PDA

Volledige versie bekijken : Indira (Maria (Roemeense) ex-Cleopatra AcaGold

satanic surfer
6 augustus 2016, 12:13
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Maria (Roemeense)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:RoodbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:ex-Cleopatra AG..

Bub
16 augustus 2016, 14:39
The letter "K" tatooed on one of her shoulders.

Piet Plezier
11 september 2016, 18:38
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Maria (Roemeense)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:RoodHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs: euroTijdsduur:60 minuten
Service:PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen, Vingeren, Rimmen bij jou
Extra info:Rustig leuk meisje. Ik weet niet meer alles precies oorzaak drank

Firehawk
11 september 2016, 20:20
Jammer dat ik geen nieuw paspoortje kan aanmaken maar je zit er toch een beetje langs.
Je hebt haar na mij genomen en je weet nog niet eens meer dat ik naar huis ben gegaan terwijl ik nog langskwam. :D

Haarkleur: Zwart
Kleur ogen: Groen
Haarlengte: Lang

Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=509289#post509289

Terug in de bar aangekomen, zag ik op de bank achter de pilaar een gezichtje stiekem kijken. Als ik keek, elke keer lachen. Ik er na toe gelopen en gevraagd wat er aan de hand is. “Nothing, hihi”
Maar gevraagd of ik er langs kon zitten en dat wou ze graag. Ik had haar die dag al vaak gezien en Ryu was er eerder die dag mee op de kamer geweest en vertelde dat ze goed was. Echt heel klein Roemeens meisje, 20 jaar, zwart haar, Volgens Ryu, 42kg. Kleine kont, kleine borsten, super slank, mooi gebit. Eigenlijk voor mij allemaal iets te fijn maar ze heeft een leuk lief gezichtje, vond haar zelfs iets Aziatisch hebben. Luisterend naar de naam Maria
Gesprekje was eerst een beetje aftastend maar ze werd steeds wat losser. Helaas begonnen een paar meter verder van ons, ruzies te ontstaan, waar de sfeer een stuk grimmiger van werd. Ze werd er een beetje bang van en kroop helemaal tegen me aan. Ik hield het allemaal goed in de gaten want was toch nuchter. De security heeft het allemaal opgelost.
Ze was heel aanhankelijk en van die zachte kusjes geven. Elke keer als ik haar in de nek kuste kreeg ze kippenvel op haar benen. Beetje lol maken, beetje klieren. Wat zij anders goed kon. Beetje knijpen, met haar knokkels over mijn kop. Doen alsof ze iets wilde vertellen en dan in mijn oor schreeuwen zodat ik alleen nog een piep hoorde. Maar heb haar mooi kapsel ook van model veranderd, haar in wat houd en wurggrepen gezet, van hetzelfde laken een pak. :D Tegenover mij zat Kevinnl zijn oosterse massagetechnieken toe te passen bij een meid. Daarnaast zat ook een beer een meid te masseren. Nu wilde Maria dat ook. Ik zei ik kan dat niet. Dan probeer maar. Ik dus maar wat kneden. Je kunt er inderdaad niks van zegt ze. :D Had ik je toch gezegd.
Nog samen wat gedronken, en dan zegt ze ik ga weer aan het werk. Meer als een uur met haar daar gezeten en ze vraagt mij niet eens naar de kamer. Ik heb voor de eerste keer dus zelf de kamervraag gesteld. Ze zegt dat ze nooit uit zichzelf vraagt om naar de kamer te gaan.
Het was rond 1:30 en hoefde nu nog geen 5 minuutjes te wachten en we konden al naar de kamer.
Op de kamer aangekomen moeten die meiden zich altijd eerst wassen dus maar even met de telefoon spelen. Komt ze terug heb, zegt ze, heb je het laken er nog niet opgelegd. Ik zeg ik zal het wel even voor je doen. Ik stap op het bed en knal royaal met mijn schedel in de plafondventilator. Dat kwam even aan maar het ging. Ik beetje schelden en zij lag in een deuk.
Op bed heel rustig begonnen, allemaal van die lieve kusjes en na een tijdje begon ze toch te tongen.
Heerlijk met dat meisje. Op een gegeven moment wil ze mij ook weer kutten, door in mijn oor te schreeuwen of zoiets. Maar ik had het al in de gaten en ze lag boven om mij. Ik pakte haar bij de heupen en kon haar zo omhoog duwen, weegt echt niks. Daar lag ze dan te spartelen in de lucht. :D
Daarna begon ze mij te pijpen, dat deed ze echt goed. Heel langzaam maar wel vaker tot aan de ballen en dan even op dat punt blijven. Geil ding.
Over naar neuken ging wat moeizaam, ze wilde beginnen in missio. Maar hij ging er niet in, zij ook wat duwen maar dat werkte niet. Ze wilde doggy doen, geen probleem voor mij. Nu ging het wel, het duurde wel even voordat hij er helemaal inzat. Dit voelde super, vooral als je het dan in de spiegel ziet. Na een paar minuten was het gepiept. Nog een tijdje op bed gelegen waar ze heerlijk tegen mij aankroop. Ik heb niet op de tijd gelet maar moet langer dan een half uur geweest zijn. Ik geef bijna nooit fooi, maar zij heeft er een gehad. Super was het!
Ze gaat volgende week terug naar Roemenië maar zou maar een week wegblijven zei ze. Volgens mij vertrekt ze woensdag.

satanic surfer
11 september 2016, 21:09
te mergen met Maria (ex-Cleopatra AGold)..zie anfang August

Piet Plezier
12 september 2016, 01:36
Jammer dat ik geen nieuw paspoortje kan aanmaken maar je zit er toch een beetje langs.
Je hebt haar na mij genomen en je weet nog niet eens meer dat ik naar huis ben gegaan terwijl ik nog langskwam. :D

Ik schreef toch dat ik niet allemaal precies meer wist

Bub
12 januari 2017, 22:08
I met her in AG in july and it was not good, but she and I were both very tired and out of shape. the tatoo on her back is not a K anymore but a rose.
I saw her in LR after and I always declined but this time in december I went with her. She now has black hair and it suits her better than the red colour she had before.
Her BJ is rather good, she is a good kisser, maybe she lacks stamina during the cowgirl position. Just be aware that she has a tendency to talk a lot and to ask for a massage, maybe she's trying to spend some time...
Nice girl, not on par with the stars from the club (Ada for exemple) but recommandable.

satanic surfer
11 april 2017, 17:26
wieder da

Boy69
3 juni 2017, 18:17
na enkele maandjes afwezigheid weer neergestreken in LR

Heb weer met volle teugen genoten van deze beauty

Bub
1 oktober 2017, 11:37
Maria gained some kilos and some boobies so she looks better now. New tattoo behind her neck.
Still a nice lady and she really improved since her AcaGold period. The kissing , the BJ and the foreplays are very good now.
But she has some problems with long lasting sex (at least with me).

But I'll repeat one day, not everytime. She's a very sweet girl.

WA
24 maart 2018, 21:27
Weer in tha House

satanic surfer
17 oktober 2024, 21:58
==> Sharks

cassenoisette
19 oktober 2024, 20:54
Her new alias is Indira.