PDA

Volledige versie bekijken : Rebekka (Roemeense)

Sphinx
11 juli 2016, 19:57
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Rebekka (Roemeense)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen
Extra info:

Sphinx
11 juli 2016, 20:00
Geknipt uit mn bericht

Zelf dacht deze racebeer er om 0.15u aan om het bij slechts één kamer te laten, maar dat liep even anders. Terwijl ik langsloop om aan de bar te gaan zitten, grijpt iemand me vanaf die bank bij mn been. Bleek om een van de vele brildragende dames te gaan. Sonja droeg er een, Sasha had er een zonder glas, Tina had er dan geen, maar schijnt te hebben geroepen haar handelsmerk toch weer terug te nemen volgende keer. Deze dame kende ik niet, ik had haar wel af en toe een kamer zien maken, maar niet vast kunnen stellen of ze goed of slecht was. Ze bleek in mn snoepblikje geïnteresseerd te zijn (dat ding wordt nog legendarischer dan ikzelf zoals Aamu treffend opmerkte) en stelde zich daarna als Rebekka voor. Een naam die Minime ook genoemd had toen het 's middags over brildraagsters ging, plus de opmerking dat ze best goed was. Daarom bleef ik naast haar zitten en raakte langzaam in een lekkere zoen verstrikt. Als collega-brildrager was het even uitkijken toen ze wat enthousiaster ging tongen maar hier wilde ik wel een achteropsjöt (laatste eindschot) aan wagen. Maya grinnikte toen ik langsliep: "sorry!" Daar kom ik nog wel op terug, Khaleesi.

Omdat we nog iets van veertig minuten over hadden tot sluitingstijd, zou je verwachten dat het een haastklus werd, maar dat liep dus helemaal anders. Ik heb maar één korte zinsnede van Rebekka in actie kunnen vinden, en daarin stond dat ze soms niet echt zin leek te hebben. Als het op sympathie aankomt bij haar zat deze racebeer op dat moment goed, want ze zoende rustig, lang en diep, maakte totaal geen haast bij haar fanfareoffensief, liet na een lichte correctie ook haar handen weg. De synthesizer-pioniers van NOVA lieten zich ineens horen met een passend stukje instrumentaal (https://www.youtube.com/watch?v=60HpUaCJO6k), de taal die iedereen verstaat. Bij het beffen liet ze zich volledig gaan, eerst helemaal geen geluid, alleen haar buikspieren die flink bewegen, vervolgens een zacht hijgen en haar benen die zich stevig om je hoofd slaan. Ooit heeft een ervaren party-treff dame namens Ute deze racebeer in een grappig soort "praktijkcollege" uitgelegd hoe dat nou zit met de vrouwelijke reactie op beffen. Belangrijkste is dat een vrouw in haar hoofd moet willen reageren, als ze er zich voor afsluiten kan je doen wat je wil maar gebeurt er niet veel. De spierbewegingen zijn één hint, benen helemaal achterover of juist om je hoofd zijn ook een hint, maar de druppel in zo'n situatie zijn volgens professor doktor Ute de handen, die contact willen zoeken, soms met de partner soms met zichzelf. De linkerhand kroelt door mn haar, met de rechter pakt mijn hand die op dat mijn moment in haar borst knijpt. Zo ga ik een tijdje tot ze stevig begint te schokken met haar onderlichaam. Weer nauwelijks geluid, eerder een geluidloze schreeuw, die je in de ruimte niet kan horen

https://www.youtube.com/watch?v=60HpUaCJO6k

Een vochtplek op het laken en het feit dat ze van iedere aanraking kippevel krijgt laat Rebekka in de lach schieten: "You kill me." Ze zoent echter veel dieper nu, trekt er een condoom omheen. En even later zit ik he-le-maal klem in Rebecca. De heren Papen, Van Es en Kommers zetten de KORG's nog een beetje harder en we vinden opnieuw makkelijk een ritme, niet heel snel om er vanaf te zijn (ondanks een dringend klopje op de deur), maar op het gemak. Uiteindelijk wordt na een lange missio een korte sprint in doggy me er teveel aan :fuck: BAM. Heel lang hebben we niet liggen napraten, want er klonk weer een klopje en de strenge opmerking "Feierabend!" Door toevalligheden hier tegenaan gelopen en dit smaakt zeer duidelijk naar meer. WGSA-rating: 9/10

