PDA

Volledige versie bekijken : Cindy (Letse)

mynasch
9 augustus 2016, 08:28
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/latvia.gif

Cindy (Letse)
Leeftijd:42 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Stevig
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:90 euroTijdsduur:60 minuten minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Körperbesamung
Extra info:leuke meid, plezierig in de omgang, geeft zelf helder aan wat ze lekker vindt. doet wat ze beloofd, en meer. werkte in Kalkar. club ken ik niet

mynasch
9 augustus 2016, 08:32
van Gogh 8 augustus 2016 sessie met Cindy

:):biggrin::tongue::):biggrin::tongue::):biggrin:: tongue:

mijn interesse werd door een dame gewekt die eerder een klant stevig verwende op de tweezits bankjes in de tussenruimte, en dat bleek de 42 jarige Cindy uit Letland te zijn. 1.70, stevig, half lang donkerblond haar. Niet de fraaiste in van Gogh, maar zo bleek wel een erg hoog service niveau. Ik had haar een poosje in de gaten gehouden, en ze zat ”onschuldig” mij van afstand een beetje te op te geilen. Op een bankje benen over elkaar, daarna naast elkaar, beetje uit elkaar, handje ertussen, mooie glimlach. Kortom mijn interesse was gewekt. Mij naast haar gezet, en begreep dat ze uit Letland komt, en vaak naar Italië gaat waar haar ex en kids wonen). Ze schijnt in Kalkar met drie russische meiden in en huis gewerkt te hebben, maar wilde eens wat anders. Ze vroeg wat ik leuk vond in seks, en op mijn vraag wat zei leuk zou vinden kwam daar een vrij uitgebreid antwoord op: zacht strelen over haar vagina, vinger penetraties, erotische massage, zichzelf bevredigen terwijl klant ook de hand aan zichzelf slaat, meerder orgasmes, mij opwinden en me tot een orgasme brengen, spuitend over haar borsten.

Ik vond het super geil klinken en dacht: proberen. Welaan: haar voorstellen bleken bewaarheid: uitstekende sessie, met veel zoenen, aanraken, beffen, super orgasmes van haar kant, uiterst plezierige blow-job techniek, ze wilde per se vingers in haar kut, mijn handen overal voelen, hele geile oliemassage van de kleine mynasch, en een eindschot over haar opgegeilde lichaam, wat ze helemaal in masseerde. Voor een heel geile sessie met Cindy in van Gogh…. Ik hoop dat ze nog even blijft. Na afloop Cindy an Caro nog even aan elkaar voorgesteld, ze vonden mij een prima klant!

aanrader!

:):biggrin::tongue::):biggrin::tongue::):biggrin:: tongue: