PDA

Volledige versie bekijken : Beste recensie van de maand (Juni 2016 jury yylover)

Megaboob
1 juni 2016, 00:22
De laatste ronde van deze maand is weer ten einde gekomen, en dus is het tijd om weer twee winnaars aan te wijzen, en een nieuwe jury voor te dragen.

Het is me opgevallen dat er helaas niet heel veel echt grote borstendames beschreven zijn gedurende deze maand. Jammer voor mij, maar niets aan te doen uiteraard. Het forum heeft nog een recensie van mijn hand te goed over 2x1500CC in Antwerpen. Dat zijn zeker de grootste tieten die in deze periode geneukte zijn, en dus zou ik zelf moeten winnen, maar dat kan natuurlijk niet!
Winnaar 1:

Taylor in Keulen:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=487549#post487549

De beste kerel vermaakt zich met maar liefst 5 dames, beschrijft alles uitvoerig, maar komt niet verder dan een C cup op de schaal der tieten. Tja dat is en dilemma, maar goed, ik had het al aangekondigd, ook verhalen over kleine tietjes kunnen winnen deze maand en zie hier, het bewijs is geleverd! (En mijn reputatie is weer gered…) :freu:

Winnaar 2:
Sofaking in YY.
Deze booblover ging in ieder geval nog met een D cup naar de kamer. Ook lees ik zijn verhalen al jaren met veel vreugde, en is hij een stabiele bron van informatie op ons mooie forum. Hij verdient dan ook een vrijkaart naar mijn mening! :freu:

Dan de edele en moeilijke taak van het overdragen van de hamer naar de volgende Jury. Ik heb een leuke oplossing. Daar ons opperhoofd Willem den tweede zich een paar maal nadrukkelijk en in het openbaar uitsprak was het mij duidelijk geworden dat de beste man zelf ook eens verdient de scepter te zwaaien over deze populaire rubriek. Natuurlijk ben ik onafhankelijk en laat ik me niet beïnvloeden, zelfs niet onder de druk van de grote baas, maar het zet je aan het denken. En dus draag ik Willem2 voor als Jury voor Juni! Zodat hij deze maand zijn ei kwijt kan! :lostit:

In deze cruciale Juni maand, waarin de Brexit een historisch feit kan worden. Waarin Megaboob zijn eeuwige honger naar nog grotere tieten weer gaat proberen te bevredigen. Waar de Nederlandse overheid totaal uit de bocht vliegt met een wetsvoorstel betreffende strafbaarstelling van prostituanten. Waar TTIP weer meer mensen aan het denken zal gaan zetten. Waar de roep van het Nederlandse volk om de uitslag van het geenpeil referendum om te zetten in het afkeuren van het verdrag met oekraine. Waarbij het kabinet zich weer in alle bochten gaat wringen om vooral geen enkele zinnige uitspraak te doen hierover. Waarin we weer de midzomernacht mogen beleven (en Megaboob hopelijk in Noorwegen met een schone blondine met gigantische boobies in zijn handen.) en… met wederom de mooiste verhalen van alle medeschrijvers en belevenissen in de diverse saunaclubs!
Succes!!!! :freu:

Megaboob

15727

15726

pret
1 juni 2016, 08:31
Dan de edele en moeilijke taak van het overdragen van de hamer naar de volgende Jury. Ik heb een leuke oplossing. Daar ons opperhoofd Willem den tweede zich een paar maal nadrukkelijk en in het openbaar uitsprak was het mij duidelijk geworden dat de beste man zelf ook eens verdient de scepter te zwaaien over deze populaire rubriek. Natuurlijk ben ik onafhankelijk en laat ik me niet beïnvloeden, zelfs niet onder de druk van de grote baas, maar het zet je aan het denken. En dus draag ik Willem2 voor als Jury voor Juni! Zodat hij deze maand zijn ei kwijt kan! :lostit:

Indien W2 er niks voor voelt om jurylid te zijn of er geen tijd voor heeft, wil ik graag het stokje van hem overnemen. In juni (met uitzondering van dit weekend) ga ik geen clubbezoeken doen dus zal genoeg tijd hebben om recensies te beoordelen. :biggrin:

yylover
1 juni 2016, 09:20
Laten we maar afwachten of er dit keer een jurylid opstaat waarbij het nomineren wel enig nut heeft.

rob45
1 juni 2016, 12:38
Laten we maar afwachten of er dit keer een jurylid opstaat waarbij het nomineren wel enig nut heeft.

Ik zou zeggen,stem op mij ! Heb er best wel ervaring in ook nog.
Maar Pret mag van mij ook Juryvoorzitter zijn hoor.Overigens vind ik dat Megaboob het wel goed gedaan heeft maar de ervaring leert dat een Juryvoorzitter niet iedereen gelukkig kan maken.
Laat Willem zijn zegje maar doen.

Patjax
1 juni 2016, 17:49

Ik kan me grotendeels vinden in yylover zijn opmerking. De laatste tijd worden recensies die het vaakst genomineerd zijn in een periode nog maar zelden uitverkozen. Een persoonlijke voorkeur mag zeker meespelen, maar imo hoort een recensie met de meeste nominaties altijd beloond worden. Er zijn elke periode twee vrijkaartjes te vergeven. Eentje voor de meeste nominaties en de tweede willekeurig/naar eigen inzicht lijkt mij eerlijk. Maar dat is mijn bescheiden mening.

rob45
1 juni 2016, 18:16
Ik kan me grotendeels vinden in yylover zijn opmerking. De laatste tijd worden recensies die het vaakst genomineerd zijn in een periode nog maar zelden uitverkozen. Een persoonlijke voorkeur mag zeker meespelen, maar imo hoort een recensie met de meeste nominaties altijd beloond worden.

Klopt wel,het meest genomineerd zijn betekent vaak geen vrijkaartje de laatste tijd.Het is wel zo dat de Juryvoorzitter helemaal vrij is om dat in te vullen.
Misschien zou het idd eerlijker zijn om een recensie met de meeste recensies te belonen maar mogelijk zou men dan weer kunnen zeggen dat het vriendjespolitiek is of dat meestal dezelfde beren winnen.
Je ziet zo zijn er toch weer voor en tegens.Hoofddoel blijft om de kaartjes zo eerlijk mogelijk te verdelen hier op het forum en niet alleen bij de Brvdm maar ook bij de diverse Tombola's.

pret
1 juni 2016, 18:19
Ik kan me grotendeels vinden in yylover zijn opmerking. De laatste tijd worden recensies die het vaakst genomineerd zijn in een periode nog maar zelden uitverkozen. Een persoonlijke voorkeur mag zeker meespelen, maar imo hoort een recensie met de meeste nominaties altijd beloond worden. Er zijn elke periode twee vrijkaartjes te vergeven. Eentje voor de meeste nominaties en de tweede willekeurig/naar eigen inzicht lijkt mij eerlijk. Maar dat is mijn bescheiden mening.

No worries als ik benoemd wordt tot jurylid zal het allemaal goed komen. :cool:

yylover
1 juni 2016, 18:23
No worries als ik benoemd wordt tot jurylid zal het allemaal goed komen. :cool:

Jij wilt wel heel graag jurylid worden in jouw 'droge' maand.....:hammer:

licky luke
1 juni 2016, 18:24
Piet Plezier verbreedt zijn horizon en was voor (bijna) niks in Babylon Elsdorf... letterlijk dan.

Op de valreep toch nog geneukt... anders was het helemaal gratis geweest... haha!

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=488401#post488401

WA
1 juni 2016, 18:29
Ik doe het wel :-)

Heb al eens met dat bijltje gehakt. Toen ik eind 2013 het Mega simpele thanks + nomis = score hanteerde was het commentaar (openbaar en via IM) niet van de lucht. Ik was al corrupt verklaard voor er überhaupt één recensie genomineerd was. Kwalitatieve goede recensies zouden onder sneeuwen door vriendjes politiek. Sommigen zouden daardoor uitgesloten zijn. Laat nu net de grootste kritiekaster er met de winst vandoor gaan.... Juist door actief te werven en vriendjes in te zetten. Was overigens ook gewoon een goed stuk.

Het is de eeuwige last van elke jury ooit bestaan en die nog komen gaat, je kunt het nooit voor iedereen goed doen.

deket
1 juni 2016, 18:33
PP+1

Big30
1 juni 2016, 18:43
Ik doe het wel :-)

Het is de eeuwige last van elke jury ooit bestaan en die nog komen gaat, je kunt het nooit voor iedereen goed doen.
Exact! De enige zekerheid die de Jury heeft is dat er kritiek op komt. De een zal zeggen kijk vooral naar thxs en nomi's want dat is eerlijk en de ander zal zeggen doe vooral dat niet want dat is alleen maar vriendjespolitiek.

Toch hebben we bewust voor dit systeem gekozen, elke maand een andere jury die zelf de regels bepaalt en leden kunnen nomineren. Maar de jury beslist en het is aan de jury te bepalen hoe hij beslist.

MB gevraagd om als jury een collega ijsbeer aan te wijzen want het is eigenlijk niet de bedoeling dat een Admin jury is.

Wie is aan MB om te bepalen: pret, VR maar ook yylover lijken me prima kandidaten en als 1 van hen nu niet de eer te beurt valt zal dat zeker spoedig wel zo zijn.

Overigens doorgaans worden de runners-up die net buiten de prijzen vallen niet door W2 vergeten!

Ik kan nu wel zeggen pret jury volgende maand en dan yylover en VR maar dan ga ik op de plaats vd jury zitten. Dat is nu juist niet de bedoeling!

Megaboob
1 juni 2016, 18:58
Aan yylover:

Alle prijswinnaars van mei zijn allemaal minimaal 1 maal genomineerd door medeberen.

Mijn geweten is zuiver. Mijn jureren rechtvaardig. Dat verzeker ik.

Megaboob

yylover
1 juni 2016, 19:59
Zand erover. Big30's verklaring is voldoende. Het verklaart in ieder geval het een en ander.

Megaboob
1 juni 2016, 20:17
Indien het niet wenselijk is dat Willem2 jureert (als Admin) dan draag ik bij deze yylover voor, zodat hij deze eerzame doch zware taak (vol kritiek, hehe) in Juni kan volbrengen. Ik zal zelf een vinger aan de pols houden of alles 100% zuiver, eerlijk en zonder vriendjespolitiek gebeurt, dat ijsberen dioe onlangs al een kaart hebben gewonnen niet weer een kaart krijgen (mits er een uitzonderelijke schrijfprestatie is neergezet uiteraard, de uitzondering bevestigd immers de regel!). Ik heb bewust niet alleen big boob verhalen laten winnen maar ook andere, en alle winnaars ken ik niet een spersoonlijk, dus echt geen vriendjespolitiek!

Het is niet eenvoudig eenieder tevreden te stellen, maar dat weten de Admins als geen ander!

Laten we deze rubriek waarderen, en laten we blij zijn als er veel en leuk geschreven word. wie er dan wint, is uiteindelijk niet eens zo belangrijk, en iedereen die vaak schrijft komt toch wel een ker aan de beurt voor een vrijkaart, daar let Willem altijd zeer netjes en goed op, weet ik uit eigen ervaring!

