PDA

Volledige versie bekijken : Hoe herken je de symptomen van een FKK Club-verslaving ?



Pagina's : 1 2 3 [4]

Eddy_V
27 december 2020, 10:06
De storm, het ging over de storm, wilde je alleen maar waarschuwen voor als je nog de weg opgaat :biggrin:

Piet Plezier
27 december 2020, 10:09
De storm, het ging over de storm, wilde je alleen maar waarschuwen voor als je nog de weg opgaat :biggrin:

ik ga zo de weg op ja
Maar ik wacht nog even ik mag toch niet binnen bij me schatje want die zit in Quarantaine met het coronavirus dus praten via het balkon.

Eddy_V
27 december 2020, 10:21
ik mag toch niet binnen bij me schatje want die zit in Quarantaine met het coronavirus dus praten via het balkon.
Net als Romeo en Julia , wat romantisch!!

Piet Plezier
27 december 2020, 10:25
Net als Romeo en Julia , wat romantisch!!

dat dan weer wel natuurlijk

Willem2
27 december 2020, 10:32
dat Eddy_V je een appje stuurt en zegt dat Bella nog niet is uitgeraasd.


De storm, het ging over de storm, wilde je alleen maar waarschuwen voor als je nog de weg opgaat :biggrin:

Ja electrische driewielers hebben last van deze storm en lage temperaturen :rolleyes:

Piet Plezier
27 december 2020, 10:35
Ja electrische driewielers hebben last van deze storm en lage temperaturen :rolleyes:

allemaal niets die electrische zooi
Als ik electrisch wil rijden, dan stap ik wel in een botsauto op de kermis.

de duisburg spesjalist
27 december 2020, 15:58
allemaal niets die electrische zooi
Als ik electrisch wil rijden, dan stap ik wel in een botsauto op de kermis.

je eigen toch een beetje beter laten informeren . Hyundai KONA Electric. als kleine zelfstandige een mooie optie en betaalbaar . https://www.hyundai.com/nl/modellen/kona-electric.html?keyword=hyundai%20kona%20electric&creative=458050997717&&cmpid=ppc%7cHyundai_NLD_BRD_DFD_EXT-BMM_STD_Do_AO2020_HMNL_Modellen_-_KONA_EV%7cgoogle%7cb%7chyundai%20kona%20electric&gclid=Cj0KCQiA_qD_BRDiARIsANjZ2LBfWKyjccFHEULZCX78 joqGDLZ7uaJXCWyQfdIwnfL0rMHi47fBCp8aAmBUEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

rob45
27 december 2020, 16:35
je eigen toch een beetje beter laten informeren . Hyundai KONA Electric. als kleine zelfstandige een mooie optie en betaalbaar . https://www.hyundai.com/nl/modellen/kona-electric.html?keyword=hyundai%20kona%20electric&creative=458050997717&&cmpid=ppc%7cHyundai_NLD_BRD_DFD_EXT-BMM_STD_Do_AO2020_HMNL_Modellen_-_KONA_EV%7cgoogle%7cb%7chyundai%20kona%20electric&gclid=Cj0KCQiA_qD_BRDiARIsANjZ2LBfWKyjccFHEULZCX78 joqGDLZ7uaJXCWyQfdIwnfL0rMHi47fBCp8aAmBUEALw_wcB&gclsrc=aw.dsDe echte autobeleving vind ik ook wat minder met elektrische auto's maar wat pas echt minder is dat is het bereik van deze auto bv maar 305 km.Ik haal ter vergelijking wel tussen de 700 en 800 km bereik met benzine als brandstof.Op termijn geloof ik meer in waterstof als brandstof.

schoolmeester
27 december 2020, 16:51
Meeste elektrische autos halen minder kilometers in de praktijk dan de fabrikant opgeeft.
Word allemaal veel te mooi voorgespiegeld, maar dat zijn we wel gewend van de autolobby.

