PDA

Volledige versie bekijken : Man valt reizigers met bijl aan



uurtje
18 juli 2016, 22:15
http://www.bild.de/news/2016/amoklauf/amok-wuerzburg-46881746.bild.html

zal wel weer een verwarde man zijn die uit zichzelf handelde......

pret
18 juli 2016, 22:42
http://www.bild.de/news/2016/amoklauf/amok-wuerzburg-46881746.bild.html

zal wel weer een verwarde man zijn die uit zichzelf handelde......

Uiteraard hij moet alleen nog gekwalificeerd worden als een moslim. Vervolgens zal IS het wel opeisen. Wat allemaal dik aangekaart zal worden door elite-pulp Bild.

uurtje
18 juli 2016, 22:50
Als ik vandaag de dag een Moslim was, dan zou ik mij gedeisd houden.

Uiteraard zal dit wederom een Moslim zijn. Er vallen 10.000 doden per dag door Moslims en wat npg veel erger is dat miljoenen Moslims het goed praten. Nou gaat het in het leven erom dat je minimaal in 1 ding goed met zijn. Maar moorden, goed praten en ontkennen vallen daar wat mij betreft niet onder...

Willem2
18 juli 2016, 22:54
Een man met bijl en een mes heeft in een trein in het Duitse Würzburg, in de deelstaat Beieren, minimaal drie mensen zwaar verwond. Dat melden verschillende Duitse media. Er is één iemand lichtgewond, minimaal veertien mensen verkeren in shock. De dader, die na zijn daad probeerde te vluchten, is door de politie doodgeschoten...... http://www.ad.nl/buitenland/man-met-bijl-verwondt-mensen-in-duitse-trein~a160f73f/

Big30
18 juli 2016, 23:03
De dader zou een 17-jarige Afghaanse vluchteling zijn. Dat heeft Joachim Herrmann, de minister van Binnenlandse Zaken van Bayern laten weten.

pret
18 juli 2016, 23:17
Gaap gaap. Niks nieuws dus. Binnen een uur al gekwalificeerd als moslim. Morgen volgt opeising van IS en het toneelstuk gaat net zolang door totdat er verdeeldheid komt tussen moslims en niet moslims en in US tussen zwart en blank enz. :sleep: :sleep: :sleep:

uurtje
18 juli 2016, 23:23
of totdat de moslims alle ongelovigen hebben afgemaakt... niet dat dit ze verder zal helpen, want dan gaan ze weer op elkaar los. Waar een Moslim is, is geen vrede. Kijk op de kaart en je snapt het.

pret
18 juli 2016, 23:24
of totdat de moslims alle ongelovigen hebben afgemaakt... niet dat dit ze verder zal helpen, want dan gaan ze weer op elkaar los. Waar een Moslim is, is geen vrede. Kijk op de kaart en je snapt het.

Gaap gaap gaap

Big30
18 juli 2016, 23:32
In der Nähe der Stadt hat ein Mann in einem Regionalzug Reisende angegriffen. Drei Menschen sind schwer verletzt, möglicherweise lebensgefährlich. 14 Passagiere stehen unter Schock.
Der Täter attackierte die Passagiere mit einer Axt und einem Messer. Ein Sprecher des bayerischen Innenministeriums sagte, er schrie während der Tat „Allahu Akbar” (Gott ist groß).

http://www.bild.de/news/2016/amoklauf/amok-wuerzburg-46881746.bild.html

Picasso 1
18 juli 2016, 23:48
Gaap gaap. Niks nieuws dus. Binnen een uur al gekwalificeerd als moslim. Morgen volgt opeising van IS en het toneelstuk gaat net zolang door totdat er verdeeldheid komt tussen moslims en niet moslims en in US tussen zwart en blank enz. :sleep: :sleep: :sleep:

Je vergat bij te vermelden dat het allemaal een groot zionistisch complot is. ;)


Als ik vandaag de dag een Moslim was, dan zou ik mij gedeisd houden.