Dus bij deze, indien YYlover accepteert, en Willem2 ook, kan de hamer naar YYlover!

Megaboob

Nedlovefkk
1 juni 2016, 20:54
Megaboob, jij kunt polderen als geen ander!
En remember, ik heb je nog wel uitgekozen als BRVDM koning ;).

Frustaties moeten tussen de benen van een dvp uitgeneukt worden. Dat ga ik zaterdag as ook doen. Sta alweer veel te lang droog. Zelfs met dit kutweer.

We zijn allemaal familie van elkaar..

yylover
1 juni 2016, 20:57
Indien het niet wenselijk is dat Willem2 jureert (als Admin) dan draag ik bij deze yylover voor, zodat hij deze eerzame doch zware taak (vol kritiek, hehe) in Juni kan volbrengen. Ik zal zelf een vinger aan de pols houden of alles 100% zuiver, eerlijk en zonder vriendjespolitiek gebeurt, dat ijsberen dioe onlangs al een kaart hebben gewonnen niet weer een kaart krijgen (mits er een uitzonderelijke schrijfprestatie is neergezet uiteraard, de uitzondering bevestigd immers de regel!). Ik heb bewust niet alleen big boob verhalen laten winnen maar ook andere, en alle winnaars ken ik niet een spersoonlijk, dus echt geen vriendjespolitiek!

Het is niet eenvoudig eenieder tevreden te stellen, maar dat weten de Admins als geen ander!

Laten we deze rubriek waarderen, en laten we blij zijn als er veel en leuk geschreven word. wie er dan wint, is uiteindelijk niet eens zo belangrijk, en iedereen die vaak schrijft komt toch wel een ker aan de beurt voor een vrijkaart, daar let Willem altijd zeer netjes en goed op, weet ik uit eigen ervaring!

Dus bij deze, indien YYlover accepteert, en Willem2 ook, kan de hamer naar YYlover!

Megaboob

Je laat er geen gras over groeien, he......:itsok[1]::itsok[1]:

En als ik jurylid zou zijn, uiteraard alleen prijswinnaars met een verhaal uit YY....what's in a name

Ascari
1 juni 2016, 21:04

Megaboob
Begrijp ik hieruit dat de 6 winnaars van deze maand niet de taak van jury wilden overnemen?

Mistralwind
1 juni 2016, 22:02
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2840-Colosseum-Augsburg-Algemeen&p=488342#post488342

Nomi voor seksenfun,die toch altijd weer de onbekendere clubs diep in Duitsland weet te vinden:)

deket
1 juni 2016, 23:34
Anyway, nomis dus : zijn die van Nedlovefkk en de korte bondige van pret in YY nog geldig?
dus bij deze,
en Firehawk uiteraard, die als blue evalueert tot ervaren clubrot betreffende Babylon,
maak je geen zorgen, ivm verslavingen, van mij beweren ze dat ik sexverslaafd ben. Et alors? Dit is teminste een gezonde verslaving, indien het dat al is.

Taylor
1 juni 2016, 23:43
Hartelijk dank Megaboob,

Ik zal binnenkort eens opzoek gaan naar een dame met een grotere cup dan C en hierover berichten ;) :biggrin:

Groeten,
Taylor

Piet Plezier
2 juni 2016, 07:10
plus 1 voor adonis deket in babylon .

Firehawk
2 juni 2016, 09:08
Ook +1 voor deket. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=488010#post488010
Die toch aardig wat dames weer van een boterhammetje heeft voorzien.

ook +1 voor PP, die bijna gratis Babylon heeft beleefd.

Willem2
2 juni 2016, 11:03
We deden allemaal een plas en een poep en huppeta er was een nieuwe jury : yylover :biggrin:

Megaboob bedankt dat je de maand Mei jury speelde. Het was uiteraard Megaboob, de bijna economische vluchteling, die als jury voorstelde dat Willem2 maar eens aan het werk werd gezet. En ik hapte ook bijna toe, want ik lees sowieso alle berichten wel. Maar het was Big30 die oordeelde dat een Admin niet de jury van de beste recensie van de maand kon zijn. Nee, een Admin staat boven de partijen :rolleyes: . Dus Ascari er waren genoeg ijsberen die weer een keer jury wilde spelen ook uit die 6 winnaars. Maar het wordt dus yylover. Die zal per de 10de, de 20ste en aan het einde van de maand weer iedere keer twee winnaars bekend maken en daaruit de volgende jury kiezen. Maar goed hij kan het ook anders doen. We zullen het wel zien.

:wink2:

yylover
2 juni 2016, 19:30
Beste Forumleden,

Wie A zegt, moet ook B zeggen.
Na wat kritische kanttekeningen te hebben geplaatst over de manier waarop de jury de winnaars kiest, wordt mij nu, als reactie hierop, de bal toegespeeld.
En ondanks dat mij deze taak is medegedeeld en niet is gevraagd, accepteer ik deze tijdelijke functie toch.

Big30 heeft mij reeds verteld dat een jurylid geheel zelfstandig kan invullen hoe, en aan wie, een vrijkaartje wordt toegekend.
Dus voorgaande juryleden, geen verwijt verder, het is zoals het is en zo zijn nu eenmaal de regels.

2 Vrijkaartjes per 10 dagen. Heb tijdens mijn terugreis van het werk, wat opnieuw geteisterd werd door zware onweersbuien, rustig kunnen nadenken, over hoe ik deze taak ga volbrengen.

Het eerste vrijkaartje wordt simpel bepaald. Het aantal nominaties en (bij gelijke stand) gevolgd door het aantal "thanks".
Over het tweede vrijkaartje ben ik nog aan het twijfelen, doe ik het op dezelfde manier als hierboven, maar dan de 2e plaats belonen ?
Of maak ik zelf een keuze uit mijn favoriete verhaal. Hier ben ik nog niet over uit, en ik zie het wel als het zover is.

Wat zou mijn favoriete verhaal kunnen zijn ? Lees mijn bijdrage uit "stel je voor" en je kan een indruk krijgen.

Dus : schrijf je verhaal, jouw recensie, maak een paspoortje of stel je zelf eens voor, en wie weet, wordt je beloond met een vrijkaartje.
Ik heb in mijn bescheiden ijsberen carriere inmiddels zoveel beren getroffen, die helemaal bekend zijn met dit forum en hongerig alle verhalen lezen, maar nooit zelf eens een keer wat vertellen cq schrijven.

Laat dit een aanmoediging zijn om deze maand een start te maken !!

Piet Plezier
2 juni 2016, 19:54
dit word een vriendjes politiek maand denk ik;)

Willem2
2 juni 2016, 20:08
@Piet: wat een onzin. Ga maar snel naar huis je moet je kelder leegpompen

Voorzetje : felrops in de PHG https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45296-Carina-(Roemeense)&p=488707#post488707
Een nieuw paspoortje en een verslag.

Willem2
2 juni 2016, 20:09
Volgens mij heeft Megaboob vorige maand VAZKOR over het hoofd gezien. Zaten er geen borstverhalen bij of had hij te veel tieten op zijn scherm dansen....

yylover
2 juni 2016, 20:09

Voorzetje : felrops in de PHG https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45296-Carina-(Roemeense)&p=488707#post488707

PP maakt zo de 2e keuze alleen maar makkelijker:noproblem[1]:

Piet Plezier
2 juni 2016, 20:11

is maar een grapje hoor.
En ik heb de kelder gisteren nog leeg gepompt.

Megaboob
2 juni 2016, 23:09
Ik had graag minimaal 20 vrijkaarten uitgedeeld maar helaas had ik er maar 6. Misschien is het een idee om er voortaan 9 of 12 uit te mogen delen voor de jury? Op die manier worden nog meer goed schrijvende ijsberen beloond.

Aan yylover: veel succes, en wijsheid en bestandheid tegen kritiek gewenst en niet te vergeten de voorzetje van Willem den tweede in goede banen te leiden. Waarlijk niet eenvoudig! Uiteraard verwacht ik dat niet alle winnaars alleen maar yy bezoekers zijn (een bezoekje aan roermond dringt zich op uiteraard bij mij, verhoogd de kansen immers aanzienlijk....)

En....vergeet de big boob lovers niet. We laten niet veel van ons horen maar we zijn er wel op het forum. En als ik zie hoe vaak de dames met de grootste borsten geboekt worden in de clubs dan is dag nogal wat. Want elke man vind het in zijn hart wel eens spannend om een paar idioot grote siliconen hooter in zijn handen te houden. Poolse Anna in amsterdam is het levende bewijs. Al 25 jaar actief en aan de top. Immer geboekt. Immer wachtenden zelfs. Hetzelfde held voor Kathy in Antwerpen en zo zijn er nog velen. Dus vergeet ons niet deze maand!

Megaboob

Willem2
3 juni 2016, 00:03
Ik had graag minimaal 20 vrijkaarten uitgedeeld maar helaas had ik er maar 6. Misschien is het een idee om er voortaan 9 of 12 uit te mogen delen voor de jury? Op die manier worden nog meer goed schrijvende ijsberen beloond. .....

Megaboob

Het probleem is dat de winnaars de vrije keuze hebben en dat sommige vrijkaarten meer geliefd zijn dan anderen. Dus 6 winnaars is eigenlijk het maximale gezien de vrijkaarten per club. Er is wel als jury een mogelijkheid om meer vrijkaarten weg te geven aan goede schrijvers :rolleyes: Per periode de twee winnaars bekend maken en een paar ijsberen die net buiten de boot zijn gevallen...... en dan hocus pocus simsalabim ..... en je hebt meer vrijkaarten voor de schrijvers :eek: ;)

Willem2
3 juni 2016, 00:45
zoek zoek zoek waar mechelen was .....plus 1

Nedlovefkk
3 juni 2016, 05:43
Darmstadt natuurlijk. 5 uur rijden, boeie!!

Nomination..
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20365-FKK-Sharks-Darmstadt&p=488757#post488757

Willem2
3 juni 2016, 16:07
Nominatie voor Patjax : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42883-Patjax&p=488812#post488812

Alhoewel ik heb het eerder gezegd, ik weet niet of het goed is om de beste man een vrijkaart te geven :)
Let maar eens op deze zinnen :

Velen deelden jouw liefde.
Weinigen deelden jouw smart.
Laat mij een van de weinigen zijn.
Als een oase in jouw hart.

....

Misschien is het tijd voor een andere benadering van mijn clubbezoekjes of een tijdelijke pauze. De kronkels in mijn hoofd zijn op het moment net zo grillig als het weer.

Komt tijd komt raad.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand
laat me niet de grote seksverslaafde zijn van het land ....

En we sluiten af met iets van de Dijk

https://www.youtube.com/watch?v=0KHYZr7i4og

Patjax
3 juni 2016, 18:06
Dat "groot hart" is er alleen voor blonde pocketroemeentjes. :tongue:

Nu moet ik toegeven dat Mei idd een nogal behoorlijk uit de hand gelopen maand is geworden. :gruebel:

Befke
3 juni 2016, 18:08
Nominatie voor Patjax : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42883-Patjax&p=488812#post488812

+1 :)

Patjax
3 juni 2016, 18:16
Een nomi voor de grootste poëet van het forum. Voor 1 dag zou ik hem als Cyrano mee willen nemen naar een club. Welke dame zou niet in katzwijm vallen bij het horen van zijn woorden.

