PDA

Volledige versie bekijken : Anka (Roemeense) ex-VV

yylover
5 augustus 2016, 21:26
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Anka (Roemeense)
Leeftijd:28 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:130 euroTijdsduur:60 minuten
Service:PZC, Tongzoenen, FT, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:prijs is incl. FT

yylover
5 augustus 2016, 21:38
Mijn eerste kamer in VV en een regelrechte kanjer. Met hakken kwam ze boven mij uit.
Hele mooie dame die mij aan het zwembad aansprak.
Was wat vaag over haar verleden, heeft een aantal jaren geleden al eens in Duitsland gewerkt, en onlangs nog in Zwitserland.
Werkt pas 2 dagen in VV en heeft alweer plannen om naar een andere club te gaan. Hierover mss over een aantal dagen meer info.
Kon een mogelijke tegenvaller worden, maar bleek zeer ervaren te zijn.
Tongzoenen, geen probleem. Ook nog eens zeer lenig en ging met haar benen wijd gespreid over mijn lichaam kronkelen....zeer opwindend.
Heeft ook de ervaring om met haar pijpwerk mij lang net onder het hoogtepunt te houden. Uiteindelijk mij toch tot een knallend FT hoogtepunt gebracht.
HHG, een dikke 100%.

yylover
8 augustus 2016, 12:38
Dit toppertje nu in yy

pret
8 augustus 2016, 12:47
Dit toppertje nu in yy

Goh, hoe zou dat nou komen? :biggrin:

yylover
8 augustus 2016, 22:05
Goh, hoe zou dat nou komen? :biggrin:

Niet voor mij, hoor :innoc[1]:. Maar ze had mij vrijdag in VV al verteld dat ze naar YY zou komen. In GT moest ze te lang wachten.
Heb ik even nog voor me gehouden tot het zeker was.
Ze had op deze rustige maandag geen gebrek aan klanten. Is absoluut een hit in deze club.
Heeft gepland om een paar weken te blijven.

cheasehead
9 augustus 2016, 20:47
Ik wilde eigenlijk met Anka gaan wat daar had ik zeer positieve verhalen van gehoord van YY-lover maar Anka was dus nergens te bekennen. Nog even wat in de bar rondgehangen om te zien wat er allemaal binnen liep vervolgens wilde ik iets uit mijn kluisje pakken en wie kwam ik onderweg daarna toe tegen, ja het was Anka.
Anka is een hele mooie meid en een zeldzame Roemeense dame omdat ze zo groot is. Normaal zijn het allemaal van die hobbit Roemeentjes maar Anka is daar dus een uitzondering van.
Uiteindelijk met Anka op de kamer beland en ze begon als eerste uiteraard met een BJ waarbij ze op mijn buik ging liggen met haar benen lichtjes open mmm wat een uitzicht vervolgens ging ze op mij zitten en ging als een volwaardig paaldanseres op en neer over mijn paal. Vervolgens nog heerlijk missio gedaan en ondertussen nog lekker zoenen met haar vervolgens weer overgegaan naar mijn favoriete standje doggy en daar heb condoom vol gespoten met mini ikkes. Verder het half uurtje kletsend door gebracht wat ze is gewoon een gezellige meid. Ik kan wel met zekerheid zeggen dat dit toch 1 van mijn betere sessies ooit is geweest in mij YY carrière voor mij is HHG 200% Anka bedankt meid.

Brad Clitt
12 augustus 2016, 19:52
Vandaag ook met haar gekamerd en ik kan alle positieve berichten bevestigen, echt een aanwinst voor deze club.
Ben niet gekomen met neuken, ondanks eerste kamertje, maar een vervolgafspraak is al gemaakt om dit wel te bewerkstelligen.
Gewoon geen gevoel door het door mij gevreesde rode condoom, dus even de juiste aanschaffen en meenemen dan maar.
Prima aftersales, ook vroeg ze toen ik vertrok of het bij de andere kamertjes wel gelukt was, echt een lieve dame.
Is overigens de vriendin van Roemeense Nicole die er ook onlangs is begonnen.

mathiou
16 augustus 2016, 11:02
I discovered Anka while I drank a beer this Sunday, August 14.
She was with her friend Amelia on the terrace and after 15 min, she came to see me with her superb smile.
30 min of softnesses and sensuality with this very beautiful woman of 28 years, 1m75. She speaks well also English and French.

Elmo3108
18 augustus 2016, 22:01
Gisteren ook met deze Anka op een kamer beland. Ik had haar na het lezen van de goede berichten hier, ergens in mijn achterhoofd gepland en stomtoevallig kwam zij zich voorstellen toen ik 's ochtends met een glas thee op het terras zat. Niet lang geaarzeld en maar direct met haar richting een kamer gegaan. Wat volgt is een prima kamergang met heerlijk tongzoenen, ik mag Anka even lekker beffen en na een goede pijpbeurt komt ze lekker bovenop mij zitten en gaan we zo lekker intiem. Na een paar minuten kom ik in dit standje tot een prima hoogtepunt en nadat de lieverd het condoom heeft verwijderd en de boel een beetje heeft gepoetst komt ze lekker in mijn armen liggen, kletsen we over van alles en nog wat en wordt er lekker gekroeld en gezoend.
Behoorlijk groot herhalingsgevaar.

yylover
13 januari 2017, 20:20
Anka had ik leren kennen in VV, een prachtige mooie lange Roemeense brunette. Met haar meer dan 10 cm hoge hakken keek ze op mij neer, maar in werkelijkheid 1.75 mtr. En net zoals ik haar heb leren kennen, beweegt Anka met haar lange lichaam behendig om je heen, steeds weer ervoor zorgend dat je een heerlijke blik hebt op dat mooie lijf. Allerlei standjes, incl. mijn favoriete 69, doorlopen, tussendoor heerlijk knuffelend en tongzoenend, en een uur van haar mogen genieten.
Ervaren als ze is, kan ze met haar BJ jou lang tegen het hoogtepunt aanhouden. HHG >100%

Anka is deze week begonnen en blijft een maand.

