Volledige versie bekijken : vraagje ; lesbisch trio
Henk74
27 juli 2016, 09:16
welke dames zijn echt in voor een lesbisch showtje en wat vragen ze hier extra voor ???
welke dames zijn echt in voor een lesbisch showtje en wat vragen ze hier extra voor ???
Isabella en Pamela in GT.
Doen alles bij elkaar inclusief cum swapping, ook met jou erbij.
50€ per half uur per dame + 50€ per half uur om elkaar te behandelen + 25€ per dame voor ft en cum swapping.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34024-Isa-Isabella-(Roemeense)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40909-Pamela-(Roemeense)
Ik neem aan dat de vraag AcaG betreft, of?
Henk74
27 juli 2016, 12:05
ja , Acapulco gold. Heb ik het weer eens ergens verkeerd neergezet
ja , Acapulco gold. Heb ik het weer eens ergens verkeerd neergezet
Nee hoor het staat goed! Mijn opmerking was meer voor de duidelijkheid bedoeld.
ja, ik heb verkeerd gereageerd, dacht dat het algemener bedoeld was.
toch zijn Isabella en Pamela lekker!:fuck::blow2::Sandwich-sex:
Teiresas
27 juli 2016, 12:38
ja, ik heb verkeerd gereageerd, dacht dat het algemener bedoelt was.
toch zijn Isabella en Pamela lekker!:fuck::blow2::Sandwich-sex:
Overigens ben je wel gefopt door die dames, want de standaard toeslag voor lesbisch gerommel is E25 per dame, niet E50...
Overigens ben je wel gefopt door die dames, want de standaard toeslag voor lesbisch gerommel is E25 per dame, niet E50...
Nee, hoor! Ik heb ze ieder om de beurt mee naar de kamer genomen.
Ze hebben alleen hun voorstellen aan mij kunnen uitleggen.
en heb hen erna gezegd dat ik niet dubbel betaal.
Is trouwens de reden dat ik Isabella een tijdje heb laten zitten: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=495579#post495579
satanic surfer
28 juli 2016, 10:07
Nou, Henk74 z´n voorkeur inschattend qua servicelevel ( alte Freude/ Salomé etc) zou ik hem absoluut Roberta&Samantha afraden qua lesbo-opties, eveneens als 1 on 1 opties as well for that matter...Het betreft met deze beide dames namelijk redelijk notoire servicenullen en opgeteld in doppelpack zijn die beiden dus nog quasi niks waard. Bespaar je de ontgoocheling zou ik datbetreffend aanbevelen Henk.
In AG kan men ervanuitgaan dat 25E extra pér dame gewenst wordt door beide dames voor lesbo-strapatsen naar vraagstelling beantwoordend...
Een succesvol trio lijkt me derzeit in Ratingen geen evidentie aangezien het gros des dames weinig tot geen vertrouwen vertoont richting andere dames, beetje indicatief voor wat daar aan de gang is solo op de kamer...
Willem2
28 juli 2016, 10:14
.... notoire servicenullen en opgeteld in doppelpack zijn die beiden dus nog quasi niks waard....
satanic surfer is een Kölner :
https://www.youtube.com/watch?v=4d_iiOcNCyU
satanic surfer
28 juli 2016, 11:10
Wat een geinig lied en choreografisch qua publiekssetting een meesterwerk in z´n genre. Waar blijft ie het halen...Briljant.
Minder spectaculair en choreografisch hoogstwaarschijnlijk nullemento het qua nullen nog dollere Zero7 met In the waiting line...zoek zelf maar de link jochies en neem een bakje koffie dabei
uurtje
28 juli 2016, 15:20
Ik denk dat Angelique van VM wel interesse voor dames heeft. Laat haar de dame uitzoeken...dan schijnt het wel goed te komen.
Ik denk dat Angelique van VM wel interesse voor dames heeft. Laat haar de dame uitzoeken...dan schijnt het wel goed te komen.
