PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub Beluga, Dormagen, Algemeen



Admin
12 augustus 2016, 19:34
Saunaclub Beluga
Rostocker Strasse 13
41540 Dormagen

Website : www.saunaclub-beluga.com

Smouse
12 augustus 2016, 21:41
Oude Arena? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2403-Arena-Dormagen-Algemeen&p=92518#post92518)

See ya Smouse

Willem2
12 augustus 2016, 21:54
Oude Arena? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2403-Arena-Dormagen-Algemeen&p=92518#post92518)

See ya Smouse

Ja en Partytreff Harem ....

Mistralwind
13 augustus 2016, 10:27
Ben benieuwd;)

JonnyFontane
13 augustus 2016, 11:36
Ik ook

toyota
13 augustus 2016, 11:36
Binnenkort eens kijken in deze nieuwe saunaclub .
Verandering van spijs doet eten !

Groeten uit Gelderland .
TOYOTA .

Bezitos
15 augustus 2016, 00:33
Ik zie op de site nog niets over de datum van opening en prijzen, of kijk ik ergens overheen?

firstme
15 augustus 2016, 01:03
Alweer iets om naar uit te kijken!? Spannend, Leuk!?

pret
16 augustus 2016, 22:33
Ik zie op de site nog niets over de datum van opening en prijzen, of kijk ik ergens overheen?

Ik zie het ook niet. Iemand enig idee?

WA
19 augustus 2016, 11:35
Er is weer wat meer zichtbaar op de webpagina van Beluga

http://premium-saunaclub.com/index.php/belugablog-home.html

Helaas echter nog datum voor de opening bekend.

Bezitos
23 augustus 2016, 22:30
Mij viel net ook op dat er foto's zijn verschenen van de verbouwing. Leuk idee om dit te tonen. Men maakt er werk van! De website krijgt steeds meer vorm, maar veel is (om begrijpelijke redenen) nog niet verder ingevuld.

français41
3 september 2016, 11:47
Hello everybody :wink2:

Stay in Germany the next weekend

This club is it a pauschalclub partytreff or fkk sauna club ?

My hotel is 50 mn of this club, then why not ;)

WA
3 september 2016, 12:06
I'll gues it's going to be a fkk club.

But for now, i wouldn't go there. The club has not opened yet and is still under construction.

français41
3 september 2016, 16:19
I'll gues it's going to be a fkk club.

But for now, i wouldn't go there. The club has not opened yet and is still under construction.

Danke für die antwort

Ich war zu ungeduldig !

Keine neuen für die Öffnungsdaten ?

shade :rolleyes:

Bezitos
26 januari 2017, 23:12
Heeft iemand een idee wat bij Beluga de vertaling is van: "In kürze grand opening"? Het leek er een half jaar geleden op dat men ons goed op de hoogte ging houden van de vorderingen met de verbouwing. Ik vond dit toen een positieve insteek. We zijn inmiddels bijna een half jaar verder, in mijn beleving, zonder enig verder teken van leven. Weet iemand hoe de vlag erbij staat?

Willem2
27 januari 2017, 10:31
Heeft iemand een idee wat bij Beluga de vertaling is van: "In kürze grand opening"? Het leek er een half jaar geleden op dat men ons goed op de hoogte ging houden van de vorderingen met de verbouwing. Ik vond dit toen een positieve insteek. We zijn inmiddels bijna een half jaar verder, in mijn beleving, zonder enig verder teken van leven. Weet iemand hoe de vlag erbij staat?

Slecht omdat de vergunningen niet rondkomen.

Bezitos
27 januari 2017, 23:31
Dank voor de update Willem2

pret
16 maart 2017, 10:45
Vriendelijke verzoek aan admins om alvast een paspoort generator aan te maken.

KanariePiet
24 maart 2017, 07:53
Gisteren ben ik met een vrijkaartje naar de opening van Beluga getrokken (waarvoor uiteraard dank aan de club!!). Deze club, gelegen te Dormagen, is voor mij onder normale omstandigheden een dik anderhalf uur rijden. Ideaal dus.

Gisteren heeft de autorit door omstandigheden jammer genoeg een stuk langer geduurd, maar uiteindelijk arriveerde ik om 17u15 toch te saunaclub Beluga. In de straat vond ik niet onmiddellijk een parkeerplaats, dus ik heb mijn wagen maar aan de carwash tegenover de club geplaatst.

Beluga bevond zich dus aan de overkant van de straat. Van op straat een mooi statig huis.

23073

De inkom ligt op de -1. Je moet met andere woorden een trapje afdalen, vooraleer je voor de eigenlijke inkom staat.

23074

Beluga is een middelgrote club, qua bruikbare binnenoppervlakte wat vergelijkbaar met Dolce Vita en ACA Gold. De tuin is qua grootte vergelijkbaar met die van Living Room.

Eens je binnen aan de receptie staat, moet je absoluut eens omhoog kijken: het dak is doorzichtig en geeft uit op een podium waar kan worden gepaaldanst.

Voorbij de receptie bevinden de lockers zich links en rechts voor je. Helemaal links om de hoek liggen de toiletten en de douches. Allemaal mooi afgewerkt. Aan de douches hangen sommige kapstokken wel te laag. Als je je badjas daaraan ophangt, wordt hij zeiknat.

De leut moet je een verdieping hoger zoeken. Met andere woorden: beklim de trap en je belandt in de ruimte waar het allemaal te doen is.

Direct links als je bovenkomt, tref je eerst nog een klein restaurantje met 5 tafels. Recht voor je wordt het eten opgediend in voederbakken.

Naar rechts ligt dan de grote barruimte die jammer genoeg wat verstoord wordt door de massieve blok beton die in het midden staat en waar de toog rondom gebouwd is. Je hebt van de ene kant van de bar geen zicht op wat er aan de andere kant gebeurd. Beetje jammer.

In de barruimte zijn verschillende leuke zitruimtes gecreëerd, hangt een mooie, grote flatscreen, en is er dus een podium met danspaal en doorzichtige bodem. Vlakbij het podium, in een nis, staat een slotsmachine. Om de hoek, achterin de barruimte wat weggestoken, is er een aparte rookruimte. De DJ heeft zijn plaatsje achter de toog (hij zou volgens mij beter zijn plaatsje in die nis krijgen).

Naast/voorbij de grote barruimte is er een tweede ruimte. In deze ruimte bevindt zich een grote jacuzzi en een bijkomende zitruimte.

Eens voorbij deze tweede ruimte, sta je buiten. Hier is een sauna geïnstalleerd, vind je een leuke zithoek en eindig je uiteindelijk bij de tuin met zwembad (gisteren jammer genoeg nog niet bruikbaar).

Tot daar de -1 en het gelijkvloers. Er zijn nog 2 bijkomende verdiepingen. Wat vind je daar? Toiletten, de meiden hun lockers, en de neukkamers (ergens tussen de 10 en 15). Vreemd aan enkele kamers: er stonden 2 tot 3 bedden per kamer. Ik snapte de bedoeling ervan niet zo goed. Verder zijn de kamers heel sec en droog afgewerkt. Daar kan Beluga nog veel meer mee doen.

23075

Tot daar de hardware gegevens. Over naar het eigenlijke bezoek nu, een bezoek van een kleine 6u (17u15-23u).


De ontvangst, door maar liefst 3 thekedames, was heel vriendelijk. Mijn vrijkaartje werd ook zonder problemen aanvaard. Een glaasje bubbels bij ontvangst had gemogen, het was immers een openingsparty, maar bon, nu ben ik aan het vitten. Dat is maar een detail.

De heren line-up was indrukwekkend. Heb ik de hand geschud: Eagelke, Cavediver, Aachen61, pret, Wijze Grijze, Satanic Surfer, Ohhlord, Partycrasher, Blueeyes, Piet Plezier en nog een handvol anderen wiens gezichten me nu even ontglippen. Een leuke bende:)! Daarnaast waren er vooral Duitsers en enkele Südlander aanwezig.

De dames line-up... was jammer genoeg zowel kwalitatief als kwantitatief heel wat minder. Ik heb over de gehele avond in totaal slechts 10 meiden geteld, de ene helft fysiek zeker de moeite, de andere helft onvoldoende mijn ding (beetje te mollig of niet mooi genoeg).

Het personeel: ruim voldoende aanwezig, enthousiast, vriendelijk en behulpzaam.

Het drinken: frisdranken, koffie en Carlsberg van het vat zijn in de inkomprijs inbegrepen. Voor de overige alcoholisch dranken moet je bijbetalen. Een greep uit het assortiment: witte en rode wijn (8€), flessen champagne (tot 480€ per fles), Absolut vodka (10€ voor 4 cl), red bull (3€), Jacj Daniel's (12€ voor 4cl), Heineken (4€ voor 25cl), Franziskaner Weizenbier (6€ voor 0,5 liter)... Persoonlijk vind ik deze dranken, voor een 60€ club, wat aan de hoge kant.

Het eten werd gisterenavond voorzien in voederbakken. Dezen werden om 18u en om 22u30 aangevuld. Om 18u heb ik mij een bordje gevuld met gemengde salade, 3 soorten vlees, stokbrood, en groenten met mayo. Om 22u30 heb ik me frieten, worstjes en kippenvleugels genomen. 's Avonds waren sommige vleesjes iets te hard doorbakken, maar overall was de kwaliteit van het eten zeker oké. Vooral mijn eerste bordje heeft me uitstekend gesmaakt.

Schoonheidsfoutjes die horen bij een opstart? Uiteraard aanwezig: naast de ontbrekende bubbels, de magere line-up en de te lage kapstokken aan de douches, waren er geen kapstokken op de kamers of aan de jacuzzi. Handdoeken die op de zetels naast de jacuzzi lagen, werden niet snel genoeg opgeruimd (rommelig zicht) en er was vrije doorgang naar de meidenlockers. Al bij al zijn dat (op de dames line-up na) details, die makkelijk te verhelpen zijn, en binnenkort hoogstwaarschijnlijk ook zullen verholpen worden.

Het was gisteren in de mooie ruime en sfeervolle bar aangenaam vertoeven en veelvuldig zeveren en leut maken met de vele bekende aanwezige rakkers, maar ik ga uiteraard ook nog steeds naar een club om te neuken, en dat heb ik, ondanks de beperkte dames line-up dan ook gedaan. 2 keer zelfs:eek:;)!

De eerste gelukkige was Jessica. Jessica is Roemeense, 18 jaar jong, 1,70m groot en gezegend met een leuk kopje, een killer poep en een mooie B-cup (die ze nu al wil upgraden naar D... ::)). Ze heeft zichzelf versierd met rood haar, 2 piercings en 6 tattoos. Het is een beetje een Jessica Rabbit look-a-like.

De presales, die dik 10 minuten geduurd hebben, waren leuk. Jessica deed haar best om me op mijn gemak te doen voelen en overtuigde me met de nodige lachjes, streeltjes en zoentjes om met haar op kamer te gaan. Niet dat die overtuiging echt nodig was, want Jessica, de mooiste meid gisteren aanwezig, stond sowieso op nummer 1 op mijn to do lijst.

De kamergang was oké zonder meer.

Eens op kamer ontdeed Jessica zich rustig van haar kledij en pakte zo dat heel mooie strakke teeny lichaam uit. Vooral haar B-cup is prachtig:eek:. Ik hoop echt dat ze die niet gaat verpesten met siliconen...

Eens op bed starte alles wat onwennig. Beetje strelen, ons plaatsje op bed zoeken. Het gebeurde ook allemaal wat klungelig.

Het tongzoenen was niet meer dan veel lippenwerk, en slechts heel af en toe 2 millimeter tong. Desalniettemin genoten Piet en ik er wel van, hetgeen mijn kleine vriend ook duidelijk liet merken.

De pijpbeurt was uitstekend. Absoluut van het betere werk. Gevarieerd, met heel gevoel en zonder gehaast te zijn. Jessica vroeg na een tijdje of ik haar wou neuken of dat ze verder moest 'blazen'. Ik heb haar nog wat laten verder pijpen, zo hard genoot ik er van:cool:.