Mooiejoke
15 januari 2017, 21:49
Weer iemand waar Rebekka is gebleven? Ze staat niet meer op de aanwezigheidslijst en bij de reisedamen op de site zie ik haar ook niet? Iemand informatie over waar ze is gebleven?

hasta la pasta
16 januari 2017, 16:57
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-aachen-koeln/541.php

Mooiejoke
16 januari 2017, 17:29
Gelukkig hebben we foto's nog!!!. �� ze is niet meer op de aanwezigheidslijst en ook niet bij de reisedamen....

hasta la pasta
16 januari 2017, 17:39
Volgens mij worden de dames die binnen niet al te lange tijd terug verwacht worden bij "alle Madels" geplaatst. Voor het laatst heb ik haar twee weken geleden gezien.

Sphinx
20 maart 2017, 21:05
Een beetje voortbordurend op NOVA bezorgde de dagafsluiter met Rebekka vorige week me weer een instrumentaaltje als inspiratie. Ze had het aardig druk die dag, soms een halfuur, paar keer een uurtje. 's Avonds zo rond tienen kwam deze racebeer haar nog eens tegen in een rustmomentje, dus maar meteen toegeslagen. Ze vond een nekmassage wel aangenaam (hint hint) en terwijl ik me daarmee bezig hield speelde zich onder twee van haar Roemeense collega'tjes het bekende "He-wat-is-dat-voor-een-gek-rood-blikje" ritueel af. Ik hoef het niet zelf uit te leggen, dat doet Rebekka zelf al. Waarop beiden vastberaden het hele ding omkeren en alle Werthers en koffiesnoepjes onder zich verdelen. De Ricola's en anta-flu's laten ze met rust (te pittig)

Ik lette er al niet meer op, want die massage was al gauw uitgemond in een kort maar stevig partijtje zoenen. Eenmaal op kamer weet madam nog heel goed hoe het de vorige keer ging, een herhaling was zeer gewenst ;) Daar waar mijn inspanningen de vorige keer een langzame sessie tot gevolg hadden, werd het nu wel net zo warm, maar had Rebekka energie over voor een wat sneller tempo dat meer richting PSE ging. Toch bleek een tikje langzamer op JM Jarre - tempo nog het beste resultaat op te leveren qua wrijvingswarmte. Honda turbo 3 blies zich zelf dan ook met het grootste gemak op. Blijft een leuke afsluiting met haar :lostit:

https://www.youtube.com/watch?v=JbXC-QZcyBQ

Sjeufke
26 maart 2017, 22:12
Op 24 maart door een stapmaat voorgesteld aan Rebekka. Ik kende haar wel van zien, maar nog niet eerder mee gesproken.
Als ik de foto's bekijk op de website dan heb ik de indruk dat ze een paar kilootjes kwijt is.
Een gezellige Imp met de nodige humor. Je merkt aan haar hele doen en laten dat Rebekka al heel wat jaartjes meedraait.
De presales waren ruim Babylonwaardig. Ik heb ze kort gehouden, want de druk moest van de ketel.
Op de kamer uitstekende service. Op een gegeven moment was het dweilen. Perfecte blaaskwaliteiten, met een voorbeeldige onderdruk. Heel subtiel en zacht in het begin.....en knetterder knetter op het eind. Na een uurtje stoeien kwam ik met de haren rechtop van de kamer! Daar ga ik zeker nog eens aanbellen.

Mooiejoke
16 augustus 2017, 12:30
Rebekka staat al enige tijd niet meer op de AWL. Heeft ze nog vakantie of speelt er iets anders?

Sjeufke
16 augustus 2017, 13:21
Rebekka staat al enige tijd niet meer op de AWL. Heeft ze nog vakantie of speelt er iets anders?
Rebekka komt niet meer terug!

pret
16 augustus 2017, 17:07
Rebekka komt niet meer terug!

Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn.

Mooiejoke
1 april 2018, 21:24
Heeft toevallig iemand nog info over Rebekka?

Mijn favo-dame is op vakantie. Dus wellicht de tijd om wat gouwe ouwe �� te bezoeken. Alleen.... kan iemand me helpen waar ik deze gouwe ouwe kan vinden?

Ik plaats zometeen dezelfde vraag even in het topic van Emilia.

Mooiejoke
28 mei 2018, 13:59
Haha, ze staat weet op de AWL. Dat is lang geleden. Binnenkort moet ik haar maar eens gaan bezoeken. Leuk leuk!

BefBeer
29 mei 2018, 15:08
Dan kan het topic-titel weer veranderd worden!
BefBeer

mentholbear
24 juli 2018, 22:48
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn.

Never say never :biggrin:

Is er nu ook een 25 jarige Rebecca?

Hm... Zo terug dekkend aan m'n 2e bezoek aan babylon destijds, krijg ik zin om weer die kant op te gaan. Zucht... zoveel dvps, zo weinig tijd...

Devante
31 juli 2018, 10:32
Op basis van bovenstaande info weet ik zo goed als zeker dat het deze Rebekka is waarmee ik afgelopen vrijdag een bijzonder aangenaam uurtje heb doorgebracht. Ze spreekt goed Engels, HHG 100% :)

swazontneuf
26 december 2018, 11:59
Recent met deze bebrilde Roemeense kennisgemaakt. Vriendelijke en rustige dame. Vanuit technisch oogpunt een goede subtopper. Geen Nilfisk of Husqvarna blaaskwaliteiten, maar wel met variatie. Rebekka laat zich graag mondeling verwennen en speelt 't spel ook mooi mee. Finale met rode "Pirelli" die ook nog van gel werd voorzien, hetgeen lustverlagend werkt bij 69. Een bevredigend eind werd, ondanks deze twee minpuntjes, toch bereikt.

dennisw
30 december 2018, 01:39
Op zoek naar fun voor de jaarwisseling kom je uit in de grensstreek.
Wat kun je nog meer ondernemen als je die regio bezoekt?
Op zoek naar nog meer fun.
Mijn favoriete dame is al een maand lang onvindbaar.
Dan maar op zoek naar een alternatief.
Babylon was dat eerder dit jaar regelmatig een nice place to be.
Zoals ook deze keer.
Een parkeerplaats die eens niet overvol was beloofde veel.
Na binnenkomst was daar een dame die terug kwam van een kamer en tussen de treden van de trap me aankeek en haar inspande om aandacht te trekken.
De wederzijdse reactie veroorzaakte bij allebei een welgemeende glimlach.
Haar truc was geslaagd.

Toe we elkaar later zagen was ze geanimeerd in gesprek.
Een gemiste kans stond al genoteerd op mijn lijstje.
Dit intelligente dametje had op een bepaald moment in beeld dat haar gesprekspartner onvoldoende toe hapte.
Ze verlegde tactisch af en toe haar aandacht en seinde contact.
Tactvol kapte ze haar gesprek af en kwam volledig in beeld.
Blondy met een half lang haar en glasses verlegde haar aandacht.
Bingo.

Na een korte kennismaking was de keuze snel gemaakt.
Zonder enige ervaring met haar vooraf was de nieuwsgierigheid voldoende gewekt.
Voordat ik besloot met haar naar de kamer te gaan stelde ze zich voor als Rebecca uit uiteraard Roemenië.
Het werd uiteindelijk kamer 1 waar we ons uit konden leven.
Ondanks dat ze een aantal strikte beperkingen oplegde tijdens het liefdesspel, werd de kamergang een compleet succes.
Na wat aftasten gaf ze ruimte om haar lichaam te verkennen.
Haar lichaamsreactie gaf aan dat bepaalde aanrakingen bijzonder op prijs werden gesteld.
Nadat haar ogen werden gesloten en er geen sprake was van een fake reactie ging het spel verder.
Ze haalde bijna de eindstreep.
Mijn tijd was daarvoor helaas net niet toereikend.

