Volledige versie bekijken : dringend advies nodig!!!
Clubganger75
4 augustus 2016, 02:36
Ben door een dvp en haar pooier bedreigt door de telefoon een paar uur geleden. Ik moest nog betalen voor de keren dat ze met me mee naar huis is gegaan werd me zo gezegd. Dreigend en dat ze me wisten te wonen als het niet geregelt werd!! Ik betaal altijd netjes in de club,en als ze mee naar huis gaan weten ze dat ik dat niet doe,en zei wist dat ook! Weetnu niet goed wat te doen ????
JonnyFontane
4 augustus 2016, 04:47
Laat je niet intimideren.....nooit.
Als ze je telefonisch bedreigen neem de gesprekken dan op. Dit kan, als het zover komt, als bewijs dienen.
Anders schakel gewoon de politie in.
Bosco
4 augustus 2016, 05:58
Niet op loze bedreigingen ingaan. Politie zal weinig doen. Je kan eventueel haar clubmanager inlichten over jou voorval.
Piet Plezier
4 augustus 2016, 06:41
niets doen laat je niet bang maken
Gewoon rustig blijven
Vaak lopen zulke dingen met een sisser af
vakantieganger24
4 augustus 2016, 08:36
Ik zou gewoon betalen dan ben je er maar van af. Stuur per IM even je telefoonnummer en dat van die pooier, misschien dat ik kan bemiddelen :biggrin:
Piet Plezier
4 augustus 2016, 09:02
Ik zou gewoon betalen dan ben je er maar van af. Stuur per IM even je telefoonnummer en dat van die pooier, misschien dat ik kan bemiddelen :biggrin:
ze zijn niet allemaal miljonair net als jij
Als jij bemiddeld kost het nog meer, jij doet niets gratis ;)
Daarom ben je ook miljonair
deket
4 augustus 2016, 13:21
Indien dien typ in de meest pessimistische hypothese toch bij je thuis komt, zijn nummerplaat opschrijven, dan kan je maatregelen nemen.
indien het over een relatief klein bedrag gaat, betaal je gewoon.
ze werken voor het geld en voor wat hoort wat, hangt er ook vanaf welke afspraken jij met die meid gemaakt hebt
Wentelt Eefje
4 augustus 2016, 14:59
So much voor de gedachte gewoon een aardige jonge(ma)n te zijn met wie ze gratis mee naar huis gaan...
Simpel advies: bij de club aan de manager het verhaal melden en om de echte naam van de dame vragen zodat de politie dat niet in de club hoeft te doen, omdat je aangifte gaat doen
Dat zou afschrikwekkend genoeg moeten zijn, dan hoef je vermoedelijk niet eens meer echt naar de politie toe...
Big30
4 augustus 2016, 15:06
Speelt zie ook opmerking WT hier ook dat de dame vindt dat zij betaald moest krijgen voor geleverde diensten en jij niet?
Gaat het om serieuze bedreigingen dan zou ik inderdaad de politie inschakelen, de echte naam vd dame vragen via de club kan complicaties opleveren omdat de club het niet altijd op prijs stelt dat klanten dames mee naar huis nemen.
Het lijkt me sowieso niet handig dames die je nog niet goed kent mee naar huis te nemen.
Zie ook deze opmerking:
Ik neem ze gewoon mee naar huis om mijn zak te leggen! Ik heb een ding en dat is dat ik niet buiten een club voor sex betaal. Dus als ze mee naar mijn huis gaan dan zullen ze niet rijk worden.geef ze wel meestal wel iets maar niks bijzonders. Daar ben ik eerlijk in en dat weten ze dus kunnen ze er niet moeilijk over doen. Is toch weer net wat anders als je clubje en als een hotel,lekker thuis een nachtje stoeien.
Doorgaans zal een dame natuurlijk niet zomaarnaar huis meegaan met een relatief onbekende klant om sex te hebben terwijl daar niet voor betaald wordt. Dat is zeer ongebruikelijk helemaal als het niet bij 1 keer blijft.
satanic surfer
4 augustus 2016, 15:47
Onverstandig is het überhaupt met een dame uit een club naar huis te gaan...Waarom zouden daar de geplogendheden des betalend sexverkeer plots ophouden? Omdat het géén "werk" meer is? Ach wat...Het is op termijn lucratiever werk uiteraard vanuit het oogpunt des dame, althans dat is het doel. In een hotel of iets dergelijke heb je in ieder geval nog de garantie dat ze behoudens je nummerplaat weinig over je weet...Wie de deur thuis wagenwijd openzet om eventueel gechanteerd te gaan worden moet niet raar opkijken dat dat ooit plaatsvind...
Je mag je gelukkig prijzen dat het via de telefoon ging en ze niet onaangekondigd voor je deur stonden...Politie kan helpen doch enige zelfreflectie nog een pak meer dunkt me. De koosjere afhandeling lijkt me naar de desbetreffende club te gaan, haar ter kameren uitnodigen, een billijk geldbedrag voor beide partijen te overhandigen zonder sexuele dienstverlening whatsoever (wat het "onbetaalde" verleden uitpoetst) en dan simpelweg de club buitenstappen om er nooit meer terug te komen...Dat lijkt me de meest normale afhandeling van die pseudo-relatsie zonder dat het nasty wordt en waar men niet weet where it starts and where it will end...Bezin eer men begint placht men dan Druivelaarsgewijs te stellen...