Zo een mooie 18 jarige meid moet je geneukt hebben, en dat heb ik dan ook gedaan.

Begonnen in missio en dat was goed zonder meer. Daarna Jessica bovenop me laten postvatten en de cowgirl die daarop volgde, wel die deed ze tot mijn verbazing ongelofelijk goed:eek:. Zo goed zelfs dat ze me gewoon heeft klaargereden en ik niet eens aan het mij zo geliefde hondjes ben toegekomen. En dat voor een 18-jarige!! Chapeau!:freu:

Overall een kamergang met 'dalen' en verrassend hoge pieken dus.

Herhalingsgevaar: bestaande, maar dan toc vooral omwille van Jessica haar jeugdige enthousiasme en haar mooie teenie looks. Qua service heeft ze nog veel bij te leren (cowgirl rijden weliswaar niet;)).


Mijn tweede kamergang was met Roemeense Renata. Deze meid is 20 jaar jong, heeft lang donderblond haar, bruine ogen, een mooie lach en een verdomd geil kopje. Ze is 1,60m groot, is iets voller (maar dat stoort totaal niet bij haar), heeft een stevige, ronde poep en een hele mooie naturelle C-cup. Geen piercings, wel een kleine tattoo op haar linkerpols.

De presales waren apart: Renata heeft een half uurtje gedanst op het podium, bij momenten zo goed omsingeld door onder andere Partycrasher, Pret en Piet Plezier en mezelf:) en ik heb haar al deze tijd aangestaard. Ik heb haar uiteindelijk, toen ik terug aan de toog hing, gewenkt bij me te komen en toen bleek communicatie jammer genoeg onmogelijk. Zij kent immers enkel Roemeens en Italiaans. En ik ken enkel Vlaams en Bulgaars;).

Ondanks de onmogelijke communicatie, heb ik toch het risico genomen met deze geil ogende meid te kameren, en een risico bleek het te zijn...:frown:

De kamergang was slecht. Van het slechtste dat ik in anderhalf jaar in een saunaclub heb meegemaakt.

Kusjes, streeltjes... maar nee gij: daar doen we niet aan mee. Liggen moet je, en gepijpt worden (waarbij ze me btw wel voortdurend geil bleef aankijken met haar mooie bruine ogen).

Piet op driekwart sterkte? Ah, dan moet er uiteraard geneukt worden... Effe missio geprobeerd, maar het was net alsof ik een opblaaspop aan het neuken was. Levensgevaarlijk om mijn al niet op en top erectie te verliezen, dus ik ben maar snel overgeschakeld op "good old doggy".

Reeds na 1 minuut kreeg ik de dwingende boodschap om te 'finishen' (ze kende dus toch wat Engels:freu: ;)), maar daar had ik nog zo direct geen zin in.

Dankzij Renata haar lekkere kont en mijn favo standje was kleine Piet eindelijk op volledige oorlogssterkte gekomen en daar moest nog even van geprofiteerd worden. Ik heb het tempo afwisselend hoog en laag gehouden en ben zo tot Renata haar afgrijzen toch dik tien minuten in doggy kunnen doorgaan. Uiteindelijk het schot gelost, en ik denk dat ik zelden een meid zo opgelucht heb geweten;).

Ook na mijn orgasme moest alles heel snel verlopen en een dikke minuut later stond ik beneden aan de locker af te rekenen. De kamergang had alles tezamen op de kop 18 minuten geduurd...

Herhalingsgevaar met deze meid? Nee. Nee. Nee. Nee. Nee!!!!:mad:


Mijn conclusies na mijn eerste bezoek aan Beluga: Het is een mooie, moderne middelgrote club, een club met potentieel. Het personeel wil er duidelijk ook wat van maken. Ondanks de grote, storende blok beton in de bar, kan daar heel zeker een aangename sfeer gecreëerd worden. Idem voor de zitruimte en de tuin buiten.

Om de 60€ inkom te verantwoorden, zal de kwaliteit van het eten wel nog moeten verbeteren, zal de line-up zowel kwantitatief als kwalitatief nog stukken beter moeten (begrijpelijk voor een nieuwe club), en zouden de prijzen van de 'speciale' alcoholische dranken wat omlaag mogen.

Hoe dan ook: ik vind dat Beluga zeker geen valse start heeft gemaakt, en als ze de komende maanden de minpunten kunnen verbeteren of wegwerken, zou dit wel eens een adresje kunnen worden, dat ik veel vaker zal frequenteren.

Beluga: tot de volgende:cool:!

dauerlutscher
24 maart 2017, 08:29
Ein kurzes Zeitfenster am Nachmittag musste für die ersten Eindrücke reichen.
Die Parkplatzsuche war nicht einfach; die Situation dürfte sich wohl erst nach Geschäftsschluss der umliegenden Betriebe entspannen.
Der Eingang ist im Keller, der Empfang durch eine attraktive Maus sehr freundlich.
Mit dem Hinweis „wir sind noch nicht ganz fertig“ war für alle der Eintritt frei. Die Freikarte (vielen Dank dafür!) wurde also nicht benötigt und daher auch nicht eingelöst.
Die Umkleide bietet auf relativ engem Raum 88 Spinde. Angrenzend befinden sich Duschen und Toiletten.
Dann rauf in den Barraum. Nach und nach wurden noch die Gläser gespült und in den Regalen verstaut, die Werkzeugkoffer verschwanden allmählich von der Theke, es wurde noch ein wenig geschraubt, geputzt etc.
Mit freundlichen und entschuldigenden Worten des Chefs (?) wurde eine Freikarte überreicht. Sehr nett.
Die Bar ist mit einer langen Theke ausgestattet und geschmackvoll in beige-braun-rotbraun-Tönen gestaltet. Die Sitzgruppen sind bequem. Sehr schön.

Sauna und Außenpool waren noch nicht in Betrieb, whirlpool blubberte aber schon. Es fehlt eine Dusche in Saunanähe.

