PDA

Volledige versie bekijken : Anna (Griekse)

blueeyes
10 juli 2016, 23:59
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/greece.gif

Anna (Griekse)
Leeftijd:23 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:RoodbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:40 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, Beffen
Extra info:Op z,n hondjes vind ze het lekkerst

blueeyes
11 juli 2016, 00:06
Zaterdag 25 Juni was de eerste dag van Anna in H7, bij haar gaan zitten op een schommelstoel, ze praatte alleen maar Grieks en een paar woorden Engels, ze had eerder in Griekenland in clubs gewerkt, hele vriendelijke puur naturel meid, echter toch niet gekamerd.
Dat heb ik Zaterdag 9 juli wel gedaan, haar Engels was stukken verbeterd en het uurtje was het volledig waard.

blueeyes
11 juli 2016, 08:10
Lag afgelopen nacht al mijn zonden te overdenken en had Anna vast, moet dan toch haar cupmaat veranderen in A. Zal aan mod. vragen of het kunnen veranderen.!?
Ze kan niet tegen kietelen.

pret
31 juli 2016, 12:24
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/greece.gif

Anna (Griekse)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:40 euroTijdsduur:30 minuten minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, Aftrekken
Extra info:

pret
31 juli 2016, 12:31
Wil her nog bij opmerken dat haar haar momenteel rood gekleurd is, maar van origine zwart is.

Kwakje
5 augustus 2016, 16:15
Eerste deerne werd Anna. Mooie body en had leuke pumps aan ipv hakken, dit kwam wat sportiever over en was wel leuk. Het was trouwens maandag en FKK dag dus dat was ook het enige wat ze aanhad.
In de bar eerst een blow sessie om wat in de mood te komen. Zeker geen onaardige start.
Op de kamer een standaard sessie zonder meer.

blueeyes
5 augustus 2016, 17:36
Sorry Pret,

Van Anna de Griekse uit H7 had ik op 11 juli 2016 al een paspoortje gemaakt.
Misschien kan één van de moderators deze dan verwijderen of samen voegen !?

Tot ziens.

pret
5 augustus 2016, 17:37
Sorry Pret,

Van Anna de Griekse uit H7 had ik op 11 juli 2016 al een paspoortje gemaakt.
Misschien kan één van de moderators deze dan verwijderen of samen voegen !?

Tot ziens.

No problem. had het niet gezien.

Big30
5 augustus 2016, 18:47
Samengevoegd.

Firehawk
11 augustus 2016, 15:48
Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen&p=503206#post503206

Na een lange tijd wat gewandeld, gegeten en gekletst te hebben kwam ik vaker een mooie wat langere, volledig naturelle dame tegen. Krullend donkerrood/bruinachtig geverfde haren, A cupje, maar een perfect gevormde stevige kont aan een slank lichaam. Ze had mij al vaker de weg versperd en dan haar kont naar achter stekend zodat ik er toch even aan moest komen. Ook werd ik af en toe gestreeld door haar als ze voorbij kwam. Op een gegeven moment eventjes met haar gepraat aan de bar. Anna uit Griekenland, 23 jaar. Geen tatoeages, geen piercings, siliconen, niks. 100% naturel. Alleen een flink litteken op haar zij, wat door een auto ongeluk is gekomen volgens mij. Duits spreekt ze niet en Engels is matig, maar te doen.
Ze ging weer een rondje maken. Ik werd echt snoeihard van haar, die kont maakte mij gek, in dat sexy broekje en dan af en toe zo’n sexy dansje voor mij en extra een beetje wiegen ermee. Ik zeg tegen Piet, ik ga met haar kameren, ik sta hier met een paal, niet normaal. Kun je je niet eens inhouden zegt hij. Ik zeg nee, dit moet gewoon. Was geen hond te doen, dus na een minuutje was ze weer terug. Haar gevraagd of ze met mij ergens wou zitten, dit was geen probleem. Even zitten en toen kwam al de vraag of ik nog naar de kamer wou, want ze zou zo gaan. Eigenlijk iets te snel voor mij maar toegestemd. Ergens boven een kamer gekregen, kamer 6, in de gang tegenover het dakterras. Deze kamer was een stuk kleiner als de vorige die ik gehad had, maar verder alles netjes in orde.
Ze ging nog even douchen en zou zo terug komen, dat deed ze ook want ze was nog half nat. Ze wilde dat ik haar even afdroog. Heb daar geen problemen mee. :D Wist eigenlijk niet eens of pzc deed en tongzoenen. Dit maar snel uittesten en het tongetje kwam erbij, niet zo uitbundig als de kamer ervoor maar was hier al tevreden mee. Snel genoeg werd pzc ook afgevinkt, want ze ging op haar knieën en nam hem in haar mond, zonder poetsdoekje waar sommige zo’n hekel aan hebben.
Naar het bed verplaatst waar het zoenen en pijpen doorging. Condoom ging erover en vroeg welk standje ze het liefst had. Doggy wilde ze graag. Geen probleem doen we dat. Kwam ook geen glijmiddel of niets aan te pas, kon er zo in. Lekker tegen die volle kont aan kletsen, en ze liet mij ook steeds harder gaan. Na een tijd werd het mij te veel en kwam lekker klaar.
Niets op aan te merken, zeker niet slecht maar ook niets speciaals. Ze wilden wel snel van de kamer.
Haar gevraagd of ze nu naar huis ging. Zegt ze ineens dat ze nog niet gaat. Ik denk gvd heeft ze mij er in getuind om een snelle kamer te maken omdat ze naar huis moest. Haar briefje van €50 gegeven, en ze zei, je krijgt nog een tientje terug. Als het super was geweest had ik het haar laten houden, maar dacht nu, geef mij dat tientje maar terug. Ook gewoon netjes gekregen hoor, ze bleef gewoon vriendelijk.
Maar goed nu komt er eigenlijk een keerpunt in het verhaal. Even gedoucht en naar de bar begeven met Piet nagepraat. Die al zijn tigste drankkaart had gekocht. Hij ging weer een rondje maken en Anna wenkte mij bij haar te komen zitten. Ze kwam op mijn schoot zitten en even kletsen.
Toen kwam de theke haar zeggen dat haar taxi er is. Ze zei tegen haar dat ze nog niet naar huis ging.
Dus ze ging even weg en kwam terug, ze had de taxi afbetaald en ging weer bij mij zitten.
En dat bij mij zitten heeft zo’n 3 uur geduurd, niet normaal. 3 uur met haar gepraat totdat ze naar huis ging. Nog samen wezen eten waar ze zelfs mijn bord pakte en afruimde.

Voor mij was het super!