Als het Christenen zouden zijn geweest die in islamitische landen soortgelijke terreurdaden zouden plegen en bij die moordpartijen zouden roepen 'in naam van het kruis' dan zou het Christendom daar allang strafbaar zijn gesteld.

gignnl
18 juli 2016, 23:54
16377ltot hij deze jongens tegenkwam die erger hebben voorkomen...

Eddy_V
19 juli 2016, 00:27
Als het Christenen zouden zijn geweest die in islamitische landen soortgelijke terreurdaden zouden plegen en bij die moordpartijen zouden roepen 'in naam van het kruis' dan zou het Christendom daar allang strafbaar zijn gesteld.

Sterker nog, dat is het al. In Saoedi Arabië als ik mij niet vergis.
En terecht: Het is toch ook een belachelijk verhaal over die visser die over water kon lopen en die water in wijn veranderde!
Ik begrijp verdraaid goed waarom de ware moslim geen alcohol drinkt, want je gaat er hele rare verhalen door verzinnen om maar bedolven te worden onder de "Thanks"

pret
19 juli 2016, 06:42
Je vergat bij te vermelden dat het allemaal een groot zionistisch complot is. ;)



Als het Christenen zouden zijn geweest die in islamitische landen soortgelijke terreurdaden zouden plegen en bij die moordpartijen zouden roepen 'in naam van het kruis' dan zou het Christendom daar allang strafbaar zijn gesteld.

Wellicht is het door jouw laatsgenoemde wel de volgende stap van het zionistische complot.

Brad Clitt
19 juli 2016, 08:11
Slachtoffers zijn Chinese toeristen, ik verwacht nu een algehele mobilisering van de strijdkrachten aldaar.

pret
19 juli 2016, 10:29
Wat mij betreft kan deze topic opgeheven worden en de berichten geplaatst worden onder topic "Vluchtelingen" aangezien nu het duidelijk is geworden dat de dader een vluchteling is. :wink2:

Piet Plezier
19 juli 2016, 11:48
en maar alles binnenhalen
Ze leren het kennelijk nooit

Badslippers
19 juli 2016, 12:18
http://www.bild.de/news/2016/amoklauf/amok-wuerzburg-46881746.bild.html

zal wel weer een verwarde man zijn die uit zichzelf handelde......

Je vergeet dat hij een slechte jeugd heeft gehad net als die psychisch gestoorde dwaas in Nice.
Tegen soortgelijke idioten zou ik willen zeggen, koop 3 kratten bier, 2 flessen cognac, scoor wat heroine en ga in een verlaten weiland zitten. Zuip je te pletter, zet je shot en welterusten.

pret
19 juli 2016, 12:22
Je vergeet dat hij een slechte jeugd heeft gehad net als die psychisch gestoorde dwaas in Nice.
Tegen soortgelijke idioten zou ik willen zeggen, koop 3 kratten bier, 2 flessen cognac, scoor wat heroine en ga in een verlaten weiland zitten. Zuip je te pletter, zet je shot en welterusten.

Uit berichtgevingen blijkt dat voorstel wat je doet al min of meer gedaan werd door die dwaas in Nice. Echter heeft het niet veel geholpen.

Big30
19 juli 2016, 14:55
Op een vakantiepark in de buurt van Laragne in de Franse Alpen heeft een man een moeder en haar drie dochters met een mes gestoken. De vier zijn zwaar gewond geraakt. Een van de dochters verkeert in levensgevaar.

Volgens Franse media is de 37-jarige man een moslim en heeft hij de vrouwen gestoken omdat hij vond dat ze te weinig kleding aan hadden.

De dader zou ook met zijn gezin op vakantie zijn geweest in het resort. Hij huurde het huis naast dat van de 46-jarige moeder en haar dochters, die tussen de 9 en 14 jaar zijn.