Das Buffet war leer, einige Gäste hatten aber von irgendwo her Kuchen bekommen.
Kaffee sehr lecker, Softgetränke und Carlsberg-Pils vom Fass (nicht probiert) for free.

Im 1. Und 2. OG befinden sich ca. 12 Zimmer sehr unterschiedlicher Größe, die modern und zweckmäßig eingerichtet sind. Nix zu meckern. Weitere WCs und Duschen dort ebenfalls vorhanden.
Bis zu meinem Verlassen des Clubs waren 4 Damen anwesend, zu einer Buchung kam es nicht.

Auffallend war nun eine hohe Luftfeuchtigkeit im Keller; fehlt da eine Entlüftung an den Duschen?
Insgesamt ein durchaus interessanter Laden in gut erreichbarer Lage. Feinheiten in den Abläufen werden sich einschleifen, die Preisgestaltung und die Damentruppe werden den Erfolg wesentlich beeinflussen. Gutes Gelingen!

satanic surfer
24 maart 2017, 20:34
Aangezien ik hier tot de gelukkigen behoorde die een vrijkaart wonnen volgt logischerwijs ook hier een verslag over de openingsparty van Beluga. Club is makkelijk zat te vinden, gelegen op een industrieterreintje met legio kleinere firma´s leek me. Wegens gebrek aan een eigen parkeerplaats zal het overdag niet immer evident zijn vlakbij een parkeerplekkie te vinden. Des avonds na het sluiten van het gros des firma´s wordt dat dan weer een makkie. Kon me op 20 meter stappen van de club een plekkie bemachtigen dus no prob. Voor de deur stonden 2 Nederlandschtalige bekenden te schuifelen, ok, de toon was gezet. Ontvangst uitermate vriendelijk, meteen ook een vrijkaart voor een volgend bezoek in de hand gedrukt. Een fijn gebaar dat iedereen ten deel viel lijkt me, dat is toch keurig allemaal. Umkleide is slechts een 5-tal stapjes van de entree verwijderd, gerieflijk ruime lockers voorzien van 2 klerenhangers wat prima te noemen is. Even een waarschuwing voor heren die 1m90 of groter zijn: BUKKEN aan de lockers tem nr70 want daar is een (ik veronderstel draag-) balk waar je zomaar tegen loopt indien u die lengte dient te torsen!!! Jammerlijk constructiemissertje doch alla, ss is geen domkop pur sang dus ik liep al ietwat gebukt en dus zonder schedelscheuren me in de spiksplinternieuwe fluffy badjas gemoffeld waarin koddigerwijs nog een handleidingpapiertje zat. Wél lachen, dat heb ´k keurig bewaard die instructies voor badjassen. Men kan dus opperen dat het nieuwe dingen zijn. Leuk is dat ze verscheidene maten badjassen hebben, rood=S, wit voor gezettere mensen. Toiletten vlakbij, met een ander hopelijk snel gefixt minpuntje, geen hangertje tegen de muur om de badjas weg te hangen (ongelooflijk dat men zulke zaken stelselmatig over het hoofd ziet)...Handdoeken zijn vlot verkrijgbaar aan de ontvangstbalie, mét de glimlach zelfs. Zou an sich wel handig zijn als ze in de buurt van sauna en/of whirlpool een handdoekenreservoirtje neerplanten met een wasmand want blijkbaar is het voor sommigen té moeilijk/veel gevraagd om hun handdoek(en) mee te nemen richting douches waar ik toch vanuitga dat mensen doen na gebruik van whirlpool en/of sauna! Idioten gibts überall doch alla. Kleine verbeterpuntjes dus die ook bij vertrek werden meedegedeeld aan de geinteresseerde verantwoordelijke(n). Douches beneden zijn een pijnpuntje: van nog niet volledige op punt staande afvoerprocedure qua water tot té laag geposteerde hangers voor de badjas tot onverluchte ruimte die stoomvorming veroorzaakte bijwijlen, dat dient te worden verholpen.

Buitengedeelte in potentie prima: een prima sauna (die vroeg s´namiddags nog niet op temperatuur was doch later wel 90° of meer) die uitzicht geeft op een gezellige zithoek met gerieflijke sofa´s waar gerookt werd bij de vleet. Groot zwembad dat nog niet in gebruik was. Bij vertrek is me meedegedeeld dat de derzeit nog node gemiste buitendouche (nabij sauna/zwembad) zal worden geinstalleerd. Mooie ligweide ook die helaas nog onbenut bleef wegens ontbreken van stretchers en/of sofa´s. Bottom line was de club an sich nog niet volledig klaar voor een "grote" opening doch alla. Het ontbreken van manche evidente zaken werd gecompenseerd door uitermate vlijtige bediening etc. Meermaals werd door verschillende bardames drank bevraagd/gebracht richting rookterras. Meerdere vraagjes richting welbevinden bij handdoekafhaling etc...Whirlpool is in binnengedeelte wat an sich wel koddig is. Bargedeelte is edel en keurig te noemen, prima koffiemachine met logischerwijs lekkere warme drankjes. Bier van het vat gister gratis ende voor niks, softdrinks uit de petfles dus geen aangelengd gedoe wat wel leuk is en mits de entreeprijs die vooralsnog op 60E werd gepind ook een quasi vereiste dunkt me. Bardames kwiek en voorheen DVP-tjes in enkele grootclubs, sommigen zullen hen wel kennen. Ontvangstdame uitermate patent en vriendelijk ondanks niemals gebucht as well...Dolletjes allemaal. Een 12-tal kamers op de bovenverdieping, an sich keurig te noemen met prima neukbedden zonder té zachte matrassen. Kopkussentje voorhanden...Nog ruimte voor ietwat aankleding doch dat zal me voorts aan m´n hairy ass roesten want het gaat bottom line toch vooral om ontkleding in die ruimtes lijkt me stellig...