Clubganger75
4 augustus 2016, 16:13
Ik heb me aan de afspraken gehouden die ik uitgebreid met de desbetreffende dame had gemaakt. En die ik maak met elke dame die mee naar huis gaat. Ze weten allemaal die meegaan vantevoren hoe het zit!! En zo ook deze maar denk dat iemand het er niet mee eens was!
Maar heb contact gehad met de club en heb ze ingelicht,zonder nog een naam te noemen. En contact gehad met de arm van de wet,in elk geval er een melding van gemaakt. En ook met de dame waar het om gaat,afgesproken Dit weekend die kant op te komen en het er met haar over te hebben. En een paar dingen geregeld mocht het uit de hand gaan lopen en ze besluiten aan de deur te komen,ik in elk geval bewijs heb en me veilig voel.
John mc Snek
4 augustus 2016, 16:20
Als vooraf voor beide partijen duidelijk was dat er geen Vergoeding tegenover stond , is nu Nav chantage /dreiging gaan betalen wel het domste advies dat je kan geven...
Of je moet graag willen dat er volgende maand weer een havik met een smoes opbelt en je aan het betalen blijft
Sent from my iPhone using Tapatalk
Piet Plezier
4 augustus 2016, 16:27
ik ben al tientallen malen met een dame naar een hotel geweest
Of met mij mee naar huis
Het enigste nadeel wat me dat opleverde was een hausverbot in de club
Nee betalen doe ik niet buiten de club.
En verder gelukkig nooit geen gezeik achteraf
hallodaarbenikweer
4 augustus 2016, 16:56
Als de dame meerdere keren om niet is meegeweest is het merkwaardig als er nu e.e.a. wordt geëist. Sekswerk is boter bij de vis.
Als je ook maar één euro betaalt blijf je gechanteerd worden. Dus betalen is geen optie. Een sekswerker is zelfstandig, dus een ander kan geen geld eisen. Souteneurschap is zowel in Duitsland als Nederland verboden. Je zult je ongetwijfeld geïntimideerd voelen, maar hou je rug recht. Dreigementen worden zelden uitgevoerd. Merkwaardig dat je nog een gesprek met de dame aan wilt gaan. Als e.e.a. is verlopen zoals geschetst is het einde discussie en niet meer in haar buurt komen. Je hulpvraag maakt duidelijk dat je tegen dit soort spelletjes niet bent opgewassen. Wegblijven.
rob45
4 augustus 2016, 17:19
ik ben al tientallen malen met een dame naar een hotel geweest
Of met mij mee naar huis
Het enigste nadeel wat me dat opleverde was een hausverbot in de club
Nee betalen doe ik niet buiten de club.
En verder gelukkig nooit geen gezeik achteraf
Piet, jij Hebt een "Don't Fuck Me uitstraling" en dan beginnen ze er doodeenvoudig niet aan.Dames mee naar huis nemen ? Ik zou er ook als ik vrijgezel was nooit aan beginnen.Ik laat liever alles achter in de clubs , zelfs mijn geld als er een paar lekkere meiden rondlopen.
sofaking
4 augustus 2016, 17:26
Gelukkig dat ze zo dom was om te gaan dreigen. Ze had ook zelf naar de politie kunnen stappen om te zeggen dat jullie een akkoord hadden omtrent een betaalde overnachting en dat jij haar buitengegooid hebt zonder betalen. Probeer dat maar eens te weerleggen.
Piet Plezier
4 augustus 2016, 17:29
ja ik ben zo wel rob
Ik heb er nog nooit spijt van gehad
De meeste zijn blij dat ze ff uit de club zijn
Maar ik heb ook een andere ervaring
Dat ze me na reden tot Brabant vanuit Düsseldorf met 3 kogel gaten in ons pa zijn auto
Maar dat heeft hier niets mee te maken
BP heeft me gered toen
Bosco
4 augustus 2016, 17:44
5 dames zijn ook bij mij thuis geweest, ik heb ook zelfs bij 3 van die dames thuis meerdere nachtjes doorgebracht. Nooit spijt van gehad, nooit trammelant door gehad. Waarom doe je dat? Denk een beetje spannend, het streelt je ego en het is gewoon leuk!!!
Wel eens bedreigd door een dame dat ze me zou laten vermoorden, omdat ik een eind had gebracht aan haar oplichtings praktijken. Je kent dat wel "verliefde ijsbeer betaald zich bont en blauw". Dat waren dus ook loze dreigementen!!!
rob45
4 augustus 2016, 17:47
Maar ik heb ook een andere ervaring
Dat ze me na reden tot Brabant vanuit Düsseldorf met 3 kogel gaten in ons pa zijn auto
Maar dat heeft hier niets mee te maken
Kan ook allemaal gebeuren Piet, je moet dan ook de keren dat het wel goed ging koesteren.Ik hoop wel dat je pa toen niet al te boos of overstuur reageerde toen hij zag dat de auto "geventileerd" was.
de duisburg spesjalist
4 augustus 2016, 18:00
damens mee na huis nemen is het stomste wat je kan doen als je ze niet ken ;) ik zelf heb nog nooit een dvp mee na huis genomen ooit zijn er wel 2 vulkaan dames bij mijn thuis geweest voor een weekend ma geheel op eigen injesatief niks voor betaald overgens en een top lang weekend gehad
WA
4 augustus 2016, 18:23
FUCK man.....
ik wou dat ik zo'n Playboy was dat ze voor Nop met me mee naar huis gingen...:heul: en dan jullie Libido.... tering, naar de hoeren, wijven die vrijwillig neukbaar in huis rondhangen, respect.... echt diep respect
Bosco
4 augustus 2016, 18:29
Die libido is geen zegen!
John mc Snek
4 augustus 2016, 18:43
Gelukkig dat ze zo dom was om te gaan dreigen. Ze had ook zelf naar de politie kunnen stappen om te zeggen dat jullie een akkoord hadden omtrent een betaalde overnachting en dat jij haar buitengegooid hebt zonder betalen. Probeer dat maar eens te weerleggen.
Ten eerste hoef je gelukkig niet je schuld te weerleggen maar dient de beschuldigende partij jouw schuld te bewijzen . En bewijs van een betaalde overnachting heeft ze niet
Ten tweede zou er in dat geval sprake zijn van een civiele overeenkomst, die al dan niet wordt nageleefd en daar doet de politie niks mee, kun je Slechts een civiele zaak voor aanspannen, waarin de overheid (om) geen partij is
Piet Plezier
4 augustus 2016, 20:00
Kan ook allemaal gebeuren Piet, je moet dan ook de keren dat het wel goed ging koesteren.Ik hoop wel dat je pa toen niet al te boos of overstuur reageerde toen hij zag dat de auto "geventileerd" was.
mijn pa was daar natuurlijk niet blij mee
Maar hij was wel blij dat ik niets mankeerde
Ik vergeet nooit wat hij zei
Hij zei Piet stop nou is met naar die vieze hoeren te gaan dat kost alleen maar geld
Neem een voorbeeld aan mij
Firehawk
4 augustus 2016, 20:10
mijn pa was daar natuurlijk niet blij mee
Maar hij was wel blij dat ik niets mankeerde
Hij zei Piet stop nou is met naar die vieze hoeren te gaan dat kost alleen maar geld
Ik zie dat je zijn raad goed hebt opgevolgd. ;)
Piet Plezier
4 augustus 2016, 20:23
Ik zie dat je zijn raad goed hebt opgevolgd. ;)
inderdaad fh dus helemaal niet
Je kent me nu een beetje
En je ziet en hoort dat ik zijn raad niet heb opgevolgd
laplagne
4 augustus 2016, 20:44
Ik waardeer de openheid van Clubganger75. Ben bang dat de dame in deze vakantie-komkommertijd weinig verdient en dan moet ze met haar pooier andere plannen verzinnen. Het is een lastige situatie, want bij dit soort situaties zijn geen panklare antwoorden te geven. Denk zo'n tien jaar geleden ook eens een boze pooier aan de telefoon gekregen nadat ik met een dame uit Golden Time in een hotel was gedoken. Toen was ik nog een redelijke ijsbeermaagd, want ik had niet door dat mevrouw een pooier had. Tijdens het eerste gesprek de hoorn op de hak gegooid en een tijdje niet naar Golden Time gegaan en daarna geen belletje meer ontvangen. Dame was bij mijn GT-rentree ook verdwenen en was ik ook met een andere auto gegaan. Inmiddels is het mij wel gelukt om te ontdekken of de dames een pooier hebben. Al weet je het nooit, maar zo vaak ga ik niet meer met een dame naar een hotel. Ik laat geen enkele dame mijn berg beklimmen richting mijn huis. Laat het klimwerk voor op de kamer over. Advies voor Clubganger75 is om de eventuele toekomstige gesprekken op te nemen en de club even links te laten liggen. Ben trouwens wel benieuwd welke dame het is, want ik beloof je nooit (meer) met haar naar de kamer te gaan. Dat noem ik dus een ijsberenboycot voor de dame. Heel veel succes met alles jongen!
Clubganger75
4 augustus 2016, 21:22
Dat ik iets ga betalen is voor mij echt niet aan de orde want dat gaat hem nooit worden!!! Het is voor mij meer dat het niet meer gaat gebeuren!! En daarom ga ik het gesprek aan met deze dame, en erbij zeggen dat ik het voor haar ook slechter had kunnen doen. En alsnog kan doen en ook als ik ooit nog dit hoor van iemand anders. Het is maar 1 dame gelukt om geld van me los te plukken en nog steeds iedere maand en daar blijft het bij!!!!
Admin
4 augustus 2016, 21:32
Dat ik iets ga betalen is voor mij echt niet aan de orde want dat gaat hem nooit worden!!! Het is voor mij meer dat het niet meer gaat gebeuren!! En daarom ga ik het gesprek aan met deze dame, en erbij zeggen dat ik het voor haar ook slechter had kunnen doen. En alsnog kan doen en ook als ik ooit nog dit hoor van iemand anders. Het is maar 1 dame gelukt om geld van me los te plukken en nog steeds iedere maand en daar blijft het bij!!!!
