Volledige versie bekijken : Bonny / Gabriella PHG ex Jessica Freude (Bulgaarse)
blueeyes
8 juli 2016, 20:35
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Gabriella PHG ex Jessica Freude (Bulgaarse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (matig), Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:Arm
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:
blueeyes
8 juli 2016, 20:40
Gabriella heeft voor het laatst een jaar in PHG gewerkt en daarvoor een tijd in Freude 39.
Herhalingsgevaar kan er niet meer inzitten, want ze werkt nu ongeveer 3 weken in Villa Vertigo achter de Bar en heet daar Gigi.
Weer een dvp minder, maar er blijven er nog zat over en de nieuwe aanwinsten komen er weer aan.
Ik wens haar het allerbeste.
blueeyes
11 juli 2016, 08:27
Ja medeberen, jullie weten het, er is niets veranderlijker dan een dvp.
Na vele berichtjes en telefoontjes, de meeste zullen het wel herkennen (veelal over (geld) de verdiensten), gaat Gabriella a.s. Donderdag 14 Juli weer aan de slag bij PHG.
En denk eraan, dit is geen garantie.
Firehawk
25 december 2016, 19:53
Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=529493#post529493
Toch bleef Gabriella een beetje bij mij hangen en begon het ook wel een leuke meid te vinden. Nu nam ze ook de tijd. Ze is heel spontaan en je kunt er goed mee lachen. Beetje klieren, beetje stoeien en de tijd vloog voorbij. Was eigenlijk van plan eerst te gaan eten voor dat ik een kamer zou gaan pakken. Maar ik kon zelf niet meer wachten en kon haar ook niet meer laten wachten, ze is echt heel lang bij mij gebleven. Ze had mij al goed opgegeild aan de bar en dat ze deed tongzoenen had ik ook al ondervonden. Ze was ook al goed warm en vochtig van onderen wat Piet ook even moest checken.
Kamertje gekregen in die gang waar ook de kino zit. Mooie ruime kamer en echt een mega bed.
Ze liet er geen gras over groeien en toen ik op bed lag sprong ze bovenop mij. Fatsoenlijk tongen en lekker overal aan zitten. Bij het pijpen kwamen er geen doekjes of niets aan te pas.
Normaal met nieuwe meiden voor mij, maak ik er een half uurtje van maar zag al dat ik het niet ging redden en maakte mij ook niks uit, dit was super.
Met neuken ging zij eerst bovenop mij zitten wat ze wel lekker deed. En op een gegeven moment gaat ze er van af haalt het condoom eraf en begint weer te pijpen. Ik kwam bijna maar wilde niet in haar mond komen dus stelde voor om weer te neuken. Dit keer in missio wat echt lekker was met haar. Waar ze je dicht tegen zich aan drukt en gaat tongen. Heerlijk, ik had het ook niet meer dus was snel genoeg klaar.
Beetje poetsen en weer op bed neergelegd wat uitrusten en wat kletsen. Na een tijdje lagen we weer de stoeien op bed, waar zij op een gegeven moment op mijn nek lag. Waarop ik haar optilde en over mijn schouders, haar op bed neergooide maar ze kwam net met haar voet tegen de muur. We lagen allebei in een deuk, want de buren zullen wel gedacht hebben dat we de tent aan het afbreken waren. Ze had zich een beetje pijn gedaan aan haar voet, maar zij had mij ook al een keer in mijn rug gebeten dus we stonden gelijk.
Moe en voldaan van de kamer gegaan. Super meid!
Firehawk
28 december 2017, 20:17
Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=591067#post591067
Na een tijd in de partybar te zijn komt er een meid binnen die ik gelijk herkende aan haar tattoeage op de arm. Het gezicht kwam kwam mij niet meer zo bekend voor. Maar ze herkende mij gelijk en vloog op mijn nek. Het was Bulgaarse Gabriella. Een keer ontmoet vorig jaar maar ze herkende mij dus nog. Even bijkletsen en toen wou ze naar de kino. Daar ook nog even wat kletsen maar toen werd ze al wat handtastelijker tot ze mij op een gegeven moment al aan het pijpen was in de kino. Daarna vroeg ze of ik naar de kamer wou. Natuurlijk! Lang geleden dat ik als presale gepijpt werd. Op de kamer ging het er ook flink tegenaan met deze geile meid was na 15 minuten al klaar. Resterende tijd lekker bijgekletst.
Firehawk
10 februari 2018, 21:20
Kan verplaats worden naar Samya waar ze zich Bonnie(y) noemt.