Groet, schoolmeester.

de duisburg spesjalist
27 december 2020, 18:33
De echte autobeleving vind ik ook wat minder met elektrische auto's maar wat pas echt minder is dat is het bereik van deze auto bv maar 305 km.Ik haal ter vergelijking wel tussen de 700 en 800 km bereik met benzine als brandstof.Op termijn geloof ik meer in waterstof als brandstof.

het bereik is hoog genoeg om de meeste sauna clubs te kunnen bereiken

Player
27 december 2020, 18:45
het bereik is hoog genoeg om de meeste sauna clubs te kunnen bereikenJa, maar je geraakt niet meer terug. Op zich nog niet zo erg natuurlijk. Het perfecte alibi...

boy56
27 december 2020, 19:18
Ja, maar je geraakt niet meer terug. Op zich nog niet zo erg natuurlijk. Het perfecte alibi...

Na 2 pannekoekbeurten en dus een lege zak (minder massa) is het bereik van uw elektrische wagen een heel stuk groter !:)

boy56
27 december 2020, 19:42
Ik ben al een 30 -tal jaren de bezitter van motorfietsen .Niet dat ik zo een fervent motard ben hoor,maar mijn motor is het perfect alibi om eens een lange dag een clubuitstap te verwezenlijken .
Op een zonnige dag kan men ongestoord met de andere motards(ijsberen) een ganse dag gaan vertoeven wel opletten dat je niet te lang n het zwembad blijft liggen ;:biggrin:

We zijn zo eens op een zonnige morgen vertrokken voor een 4- daagse naar het zwarte woud. Op 6 uren waren we in Zurich en toen hebben we 4 clubs gemaakt rond Zurich ,waaronder Globe ... !:)
Mijn stalen ros krijgt van mij de grootste aandacht ,als ik naar mijn motor kijk in mijn garage komen de mooie momenten die ik samen met 3 andere motards(ijsberen) gehad heb terug naar boven !:)

Misschien wel een suggestie voor anderen om je ook een motor aan te schaffen ! :):biggrin::biggrin:

Gts,
Boy56

hasta la pasta
28 december 2020, 16:06
Misschien wel een suggestie voor anderen om je ook een motor aan te schaffen ! :)

Met een cabrio op zo'n zonnige dag met een mede ijsbeer is minstens zo leuk. Misschien dus ook een cabrio aanschaffen naast de motor.

Patjax
2 januari 2021, 06:28
Als je bij het zien van een t-shirt met de volgende opdruk je jezelf als eerste afvraagt of de grafieken overeenkomen met een clubbezoek.

34644

WANDELAAR5
2 januari 2021, 06:44
Zijn we onderhand niet allemaal ‘Cold Turkey’ afgekickt?

Eddy_V
2 januari 2021, 11:18
Zijn we onderhand niet allemaal ‘Cold Turkey’ afgekickt?
Eh... nee

Want dan hadden we dit topic niet gelezen ;)

mentholbear
12 maart 2021, 16:25
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56635-Poll-Wanneer-gaan-de-clubs-in-duitsland-weer-open&p=735311#post735311

Husky
13 maart 2021, 16:50
Als de saunaclubs voor langere tijd gesloten zijn,je een eigenclubje thuis organiseert met hapjes,drankjes en een stemmige grote slaapkamer met een kingsize bed,als equivalent voor de sauna een hete douche en natuurlijk koud afdouchen,lekkere massage en de saunaclub cirkel is rond:freu:

schoolmeester
13 maart 2021, 16:59
Alleen het bubbelbad ontbreekt nog.

Groet, schoolmeester.

Siberische tijger
13 maart 2021, 20:29
Zijn we onderhand niet allemaal ‘Cold Turkey’ afgekickt?

Mijn laatste SC bezoek was op 29 februari 2020.
En misschien is het vloeken in de kerk, maar ik mis het nog niet.

mentholbear
13 maart 2021, 20:31
Alleen het bubbelbad ontbreekt nog.

Husky's jacuzzi

https://thumbs.gfycat.com/UnfortunateImpoliteAlligatorsnappingturtle-size_restricted.gif

mentholbear
13 maart 2021, 20:44
Mijn laatste SC bezoek was op 29 februari 2020.
En misschien is het vloeken in de kerk, maar ik mis het nog niet.