Befke met zijn ode aan
L
I
N
D
A

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45306-Nyloncafe-Linda-(Letland)&p=488835#post488835

sofaking
3 juni 2016, 18:35
Een nomi voor de grootste poëet van het forum. Voor 1 dag zou ik hem als Cyrano mee willen nemen naar een club. Welke dame zou niet in katzwijm vallen bij het horen van zijn woorden.

Befke met zijn ode aan
L
I
N
D
A

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45306-Nyloncafe-Linda-(Letland)&p=488835#post488835

Befke heeft me al meermaals verrast met zijn originele recensies. Deze moet zeker onder de aandacht gebracht worden.

VAZKOR
3 juni 2016, 19:13

Befke met zijn ode aan
L
I
N
D
A

+1

Piet Plezier
3 juni 2016, 21:16
met hele lange verhalen dan win je wel kaarten.*
Jammer dat de korte schrijvers vergeten worden echt jammer.*
Maar het is niet anders
Ik zag dat Willem ook nomineert :biggrin:

yylover
3 juni 2016, 21:46
met hele lange verhalen dan win je wel kaarten.*
Jammer dat de korte schrijvers vergeten worden echt jammer.*
Maar het is niet anders
Ik zag dat Willem ook nomineert :biggrin:

Het zijn de forumleden die de nominaties bepalen, Piet. En jouw nominaties worden ook gewaardeerd.
Willem's nominaties zijn als voorzet bedoeld. Niet iedereen leest elk nieuw bericht, en dit helpt de forumleden met hun keuzes.
Althans zo interpreteer ik zijn bijdrage.

Ascari
3 juni 2016, 22:38
Darmstadt natuurlijk. 5 uur rijden, boeie!!

Nomination..
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20365-FKK-Sharks-Darmstadt&p=488757#post488757
Ook een nominatie van mij. Leuk verslag.

Laatbloeier
4 juni 2016, 18:16
Nominatie voor de hartstocht van:
Befke
E
F
K
E

Ace2
5 juni 2016, 07:52
Mijn eerste Juni-nominaties gaan naar:

Vazkor in Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=487412#post487412

FireHawk in Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=487828#post487828

Deket in Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=488010#post488010

Piet Plezier in Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=488401#post488401

Seks&Fun in Colosseum: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2840-Colosseum-Augsburg-Algemeen&p=488342#post488342

Mechelen naar de haaien: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20365-FKK-Sharks-Darmstadt&p=488757#post488757

Het liefdesleven van Patjax met Michaela: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20365-FKK-Sharks-Darmstadt&p=488757#post488757

Befke over Linda: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45306-Nyloncafe-Linda-(Letland)&p=488835#post488835

15786

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33108-De-Stripboekenverzameling-van-Ace2&p=489077#post489077

Smouse
5 juni 2016, 12:07
Het is zelden dat ik een nominatie deel maar deze (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=489075#post489075) van wijze grijze had zoveel nuttige informatie over Pauschalclub Bochum en mijn (oude) schatjes dat ik bijna een PB had gestuurd om hem te bedanken.

See ya Smouse

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=489075#post489075

Sphinx
5 juni 2016, 13:02
De Laatste tijd Is befke vaker op de Nominatieradar van Deze racebeer opgedoken. Zo ook nu, Applaus

Piet Plezier
5 juni 2016, 16:20
Het zijn de forumleden die de nominaties bepalen, Piet. En jouw nominaties worden ook gewaardeerd.
Willem's nominaties zijn als voorzet bedoeld. Niet iedereen leest elk nieuw bericht, en dit helpt de forumleden met hun keuzes.
Althans zo interpreteer ik zijn bijdrage.

dan moet een moderator iedereen nomineren en niet 1 persoon.
Teminste dat vind ik

pret
5 juni 2016, 16:25
dan moet een moderator iedereen nomineren en niet 1 persoon.
Teminste dat vind ik

Als iedereen genomineerd zou moeten worden, kan nomineren net zo goed opgeheven worden.

Piet Plezier
5 juni 2016, 16:57
Als iedereen genomineerd zou moeten worden, kan nomineren net zo goed opgeheven worden.
dat bedoel ik niet.
Ik wil zeggen als een moderator iemand nomineert die al eerder genomineerd is .
Dan moet hij de rest ook nomineren en niet alleen 1 persoon
En het beste is als moderators helemaal niet nomineren .
Maar alleen alles in de gaten houden

yylover
5 juni 2016, 17:02
De jury heeft een schoon geweten en is uitermate tevreden over het aantal nominaties die binnen stromen, ook van de moderator.

Megaboob
5 juni 2016, 17:24
@YYlover :

Nu zie je hoe het werkt als jury! Het is nooit goed wat je doet, hoe zuiver je ook bent en werkt! Maar goed, veel wijsheid en succes deze maand!

Megaboob

Piet Plezier
5 juni 2016, 17:34
@YYlover :

Nu zie je hoe het werkt als jury! Het is nooit goed wat je doet, hoe zuiver je ook bent en werkt! Maar goed, veel wijsheid en succes deze maand!

Megaboob

wat ik bedoel heeft niets met de jury te maken
Ff goed terug lezen dan weet je wat ik bedoel.

yylover
5 juni 2016, 17:41
@YYlover :

Megaboob

Ik snap het, Megaboob. Ik ben al voorbereid op kritiek tijdens het uitdelen van de vrijkaartjes, maar ik heb een groot voordeel.
Het aantal ijsberen, actief op dit forum, die ik persoonlijk heb leren kennen, is op een hand te tellen. Vriendjespolitiek is bij mij dan ook uitgesloten.
Maar natuurlijk heb ik ook zo mijn voorkeuren, qua verhaal.
Overigens had ik op een of andere manier gisteren in PSR, meer voorkeur voor grotere borsten dan normaal.....mmm...vreemd.

Nedlovefkk
5 juni 2016, 22:16
Niet lullen maar vullen. Een one liner uit de supermarktbranche maar ook geschikt tav het p6 wereldje,

Ik nomineer Vazkor die trouw blijft schrijven en definitief kutbroeder van me is geworden door Sonja aan de lans te rijgen. Waarom ligt Babylon niet net over de grens bij Venlo :(

Het was aangenaam kennis maken !

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=489209#post489209

pret
5 juni 2016, 22:42
IOverigens had ik op een of andere manier gisteren in PSR, meer voorkeur voor grotere borsten dan normaal.....mmm...vreemd.

Laat Roxana dit niet horen. :hammer_2:

yylover
5 juni 2016, 22:54
Laat Roxana dit niet horen. :hammer_2:

Ik mag je niet nomineren, pret, maar dit is ijzersterke humor, die mij veel plezier geeft :hammer:

mechelen
5 juni 2016, 23:15
Ook van mij een nominatie voor Vazkor, voor diens uitgebreide Duitsland- trip :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=489209#post489209

e.v.a. ;)

pret
5 juni 2016, 23:34
Ook van mij een nominatie voor Vazkor, voor diens uitgebreide Duitsland- trip :

e.v.a. ;)

+ 1 voor de rare vogel die GFE ervaring heeft gehad met Mila. :confused: Dan vraag ik me af wat zijn definitie voor PSE is. :biggrin:

Willem2
6 juni 2016, 13:02
In de hoop dat ik niet het gras voor de voeten van (jury) yylover wegmaai; ben ik al begonnnen enkele IJsberen een vrijkaart te geven :

VAZKOR, had al in de vorige periode moeten winnen maar hij had de pech dat economische vluchteling Megaboob een borstje in zin oog had :biggrin:. Ik stuur hem maar naar de PHG zodat hij een beetje kan uitrusten aan het zwembad.

uurtje : is als vluchteling weer terug in zijn 'Heimat'. Echter volgens enkele oudgedienden is hij niet in staat een recensie te schrijven. Allhoewel ik begreep die recensie geproduceerd van uurtje wel. Maar goed, na al die jaren stuur ik je maar op verdere ontdekkingsreis naar Acapulco Gold zodat je met een gedegen recensie kan terugkomen in plaats van een winterbanden verhaaltje :biggrin:

Firehawk : geef ik een steuntje in de rug zodat hij tegen gereduceerd tarief nog een keer naar Babylon kan. Ik weet echter niet of het goed is ....die jongen staat op springen ...
Zijn 'voorstellungsgespräch' is echter goed aangekomen bij de ijsberen. Misschien kunnen ze hem helpen ...

Agronymus1 : schreef twee recensies, 1tje over Babylon en 1tje over Pauschalclub Bochum. Om tot rust te komen stuur ik hem naar Parksauna Residenz.

Peter020 en @john stuur ik naar Babylon met korting zodat ze een keer met elkaar kunnen praten over voetbal of andere zaken. Met deket heeft dat helaas geen zin die heeft naast zijn anderlecht-probleem deze zomer nog een afwijking ;)

Megaboob bedanken we nog een keer dat hij wel inzag dat Willem2 geen reet uitvoert. Hup naar Villa Vertigo om daar de centen te laten zodat je niet meer economisch hoeft te vluchten :)

bergm550 moet gered worden. Hij schijnt nu verliefd te zijn op een dame uit Sharks. Moet maar eens een keer een fietstochtje langs de Rijn maken in Köln. Hij gaat naar Samya.

Onbegrijpelijk dat Befke vorige maand nog niks gewonnen heeft en deze maand is hij ook lekker bezig, maar ik maai yylover dit gras niet voor de voeten weg. Ik zal wel met Befke alvast overleggen wanneer hij langskomt voor een kopje koffie indien hij niet al met zijn sleurhut naar Frankrijk is verdwenen ;)

tot zover de kleine tussenstand .....

Firehawk
6 juni 2016, 16:08
Bedankt Willem, ben er super blij mee. Deze gaat zeker verzilverd worden over een paar weken. Dan ga ik weer los. :D

Patjax
6 juni 2016, 17:00
Koot@zuur die in de zevende hemel toch meer vrienden heeft als in de hel

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen&p=489231#post489231

deket
6 juni 2016, 18:11
Eh Willem2, welke afwijking heb ik dan deze zomer? Sex krijg ik wanneer ik wil hoor of bedoel je naast Anderlecht De Rode Duivels?

mechelen
6 juni 2016, 23:52
Nominatie voor Flyerke in Sixsens :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=489399#post489399

Patjax
7 juni 2016, 14:48
Nomi voor der Puffmeister (of binnenkort der Saunameister?), die in AG het verschil tussen de Vulkaan en een saunaclub ondervindt.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=489489#post489489

Megaboob
8 juni 2016, 00:15
Nominatie voor Patjax in GT, die mijn echtgenote vreemd ziet gaan..... Tja, weer een echtscheding zullen we maar zeggen. Die Natascha toch. Haar figuurtje en borsten blijven met helemaal gek maken...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=489316#post489316

Megaboob

Nedlovefkk
8 juni 2016, 13:53
Nominatie voor SFL..