Beter negeren.
rob45
4 augustus 2016, 22:40
Beter negeren.
Er staat niets op papier,alles speelt zich in het schemergebied af en ook nog buiten de club. Idd negeren dus......
Eddy_V
4 augustus 2016, 22:50
Je hebt wel goed naar je pa geluisterd want nu ga je alleen nog maar schone hoeren !
pret
4 augustus 2016, 22:56
Je hebt wel goed naar je pa geluisterd want nu ga je alleen nog maar schone hoeren !
Alhoewel dat ook wel te betwisten is met de dames in VG :biggrin:
Clubganger75
5 augustus 2016, 07:08
Ik zal na het weekend even een verslag geven van hoe het is afgelopen. Vandaag in elk geval geen telefoontje gehad vannacht haha. Ik had voor de zekerheid mijn tel doorgeschakeld naar mijn ex die krijgt meer als genoeg van mij! @laplagne jij spreekt zo mooi tegen mij alsof ik een jonge gast ben? Ik voel me soms verdomd oud. Maar ben net de 40 gepasseerd.
Picasso 1
5 augustus 2016, 08:24
Maar ben net de 40 gepasseerd.
Hierbij mijn advies: Hoe ouder je bent, hoe meer je er vanuit moet gaan dat je moet betalen. :capito[1]:
deket
7 augustus 2016, 09:06
Klopt niet P1.
velen meiden hebben een surrogaatvader nodig en hebben het ook gehad met jongeren.
Impliceert niet dat ze poen of cadeaus aan ouderen vragen, maar zeker niet meer dan aan jongeren, integendeel
Henk74
7 augustus 2016, 09:43
verschrikkelijk ,zo iets
John mc Snek
7 augustus 2016, 09:52
verschrikkelijk ,zo iets
Zoiets als wat topicstarter noemt? Of deket als surrogaatvader? :p
Picasso 1
7 augustus 2016, 10:48
Klopt niet P1.
velen meiden hebben een surrogaatvader nodig en hebben het ook gehad met jongeren.
Impliceert niet dat ze poen of cadeaus aan ouderen vragen, maar zeker niet meer dan aan jongeren, integendeel
Dream on.
Brad Clitt
7 augustus 2016, 11:00
Ze hebben liever unne sókkernónk.
Nedlovefkk
7 augustus 2016, 11:24
Respect dat Clubganger dit durft te posten. Een goede wake up call voor ijsberen.
VAZKOR
7 augustus 2016, 11:46
Inmiddels is het mij wel gelukt om te ontdekken of de dames een pooier hebben.
Nu ben ik nieuwsgierig: hoe ontdek je dat dan?
Niet onbelangrijk misschien met het oog op het nieuwe wetsontwerp op gedwongen prostitutie.
Eddy_V
7 augustus 2016, 17:00
Nu ben ik nieuwsgierig: hoe ontdek je dat dan?
Door na sluitingstijd het type auto van haar vriendje en de nationaliteit van het kenteken te observeren..
Stappen er meerdere dames bij hetzelfde vriendje in de (bul/roe/cz/pl) auto, dan kan dat natuurlijk ook gewoon een hele aardige en dienstbare jongen zijn!
Svp geen merken gaan noemen in dit topic, want dan val ik nog door de mand. Ben namelijk ook heel aardig en dienstbaar :biggrin:
WA
7 augustus 2016, 17:36
Zo is dat!!!
Want dvp mogen helemaal niet opgehaald en gebracht worden en zeker niet als het om dikke uitvoeringen van bepaalde luxemerken gaat. Dat is alleen voorbehouden aan "nette" meisjes.
Piet Plezier
7 augustus 2016, 19:49
Zo is dat!!!
Want dvp mogen helemaal niet opgehaald en gebracht worden en zeker niet als het om dikke uitvoeringen van bepaalde luxemerken gaat. Dat is alleen voorbehouden aan "nette" meisjes.
nou dan word er geen 1 meisje opgehaald
Noem eens een nette DVP op.
Als mijn Benz voor een club staat om een meisje mee te nemen naar huis.
Weet ik zeker dat ik geen problemen krijg.
Ik loop al zolang mee in dit schimmige wereldje
Ik loop al 27 jaar mee in dit wereldje en weet echt wel wat ik aan me pik hang
Ik heb 1 keer een beetje een probleem gehad dat de kogel gaten in de auto van me vader zaten
Dat gebeurt me niet meer
WA
7 augustus 2016, 21:12
Het Sarcasme in een stukje tekst vinden is ook een kunst :eek: en anders zal het wel "bedrijfsblindheid" zijn Piet Plezier.
Piet Plezier
7 augustus 2016, 21:59
Het Sarcasme in een stukje tekst vinden is ook een kunst :eek: en anders zal het wel "bedrijfsblindheid" zijn Piet Plezier.
hou het maar op bedrijfsblindheid:biggrin:
Jan_Wandelaar
8 augustus 2016, 14:45
Ik heb 1 keer een beetje een probleem gehad dat de kogel gaten in de auto van me vader zaten ...
Dat is dan 1x te veel, want ik ken mensen die gaan al 35 jaar naar de hoeren, en die hebben zelfs nog nooit een onvertogen woord horen vallen. Gewoon wippie maken en daarna afrekenen. Nooit wat aan de hand......