Ik wel. Jij kan vast goed koken :roll:

schoolmeester
14 maart 2021, 07:23
MB, er zijn ook ijsberen die voor de dames naar de club gaan en het eten minder belangrijk vinden.

Groet, schoolmeester.

mentholbear
14 maart 2021, 13:55
MB, er zijn ook ijsberen die voor de dames naar de club gaan en het eten minder belangrijk vinden.


Het viel me al op dat ik niet zoals bij de saunaresorts haast om het eten moet vechten bij het all you can vreet buffet met de oma's die hun badjassen volstoppen met broodjes en pakjes jam enzo :roll:

mentholbear
25 juni 2021, 16:44
Als de bel gaat en je verwacht blote dames naar te deur te zien lopen...

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=746757#post746757

mentholbear
28 augustus 2021, 16:11
In Rotterdam zie je ze wel vaker rijden, een auto met blauw kenteken en RTC er op :rolleyes:

Jackless
28 augustus 2021, 17:56
Verslaafd? Ik? Nee. Na vele jaren onthouding weer op zoek gegaan naar de heilige graal....Ik mis de clubs echt niet....maar de dames missen mij.

mentholbear
28 augustus 2021, 20:17
Na vele jaren onthouding weer op zoek gegaan naar de heilige graal...

Als Ik de verhalen mag geloven van de gouwe jaren, wordt dit een mission impossible ;)

Jackless
28 augustus 2021, 22:16
Als Ik de verhalen mag geloven van de gouwe jaren, wordt dit een mission impossible ;)

Ja daar ga ik in mee. Het is drama in de clubs die ik afgelopen 2 weken heb bezocht. Ik verwacht dat dit zo blijft. COVID zal zijn effect hebben, maar het gaat economisch beter in het oosten van Europa dus daar komen simpelweg minder nieuwe dames vandaan. Voorlopig maar even in winterslaap en dromen van ouwe gouwe jaren.

Monkeybone
28 augustus 2021, 22:45
- Als je een drukknop in de woonkamer installeert die de voordeur open kan buzzen.
- Als je vierkante tafelkleden op je beddengoed legt.
- Dit aan al je (huis) sleutels hangt:
35657

stimpy3
28 augustus 2021, 22:49
Ja daar ga ik in mee. Het is drama in de clubs die ik afgelopen 2 weken heb bezocht. Ik verwacht dat dit zo blijft. COVID zal zijn effect hebben, maar het gaat economisch beter in het oosten van Europa dus daar komen simpelweg minder nieuwe dames vandaan. Voorlopig maar even in winterslaap en dromen van ouwe gouwe jaren.

Misschien dan toch tinder afstruinen? Natuurlijk, je moet ff dat gezeur aanhoren, maar daana heb je wel een redelijke bak seks. En geen gezeur over '35 minuten dus voor een uur betalen', 'ik zoen niet' of 'te grote anacondas'.

Shakir
28 augustus 2021, 22:49
Ik vrees dat je gelijk hebt, Jackless. Veel ijsberen verwachten dat na de coronacrisis de clubs terug bomvol gaan zitten, maar het zal precies meer en meer bergafwaarts gaan...
Het is niet corona, het zijn niet de religieuzen en de feministen die de clubs gaan sluiten, maar het feit dat de bron gewoon opdroogt.

Lees dit maar eens: Economische groei Oost-Europa heeft gevolgen voor Nederlandse arbeidsmarkt
https://www.ptindustrieelmanagement.nl/carriere-mensen/nieuws/2019/06/economische-groei-oost-europa-heeft-gevolgen-voor-nederlandse-arbeidsmarkt-1012371
De volgende jaren zullen nog meevallen, maar op middellange termijn zal er geen verse aanvoer meer zijn en is de tijd van de vele en volle clubs definitief voorbij. Dan zijn we meteen van onze verslaving af.
-Grappig citaat uit bovengenoemd artikel:

Ook kunnen ondernemers waar mogelijk extra investeren in digitalisering en robotisering, om het effect van het personeelstekort op lange termijn te verzachten.
--> Chaturbate?

