Megaboob
24 juli 2016, 22:56
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Jasmin (e) (Duitse)
Leeftijd:34-37 jaarTaal:Duits (goed), Nederlands (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Tepel
Cup-maat:FSiliconen:Ja
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:10 minuten
Service:Aftrekken, Russisch
Extra info:
Megaboob
24 juli 2016, 22:56
Jasmin(e), Duitse, Schippersstraat 15/3
Zondag 17 Juli
Ik was in Antwerpen en wilde Kathy bezoeken, maar zij was er niet op deze zonnige en warme avond. Vandaar dat ik mijn geluk maar eens ging beproeven bij een andere zeer rondborstige dame, de Duitse (maar zeer goed Nederlands sprekende) Jasmin€. Ergens tussen de 30 en 40, mooi slank lijf, en zeer fraaie 1000CC siliconen borsten. Mooi rond en stevig, maar niet te. Ook een tepelpiercing door een tepel. Haar kamer is ingericht op S/M, maar dat is niet mijn ding. Ze wilde nadrukkelijk eerst geld zien (maar goed ik ken haar niet en zij mij niet, dus dat is natuurlijk), en daarna kon ik uitkleden, en zou zij komen, Madam kreeg eerst een telefoontje, en liet me wachten, maar daarna was ik dan toch aan de beurt. Ze ontblootte haar mooie borsten en liet me daar naar hartenlust mee spelen, erg lekker, ook een fijne body to body van haar naar mij met die sappige 1000CC ballen. Maar geen aanstalten tot pijpen of neuken. Wel olie over mijn pik, e terwijl ik met haar toeten speelde, begon zij me te af te trekken. Ook erg lekker, dus ik liet het maar begaan, tot aan het hoogtepunt aan toe. Een sexloze sessie dus, maar toch lekker, en zeker door haar lekkere grote tieten had het wel wat voor me. Maar voor herhaling kwam deze sessie toch wel te kort, ik betaal uiteindelijk ook voor pijpen en neuken. En dat kreeg ik uiteindelijk niet. Ook was het een vrij korte sessie van ca. 10 minuten schat ik.
Leuk voor een keer, maar geen herhaling voor de boobmeister!