hier maar hap dan zelf niet zo als je er zo aangesproken word.

Ik zal straks ff naar mezelf kijken en dan zal ik van de week zien of ik er wél aan mag zitten.

Das
21 augustus 2017, 18:54
Ik heb net lekker aan haar haren mogen zitten.
Alleen ze heeft nieuwe extensies en dat doet beetje pijn in het begin.

Patjax
21 augustus 2017, 19:12
Alleen ze heeft nieuwe extensies en dat doet beetje pijn in het begin.

Iets wat ik ook duidelijk in mijn recensie heb vermeld ;)

Ach schijnbaar wordt alles wat je over een dame in GT en/of de club schrijft onder het vergrootglas gehouden.
Ik doe niet mee aan de schijnbaar heersende omerta en schrijf mijn ervaringen.
Stay tuned :tongue:

DeKleineIjsbeer
22 augustus 2017, 01:59
Dit is exact de reden waarom er steeds minder op de GT pagina wordt geschreven. Ik schrijf alleen mijn eigen ervaringen en meningen op. Daar is het forum ook voor bedoeld volgens mij. Maar sommige beren (lees: waarschijnlijk liefhebbers van de betreffende dame) voelen zich blijkbaar geroepen om de dame in kwestie te verdedigen (johnny). En persoonlijk af te reageren op de schrijver.
Lees het puur voor je plezier en ter informatie. Als je het leuk vind. Dan doe je een thanks achterlaten. Vind je het niet leuk? Vraag of de beheerder een dislike knop maakt. Kun je mooi erop klikken. Of lees een ander recensie.

Reageren mag. Maar stukjes als dit mag je wel achterwege laten:
"Zou er dan niet iets bij jou verkeerd zijn? Dan is het ook niet zo gek dat er geen glimlach naar jou af ken."
Is nergens voor nodig.

Johnny Stromple
29 augustus 2017, 21:43
Ik heb inmiddels aan haar haren gezeten en dat vond ze geen probleem. Dit was overigens gewoon in de bar waar ik me hand nog in haar slip stak om daar ook aan haar haren te zitten maar dat was ze kaal. We zijn hierna snel de kamer in gegaan.

John mc Snek
29 augustus 2017, 21:55
Vaak vinden ze het stiekem
wel lekker als je tijdens een doggy even aan de haren trekt, zijn ze thuis ook gewend ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Das
6 november 2017, 12:38
Sinds gisteren terug in GT

Admin
20 november 2017, 17:24
https://www.ijsberenforum.com/img/gt/andra.JPG


https://www.ijsberenforum.com/img/gt/andra02.JPG



www.100girls.de/goldentime-saunaclub-brueggen/andra-23

Das
20 november 2017, 21:26
Deze foto's zijn al meer dan 2 jaar oud...:hammer:

Johnny Stromple
20 november 2017, 21:57
Foto’s zijn wel oud maar geen 2 jaar.
Bijna 14 maanden das.

Das
4 mei 2018, 18:10
Vanaf morgen in SS....

kempie
4 mei 2018, 19:04
Waarom? Precies morgen ga ik naat GT. Heeft tegen woordig siliconen toch? Deze andra en was enige tijd niet meer in GT?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

kempie
4 mei 2018, 19:05
Waarom? Precies morgen ga ik naar GT. Heeft tegen woordig siliconen toch? Deze andra en was enige tijd niet meer in GT?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

franske
4 mei 2018, 21:17
Andra is al heel lang niet meer in GT gespot 😢

Das
4 mei 2018, 22:31
Ja ze heeft nu siliconen.
Ziet er zeer goed uit!
Ze appte juist dat ze moet uitstellen tot dinsdag naar SS
De reden van de verhuis? Papieren...

Das
7 mei 2018, 22:25
Vanaf morgen 13u in SS....

pret
7 mei 2018, 22:31
Vanaf morgen 13u in SS....

Nu begrijp ik je getreuzel onder MP. :biggrin:

kempie
8 mei 2018, 06:46
Hopelijk bevalt het haar daar dan moest ik ss ook maar weer eens op zoeken. Deze beauty met al zo’n heerlijk kontje ook nog met siliconen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Havingfun
8 mei 2018, 09:14
Werkt zeker vanaf woensdag in Ss

Das
8 mei 2018, 11:25
Laatste bericht vandaag....
Ze stopt!!!
Ze kan het niet meer opbrengen...

Das
8 mei 2018, 11:29
Admins:
Laatste keer dat ze werkte was ergens in 2017...
Item mag verplaatst worden naar de oude doos.

kempie
8 mei 2018, 17:47
Wat is dit nu weer. Jammer had d’r graag nog eens gezien met die siliconen. Wat een top figuur had ze al.

Maar het is triest genoeg voor de dame als het blijkbaar zo zwaar is dat ze het niet kan opbrengen. Het blijft een zware job.

P.s. Dus nu wordt het toch weer GT voor je? [emoji38] We maken Willem gek. [emoji6]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Das
8 mei 2018, 21:32
P.s. Dus nu wordt het toch weer GT voor je? [emoji38] We maken Willem gek. [emoji6]


Ja, inderdaad, maar durf het niet meer te zeggen in meeting point......

Willem2
9 mei 2018, 00:26
Ja, inderdaad, maar durf het niet meer te zeggen in meeting point......

Zodra je het daar zegt....kan het al weer anders zijn ... en volgens mij is dat met deze Andra ook zo ;)