Eten werd rondom 18 uur aangeboden, ss was weer ns veulst te veul aan het quatschen mit Bekannten en miste dus de vleeskorb die was leeggeplunderd een uurtje daarna. Des avonds werd er blijkbaar nog aangevuld doch dan was ´k al elders naartoe gekacheld...Dus eigenlijk noppes gegeten, de culinaire alinea blijft dan ook uitermate summier zoals u wel zal begrijpen. Koddig eetgedeelte ook met plek voor een 20-tal personen, zag er keurig uit.

Heren: tja, wat te zeggen. Een 50-tal heren leek me waarvan een boel me bekend en een deel ook niet bekend. Ik denk dat ´k een woordje of 50 Nederlands heb gesproken en een 27.000-tal Duits. Vooral dus met FC-Kollegen gepraat die uit verscheidene hoeken waren opgedaagd. Ook koddig dat een 4-tal Duitsers nog wat RB-kaartjes hadden bemachtigd mits aanmelding aldaar aangezien die de 20 ter beschikking gekregen kaartjes niet uitgedeeld kregen onder hun leden. Wél lachen om met hen daar wat over te keuvelen doch alla, bottom line kwamen ze binnen. The usual birthdaypartynomaden waren ook daar uiteraard, tja, no surprises...Leuk om enkele Unbekannten te leren kennen uit verscheidene Bundesländer, dolletjes allemaal. Een invitatie voor een volgend feesje in Babylonia voor nou zaterdag, voor degenen die gaan morgen, dat scheelt weer 20E :freu:..En zo gaat dat, uitnodiging voor een LR-feesje as well en blablablatter waar zit die Fifabobo eigenlijk :smile2: Rookruimte binnen werd voornamelijk door Hollanders bezet toen ´k er éénmaal verzeild raakte, fijn allemaal.

Dames: tja, wat te zeggen. Een 4-tal dames des namiddags, des avonds een 10-tal dus men mag gewagen van een numeriek povere opkomst. 2 ex-Magnummoppies slechts. Bizar dat ondanks het ruime aantal Foristen er toch geen wachtrij voor de weinige aanwezige dames was, tja, apart publiekje ook die vrijkaartenlui. Rein optisch 2 opties waarvan de roodharige snol die op een cartoonfiguurtje leek van verre zichzelf vanaf drieenzestig kilometer afstand diskwalificeerde wegens Nase Hoch in die zin dat ze haar neusbeentje kon breken bij de omkleedruimte tegen de voorvermelde balk die té laag is voor mensen die in alle attracties van Fantasialand mogen. Wat een snoeverige attitude, werd ook als slecht bevonden door 2 FC-Kollegen übrigens. Haar dus vlotjesweg uit de weg gegaan. De andere doorheen de dag een paar keer te woord gestaan enzo en blablabla wat bloed onder de nagels gehaals zoals ´k dat wel geinig vind. Halve flank getattooeerd en voorts een geinig en niet op mondje gevallen mokkel die tegengas geeft, ze liep als enige Barbüsig rond wat in haar geval ook snugger is, je troeven uitspelen zei m´n nonkel kleurenWies altijd. De andere dames konden me nou niet meteen boeien. Dus bottom line 1 optionele dame, volstaat joh. Alexandra enzo.

Fazit Beluga op de openingsdag:

+ uitermate vriendelijke ontvangst/barbediening/vertrekprocedure
+ vrijkaartje voor elke gast ondanks dat ze allemaal voor noppes da waren anyway
+ veel potentie qua buitengedeelte, ruim zwembad en indien ze een deftige buitendouche regelen een prima outdooradresje des zomers
+ whirlpool die functioneert (geen evidentie anno 2017 in legio clubs), prima sauna (goed geisoleerd en gesitueerd)
+ drankjes van prima kwaliteit
+ geluidslevel des muziek prima, DJ was voorts niet overijverig of nervend, speelde aangename deuntjes die mokkels tot heupsmijten aanzetten.
+ legio Bekannten die maakten dat ss z´n Duits weer ns kon opwaarderen. Gemoedelijke lui van verscheidene pluimage, leuk joh

- club was nog lang niet op punt, werklui nog aan het rondlopen des namiddags, sauna was nog fris, zwembad nog niet in betrieb, nog geen stretchers etc.
- doucheafvoer etc...pijnpuntjes leest u bovenstaand, dienen niet nog ns allemaal herhaald te worden
- zeer ontgoochelende line-up numeriek
- kwalitatief ook nog Luft nach oben zeggen we maar dixit Bekannten, ss had weinig te mopperen gezien keuze
- geen showtjes of programmaopleuking voorzien, kon an sich ietsje meer zijn voor een "opening"...

Heb me an sich prima vermaakt, lekker gedronken, eten geskippt doch daar kan de club niks voor. De club is qua ligging een potentiele concurrent voor vele clubs. -Tig mokkels die nou hun kleren verslijten op barkrukken of hun fkk-kostuum vastroesten in andere cluppies in de regio zouden an sich best zaken kunnen doen daar..Het lijkt me ook niet onwaarschijnlijk dat sommigen toch ns gaan kijken of het wat wordt, doch dan zal de club toch hren moeten lokken (met 60E wordt dat niet evident lijkt me) De sessieprijzen lijken 50E pér halfuur te zijn wat an sich conform de meeste omliggende clubs is, an sich dus prima om dames te lokken. 60 Euro entree lijkt me geen al te schrander plan vooralsnog en ik heb de verantwoordelijke(n) dat ook naar waarheid meedegedeeld...Mal gucken hoe dat zich ontwikkelt allemaal. Men kan een club niet afschrijven na een openingfeesje al waren er relatief veel hiaatjes hier en daar...Club heeft potentie, zal afhangen van hun businessplan of het wat wordt of niet. De ingredienten zijn da, nou de goedgemutste en oortjesopenkok nog...

Dank aan Club en YBF voor de aangeboden vrijkaart!
Peace out!

Wijze grijze
27 maart 2017, 00:18
Ik arriveerde omstreeks 15:00 en parkeren was op dat moment een probleem. Velen hadden hun weg naar Beluga reeds gevonden. Desalniettemin kon ik vrijwel pal voor de deur parkeren, nadat de bumper van het XL-mobiel probleemloos een prullenbak iets naar voren geschoven had. Beetje eigen initiatief kan geen kwaad, toch?

