PDA

Volledige versie bekijken : Pamela (Tsjechische) (PHG)

Carpe Momentum
14 januari 2007, 20:00
Haarkleur/-lengte : Halflang blond
Lengte dame : 168
Postuur/Cupmaat : goede B
Nationaliteit/Taal : Tsjechië (duits)
Leeftijd : 37
Tatoeages/Piercings : na uitgebreid, grondig onderzoek, niet kunnen vinden
Service: NMC, PZC, beffen, zoenen
Voordelen: is heel lief, heel natuurlijk, goede pre-en after- service en bloedgeil
Nadelen: niet gevonden
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75 euro
Extra’s bij het bezoek:

Willem2
18 januari 2007, 16:40
Hoe lang zou ze nou blijven ? En weer terugkomen ?
Was dat geen C met wat hulp van een dokter ?
Wat is nu 37 ;) ?

Groeten Willem2

Willi69
18 januari 2007, 16:44
Wat is nu 37 ;) ?
37 is 37! :rolleyes: Vielleicht weiß ich am Freitag schon mehr... :D

Willem2
18 januari 2007, 16:48
37 is 37! :rolleyes: Vielleicht weiß ich am Freitag schon mehr... :D

1970 ;)

Willem2
18 februari 2007, 16:00
Nou Carpe Momentum ze was er weer :D . En ik heb even geïnformeerd hoe lang ze zal blijven. Het antwoord van haar was een weekje. Dan zal jij nu wel denken dat komt goed uit want ik kom volgende week zaterdag :freu: . Maar dan moet ik je teleurstellen ; ze gaat zaterdagochtend al weg ......(probleempje ;) )
Ze heeft trouwens prachtige borsten :tietjes: :ledy-in-r

Gustomass
22 februari 2007, 00:17
HET dilemma voor Carpe a.s. vrijdag, misschien eerst GT en dan???

Wat is het leven toch zwaar...........BOB help!!!;)

Aqui Bob,
senor Carpe, por favor , carpe el momento seguro.
Hier laat ik het afweten omdat Mi professor Espagnol, signorita Samira binnenkort afreist naar Colombia.
He Carpe, wat wil je. Ja dat weet ik, je wil dat. Nou, dan zit er maar één ding op. Viernes primera a PHG. Je wil toch sex met die dame...
Ga je eerst naar GT en later op de avond naar PHG is ze in gedachten haar koffers al aan het inpakken. Kun jij je goede voornemens weer mee naar Espagna nemen.
Maar er zijn 2 mogelijkheden; Of ze vraagt je om mee te komen om haar koffers in te pakken....of ze pakt alles in met jou erbij.
Probeer beide mogelijkheden te extrapoleren.
Bevalt je een van beiden ga dan laat, wil je het zekere voor het onzekere, laat dan de dames bij GT je extrapoleren.Zijn ze goed in... Op je vrije dag ga je toch niet alles zelf doen....

Kun je hier wat mee....???
Zal wel niet, maar.....dinsdag was er ook eentje , en die was wel errug Horny. Die riep ook, aan jou heb ik wat. Tot..... ie in een onbewaakt moment toch die sekt-suggestie van Gusto oppikte. Hoe de dames aldaar de rest oppikten staat onder Geile Tijden bij GT. Gusto was wel enkele uurtjes van hem verlost..

Maar Carpe, laat je niet afschrikken en kom gewoon naar GT.
Genoeg dames voorhanden ... Afijn, dat hoeft GustoBob je toch niet meer uit te leggen.

Hasta pronto..
gustomass.

Willem2
19 maart 2007, 15:27
Ze werkt daar echter niet onder de naam Pamela, alhowel de foto's wel een beetje lijken ....

W2