J.W.
SFL
8 augustus 2016, 14:55
Spreek opnieuw af met dat mokkel... Zeg dat je nog eens van bil wil gaan en dat je dan ook de achterstallige betalingen zal vereffenen.
Natuurlijk doe je dit niet. Knevel haar, sluit haar op en des noods sla je op haar bek als ze de gegevens van meneer de pimp niet geeft.
Wanneer ze deze geeft, zoek je hem op en ransel je hem af.... (doe dit enkel als het geen lid van een motorbende of een zigeuner betreft; in die gevallen kan je beter dokken).
Heb je niet de ballen, huur dan iemand in of stuur de concurrentie erop af.
:smile2:
Piet Plezier
8 augustus 2016, 15:19
Dat is dan 1x te veel, want ik ken mensen die gaan al 35 jaar naar de hoeren, en die hebben zelfs nog nooit een onvertogen woord horen vallen. Gewoon wippie maken en daarna afrekenen. Nooit wat aan de hand......
J.W.
niet alle mensen zijn het zelfde gelukkig
Ach, je moet toch alles een keer in je leven mee gemaakt hebben.
de duisburg spesjalist
8 augustus 2016, 16:16
nou dan word er geen 1 meisje opgehaald
Noem eens een nette DVP op.
Als mijn Benz voor een club staat om een meisje mee te nemen naar huis.
Weet ik zeker dat ik geen problemen krijg.
Ik loop al zolang mee in dit schimmige wereldje
Ik loop al 27 jaar mee in dit wereldje en weet echt wel wat ik aan me pik hang
Ik heb 1 keer een beetje een probleem gehad dat de kogel gaten in de auto van me vader zaten
Dat gebeurt me niet meer
probeer het maar is op de vulkaan piet :rolleyes:
de duisburg spesjalist
8 augustus 2016, 16:18
Zo is dat!!!
o ja vulkaanridder waneer gaan we weer is een keer vroeg in de midag na duisburg :confused: of werken daar alleen ma nette meisjes :rolleyes:
WA
8 augustus 2016, 16:26
App me maar een keer. Heb nog een week vakantie :biggrin:
Is ook makkelijker uitleggen hoe je dingen waarneemt en wat je perceptie met die waarneming doet. Word je ook direct duidelijk wat ik bedoel met bedrijfsblindheid en het sarcastisch / ironisch bedoelde: dvp mogen niet opgehaald of gebracht worden in dikke uitvoeringen van bepaalde luxe merken.
ps: ik accepteer ook andere gelegenheden om weer eens bij te buurten. Zaterdag helaas LR eerder moeten verlaten dan gepland.
de duisburg spesjalist
8 augustus 2016, 16:39
App me maar een keer. Heb nog een week vakantie :biggrin:
Is ook makkelijker uitleggen hoe je dingen waarneemt en wat je perceptie met die waarneming doet. Word je ook direct duidelijk wat ik bedoel met bedrijfsblindheid en het sarcastisch / ironisch bedoelde: dvp mogen niet opgehaald of gebracht worden in dikke uitvoeringen van bepaalde luxe merken.
ps: ik accepteer ook andere gelegenheden om weer eens bij te buurten. Zaterdag helaas LR eerder moeten verlaten dan gepland.
ik heb geen vakantie druk druk druk bij buurten kom wel een keer 10-09-2016 ben ik weer precent in LR ik mocht van dana niet eerde komen :heul:
Jan_Wandelaar
8 augustus 2016, 17:12
dvp mogen niet opgehaald of gebracht worden in dikke uitvoeringen van bepaalde luxe merken.
Ik laat meestal tegen meerprijs van zo'n €35.000 vier verchroomde ringen monteren op de grille van m'n nieuwe Škoda om dat probleem te omzeilen. Meer mensen doen dat, want je ziet best veel Škoda's rondrijden met vier verchroomde ringen op de grille.
J.W.
Clubganger75
8 augustus 2016, 22:13
Ik wil jullie even laten weten hoe het gisteren is afgelopen het hele gebeuren. Ik was al mooi op tijd in Roermond even lekker een enkele uurtjes liggen genieten van de zon die af en toe er was.een kamertje gemaakt en daarna even gegeten. Toen ik daarna de desbetreffende dame zag lopen,ik loop er op af en vraag hoe het is. Kon haar gezicht zien dat ze haar eigen niet op haar gemak voelde. Ik zeg we gaan even ergens rustig ergens zitten want wil het er met jou over hebben. Ze vertelde dat zei dit niet wilde maar dat ze wel mee moest werken want hij wilde geld zien voor die tijd dat ze met mee naar huis was geweest.(bla bla) zou jij aub willen betalen. Maar weet het niet zeker. Maar goed ik zeg ga niet betalen je weet hoe ik daarover denk,dus werd steeds zieliger. Ik zeg blijf bij mijn standpunt. Toen werd ze van zielig wat agressiever en gooide wat woorden in het Roemeens naar me toe. You will find out what is going to happen now. En toe liep ze weg en ze zag dat ik haar achterna liep,. Ze loopt naar de receptie en hoor haar zeggen dat ik haar lastig zou vallen . De 2 van de beveiliging stond buiten en die riep ik erbij (die wisten wat er aan de hand was want had ik al vertelt) mevr haar verhaal gedaan en apart genomen en buiten gegooid.die nacht ben ik nog regelmatig ge belt met onbekend nummer heb niet opgenomen. Dus het verhaal zal miss nog een vervolg gaan krijgen maar de dame werkt er niet meer in elk geval.
laplagne
8 augustus 2016, 22:23
Heel dapper Clubganger75 om toch naar Yin Yang te gaan. Ik denk ook dat de leiding binnen YY alles netjes via de camera's van het beveiligingssysteem heeft gevolgd. Misschien hebben ze ook wel door een stille die dreigende taal van haar gehoord. Met zulke teksten hoort deze dame niet in Roermond te werken.
rob45
8 augustus 2016, 22:34
die nacht ben ik nog regelmatig gebelt met onbekend nummer heb niet opgenomen. Dus het verhaal zal miss nog een vervolg gaan krijgen maar de dame werkt er niet meer in elk geval.
Goede aktie van jou naar deze dame toe maar ook naar de club toe die vervolgens het goed opgepakt hebben en haar buiten gezet hebben.Wat ik er verder van vind is dat als ze het bij jou proberen vermoed ik dat je niet de eerste was en ook niet de laatste,zeker geen reclame dus voor waar zij op dat moment werkt en hier zouden ze eigenlijk ook een zwarte lijst voor moeten hanteren die de clubs er gezamenlijk op zouden kunnen stellen.Nu zal ze waarschijnlijk opduiken bij een van de andere clubs.
deket
8 augustus 2016, 23:20
En mijn vorige post bedoelde ik dus, dat impliceert, niet dat ze geen cadeaus of geld zouden vragen.
nu terug naar de kern, in het oog houden gebeurt overal, ook bij ramen vanuit een cafe, zelfs bij tippelaarsters, vanuit een auto en indien zulke zwarte lijst zou bestaan betreffende rood licht voor clubs, gaat zulke meid juist daarheen, of escort, waar de chauffeur vaak de mec is of in gesloten privezaken, cafes etc.
anyway die meiden'moeten geld opbrengen, daar geraken ze moeilijk onderuit.
en die pooier redeneert,: zolang de dvp bij iemand thuis zit moet het geld opleveren,anders kan ze beter in de club blijven.
geen enkele pooier zou toestaan dat ze voor niets bij je thuis zou verblijven.
Jan_Wandelaar
9 augustus 2016, 02:04
Het gros van de Oostblokhoeren is verzeild geraakt in een criminele organisatie. Ofwel omdat ze ZELF naar die criminelen zijn gestapt voor een werkplek in het rijke westen, danwel omdat ze via familiebanden dat wereldje ingesleept zijn.
Uitermate naïef om dergelijke Oostblokhoeren als onschuldig te beschouwen, en alles af te schuiven op een 'pooier'. Die Oostblokhoeren zijn gewoon lid van een criminele organisatie die tot doel heeft geld uit jouw zak over te hevelen naar hun zak. Als je geluk hebt middels seksuele dienstverlening, als je pech hebt middels afpersing of oplichting.
Wij wandelaars/beren zien slechts het voetvolk van dergelijke organisaties: de hoeren, de chauffeurs, de mannetjes die alles in de gaten moeten houden, de mannetjes die de 'incasso' doen, enzovoort. Wat hun rol in de organisatie ook is: ze hebben allemaal hetzelfde doel, de hoertjes zelf inbegrepen: jou op een zo makkelijk mogelijke manier van je geld af helpen.
Voor iedere weldenkende wandelaar is een hoer die gratis uit een bordeel mee naar huis of hotel gaat dan ook een 'red flag'. Iedere weldenkende wandelaar weet dat zelfs de simpele vraag "of je getrouwd bent" reeds een poging is om uit te vogelen of je chantabel en daarom af te persen bent.
Ik kan er met m'n verstand niet bij dat je uit vrije wil dergelijke opportunisten de gelegenheid geeft uit te vogelen waar je woont of wat je echte identiteit is. Vergis je niet: die hoertjes zijn net zo opportunistisch als de organisatie waarvoor ze werken. Ze zijn immers zelf uit opportunisme naar die organisatie toegestapt voor een werkplek in het rijke westen.
Dat die hoertjes ergens toe aangezet worden door 'pooiers' is slechts een fabeltje dat wandelaars zichzelf vertellen om een sprookje in stand te houden. Gewoon neuken die handel, dan boter bij de vis, en voldaan weer naar huis zonder dat je je druk hoeft te maken of er misschien nog een rekening komt.
J.W.
deket
9 augustus 2016, 23:03
Neen JW, je hebt maar op een puntje gelijk, voor het merendeel niet
Eddy_V
10 augustus 2016, 01:42
[QUOTE=deket;502933]Neen JW, je hebt maar op een puntje gelijk, voor het merendeel niet[/QUOT
Integendeel, ik vrees dat JW voor het merendeel gelijk heeft in dit bericht. Op zijn bekende ongenuanceerde wijze maakt hij met overdrijven de zaak duidelijk.
En natuurlijk zijn er uitzonderingen.
En uitgerekend die uitzondering meent men dan ontmoet te hebben. Forget it!
