PDA

Volledige versie bekijken : Henk Kuipers wil politiek in



Piet Plezier
7 augustus 2016, 20:37
De voorman van motorclub No Surrender, Henk Kuipers, heeft politieke ambities. De oud-beveiliger van André Hazes en Bill Clinton heeft zowaar een eigen partij opgericht met de naam: 'Rechtdoor'. Kuipers heeft als doel om als lijsttrekker mee te doen aan de Kamerverkiezingen in maart volgend jaar.

Op de vraag waarom Kuipers een politieke partij heeft opgericht, antwoordt hij: "Uit onvrede met de partijen die er nu zijn. We hebben een schijndemocratie waarin politici elkaar de bal toespelen. Iemand zal zijn mond open moeten doen. Ook vindt Kuipers dat zijn motorclub No Surrender onterecht als een 'motorbende' wordt gezien. Hij stelt dat het pas echt een bende is in politiek Den Haag, zo meldt het AD.

Ook maakt Kuipers zich niet druk om het feit dat hij er niet uitziet als een prototype politicus. Hij zegt: "Ik zie er misschien apart uit, maar het gaat om mijn verhaal. Neem Jos van Rey. Die krijgt 240 uur werkstraf, terwijl ik meteen vast zou worden gezet. Ik wil dit land niet zonder slag of stoot (figuurlijk) overgeven aan de regering. In september hebben n we onze eerste vergadering. Het is tijd om aan de bel te trekken, het ontspoort in dit land."



https://www.powned.tv/artikel/henk-kuipers-wil-politiek-in

Willem2
8 augustus 2016, 10:34
Doe mij dan maar André Kuipers daar komen tenminste zinnige dingen uit.
Over van Rey heeft hij wel gelijk, die hadden ze veel eerder moeten aanpakken....

Piet Plezier
13 januari 2017, 11:50
vrijdag 13 januari 2017, 10:01
No Surrender-baas Henk Kuipers is woest

Henk Kuipers heeft woedend gereageerd op de inval vrijdagochtend in het het clubhuis van de motorclub No Surrender in Emmen. „Wij gaan hoe dan ook door met No Surrender, inval of niet. Desnoods zetten we een clubhuis op in Duitsland.”

Kuipers laat een uur na de inval in zijn clubhuis weten niet geschrokken te zijn van de massale politieactie bij zijn clubhuis in Emmen. „Het is niet zo dat wij dachten dat we nooit aan de beurt zouden komen. Elke dag dat we open waren was meegenomen. Maar we hebben natuurlijk alternatieven genoeg. We wonen vlak bij Duitsland en daar zijn motorclubs en clubhuizen niet verboden. Daar kan men nog gewoon normaal nadenken.”

Restjes cocaïne
Bang dat de politie veel belastende dingen zal aantreffen is de hoogste No Surrender-baas niet. „Ik denk dat ze een zwaard vinden, een poster en foto’s van mij en misschien wat restjes cocaïne van mensen die gesnoven hebben. Maar ja, die kunnen ze in de Tweede Kamer ook vinden. Ik lig daar niet zo wakker van.”

Volgens Kuipers heeft het weinig zin om nu elders in Nederland een nieuw clubhuis te beginnen. „We gaan net zoals Satudarah Enschede en de Hells Angels in Amsterdam undercover verder. En dat is voor de politie veel vervelender dan nu. Want dat we door gaan mag duidelijk zijn. Straks zitten we zonder jasjes in de kroeg. En dan? Je kunt toch geen burgers verbieden?”

http://m.telegraaf.nl/article/27424576/no-surrender-baas-henk-kuipers-is-woest

@j
13 januari 2017, 11:54
Is dit dan de 82e partij die mee doet ?

Piet Plezier
13 januari 2017, 12:06
vrijdag 13 januari 2017, 11:21
Clubhuis was ’ordinair drugshol’

Het vrijdagochtend gesloten clubhuis van No Surrender in Emmen was een ordinair drugshol, waarin op grote schaal drugs werden verhandeld en gebruikt. Ook bespraken leden in het honk de handel in drugs met mensen in Duitsland en Denemarken.

Dat staat in een rapportage die de politie heeft opgemaakt van de activiteiten in het clubhuis van No Surrender. Uit het rapport blijkt dat gedurende een half jaar gesprekken tussen leden van de club in het clubhuis zijn afgeluisterd. Hoe dat is gebeurd, is niet duidelijk.

In het pand waren regelmatig ’snuif- en hakgeluiden’ te horen. De politie doelt daarmee op het snuiven en fijnhakken van cocaïne. Er werden prijsafspraken gemaakt en leden spraken over winstmarges.

Er zijn ook leden ernstig mishandeld in het honk in Emmen. Volgens de politie zorgden leden ervoor dat sporen vervolgens werden uitgewist door goederen in brand te steken. Binnen de club heerste een strenge hiërarchie. Het bestuur onder leiding van Henk Kuipers bepaalt wat er gebeurt en wie er wordt gestraft. ’Buiten’ praten over interne zaken is uit deze boze: voor clubleden geldt een levenslange zwijgplicht.

Het clubhuis werd vrijdagochtend om zeven uur gesloten. De politie is druk bezig met sporenonderzoek en kamt het hele pand minutieus uit. De burgemeester heeft het honk laten sluiten vanwege omdat er structureel misdrijven worden gepleegd, zo zegt de gemeente. Het pand zou ook zonder vergunning zijn gebouwd.

Het clubhuis van No Surrender in Emmen zal niet meer het toneel zijn van feestjes. Het volledige pand gaat in opdracht van de gemeente tegen de vlakte.

http://m.telegraaf.nl/article/27425169/clubhuis-was-ordinair-drugshol

Goedemorgenallemaal
13 januari 2017, 13:25
Is dit dan de 82e partij die mee doet ?
Van plan is mee te doen, we moeten nog maar zien wie er allemaal daadwerkelijk mee gaat doen.
Ik vind het in ieder geval lovenswaardig dat de heer Kuiper ook aangeeft lijsttrekker te worden, het moet maar eens afgelopen zijn met als die mensen die als lijstduwer op de lijst komen.. da's al bij voorbaat verantwoordelijkheid ontlopen. je kunt van politici vinden en denken wat je wilt, ze nemen in ieder geval hun verantwoordelijkheid, of je nu Wilders heet of die moeilijke namen van Denk hebt, dat kun je van al die lijstduwers niet zeggen .