Sub
14 januari 2007, 19:28
Haarkleur/-lengte :Bruin / Kort
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : Normaal / C-siliconen
Nationaliteit/Taal : Nederlands/Marokkaans / Nederlands
Leeftijd : +/- 33
Tatoeages/Piercings : Ja / Ja
Service:
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 15 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dit is een verslagje van lang geleden toen Demi nog in de Verversrui 11 werkte, en ik dit forum nog niet kende, maar omdat ze nog steeds geen topic heeft plaats ik hem toch maar. Misschien dat er dan ook anderen geïnspireerd worden om wat recentere verslagen te posten.
Demi is een nederlandse, met als ik me niet vergis (gedeeltelijk) marokkaanse roots. Het is best een knappe verschijning met altijd een vriendelijke glimlach, en ze is te herkennen aan haar naambordje.
De sex vond ik niet buitengewoon, zeker niet slecht, maar ook geen speciale ervaring, en ook geen GFE of iets dergelijks.
Ze ziet mij dus niet zo snel terug binnen komen.
Omdat het al een hele tijd geleden is kan ik me ook niet echt meer alle details herrinneren.
Grz Sub
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : Normaal / C-siliconen
Nationaliteit/Taal : Nederlands/Marokkaans / Nederlands
Leeftijd : +/- 33
Tatoeages/Piercings : Ja / Ja
Service:
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 15 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dit is een verslagje van lang geleden toen Demi nog in de Verversrui 11 werkte, en ik dit forum nog niet kende, maar omdat ze nog steeds geen topic heeft plaats ik hem toch maar. Misschien dat er dan ook anderen geïnspireerd worden om wat recentere verslagen te posten.
Demi is een nederlandse, met als ik me niet vergis (gedeeltelijk) marokkaanse roots. Het is best een knappe verschijning met altijd een vriendelijke glimlach, en ze is te herkennen aan haar naambordje.
De sex vond ik niet buitengewoon, zeker niet slecht, maar ook geen speciale ervaring, en ook geen GFE of iets dergelijks.
Ze ziet mij dus niet zo snel terug binnen komen.
Omdat het al een hele tijd geleden is kan ik me ook niet echt meer alle details herrinneren.
Grz Sub