Voor mannen zoals jij en ik zijn er geen uitzonderingen (vooral voor jou niet :biggrin: )
De werkelijke uitzonderingen?
De werkelijke uitzonderingen vormen meisjes die zelfstandig en uitsluitend voor zichzelf werken en sterk genoeg in hun schoenen staan om de foute types in het milieu te weerstaan of om daar zelfs afstand van te nemen na afbetaling van de "schulden". Die zijn er wel degelijk al zijn zij helaas veruit in de minderheid.
Moedig en verstandig van Clubganger75 om zijn ervaringen, de onverwachte gevolgen daarvan en zijn genomen acties hier te delen.
Er zullen casanova's blijven die zichzelf rijk rekenen met hun uitzondering op de regel, maar dit topic kan in ieder geval als een goede waarschuwing beschouwd worden.
Clubganger75
10 augustus 2016, 03:52
Misschien komt het hier over dat ik wat ik heb gedaan het zomaar even gedaan heb zonder na te denken. Ik kan zeggen dat het niet het geval is. Ik heb over alles goed nagedacht hoe ik het beste kon gaan doen en dan weet je nog niet hoe zoiets gaat lopen. En had miss wel een klein idee daarover maar zeker weten doe je het nooit. Dat er iemand aanwezig zou zijn had ik zeker wel verwacht. Daarom had ik twee vrienden bij die in de persoons beveiliging zaten. Ik had niet verwacht dat de dame in kwestie zo zou reageren als ze heeft gedaan. Ik had ook niet verwacht dat zei dit zou doen.Maar je kunt je eigen ooit goed in iemand vergissen. Hoe het gelopen is was voor alle partyen het beste,zonder al teveel heisa en trammelant. Ik zie mijzelf echt niet als een casanova en wil ook zo niet gezien worden. Ben gewoon een hard werkende man die gaat ontspannen en plezier maken in een sc omdat ie dat nodig heeft,en zo heel af en toe heb je een betere klik en een gezellige avond met een dame die dan resulteert in een voortzetting bij mij thuis. Uiteraard zal dat de komende tijd even niet gaan gebeuren. En niet dat ik bang ben voor iemand of iets want dat is zeker niet het geval. Hopelijk als zo iets nog eens voorkomt bij een ander dat ie er hier ook een melding van maakt,en mij even een privé bericht stuurt. Zodat ik kan uitzoeken of het dezelfde dame betreft. En als dat het geval is ik mijn verhaal waar ik alleen een melding van heb gemaakt om ga zetten in een aangifte bij de politie. Dit is niet goed voor heel het sc gebeuren, maar het zal ook nooit verdwijnen! En het zalook vast wel vaker gebeuren,maar er niks van gezegt worden en netjes betaalt worden. Kan ik mijn eigen ook goed indenken in sommige situaties. Ik hoop dat dit voor iedereen een wake up call is dat dit soort dingen dichterbij en vaker gebeuren als je denkt!!
satanic surfer
10 augustus 2016, 09:18
Heerlijk vermaak en dan vooral de educatieve ondertoon van de laatste zinsnede: "ik hoop dat het een wake-up call is voor iedereen"...prachtig...vooral als men 3 lijntjes hoger leest dat dat "uiteraard de komende tijd EVEN niet gaan gebeuren"...Lijkt me dat de predikant effe een wake-up call nodig heeft. Want als die "komende" tijd en "even" niet voorbij is tuint ie blijkbaar vanzelf wel opnieuwe met beide Badelatschen in dezelfde problematiek...Dolletjes vindt ss dat
Nulnulzeseneenhalf
10 augustus 2016, 11:14
Want als die "komende" tijd en "even" niet voorbij is tuint ie blijkbaar vanzelf wel opnieuwe met beide Badelatschen in dezelfde problematiek...
ik had dit vanmorgen al gelezen, en ik kreeg een gevoel van: Wij van WC-eend adviseren WC-eend. Meneer lijkt helemaal niks te leren van zijn eigen fouten. Maar wel vindt hij dat iedereen onder de indruk moet zijn van zijn verhaal, en van zijn fouten moet leren. Omdat meneer dus zelf niks leert van zijn fouten, kan dit topic beter in de prullenbak gegooid worden, niet eens naar de oude doos verplaatsen.
Hoewel hij beweert in een van zijn posts dat hij uitgebreid de dame heeft uitgelegd dat er niks betaald wordt, is nog maar de vraag of dat begrepen is. Zeggen dat je niks betaald als ze meegaat mag je gerust een eerste keer zeggen als je in elkaars armen ligt. Maar daarna moet je het nog een keer of 5 herhalen, en vragen of dat ze het begrijpt. Zeke ook omdat jullie waarschijnlijk in een taal communiceren die niet jullie moedertaal is. Zelfs als je ze terugbrengt na haar uitje is het goed omdat nog eens te zeggen.
Deze dames komen hier om geld te verdienen, of dat voor hun eigen is of dat ze 95% moeten afdragen aan hun "vriendje", is even niet interessant. De dames die daadwerkelijk hier in het westen wonen zul je misschien nog iets mee kunnen afspreken, maar zij die om de paar weken tot maanden een "weekje" naar huis gaan, willen alleen maar zoveel mogelijk verdienen. Alle tijd moet geld opbrengen voor later of nu voor de familie.
