Volledige versie bekijken : Nicole (Roemeense)
KanariePiet
11 augustus 2016, 15:59
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Nicole (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:
Patjax
11 augustus 2016, 21:20
Afgelopen zondag ook een uitermate leuk gesprek met deze dame gehad. Was op dat moment nog 23. Toch grappig hoe die Roemeense kalender werkt. Ik zei tegen haar dat als ze 25 was, we meteen naar de kamer waren gegaan.;). Absoluut een zeer mooi popje. KP en ik hebben schijnbaar nog steeds dezelfde smaak :tongue:.
Brad Clitt
11 augustus 2016, 21:59
Tegen mij zei ze ook dat ze 23 is en heb gisteren ook een uitstekend kamertje gehad met haar.
Een Kuschelmaus die je dat écht warme gevoel geeft en écht plezier aan het neuken beleeft.
Gewoon mee naar huis nemen, no questions asked...
KanariePiet
12 augustus 2016, 09:04
Gisteren heb ik in YY gekamerd met Roemeense Nicole.
Nicole is 25 jaar jong, 1,62m groot, heeft een heel mooi gezicht, lang zwart haar, bruine ogen, een B-cup, een lekker kontje en is mooi gebruind. Ze heeft naar eigen zeggen lange tijd in Zwitserland gewerkt en spreekt uitstekend Duits.
De presales waren langgerekt en héél aangenaam. Nicole is een intelligente klassevrouw die je het gevoel kan geven dat het je een eer is met haar te mogen praten. Ik heb dan ook genoten van ons gesprek, waarbij Nicole het niet naliet me net vaak genoeg subtiel aan te raken.
Na een half uurtje of zo zijn we op kamer gegaan en de kamergang is 1 van mijn beste ooit in YY geworden. Lekker tongzoenen, een zalige pijpbeurt, vingeren, 69'n en uitbundig en gevarieerd neuken. De kamergang was zowel GFE als PSE. Zo heb ik het graag:biggrin:.
Ik ben net binnen het half uur probleemloos klaargekomen tijdens een intieme missio. Herhalingsgevaar is groot!:cool:
Brad Clitt
12 augustus 2016, 19:39
Vandaag weer eventjes mee gesproken, blijkt dat Anka haar vriendin is. Ik wist dat ze mooi is, maar ik heb haar nog eens goed bekeken en ik vind haar nu héél mooi.
Heb haar een kamertje beloofd voor de volgende keer en daar was ze héél blij mee.
Wat een scheetje, je hebt van die meiden die écht iets met een man doen en zij is er zeker één van.
Brad Clitt
27 augustus 2016, 20:52
Heb haar een kamertje beloofd voor de volgende keer en daar was ze héél blij mee.
En die belofte heb ik op mijn verjaardag ingelost, ze had de 'eer' om als allereerste dame mij te neuken op mijn verjaardag (überhaupt dus).
De sex op zich was net zo goed als tijdens de eerste ontmoeting, alleen merkte ik dat na 1 maand YY de beleving van haar kant toch een beetje minder was (het sprankelende, spontane was er een beetje vanaf), zeg maar het vriendinnetje voor een half uur bleef wat achterwege (stuk minder TZ bijvoorbeeld). Ze gaf zelf aan dat ze nodig aan vakantie toe was en ondanks dat ze er nog even mooi uitzag, zag je toch enigszins de sporen van een maandje in de club werken. Ook later toen ik haar doen en laten observeerde op het terras en in de bar, kwam ze enigszins geagiteerd over en bij het langslopen kon er met moeite een lach of een vriendelijk woordje vanaf.
Ach, ik til er niet al te zwaar aan, zij is tenslotte ook maar een mens en soms heb je het gewoon even gehad.
Echter, vóór de kamergang toen ik op het terras bij haar kwam zitten feliciteerde ze me direct met mijn verjaardag en kreeg ook 2 zoentjes, dus dat vond ik wel leuk dat ze dat niet vergeten was (en mijn naam ook niet). Er zaten overigens nog twee vriendinnen (zeg maar pas leren kennen in YY) bij haar, dus dat ritueel herhaalde zich nog twee keer. :)
Ik zal, mocht ze over een maand of zo terugkeren, zeker met haar herhalen indien het zo uitkomt en dan hoop ik maar dat de vakantie haar deugd heeft gedaan en ze weer écht zin heeft in sex met bijvoorbeeld mij.
lollypopman
28 augustus 2016, 19:28
super leuke gekke dame.
goeie klik,solide bj,tz en mooie kleine bips
wat tattoo teksten op haar sleutelbeen,zij en pols