De tekorten zouden in principe kunnen aangevuld worden met dames buiten de EU, maar die mogen zich volgens de recente wetswijziging niet registreren als DVP.
Een andere mogelijkheid is dat we terug meer inheemse dames gaan zien, maar dan wel aan een forse prijs want ze werden weggeconcurreerd door de goedkope DVPs uit het Oostblok.

In elk geval, de jaren 20 zullen het einde inluiden van het gouden tijdperk van veel en volle clubs waar je all-inn service mocht verwachten voor €50/30min.

Player
28 augustus 2021, 23:25
@Shakir Dat artikel heeft het vooral over Polen en arbeiders in seizoensarbeid, transport of de bouw. Polen doet het al jaren goed op economisch vlak en lonen liggen niet veel lager meer dan in Duitsland. Maar nog een stuk lager dan in België waar men nog Polen kan aantrekken als chauffeur, kraanmachinist of havenarbeider. Maar landen als Roemenië, Bulgarije, Moldavië,... staan op economisch vlak nog ver achter. Daar zie ik nog geen reden dat er iets zou veranderen in de p6 wereld.

Ik zie het eerder dat vele dames (die er al inzitten of het overwegen) de kat nog uit de boom kijken. Kan je ze het kwalijk nemen? Stel dat jouw werkgever om de haverklap verplicht de deuren moet sluiten en je zonder vervangingsinkomen zit voor onbepaalde tijd? En privéontvangst loopt ook niet lekker omwille van veiligheid, omslachtigheid, moeilijke en wispelturige klanten in hun afspraken,... Het zal allemaal zijn tijd nog moeten duren.

stimpy3
29 augustus 2021, 00:09
Als Oekraine een beetje serieus werk maakt van anticorruptie-maatregelen en de Oekrainse markt opengooit voor de EU komt er een heel legioen aan oekrainse dvp's beschikbaar. Is al eens eerder besproken hier op YBF.

mentholbear
29 augustus 2021, 01:09
Maar nog een stuk lager dan in België waar men nog Polen kan aantrekken als chauffeur, kraanmachinist of havenarbeider.

Hoorde laatst over een rechtszaak waar oost europese vrachtwagen chauffeurs evenveel betaald moeten krijgen als de lonen in Nederland.

Aan de andere kant, de dames werken als zzp, dus die prijzen zouden dan laag kunnen blijven.

Herr Fick
29 augustus 2021, 06:48
Het oplijsten van landen met een zwakke economie teneinde DVP's van aldaar aan te trekken lijkt me een ernstig teken van clubverslaving.

Herr Fick
29 augustus 2021, 07:00
Als Oekraine een beetje serieus werk maakt van anticorruptie-maatregelen en de Oekrainse markt opengooit voor de EU komt er een heel legioen aan oekrainse dvp's beschikbaar.
We hebben ooit al UKR DVP's gehad en die zijn plotseling verdwenen, samen met de Russinnen.
Nonkel Wladimir Wladimirowic (gesteund door 141 miljoen Russen) zal trouwens nooit toestaan dat UKR bij de EU komt.

Jackless
29 augustus 2021, 09:15
- Als je een drukknop in de woonkamer installeert die de voordeur open kan buzzen.
- Als je vierkante tafelkleden op je beddengoed legt.
- Dit aan al je (huis) sleutels hangt:
35657

-Automatisch de afslag richting Duitsland nemen als je naar de supermarkt rijdt.

mentholbear
29 augustus 2021, 10:18
We hebben ooit al UKR DVP's gehad en die zijn plotseling verdwenen, samen met de Russinnen.


Wellicht doordat ze zich moesten registreren in Duitsland?

Shakir
29 augustus 2021, 10:37
- Dit aan al je (huis) sleutels hangt:
35657

Als je deze sleutels onmiddellijk herkent dan kamp je met een verslaving.
Ik ga het zeggen, Walter: het zijn de kamersleutels van AcaG!

Herr Fick
29 augustus 2021, 12:19
Wellicht doordat ze zich moesten registreren in Duitsland?