Helemaal mee eens. Wilde het ook al meldem maar topicstarter wilde perse dames in Acagold.
uurtje
28 juli 2016, 16:18
ach...precies.....AcaG... in dat geval heel makkelijk....voor echte Euro's krijg je een echte illusie van vrijwel elke dame...:)
satanic surfer
28 juli 2016, 16:39
Bizar is dat allemaal: als men door m´n damesrecensies of damescommentaar van de laatste pagina ofzo bladert kan men net constateren dat die over het algemeen uitermate lovend zijn in het gros van de gevallen...Erg vreemd dus effe gecheckt bij mezelf via het terugkijkbuttondrukken als men ss aanklikt, laatste berichten, zo moeilijk is dat niet:
constataties:
* laatst aangemaakte paspoort: 4 sterren (Dunya)
* melding van het sofsessierisico bij Eli(AG), erg snel kwam een laten we het eufemistisch stellen beamend bericht van iemand anders...voor de goeie orde: ik kamerde niet met haar wegens konijnenpoot doch weet hoe laat het is bij haar
* verhuismelding van Axana richting GT voor een tijdje en waarschuwing voor nefast in te schatten service...erg snel kwam laten we het eufemistisch stellen een beamend bericht van iemand anders... ik kamerde voor de goeie orde niet met haar
* verhuismelding van Samya richting VV...dat zij knudde is op de kamer weet éénieder...
*voorlaatst aangemaakte paspoort: 4 sterren (Mira)
* enkele verhuismeldingen richting Babylon van laten we stellen 3 nou niet uitblinkende servicedames dixit quasi éénieder...zelve in 1 geval dienen te ondervinden...
*derdelaatst aangemaakte paspoort: 4 sterren (Nana)
Dus toch gaarne enige nuance alvorens neer te kladden dat ik zogezegd continu negatief zou schrijven over dames, zoals u kan opmaken uit het bovenstaande is dat namelijk geheel niet aan de orde en bovendien laat ik 5-sterrendames gaarne onbeschreven de laatste tijd of heb ik daar in het verleden al herhaaldelijk lovend over geschreven...
Hetgene ik in m´n reactie op de vraagstelling van Henk74 wou aangeven ten hopelijk dienste van de vraagsteller is dat die 2 dames in AG hem nou niet bepaald een fabelachtig trio zullen opleveren...méér niet, minder ook niet...
Dat ik somtijds negatief schrijf over ontwikkelingen in het gros van de clubs momenteel klopt als een minibusje, doch vraag dat éénieder die enige background heeft, en hij zal hetzelfde antwoorden als hij ook maar enige Ahnung heeft!!! Men hoort als men de oortjes een beetje spitst in clubs gezanik bij het overgrote gros des bezoekers, ook bij een rits ijsberen...simple as that...Weinigen schrijven dat op, dat klopt, maar de laatste 3 gekamerde dames 3 maal met 4 Sterren gequoteerd: dat liegt er niet om dunkt me, sommigen zouden dat als ultrapositivo inschatten bottom line...
Willem2
28 juli 2016, 16:45
@ satanic surfer
Het wordt tijd voor een vrijkaart zodat je niet zo positief loopt te zeuren :) ;) ( want die clubs die zijn toch allemaal kloten man en dan vooral GT :biggrin:)
satanic surfer
28 juli 2016, 16:51
Daar ben ik het uiteraard volmondig mee eens...knudde overal...van al die 4-sterrensessies wordt een mens niet vrolijk en zeurt ie een eind weg. Moet godbetert nog naar PHG met een vrijkaart van juni ofzo, dat belooft wat...
Ik overweeg stellig om een bericht te schrijven zonder samengestelde zinnen, doch met legio vetgedrukte ijsberennamen en een olijke smiley als toefje om mee te dingen in de olijke beste recentsie van de maandcompetitie!
Mal gucken of ´k dat over m´n hart krijg en m´n computer niet protesteert.
rmjhexe
28 juli 2016, 16:58
Toch weet deze gewaardeerde Belg het mooi te verwoorden , en alles klopt btw
Daar ben ik het uiteraard volmondig mee eens...knudde overal...van al die 4-sterrensessies wordt een mens niet vrolijk en zeurt ie een eind weg.
Das waar, je moet bij recensies ook weten wie ze schrijft, vince59 een gewaardeerd schrijver hoor maar zijn laatste 7 recensies even aangeklikt, alle dames krijgen 1 ster, dan denk ik dat kan toch niet altijd aan de dame liggen.
Ook in geval van Samantha een 1 ster maar als dat zijn standaard beoordeling is dan zegt dat ook niet zo veel.
Dat Sat.Surf. in 99% vd gevallen negatief is klopt niet, al zal zijn gemiddelde wat lager zijn dan veel andere beren, de een is nu eenmaal kritischer dan de ander.
Bluebear
28 juli 2016, 17:56
En weer bekruipt mij het gevoel dat sommige ijsberen denken dat ze "God's gift to women" zijn. Wat zouden de dames van ons denken en ons toch met een gevoel van Mister Lover Lover van de kamer sturen. Je kan wel eens erg schrikken. Heerlijk toch, die illusionaire wereld. :tongue: :cool:
16508
https://www.youtube.com/watch?v=uSsvZe9Hw0c