De ontvangstdame was lichtelijk “überfordert”, wegens nog niet klaar, stress en nog te weinig aanwezige dames. Het vrijkaartje hoefde niet eens getoond te worden. Iedereen zou zonder meer gratis naar binnen mogen. Toch een beetje een gemiste kans om niet op z’n minst die kaartjes even aan te nemen en aan de kant te leggen. Als club kun je op die manier wel een beter beeld krijgen vanuit welk forum je gasten komen en welk forum je dus als een serieuze advertentiepartner kunt beschouwen. Maar daarover meer in een volgende alinea.

Hoe kan het dat er zich hier > 20 beren inschrijven voor een kaartje. 20 krijgen er eentje toebedeeld. Slechts 10 (give or take) verschijnen er daadwerkelijk en als je kijkt dat er als minimale blijk van dank en waardering slechts 3 beren enig nuttige constructieve feedback posten, is het resultaat toch diep treurig. Een club moet het hebben van forumtraffic. Men doet zich moeite zich zo goed mogelijk te presenteren en bereidt zich navenant voor. Als club reken/ hoop je toch op een bepaalde hoeveelheid opkomst. Verder kan/ zal de club zich eens achter de oren krabben en zich afvragen of het überhaupt nog zin heeft via een eventuele Tombola vrijkaartjes onder de Ijsberen uit te loven. Dus geachte (nog) niet schrijvers: U moogt zich eens achter de oren krabben en alsnog enkele regeltjes over uw indrukken van de opening hier posten! Wij danken u. En waar waren die andere beren? Als u zich had afgemeld, hadden er wellicht andere beren nog blij gemaakt kunnen worden.

Die eerste indruk is oh zo belangrijk. Natuurlijk zijn er aanloopprobleempjes. Wat belangrijker is, is dat men opmerkingen serieus neemt en er iets mee doet. En dat gaat bij Beluga ongetwijfeld goed komen. De bedrijfsleiding liep voortdurend rond en had een duidelijk oor voor meningen en opmerkingen.

Als je iets verder kijkt dan alleen op dit forum (bijv. bij de zuiderburen) dan moet je constateren, dat men de vrijkaartjes nog niet aan de straatstenen kwijtraakte en ze dan maar aan mensen wegschonk die zich kortstondig eenmalig aanmeldden en zelfs nog nooit geen ene letter hadden bijgedragen. Uiteindelijk verschenen er van daar uit minder dan vingers aan één hand bezoekers. Dan kun je moeilijk recensies schrijven en, tsja, de regels schrijven voor dat je je dan diskwalificeert voor verdere tomboladeelname. Aan wie moet je ze in de toekomst dan nog gaan geven? Oh, welk cynisme. Het is simple comme bonjour: krijg je een kaartje, schrijf je een bericht. Punt!

Dit gezegd hebbende, blijft er niet zoveel meer over voor mij om te schrijven, want dan zou ik alleen maar in herhaling vallen. De 3 (tot nu toe) hier onder verschenen recensies bevatten goede observaties met correcte constateringen. Het zal u verbazen, maar ik ben het in dezen volledig met Satanic Surfer, Dauerlutscher en Kanariepiet eens.

Toch heb ik ook nog enkele kleine cents die ik dan volledigheidshalve nog even vermeldt:

Zeer goede douches, met mengkraan zonder tijdslimiet met een zeer krachtige straal, waarbij de zwakkeren onder u het gevaar lopen tegen de tegenoverliggende muur aan gespoten te worden.
Ook bij de jacuzzi zouden handdoek-/ badjashaakjes niet misstaan. Als je er toch voor elders in de club nog moet kopen, koop dan 2 dozijnverpakkingen. Nu worden de badjassen over een scheidingsmuurtje gelegd, hetgeen toch voor een ietwat rommelige aanblik zorgt.
De handdoeken zijn van een prettig groot formaat en van goede kwaliteit.
Ik was zeer te spreken over de grote 8 persoons jacuzzi (formaat zoals in Magnum). De temperatuur had iets hoger gemogen, maar het is een groot pluspunt dat de bubbelfunctie gewoon aan/ uit schakelbaar is. Er zit geen timer op.
Het personeel mag wat beter geïnstrueerd worden, om wat beter op te ruimen. Regelmatig lagen gebruikte handdoeken zeer lang bij de jacuzzi. Ja, er was geen mand en ja, sommige bezoekers moet je letterlijk de kont nadragen, maar we zagen meerdere clubpersoneelsleden er langs lopen, er naar kijken en weer doorlopen.
Het barpersoneel is wel zeer voorkomend en ook niet te beroerd om je een nieuw vol glas naar je zitplaats te komen brengen.
Het buitenzwembad is alleen in de zomermaanden in gebruik.
Publieke presales heb ik niet gezien. Een kino is er niet.


Gekamerd heb ik niet. Er waren een 10/ 12-tal dames waarvan ik er twee alleen bij aankomst om 15:00 kortstondig heb gezien en mee gesproken heb. Opeens waren ze weer weg? Verder trof ik één dame ex Oceans en 3 dames uit privéhuizen zonder saunaclubervaring. Dan loop je al snel tegen het feit aan dat er anders gedacht wordt over de minimum saunaclub standaardservice. Dus werd Wijze Stijve tot geduld gemaand. Niet te lang, want op Zaterdag zou ik toch weer naar een volgende club gaan. De prijsstelling bedraagt trouwens EUR 50,=/ 30 min.

Oh wat is Nederland toch een mooi land als je in een Duitse poel des verderfs mee mag maken dat onze überPVV-adept en tattoohooligan Piet Plezier nog net niet hand in hand met een kleine knuffelturk onder z’n arm komt aanlopen en Pret aan me voorstelt. Daar blijkt maar weer: in een saunaclub zijn we allemaal gelijk. (snik van immense ontroering). Behalve dat hij goed kan schrijven en plakplaatjes plakken, kun je ook nog zinnige gesprekken met deze effendi voeren. Ik kreeg in elk geval weer een interessante kijk op onze Osmaanse medeburgers.