Kan zijn, maar in feite hebben enkel Duitse deernes daar last van als ze nadien een ander werk willen doen. Kinderverzorgsters bijvoorbeeld worden blijkbaar geweigerd als ze ooit als DVP geregistreerd zijn. In hun land van herkomst heeft die registratie geen impact, vermoed ik. Trouwens, de hele meute BulRom's moet zich ook laten registreren.

Bij PHG ben ik, niet zo lang voor Corona, nog eens met ene UKR Kitty wezen kameren. Leuk hoor:redface:

mentholbear
29 augustus 2021, 13:55
Verschil is volgens mij dat de Rombul dat in de vrije EU arbeidsmarkt mogen doen. Dames uit o.a. Oekraine en Rusland niet. Dus die kwamen daarna de clubs niet meer binnen of werden bij controles opgepakt. Zo zijn er enkele Albanese dames die ik kende uit de clubs verdwenen.

Shakir
29 augustus 2021, 14:19
Verschil is volgens mij dat de Rombul dat in de vrije EU arbeidsmarkt mogen doen. Dames uit o.a. Oekraine en Rusland niet. Dus die kwamen daarna de clubs niet meer binnen of werden bij controles opgepakt. Zo zijn er enkele Albanese dames die ik kende uit de clubs verdwenen.

En hiermee zijn ook de zwarte parels uit de clubs verdwenen...

Ik vraag me af waarom mensen buiten de EU zich niet mogen laten registeren als sekswerker?
Volgens mij is dat een wel uitgekiend langetermijnplan van onze conservatieve vrienden om de legale P6 fors uit te dunnen.

Herr Fick
29 augustus 2021, 14:34
Ik vraag me af waarom mensen buiten de EU zich niet mogen laten registeren als sekswerker?
Omdat die hier allemaal met een toeristenvisum van drie maanden verbleven dat dan telkens na een korte onderbreking verlengd werd. Dat maakte dat de dames soms in slechte omstandigheden gehuisvest werden. Als ze niet in een officieel hotel met gastenregister logeerden verdwenen ze soms maanden van de radar, etc. Dat is wel begrijpelijk.

Een exclusief DVP-visum op punt stellen kan ook natuurlijk, maar dat lijkt me dan weer een symptoom van clubverslaving te zijn:rolleyes:

noglangnietuitgewandeld
29 september 2021, 06:45
Als je in Düsseldorf op de Rheinturm een rondje achter de panorama ruiten loopt en de saunaclubs in de wijde omtrek probeert te vinden: Magnum, Sky, Dolce Vita, Samya, Babylon, Living Room, Rheingold, Villa Venus, Acagold, en terug bij Magnum.

mentholbear
13 oktober 2021, 01:34
Als je tijdens een middag dutje opnieuw droomt over een fantasie (niet bestaande) SC, waar je jaren geleden ook over gedroomd hebt.

En het is geeneens meer corona lockdown... :hammer:

bram4826
4 juni 2022, 00:03
Als je in ACA bent. Een cola neemt zonder te kijken weet dat het de meest linkse knop is.

kempie
4 juni 2022, 23:59
Als je op vakantie gaat maar je hebt geen verhalen voor je familie, vrienden en collega’s omdat je vooral in de clubs hebt rond gehangen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

kempie
5 juni 2022, 00:01
Als je ergens naar toe op vakantie gaat en gaat kjjken welke saunaclubs je daar allemaal kunt bezoeken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Siberische tijger
5 juni 2022, 09:57
Als je in een restaurant gaat eten en daarna aan de ober vraagt waar de ligbedden staan om even uit te buiken.

pret
5 juni 2022, 10:02
Als je in een restaurant gaat eten en daarna aan de ober vraagt waar de ligbedden staan om even uit te buiken.

Ik zou zo een opmerking eerder van mentholbear verwachten :biggrin:

bwanabeer
6 juni 2022, 08:11
Misschien heel gek: als je er vaak heengaat.

mentholbear
11 juni 2022, 01:55
Als je in een restaurant gaat eten en daarna aan de ober vraagt waar de ligbedden staan om even uit te buiken.


