Volledige versie bekijken : Eva (Bulgaarse)
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Eva (Bulgaarse)
Leeftijd:OnbekendTaal:Engels (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Ja
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:Is dit daadwerkelijk een dame of een transseksueel??? Niet dat ik enige interesse had, maar men dient toch wel te weten als er een omgebouwde vent tussen de dames zit.
Ik zat na het vreten wat aan de bar te drinken. Zet een donkerblond tenger ding zich naast me. We maken oogcontact en ik stel vast dat haar leeftijd moeilijk te schatten is. Haar gezicht ziet er zo'n beetje siberisch of zelfs eskimo achtig uit. Ze lacht naar mij, leunt naar voor en begint me te kussen op de mond. Haar gezicht voelt redelijk ruw en afgeleefd aan. Om mezelf niet te verplichten met haar een kamer te maken hou ik mijn tong binnen en haar tong buiten. Een gelukje zeg maar, want als we enkele luttele seconden later beginnen te praten, valt me haar hele zware stem op. Als je dan het rekensommetje maakt, dan kan je wel met een omgebouwde vent te maken hebben. Uit beleefdheid ga ik mee in het gesprek en ik probeer een glimp van haar kruis op te vangen, maar dat lukte me niet daar ze met de benen over elkaar zat. En zelf het kruis valt te opereren. Niet veel later ben ik er stiekem tussenuit geglipt.
Ik ben hier bang voor en na menig avontuurlijk bezoek aan Thailand en Brazilie weet ik dat je de verschillen moeilijk ziet. Zeker bij die Aziaten. Maar dit was een Bulgaar en de tekenen waren er duidelijk.
Natuurlijk hoop ik dat het toch een mokkel was met desnoods een zware levensloop en de nacht voordien een berg Colombiaanse sneeuw gesnoven, want anders kan je respectievelijk zo geen ruwe huid en en een zware stem hebben. Normaal zou ik geen vermelding doen over deze gebeurtenis, maar ik vind dat in een saunaclub dit wel geweten mag zijn.
Dus mijn vraag, kent iemand deze dame? Heeft iemand dezelfde indruk als mij? Heeft iemand desnoods ervaringen met haar en kan die persoon dan ook toelichten of het al dan niet een vrouw is.
Weinig reacties hier. Ik had verwacht dat t storm zou lopen voor n 'dame' die misschien geen extra kan rekenen voor anaal. :p
Volger
13 juli 2016, 12:23
Ik heb haar niet opgemerkt maandag. Ik zal straks eens kijken, maar vind shemales toch het leukst als ze erg vrouwelijk zijn ;)
Sent from my iPad using Tapatalk