Maar ook uit dit topic blijkt maar weer eens dat ik de verkeerde dames tegenkom. Nog nooit heeft er een gevraagd om mee naar huis te mogen, hoewel er toch wel een paar zijn waarvan ik het best leuk zou vinden. Of ik doe gewoon natuurlijk iets verkeerd, of ben toch gewoon echt lelijk.
Maar goed, leer van je eigen fouten of ga wat anders doen.
Piet Plezier
10 augustus 2016, 11:23
nu ik dat laatste lees van clubganger75
Denk ik dat hij snachts nog duimt :biggrin:
WA
10 augustus 2016, 11:51
Maar ook uit dit topic blijkt maar weer eens dat ik de verkeerde dames tegenkom. Nog nooit heeft er een gevraagd om mee naar huis te mogen, hoewel er toch wel een paar zijn waarvan ik het best leuk zou vinden. Of ik doe gewoon natuurlijk iets verkeerd, of ben toch gewoon echt lelijk.
Of je komt zo op de dames over dat ze direct inzien dat er weinig tot geen ruimte is voor spelletjes buiten de club om, voor zover dames daar überhaupt al mee bezig zijn.
Tav clubgangers verhaal.... tja, wat zal ik er eens van vinden... Als ze zo makkelijk mee voor nop mee naar huis gaan, wat doe je dan nog in de club? Elk weekend de hort op in een andere stad en je neemt ze ook mee naar huis. Of het is inderdaad de grenzeloze naïviteit waar anderen het ook al over hadden. Anyway, het is niet aan mij om daar een oordeel over te vellen, ieder zijn meug.
sofaking
10 augustus 2016, 16:11
Ha, mij is het één keer overkomen. Toen ik zei dat ik maar een paar keer per jaar de club bezocht, stelde een dame me voor om elkaar wat vaker te zien thuis of op hotel. Zelfs de aftstand Keulen-Midden-België was geen probleem. Man, man wat voelde ik me apetrots. Maar natuurlijk heb ik er nooit aan getwijfeld dat ze een betalende escort-service aanbood. Had ik iets anders durven suggereren denk ik dat ze me prompt over haar knie gekieperd zou hebben voor een hard en pijnlijk pak billekoek -- en er daarna nog 50 € voor aangerekend zou hebben ook. Ik heb het vriendelijk afgewezen. Hou de P6 simpel.
Daarom dat ik al eerder aangaf dat de dame van dit topic beter zelf een klacht had ingediend. Zeg nu zelf :
Klant heeft meerdere keren betaalde seks met full-time prostituée.
Klant heeft seks met zelfde prostituée bij hem thuis.
Prostituée klaagt dat klant niet betaald heeft.
Klant zegt dat hij thuis niet betaalt (geeft dus toe) en dat prosti daarmee akkoord was.
Geef toe wie van de 2 heeft het meest geloofwaardig verhaal voor een beambte van justitie...
De klant daarna bedreigen was natuurlijk schofterig en crimineel, maar door zelf de zaak op stoere manier te gaan regelen gaat de klant er volgens mij vanuit dat ze toch niet al te crimineel zijn, want nu is de dame haar plaats in de club dus kwijt, en als het een heel criminele troep zou zijn dan is dit verhaal mogelijk nog niet ten einde.
Big30
10 augustus 2016, 16:16
Vraag eens 10 willekeurige dames in een club om met jou mee naar huis te gaan onder de voorwaarde dat er seks plaats zal vinden maar dat je niet betaalt.
Ik bedoel dan geen geval waar je een dame al lang kent en wel eens mee hebt afgesproken buiten de club.
Ik weet het antwoord al en kan bepaalde reacties al voorspellen ... .
deket
10 augustus 2016, 17:21
Ik bedoel uiteraard dat de stelling van JW,"omdat ze ZELF in dat wereldje zijn gestapt.
onzin om dit te generaliseren
Brad Clitt
10 augustus 2016, 19:00
Ik heb geen last van zulks een situatie, want de meeste dames willen geen 2e keer dat gehannes van mij tussen de lakens meemaken en zeker niet voor nop. ;)
Gelukkig voor mij zijn er toch enkele dames waar ik mee op herhaling mag binnen de club...
John mc Snek
10 augustus 2016, 19:16
.
Daarom dat ik al eerder aangaf dat de dame van dit topic beter zelf een klacht had ingediend. Zeg nu zelf :
Klant heeft meerdere keren betaalde seks met full-time prostituée.
Klant heeft seks met zelfde prostituée bij hem thuis.
Prostituée klaagt dat klant niet betaald heeft.
Klant zegt dat hij thuis niet betaalt (geeft dus toe) en dat prosti daarmee akkoord was.
Geef toe wie van de 2 heeft het meest geloofwaardig verhaal voor een beambte van justitie...
Een conflict inzake het al dan niet nakomen van een civiele overeenkomst is iets tussen partijen en de civiele rechter , en geen zaak voor justitie en het strafrecht.
Maar aangezien ik dit reeds gemeld heb als reactie op je vorige post, vrees ik dat het niet tot je doordringt en heb ik daarentegen nog meer vertrouwen in het oppikken van adviezen door topicstarter :)