Desondanks volgde als beloning een goed maker die omschreven kan worden als uitermate aangenaam.
Opvallend was wel dat ik haar bril weg diende te leggen.
Zonder verliep de aanraking aanzienlijk prettiger.

Haar wisselgeld was volledig gepast.
Met als eindresultaat een aanbeveling voor een volgende keer.

De kans is aanzienlijk dat, voordat ze medio januari naar haar huisadres afreist, er een herhalingscessie tot stand komt.
Als GFE verdient Rebecca een waardering van 9*.
Herhalingsgevaar minimaal 100%.
Wat een lekker blondje.

Siberische tijger
7 oktober 2019, 20:36
De afgelopen week ook op de kamer kennis gemaakt met Rebekka.
Een prima uurtje met een vriendelijke dame, die ook nog een fatsoenlijk gesprek kan voeren.

Haar pijpkunsten waren goed, mijn mondelinge vaardigheden kon ze ook waarderen, ze bleef nog lang vochtig.

Conclusie: een GFE met herhalingsgevaar.

yylover
13 juli 2021, 21:00
Vorige week en vandaag een uur met haar gekamerd. Het wordt tijd dat haar topic weer op pag. 1 terecht komt.
Hele vriendelijke dame met een uitstekende GFE service. BJ kunsten zijn bovengemiddeld en kan behoorlijk genieten (maar heel stil) van een befbeurt.
Secretaresse look met nog steeds een lijf van een 20er dame.

focussbe
11 april 2022, 18:36
Mijn ook viel op Rebekka waarvan ik wel wat goede dingen had gelezen. Gesprekje aangegaan en dus snel even kennis gemaakt. Niet veel later naar de kamer gegaan op verkenningstocht. Hoewel ze dus wel wat goede recensies heeft viel het voor mij wat tegen. Ik weet niet aan wat het laag maar de chemie ontbrak blijkbaar. Smaken en geuren kunnen verschillen ofwel had ze haar dagje niet. Uiteindelijk wel de kamer met een hoogtepuntje afgerond maar voor mij voorlopig geen herhaling.

ToroTinto
4 juni 2022, 21:40
Heerlijk half uurtje met haar gehad. Bij binnenkomst eerst eens even rustig de kat uit de boom kijken. Drankje, praatje en ja, ik kon haar niet laten staan. Op de kamer staand tongzoenen, dicht tegen elkaar met mijn handdoek nog om. Mijn handen achterlangs, via billen onder haar benen. Opgetild en zachtjes neergevleid. Kon haast niet meer van haar los komen, maar ja, wel even condoom er om en in elkaar samen gevloeid, oef dat ging snel. Daarna nog wat rustig aan gelegen en gekletst.

Siberische tijger
5 juni 2022, 00:04
Rebekka had ik bij mijn vorige bezoek op 30 april niet gezien, zaterdag 4 juni was ze weer aanwezig.

Siberische tijger
25 november 2022, 21:56
Schreef ik in het algemene clubtopic dat Rebekka voor Corona voor het laatst aanwezig was: ik zat dus duidelijk fout. Excuus.

Vandaag was ze er weer, naar eigen zeggen was dit haar eerste werkdag.
Tattoo: ja, een verticale lijn/symbool tussen haar borsten.

SFL
10 mei 2023, 07:10
Er was ook nog de Roemeense Rebekka... of was het Lea? Ik heb met twee blonde Roemeense staan te flirten. Beiden droegen een bril... Dus het is mogelijk dat ik beiden door elkaar haal, maar ik gok dat het Rebekka is. Geen tatoeages op lichaam!

Een blonde 30+ Roemeense met een brutale bek en een bril op haar kop waardoor ze helemaal een wijsneus is. Had ik een klik met haar? Nee. Had ze een goddelijk lichaam? Dat wel... Dus liet ik me uiteindelijk verleiden. Na 3 keer met mijn grote liefde van het moment, was mijn balzak behoorlijk leeggepompt. Misschien had ik haar beter weg gestuurd, maar ik gaf toch toe.