De dader vluchtte na de steekpartij, maar hij werd korte tijd later aangehouden.

http://nos.nl/artikel/2118524-man-steekt-vrouwen-met-mes-in-frans-vakantiepark.html

Veel parallellen, moslim man grijpt een mes en begaat een misdaad, terrorisme? In ieder geval kwam hjj tot zijn daad vanuit zijn geloofsovertuiging.

pret
19 juli 2016, 16:12
http://nos.nl/artikel/2118524-man-steekt-vrouwen-met-mes-in-frans-vakantiepark.html

Veel parallellen, moslim man grijpt een mes en begaat een misdaad, terrorisme? In ieder geval kwam hjj tot zijn daad vanuit zijn geloofsovertuiging.

Wat jij als parallelen ziet, beschouw ik juist als tegenstrijdigheden, waardoor deze berichtgeving niet geheel kan kloppen. Een moslim die op vakantie is met zijn gezin gaat een andere gezin neersteken omdat ze schaars gekleed zijn. Hij was niet op vakantie in Marokko, maar in FR. Dus als deze dwaas inderdaad zo een vrome moslim is zoals er beweerd wordt, zou hij daar niks te zoeken moeten hebben.

Teiresas
19 juli 2016, 16:26
Sterker nog, dat is het al. In Saoedi Arabië als ik mij niet vergis.
En terecht: Het is toch ook een belachelijk verhaal over die visser die over water kon lopen en die water in wijn veranderde!
Ik begrijp verdraaid goed waarom de ware moslim geen alcohol drinkt, want je gaat er hele rare verhalen door verzinnen om maar bedolven te worden onder de "Thanks"

Ik dacht dat JC timmerman was?

Willem2
19 juli 2016, 16:31
Wat jij als parallelen ziet, beschouw ik juist als tegenstrijdigheden, waardoor deze berichtgeving niet geheel kan kloppen. Een moslim die op vakantie is met zijn gezin gaat een andere gezin neersteken omdat ze schaars gekleed zijn. Hij was niet op vakantie in Marokko, maar in FR. Dus als deze dwaas inderdaad zo een vrome moslim is zoals er beweerd wordt, zou hij daar niks te zoeken moeten hebben.

Sommigen zijn even de weg kwijt, het zijn soms net ijsberen :rolleyes: Door media, druk en berichtgeving worden er rare dingen gedaan ....

Big30
19 juli 2016, 16:33
Wat jij als parallelen ziet, beschouw ik juist als tegenstrijdigheden, waardoor deze berichtgeving niet geheel kan kloppen. Een moslim die op vakantie is met zijn gezin gaat een andere gezin neersteken omdat ze schaars gekleed zijn. Hij was niet op vakantie in Marokko, maar in FR. Dus als deze dwaas inderdaad zo een vrome moslim is zoals er beweerd wordt, zou hij daar niks te zoeken moeten hebben.
Ga jij dat maar aan de moeder vertellen die is neergestoken dat deze moslim in dat vakantiepark niets te zoeken had. Maar het zal weer geen vrome moslim zijn volgens jou maar een agent vd Franse, Amerikaanse of Israëlische geheime dienst.

pret
19 juli 2016, 16:38
Ga jij dat maar aan de moeder vertellen die is neergestoken dat deze moslim in dat vakantiepark niets te zoeken had. Maar het zal weer geen vrome moslim zijn volgens jou maar een agent vd Franse, Amerikaanse of Israëlische geheime dienst.

Dus maw zeg je als de dader een vrome moslim is maakt het minder erg voor de moeder dan als hij het niet zou zijn :confused:

Big30
19 juli 2016, 16:44
Dus maw zeg je als de dader een vrome moslim is maakt het minder erg voor de moeder dan als hij het niet zou zijn :confused:Nee dat zeg ik niet. Dat maak jij ervan.
Ik herhaal slechts wat jij zegt nl dat deze man op het vakantiepark niets te zoeken had. Maar hij was er wel en hij stak een moeder met haar kinderen neer.

Deze man was beter ook niet naar deze moskee in Haarlem gegaan.


Bij een Turkse moskee aan de Minaretstraat in Haarlem is vandaag een Turkse Nederlander mishandeld door andere Nederturken vanwege zijn kritische opvattingen over de Turkse president Erdogan. Hij zou zijn aangevallen en geslagen door meerdere aanhangers van AKP, de politieke partij van Erdogan.


http://m.telegraaf.nl/article/26245786/mishandeling-bij-moskee-om-kritiek-op-erdogan

Je wordt niet vrolijk van dit nieuws. Zacht uitgedrukt nog ... .

