Volledige versie bekijken : Ada (Roemeense) ex0VM
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Ada (Roemeense)
Leeftijd:20 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Nek
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Russisch, Körperbesamung
Extra info:Mooie dame om te zien.
SAS
7 oktober 2016, 19:34
Ada is weer terug van vakantie!:freu::freu::freu:
LIKE_BLOND_THAI
7 oktober 2016, 21:20
Niet alleen mooi om te zien, maar ook een zeer goede Gfe sessie gehad vandaag. Een prachtige dame met een super lichaam die gewoon topless door de tent wandelt. Sommige vrouwen en zeker in VM zien met kleding beter uit dat zonder, maar toen ze naakt voor me op bed lag, zie je pas dat ze gewoon perfect is. VM heeft een toppertje erbij:freu: en ze ziet me zeker terug.
cath.leen
8 oktober 2016, 07:18
Sommige vrouwen en zeker in VM zien met kleding beter uit dat zonder, maar toen ze naakt voor me op bed lag, zie je pas dat ze gewoon perfect is.
Ik lez vaak in de forum dat geen mooie vrouwen in de Villa zijn. :gruebel: :wand:
ADA is zeker heel mooi. En op kamer als je heel dicht an haar lichaam komt zie dat ze een perfecte huid heft.
Omdat ze nog onzeker met de taal is, komt ze iets te rustig over. Maar ze lijkt wel een aardige dame te zijn.
J.S.
8 oktober 2016, 23:42
Zeer mooie dame heb haar naakt mogen bekijken, maar nog niet aangezeten ;) , ze heeft ook een super geile vriendin Diana :O @ willem2 haarkleur is brunette
robglover
14 oktober 2016, 13:24
Ben afgelopen Zaterdag ook met Ada op de kamer geweest. Zag haar tijdens het eten toen ze naast me kwam zitten, en toen viel me haar extreem mooie figuur al op! Eenmaal op de kamer wist ik niet wat ik zag! Alles even strak en in de juiste proporties en een mooie huid! En ik kreeg ook nog een goede klik met deze dame! Wat tot een kamergang leide van 4 uur! En diverse malen gekomen wat ik zeker niet met elke dame red!! Maar met deze dame ging dat als het ware vanzelf! Helemaal top deze Ada!!
M.v.G. Robglover.
J.S.
14 oktober 2016, 17:46
Heb je haar 4 uur vastgehouden wel delen he, geintje ;) wat kost 4uur met haar, als ik vragen mag?
robglover
14 oktober 2016, 18:28
Heb je haar 4 uur vastgehouden wel delen he, geintje ;) wat kost 4uur met haar, als ik vragen mag?
€75,- p/u + fooi :)
M.v.G. Robglover.
robglover
15 oktober 2016, 17:43
Vandaag via de WhatsApp aan haar gevraagd of zij zondag beschikbaar is in de Villa, maar kreeg als antwoord dat ik maar naar saunaclub FKK-Oase in Friedrichsdorf-Burgholzhausen moest komen! Dat is mij toch even te veel sturen! Wel heel jammer want dit is een hele mooie DVP!! Dus Willem2 of Big30 verplaatsen dit tipic naar FKK-Oase Friedrichsdorf-Burgholzhausen!
M.v.G. Robglover.