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=489659#post489659

sofaking
8 juni 2016, 17:40
Nominatie voor SFL..

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=489659#post489659

SFL mag dan fysiek in mindere vorm zijn (hopelijk nog snel beterschap SFL), maar zijn schrijfkunst is nog even uniek als altijd. Nominatie dus.

rob45
8 juni 2016, 23:50
Nominatie voor SFL..

Ook van mij zeker een Dikke Nomi voor kameraad SFL over zijn geslaagde comeback in het saunaclubwereldje.
Deel 1 >>> Golden Time
Deel 2 >>> ???

mechelen
9 juni 2016, 00:23
Nominatie voor Licky Luke, die dacht dat ie in een homotent zat :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=489765#post489765

gignnl
9 juni 2016, 00:30
Waar het vroeger een hele veldslag was met al die zijn bulls in kielzog is hij nu bijna de "Remi Bull".Gelukkig offert Rob45 zich om om hem hulp te komen verlenenen hem te behoeden voor de golddiggers in GT https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=489659#post489659

gignnl
9 juni 2016, 00:33
Patjax beleeft zijn primeur in GT en als vaste YY ganger kan hij de pros en contras goed op een rij zetten https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=489316#post489316

Megaboob
9 juni 2016, 00:45
SFL is back, en ik zou zijn nieuwe aangezicht toch wel weer eens willen zien! Hij schrijft in ieder geval weer als vanouds! Nominatie dus natuurlijk ook van mij!

Waar het vroeger een hele veldslag was met al die zijn bulls in kielzog is hij nu bijna de "Remi Bull".Gelukkig offert Rob45 zich om om hem hulp te komen verlenenen hem te behoeden voor de golddiggers in GT https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=489659#post489659

Megaboob

Nedlovefkk
9 juni 2016, 07:34
Nominatie voor Licky Luke, die dacht dat ie in een homotent zat :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=489765#post489765

I don't like (gay)mondays! Ik nomineer hem mee ivm deze opmerkelijke clubdag.

VAZKOR
9 juni 2016, 09:37
* SFL, weer een ijsberegoeie recensie van zijn belevenissen in (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=489659#post489659)Golden Time (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=489659#post489659)

* Patjax op ontdekking in (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=489316#post489316)Golden Time (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=489316#post489316)

* Licky Luke bewijst in Babylon dat maandagen niet per se de saaiste dag van de week moet zijn. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=489765#post489765)

pret
9 juni 2016, 09:46
I don't like (gay)mondays! Ik nomineer hem mee ivm deze opmerkelijke clubdag.

OMG dankzij LL weten we nu dat we de maandag in ieder geval moeten mijden.:biggrin: Dikke nomi voor LL

Patjax
9 juni 2016, 09:53
Maar goed dat hij erbij vermeldde dat het een dagje Babylon betrof, anders zou je denken dat het Sodom & Gomorra was of een deel van het script van een remake van Caligula. Nomi voor Licky Luke

Wederom toont SFL dat zijn schrijverstalenten die van Herman Brusselmans ver overstijgen.

SFL
9 juni 2016, 10:43
*

[/I]* Patjax op ontdekking in (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=489316#post489316)Golden Time (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=489316#post489316)

* Licky Luke bewijst in Babylon dat maandagen niet per se de saaiste dag van de week moet zijn. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=489765#post489765)

Nominatie voor de concurrentie ;)

Dalton
9 juni 2016, 12:02
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45311-Lili-(Braziliaanse)&p=488948#post488948

Nomi voor SALITOS,lekker die flesjes bij LR EN GT.

Dalton
9 juni 2016, 12:11
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=489489#post489489

Nomi voor de meester die zich lekker heeft laten verwennen door deze dame die al heel wat jaartjes meeloopt en daardoor haar vak uitstekend beheerd.

Dalton
9 juni 2016, 13:15
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen&p=489788#post489788

Nomi voor PETER voortaan even afrukken voordat je gaat neuken dan heeft de dame er ook wat aan.

mechelen
9 juni 2016, 22:04
Nominatie voor Piet Plezier voor een update vanuit Heaven 7 :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30605-Live-from-Heaven7!&p=489880#post489880

Het hoeven niet altijd uitgebreide verslagen te zijn. :goodjob[1]:

licky luke
10 juni 2016, 08:59
Johan 35 in Heaven 7 met uitgebreid verhaal en het belangrijkste: de drankenkaart blijft geldig voor een volgende bezoek! En o ja, tegen de masseur zeggen dat er geen knopen hoeven worden doorgehakt...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen&p=489954#post489954

yylover
11 juni 2016, 10:29
Een blik in de spiegel vanochtend leert dat ik misschien wat te lang in het zonnetje heb gelegen in de YY tuin.
Niettemin tijd voor het uitdelen van de eerste vrijkaartjes deze maand.
En ik baal, dat ik er maar 2 mag weggegeven. Het aantal verhalen en nominaties was indrukwekkend.
Willem2 deelt er ondertussen vrolijk nog wat meer weg, maar ik zal me moeten beperken dat de volgende 2.

Het eerste vrijkaartje is voor SFL, met de meeste nomi's
Zijn terugkeer in de SC wereld wordt met veel humor en de nodige zelfkritiek beschreven.

Proficiat SFL :applaus::applaus::applaus:

Het tweede vrijkaartje gaat naar Befke
Met veel plezier heb ik zijn verhaal meerdere malen gelezen. Zijn waardering, respect, maar ook zijn omschrijving tussen fantasie en werkelijkheid was voor mij een van de beste die er ooit is omschreven.

Proficiat Befke :freu::c014[1]::c014[1]::c014[1]:

pret
11 juni 2016, 12:43
W2 had al Befke beloond voor zijn verhaald, wellicht kun je het weggeven aan een andere ijsbeer. :biggrin:

Een blik in de spiegel vanochtend leert dat ik misschien wat te lang in het zonnetje heb gelegen in de YY tuin.
Niettemin tijd voor het uitdelen van de eerste vrijkaartjes deze maand.
En ik baal, dat ik er maar 2 mag weggegeven. Het aantal verhalen en nominaties was indrukwekkend.
Willem2 deelt er ondertussen vrolijk nog wat meer weg, maar ik zal me moeten beperken dat de volgende 2.

Het eerste vrijkaartje is voor SFL, met de meeste nomi's
Zijn terugkeer in de SC wereld wordt met veel humor en de nodige zelfkritiek beschreven.

Proficiat SFL :applaus::applaus::applaus:

Het tweede vrijkaartje gaat naar Befke
Met veel plezier heb ik zijn verhaal meerdere malen gelezen. Zijn waardering, respect, maar ook zijn omschrijving tussen fantasie en werkelijkheid was voor mij een van de beste die er ooit is omschreven.

Proficiat Befke :freu::c014[1]::c014[1]::c014[1]:

yylover
11 juni 2016, 13:04
Dit kan ik niet opmaken uit zijn bijdrage. W2 , graag een bevestiging.

Bluebear
11 juni 2016, 15:39
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=490195#post490195

Een dikke nomi voor leermeester Satanic Surfer die ons op zeer eenvoudige wijze uit de doeken doet hoe het huidige businessmodel der clubs heden ten dage in de war zit. Clubeigenaren die het een reet zal roesten dat pannenkoekers en veel consumeerders van dames uit de A-categorie wegblijven dien ten gevolge. Resultaat: een uitloop van stunners van dames en servicegerichte vakgenoten.
De echte spendeerders blijven ook weg en het huidige korps der trouwe dames klaagt steen en been getuige de "Whats up" van ondergetekende, die van deze berichten "geen grote blij krijgt". De eigen economie van Nederland gaat een boost krijgen, denk ik zo. Nu maar hopen dat men in Den Haag het verstand erbij houdt en enige vrijplaatsen in ons land blijft gedogen. :angst: :smoke:

15820

yylover
11 juni 2016, 17:54
Dit kan ik niet opmaken uit zijn bijdrage. W2 , graag een bevestiging.

Met dank aan Befke voor zijn IM. Pret had gelijk. Befke was reeds beloond door Willem2.

Dat betekent dat het tweede vrijkaartje naar Patjax gaat. Niet alleen voor zijn prachtige verhaal over zijn echtgenote, maar ook vanwege zijn recensies in SS en GT.
IK beleef er altijd veel leesplezier aan.

Proficiat Patjax :freu::respekt:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42883-Patjax&p=488812#post488812

Bluebear
11 juni 2016, 20:06
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=490203#post490203

Een nomi voor der Puffmeister en zijn avonturen in Acapulco Velbert. Hij geeft er meteen een cursus hellingtrekken bij. (Niet verkeerd te interpreteren door sommige ijsberen) Zijn verslag klinkt zeker niet verkeerd en noopt tot nader onderzoek. Lijkt mij een gezellig onderkomen. :tongue: :biggrin:

15827

pret
11 juni 2016, 21:01
+1

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=490203#post490203

Een nomi voor der Puffmeister en zijn avonturen in Acapulco Velbert. Hij geeft er meteen een cursus hellingtrekken bij. (Niet verkeerd te interpreteren door sommige ijsberen) Zijn verslag klinkt zeker niet verkeerd en noopt tot nader onderzoek. Lijkt mij een gezellig onderkomen. :tongue: :biggrin:

15827

Patjax
12 juni 2016, 00:24
Dat betekent dat het tweede vrijkaartje naar Patjax gaat.

Proficiat Patjax :freu::respekt:]

Hartelijke dank.

Nedlovefkk
12 juni 2016, 11:37
Nominatie voor Johnsonxxxxxxxxx die kennis maakt met Babylon en een herkenbare conclusie trekt tav de club. Perfecte clubs bestaan niet maar sommige komen dichtbij...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=490364#post490364

licky luke
12 juni 2016, 12:13
Nomi voor de recensie van Johnsonxxx over zijn eerste bezoek aan Babylon Elsdorf.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=490364#post490364

Enkele pijnpunten zijn voor mij zeer herkenbaar (waaronder het toilet op de begane grond), echter ook de positieve kanten van Babylon (met name de service van de dames uiteraard!) worden toegelicht.

En geef toe, als je bij je eerste bezoek al de groeten krijgt
stukje vlees met champignonsaus en wat aardappels met groeten en saladebar, ben je toch zeker nog een tweede keer van harte welkom...

Patjax
12 juni 2016, 16:27
De weekendnominaties vertonen in bijna alle gevallen een opmerkelijke gelijkenis.

Een aantal nominaties in de categorie ANWB verkeersinformatie

Johnsonxxx met uitleg over de parkeersituatie

Nedlovefkk met uitleg over het nut van het updaten van een navigatiesysteem
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21133-Planet-Eden-Algemeen&p=490415#post490415

Der Puffmeister met een cursus hellingtrekken

In de categorie damesrecensies

Eddy_V met Victoria (2) in SS. De voorzitter/keurmeester van de GMC (die jammerlijk faalde op het gebied als bodyguard) deed zijn naam eer aan door met deze zeer slanke dame te kameren.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45385-Victoria-(2)-(Bulgaarse)&p=490236#post490236

licky luke
12 juni 2016, 18:51
Nominatie voor Lustman met zijn recensie over Babylon Elsdorf.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=490442#post490442

Ik lees dingen waarvan ik het jammer vind dat ik ze gemist heb en andere toch weer niet...
Al met al toch positief en met herhalingsgevaar!