Piet Plezier
19 juli 2016, 16:59
het is gewoon jammer en dat meen ik uit de grond van me hart
Dat die moslims over de hele wereld problemen make
Door hun rare cultuur.

Peter020
19 juli 2016, 17:09
Het lijkt mij duidelijk dat we op dit moment in een rare wereld leven. Zonder al die krankzinnigen uit moslimlanden zou de wereld vandaag de dag aanzienlijk veiliger zijn. Daar kan niemand om heen.

sofaking
19 juli 2016, 17:16
Wat jij als parallelen ziet, beschouw ik juist als tegenstrijdigheden, waardoor deze berichtgeving niet geheel kan kloppen. Een moslim die op vakantie is met zijn gezin gaat een andere gezin neersteken omdat ze schaars gekleed zijn. Hij was niet op vakantie in Marokko, maar in FR. Dus als deze dwaas inderdaad zo een vrome moslim is zoals er beweerd wordt, zou hij daar niks te zoeken moeten hebben.

Integendeel, dit past helemaal binnen het wereldbeeld van moslims die het kalifaat overal willen vestigen. Zoals deze die een café binnenstappen en de serveerster afranselen omdat ze alcohol schenkt in haar café. Wat had die moslim daar te zoeken ?

https://ejbron.wordpress.com/2016/06/08/serveerster-mishandeld-om-alcohol-tijdens-ramadan/


NICE – Een Franse serveerster is dinsdag mishandeld in Nice, omdat ze alcohol schonk tijdens de ramadan. Twee mannen vielen de vrouw aan in een kroeg in het centrum van de stad.

De serveerster werd op haar oog geslagen, meldden Franse media woensdag. De vrouw heeft aangifte gedaan van mishandeling. Dezelfde mannen zouden de eigenaar van het café eerder hebben bedreigd vanwege de verkoop van alcohol.

pret
19 juli 2016, 17:17
Nee dat zeg ik niet. Dat maak jij ervan.
Ik herhaal slechts wat jij zegt nl dat deze man op het vakantiepark niets te zoeken had. Maar hij was er wel en hij stak een moeder met haar kinderen neer.

Deze man was beter ook niet naar deze moskee in Haarlem gegaan.

http://m.telegraaf.nl/article/26245786/mishandeling-bij-moskee-om-kritiek-op-erdogan

Je wordt niet vrolijk van dit nieuws. Zacht uitgedrukt nog ... .


Inderdaad te zacht uitgedrukt. :wand:

pret
19 juli 2016, 17:20
Integendeel, dit past helemaal binnen het wereldbeeld van moslims die het kalifaat overal willen vestigen. Zoals deze die een café binnenstappen en de serveerster afranselen omdat ze alcohol schenkt in haar café. Wat had die moslim daar te zoeken ?

https://ejbron.wordpress.com/2016/06/08/serveerster-mishandeld-om-alcohol-tijdens-ramadan/

En wie is die EJ Bron precies?

sofaking
19 juli 2016, 17:24
En wie is die EJ Bron precies?

Geen idee, mijn eerste google hit van dit incident in het NL, maar als je een meer bekende bron wil:

http://www.lefigaro.fr/actualite-france/2016/06/08/01016-20160608ARTFIG00084-nice-une-serveuse-giflee-pour-avoir-servi-de-l-alcool-pendant-le-ramadan.php

Daarin vind je trouwens nog een geval van een bakker die aangevallen is omdat hij broodjes ham verkocht in zijn bakkerij.
Maar zal ook wel niks met islam te maken hebben... :wand:

http://www.lefigaro.fr/flash-actu/2015/01/21/97001-20150121FILWWW00499-nice-prison-avec-sursis-apres-une-agression.php

Trois hommes de confession musulmane ont été condamnés aujourd'hui à de six mois de prison avec sursis à Nice pour avoir agressé un boulanger avec lequel ils avaient un différend et qu'ils accusaient de ne pas être un "bon musulman". Relaxés des menaces de mort, les trois hommes ont été condamnés pour violences et violation de domicile à six mois de prison avec sursis, mise à l'épreuve de deux ans, interdiction d'entrer en contact avec la victime et obligation de l'indemniser pour son préjudice.