Met Rebekka op de kamer ondervond ik problemen om nog een erectie te krijgen. Zoals gezegd niet haar schuld, wel de 3 voorgaande sessies met mijn elfje. Ze wilde me wel een orgasme bezorgen en vroeg wat mijn fantasie zoal was. We moesten dus iets pervers doen. Ik gebood haar om me te droogneuken. Met wat geluk zou mijn halve erectie toch nog aan een kwakje kotsen toekomen. Toen bleek dat er toch niet veel leven in mijn klepel zat, vroeg ik haar of ze niet op mijn pik wilde pissen. Geen probleem voor haar. Na enkele minuten urineerde ze een slap straaltje over mijn pik... En we droogneukten verder, al was dat uitermate niet droog meer. Mijn pik was wel weer stijf en binnen het half uur schuurde ze me tot mijn vierde en laatste climax van de dag.

Ze was vrij zakelijk en ik ondervond niet meteen een klik met haar. Misschien was ze die ene te veel die dag. Anderzijds deed ze wel haar best om mij te bevredigen. Ik zou haar daarom een score geven tussen de 6.5 en 7.

De service betrof: TZ, PZC, uitgebreide ballenlikkerij, droogneuken, squirt annex plas

vanKees
10 mei 2023, 08:51
RESPEKT!
4x gekommen. *Dutch Stallion*!

VanKees

Tjeppah
4 februari 2024, 07:45
Gisteren ook niet gezien dus vermoedelijk heeft ze ook nog vakantie in haar thuisland

BefBeer
22 oktober 2024, 20:10
Vorige week ook met Rebecca kennisgemaakt.

Ik heb vast voor jullie de ijsberen-koning gekozen: Rebecca, unaniem!!

Fantastische meid, zelfs nog beter dan de Bella.

Zeer mooi, zeer liefs, zeer geduldig, zeer servicegericht, zeer netjes, zeer goede service, zeer goede after-sales, zeer goede afrekening, zeer goede afspraken!
Ik kan nog wel even door gaan maar dat wordt saai.

Om uit te testen of ik niet te enthousiast was, gelijk die dag nog een 2de keer geboekt.
Weer fantastisch!

Dus daarom bij de de nieuwe verkiezing ijsberenkoningin dubbel getest: deze Rebecca!

Bluebear
22 oktober 2024, 20:33
Vorige week ook met Rebecca kennisgemaakt.

Ik heb vast voor jullie de ijsberen-koning gekozen: Rebecca, unaniem!!!

Volgens mij is de ijsberen-koning voor een andere site en doelgroep bedoeld! Brrrrr……hier haakt Bluebear af.

BefBeer
23 oktober 2024, 05:20
Natuurlijk: ijsberen koningin bedoeld!
Ben niet van die kant ......

mentholbear
23 oktober 2024, 10:37
Ik dacht heel even dat Babs een 2e Theo's is geworden ;)

BefBeer
21 november 2024, 19:28
Had weer zo'n onder de buik gevoel: ik moest dat weer oplossen en dus tussen alle bedrijven door naar BB.

Laatst nog even een heerlijk uurtje met deze ijsbeer-koningin gedaan.
Was weer heerlijk en gezellig.
Weer hoge kwaliteit in alle regio en ze kwam heel erg klaar.
Gelukkig kwam ik ook klaar dus weer 1-1!

Niets mis met deze ijsbeer miss, ook het kopje staat haar mannetje om het maar met een ongeëmancipeerde zin te zeggen.
HHG blijft groot!

BefBeer
1 januari 2025, 20:25
Oproep aan alle beren in dit topic die Rebekka kennen en haar goed, heel goed of misschien heel goed vonden om voor haar te stemmen in het MissIjsbeer 2024 topic!
Er staan hier de volgende namen:
Sphinx Mooiejoke Mentholbear Devante Swazontneuf Dennisw Siberische tijger Yylover ToroTinto bij GOED.
En SFL misschien wat minder heel goed.

Ze heeft eigenlijk nog niet zoveel stemmen als miss2024.
En jullie weten allemaal dat ik haar top vind!
(PS Ik heb geen aandelen of zo iets ;))

JonnyFontane
1 januari 2025, 20:36
Geen aandelen maar gewoon een fanboy.