PDA

Volledige versie bekijken : Stuttgart



vrije jongen
8 juli 2016, 10:35
Een weekje terug werd ik weer eens op excursie gestuurd door de baas en ditmaal was het altijd pittoreske Stuttgart de bestemming geworden. De arbeidsdagen leken tamelijk vol te gaan zitten, dus ik had met een smoesje al een extra dagje ter plaatse geregeld (vlucht nog goedloper ook, dus iedereen blij). Deze zaterdag had ik zonder veel twijfel al gereserveerd voor Sakura. Paradise was een paar jaar terug eigenlijk beter bevallen, maar daar is weer eens nieuwe leiding… kennelijk schromen die ervoor om dresscodes te suggereren - laat staan te handhaven – en hetzelfde geld voor de basisprijs van een half uurtje. Weinig zin in dus.

De aankomst via de S bahn liet mijn conditionering weer eens opkomen, want ik had weinig zin in werk en dacht voornamelijk in Roemeense liefkozinkjes:redface:. Wat doe je er aan he. Uiteindelijk bleek dat mijn collega’s het allemaal vermoeiend vonden en de kans om op kosten van de baas kapot te gaan aan goedkoop bier, liever aan zich voorbij lieten gaan. De zomer leek ook net losgebarsten en de stad was vol met schaars geklede jonge dames. Het overgrote deel rozig en blozend van de eerste zomerzon, een beetje plakkerig van de luchtvochtigheid en uitermate aantrekkelijk:betrunken:. Veelal ook volkomen ontastbaar, al was het maar door de leeftijd… veel tieners die net over de winter een aardig cupje hebben ontwikkeld en zonder na te denken met die warmte alleen een mouwloos t shirtje hadden aangetrokken (stel ik me zo voor:tongue:). Kortom: ik had tijd en ik was geil.

Een beetje googlen laat zien dat je in het centrum een aantal opties hebt. Het kleine FKK stuttgart/Phonix, een handvol privehuizen (Firma Schiller, Herzdamen en Parise Eve bv) en een klein red light district. Ik had maar een paar uurtjes, dus geen FKK en bij die huizen weet je ook nooit wie er dan beschikbaar zijn… dus ik ging maar richting de Leopoldstrasse.

Vergeleken met de Vulkaan of het stationsgebied in Frankfurt, is het hier een heel stuk kleiner… maar ook wat vriendelijker. Zo zijn er allemaal normale barretjes en restaurantjes tussen de ingangen van de laufhausen en loopt er allerlei “normaal” volk rond. Misschien wel een probleem voor verlegen wandelaars. In totaal zijn er iets van 6/7 kleine laufhausjes met zo een 10/15 kamers elk, in de meeste gevallen ook tamelijk slecht onderhouden. Daarnaast staan er hier en daar dames op straat en heb je een handvol barretjes met dames. Ik geloof dat ze boven de bar dan kamers hebben om de daad te doen.

Die laatste opzet leek me wel aardig met de kans om even met de meisjes te praten voordat je verder gaat. Beetje saunaclub achtig en zo. Bij twee barretjes even een frisje of koffie gedronken (4 euro elk), maar dat concept lag kennelijk toch wat anders. Het eerste probleem was dat er in beide toko’s samen maximaal 2 opties waren (onder het motto “als het moet”)… daarnaast was het contact gelimiteerd tot “komm Ficken” of handgebaren die dit moesten overbrengen. Zowel van dames als klanten die dit wel leuk vinden. Dat was hem niet helemaal dus.

Tussen de barretjes door en na de tweede ook een paar keer trappen beklommen en het was grappig dat de meiden op de gangen in het algemeen mooier waren en eigenlijk ook een stuk leuker in de acquisitie. Zowaar twee dames die me op het punt kregen geld weg te gooien. De eerste viel uiteindelijk af door te beloven alleen maar klapzoentjes te geven, maar nummer twee werd zowaar een optie. Niet speciaal de mooiste, maar wel heel vrolijk en bij de algemene servicevraag werd onverwacht al van zoenen gesproken. Tongzoenen bedoelde ze natuurlijk ook. Dus maar drie tientjes aan gewaagd. De opgegeven naam kwam niet overeen met de naam op het deurtje (overal standaard)… dus wie weet hoe ze heet.

Terwijl mij lul in de wasbak hangt kan ik alvast zeggen dat het natuurlijk geen absolute topsessie was, maar tegelijkertijd zal het een van de beste – als niet allerbeste – laufhaussessies zijn geweest. Tongzoenen was het de naam net waard, maar meer ook niet. Opvallend was dat ze op bed direct op me lag met tamelijk goed pussysliden… had ik hier niet helemaal verwacht. Paar tongzoentjes en leuk gegiebel; na vijf jaar in Duitsland acteerde ze best aardig. Pijpen was best ok en ik bedenk me nu pas dat het PZC was, volgens mij is dit normaal een extra bij het trappenlopen. Weer terug pussysliden en gezien de geplande 20 minuten ging dit redelijk snel over in NMC… overigens geen enkele haast tijdens de hele sessie. Zoals eerder gezegd, ik was geil en het lukte me binnen de 20 minuten klaar te komen. Nog even opgefrist en gegiebeld enzo. Best leuke manier om de druk van de zak te krijgen, maar ik zal ook niet zo snel weer terug gaan naar de “Stuttgarter Altstadt”.

Mistralwind
9 juli 2016, 19:48
Volgende keer maar weer Sakura? Vrije jongen:)

vrije jongen
10 juli 2016, 18:30
Daar heb ik vorige week zaterdag Duitland - Italie gekeken;). Komt nog wel een berichtje over.