Badslippers
19 juli 2016, 17:27
En wie is die EJ Bron precies?

http://nl.hoax.wikia.com/wiki/E.J._Bron

pret
19 juli 2016, 17:31
http://nl.hoax.wikia.com/wiki/E.J._Bron

Deze link zegt genoeg.

sofaking
19 juli 2016, 17:35
Deze link zegt genoeg.

Ik dacht nochtans dat jij dit soort link wel zou appreciëren, gezien de alien-illuminati-conspiracy theorieën die je hier met regelmaat post.
Dit geval is gemeld in de reguliere pers, ik heb het terug opgezocht via google met NL zoektermen en de eerste link gepost.
Een foute link, die is nu gecorrigeerd met artikelen uit het Franse Le Figaro. En de justitionele acties staan hier ook bij vermeld, dus het is geen hoax.
Als nu iedereen zijn bronnen even streng controleert en filtert in het vervolg zal ik dat ook wel doen.

pret
19 juli 2016, 17:41
Ik dacht nochtans dat jij dit soort link wel zou appreciëren, gezien de alien-illuminati-conspiracy theorieën die je hier met regelmaat post.
Dit geval is gemeld in de reguliere pers, ik heb het terug opgezocht via google met NL zoektermen en de eerste link gepost.
Een foute link, die is nu gecorrigeerd met artikelen uit het Franse Le Figaro. En de justitionele acties staan hier ook bij vermeld, dus het is geen hoax.
Als nu iedereen zijn bronnen even streng controleert en filtert in het vervolg zal ik dat ook wel doen.

Wat ook staat op de site van EJ Bron is het volgende:

Voor vrijheid van meningsuiting, tegen de islamisering van Europa, tegen de EUSSR, tegen de mainstream, voor het behoud van westerse waarden en tradities en pro-Israël

Piet Plezier
19 juli 2016, 17:48
http://nl.hoax.wikia.com/wiki/E.J._Bron

badslippers weet echt alles dat is gewoon onvoorstelbaar
Wat is die man goed
Als ik hem zie krijgt hij de beker van mij

Picasso 1
19 juli 2016, 17:53
Wat ook staat op de site van EJ Bron is het volgende:

Voor vrijheid van meningsuiting, tegen de islamisering van Europa, tegen de EUSSR, tegen de mainstream, voor het behoud van westerse waarden en tradities en pro-Israël

Je dwaalt af ten behoeve van je eigen propaganda. Het bericht werd in andere reguliere media gepubliceerd zoals LeFigaro behalve in dit medium waaruit door Sofaking werd geciteerd. Klopt het bericht niet volgens jou?

pret
19 juli 2016, 18:09
Je dwaalt af ten behoeve van je eigen propaganda. Het bericht werd in andere reguliere media gepubliceerd zoals LeFigaro behalve in dit medium waaruit door Sofaking werd geciteerd. Klopt het bericht niet volgens jou?

Nee geloof het ook niet. Le Figaro is zo wie zo Zionistisch dus ook niet betrouwbaar. Denk nou eens na. Tijdens Ramadan vallen niet 1 maar 2 mannen een serveerster in kroeg aan, omdat ze alcohol schonk. Dan ga je je afvragen wat die mannen met vasten te zoeken hadden in een kroeg. Het woord kroeg zegt al genoeg dat je daar alcohol kan verwachten. Om deze reden een serveerster aan te vallen lijkt me niet voor de hand liggend. Daarnaast er zijn in Nice een heleboel kroegen, hebben ze die ook soms aangevallen?

Big30
19 juli 2016, 18:18
Is je reactie nu serieus? Verder prima hoor, alles maar ontkennen en wegkijken wat niet in je straatje past. Begint wel wat vermoeiend te worden en zeer voorspelbaar ;).