Ascari
12 juni 2016, 18:52

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=490442#post490442

Ik lees dingen waarvan ik het jammer vind dat ik ze gemist heb en andere toch weer niet...
Al met al toch positief en met herhalingsgevaar!

Ook een nominatie van mij, zeer leuk geschreven :)

Ascari
12 juni 2016, 18:56
Nominatie voor Nedlovefkk voor het volgende Hoofdstuk Planet Eden (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21133-Planet-Eden-Algemeen&p=490415#post490415) uit de kroniek "Verhalen van een FKK liefhebber" :biggrin:.

licky luke
12 juni 2016, 19:00
manureva met zijn recensie over de Verboden Villa ...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Villa-Vertigo-Viva-la-Villa&p=490449#post490449

Herinnert me aan een belofte aan mezelf om Carla nog nader te leren kennen nadat oudebelg me haar aanwees (en met haar op kamer verdween)...

Inclusief damesrecensies:

Carla: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45394-Carla-(Roemeense)&p=490451#post490451

Nicolette: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30796-Nicoletta-(Roemeense)&p=490450#post490450

Patjax
12 juni 2016, 19:09

+1

licky luke
12 juni 2016, 19:16
Nominatie voor Nedlovefkk met zijn recensie over zijn eerste bezoek aan Planet Eden.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21133-Planet-Eden-Algemeen&p=490415#post490415

Houdoe en bedankt.. ;) :biggrin:

licky luke
12 juni 2016, 19:31
Patjax in Sixsens, waar hij door Andrea wordt gestalkt (maar dat gaat Stacey voor hem oplossen)...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=490425#post490425

(en ik dacht dat ik al veel te uitgebreid mijn clubbezoeken beschreef... ;) :biggrin: )

Patjax
12 juni 2016, 19:46
Sjeufke in SS. Wederom een gevalletje ANWB. Vrijdag zijn Wellnessdate voor het eerst in levende lijve mogen aanschouwen. Had verwacht dat ze minder in het wild te aanschouwen zou zijn, maar kwam haar behoorlijk vaak tegen tot mijn verbazing.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=490471#post490471

pret
12 juni 2016, 19:50
+1 Ook nomi voor zijn Kinga recensie. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11167-Kinga-(Poolse)-ex-GT-YY-VV&p=490470#post490470

Sjeufke in SS. Wederom een gevalletje ANWB. Vrijdag zijn Wellnessdate voor het eerst in levende lijve mogen aanschouwen. Had verwacht dat ze minder in het wild te aanschouwen zou zijn, maar kwam haar behoorlijk vaak tegen tot mijn verbazing.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=490471#post490471

sofaking
12 juni 2016, 21:30
Een paar nieuwe of opmerkelijke damestopics

Michelle gaat angstvallig de confrontatie met Nedlovefkk's zware artillerie aan
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45389-Michelle-(Duitse)&p=490384#post490384

Licky Luke leert ons dat astrologie een rol kan spelen in het determineren van een goeie partner. Of zou het toch een self-fullfilling prophecy zijn ?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45376-Adelina-(Roemeense)&p=490084#post490084

sjeufke gaat helemaal de romantische toer op. Risky business....
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11167-Kinga-(Poolse)-ex-GT-YY-VV&p=490470#post490470

Megaboob
12 juni 2016, 21:57
Ik nomineer mee!

megaboob

Een paar nieuwe of opmerkelijke damestopics

Michelle gaat angstvallig de confrontatie met Nedlovefkk's zware artillerie aan
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45389-Michelle-(Duitse)&p=490384#post490384

Licky Luke leert ons dat astrologie een rol kan spelen in het determineren van een goeie partner. Of zou het toch een self-fullfilling prophecy zijn ?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45376-Adelina-(Roemeense)&p=490084#post490084

sjeufke gaat helemaal de romantische toer op. Risky business....
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11167-Kinga-(Poolse)-ex-GT-YY-VV&p=490470#post490470

Megaboob
12 juni 2016, 21:58
Ik nomineer Patjax ook mee.

Megaboob

Patjax in Sixsens, waar hij door Andrea wordt gestalkt (maar dat gaat Stacey voor hem oplossen)...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=490425#post490425

(en ik dacht dat ik al veel te uitgebreid mijn clubbezoeken beschreef... ;) :biggrin: )

Patjax
12 juni 2016, 23:25
Nomi voor Licky Luke

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=490512#post490512

Idd minder uitgebreide recensie als de mijne. Had het er met de andere beren nog over dat ik mijn schrijfsels zou beperken cq korter houden, maar dan is het een regenachtige zondag en vloeit er een stortvloed aan woorden uit.:tongue:

pret
12 juni 2016, 23:29
+1

Nomi voor Licky Luke

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=490512#post490512

Idd minder uitgebreide recensie als de mijne. Had het er met de andere beren nog over dat ik mijn schrijfsels zou beperken cq korter houden, maar dan is het een regenachtige zondag en vloeit er een stortvloed aan woorden uit.:tongue:

mechelen
12 juni 2016, 23:36
Nominatie voor Satanic Surfer. Niet voor een recensie of clubverslag; daarentegen wél voor een bericht uit het PHG-topic waar naja eenieder nog eens met de neus op de feiten wordt gedrukt.:rolleyes:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=490195#post490195

Megaboob
13 juni 2016, 09:09
Ik nomineer de surfer ook mee!

Megaboob

Nominatie voor Satanic Surfer. Niet voor een recensie of clubverslag; daarentegen wél voor een bericht uit het PHG-topic waar naja eenieder nog eens met de neus op de feiten wordt gedrukt.:rolleyes:

Klatergoud
13 juni 2016, 11:05
Ik nomineer de surfer ook mee!

Megaboob

Ikke ook ...!

Patjax
13 juni 2016, 19:08
Nominatie voor de Belgische "sexmachine" KanariePiet.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=490605#post490605

pret
13 juni 2016, 19:09
+1 ook voor zijn bijbehorende paspoorten

Nominatie voor de Belgische "sexmachine" KanariePiet.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=490605#post490605

KanariePiet
13 juni 2016, 19:10
Nominatie voor Nedlovefkk met zijn recensie over zijn eerste bezoek aan Planet Eden.

Houdoe en bedankt.. ;) :biggrin:

+1 voor deze sympathieke Nederlander!

KanariePiet
13 juni 2016, 19:12

+1 voor Patjax, die net als ondergetekende afgelopen vrijdag veel te veel centjes aan crazy Stacey heeft gespendeerd.

Patjax
13 juni 2016, 19:53
Patjax, die net als ondergetekende afgelopen vrijdag veel te veel centjes aan crazy Stacey heeft gespendeerd.

Misschien, maar ze was ze dubbel en dwars waard. Natuurgeile nymfomane. Crazy Stacey is de perfecte benaming voor haar.

Taylor
13 juni 2016, 20:50
Een nominatie voor Licky Luke voor zijn bezoek aan Samya

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen/page33

Taylor
13 juni 2016, 20:54
Een nominatie voor Licky Luke voor zijn bezoek aan Samya

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=490526#post490526

Taylor
13 juni 2016, 20:55
En een nomi voor Knariepietje voor zijn bezoek aan Sixsens:

pret
13 juni 2016, 21:26
Nomi voor dekt in SS https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=490627#post490627

sofaking
13 juni 2016, 21:30
Mooie damesrecensie van Kanariepiet met Stacy in Sxsens.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43724-Stacy-(Bulgaarse)

Befke
13 juni 2016, 21:37
+1

(veel beknopter kan niet, denk ik...)

pret
13 juni 2016, 21:40
Wel heel beknopt weten niet welke recensie je nou bedoeld ;)

+1

(veel beknopter kan niet, denk ik...)

gignnl
13 juni 2016, 22:16
Deket in Sixsens,en als Yasmine ex lr is wie ik denk beleef ik binnenkort mijn primeur daar https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=490627#post490627

Patjax
13 juni 2016, 22:42
Deket in SS. Ooit zelf ook de combi Andrea/Sissi gedaan.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=490627#post490627

Tip Andrea/Eli is nog beter

VAZKOR
14 juni 2016, 00:16
SixSens Nominaties special:

* Deket had het zeer naar z'n zin in SS (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=490627#post490627)

* Kanariepiet (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=490605#post490605)weer bijzonder actief, ook nomi voor z'n tijd met Stacey (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43724-Stacy-(Bulgaarse)&p=490608#post490608).

* Sjeufke (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=490471#post490471) en z'n wellnessdate (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11167-Kinga-(Poolse)-ex-GT-YY-VV&p=490470#post490470)

* Patjax (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=490425#post490425): Clubben 2.0

* Forgetskinnyletsgetfatty (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=490422#post490422)op onderzoek voor de DKC

licky luke
14 juni 2016, 10:47
Nominatie voor Kanariepiet met zijn recensie over zijn bezoek aan Sixsens...

Uiteraard inclusief de damesrecensies!

Tikkeltje jaloers ben ik dan toch wel ... maar het kan niet elke dag feest zijn, helaas...

Patjax
14 juni 2016, 13:46
Another one bites the dust.

Nominatie voor Rickertjes recensie van Elvira.
One hell of a time with one hell of a girl.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41849-Elvira-(Roemeense)&p=490788#post490788

Laatbloeier
14 juni 2016, 16:30
Mooie recensie van verschillende dames in Sixsens van Kanariepiet. Die Stacey laat me bijna weer naar Sixsens gaan.

licky luke
14 juni 2016, 18:14
Mooie recensie van verschillende dames in Sixsens van Kanariepiet. Die Stacey laat me bijna weer naar Sixsens gaan.

Dan moet je op tijd zijn want vanaf of na dit weekend zou ze voor 2 weken naar Bulgarije gaan...

Tja, dat vertelt KanariePiet dan weer niet, de smiecht... ;) :biggrin:

Piet Plezier
14 juni 2016, 21:40
+1 voor deket in Sixsense

pret
14 juni 2016, 22:40
Nomi voor Goedemorgenallemaal die overduidelijk zijn dag niet heeft. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35457-GMA%B4s-GangBangDraadje&p=490967#post490967

licky luke
15 juni 2016, 00:27
Nominatie voor de recensies uit Vrije Jongen's "Een ruime voldoende is ook mooi" tour ...

Heaven 7: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen&p=490921&highlight=#post490921

Samya: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=490930&highlight=#post490930

Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=490957&highlight=#post490957

Finca Erotica: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2203-Finca-Erotica-(Dierdorf)-Algemeen&p=490976&highlight=#post490976

Yin Yang: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=490990&highlight=#post490990

Op Finca Erotica na (daar was ik nog niet) klinkt het allemaal best bekend n de (mijn) oren...

Patjax
15 juni 2016, 01:15
Nominatie voor de recensies uit Vrije Jongen's "Een ruime voldoende is ook mooi" tour ...