Jooploop
26 januari 2017, 15:17
Gister maar weer eens een keer met anka gekamert na een lange tijd zij was iets meer als een half jaar geleden een van mijn eerste kamers in yy kreeg ik toen als tip van yylover en cheasehead en gister zag ik haar weer na een lange tijd ik zag haar in de kleed ruimten
Daar even samen gebuurt en voor later die dag een afspraak gemaakt toen was het weer zo ver dus samen naar de kamer
En eerst wat kletsen en wat knuffelen en tongzoenen daar na begon ze over je heen te kruipen en wat een mooi lichaam daar na een goede pijpbeurt gehad en verschilende standjes gedaan toen we klaar waren nog een massage gehad dat was ook hele maal goed
Ik moet zeggen het was gewoon een top uurtje is toch wel een van mijn betere kamers in yy

tjapko
26 februari 2017, 11:52
Kopie uit mijn verslag van gisteren.

Terwijl ik rustig stond te roken kwam er een hele leuke, lieve en vriendelijk dame bij mij staan. Ze begon in het Duits een gesprek en gelukkig is dat voor deze Limbo geen enkel probleem, ze gaf mij zelfs een compliment. Even aan elkaar voorgesteld en toen kwam de verrassing, haar naam was Anka. Gelukkig lees ik regelmatig wat hier op het forum wordt geschreven en dus wist ik al direct dat ik haar niet meer zou laten gaan. Leuk praatje gemaakt, geen haast want ze liet me rustig mijn biertje opdrinken. Daarna naar de kamer. Wat een geweldige meid. Lekker knuffelen, kussen, met haar heerlijke lichaam over mij heen kronkelen, echt top. Daarna begon ze aan een prima lange blowjob, daar nam ze heerlijk de tijd voor. Toen het gebruikelijke voorbehoedsmiddel erover gedaan en ze kwam er bovenop zitten. Dat is echt mijn favoriete standje alleen had ze wat moeite met het formaat van mijn geslachtsdeel dus deze positie niet lang volgehouden. Daarna wel nog enkele andere heerlijke standjes gedaan en in doggy afgemaakt. Uiteindelijk nog lekker geknuffeld en toen zat onze tijd erop. Echt een top meid die mij zeker nog een keer mag verleiden voor een lekkere sessie.

MrDB
3 maart 2017, 12:09
Vorige week ook met Anka gekamerd. Ik had mezelf gepositioneerd in de Men's Lounge en werd benaderd een lange Roemeen. Ze ging op me schoot zitten en stelde zich voor als Anka, toen ik haar naam hoorde wist ik genoeg.
Na een kwartier lang friemelen en pre-sales op de kamer beland. Nou, ik kan alleen maar bevestigen wat hierboven allemaal is beschreven. Deze dame bezit over een uitstekende pijpmondje en houdt je lang van je orgasme af. Je zoog aan me lul als een diabeet die op zoek was naar insuline. Na 20 minuten hield ik het niet meer vol, en heb mijn kwakje vol in haar mond gespoten. Helaas niet aan neuken toegekomen, dat zal zeer spoedig gebeuren, want haar kutje zag er smakelijk uit.

First Class Pilot
5 juli 2017, 19:55
Anka:1 van de beste YY dames op dit moment volgens mij,Ik heb haar vorige zaterdag nog gehad en natuurlijk top super service met deze meid kan je geen fout maken.Ze is echter op dit moment een fel gegeerd meisje dus snel zijn is de boodschap als je haar ziet.alvast van mijn een 10/10.:smile2:

lollypopman
22 oktober 2017, 14:30
een mooie verschijning.
mooie volle kont.
gfe gehalte hoog.
Bj was redelijk.
tz goed.
HHG:85%

yylover
6 november 2017, 20:00
Na mijn mislukte eerste kamertje toch maar weer naar mijn vertrouwde bekende topservice dame, die mij gelukkig weer terug naar de hemel bracht.
Heb al een aantal keren met haar gekamerd en steeds weer dat heerlijke om je heen kronkelende lenige lichaam.
Een uurtje met haar gestoeid en alleen maar kunnen genieten.
Ze blijft nog tot zondag om daarna op vakantie te gaan.

lifouvea
14 november 2017, 09:59
beautiful discovery for me

* very sweet and cuddly, but a bit crazy (by her own admission), she even bit me several times, the bitch:bibber_2:

being very tired, I propose to him that the lollipop, and despite a fairly average technique, but as it squeezes a lot, I propose a CIM to finish in beauty :t1585:

she told me to leave, and come back next year

peterp095
11 oktober 2021, 07:14
------> SS

pret
11 juni 2023, 23:32
@ Wellcum met nieuwe artiestennaam Juliet (https://wellcum.at/damen-detail/?girl=781)