In de loop van de avond arriveerden ook nog enkele Italiaanse en Chinese bezoekers; als reguliere bezoekers.

Tegen 23:30 hield ik het voor gezien, nam afscheid van de laatste volhoudende diehards, maar zal er wel binnenkort nog eens langsgaan. Ook ik had immers een nieuwe vrijkaart gekregen:biggrin:.

Tzt zal ik de club dan ook wel eens van een Wijze Grijze sexapproval™ voorzien

Adieë tsezame
Wijze Grijze

pret
27 maart 2017, 09:03
Het is wederom gebleken dat Wijze Grijze niet voor niks de meest wijze beer onder ons is. Inderdaad als je een vrijkaart hebt, zou je er iets over moeten schrijven. Echter de alreeds geschreven beren hebben al het overgrote deel vermeld, wat een uitdaging vormt voor de beren die nog niet geschreven hebben. Eens even kijken wat ik hieraan nog kan toevoegen.

* Zoals eerder vermeld er zijn inderdaad beperkt aantal parkeerplaatsen. In de weekenden zal het niet zo een probleem zijn, maar door de week is het wellicht raadzaam als ze een regeling hieromtrent treffen met de de naastgelegen auto zaak.
* De club is weliswaar nog niet af, maar voor wat we gezien hebben is het een streling voor de ogen. Heel mooi ingericht en vooral aangenaam dat er veel licht in de 9bar)ruimte is door de aanwezige grote wandramen.
* Haken voor badjas dan wel handdoeken bij de sauna zouden ook niet misstaan. Indien mogelijk zou ook een douche bij zowel de sauna als bij de jacuzzi niet misstaan.
* Het eten in de middag smaakte voortreffelijk. Helaas kan ik niet zeggen over het eten in de avond. Het eten was overall niet warm eerder lauw. Wellicht kunnen ze van die elektrische bakken ervoor gebruiken zoals ze die ook hebben in Magnum en Vertigo.
* Wat ik ook gemist heb, een soort van oriëntaalse ruimte en/of een kino waar je even kon liggen om te relaxen. Voor dit zouden ze best 1 van de kamers op de 1e verdieping kunnen gebruiken.
* Over kamers gesproken, deze hebben geen sleutel, maar zijn voorzien van een slot welke van binnen op slot gezet kunnen worden.

Pret heeft 1 kamer gemaakt met Roemeense Bridget (ex-Oceans). Ze is in de 20, heeft brunette haren en siliconen b-cup. Ze is een leuke en spontane meid, maar haar service is ver onder saunaclub niveau.

Met en al mede door de gezelligheid van de aanwezige beren en klant- en service gerichte personeel was het een geslaagde dag. Aangezien we een vrijkaart hebben gaan we met Partyscrasher, Piett Plezier en Blueeyes deze club 15 april nogmaals vereren met een volgende bezoek. Uiteraard zullen we dan nagaan of er wat gedaan is aan de hierboven genoemde verbeterpunten. :wink2:

PS De uitgedeelde vrijkaarten zijn geldig tot en met 15 april.

Piet Plezier
27 maart 2017, 11:14
dan krijg je allemaal de zelfde verhaaltjes bijna

vanKees
28 maart 2017, 12:24
Hallo Ijsberen!

Auch ich war bei der Eröffnung und will kurz meine Eindrücke schildern die sich zum großen Teil
mit den Vorschreibern deckt.
Freundliches Personal am Eingang, Bar und auch die im Hintergrund arbeitenden guten Geister.

Gegen 16.30 nach längerem Gehweg vom parkenden Auto bis zum Clubeingang im UG eingetroffen,
kurze Einweisung und nach dem Frischmachen erstmal die „Clubzentrale“ sprich Bar und Clubräume
auf mich wirken lassen.
Waren schon etliche Eisbären da, auch einige bekannte Gesichter und auch „Geburtstags- und
FreieEintritt-Nomaden (danke WG für diesen treffenden Begriff)“!
Leider war das letzte Stück Kuchen auch schon verzehrt also versuchte ich mich an einem Nachmittags-Bier
sprich Carlsberg.
Nette Gespräche überbrückten die Zeit bis zum ersten Buffet, dass aber ratzefatze weggeputzt
war so dass ich mich mit TrennKost (getrennt von dem das nicht mehr da war) begnügte.
Leider war der Caterer sehr gewissenhaft und hat dann erst gegen 22.30 noch einmal aufgelegt.
Die Anzahl der Frauen für meinen Geschmack war auch sehr übersichtlich – genau 3 (Antonia, Jessica) – davon
Alex, die wohl an mir einen Narren gefressen hatte (mein Kumpel fragte mich öfters wie es mit ihr war und ich sagte ihm,
wir haben nur gequatscht) denn Sie animierte mich in ihren kurzen
Rauch- und Erholungspausen. Was machen ein paar rumänische Worte aus.
Figurlich top mit großen Tattoos über Rücken und linken? Oberschenkel. Barbusig, gutes Deutsch, oft ein
Lächeln zeigend und….Sie kommt aus Trannsylanien!!!
Ihr zugesagt dass Wir in der Geisterstunde Uns nochmal treffen zum Tete’a’tete.
Da Sie sich daran erinnerte und mich beim Wort nahm (ich schon vorab mich frisch gemacht stand
einem halben Schäferstündchen nichts im Wege.
Den Topservice, denn 2 Vor-Freier erlebten, empfand ich nicht so. Gutes, solides Zimmer mit
ZK, guter Blow und kein nicht hier und nicht da. Reitet gerne aber genießt auch die Missio in der
Ich fast eine minutengenaue Punktlandung schaffte. 50430, korrekt.
Danach noch ein wenig abgehängt, es war auch schon seit gut 2 Stunden bis auf Wenige
Bärenfreie Zone und die Mädels tanzten immer wieder ein bißchen für sich.
Fazit für den Club:
Er muß schon noch einige größere Kinderkrankheiten abstellen (siehe in den
Vorberichten) um sein Standing zwischen DÜ und K zu bekommen.
Für 60 € gibt es noch viel Nacharbeit.
Lob gehört dem Personal, DJ war gut, Stimmung locker und chillig.
Danke dem Club und Ijsberen für die Freikarte:wink2:

