PDA

Volledige versie bekijken : Elena (Roemeense)



Brad Clitt
4 juli 2016, 15:24
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Elena (Roemeense)
Leeftijd:29-32 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:40 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, Vingeren
Extra info:Lieve, aardige meid met ietwat beperkte service. Beetje afwachtend, maar had er toch een leuk kamertje mee.

Brad Clitt
4 juli 2016, 15:27
Uit mijn recensie der Referenzklasse over mijn tweede bezoekje aan Acapulco (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=494973#post494973) :

Ik stond al op het punt om dan toch maar op het oorspronkelijk geplande tijdstip te vertrekken, toen opeens de dame van de handdoek en het handtasje als een duveltje uit een doosje op het bankje naast me kwam zitten. Zo zeg, die stond ook niet achteraan bij het uitdelen van schoonheid, wat een mooie meid.

Na wederzijds hallo te hebben gezegd bleef het eventjes stil, maar ik kon de neiging niet onderdrukken om haar aan te staren, want en profil zag ze er verdomd goed uit, echt een knap gezichtje (de rest viel overigens ook niet tegen, de lieve Heer was destijds blijkbaar in een goede bui). Dit bleef niet lang onopgemerkt en ze nodigde me uit om haar van dichterbij te bewonderen. Ze stelde zich voor als Roemeense Elena, zwart haar, iets getinte huid (misschien Roma, maar hoeft niet), mooie bruine ogen, mooi gevormde en stevige B-cup en heel aardig en lief. Tamelijk snel liet ik weten dat ik richting kamer wilde gaan (maar heb ook niet het idee dat zij een dame is die binnen de minuut de kamervraag zou stellen) en aldus togen we naar kamer 15 (met raam waar ik nu dus wel om gevraagd had). Na alles in gereedheid te hebben gebracht en we naakt tegenover elkaar stonden begon ze me enthousiast te zoenen (niet tongzoenen), eerst op de mond en al snel all over the place. Vervolgens ging ze gehurkt naast het bed me pijpen en aangezien ze moeite had om het evenwicht te bewaren stelde ik voor dat ze op de bedrand ging zitten, daarna ging het haar beter af.
Na een paar minuten zei ik dat ik ook op bed wilde en zodoende kon ik overal lekker bij tijdens de niet onverdienstelijke pijpbeurt. Vervolgens wilde ik haar neuken en we begonnen in doggy, normaal is het bij een derde kamertje een hele onderneming voor mij om dan nog neukend klaar te komen (of überhaupt), maar gelukkig heeft Elena een lekker strak kutje en mede doordat ze goed meewerkt kwam ik na een aantal minuten lekker klaar.
Een mooie afsluiter van de dag voor mij, ze heeft me goed verwend en vakkundig naar een hoogtepunt gebracht. Ze is alleen wat te afwachtend naar mijn mening, maar zeker voor herhaling vatbaar, kan alleen maar beter worden met deze lieve meid.

Champollion
31 december 2017, 14:23
Elena is nu 29, aanwezig sinds 4 jaren in Velbert.

1 uur met haar gekamerd - 80 eur

- Tongzoenen is heel beperkt, zoals ze zegt "nobody is perfect"

+ sympathieke dame
+ mooie lichaam met Braziliaanse billen sinds een paar maanden (na plastische chirurgie, billen vergroten met eigen vet)
+ Pijpen was zeer goed met eierlecken

Herhaling : ja