Badslippers
19 juli 2016, 18:26
badslippers weet echt alles dat is gewoon onvoorstelbaar
Wat is die man goed
Als ik hem zie krijgt hij de beker van mij

Ik weet niet meer dan jij Piet. Kennis wordt zwaar overschat.
We drinken een biertje als we elkaar zien. Proost alvast.

@Pret. Net als dictators kunnen ook zeer dubieuze sites waarheden verkondigen. Net als dat dieven niet altijd liegen.

Piet Plezier
19 juli 2016, 18:29
Ik weet niet meer dan jij Piet. Kennis wordt zwaar overschat.
We drinken een biertje als we elkaar zien. Proost alvast.
dat doen we zeker maar ik zie je toch zo weinig de laatste tijd
Proost

Badslippers
19 juli 2016, 18:38
Nee geloof het ook niet.

Dan ga je je afvragen wat die mannen met vasten te zoeken hadden in een kroeg?

Geen enkele gelovige is zuiver in de aan hem/haar opgelegde leer. Streng gereformeerden zitten zondags in de kerk en smiddags neuken ze hun eigen dochter. Moslims gaan naar de saunaclub, zuipen alcohol bij voorkeur champagne en neuken jonge dames in de reet. Niks nieuws onder de zon. Allemaal hypocriete gelovigen. Voor jou welbevinden, orthodoxe joden zijn geen haar beter. In elk geloof zit gewoon de duivel. In geld trouwens ook.

pret
19 juli 2016, 18:42
Is je reactie nu serieus? Verder prima hoor, alles maar ontkennen en wegkijken wat niet in je straatje past. Begint wel wat vermoeiend te worden en zeer voorspelbaar ;).

Geldt het zelfde dan niet voor al die negatieve meldingen over moslims?

satanic surfer
19 juli 2016, 19:44
Aan zulke intrieste zaken zoals ook weer dit voorval kan men bezwaarlijk een positieve moslimdraai geven. Bottom line betreft het een Afghaanse minderjarige vluchteling die klaarblijkelijk affiniteit met IS niet vreemd is. Dixit info´s op ARD (nog zo´n pulpzender volgens "pret" hoogstwaarschijnlijk was betreffende minderjarige laatstleden zaterdag op de hoogte gesteld van de dood van een vriend van hem in de heimat waar het ook geen feest is doch alla. Er werd opvallend veel telefoonverkeer daarna vastgesteld bij de jongeman, kan men an sich wel begrijpen. Wat men minder kan begrijpen is het feit dat een zogenaamde IS-strijder (want IS probeert natuurlijk met alle probate middelen deze zoveelste actie te "recupereren" ) zelve een soortement van vlaggewimpel in elkaar had gebasstelt, verhip nog aan toe. Pennetrekken van hem verraaden bovendien dat hij uitdrukkelijk wenst dat men voor hem bid dat hij in de hemel zal terechtkomen na zijn wanhoops- of helden- daad (vul zelf naar believen) in, tja. De hoop op elvendutzend driftig naar terroristische jochies smachtende maagden in het hiernamaals moet toch uitermate aanlokkelijk zijn voor iemand die voorts het Noorden dusdanig kwijt is dat ie z´n gebedsmatje waarschijnlijk niet meer richting het ware Mekka kon richten ofzo. Het is simpelweg bedroevend en stuitend, doch mag niet verbazen gezien de combo: jong/uitzichtlooze situatie/hulpeloos mentaal/Moslim en laten we bidden voor de onschuldige at random slachtoffers dat zij hun verwondingen overleven. Voor betreffende 17-jarige Vollidioot mét mes&bijl mag men verhopen dat hem in het terroristisch hemelhoekje een grondige homogangbang wacht met flink uit de kluiten gewassen agressors...