Heaven 7: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen&p=490921&highlight=#post490921

Samya: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=490930&highlight=#post490930

Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=490957&highlight=#post490957

Finca Erotica: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2203-Finca-Erotica-(Dierdorf)-Algemeen&p=490976&highlight=#post490976

Yin Yang: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=490990&highlight=#post490990

+1

Helaas triest maar waar. Middelmaat voert de boventoon in de clubs. Maakt de zoektocht naar pareltjes wel spannend.

pret
15 juni 2016, 03:47
+1

Op Finca Erotica na (daar was ik nog niet) klinkt het allemaal best bekend n de (mijn) oren...

satanic surfer
15 juni 2016, 10:50
Vrije Jongen weer een week-end op tournée...Ditmaal geen Hessentour of RTCtournée doch een kriskrasmove doorheen NRW + het bijna geannexeerde Roermond...Samenvattend kan men stellen dat er geen memorabele sessie tussenzat en dat eigenlijk sneu zat is met 5 clubs en een 10-tal dames ter verwijlen uitgenodigd... RTC hakt erin, het is niet anders vrees ´k doch het gerstenat compenseert hopelijk de middelmaat een beetje. Problematisch is uiteraard dat ie met een vrijkaart weer zulk een tournee in mekaar dient te knutselen...pfff...Doch oververdiend dus +5 maal 1 voor VJ

Firehawk
15 juni 2016, 16:15
+1 Deket in Sixsense
+1 Vrije Jongen in Babylon

@j
15 juni 2016, 16:45
+1 Deket :)

VAZKOR
15 juni 2016, 18:49

+1

rob45
15 juni 2016, 19:29

Een dikke nomi voor Vrije Jongen die op zijn zomertour de nodige middelmatigheid pareert op zoek naar de spaarzame pareltjes.

Laatbloeier
15 juni 2016, 21:47
+1

Prima openhartige en kritische recensies van Vrije Jongen

Nedlovefkk
15 juni 2016, 22:43
PSR , you either love it or hate it..
Een club met misschien wel genoeg onderscheidend vermogen tov de partyclubs.. Dicht bij jezelf blijven is in het dagelijkse leven een gouden regel maar misschien ook van toepassing op de saunaclubs.

Misschien dat ik er toch nog eens naar toe trek op termijn. Het heeft een charme over zich. Iets wat seksenfun ook denkt.

Nominatie dus

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-K%F6ln)-Algemeen&p=491130#post491130

Laatbloeier
16 juni 2016, 01:15
Uitstekende typering van PSR door Seksenfun. Heel goed. Nominatie.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-K%F6ln)-Algemeen&p=491130#post491130

Patjax
16 juni 2016, 11:41
Nog een aantal nominaties om de juryvoorzitter bezig te houden.:rolleyes:

Nietsche in Kiev. Mooie beeldschetsing van hoe het er in Kiev aan toe gaat. Waar Amerika het land van de onbegrensde mogelijkheden is, is Oekraïne het land van de onbegrensde schoonheden. Vaak genoeg zelf ervaren.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45431-Kiev&p=491193#post491193

Taylor in AG Velbert. Zoals altijd zeer uitgebreid met veel info. Plus het feit dat hij waarschijnlijk de enigste is waarvan de verslagen langer zijn dan de mijne.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=490496#post490496

Seksenfun in PSR. Mooie uiteenzetting waarom hij PSR verkiest boven de grote twee (GT en YY). Brengt me weer aan het twijfelen om PSR toch eens te gaan bezoeken.

En nu op naar GT voor dag 1 van mijn driedaagse.:freu:

Laatbloeier
16 juni 2016, 18:00
Mooi volledig verslag van Taylor, voor het eerst in Acapulco Velbert. Nominatie.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=490496#post490496

sofaking
16 juni 2016, 18:03
Uitstekende typering van PSR door Seksenfun. Heel goed. Nominatie.

Dit vind ik ook een mooi werkje van Seksenfun. Uitgebreid maar allemaal to-the-point. Nominatie dus.

Nedlovefkk
16 juni 2016, 18:23
Nietsche in Kiev..

Wanneer komt de vloedgolf van Oekrainse dames eens naar de saunaclubs??

Nomination

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45431-Kiev&p=491193#post491193

Patjax
17 juni 2016, 02:03
Wanneer komt de vloedgolf van Oekrainse dames eens naar de saunaclubs??

Denk niet op korte termijn. Visumproblematiek en oorden als Dubai maken het voor hen niet aantrekkelijk om naar het westen (Duitsland) te komen. Degene die hier zijn zitten voornamelijk in het hoger segment escort girls. Wil je van de Oekraïense dames genieten dan is de makkelijkste manier om een goedkoop ticket via Wizzair te boeken vanaf Dortmund naar Kiev.

deket
17 juni 2016, 13:35
Klopt. Ikzelf ben er nog niet geweest, maar ga dat wel doen, misschien in het verlengde van Roemeniereis waar deze Hongaarse vliegmaatschappij gespecialiseerd in is met relatief lage tarieven die schommelen van dag tot dag.
anyway : men zegt mij datbik al een tijd niet meer nomineer, en hoewel ik niet door anderen laat opdragen wat ik wel of niet doe, toch mea culpa.
tijd dat ik nog eens nomineer.
1 Pret die voor een maand onthouding nog eens Pret zoekt in de YY.
2 Kanariepiet die na een "cold Turkey'weer de smaak te pakken kreeg op een vrijdag te Sixsens. De sporen waren de volgende dag nog bij de meiden te zien.
3. Vazkor die als een wolf op zoek naar een prooi in de sixsens een fijne dag beleefde.
4. Last but not least, vind dat Ace2, nog eens een vermelding, nomi waard is door altijd zijn zoekwerk voor die strips. Weliswaar vaak met enorm geschapen negers, die je ivm formaat een complex bezorgen, maar het is als puber geleden dat een stripverhaal mij nog kon opwinden, toen met Natasja de stewardess

Befke
17 juni 2016, 14:18
Dit vind ik ook een mooi werkje van Seksenfun. Uitgebreid maar allemaal to-the-point. Nominatie dus.

Inderdaad!
Het geeft mij zin om ook daar weer eens mijn moede lijf te rusten te leggen tussen een paar roomblanke vrouwendijen.

Merci!

Befke
17 juni 2016, 14:21
Last but not least, vind dat Ace2, nog eens een vermelding, nomi waard is door altijd zijn zoekwerk voor die strips. Weliswaar vaak met enorm geschapen negers, die je ivm formaat een complex bezorgen, maar het is als puber geleden dat een stripverhaal mij nog kon opwinden, toen met Natasja de stewardess

Allez - we doen mee - hij heeft het verdiend!

Willem2
17 juni 2016, 15:02
bahbah Befke, ook gij kijkt naar deze vuilspuiterij van Ace2

Befke
17 juni 2016, 22:39
Guilty as charged :annieengel:

sofaking
17 juni 2016, 23:44
bahbah Befke, ook gij kijkt naar deze vuilspuiterij van Ace2

Ik kijk niet naar de plaatjes maar lees alleen de interviews.
Maar een teken van appreciatie, een nominatie dus, voor de inzet die elke week geleverd wordt is wel gepast.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33108-De-Stripboekenverzameling-van-Ace2

Megaboob
18 juni 2016, 00:26
Ik kijk niet naar de plaatjes maar lees alleen de interviews.
Maar een teken van appreciatie, een nominatie dus, voor de inzet die elke week geleverd wordt is wel gepast.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33108-De-Stripboekenverzameling-van-Ace2

Ik support Ace2 ook van harte en nomineer hem ook mee voor al het werk!

megaboob

KanariePiet
18 juni 2016, 11:38
Deket in SS. Ooit zelf ook de combi Andrea/Sissi gedaan.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=490627#post490627

Tip Andrea/Eli is nog beter

+1 voor Deket in Sixsens.

Megaboob
18 juni 2016, 22:03
Ik nomineer sofaking in YY, die "resistance is futile" ingefluiterd kreeg van zijn eigten borgje!

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=491645#post491645

Als ze er net zo lekker uitzag als 7 of 9 in de serie, dan kan ik dat wel begrijpen...

15921

Ik nomineer Deket ook mee!

Megaboob

Ace2
19 juni 2016, 12:13
Last but not least, vind dat Ace2, nog eens een vermelding, nomi waard is door altijd zijn zoekwerk voor die strips. Weliswaar vaak met enorm geschapen negers, die je ivm formaat een complex bezorgen, maar het is als puber geleden dat een stripverhaal mij nog kon opwinden, toen met Natasja de stewardess

"Met een negerlul in je kut ram je een baarmoeder tot prut" zei mijn grootvader op de grote vaart altijd.

Patjax
19 juni 2016, 17:02
Een tweetal damesrecensies die mijn nieuwsgierigheid verder hebben aangewakkerd om eindelijk eens over de drempelvrees van het rondlopen in slechts een handdoek heen te stappen en een bezoekje te brengen aan Babylon.

Waterrat met Daniela
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45103-Daniela-(Roemeense)&p=491834#post491834

Licky Luke met Tanja
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41921-Tanja-(Tonia)-(Roemeense)&p=491829#post491829

KanariePiet
19 juni 2016, 18:45
Een tweetal damesrecensies die mijn nieuwsgierigheid verder hebben aangewakkerd om eindelijk eens over de drempelvrees van het rondlopen in slechts een handdoek heen te stappen en een bezoekje te brengen aan Babylon.

Waterrat met Daniela
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45103-Daniela-(Roemeense)&p=491834#post491834

Licky Luke met Tanja
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41921-Tanja-(Tonia)-(Roemeense)&p=491829#post491829

+1 voor beide heren!

mechelen
19 juni 2016, 18:46
Nomi voor Sphinx in Babylon :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=491826#post491826

Patjax
19 juni 2016, 20:27
Nominatie voor nulnulzeseneenhalf. De leukste live bijdrage sinds tijden. Humor van de bovenste plank.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36835-Live-vanuit-de-kleedkamer-van-Yin-Yang&p=491837#post491837

Ook de daaropvolgende commentaren zijn zeker de moeite waard van lezen.

pret
20 juni 2016, 08:34
Kempie die er achter komt dat stille watern diepe gronden hebben en uit budget raakt door Miriam in SS.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=491948#post491948

Nulnulzeseneenhalf
20 juni 2016, 09:48
Nominatie voor nulnulzeseneenhalf. De leukste live bijdrage sinds tijden. Humor van de bovenste plank.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36835-Live-vanuit-de-kleedkamer-van-Yin-Yang&p=491837#post491837

Ook de daaropvolgende commentaren zijn zeker de moeite waard van lezen.
Door een overactieve admin die problemen probeerde te voorkomen was de mop bijna in het water gevallen.
Het zij hem vergeven.