Ik zou zo een opmerking eerder van mentholbear verwachten :biggrin:

Zo herkenbaar :biggrin:

mechelen
11 juni 2022, 05:56
Door de admin van dit forum qua aantal berichten stilaan op de hielen te zitten. :t1522:

Goedemorgenallemaal
28 april 2023, 16:23
Rijdend door het agrarisch platteland denken dat ze "waardeer onze hoeren" op grote borden in de weilanden hebben gezet.

Shakir
28 april 2023, 18:17
Hoe herken je een afgekickte ijsbeer?

Ik zit al een week op enkele kilometers verwijderd van Goldentime en FunPalast (Wenen) en ik heb nog steeds helemaal geen zin om er binnen te wippen.

mentholbear
3 augustus 2023, 02:56
Weliswaar geen FKK, maar toch...



Ik kom te veel in clubs. Ik begin er te veel mensen te kennen.

mentholbear
29 november 2023, 17:42
Als je denkt dat de website ergens anders voor staat:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56764-Opmerkelijke-nieuwsberichten&p=827957#post827957

mentholbear
6 april 2024, 22:13
Op radio 1 hoor je reclame voor dit boek, maar denk je gelijk aan wat anders...

https://www.bol.com/nl/nl/f/in-de-mist-van-golden-gate-park/9300000154309115/

Wanderer13
8 april 2024, 18:32
Als je automatisch de achternamen van de volgende heren weet:
Otto
Heinrich
August
Otto
Robert

Shakir
8 april 2024, 18:39
Als je automatisch de achternamen van de volgende heren weet:
Otto
Heinrich
August
Otto
Robert

Otto-Röhm-Straße 72, 64293 Darmstadt
Heinrich-Hertz-Straße 24 40699 Erkrath
August-Thyssen-Straße 4 41564 Kaarst
Robert-Zapp-Straße 2A, 40880 Ratingen

Oei, ik ben verslaafd!

Wie kent er btw ook Hugo en Konrad?

Ascari
8 april 2024, 19:42
Otto-Röhm-Straße 72, 64293 Darmstadt
Heinrich-Hertz-Straße 24 40699 Erkrath
August-Thyssen-Straße 4 41564 Kaarst
Robert-Zapp-Straße 2A, 40880 Ratingen

Oei, ik ben verslaafd!

Wie kent er btw ook Hugo en Konrad?

Konrad Adenauer Ring.

Tjeppah
8 april 2024, 20:36
Otto-Röhm-Straße 72, 64293 Darmstadt
Heinrich-Hertz-Straße 24 40699 Erkrath
August-Thyssen-Straße 4 41564 Kaarst
Robert-Zapp-Straße 2A, 40880 Ratingen

Oei, ik ben verslaafd!

Wie kent er btw ook Hugo en Konrad?

Hugo junkers straße

Heb ik er ook nog 1 die begint met Heinrich

Shakir
8 april 2024, 21:55
Hugo junkers straße

Heb ik er ook nog 1 die begint met Heinrich

Geen idee.

Ik heb er ook nog genoeg: Marie, Wolf, Karl en Richard.
(Tip: beperk je niet enkel tot Duitsland)

stimpy3
8 april 2024, 22:34
Ik zie nou dat Sharks direct naast een Hornbach ligt. Dat zouden saunaclubs vaker moeten doen, direct naast een bouwmarkt gaan zitten :biggrin:

Gustomass
9 april 2024, 08:28
van je jaja jippie jippie jee....
zoiets ??

Siberische tijger
9 april 2024, 15:12
van je jaja jippie jippie jee....
zoiets ??


https://www.youtube.com/watch?v=huLoeTR-wak

bebert
9 april 2024, 16:48
Als je iedere zaterdag morgen op een andere forum ongeduldig wacht op de aanwezigheidslijst van Bachatero om te weten wie je enkele uren later zal kunnen versieren ....

vanKees
9 april 2024, 18:07
Ik zie nou dat Sharks direct naast een Hornbach ligt. Dat zouden saunaclubs vaker moeten doen, direct naast een bouwmarkt gaan zitten :biggrin:

Gut für die Ausrede, war im Baumarkt...aber 7 Stunden?

In der Nähe vom LivingRoom gibt es einen großen Luftballonmarkt...nein, keine Kondome!

vanKees