QUO VADIS, BELUGA???

vanKees

bettman
5 april 2017, 14:45
Ich kam am letzten Freitag, also 8 Tage nach der Eröffnung, um kurz vor 21 Uhr in Dormagen an. 2 neue, deutsche(?) Mädels checkten da gerade ein! :cool:
Frische Handtücher liegen jetzt in der Umkleide aus! Nach dem zügigen Duschen hoch ins EG, denn ich hatte Kohldampf, da ich mittags nur eine Kleinigkeit gegessen hatte. Wenn man die Treppe hoch kommt und dann in den Hauptraum geht, befindet sich geradeaus das Buffet, eigentlich!:eek:
Doch da war nix außer noch etwas vom Frühstück!:mad: :ranting2:
Aber beim Betreten hatte ich doch leckeren Duft wahrgenommen? :confused:
Ein Kollege klärte mich auf. Erst vor kurzem wurde mit dem Grillen begonnen.
Also erstmal die Lage gepeilt! Es war sehr ruhig, weniger Mädels als zur Eröffnung. Nur die Rothaarige erkannte ich wieder, alle anderen neu!
Keine Antonia! Keine Alexandra in goldenen Hotpants! Keine 10 Mädels!
Männliche Gäste waren auch nur wenige da, auch keine 10!
Gott sei Dank kannte ich 2 Kollegen, also erstmal bei einem Bier nett unterhalten. Nach einigen Minuten kam dann das erste Grillgut in die Buffet-Anrichte, die es so zur Eröffnung auch noch nicht gab! Zudem eine Schüssel Salat; Sättigungsbeilage Fehlanzeige! :oha: Nach 'ner knappen Stunde hatten die beiden Mädels, die zeitgleich mit mir eingecheckt hatten, das Beluga bereits wieder verlassen!:eek:
Vielleicht eine Fehlentscheidung, denn kurz nach 23 Uhr kam eine größere Gruppe jüngerer Südländer noch ins Beluga! Eine weitere deutsche DL hatte da auch schon nach 4 - 5 Stunden rumsitzen und immer noch Tagesjungfrau bereits das Weite gesucht. Angeblich hatte sie noch einen Escort-Termin, erzählte dann noch ihre Freundin, die ich schon mal im PHG gesehen hatte.
Diese beklagte sich dann bei uns, die wir noch etwas aßen, über die grapschenden Südländer.
Die wollen erst in 2 Stunden auf's Zimmer! Und ziehen weiter zur nächsten. Außerdem wären die Verdienste extrem in den Keller gegangen. Von 500 € blieben ihr angeblich nur gute 50 €! Für Steuer, Hotel, Fahrtkosten, Schminke, Fingernägel,..... würden fast die gesamten Einnahmen draufgehen. Da hätte eine Kellnerin mehr! :blabla::e010[1]::shutup[1]:
Ja nee! Iss klar! hätte Atze Schröder bestimmt gesagt! :thefinger:
Da vergeht zumindest mir die Lust auf eine Buchung! :forgetit[1]:
Das Timing vom Grillmeister ist verbesserungswürdig, denn als schon einige Gäste das Beluga verlassen hatten, war reichlich leckeres Grillgut fertig! Zusätzlich noch 2 große Schüsseln Salat und 2 kleine mit Kartoffelsalat. Da wurde aber kaum noch was gegessen.
Nachtrag: Der Fernseher lieferte keine bewegten Bilder! Liegt's an der Abschaltung von DVB-T? :rolleyes:

Willem2
15 april 2017, 12:19
http://www.eisbaerenforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=619&d=1492241608

pret
15 april 2017, 15:09
Beluga is ivm Pasen gesloten.

vanKees
26 april 2017, 09:45
Ich glaube, dieser Club
Beluga ist Geschichte. Denn die Osterferien sind schon lange vorbei.
:wink2::flatto-bye::closed10[1]:


24792

vanKees

paul-kuhn
27 april 2017, 09:23
ein satz mit x...
das war wohl nix...

satanic surfer
28 april 2017, 19:26
club staat dixit Bekannten té koop...voor het gebouw zou een pamflet dat bevestigen...

jemame
27 mei 2017, 22:07
Is deze club noch open ?

Willem2
28 mei 2017, 00:04
Is deze club noch open ?

Nee is dicht en staat te koop voor 1,3 miljoen

mentholbear
9 juli 2017, 21:49
Zou deze thread misschien verplaatst kunnen worden? Ik herinnerde me de naam van de club van het forum, en ging er dinsdagnacht tevergeefs naartoe. Maar goed dat Magnum nog open was, anders was het :heul: geblazen ;)

pret
9 juli 2017, 21:53
Zou deze thread misschien verplaatst kunnen worden? Ik herinnerde me dat ik de naam van de club op het forum, en ging er tevergeefs naartoe.

Verplaatsen zal het ook niet uit je hoofd halen. Devies is regelmatig lezen zodat je op de hoogte bent van de ontwikkelingen.

mentholbear
9 juli 2017, 22:22
Verplaatsen zal het ook niet uit je hoofd halen. Devies is regelmatig lezen zodat je op de hoogte bent van de ontwikkelingen.

Ik weet het. Maar als het niet meer op de hoofdpagina zou staan, dan zien nieuwelingen het ook niet. Ik bedoel, ik ijsbeer nog niet zo lang en ken alle clubs nog niet. En tijdens m'n ritje zag ik op Google Maps dat Beluga bij mij in de buurt zat, en herinnerde dat Beluga op de hoofdpagina stond. Dus zou wel goeie club kunnen zijn.

Want wat is het nut om een gesloten club op de hoofdpagina te laten staan? Als ze weer open gaan dan eventueel weer terug te plaatsen. Just my 2 cents.