VAZKOR
20 juni 2016, 16:44
Kempie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=491948#post491948)+1 voor zijn goeie tijd is SS en zijn ontdekking van de dag: Miriam

gignnl
20 juni 2016, 17:26
Kempie gaat op verkenning in SS en ontdekt op slag zijn nieuwe nummer 1,bezuinigingen worden doorgevoerd om daar nog vaker naar toe te kunnen https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=491948#post491948

gignnl
20 juni 2016, 17:28
Laatste keer dat ik in YY was,samen met Bergm550 was de line up erg zwakjes.Als ik Sofaking begrijp loont het de moeite maar weer eens te gaan kijken https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=491645#post491645

Patjax
20 juni 2016, 17:56
Kempie die er achter komt dat stille watern diepe gronden hebben en uit budget raakt door Miriam in SS.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=491948#post491948

+1

pret
20 juni 2016, 22:51
Nomi voor Brad Clitt die smokey en ter leven komt in Aca Velbert.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=492120#post492120

Boy69
20 juni 2016, 22:58
Nomi voor Brad Clitt die smokey en ter leven komt in Aca Velbert. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=492120#post492120

+1

Big30
20 juni 2016, 23:06
Bekende leden met enige forum reputatie zal ik niet zo snel nomineren, dan kun je wel bezig blijven :biggrin:.

Graag maak ik een uitzondering voor Brad Clitt met zijn in fraaie stijl geschreven Acapulco recensie.

gignnl
20 juni 2016, 23:35
Brad Clitt zijn primeur in Aca en hij scoort meteen een servicekanon,beginnersgeluk?https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=492120#post492120

Nedlovefkk
21 juni 2016, 08:37
Nominatie voor de ontgoochelde BlondinenSchatz die tijdens een GT bezoek afgelopen zondag keihard afgewezen word. Misschien had hij Svetlana moeten proberen. Die lijkt zich wel prettig te voelen met de wat oudere man.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=492171#post492171

KanariePiet
21 juni 2016, 08:46
Brad Clitt zijn primeur in Aca en hij scoort meteen een servicekanon,beginnersgeluk?https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=492120#post492120

+1 voor Brad Clitt in ACA.

Willem2
21 juni 2016, 11:52
Newbear was in Finca Erotica, vond niet wat hij zocht maar dat deed hij ook niet in de muziekwinkel ....
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2203-Finca-Erotica-(Dierdorf)-Algemeen&p=492188#post492188

daarom maar eens een ander instrument ... een oudje .... waar we ook lang op moeten wachten en die kennelijk nu begint ....summertime ....

https://www.youtube.com/watch?v=7gwl29diADw

ok hier test newbear zijn gitaar :

https://www.youtube.com/watch?v=I7Iteq2iBtc

gignnl
21 juni 2016, 14:54
Hoe verschillend een dag kan worden opgepakt staat deze keer onder elkaar.Terwijl Blondinenschatz een matte sfeer aantrof en ungefickt GT verliet had Nedloveffk een prima dag mede dankzij een sloopkogel.https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=492213#post492213

Willem2
21 juni 2016, 16:27
yylover is nog even de punten aan het tellen ....

yylover
21 juni 2016, 17:18
Alles op zijn tijd, W2. Vanavond nog eens de punten tellen.

Patjax
21 juni 2016, 18:21
Een aantal nominaties die we kunnen rangschikken als zijnde mea culpa's

Newbear in Finca Erotica
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2203-Finca-Erotica-(Dierdorf)-Algemeen&p=492188#post492188
Newbear's mea culpa waarom hij clubs vaker ongepopt verlaat ipv van te neuken.

Nedlovefkk in Golden Time
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=492213#post492213
Nedlovefkk's mea culpa aangaande zijn langdurige afwezigheid in GT. Zijn verslag maakt Anastacia prioriteit numero uno voor mijn volgende bezoek. Heb nu eenmaal een zwak voor sloopkogels en al helemaal als ze uit de Oekraïne komen.

Eddy_V in SixSens
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=492187#post492187
Het mea culpa van een wingman. Daarnaast mooie uiteenzetting waarom SS op het moment ook in mijn ogen numero uno is al komt GT aardig in de buurt.

yylover
21 juni 2016, 21:22
Tijd om de volgende 2 winnaars bekend te maken.

Voor het eerste vrijkaartje was het m.n. een duel tussen Deket en Kanariepiet. De jury had al vrij snel de indruk dat de SS vrienden elkaar aan het nomineren waren, maar daar heb je tenslotte vrienden voor.
Deket werd echter al beloond door de Admin, en dus gaat dit vrijkaartje naar Kanariepiet.
Zelfs in YY dringen de geruchten al door over deze sympathieke 'sexmachine'.

https://www.ijsberenforum.com/forum/s...cy-(Bulgaarse)

Proficiat KanariePiet :freu: :festeer:

Het tweede vrijkaartje is de keuze van dit jurylid.
Seksenfun met zijn positieve recensie over PSR, zet alle critici van deze club, inclusief ondergetekende, op zijn plaats.
En maakt hiermee duidelijk dat het nog steeds aangenaam vertoeven is in deze mooie club.

https://www.ijsberenforum.com/forum/s...130#post491130

Proficiat Seksenfun met je vrijkaartje :respekt:

Big30
21 juni 2016, 22:18
Heren, nomineren OK flauw afzeiken nee, paar berichten weggehaald.

Bluebear
21 juni 2016, 22:41
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=492306#post492306

Een dikke nomi voor Patjax die in de GT zijn rammelaarkonijnengeilheid niet meer kon beheersen. Hij zag het ultieme vrouwtjeskonijn en wist dat het voorjaar bijna ten einde was. In nog een uiterste poging om voortplanting te bewerkstelligen besteeg hij het vrouwtjeskonijn, doch een plastic vangkous voorkwam dat hij nog meer alimentatie moest gaan betalen. ;) :biggrin:

15967

sofaking
21 juni 2016, 22:56
Felrops mist zijn favorietjes in het SKW en heeft flashbacks van de goede en minder goede tijden die hij in deze buurt heeft mogen meemaken.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?4450-Antwerpen-leden-onder-mekaar-gewoon-gezellig&p=492302#post492302

pret
21 juni 2016, 23:30
Newbear was in Finca Erotica, vond niet wat hij zocht maar dat deed hij ook niet in de muziekwinkel ....
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2203-Finca-Erotica-(Dierdorf)-Algemeen&p=492188#post492188 ]

+1

Patjax
21 juni 2016, 23:40
Felrops mist zijn favorietjes in het SKW en heeft flashbacks van de goede en minder goede tijden die hij in deze buurt heeft mogen meemaken.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?4450-Antwerpen-leden-onder-mekaar-gewoon-gezellig&p=492302#post492302

+1 Felrops geeft mooi historisch beeld van een raambuurt en zijn belevenissen.

Megaboob
22 juni 2016, 01:37
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=492306#post492306

Een dikke nomi voor Patjax die in de GT zijn rammelaarkonijnengeilheid niet meer kon beheersen. Hij zag het ultieme vrouwtjeskonijn en wist dat het voorjaar bijna ten einde was. In nog een uiterste poging om voortplanting te bewerkstelligen besteeg hij het vrouwtjeskonijn, doch een plastic vangkous voorkwam dat hij nog meer alimentatie moest gaan betalen. ;) [emoji3]

15967
Een dikke nominatie erbij voor de man die natascha ervoer.

Megaboob

licky luke
22 juni 2016, 13:14
Nominatie voor Patjax met recensie over zijn tweede (en nog lang niet laatste?) bezoek aan Golden Time.

Ik begin nu te beseffen dat ik er ook al veel te lang niet meer geweest ben...

KanariePiet
22 juni 2016, 16:35
Tijd om de volgende 2 winnaars bekend te maken.

Voor het eerste vrijkaartje was het m.n. een duel tussen Deket en Kanariepiet. De jury had al vrij snel de indruk dat de SS vrienden elkaar aan het nomineren waren, maar daar heb je tenslotte vrienden voor.
Deket werd echter al beloond door de Admin, en dus gaat dit vrijkaartje naar Kanariepiet.
Zelfs in YY dringen de geruchten al door over deze sympathieke 'sexmachine'.

https://www.ijsberenforum.com/forum/s...cy-(Bulgaarse)

Proficiat KanariePiet :freu: :festeer:

Bedankt!!!!:biggrin:

Willem2
23 juni 2016, 21:47
Ik geef Brad Clitt maar eens een vrijkaart want die had hij al bijna binnen in de afgelopen periode en hij geeft uitleg waarom hij blijft schrijven :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=492499#post492499

Nedlovefkk
23 juni 2016, 21:53
Ik val in herhaling tav de ijsbeer maar wel een ander verslag. Blondinenschatz komt itt GT wel volledig tot zijn recht in Sharks. Zijn recensies helpen me om mijn Duits te verbeteren en daarnaast schijn je je in Sharks ook wel te kunnen vermaken... En ik zie daar graag meer verslagen over.

Link; https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20365-FKK-Sharks-Darmstadt&p=492658#post492658

Ome willem, hoe is het relatiebeheer van YBF met Sharks? ;) ...

Brad Clitt
23 juni 2016, 22:07
@ W2

Mag ik nog kiezen ? :biggrin:
Als het kan een vrijkaart voor een club waar ik nog nooit geweest ben zoals PHG, Magnum of AcaGold.
Anders voor in volgorde van voorkeur Villa Vertigo, PSR, YY, SS.
Liever niet naar Villa Marisol (te ver), Samya (niet mijn ding).

mechelen
23 juni 2016, 22:14
Nominatie voor Blondinenschatz in mijn clubje Sharks :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20365-FKK-Sharks-Darmstadt&p=492658#post492658

Willem2
23 juni 2016, 22:14

Goed .... maar nog geen vrijkaarten ;)

Willem2
23 juni 2016, 22:15
@ W2

Mag ik nog kiezen ? :biggrin:
Als het kan een vrijkaart voor een club waar ik nog nooit geweest ben zoals PHG, Magnum of AcaGold.
Anders voor in volgorde van voorkeur Villa Vertigo, PSR, YY, SS.
Liever niet naar Villa Marisol (te ver), Samya (niet mijn ding).

Man o man, nog zoveel clubs te ontdekken in het duistere buitenbos :) ;) Het is PHG geworden ....

pret
23 juni 2016, 22:42
Als je je Duits wilt verbeteren. kun je je ook aanmelden bij Eisbärenforum :biggrin:

Ik val in herhaling tav de ijsbeer maar wel een ander verslag. Blondinenschatz komt itt GT wel volledig tot zijn recht in Sharks. Zijn recensies helpen me om mijn Duits te verbeteren en daarnaast schijn je je in Sharks ook wel te kunnen vermaken... En ik zie daar graag meer verslagen over.