tot daar beknopt op de totaal ridicule post 43 van pret

pret
19 juli 2016, 19:49
Aan zulke intrieste zaken zoals ook weer dit voorval kan men bezwaarlijk een positieve moslimdraai geven. Bottom line betreft het een Afghaanse minderjarige vluchteling die klaarblijkelijk affiniteit met IS niet vreemd is. Dixit info´s op ARD (nog zo´n pulpzender volgens "pret" hoogstwaarschijnlijk was betreffende minderjarige laatstleden zaterdag op de hoogte gesteld van de dood van een vriend van hem in de heimat waar het ook geen feest is doch alla. Er werd opvallend veel telefoonverkeer daarna vastgesteld bij de jongeman, kan men an sich wel begrijpen. Wat men minder kan begrijpen is het feit dat een zogenaamde IS-strijder (want IS probeert natuurlijk met alle probate middelen deze zoveelste actie te "recupereren" ) zelve een soortement van vlaggewimpel in elkaar had gebasstelt, verhip nog aan toe. Pennetrekken van hem verraaden bovendien dat hij uitdrukkelijk wenst dat men voor hem bid dat hij in de hemel zal terechtkomen na zijn wanhoops- of helden- daad (vul zelf naar believen) in, tja. De hoop op elvendutzend driftig naar terroristische jochies smachtende maagden in het hiernamaals moet toch uitermate aanlokkelijk zijn voor iemand die voorts het Noorden dusdanig kwijt is dat ie z´n gebedsmatje waarschijnlijk niet meer richting het ware Mekka kon richten ofzo. Het is simpelweg bedroevend en stuitend, doch mag niet verbazen gezien de combo: jong/uitzichtlooze situatie/hulpeloos mentaal/Moslim en laten we bidden voor de onschuldige at random slachtoffers dat zij hun verwondingen overleven. Voor betreffende 17-jarige Vollidioot mét mes&bijl mag men verhopen dat hem in het terroristisch hemelhoekje een grondige homogangbang wacht met flink uit de kluiten gewassen agressors...

tot daar beknopt op de totaal ridicule post 43 van pret


Het ijsberenforum is een forum waarop in het nederlands, duits en engels gecommuniceerd kan worden. Andere talen kan ook wel, maar dat maakt het nog gecompliceerder dan dat de wereld al is.

En wat doen met de taal van satanic surfer, dit is zelfs met een vertaler niet op te lossen. ;)

de duisburg spesjalist
19 juli 2016, 19:57
En wat doen met de taal van satanic surfer, dit is zelfs met een vertaler niet op te lossen. ;)

kom er maar in in het turks pret dan kunnen we het probeeren te vertalen en de post van ss vertaal badslippers wel ;)

pret
19 juli 2016, 20:46
http://nos.nl/artikel/2118524-man-steekt-vrouwen-met-mes-in-frans-vakantiepark.html

Veel parallellen, moslim man grijpt een mes en begaat een misdaad, terrorisme? In ieder geval kwam hjj tot zijn daad vanuit zijn geloofsovertuiging.

The Guardian meld het volgende over deze berichtgeving:

Raphaël Balland, a public prosecutor, said the motive for the attack was “very hazy”. A police source told the Nouvel Obs: “No words of a religious connotation were uttered.”

https://www.theguardian.com/world/2016/jul/19/woman-daughters-stabbed-wearing-shorts-tshirts-alps-resort-france

pret
20 juli 2016, 09:41
En ja hoor volgens berichtgevingen is de aanslag met messteker in DE geclaimd door IS. Goh wat een verassing he.

licky luke
20 juli 2016, 15:45
En ja hoor volgens berichtgevingen is de aanslag met messteker in DE geclaimd door IS. Goh wat een verassing he.

Begint ongeloofwaardig te worden...

Die lezen gewoon de krant en bellen dan effe door dat zij het waren...
Zo kan ik het ook...

sofaking
20 juli 2016, 20:42
Begint ongeloofwaardig te worden...

Die lezen gewoon de krant en bellen dan effe door dat zij het waren...
Zo kan ik het ook...

Het verschil is dat er nu ook een video getoond is van de terrorist die zijn actie aankondigt, dus dit was wel vooraf gepland als IS actie.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2718027

Brad Clitt
20 juli 2016, 20:44
Het claimgedrag van IS is nog irritanter dan dat van een DVP.