Link; https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20365-FKK-Sharks-Darmstadt&p=492658#post492658

mechelen
23 juni 2016, 23:25
Een aanmoedigingsnomi voor ijsbeer1979 in Sixsens :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=492735#post492735

Firehawk
24 juni 2016, 09:28
Bij deze Sjeufke in Babylon, geeft de sfeer toch weer goed weer:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=492763#post492763

Klatergoud
24 juni 2016, 10:01
Bij deze Sjeufke in Babylon, geeft de sfeer toch weer goed weer:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=492763#post492763

+1

Piet Plezier
24 juni 2016, 11:38
ik nomineer BP2 met PP in van GOCH

gignnl
25 juni 2016, 15:16
Blondinenschatz ontdekt na een dagje legbatterij GT de vrije uitloopkippen in Sharks https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20365-FKK-Sharks-Darmstadt&p=492658#post492658

Brad Clitt
25 juni 2016, 17:56
Nominatie voor der Puffmeister, die net als ik recent deze club vol stunners heeft ontdekt en ook geen moeite heeft met de oprit : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=493078#post493078

pret
25 juni 2016, 17:57
Nominatie voor der Puffmeister, die net als ik recent deze club vol stunners heeft ontdekt en ook geen moeite heeft met de oprit : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=493078#post493078

+1

Ace2
26 juni 2016, 09:28
De nominaties gaan naar:

Kempie in SS: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=491948#post491948

Eddy_V in SS: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=492187#post492187

Manureva in SS: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=493074#post493074

SofaKing in YY: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=491645#post491645

Jef Beffer in YY: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=492906#post492906

Brad Clitt in Acapulco: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=492120#post492120

Der Puffmeister in Acapulco: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=493078#post493078

BlondinenSchatz in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=492171#post492171

NedLoveFKK in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=492213#post492213

PatJax in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=492306#post492306

NewBear in Fina Erotica: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2203-Finca-Erotica-(Dierdorf)-Algemeen&p=492188#post492188

BlondinenSchatz in Sharks: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20365-FKK-Sharks-Darmstadt&p=492658#post492658

Sjeufke in Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=492763#post492763

BP2 in Van Goch: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?14047-Van-Goch-(Goch)-Algemeen&p=492826#post492826

De ShyMan in De Casino: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23131-Saunaclub-Casino-Partyclub-Gelsenkirchen-Buer-Algemeen&p=493221#post493221

Sjeufke in Acapulco Gold: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=492982#post492982

16011

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33108-De-Stripboekenverzameling-van-Ace2&p=489743#post489743

Patjax
26 juni 2016, 09:57
Langlekker met miss ijsbeer 2015
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42353-Kim-Sandra-Kiki-(Koreaanse)&p=492895#post492895
Op goed geluk en de weergoden trotserend wordt langlekker beloond voor zijn doorzettingsvermogen en beleeft hij zijn "asian dream".

Sjeufke in Babylon
Een dagje Babylon met een Roemeense triple T status.

Salitos in Villa Vertigo
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Villa-Vertigo-Viva-la-Villa&p=493075#post493075
De problematiek met de drankenkaart.

pret
26 juni 2016, 10:20
+1 voor allen.

Langlekker met miss ijsbeer 2015
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42353-Kim-Sandra-Kiki-(Koreaanse)&p=492895#post492895
Op goed geluk en de weergoden trotserend wordt langlekker beloond voor zijn doorzettingsvermogen en beleeft hij zijn "asian dream".

Sjeufke in Babylon
Een dagje Babylon met een Roemeense triple T status.

Salitos in Villa Vertigo
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Villa-Vertigo-Viva-la-Villa&p=493075#post493075
De problematiek met de drankenkaart.

mechelen
26 juni 2016, 23:20
Nominatie voor Megaboob in het Schipperskwartier :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42455-Ekatharina-(Kathy)-(Griekse)-verversrui-20-raam-1&p=493447#post493447

licky luke
27 juni 2016, 17:05
Drie keer nomi voor Megaboob...

... met een 2 uur durende Rivella-ervaring in Villa Vertigo... beetje vreemd maar wel lekker... (voor één keertje dan)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Villa-Vertigo-Viva-la-Villa&p=493461#post493461
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45537-Kassandra-(Belgische)&p=493502#post493502

... in Magnum, die het na zijn heerlijke maaltijd niet met grote toeten maar met een A toetje moest doen. Werd gelukkig door andere kwaliteiten ruimschoots gecompenseerd... dus de naam Janet moet ik maar onthouden...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=493451#post493451

en dan ook maar een nomi voor deze, in Acapulco, waar hij dan toch zijn maatjes vindt (zowel letterlijk als figuurlijk)...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=493453#post493453

Pietjepik
27 juni 2016, 19:15
ik nomineer Mr Big met zijn verhaal over de Hindoestaanse Angell. Dat wat hij neerzet, doen niet veel hem na! :freu:

KanariePiet
27 juni 2016, 19:32

... met een 2 uur durende Rivella-ervaring in Villa Vertigo... beetje vreemd maar wel lekker... (voor één keertje dan)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Villa-Vertigo-Viva-la-Villa&p=493461#post493461
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45537-Kassandra-(Belgische)&p=493502#post493502

... in Magnum, die het na zijn heerlijke maaltijd niet met grote toeten maar met een A toetje moest doen. Werd gelukkig door andere kwaliteiten ruimschoots gecompenseerd... dus de naam Janet moet ik maar onthouden...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=493451#post493451

en dan ook maar een nomi voor deze, in Acapulco, waar hij dan toch zijn maatjes vindt (zowel letterlijk als figuurlijk)...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=493453#post493453

+1!

Bluebear
27 juni 2016, 19:45

Een dikke nomi voor Megaboob die de "good old" Villa Vertigo bezoekt. Deze nestor van het forum laat zich expres in de luren leggen door een doorgewinterd DVP-tje. Eerst douchen, dan zij, dan weer een flesje olie halen. Ik kan het me voorstellen. Het is soms ook een soort van fetisj om je weer eens ouderwets te laten besodemieteren. Je laat het gewoon gebeuren en geeft haar de indruk dat ze aan het winnen is. :cool:
Dan is het spelen over en zullen we eens lekker gaan sexen, ja, huh huh, denkt zij. Mijn binnenbandje loopt vandaag geen lekkages op. Ze speelt haar spel en zoals ik menigmaal tegen mijn bruid van de dag zeg: "A good handjob is many times better then the whole fucking serenade. Really, baby, You think so? I know for sure, honey!!". GO MEGABOOB!!! :tongue: :biggrin:

16038

Nedlovefkk
28 juni 2016, 21:15
Newbear kan de spreekwoordelijke Bourgondische pot op! Als je in Yin Yang als niets meer wil vreten dan is er echt iets met je mis. Verwende vlaming!

Verslag was leuk/vermakelijk..

Nominatie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=493918#post493918

Patjax
28 juni 2016, 21:18

+1

Plus de laatste nominaties van mijn kant voor deze maand

Een tweetal YY recensies die precies mijn gevoel bij deze club op het moment weergeven.

Newbear in YY.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=493918#post493918

Rickertje in YY
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=493741#post493741

En in de categorie damesrecensies

Mynasch met Rebecca in VM
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41992-Rebecca-(Moldavische)&p=493872#post493872

pret
28 juni 2016, 21:36
+1

Newbear kan de spreekwoordelijke Bourgondische pot op! Als je in Yin Yang als niets meer wil vreten dan is er echt iets met je mis. Verwende vlaming!

Verslag was leuk/vermakelijk..

Nominatie:

pret
28 juni 2016, 21:38
Nomi voor Vox met zijn recensie waarin hij de ondeugende speelse Emmi beschrijft

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42817-Emmi-(Roemeense)&p=493628#post493628

Rickertje
29 juni 2016, 08:19
Newbear met zijn vermakelijk post over YY, zou hij doen omdat hij ons wilt entertainen of is het een sluwe vos (uuuh beer) en wilt hij zo nominaties voor dit topic binnen slepen. In ieder geval mijn nominatie voor https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=493918#post493918

Nulnulzeseneenhalf
29 juni 2016, 08:50
Antinominatie voor newbear. Wat een hoop gezeur van iemand die duidelijk te weinig aandacht krijgt en daarom maar aan anderen gaat vertellen wat ze er van moeten vinden. Ik ken een hoop leuke Vlamingen, maar dit is daar zeker geen van.

NB100
29 juni 2016, 10:40
Antinominatie voor newbear. Wat een hoop gezeur van iemand die duidelijk te weinig aandacht krijgt en daarom maar aan anderen gaat vertellen wat ze er van moeten vinden. Ik ken een hoop leuke Vlamingen, maar dit is daar zeker geen van.

+1 ik wil helemaal geen vrijkaartje winnen. Mijn schrijfseltjes zijn ter entertainment van een aantal mensen, die ik nu nog maar weinig tegenkom wegens teweinig clubbezoekjes van mijnentwege.

En een nominatie voor elke recensie van 006,5 over Elvira. Zo belangeloos en met gevaar voor eigen leven deze parel delen met ons zwijnen in witte vacht. Echt waar, als ze mij zou willen, ik zou ze ook eens uitproberen. Ze kent mij trouwens, dus help mij met mijn aandachtstekort en vraag haar wie de ex van haar ex vriendin (vicky) is en kom n babbeltje doen. Ik ben diene met zijn haar in de war en teveel inkt op rug en armen.

VAZKOR
29 juni 2016, 13:16
Geef de nieuwe beer (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=493918#post493918) toch maar latte. +1

licky luke
29 juni 2016, 15:35
Eddy_V met De overeenkomst tussen een kerktoren, een kruis en een klokkenspel in Babylon Elsdorf...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=493791#post493791

Waarom kan ik me nou een paar stukken hiervan niet herinneren...? ;) :biggrin:

Willem2
29 juni 2016, 15:45
lustman in Amsterdam https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45564-De-Pijp-Ruysdaelkade-131-mid-Patty-(Thai)&p=494097#post494097 en https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57-IJsberengeklets&p=494098#post494098

mechelen
29 juni 2016, 15:54
lustman in Amsterdam https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45564-De-Pijp-Ruysdaelkade-131-mid-Patty-(Thai)&p=494097#post494097 en https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57-IJsberengeklets&p=494098#post494098

+1.

mechelen
30 juni 2016, 02:45
Ook Megaboob was op De Wallen :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?889-Amsterdam-Wallen-La-Vie-en-Rose-Kamer-8-Anna&p=494256#post494256

Nedlovefkk
30 juni 2016, 08:56
Last day nomi voor Rhuhaybusha met een Aca Gold verslag

Ik ben erg nieuwsgierig naar deze tent .. Iets voor eind september/oktober denk ik.
Wil ook wewl eens met 100/140 eur een tent verlaten ipv de gebruikelijke 200 + die bij duurdere saunaclubs standaard is voor mij.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=494246#post494246

pret
30 juni 2016, 16:46
+1

Last day nomi voor Rhuhaybusha met een Aca Gold verslag

Ik ben erg nieuwsgierig naar deze tent .. Iets voor eind september/oktober denk ik.
Wil ook wewl eens met 100/140 eur een tent verlaten ipv de gebruikelijke 200 + die bij duurdere saunaclubs standaard is voor mij.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=494246#post494246

Brad Clitt
1 juli 2016, 13:01
Benieuwd wie de laatste 2 vrijkaartjes van juni gewonnen heeft... :waiting[1]:

yylover
1 juli 2016, 15:30
De jury is nog op z'n werk en beslist vanavond. Overigens zijn al een aantal beren beloond door W2.

Brad Clitt
1 juli 2016, 15:39
Niet verkeerd opvatten hoor, ik ben tenslotte één van die beren die al beloond is.
Maar ik dacht misschien is ie het vergeten... :wink2: